cfmoto 700 cl x
Počet nalezených inzerátů CFMOTO 700 CL X: 1000
Bonusová výbava:
Plexištítek cfmoto
Parádní "třístovka" ZE společné dílny KTM A cfmoto ZA skvělou CENU!
cfmoto 300NK přináší do ČR a SR zcela nový pohled na moderní, kvalitní a cenově dostupné motocykly pro všechny generace. Velmi lehký, agilní a živý jednoválcový model cfmoto 300NK (motocykl splňuje parametry pro kategorii ŘP sk. A2), plněný německým vstřikováním Bosch, nabízí velkou porci zábavy a dostatek výkonu pro jakýkoliv styl jízdy. O maximální pohodlí, bezpečnost a komfort se starají komponenty renomovaných výrobců v čele s prémiovým radiálním brzdovým španělským systém J. Juan s pancéřovanými hadicemi (stejné brzdy jako modely KTM) či ABS od Continentalu. To vše uloženo v precizně vyrobeném ocelovém trubkovém rámu a zabaleno do agresivně sportovního designu rakouského design studia Kiska.
Výsledný dojem doplňují vkusně vyvedené barevné variace a doplňky, sportovní vzhled pak podporuje netradičně provedené špičkové LED osvětlení, jasný a přehledný 5,5" TFT plně barevný displej s nastavitelnou intenzitou jasu a s přepínatelnými jízdními módy RAIN a sport, či precizně zpracované ergonomické sedlo.
Motocykly cfmoto se vyznačují velmi příjemným chodem v celém spektru otáček, nejlépe jim sedí vyšší otáčky. Nesmíme opomenout i velmi přesné řazení, kvalitní brzdný výkon a celkově snadnou ovladatelnost a čitelnost. cfmoto 300NK je motocykl reprezentující kategorii strojů, která je vhodná pro všechny bez rozdílu věku či zkušeností. Model cfmoto 300NK díky svému výkonu a naprosto bezkonkurenční ceně osloví nejen mladší či méně zkušené jezdce (ŘP. sk. A2), ale i každého, kdo si chce užít kvalitní, rychlou a pohodlnou jízdu na originálním motocyklu ze společného podniku cfmoto a KTM.
Motocykl cfmoto 300NK je homologován pro silniční provoz jako dvoumístný motocykl pro řidičské oprávnění skupiny A2 od 18 let. Na motocykly cfmoto je dovozcem poskytována nadstandardní 5-letá záruka. Profesionální servis, rozsáhlý sklad náhradních dílů a technická podpora na území ČR a SR jsou zcela samozřejmé.
Aktuálně mají všechny motocykly cfmoto exkluzivní záruku v délce 5 let*!
Profesionální servis, rozsáhlý sklad náhradních dílů a technická podpora na území ČR a SR, jsou zcela samozřejmé.
Motocykl cfmoto 300NK - skvělý parťák pro všechny generace jezdců za parádní cenu!
Doplňková výbava s 50% slevou:
Ochranná mřížka světlometu stříbrná cfmoto
Ochranná mřížka chladiče stříbrná cfmoto
Kryt přední nádržky brzdové kapaliny stříbrný cfmoto
Kryt zadní nádržky brzdové kapaliny stříbrný cfmoto
Kryty předních brzdových třmenů stříbrné cfmoto
Plotna stojanu cfmoto
Rozšíření padacího rámu cfmoto
Prodloužení předního blatníku cfmoto
Nosič zadního kufru SHAD
Plotna kufru SHAD terra
Nosiče bočních kufrů SHAD terra
Boční kufry SHAD terra L+P
Držák tankvaku SHAD
Střední tankvak SHAD
Je čas posunout své limity odhodlání a odvahy. Přichází dobrodružný model, který se stane vaším spolehlivým partnerem v různém prostředí, na krátké, nebo i dlouhé cestě, při vašem dalším dobrodružství, a nebo společníkem pro každý den.
