cfmoto 800mt - strana 3
Počet nalezených inzerátů CFMOTO 800MT: 278 - strana 3
Prodám nebo vyměním čtyřkolku CFMOTO. CFMOTO Gladiator X450-A je pracovní čtyřkolka, která má sílu utáhnout i tunoví vozík. Na zadní nápravě je rozvodovka, což je geniální do lesa a terénu. Na přední nápravě je diferenciál, který můžete zamknout. Na čtyřkolku mužů nabídnout úvěr od společnosti Essox, vzít Vaši čtyřkolku nebo motorku do protiúčtu, prostě se nějak dohodnout. Klidně se zastavte, ať se svezete a dozvíte víc.
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiator X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiator X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
Motor:
Typ motoru - 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Objem válců - 400 cm3
Výkon motoru - 24 kW
Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch
Převodovka / koncový pohon - Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Chlazení - kapalinou
Standartní výbava:
Tažné zařízení
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják
Alu kola 12"
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
Motor:
Jednoválec o objemu 292 ccm nabízí překvapivě plynulý zátah od středních otáček až k omezovači. Díky této charakteristice vhodně doplňuje zábavnou ovladatelnost celého stroje.
Minimalistický displej:
Moderní zobrazení ve stylu větších strojů řady CL-X.
Antihoppingová spojka:
Pro maximální bezpečnost začínajících jezdců antihoppingová spojka, která dokáže zachránit řidičskou nezkušenost.
LED světla:
Výrazný designový prvek řady CL-X, přední světlomet s charakteristickým „X“, definuje také 300CL-X.
Ovladatelnost:
Nízká hmotnost je jeden z nejdůležitějších faktorů zábavné ovladatelnosti stroje.
Uhlazené nadšení:
V seriózním kabátu jsou k dispozici rozměry a ergonomie, která nadchnou zkušené jezdce a nepřekvapí začátečníky.
Jistota v šeru
Pro usnadnění jezdeckého života začátečníků i pohodlí v ovládání stroje zkušených jezdců, jsou k dispozici podsvětlené ovladače.
Prémiová záruka:
Prémiová záruka cfmoto v trvání 5ti let na všechny modely.
Prodloužená záruka 5 let/10.000 km platí při zakoupení motocyklů cfmoto v prodejní síti JourneyMan CZ v ČR a SR.
Specifikace:
Motor: Jednoválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem: 292 ccm
Vrtání / zdvih: 78 x 61,2 mm
Kompresní poměr: 11: 1
Výkon: 20,5 kW / 8 750 ot./min.
Kroutící moment: 25 Nm / 7 000 ot./min.
Převodovka: manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“)
Rozměry:
Délka: 2 020 mm
Šířka: 835 mm
Výška: 1 138 mm
Výška sedla: 795 mm
Světlá výška: 150 mm
Pohotovostní hmotnost: 155 kg
Odpružení: Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy: Čtyřpístkový třmen, přední kotouč? 292 mm, zadní? 220 mm.
Pneumatiky: Přední 110/70 R17, Zadní 150/60 R17
Palivová nádrž: 14,5 l
CFMOTO 650GT Premium - skladem v Praze
Akční cena - kufry v základní ceně
GLOBALMOTO PRAHA - Jižní spojka 3247
tel. +420
Motocykl CFMOTO 650GT Premium
Barva - šedá
5 let záruka!
649.3 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuální, 6 stupňů
Kompletní moderní LED osvětlení
Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
ABS Continental (GER)
Dvě mapy řízení - TOURING a SPORT
ECU Bosch (GER)
Odpružení vpředu i vzadu japonské tlumiče KYB
Pneumatiky Metzeler Z8 nebo Pirelli Angel, Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17
Praktický stavitelný větrný štít
TFT 5,5" barevný přepínatelný displej s nastavením intenzity jasu
T-Box - komunikační jednotka
Podsvětlené ovladače
Kvalitní prostorné španělské kufry SHAD (verze PREMIUM v základní ceně)
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
Led světla, tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.
