inzerce, prodej, prodám, bazar

cfmoto 800mt - strana 3

Počet nalezených inzerátů CFMOTO 800MT: 278 - strana 3

Čtyřkolka CFMOTO Gladiator X450-A nový model
Prodám nebo vyměním čtyřkolku CFMOTO. CFMOTO Gladiator X450-A je pracovní čtyřkolka, která má sílu utáhnout i tunoví vozík. Na zadní nápravě je rozvodovka, což je geniální do lesa a terénu. Na přední nápravě je diferenciál, který můžete zamknout. Na čtyřkolku mužů nabídnout úvěr od společnosti Essox, vzít Vaši čtyřkolku nebo motorku do protiúčtu, prostě se nějak dohodnout. Klidně se zastavte, ať se svezete a dozvíte víc.
CFMOTO Gladiátor X450 T3b nový model
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiator X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiator X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch. Motor: Typ motoru - 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC Objem válců - 400 cm3 Výkon motoru - 24 kW Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch Převodovka / koncový pohon - Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) Chlazení - kapalinou Standartní výbava: Tažné zařízení Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík Přední elektrický naviják Alu kola 12"
Gladiator X850 V-Twin EPS - šedá
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití. Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi. CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy. Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
Gladiator X850 V-Twin EPS - oranžová
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití. Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi. CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy. Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
Gladiator X850 V-Twin EPS - camo
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití. Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi. CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy. Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
CFMOTO 300 CLX - přijímáme objednávky
Motor: Jednoválec o objemu 292 ccm nabízí překvapivě plynulý zátah od středních otáček až k omezovači. Díky této charakteristice vhodně doplňuje zábavnou ovladatelnost celého stroje. Minimalistický displej: Moderní zobrazení ve stylu větších strojů řady CL-X. Antihoppingová spojka: Pro maximální bezpečnost začínajících jezdců antihoppingová spojka, která dokáže zachránit řidičskou nezkušenost. LED světla: Výrazný designový prvek řady CL-X, přední světlomet s charakteristickým „X“, definuje také 300CL-X. Ovladatelnost: Nízká hmotnost je jeden z nejdůležitějších faktorů zábavné ovladatelnosti stroje. Uhlazené nadšení: V seriózním kabátu jsou k dispozici rozměry a ergonomie, která nadchnou zkušené jezdce a nepřekvapí začátečníky. Jistota v šeru Pro usnadnění jezdeckého života začátečníků i pohodlí v ovládání stroje zkušených jezdců, jsou k dispozici podsvětlené ovladače. Prémiová záruka: Prémiová záruka cfmoto v trvání 5ti let na všechny modely. Prodloužená záruka 5 let/10.000 km platí při zakoupení motocyklů cfmoto v prodejní síti JourneyMan CZ v ČR a SR. Specifikace: Motor: Jednoválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily Zdvihový objem: 292 ccm Vrtání / zdvih: 78 x 61,2 mm Kompresní poměr: 11: 1 Výkon: 20,5 kW / 8 750 ot./min. Kroutící moment: 25 Nm / 7 000 ot./min. Převodovka: manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“) Rozměry: Délka: 2 020 mm Šířka: 835 mm Výška: 1 138 mm Výška sedla: 795 mm Světlá výška: 150 mm Pohotovostní hmotnost: 155 kg Odpružení: Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“ Brzdy: Čtyřpístkový třmen, přední kotouč? 292 mm, zadní? 220 mm. Pneumatiky: Přední 110/70 R17, Zadní 150/60 R17 Palivová nádrž: 14,5 l
CFMOTO 650GT Premium  - skladem v Praze  Akční cena - kufry