Model 800MT zaujme nejen osobitým designem, ale především nabízí vysokou míru využitelnosti, spojenou s moderní technikou, jízdními vlastnostmi a funkčností ve všech směrech.
Charakteristické designové prvky přinesla společnost kiska Design, která společně s technickým vývojovým týmem společností cfmoto a KTM sladili technické, bezpečnostní a jízdní vlastnosti celého stroje. Výsledkem je vyvážený stroj, který využívá moderní technologie a komponenty celosvětově renomovaných značek.
Srdcem stroje je osvědčený řadový dvouválec LC8 o objemu 799 ccm s výkonem 91 koní. Zatímco plynulý průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách uspokojí milovníky klidného zdolávání cestovních kilometrů, výkon a reakce motoru v horním spektru otáček nabídne adrenalin a otevírá cestu ke sportovním emocím.
Dva režimy motoru, RAIN a sport upravují reakce motocyklu a umožňují jezdci optimálně využít možnosti stroje, bez rozdílu, zdali jede v offroadové pasáži, nebo perfektním asfaltu horského průsmyku.
O komfort jízdy a perfektní ovladatelnost se stará plně nastavitelný podvozek KYB. 7” TFT displej přehledně zobrazuje potřebné jízdní údaje a informace o stavu systémů stroje.
Nádrž o objemu 19 l umožňuje dosáhnout dojezdu až 400 km.
Pro pohodlí, bezpečnost a jistotu za všech podmínek a situací je stroj vybaven náklonovým ABS systémem společnosti Continental, který je kombinován s inerciální vyhodnocovací jednotkou IMU.
Další komponenty a prvky výbavy jako řídící jednotka Bosch, antihoppingová spojka, tempomat, integrovaný ochranný rám, přídavné světlomety, automatické svícení či. výškově nastavitelný čelní štít dále podtrhují sportovně cestovní charakter stroje.
Volitelná výbava umožňuje přizpůsobit stroj vašim individuálním potřebám.
Profesionální servis, rozsáhlý sklad náhradních dílů a technická podpora na území ČR a SR jsou zcela samozřejmé.
U motocyklů cfmoto je záruka 5 let nebo 40.000 km.
Verze cfmoto 800MT Touring je špičkově vybavené provedení, které uspokojí i nejnáročnější jezdce, kteří hledají pohodlí na cestě se sportovním nádechem a jistotu mimo zpěvněné cesty. Aby bylo možno tyto požadavky splnit, je 800MT Touring vybaven tlumičem řízení, quic
CFMOTO 650MT Premium - záruka 5. let
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 649,3 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 60 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: CFMOTO, přední vidlice (USD), zadní stavitelná pružina i tlumič
Brzdy: dual kotouč Ø 300 mm (v), Ø kola 240 mm (h); J. Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT (v), 4,5x17MT (h)
Pneumatiky: 120/70 ZR 17 (v), 160/60 ZR 17 (h)
Délka: 2150 mm
Šířka: 835 mm
Výška: 1332 mm
Výška sedáku: 840 mm
Světlá výška: 170 mm
Poloměr otáčení: 5,4 m
Nádrž: 18 l
Hmotnost: 209 kg
CFMOTO 650MT
Rakouský gigant KTM si před několika lety vybral jako svého strategického partnera firmu CFMOTO - jednoho z největších a nejkvalitnějších výrobců motorů, motocyklů a čtyřkolek (v ČR a SR čtyřkolky známé pod názvem Gladiator, dlouhodobě absolutní prodejní jednička na trhu) na světě. Zprvu distribuce, posléze výroba modelů KTM Duke a od roku 2017 plná spolupráce na úrovni “joint-venture” pod názvem CFMOTO- KTMR2R s budováním společných výrobních, administrativních i obchodních prostor. A samozřejmě spolupráce na vývoji nových modelů. Modernizovaný dvouválcový cestovní model CFMOTO 650MT navazuje na svůj předchozí úspěch a ukazuje všestrannost motocyklů CFMOTO.