Skrz ovladatelnost byl při konstrukci 450SR jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců.
O brždění se pak stará brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet.
Motor - Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
O přehledné zobrazení jízdních údajů se stará displej 5″, který neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. jinak u takto sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Na závěr hodnoty zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
Motor:
Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Objem válců - 449,5 cm3
Výkon motoru - 34,5kW
Chlazení - kapalinou
Podvozek:
Tlumiče - Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy - Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm.
Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách
Přední pneumatiky - 110/70 R17
Zadní pneumatiky - 150/60 R17
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 14 L
Světlá výška - 140 mm
Výška sedla - 795 cm
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 1990 x 735 x 1130 cm
Pohotovostní hmotnost - 168 kg
Standartní výbava:
5" TFT displej
Přístup do aplikace CFMOTO
Navigace
Propojení s telefonem
Přehrávání hudby přes displej
Novinka CFMOTO 300NK přináší do ČR a SR zcela nový pohled na moderní, kvalitní a cenově dostupné motocykly pro všechny generace. Velmi lehký, agilní a živý jednoválcový model CFMOTO 300NK s výkonem 20,5 kw (výkon pro kategorii ŘP sk. A2), plněný německým vstřikováním BOSCH, nabízí velkou porci zábavy a dostatek výkonu pro jakýkoliv styl jízdy. O maximální pohodlí, bezpečnost a komfort se starají komponenty renomovaných výrobců v čele s premiovým radiálním brzdovým španělským systém J.Juan s pancéřovanými hadicemi (stejné brzdy jako modely KTM) či ABS od Continentalu. To vše uloženo v precizně vyrobeném ocelovém trubkovém rámu a zabaleno do agresivně sportovního designu rakouského design studia Kiska.
☝️možnost protiúčtu
☝️možnost úvěru a leasingu
☝️možnost odpočtu DPH
CFMOTO 650GT Premium - skladem v Praze
Akční cena - kufry v základní ceně
GLOBALMOTO PRAHA - Jižní spojka 3247
tel. +420
Motocykl CFMOTO 650GT Premium
Barva - šedá
5 let záruka!
649.3 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuální, 6 stupňů
Kompletní moderní LED osvětlení
Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
ABS Continental (GER)
Dvě mapy řízení - TOURING a SPORT
ECU Bosch (GER)
Odpružení vpředu i vzadu japonské tlumiče KYB
Pneumatiky Metzeler Z8 nebo Pirelli Angel, Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17
Praktický stavitelný větrný štít
TFT 5,5" barevný přepínatelný displej s nastavením intenzity jasu
T-Box - komunikační jednotka
Podsvětlené ovladače
Kvalitní prostorné španělské kufry SHAD (verze PREMIUM v základní ceně)
CFMOTO 700CL-X sport
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
Délka: 2096 mm
Šířka: 790 mm
Výška: 1130 mm
Výška sedáku: 795 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X SPORT
Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“.
Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu.
Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a
CF Moto CL-X 700 Heritage
!!! 5 let záruka !!!
Naháč od cfmoto , Motorka CL-X 700 s dvouválcovým motorem,vodou chlazený 8-mi ventil.
velice příjemny stroj s kterým se nemusíte bát do města na cesty či šotolinu.Na prodejně čtyřkolky bavorov je skladem v obou barevých variantách : twilight" modrá, "coal" šedá
693 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuální, 6 stupňů
Kompletní moderní LED osvětlení
Přední 320 mm kotouč, čtyřpístkový radiální třmen J.Juan (Španělsko)
Zadní 260 mm kotouč, třmen J.Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
ABS Continental (GER)
Dvě mapy řízení - ECO a sport
ECU Bosch (GER)
Odpružení vpředu i vzadu plně stavitelné tlumiče KYB (JAP)
Pneumatiky Pirelli MT60RS, Přední: 110/80 R18 Zadní: 180/55 R17
Tempomat
Antihoppingová spojka
Stylový monochromatický LCD displej s nastavením intenzity jasu
Motor
Řadový dvouválec, kapalinou chlazený: 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání / zdvih:83 x 64 mm
Kompresní poměr: 11,6 : 1
Výkon: 51,5 kW / 8 750 ot./min.