CFMOTO 650GT Premium - skladem v Praze Akční cena - kufry v základní ceně GLOBALMOTO PRAHA - Jižní spojka 3247 tel. +420 Motocykl CFMOTO 650GT Premium Barva - šedá 5 let záruka! 649.3 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený Převodovka manuální, 6 stupňů Kompletní moderní LED osvětlení Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko) Přední a zadní pancéřované brzdové hadice ABS Continental (GER) Dvě mapy řízení - TOURING a SPORT ECU Bosch (GER) Odpružení vpředu i vzadu japonské tlumiče KYB Pneumatiky Metzeler Z8 nebo Pirelli Angel, Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17 Praktický stavitelný větrný štít TFT 5,5" barevný přepínatelný displej s nastavením intenzity jasu T-Box - komunikační jednotka Podsvětlené ovladače Kvalitní prostorné španělské kufry SHAD (verze PREMIUM v základní ceně)
CFMOTO 450SR
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR. 200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje. Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost. Led světla, tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem. Skrz ovladatelnost byl při konstrukci 450SR jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců. O brždění se pak stará brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet. Motor - Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru. O přehledné zobrazení jízdních údajů se stará displej 5″, který neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. jinak u takto sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Na závěr hodnoty zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h. Motor: Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Objem válců - 449,5 cm3 Výkon motoru - 34,5kW Chlazení - kapalinou Podvozek: Tlumiče - Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“ Brzdy - Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm. Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách Přední pneumatiky - 110/70 R17 Zadní pneumatiky - 150/60 R17 Rozměry: Objem palivové nádrže - 14 L Světlá výška - 140 mm Výška sedla - 795 cm Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 1990 x 735 x 1130 cm Pohotovostní hmotnost - 168 kg Standartní výbava: 5" TFT displej Přístup do aplikace CFMOTO Navigace Propojení s telefonem Přehrávání hudby přes displej
CFMOTO 300NK
Novinka CFMOTO 300NK přináší do ČR a SR zcela nový pohled na moderní, kvalitní a cenově dostupné motocykly pro všechny generace. Velmi lehký, agilní a živý jednoválcový model CFMOTO 300NK s výkonem 20,5 kw (výkon pro kategorii ŘP sk. A2), plněný německým vstřikováním BOSCH, nabízí velkou porci zábavy a dostatek výkonu pro jakýkoliv styl jízdy. O maximální pohodlí, bezpečnost a komfort se starají komponenty renomovaných výrobců v čele s premiovým radiálním brzdovým španělským systém J.Juan s pancéřovanými hadicemi (stejné brzdy jako modely KTM) či ABS od Continentalu. To vše uloženo v precizně vyrobeném ocelovém trubkovém rámu a zabaleno do agresivně sportovního designu rakouského design studia Kiska. ☝️možnost protiúčtu ☝️možnost úvěru a leasingu ☝️možnost odpočtu DPH
CFMOTO 650GT Premium 2021 - šedá, bílá
CFMOTO 650GT Premium - skladem v Praze Akční cena - kufry v základní ceně GLOBALMOTO PRAHA - Jižní spojka 3247 tel. +420 Motocykl CFMOTO 650GT Premium Barva - šedá 5 let záruka! 649.3 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený Převodovka manuální, 6 stupňů Kompletní moderní LED osvětlení Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko) Přední a zadní pancéřované brzdové hadice ABS Continental (GER) Dvě mapy řízení - TOURING a SPORT ECU Bosch (GER) Odpružení vpředu i vzadu japonské tlumiče KYB Pneumatiky Metzeler Z8 nebo Pirelli Angel, Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17 Praktický stavitelný větrný štít TFT 5,5" barevný přepínatelný displej s nastavením intenzity jasu T-Box - komunikační jednotka Podsvětlené ovladače Kvalitní prostorné španělské kufry SHAD (verze PREMIUM v základní ceně)
CL-X 700 Sport - nová cena
CFMOTO 700CL-X sport Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z) Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17 Délka: 2096 mm Šířka: 790 mm Výška: 1130 mm Výška sedáku: 795 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní) CFMOTO 700CL-X SPORT Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“. Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze. Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu. Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a