Cestovní CFMOTO 650MT je moderní, kvalitní a cenově dostupný motocykl pro všechny generace. Velmi živý řadový dvouválec plněný německým vstřikováním BOSCH, nabízí velkou porci zábavy a dostatek výkonu pro jakýkoliv styl jízdy. Motocykly CFMOTO se vyznačují velmi příjemným chodem v celém spektru otáček s dostatkem výkonu pro sportovní jízdu i běžné pohodové cestování. Motor je naladěn na vyšší otáčky a největší výkon podává v 9000 ot./min. O maximální pohodlí, bezpečnost a komfort se starají komponenty renomovaných výrobců - premiový brzdový španělský systém J. Juan s pancéřovanými hadicemi (shodné brzdy jako modely KTM), ABS od Continentalu či skvěle hodnocené pneumatiky Metzeler Roadtec. O přední tlumení se stará masivní USD vidlice, o zadní pak cantileverové šestipolohové odpružení.
Model CFMOTO 650MT je předurčen pro cestování, nesmí tedy chybět taková výbava jako je praktický stavitelný přední štít s bočními deflektory a další tovární volitelné příslušenství, kde z nabídky vyčnívá dvojice špičkových španělských kufrů SHAD (36 l) či praktické ochranné padáky (pozn. kufry a padáky lze u modelového roku 2020 zakoupit za extra zvýhodněnou cenu k novému motocyklu - viz ceny). Výsledný líbivý dojem doplňují vkusně vyvedené barevné variace a doplňky, vysoká kvalita zpracování celého stroje a použité kvalitní materiály. Že se nejedná jen o “cesťáka”, dokazuje sportovně laděný vzhled, který podporuje netradičně provedené špičkové LED osvětlení, jasný a přehledný displej či ergonomické sedlo.
Cestovní enduro CFMOTO 650MT je motocykl reprezentující kategorii
Bonusová výbava:
Kryt řetězu CFMOTO
Designová rozeta CFMOTO
Sportovní zrcátka CFMOTO
Ochranná mřížka chladiče CFMOTO
Plotna stojanu CFMOTO
Brašna SHAD včetně držáku
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje.
Motor v 700CL-X je novinkou a jeho management hned nabízí 2 styly řízení ECO / sport se znatelným výkonovým i zvukovým rozdílem. Výkon 70 Hp je plynule dávkovatelný, přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou bosch. Při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u cfmoto léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
Motocykl disponuje funkcí "Limp Home Mode", která je pro případ poruchy řídící jednotky, kdy vás motocykl sice omezenou rychlostí, ale přece jen, dopraví až do servisu, či domů. „X“-ko se se svojí váhou pouze 184 kg (pohotovostní hmotnost je 198 kg) ideálně nechá ovládat v různých pasážích užívání. Luxusně zpracované a pohodlné sedadlo je ve velmi sympatické výšce 800 mm, vhodné pro všechny typy postav. Díky všem elektronickým asistentům se na motocyklu budete cítit nejen bezpečně, ale také bezpochyby pohodlně. Majitele také jistě potěší velmi jednoduchý přístup např. k vzduchovému filtru, olejovému víčku a v neposlední řadě potěší i servisní interval 9000 km.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
Modelem cfmoto 700CL
CFMOTO 800MT Touring
Sebevědomí, atraktivní, funkční, moderní. To jsou atributy designu rakouské společnosti Kiska Design, která se podílela na designu množství produktů, které přinášejí radost a nadšení majitelům po celém světě. Osobitá linka předního LED světlometu, navazující větrný štít, integrované přídavné světlomety a klasická silueta přinášejí tyto prvky do designu CFMOTO 800MT Touring.