Kroutící moment: 68 Nm / 7 000 ot./min.
Převodovka: manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“)
Délka: 2 107 mm
Šířka: 887 mm
Výška:1 200 mm
Výška sedla: 800 mm
Světlá výška: 160 mm
Pohotovostní hmotnost: 198 kg
Odpružení
Přední KYB plně stavitelná vidlice ? 41 mm „Upside-down“,
Zadní KYB stavitelný „monoshock“
Brzdy
J. Juan, přední kotouč ? 320 mm, zadní kotouč ? 260 mm
Pneumatiky:Přední 110/80 R18,Zadní 180/55 R17
Palivová nádrž: 13 l
5 let záruka!
799 ccm 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuál, 6 stupňů
Plně stavitelné odpružení KYB (Jap), USD vidlice, zdvih 160 mm vpředu, 150 mm vzadu
Přední dvojitá radiální kotoučová brzda J.Juan (Španělsko) 320 mm 4pístková
Zadní jednokotoučová brzda 260 mm, J.Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřové brzdové hadice
Náklonové ABS Continental (GER)
Inerciální vyhodnocovací jednotka - IMU
Tempomat
Tlumič řízení
ECU Bosch (GER)
Quickshifter (obousměrný)
Antihoppingová spojka
Vyhřívané rukojeti
Vyhřívané sedadlo řidiče
Kompletní moderní LED osvětlení (přední, zadní, mlhovky)
Automatické svícení
Přídavná světla
Vyplétané ráfky kol (zlatá barva), bezdušové pneu
Pneumatiky Michelin Anakee Adventure: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17
Palubní počítač, 7“ plně barevný TFT displej
Zobrazení tlaku pneumatik
Nádrž 19 l
2x USB port + 12V DC
Ochranné kryty rukojetí
Stavitelný větrný štít
Ochranný rám
Hliníkový kryt motoru
Centrální stojan
Zadní nosič TopCase
Příplatková výbava:
Boční nosiče boxů - 2.230,- Kč vč. DPH
Originální hliníkové boxy stříbrné - 25.990,- Kč vč. DPH
Originální hliníkové boxy černé - 26.990,- Kč vč. DPH
Motor:
Typ motoru - 2-válcový řadový, kapalinou chlazený, EFI, osm ventilů, DOHC
Objem válců - 799 cm3
Výkon motoru - 67 kw / 8500 rpm
Plynová rukojeť - Elektronická
Převodovka - manuál, 6 rychlostí
Jízdní režim - Sport a Déšť
Podvozek:
Přední náprava - přední vidlice KYB
Zadní náprava - zadní monoshock KYB
Přední brzdy - Dvojitý kotouč, J.Juan, radiální xed třmen. 320 mm
Zadní brzda - Jediný disk, J.Juan. 260 mm
Přední pneumatiky -
Zadní pneumatiky -
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 19 L
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2234 x 853 x 1277 cm
Rozvor kol - 1531 cm
Provozní hmotnost - 231 kg
Model 2023, velmi atraktivní design, motocykl vybaven motorem KTM, rychlořazením, vyhřívanými rukojeťmi, vyhřívaným sedadlem, hlavním stojanem, spodním krytem motoru a tlumičem řízení. Cena motocyklu 279990,-kč , nosiče kufrů 2230,-kč, sada tří kufrů v černé barvě 26990,-kč
Dobrý den Prodám CF Moto 800 MT Touring najeto 1650Km. Motorka je plně vybavena v četně 3 kufru v černém hliniku. Viz foto. Koupeno 9 mesic 2022 stav jako nová!!!!! Důvod prodeje je mi malá měřím 196 cm, motorku už jsem objednal aniž bych ji pořádně vyzkoušel. Nová stála 310000 včetně kufrů .necham ji za 270000. Je možný odpočet DPH.
