dětské saně s opěrkou - strana 40
Počet nalezených inzerátů DĚTSKÉ SANĚ S OPĚRKOU: 1000 - strana 40
Nové hydraulické kosmetické a masážní křeslo 2v1 + zdarma taburet a 2 vozíky. Hydraulicky nastavitelnou výškou, nastavitelnou opěrkou zad a nohou a polohování kolébky zaručuje maximální komfort během každého kosmetického ošetření. Anatomicky tvarované kosmetické křeslo s ergonomií, silným polstrováním a čalouněním příjemným na dotek zajistí luxusní pocit zákazníkovi. Vhodné do každého kosmetického salonu nebo wellness centra.
Případě zájmu posílejte sms nebo meil.
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Objem:1200 ccm
Vyrobeno:2010
Provoz:2/2010
Najeto:75000 km
Zobrazit historiiVýkon:81 kW
TP:Ne
Původ:zahraničíStav:ojetá
Splátky/Leasing:Detail
Odpočet DPH:Ne
Dostupnost: skladem
Popis:
Motocykl ve velice pěkném stavu a výbavě, dovezený ze zahraničí. 2 x klíč, servisní knížka, manuál, pneu OK. Výbava motocyklu: ABS, ASC, INFO, ESA, VYHŘ. RUKOJETI, alarm na dálkové ovládání s imobilizérem - 2 x ovladač, kryty rukojetí, padací rámy, podložka bočního stojanu TOURATECH, nosič + kufr s opěrkou GIVI MAXIA, kryty hlav válců, diodové blikny, pancéř. hadičky, držák navigace TOURATECH, prodloužení předního blatníku. Možnost splátkového prodeje, již při složení 10% akontace vyřízení úvěru do 30 minut!
Krásný motocykl s původem v ČR, první registrace v říjnu 2015, po druhém majiteli, najeto 37000 km, bohatá výbava: ABS, originální laděné výfuky, příplatkové sedlo s opěrkou řidiče, štít, padací rámy, vyhřívané rukojeti, ukazatel zařazené rychlosti, zásuvka USB, kontrola tlaku v pneumatikách, opěradlo spolujezdce s nosičem a uzamykatelné kožené brašny s držáky - snadná demontáž, navigace Garmin, hlavní světlomet LED plus originální paraboly, 2+2 klíče, servisní knížka, manuál, zánovní obutí.
Možnost prodeje na splátky i převzetí vašeho stroje na protiúčet, v případě zájmu telefonujte na .
Prodán Nd. Na renault Master 3, r.v.2014 motorizace 2.3dci, auto je ve fólii v originále bílá barva pod fólii!!! karoserie, plasty, interiér, palubka, dveře spolujezdce, boční šoupací odřené funkční, nápravy, nádrž. Čelní přední okno. , sedačka dvousedák 4000,-, sedačka řidiče s opěrkou 3500,-, Tažné zařízení 3000,-, tažné oko 600,-A td.
Z důvodu stěhování kanceláře do jiných prostor nabízíme k prodeji 6 ks koženkových křesílek. 5 je jich ve velmi dobrém stavu, 1 má bohužel propadlou opěrku. Výška křesílek je 74 cm. Cena křesílka je 1100Kč/ks, s propadlou opěrkou 500 Kč (púvodní cena cca 2000 Kč). Osobní vyzvednutí možné v Praze 3 na Žižkově. Platba hotově na místě při převzetí.
Prodám univerzální nastavitelný držák na kufr pasující na každý motocykl. Kufr Givi s brzdovým světlem a opěrkou pro spolujezdce. PC 8000,- Kč. Nyní 2900,- Kč
Dětská autosedačka Britax Römer. Používaná ve voze prarodičů. Má isifix i opěrkou nohu pro zvětšení bezpečí. Po jednom dítěti. Cena 2500,-
vyhřívané sedadlo řidiče Mercedes-Benz V Klassa ,Vito 447
téměř nová 2021
s loketní opěrkou
Možnost zaslat na Vaši adresu .
Doprava až k Vám domů za 1000 Kč
Odpružené vyhřívané sedadlo řidiče Mercedes-Benz Sprinter
bez spodního kastlíku
téměř nová 2021
s loketní opěrkou
lze použít na veškeré typy Sprinter od 2005
Možnost zaslat na Vaši adresu .
Doprava až k Vám domů za 1000 kČ
Prodám dětskou autosedačku po jednom dítěti s výškově nastavitelnou opěrkou hlavy . V dobrém stavu, pěkná, potahy vyprané.
Prodám dětskou autosedačku po dvou dětech s výškově nastavitelnou opěrkou hlavy . Lehce vyšisovaná, ale v dobrém stavu, potahy vyprané.
