cfmoto 700 cl x - strana 2
Počet nalezených inzerátů CFMOTO 700 CL X: 1000 - strana 2
CFMOTO 700CL-X Heritage
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB
Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z)
Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS
Délka: 2107 mm
Šířka: 887 mm
Výška: 1200 mm
Výška sedáku: 800 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X Heritage
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje.
Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
Uitvlugt – 700 ml, 51,1 %, 30-ti letý, 208 lahví pro celý svět
Panama – 700 ml, 63,95 %, 22-ti letý, 254 lahví
Martinique – 700 ml, 60,7 %, 13-ti letý, 239 lahví
Barbados – 700 ml, 62,3 %. 14-ti letý, 219 lahví
Enmore – 700 ml, 48,2 %, 33-ti letý, 169 lahví
El Salvador – 700 ml, 65,9 %. 12-ti letý, 265 lahví
Jamaica – 700 ml, 57,7 %. 28-ti letý, 145 lahví
Jamaica – 700 ml, 86,2 %, 264 lahví
Trinidad – 700 ml, 64,7 %, 12-ti letý, 271 lahví
Set Unicorn – St. Lucia – 700 ml, 49,1 %, 170 lahví
– Barbados – 700 ml, 56 %
– Skeldon – 700 ml, 64,1 %
Barbados – 1,5 l, 56 %, 46 lahví
Celý set, ale i jednotlivě. Doprava dle domluvy.
Další fotky pošlu vážným zájemcům.
Lancia Thesis 156033503 šedý strop 3 000 Kč
Lancia Thesis 60668668 lůžko předního světla levé 1 000 Kč
Lancia Thesis 156030542 madlo kůže zadní levá 1 000 Kč
Lancia Thesis 156039673 volič aut převodovky 3 000 Kč
Lancia Thesis 60686623 těsnění kufru 1 000 Kč
Lancia Thesis 60665917 kabely zadních senzorů 1 500 Kč
Lancia Thesis 156030531 madlo pravých zadních dveří kůže 1 000 Kč
Lancia Thesis 71883 chrom lišta dveří levá přední 700 Kč
Lancia Thesis 71882 chrom lišta dveří pravá přední 700 Kč
Lancia Thesis 156039248 zadní stěna kufru pod zámkem 1 500 Kč
Lancia Thesis 156036013 vypínač senzorů a asr 700 Kč
Lancia Thesis 51731607 izolace kapoty 1 500 Kč
Lancia Thesis 60678778 chromová lišta zadních dveří pravá u skla 700 Kč
Lancia Thesis 156031554 kryt sedadla boční pravý béž 1 000 Kč
Lancia Thesis 51788373 setup cd 2006 1 000 Kč
Lancia Thesis 60678779 lišta chrom u skla zadní levá 700 Kč
Lancia Thesis 156036354 zadní stropní světlo 1 000 Kč
Lancia Thesis 156033074 kryt držáku nápojů 1 000 Kč
Lancia Thesis 60690116 hadice chladiče levá M10 1 000 Kč
Lancia Thesis 60673567 tepelný štít zadního tlumiče výfuku 500 Kč
Lancia Thesis 156038659 ovladač ASR a senzorů 500 Kč
Lancia Thesis 71718384 světýlko do zrcátka levé 500 Kč
Lancia Thesis 156033628 clona spolujezdce béžová 1 000 Kč
Lancia Thesis 60687455 senzor airbag Bsloupek 500 Kč
Lancia Thesis 60678736 chromová lišta dveří pravá u skla 700 Kč
Lancia Thesis 60683909 zadní mlhovka levá 1 000 Kč
Lancia Thesis 156031354 lišta zadního nárazníku pravá 700 Kč
Lancia Thesis 156031355 lišta zadního nárazníku leva 700 Kč
Lancia Thesis kryt pojistek béžová kůže 2 000 Kč
Lancia Thesis 156029054 madlo dveří řidiče koženka 700 Kč
Lancia Thesis 156029052 kryt repro přední levý 500 Kč
Lancia Thesis 60674369 kryt podběhu-prvý u řemenu 500 Kč
Lancia Thesis 60683908 zadní mlhovka pravá 1 000 Kč
Lancia Thesis 60678737 chrom lišta u skla dveří levá přední 700 Kč
Lancia Thesis 71885 chrom lišta zadních dveří levá 700 Kč
Lancia Thesis 60910809 ovladání sedadla levé šedé 1 500 Kč
Lancia Thesis 71886 lišta chrom blatníku pravá 700 Kč