5 let záruka!
799 ccm 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuál, 6 stupňů
Plně stavitelné odpružení KYB (Jap), USD vidlice, zdvih 160 mm vpředu, 150 mm vzadu
Přední dvojitá radiální kotoučová brzda J.Juan (Španělsko) 320 mm 4pístková
Zadní jednokotoučová brzda 260 mm, J.Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřové brzdové hadice
Náklonové ABS Continental (GER)
Inerciální vyhodnocovací jednotka - IMU
Tempomat
Tlumič řízení
ECU Bosch (GER)
Quickshifter (obousměrný)
Antihoppingová spojka
Vyhřívané rukojeti
Vyhřívané sedadlo řidiče
Kompletní moderní LED osvětlení (přední, zadní, mlhovky)
Automatické svícení
Přídavná světla
Vyplétané ráfky kol (zlatá barva), bezdušové pneu
Pneumatiky Michelin Anakee Adventure: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17
Palubní počítač, 7“ plně barevný TFT displej
Zobrazení tlaku pneumatik
Nádrž 19 l
2x USB port + 12V DC
Ochranné kryty rukojetí
Stavitelný větrný štít
Ochranný rám
Hliníkový kryt motoru
Centrální stojan
Zadní nosič TopCase
Příplatková výbava:
Boční nosiče boxů - 2.230,- Kč vč. DPH
Originální hliníkové boxy stříbrné - 25.990,- Kč vč. DPH
Originální hliníkové boxy černé - 26.990,- Kč vč. DPH
Motor:
Typ motoru - 2-válcový řadový, kapalinou chlazený, EFI, osm ventilů, DOHC
Objem válců - 799 cm3
Výkon motoru - 67 kw / 8500 rpm
Plynová rukojeť - Elektronická
Převodovka - manuál, 6 rychlostí
Jízdní režim - Sport a Déšť
Podvozek:
Přední náprava - přední vidlice KYB
Zadní náprava - zadní monoshock KYB
Přední brzdy - Dvojitý kotouč, J.Juan, radiální xed třmen. 320 mm
Zadní brzda - Jediný disk, J.Juan. 260 mm
Přední pneumatiky -
Zadní pneumatiky -
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 19 L
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2234 x 853 x 1277 cm
Rozvor kol - 1531 cm
Provozní hmotnost - 231 kg
Odvaha posunout limity
Posuňte své limity odhodlání a odvahy. Vydejte se na místa, která vám mohla dříve připadat nedosažitelná. Neomezujte vaši představivost vzdáleností a zdánlivou obtížností cesty. CFMOTO 800MT je vždy společníkem, který vás podrží.
Klíčové vlastnosti
Moderní technika a výbava, osvědčené komponenty. Ideální přístup, jak zajistit bezstarostnou jízdu.
Motor
Řadový dvouválec, kapalinou chlazený
4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem
799 ccm
Vrtání / zdvih
88,0 x 65,7 mm
Kompresní poměr
12,7: 1
Výkon
67 kW / 9 250 ot./min.
Kroutící moment
75 Nm / 8 000 ot./min.
Převodovka
manuální, 6 rychlostí, rychlořazení (Quickshifter), spojka s prokluzem („antihoppingová“)
Délka
2 234mm
Šířka
835 mm
Výška
1 475 mm
Výška sedla
825 mm
Světlá výška
190 mm
Pohotovostní hmotnost
231 kg
!! záruka 5 LET !! skladem na prodejně čtyřkolky Bavorov.
Cestovní Enduro motorka od CF MOTO která nezná překážky. Motorka poháněna 4- taktním řadovým 2válcovým motorem s výkonem 67kw s kroutícím momentem 75Nm/8000ot./min. Velice příjemná motorka na dlouhé trasy s lehkým terénem, která se pyšní motorem z KTM 790, upraveným pro emisní normy Euro 5. Plně stavitelné přední i zadní tlumiče japonské značky KYB, které zajistí to nejlepší pohodlí.