Prodám Wirago 535.Motorka jezdí pěkně a je spolehlivá.Pravidelné výměny oleje a filtru.Kožené brašny a rolka.Padáky a nosič s opěrkou.Nádherný zvuk(laděný výfuk)Pneu
Danlop asi70%.Originál výfuky přidám.
Nový stroj, záruka, odpočet DPH, možný prodej na splátky. Užitková / pracovně-rekreační čtyřkolka s prodlouženým podvozkem, E5 - L7e, elektrický posilovač řízení EPS, kapalinou chlazený jednoválec 570 cm3 EFI, automatická převodovka P/R/N/L/H, brzdění motorem, pohon 4x4 se dvěma uzamykatelnými diferenciály, dvojitá A-ramena vpředu / dvojitá A-ramena se stabilizátorem vzadu, plně nastavitelné plynokapalinové tlumiče s oddělenou nádobkou a progresivní pružiny, přední, zadní a boční ochranné rámy, tažné zařízení, el. naviják 2500 lbs, kompozitní nosiče vpředu a vzadu, Full-LED osvětlení, prodloužené sedadlo spolujezdce s opěrkou zad, 12V zásuvka, 14" hliníkové disky se systémem Beadlock, 26" pneu, ochranné kryty rukojetí, Smart Commanding System (SCS) + mobilní aplikace Smart-Moving App
Na fotce je s Radlicí RIVAL QUICK 2 černá 150cm - 15490,-
Skútr rok výroby 2004, najeto 22439 km, stk do 10/2026, variátor a řemen Poliny (nové válečky a řemen před 1000 km), nové pneu, pravidelná výměna oleje, nová baterie 7/21, prostor pod sedadlem na dálkové ovládání, kufr Givi 46l na 2 helmy s namontovaným brzdovým světlem a opěrkou pro spolujezdce, sportovní plexi Malossi.
Dále ke skútru náhradní sada klíčů, zakrývací plachta do interiéru, neoprénová ochrana rukou od Tucano Urbano, laděný výfuk Mivv, cestovní plexi Givi
Možnost umístění sportovní nástavby po i proti směru jízdy
Vhodný pro děti do 15 kg
Výškově nastavitelná kloubová rukojeť potažená ekokůží
Pětibodové bezpečnostní pásy
Přední kola s aretací
Sportovní nástavbu s nastavitelnou opěrkou zad až do lehu
Hluboká korba
Sportovní korba
Matrace
Rám
Nánožník na hlubokou a sportovní korbu
Velká praktická taška
Držák na pití
Pláštěnka na hlubokou a sportovní korbu
Moskytiéra
Autosedačka
Adaptéry na autosedačku
Velmi lehký sportovní kočárek v černé barvě s nenafukovacími kolečky, nastavitelnou zádovou opěrkou a bezpečnostním pásem s polstrováním. Jednoduché skládání pohybem jedné ruky.
Ke kočárku nabízím rukávník, pláštěnku, tašku, zateplenou vložku, deku 2x, fusak combi a další příslušenství ke kočárku. Pouze osobní odběr.
Dobrý den,
Nabídka k pronájmu minibusu Toyota Proace,9 míst.
Spotřeba cca 7-8 litrů. Dálniční známka ČR. POV+HAV.9x reflexní vesta.
TZ, v případě zájmu střešní box ZDARMA.
Výbava:
Kontrola stability vozidla (ESC)
ABS, VSC a BA
Tempomat s omezovačem rychlosti
Asistent rozjezdu do kopce (HAC)
Výstražný systém tlaku pneumatik (TPWS),
Stropní osvětlení kabiny pro cestující v 1,2. a 3. řadě
LCD displej,
Elektrická přední okna
Centrální zamykání
Systém Start & Stop(lze vypnout)
Paket sedadel KOMBI 9 míst: 1. řada: přední sedadlo
řidiče s loketní opěrkou, výškově nastavitelné
a se sklopným opěradlem, dvojité sedadlo spolujezdce
s úložným prostorem pod sedákem,úchyty ISOFIX,
Klimatizace manuální,
Dálkové ovládání,
Elektrická přední okna se sekvenčním ovládáním,
Elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka,
Rádio AM/FM s integrovaným displejem
(Bluetooth®, USB, DAB) 4 reproduktory,
ovládání pod volantem
–TZ.
Proace, Traveller, Expert, Vivaro atd.
MOŽNOST PŘEPRAVY OSOB S ŘIDIČEM,ŘÍCANSKO,BENEŠOVSKO.
VÍCE NA WWW.STRÁNKÁCH
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.