Díky spojení společností CFMOTO a KTM do společného výrobního závodu jedete na moderním stroji, kde jedním ze základních stavebních kamenů je dvouválcový řadový motor LC8 799cm3. Při plnění emisní normy Euro5 máte k dispozici výkon 91 koní a kroutící moment 75 Nm. Ve vysokých otáčkách motor disponuje výrazně sportovním charakterem, který vaši cestu promění v emocionální zážitek. Vyvážený průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách dokáže zklidnit jízdu a nechá vás vychutnat místa, která objevujete a nebo s rozvahou zvládat veškeré nástrahy města. Úspornost motoru znamená, při objemu nádrže 19l, dojezd, až 400 km. Díky možnosti zvolit si režim motoru RAIN, nebo SPORT, máte k dispozici vždy takovou odezvu, jakou potřebujete. Plně stavitelný podvozek japonské značky KYB je přirozenou oporou, nad kterou nebudete přemýšlet, bez rozdílu, zdali zdoláváte dálniční kilometry, nebo objevujete místa mimo cesty. Širokým rozsahem nastavení se CFMOTO 800MT Touring přizpůsobí všem jezdcům a prostředí, ve kterém se pohybují. Veškeré údaje důležité pro bezpečnost a cestovní komfort jsou zobrazovány na barevném TFT displeji 7”.
Jen motor a podvozek nemohou být kompletním celkem. Proto byly použity komponenty a prvky, jako brzdy J. Juan, ABS Continental, motomanagement Bosch, tempomat, antihoppingová spojka, padací rámy, mlhová světla, výškově stavitelný větrný štít, které dohromay tvoří cestovatele, jakým CFMOTO 800MT Touring je. Model Touring rozšiřuje výbavu o oboustranný quickshifter, tlumič řízení, hliníkovou ochranu motoru, vyhřívání rukojetí řídítek a jejich ochranné kryty, vyhřívání sedla a ukazatel tlaku pneumatik. Nejen díky této výbavě dokáže být CFMOTO 800MT Touring také drsným dobrodruhem a společníkem, který i v nejtežších podmínkách poskytne jezdci nezapomenutelné zážitky v pohodlí a komfortu. Možností, jak CFMOTO 800MT Touring dále přizpůsobit požadavkům konkrétního jezdce, jsou prvky rozšiřující výbavy, jako je například sada originálních hliníkových boxů.
CFMOTO 800MT Touring je zaměřen na jezdce, kteří hledají zážitky kdekoliv a silnice, nebo zpevněná cesta pro ně není limit.
Bonusová výbava:
Modrý řetěz cfmoto
Parádní sportovní "třístovka" ZE společné dílny KTM A cfmoto ZA skvělou CENU!
I tento model byl vyvíjen již v rámci exkluzivního partnerství dvou světových gigantů v oboru - cfmoto a KTM, což samo o sobě vytváří garanci po všech stránkách. Překvapivý, agresivní a zároveň velmi osobitý design s úžasnými prvky okruhového nářadí pochází z Itálie z design studia Modena 40. Špičkovou práci odvedl vynikající španělský designér Carles Solsona Marti, který má na "svědomí" i design takových "krasavic" jakými MV Agusty bezesporu jsou. Design ale ke spokojenosti nestačí, jezdec se musí cítit bezpečně, sportovně a pohodlně zároveň. Zábavnou jízdu umožňuje skvělé a především intuitivní ovládání. Příjemný a přirozený posed dovolí jezdci doslova zapadnout do motocyklu a s úsměvem jet do cíle.
Užijte si pružení nastavené na nástrahy města či venkova, přesné brzdy a skvělou akceleraci, která vás v provozu udrží přesně tam, kde potřebujete. Spolehněte se, že na okruhové trati v třístovkové konkurenci určitě nebudete zaostávat. Dvoukanálové ABS od Continentalu, obrácená USD vidlice, vstřikování bosch, vyvažovací hřídel v motoru, silný točivý moment, radiální pneumatiky a množství dalších technických specifikací doplňuje i nový 5,5" TFT palubní adaptabilní displej se dvěma režimy. Toto všechno je garancí vaší bezpečné a příjemné jízdy v každém prostředí a za každých podmínek.
Motocykl cfmoto 300SR je homologován pro silniční provoz jako dvoumístný motocykl pro řidičské oprávnění skupiny A2 od 18 let. Na motocykly cfmoto je dovozcem poskytována nadstandardní 5-letá záruka. Profesionální servis, rozsáhlý sklad náhradních dílů a technická podpora na území ČR a SR jsou zcela samozřejmé.