Lancia Thesis 60910815 ovládání sedačky pravé modré 1 500 Kč
Lancia Thesis 71732600 krytka držáku hagusů 500 Kč
Spare parts Lancia Thesis
Teile Lancia Thesis
Ricambi Lanci Thesis
Whatsapp
CFMOTO Gladiator X625-A finálně doplňuje celou řadu strojů CFMOTO Gladiator s rukopisem design studia Kiska. Všechny čtyřkolky i motocykly CFMOTO kreslí špičkoví designéři v Rakousku, nejinak je tomu u tohoto luxusně zpracovaného modelu. Přestože se jedná o pracovně-užitkový stroj, právě exkluzivní design je to, co vás na novém stroji na první pohled zaujme. Design je nejen oku lahodící, ale i mimořádně praktický. Oceníte např. naprosto minimální přesah před přední nápravou, díky které stroj disponuje vysokou hodnotou předního nájezdového úhlu, skvělou ergonomii a polohu jezdce či v prodloužené verzi maximální pohodlí a komfort spolujezdce. Nový výkonný motor kategorie 600 ccm bez rozběhové spojky
Variator CVTech (Canada)
EPS - progresivní posilovač řízení v ceně
Vstřikování BOSCH (Made in Germany)
Kompletní LED technologie
4x4 s uzávěrkou předního i zadního diferenciálu
Vynikající nové odpružení s progresivními pružinami
Nové ergonomické ochranné kryty řidítek
Luxusní 12 “duralové disky kol
Vysoce odolné víceplátnové pneumatiky CST s šípovým vzorkem
Silný elektrický naviják s vodicími rolnami
Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
Unikátní praktický systém nosičů Lock-N-Ride (přední i zadní)
Opěrka a madla spolujezdce (verze X625-A)
Zadní úložná schránka
Homologace EU5, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil)
Záruka 5.let
CFMOTO Gladiator X520 přináší populární atraktivní design, moderní prvky a v neposlední řadě skvělý výkon osvědčeného motoru 500 ccm s výkonem 28 kW v kombinaci s bez spojkovým kanadským variátorem CV-Tech. Stejně jako obsahově nižší sourozenec, přináší novinka technologii osmistovky, osvědčený systém 4x4 se 100% uzávěrkou předního diferenciálu. Homologace T3b je registrační značka žlutá a čtyřkolka je homologována jako traktor. K řízení čtyřkolky je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Sílu motoru přenáší převodovka s převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce). Krátká varianta má výhodu v ovladatelnosti, kde jste schopni se čtyřkolkou projet i v hustém lese, kde má lepší akční rádius zatáčení. O brždění čtyřkolky CFMOTO Gladiator X520 se starají čtyři kotoučové brzdy, kde je každá u jednoho kola. Ovládání brzd je pak páčkou na řidítku, kde vždy brzdí všechny čtyři brzdy, ale při použití páčky na řidítku, víc brzdí přední náprava a při použití nožní brzdy, víc brzdí zadní náprava. S bržděním Vám také pomůže Kanadský variátor CV-Tech, který má motorovou brzdu. To je potřeba hlavně při jízdě s opravdu těžkým nákladem. V základní výbavě je tažné zařízení ("koule") společně s elektrickou 7 pinovou zásuvkou. Tažné zařízení je pak i zapsané v technickém průkaze. Na předku čtyřkolky CFMOTO Gladiator X520 je silný naviják s tažnou silou 1.300 kg. Plasty čtyřkolky jsou pak naprosto pružné a když za ne chytíte a nebo se bohužel převrátíte, tak neprasknou.
Novinka CFMOTO Gladiator X110 je určen pro juniory přibližně od 10 let. Gladiator X110 je absolutní špičkou v oboru dětských/juniorských čtyřkolek!