CFMOTO CFMOTO 700CL-X
CF Moto CL-X 700 Heritage !!! 5 let záruka !!! Naháč od cfmoto , Motorka CL-X 700 s dvouválcovým motorem,vodou chlazený 8-mi ventil. velice příjemny stroj s kterým se nemusíte bát do města na cesty či šotolinu.Na prodejně čtyřkolky bavorov je skladem v obou barevých variantách : twilight" modrá, "coal" šedá 693 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený Převodovka manuální, 6 stupňů Kompletní moderní LED osvětlení Přední 320 mm kotouč, čtyřpístkový radiální třmen J.Juan (Španělsko) Zadní 260 mm kotouč, třmen J.Juan (Španělsko) Přední a zadní pancéřované brzdové hadice ABS Continental (GER) Dvě mapy řízení - ECO a sport ECU Bosch (GER) Odpružení vpředu i vzadu plně stavitelné tlumiče KYB (JAP) Pneumatiky Pirelli MT60RS, Přední: 110/80 R18 Zadní: 180/55 R17 Tempomat Antihoppingová spojka Stylový monochromatický LCD displej s nastavením intenzity jasu Motor Řadový dvouválec, kapalinou chlazený: 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání / zdvih:83 x 64 mm Kompresní poměr: 11,6 : 1 Výkon: 51,5 kW / 8 750 ot./min. Kroutící moment: 68 Nm / 7 000 ot./min. Převodovka: manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“) Délka: 2 107 mm Šířka: 887 mm Výška:1 200 mm Výška sedla: 800 mm Světlá výška: 160 mm Pohotovostní hmotnost: 198 kg Odpružení Přední KYB plně stavitelná vidlice ? 41 mm „Upside-down“, Zadní KYB stavitelný „monoshock“ Brzdy J. Juan, přední kotouč ? 320 mm, zadní kotouč ? 260 mm Pneumatiky:Přední 110/80 R18,Zadní 180/55 R17 Palivová nádrž: 13 l
CFMOTO 800MT Touring - skladem
5 let záruka! 799 ccm 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený Převodovka manuál, 6 stupňů Plně stavitelné odpružení KYB (Jap), USD vidlice, zdvih 160 mm vpředu, 150 mm vzadu Přední dvojitá radiální kotoučová brzda J.Juan (Španělsko) 320 mm 4pístková Zadní jednokotoučová brzda 260 mm, J.Juan (Španělsko) Přední a zadní pancéřové brzdové hadice Náklonové ABS Continental (GER) Inerciální vyhodnocovací jednotka - IMU Tempomat Tlumič řízení ECU Bosch (GER) Quickshifter (obousměrný) Antihoppingová spojka Vyhřívané rukojeti Vyhřívané sedadlo řidiče Kompletní moderní LED osvětlení (přední, zadní, mlhovky) Automatické svícení Přídavná světla Vyplétané ráfky kol (zlatá barva), bezdušové pneu Pneumatiky Michelin Anakee Adventure: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17 Palubní počítač, 7“ plně barevný TFT displej Zobrazení tlaku pneumatik Nádrž 19 l 2x USB port + 12V DC Ochranné kryty rukojetí Stavitelný větrný štít Ochranný rám Hliníkový kryt motoru Centrální stojan Zadní nosič TopCase Příplatková výbava: Boční nosiče boxů - 2.230,- Kč vč. DPH Originální hliníkové boxy stříbrné - 25.990,- Kč vč. DPH Originální hliníkové boxy černé - 26.990,- Kč vč. DPH Motor: Typ motoru - 2-válcový řadový, kapalinou chlazený, EFI, osm ventilů, DOHC Objem válců - 799 cm3 Výkon motoru - 67 kw / 8500 rpm Plynová rukojeť - Elektronická Převodovka - manuál, 6 rychlostí Jízdní režim - Sport a Déšť Podvozek: Přední náprava - přední vidlice KYB Zadní náprava - zadní monoshock KYB Přední brzdy - Dvojitý kotouč, J.Juan, radiální xed třmen. 320 mm Zadní brzda - Jediný disk, J.Juan. 260 mm Přední pneumatiky - Zadní pneumatiky - Rozměry: Objem palivové nádrže - 19 L Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2234 x 853 x 1277 cm Rozvor kol - 1531 cm Provozní hmotnost - 231 kg
CFMOTO 800MT Touring Sandstone
Model 2023, velmi atraktivní design, motocykl vybaven motorem KTM, rychlořazením, vyhřívanými rukojeťmi, vyhřívaným sedadlem, hlavním stojanem, spodním krytem motoru a tlumičem řízení. Cena motocyklu 279990,-kč , nosiče kufrů 2230,-kč, sada tří kufrů v černé barvě 26990,-kč
Motorka CFMOTO 800MT Touring
Dobrý den Prodám CF Moto 800 MT Touring najeto 1650Km. Motorka je plně vybavena v četně 3 kufru v černém hliniku. Viz foto. Koupeno 9 mesic 2022 stav jako nová!!!!! Důvod prodeje je mi malá měřím 196 cm, motorku už jsem objednal aniž bych ji pořádně vyzkoušel. Nová stála 310000 včetně kufrů .necham ji za 270000. Je možný odpočet DPH.