Aktuálně mají všechny motocykly cfmoto exkluzivní záruku v délce 5 let*!
Skladem ihned k odběru!!
Sebevědomí, atraktivita funkčnost, moderna. To jsou atributy designu rakouské společnosti Kiska Design, která se podílela na designu množství produktů, které přinášejí radost a nadšení majitelům po celém světě. Osobitá linka předního LED světlometu, navazující větrný štít, integrované přídavné světlomety a klasická silueta přinášejí tyto prvky do designu CFMOTO 800MT.
Díky spojení společností CFMOTO a KTM do společného výrobního závodu jedete na moderním stroji, kde jedním ze základních stavebních kamenů je dvouválcový řadový motor LC8 799cm3. Při plnění emisní normy Euro5 máte k dispozici výkon 91 koní a kroutící moment 75 Nm. Ve vysokých otáčkách motor disponuje výrazně sportovním charakterem, který vaši cestu promění v emocionální zážitek. Vyvážený průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách dokáže zklidnit jízdu a nechá vás vychutnat místa, která objevujete a nebo s rozvahou zvládat veškeré nástrahy města. Úspornost motoru znamená, při objemu nádrže 19l, dojezd, až 400km. Díky možnosti zvolit si režim motoru RAIN, nebo SPORT, máte k dispozici vždy takovou odezvu, jakou potřebujete. Plně stavitelný podvozek japonské značky KYB je přirozenou oporou, nad kterou nebudete přemýšlet, bez rozdílu, zdali zdoláváte dálniční kilometry, nebo objevujete místa mimo hlavní cesty. Širokým rozsahem nastavení se CFMOTO 800MT přizpůsobí všem jezdcům a prostředí, ve kterém se pohybují. Veškeré údaje důležité pro bezpečnost a cestovní komfort jsou zobrazovány na barevném TFT displeji 7”.
Jen motor a podvozek nemohou být kompletním celkem. Proto byly použity komponenty a prvky, jako brzdy J.Juan, ABS Continental, motomanagement Bosch, tempomat, antihoppingová spojka, padací rámy, mlhová světla, výškově stavitelný větrný štít, které dohromady tvoří cestovatele, jakým CFMOTO 800MT Sport je.
Příplatková výbava
Boční nosiče kufrů: 2230,- vč. DPH
Kompletní sada 3 vodotěsných hliníkových kufrů (barva ALU): 25.990,- vč. DPH
Kompletní sada 3 vodotěsných hliníkových kufrů (barva černá): 26.990,- vč. DPH
Centrální stojan: 4990,- vč. DPH
5 let záruka!
Objednejte si motorku již nyní, ať se na Vás dostane v první polovině roku 2022. Skrz velký zájem o motocykl, je spuštěný předprodej, kde se motorka bude dodávat podle pořadí objednání!
Chcete si motorku CFMOTO 800MT vyzkoušet?!
Stačí se zastavit u nás na prodejně v Břeclavi, kde máme motorku CFMOTO 800MT vystavenou a "oživenou" a není problém si ji vyzkoušet. K testovací jízdě Vám pak budou stačit dva doklady totožnosti a kauce v hotovosti 15.000,- Kč, která je vratná. K řízení stačí řidičské oprávnění skupiny A! K rezervaci testovací jízdy se objednávejte na telefonu a nebo přes email:
Původní cena 249.990,-
Díky spojení společností CFMOTO a KTM do společného výrobního závodu jedete na moderním stroji, kde jedním ze základních stavebních kamenů je dvouválcový řadový motor LC8 799cm3. Při plnění emisní normy Euro5 máte k dispozici výkon 91 koní a kroutící moment 75 Nm. Ve vysokých otáčkách motor disponuje výrazně sportovním charakterem, který vaši cestu promění v emocionální zážitek. Vyvážený průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách dokáže zklidnit jízdu a nechá vás vychutnat místa, která objevujete a nebo s rozvahou zvládat veškeré nástrahy města. Úspornost motoru znamená, při objemu nádrže 19l, dojezd, až 400km. Díky možnosti zvolit si režim motoru RAIN, nebo SPORT, máte k dispozici vždy takovou odezvu, jakou potřebujete. Plně stavitelný podvozek japonské značky KYB je přirozenou oporou, nad kterou nebudete přemýšlet, bez rozdílu, zdali zdoláváte dálniční kilometry, nebo objevujete místa mimo cesty. Širokým rozsahem nastavení se CFMOTO 800MT přizpůsobí všem jezdcům a prostředí, ve kterém se pohybují. Veškeré údaje důležité pro bezpečnost a cestovní komfort jsou zobrazovány na barevném TFT displeji 7”.