Naprosto skvělé zpracování a design jsou jen jedny z mnoha věcí, které tuto čtyřkolku - vhodnou pro jezdce od cca 10 let - dělají opravdu jedinečnou. Je jediná ve své třídě s aplikací CFMOTO YOUTH a funkcemi: Omezovač rychlosti, Geofence – virtuální rádius hranice ježdění (max 400 m), po překročení hranice vás APP upozorní a sníží rychlost vozidla!
Motor s výkonem 4,7 HP používá elektronické vstřikování paliva. Odezva na páčku plynu je zcela lineární, což pro jezdce vytváří nejen ladnou dynamiku jízdy, ale přispívá i k přesnému ovládání stroje v extrémních situacích.
Unikátní 3,5“ LCD displej zobrazuje nejen pozici řadící páky, ale i konektivitu s aplikací CFMOTO YOUTH.
K vidění v Quad Café Beroun-Králův Dvůr nebo v Quad Café Blatná-Tchořovice. Možnost financování na splátky s akontací již od 0%, nezávazná kalkulace i po telefonu. Nejedná se o leasing, stroj je přihlášený na vás! Doprava stroje po ČR a instruktáž ke stroji v ceně.
Nový, nepoužitý zadní box na čtyřkolku.
Moderní prostorný odolný zadní box CFMoto v atraktivním designu navržený přímo na stroj CFMOTO Gladiator X850 / X1000 s prostorem pro uložení dvou helem. Nadprůměrný vnitřní objem 100l !
Box má standardně předvrtané otvory dle nosiče na stroji CFMOTO Gladiator X850 / X1000.
Doplňková výbava: Originální hliníkové boxy (stříbrné - 25 990 Kč nebo černé 26 990 Kč s DPH), boční nosiče boxů 2 230 Kč s DPH.
Je čas posunout své limity odhodlání a odvahy. Přichází dobrodružný model, který se stane vaším spolehlivým partnerem v různém prostředí, na krátké, nebo i dlouhé cestě, při vašem dalším dobrodružství, a nebo společníkem pro každý den.
Model 800MT zaujme nejen osobitým designem, ale především nabízí vysokou míru využitelnosti, spojenou s moderní technikou, jízdními vlastnostmi a funkčností ve všech směrech.
Charakteristické designové prvky přinesla společnost kiska Design, která společně s technickým vývojovým týmem společností cfmoto a KTM sladili technické, bezpečnostní a jízdní vlastnosti celého stroje. Výsledkem je vyvážený stroj, který využívá moderní technologie a komponenty celosvětově renomovaných značek.
Srdcem stroje je osvědčený řadový dvouválec LC8 o objemu 799 ccm s výkonem 91 koní. Zatímco plynulý průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách uspokojí milovníky klidného zdolávání cestovních kilometrů, výkon a reakce motoru v horním spektru otáček nabídne adrenalin a otevírá cestu ke sportovním emocím.
Dva režimy motoru, RAIN a sport upravují reakce motocyklu a umožňují jezdci optimálně využít možnosti stroje, bez rozdílu, zdali jede v offroadové pasáži, nebo perfektním asfaltu horského průsmyku.
O komfort jízdy a perfektní ovladatelnost se stará plně nastavitelný podvozek KYB. 7” TFT displej přehledně zobrazuje potřebné jízdní údaje a informace o stavu systémů stroje.
Nádrž o objemu 19 l umožňuje dosáhnout dojezdu až 400 km.
Pro pohodlí, bezpečnost a jistotu za všech podmínek a situací je stroj vybaven náklonovým ABS systémem společnosti Continental, který je kombinován s inerciální vyhodnocovací jednotkou IMU.
Další komponenty a prvky výbavy jako řídící jednotka Bosch, antihoppingová spojka, tempomat, integrovaný ochranný rám, přídavné světlomety, automatické svícení či. výškově nastavitelný čelní štít dále podtrhují sportovně cestovní charakter stroje.
Volitelná výbava umožňuje přizpůsobit stroj vašim individuálním potřebám.
Profesionální servis, rozsáhlý sklad náhradních dílů a technická podpora na území ČR a SR jsou zcela samozřejmé.