CFMOTO 800MT Touring Sandstone - skladem
5 let záruka! 799 ccm 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený Převodovka manuál, 6 stupňů Plně stavitelné odpružení KYB (Jap), USD vidlice, zdvih 160 mm vpředu, 150 mm vzadu Přední dvojitá radiální kotoučová brzda J.Juan (Španělsko) 320 mm 4pístková Zadní jednokotoučová brzda 260 mm, J.Juan (Španělsko) Přední a zadní pancéřové brzdové hadice Náklonové ABS Continental (GER) Inerciální vyhodnocovací jednotka - IMU Tempomat Tlumič řízení ECU Bosch (GER) Quickshifter (obousměrný) Antihoppingová spojka Vyhřívané rukojeti Vyhřívané sedadlo řidiče Kompletní moderní LED osvětlení (přední, zadní, mlhovky) Automatické svícení Přídavná světla Vyplétané ráfky kol (zlatá barva), bezdušové pneu Pneumatiky Michelin Anakee Adventure: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17 Palubní počítač, 7“ plně barevný TFT displej Zobrazení tlaku pneumatik Nádrž 19 l 2x USB port + 12V DC Ochranné kryty rukojetí Stavitelný větrný štít Ochranný rám Hliníkový kryt motoru Centrální stojan Zadní nosič TopCase Příplatková výbava: Boční nosiče boxů - 2.230,- Kč vč. DPH Originální hliníkové boxy stříbrné - 25.990,- Kč vč. DPH Originální hliníkové boxy černé - 26.990,- Kč vč. DPH Motor: Typ motoru - 2-válcový řadový, kapalinou chlazený, EFI, osm ventilů, DOHC Objem válců - 799 cm3 Výkon motoru - 67 kw / 8500 rpm Plynová rukojeť - Elektronická Převodovka - manuál, 6 rychlostí Jízdní režim - Sport a Déšť Podvozek: Přední náprava - přední vidlice KYB Zadní náprava - zadní monoshock KYB Přední brzdy - Dvojitý kotouč, J.Juan, radiální xed třmen. 320 mm Zadní brzda - Jediný disk, J.Juan. 260 mm Přední pneumatiky - Zadní pneumatiky - Rozměry: Objem palivové nádrže - 19 L Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 2234 x 853 x 1277 cm Rozvor kol - 1531 cm Provozní hmotnost - 231 kg
800 MT Sandstone
Odvaha posunout limity Posuňte své limity odhodlání a odvahy. Vydejte se na místa, která vám mohla dříve připadat nedosažitelná. Neomezujte vaši představivost vzdáleností a zdánlivou obtížností cesty. CFMOTO 800MT je vždy společníkem, který vás podrží. Klíčové vlastnosti Moderní technika a výbava, osvědčené komponenty. Ideální přístup, jak zajistit bezstarostnou jízdu. Motor Řadový dvouválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů  Zdvihový objem 799 ccm Vrtání / zdvih 88,0 x 65,7 mm Kompresní poměr 12,7: 1 Výkon 67 kW / 9 250 ot./min. Kroutící moment 75 Nm / 8 000 ot./min. Převodovka manuální, 6 rychlostí, rychlořazení (Quickshifter), spojka s prokluzem („antihoppingová“) Délka 2 234mm Šířka 835 mm Výška 1 475 mm Výška sedla 825 mm Světlá výška 190 mm Pohotovostní hmotnost 231 kg
CFMOTO 800MT Touring