- Obousměrné rychlořazení pro intenzivní zážitky. (Obousměrný QuickShifter )
- Vyhřívané sedlo a gripy s možností nastavení přes Barevný TFT displej s úhlopříčkou 7? pro zobrazení všech jízdních údajů
- Černé, nebo stříbrné hliníkové boxy s těsněním pro ochranu zavazadel před prachem a vlhkostí a vnitřní výstelkou.
- Pro bezpečnost a pohodlí při jízdě se postará tlumič řízení.
- Palivová nádrž s objemem 19l v kombinaci s výkonným a úsporným motorem zajistí dojezd až 400 km..
- Délka: 2234 mm
- Šířka: 853 mm
- Výška: 1475 mm
- Výška sedla: 825 mm
- Rozvor: 1531 mm
- Elektronické vstřikování
- Palivo: Bezolovnatý benzín 95 Oktanů
- Převodovka: Manuální, 6ti rychlostní, antihoppingová spojka
- Pneumatiky: maxxis Maxxventure MA1
přední - 110/80 R19 zadní - 150/70 R17
- Náklonový ABS Systém
- 2 osoby / ŘP sk. A
- možnost svezení NA předvádĺcím stroji -
Prodám čtyřkolku CFMOTO x450 Long , najeto 7400km , rok výroby 2019, bílé SPZ. Hliníkový podvozek Rival včetně krytí ramen, 6xplášťové pneu Buldog stav 90%. Elektrický naviják, Přední+ zadní uzamykatelný differencial, tažné zařizeni, velký kufr, bez EPS . Pravidelná údržba. Cena 117.000,-
SKLADEM NA PRODEJNĚ ČTYŘKOLKY BAVOROV
5 let záruka.
CFMOTO Gladiator X625, velice oblibená jednoválcová čtyřkolka s posilovačem řízení. Provedení je v dlouhé a krátké verzi. V ceně zahrnut posilovač řízení (EPS) či kompletního LED osvětlení
Nový výkonný motor kategorie 600 ccm bez rozběhové spojky
Variator CVTech (Canada)
EPS - progresivní posilovač řízení v ceně
Vstřikování BOSCH (Made in Germany)
Kompletní LED technologie
4x4 s uzávěrkou předního i zadního diferenciálu
Vynikající nové odpružení s progresivními pružinami
Nové ergonomické ochranné kryty řidítek
Luxusní 12 “duralové disky kol
Vysoce odolné víceplátnové pneumatiky CST s šípovým vzorkem
Silný elektrický naviják s vodicími rolnami
Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
Unikátní praktický systém nosičů Lock-N-Ride (přední i zadní)
Opěrka a madla spolujezdce (verze X625-A)
Zadní úložná schránka
Homologace EU, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil)
Design z dílny mezinárodně uznávaného rakouského design studia Kiska (design CFMOTO, KTM, Husqvarna...)
Typ motoru:
4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Výkon motoru (offroad):
41 Hp (30,0 kW)
Točivý moment (offroad):
49,2 Nm / 4750 ot./min
Vrtání x zdvih:
91 x 89,2 mm
Objem motoru:
580 cm3
Startování:
Elektrickým startérem
Chlazení motoru:
Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání:
S mokrou skříní
Plnění motoru:
Elektronické vstřikování Bosch
Zapalování:
ECU Bosch
Palivo:
Bezolovnatý benzin 95 Oktanů
Varianty
X625 - 206.990,- CZK (EU5)
X625-A - 216.990,- CZK (EU5)
X625 T3B-196 990 ,- CZK (T3B)
X625-A T3B - 206 990,- CZK (T3B)
Dostupné barvy: stříbrná (bez příplatku), oranžová (+1.000 CZK), listová kamufláž (+5.000 CZK)
Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.
Skladem v oranžové verzi.