U motocyklů cfmoto je záruka 5 let nebo 40.000 km.
Verze cfmoto 800MT Touring je špičkově vybavené provedení, které uspokojí i nejnáročnější jezdce, kteří hledají pohodlí na cestě se sportovním nádechem a jistotu mimo zpěvněné cesty. Aby bylo možno tyto požadavky splnit, je 800MT Touring vybaven tlumičem řízení, quickshifterem, systémem kontroly tlaku pneumatik, vyhřívanými rukojeťmi a jejich ochrannými kryty, vyhřívaným sedlem řidiče, hliníkovým krytem motoru a centrálním stojanem.
Motor:
Motor: Řadový dvouválec, kapalinou chlazený, 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 799 ccm
Vrtání / zdvih: 88,0 x 65,7 mm
Kompresní poměr: 12,7: 1
Výkon: 67 kW / 9 250 ot./min.
Kroutící moment: 75 Nm / 8 000 ot./min.
CF Moto 300NK
CFMOTO NK 300 jednoválcová lehká obratná a příjemná motorka s antihopingovou spojkou. NK 300 má 5? TFT displej.Zobrazení všech důležitých jízdních údajů, správa telefonních hovorů, navigační pokyny, automatický jas. Led světla a podsvícení přepínačů oceníte především v noci a šeru.
Motor
Jednoválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem
292 ccm
Vrtání / zdvih
78 x 61,2 mm
Kompresní poměr
11 : 1
Výkon
20,5 kW / 8 750 ot./min.
Kroutící moment
25 Nm / 7 000 ot./min.
Převodovka
manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“)
Délka
1 990 mm
Šířka
780 mm
Výška
1 070 mm
Výška sedla
795 mm
Světlá výška
150 mm
Pohotovostní hmotnost
151 kg
Odpružení
Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy
Čtyřpístkový třmen, přední kotouč ? 292 mm, zadní ? 220 mm.
Pneumatiky
Přední 110/70 R17
Zadní 140/60 R17
Palivová nádrž
12,5 l
Více na:
Copyright ©
CF Moto CL-X 700 Heritage
!!! 5 let záruka !!!
Naháč od cfmoto , Motorka CL-X 700 s dvouválcovým motorem,vodou chlazený 8-mi ventil.
velice příjemny stroj s kterým se nemusíte bát do města na cesty či šotolinu.Na prodejně čtyřkolky bavorov je skladem v obou barevých variantách : twilight" modrá, "coal" šedá
693 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuální, 6 stupňů
Kompletní moderní LED osvětlení
Přední 320 mm kotouč, čtyřpístkový radiální třmen J.Juan (Španělsko)
Zadní 260 mm kotouč, třmen J.Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
ABS Continental (GER)
Dvě mapy řízení - ECO a sport
ECU Bosch (GER)
Odpružení vpředu i vzadu plně stavitelné tlumiče KYB (JAP)
Pneumatiky Pirelli MT60RS, Přední: 110/80 R18 Zadní: 180/55 R17
Tempomat
Antihoppingová spojka
Stylový monochromatický LCD displej s nastavením intenzity jasu
Motor
Řadový dvouválec, kapalinou chlazený: 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání / zdvih:83 x 64 mm
Kompresní poměr: 11,6 : 1
Výkon: 51,5 kW / 8 750 ot./min.
Kroutící moment: 68 Nm / 7 000 ot./min.
Převodovka: manuální, 6 rychlostí, spojka s prokluzem („antihoppingová“)
Délka: 2 107 mm
Šířka: 887 mm
Výška:1 200 mm
Výška sedla: 800 mm
Světlá výška: 160 mm
Pohotovostní hmotnost: 198 kg
Odpružení
Přední KYB plně stavitelná vidlice ? 41 mm „Upside-down“,
Zadní KYB stavitelný „monoshock“
Brzdy
J. Juan, přední kotouč ? 320 mm, zadní kotouč ? 260 mm
Pneumatiky:Přední 110/80 R18,Zadní 180/55 R17
Palivová nádrž: 13 l
Fabia 1,4 TDI kombi - díly - Barva BÍLÁ. Rok 2005.