!! záruka 5 LET !! skladem na prodejně čtyřkolky Bavorov. Cestovní Enduro motorka od CF MOTO která nezná překážky. Motorka poháněna 4- taktním řadovým 2válcovým motorem s výkonem 67kw s kroutícím momentem 75Nm/8000ot./min. Velice příjemná motorka na dlouhé trasy s lehkým terénem, která se pyšní motorem z KTM 790, upraveným pro emisní normy Euro 5. Plně stavitelné přední i zadní tlumiče japonské značky KYB, které zajistí to nejlepší pohodlí. - Obousměrné rychlořazení pro intenzivní zážitky. (Obousměrný QuickShifter ) - Vyhřívané sedlo a gripy s možností nastavení přes Barevný TFT displej s úhlopříčkou 7? pro zobrazení všech jízdních údajů - Černé, nebo stříbrné hliníkové boxy s těsněním pro ochranu zavazadel před prachem a vlhkostí a vnitřní výstelkou. - Pro bezpečnost a pohodlí při jízdě se postará tlumič řízení. - Palivová nádrž s objemem 19l v kombinaci s výkonným a úsporným motorem zajistí dojezd až 400 km.. - Délka: 2234 mm - Šířka: 853 mm - Výška: 1475 mm - Výška sedla: 825 mm - Rozvor: 1531 mm - Elektronické vstřikování - Palivo: Bezolovnatý benzín 95 Oktanů - Převodovka: Manuální, 6ti rychlostní, antihoppingová spojka - Pneumatiky: maxxis Maxxventure MA1 přední - 110/80 R19 zadní - 150/70 R17 - Náklonový ABS Systém - 2 osoby / ŘP sk. A - možnost svezení NA předvádĺcím stroji -
Čtyřkolka  CFMOTO x450L
Prodám čtyřkolku CFMOTO x450 Long , najeto 7400km , rok výroby 2019, bílé SPZ. Hliníkový podvozek Rival včetně krytí ramen, 6xplášťové pneu Buldog stav 90%. Elektrický naviják, Přední+ zadní uzamykatelný differencial, tažné zařizeni, velký kufr, bez EPS . Pravidelná údržba. Cena 117.000,-
Gladiator X625
SKLADEM NA PRODEJNĚ ČTYŘKOLKY BAVOROV 5 let záruka. CFMOTO Gladiator X625, velice oblibená jednoválcová čtyřkolka s posilovačem řízení. Provedení je v dlouhé a krátké verzi. V ceně zahrnut posilovač řízení (EPS) či kompletního LED osvětlení Nový výkonný motor kategorie 600 ccm bez rozběhové spojky Variator CVTech (Canada) EPS - progresivní posilovač řízení v ceně Vstřikování BOSCH (Made in Germany) Kompletní LED technologie 4x4 s uzávěrkou předního i zadního diferenciálu Vynikající nové odpružení s progresivními pružinami Nové ergonomické ochranné kryty řidítek Luxusní 12 “duralové disky kol Vysoce odolné víceplátnové pneumatiky CST s šípovým vzorkem Silný elektrický naviják s vodicími rolnami Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky Unikátní praktický systém nosičů Lock-N-Ride (přední i zadní) Opěrka a madla spolujezdce (verze X625-A) Zadní úložná schránka Homologace EU, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil) Design z dílny mezinárodně uznávaného rakouského design studia Kiska (design CFMOTO, KTM, Husqvarna...) Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC Výkon motoru (offroad):  41 Hp (30,0 kW) Točivý moment (offroad): 49,2 Nm / 4750 ot./min Vrtání x zdvih: 91 x 89,2 mm Objem motoru: 580 cm3 Startování: Elektrickým startérem Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem Mazání: S mokrou skříní Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch Zapalování: ECU Bosch Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů Varianty X625 - 206.990,- CZK (EU5) X625-A - 216.990,- CZK (EU5) X625 T3B-196 990 ,- CZK (T3B) X625-A T3B - 206 990,- CZK (T3B) Dostupné barvy: stříbrná (bez příplatku), oranžová (+1.000 CZK), listová kamufláž (+5.000 CZK) Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP. Skladem v oranžové verzi.