MOTOR po dílech kód AMF 55kW
písty 500/ks
ojnice 300/ks
vstřiky 1000/ks 2300/3ks,
TURBO 3600,
tandemové čerpadlo 900,
palivové čerpadlo nádrže 900,
alternátor s volnoběžkou 1200,
spojka 1500,
intercooler 800,
řídící jednotka motoru 800,
řemenice na kliku na drážkový řemen 600,
PŘEVODOVKA 5q GGV 4500 kč
přední nápravnice 900,
ramena (čepy + silentbloky OK) 500/ks,
poloosy 1300/ks,
těhlice s ložiskem 1300/ks,
přední pružiny 600/ks,
zadní pružiny 400/ks,
z. náprava 800,
tlumiče přední 500/ks,
tlumiče zadní 400/ks,
zadní bubny 300/ks,
brzdiče 500/ks,
pření kotouče 500/oba,
posilovač brzd 500,
modul pumpa řídící jednotka ABS 1000,
kola - ráfky 5Jx14 350/ks,
pneu 165/70 R14 M+S 50% 1500kč
klimachladič 400,kryt pod motor 500,
PLECHAŘINA - horší stav:
maska př.kapoty 900,
přední kapota 800,
dveře 500/ks,
5-té vrata se sklem 1000,
př. blatníky 300/ks
levé zrcátko 700,
pravé zrcátko 500,
boční skla 400/ks,
ČELNÍ SKLO 800,
př. nárazník FACE s mřížkami 1800,
z. nárazník 1200,
výztuha nárazíku - přední 700, zadní výztuha 400,
přední el. stahovačky oken 700/ks,
zadní ruční stahovačky oken 300/ks,
motorek př. stěračů 400, táhla stěračů 400 nebo komplet 700,
motorek zadních stěračů 600,
př. světla 600/ks
zadní světlo face 800/ks
zámky zámek dveří 400/ks,
sada zámku s klíčem a spinačkou 1500,
INTERIER -
palubovka palubka pro airbag 800,
airbag spolujezdce 400,
airbag volantu 700,
řídící jednotka airbagu 400,
bezpečnostní pásy př. 600/ks (bez el.) 700/ks (s el. konektorem)
KOŽENÝ VOLANT vhodný i do OCTAVIA II ROOMSTER 1400,
černý tapec 700/4ks,
roleta S KASTLÍKEM NA DEŠTNÍK.. 700,
AUTORADIO CD SYMPHONY 900,
páčky blinkrů a stěračů s palubákem a tempomatem 700,
spinač varovných blinkrů 400,
spinač světel 700,
budíky-přístojovka s palub. PC 900,
chladič voda 1200,
horní příčka př. čela (plech)orig.1000,
chladičová stěna pro vodní a klima chladič (plast) 1000,
sahara chladiče (vrtule s motorkem) 400,
radiátor topení 500,
výfuk 1000,
katalyzátor s vlnovcem 4500.
PROSÍM jen VOLAT. NE SMS
Bonusová výbava:
Sedlo spolujezdce cfmoto
Padací protektory RDMoto
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kde testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka
CFMOTO 700CL-X sport
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
Délka: 2096 mm
Šířka: 790 mm
Výška: 1130 mm
Výška sedáku: 795 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X SPORT
Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“.
Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu.
Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a
Inzerát platí do smazání! po dohodě dovezu až k Vám a vyřídím přihlášení na úřadě.
Při zájmu pouze volejte- 683180
Prodám nádhernou motorku CFmoto 650 nk - vlastně stejné jako Kawasaki ER6 , Versys , dovoz Rakousko - nová STK, najeto pouze 1600km - stav nové motorky. rok 2015.
Originální dvouválcový naháč ze společné dílny KTM a CFMOTO!
Kvalitní a cenově dostupný motocykl. Motor s řadovým dvouválcem s výkonem 45 kW, němckým vstřikováním BOSH, japonské tlumiče KYB, premiový brzdový španělský systém J. Juan s pancéřovanými hadicemi (stejné brzdy jako modely KTM), ABS od Continentalu a skvěle hodnocené pneumatiky Metzeler Roadtec.
649 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuál, 6 stupňů
Tlumič zadního i předního odpružení KYB (Japan)
Pneumatiky Metzeler: Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17
Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
ABS Continental (GER)
ECU Bosch (GER)
Moderní LED osvětlení
KISKA design
Barvy - Modrá, Bílá
Technické specifikace:
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 649,3 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 60 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (BOSCH)
Výkon: 45 kW (61 koní) @ 9000 rpm
Kroutící moment: 56 Nm při 7000 ot
Zapalování: ECU
Přenosu: 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice (V), kyvné rameno (h)
Brzdy: dual kotouč O 300 mm (v), O kola 240 mm (h); J. Juan
Ráfky: 3,5x17MT (v), 4,5x17MT (h)
Pneumatiky: 120/70 ZR 17 (v), 160/60 ZR 17 (h)
Délka: 2120 mm
Šířka: 780 mm
Výška: 1100 mm
Výška sedáku: 795 mm
Světlá výška: 150 mm
Poloměr otáčení: 5,4 m
Nádrž: 17 l
Hmotnost: 206 kg
Video-
možnost výměny - protiúčtu
Možnost dopravy na vaši adresu.
Prodám a nebo vyměním motorku CFMOTO 800MT Sport. Úplně nový stroj se zárukou 5 let. Na motorku mužů vyřídit i výhodný úvěr. V nabídce i model CFMOTO 800MT Touring. motorku máme skladem v Brně a Břeclavi.
CFMOTO Gladiator X1000 V-Twin EPS euro5
5 LET ZÁRUKA NA VŠECHNY STROJE CFMOTO!
Gladiator X1000 V-twin EPS
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (960,6 cc) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech(Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiátor X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
Brutálně silná čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X1000 EFI EPS a brutálně naložená doplňky čtyřkolka disponuje motorem o obsahu 960 ccm o výkonu 85 koní s kroutícím momentem 79 Nm. Výhodou je Kanadský variátor CV-Tech, který nemá spojky a tak se Vám při záběru (rozjíždění, tahání opravdu těžkého vleku, tlačení sněhu s radlicí) nemá co "spálit". O plnění motoru se stará Německé vstřikování s řídící jednotkou BOSCH. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Díky použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) je čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X1000 EFI EPS v kategorii nejlépe ovladatelných čtyřkolek na světě. Zadní diferenciál je samosvorný a tak jak se jedno kolo o půl otáčky otočí oproti druhému, diferenciál se zamče a obě kola se točí stejně rychle. Z praxe stačí "hodit zadkem" a letíte driftem. Další rozdíl od ostatních strojů v této kategorii je zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Navíc u modelu Overland je krytí podvozku, přední a zadní rám, přední štít, sada zadních kufrů, kde menší kufr lze bez použití nářadí vyměnit za sedlo spolujezdce a boční lemy.
Novinka CFMOTO Gladiator X110 je určen pro juniory přibližně od 10 let. Gladiator X110 je absolutní špičkou v oboru dětských/juniorských čtyřkolek!
Naprosto skvělé zpracování a design jsou jen jedny z mnoha věcí, které tuto čtyřkolku - vhodnou pro jezdce od cca 10 let - dělají opravdu jedinečnou. Je jediná ve své třídě s aplikací CFMOTO YOUTH a funkcemi: Omezovač rychlosti, Geofence – virtuální rádius hranice ježdění (max 400 m), po překročení hranice vás APP upozorní a sníží rychlost vozidla!
Motor s výkonem 4,7 HP používá elektronické vstřikování paliva. Odezva na páčku plynu je zcela lineární, což pro jezdce vytváří nejen ladnou dynamiku jízdy, ale přispívá i k přesnému ovládání stroje v extrémních situacích.
Unikátní 3,5“ LCD displej zobrazuje nejen pozici řadící páky, ale i konektivitu s aplikací CFMOTO YOUTH.
K vidění v Quad Café Beroun-Králův Dvůr nebo v Quad Café Blatná-Tchořovice. Možnost financování na splátky s akontací již od 0%, nezávazná kalkulace i po telefonu. Nejedná se o leasing, stroj je přihlášený na vás! Doprava stroje po ČR a instruktáž ke stroji v ceně.