Jen motor a podvozek nemohou být kompletním celkem. Proto byly použity komponenty a prvky, jako brzdy J.Juan, ABS Continental, motomanagement Bosch, tempomat, antihoppingová spojka, padací rámy, mlhová světla, výškově stavitelný větrný štít, které dohromady tvoří cestovatele, jakým CFMOTO 800MT Sport je.
Možností, jak CFMOTO 800MT dále přizpůsobit požadavkům konkrétního jezdce, jsou prvky rozšiřující výbavy, jako je například sada originálních hliníkových boxů.
CFMOTO 800MT důkladně prověřuje v rámci dlouhodobého předprodukčního testu motocyklový matador a kilometrový rekordman Jarda Šíma. V terénu pak 800MT řádně vyzkoušel i Pepa Sršeň! Dlouhodobý test CFMOTO 800MT můžete sledovat přímo ve speciálním playlistu na Youtube.
5 let záruka!
799 ccm 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuální, 6 stupňů
Plně stavitelné odpružení KYB (Jap), USD vidlice, zdvih 160 mm vpředu, 150 mm vzadu
Přední dvojitá radiální kotoučová brzda J.Juan (Španělsko) 320 mm 4pístková
Zadní jednokotoučová brzda 260 mm, J.Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřové brzdové hadice
Náklonové ABS Continental (GER)
Inerciální vyhodnocovací jednotka - IMU
Tempomat
ECU Bosch (GER)
Jízdní režimy motoru
Antihoppingová spojka
Kompletní moderní LED osvětlení (přední, zadní, mlhovky)
Automatické svícení
Podsvětlené ovladače
Přídavní světla
Hliníkové ráfky kol, bezdušové pneu
Pneumatiky Maxxis Maxventure: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17
Palubní počítač, 7“ plně barevný TFT displej
Nádrž 19 l
2x USB port + 12V DC
Stavitelný větrný štít
Ochranný rám
Zadní nosič TopCase
Boční nosiče kufrů ( za příplatek)
Kompletní sada 3 vodotěsných hliníkových kufrů (volitelně, příplatek, barva hliník nebo černá za příplatek)
Centrální stojan (volitelně, příplatek)
Prodej dílny - materiálu - těsnící papír - žlutý - profi
2 formáty velikosti listu
Made in Italy
Doklad
- zašleme jaké množství si řeknete - od 1 kusu
HAF 75 Těsnící papír rotěs je určena pro výrobu těsnění, která odolávají působení vody, oleje, nafty a benzínu.
Těsnící papír odolný teplotám do 150°C max.
Možnosti: Archy 700x1000mm
Těsnící papír - Rotes Z 55 - 0,25 x 1000 x 700 - 123 ks - 47,9 kč ks
Těsnící papír - Rotes Z 55 - 0,30 x 1000 x 700 - 166 ks - 58,9 kč ks
Těsnící papír - Rotes Z 55 - 0,40 x 1000 x 700 - 123 ks - 74,9 kč ks
Těsnící papír - Rotes Z 55 - 0,50 x 1000 x 700 - 155 ks - 89,9 kč ks
Těsnící papír - Rotes Z 55 - 0,60 x 1000 x 700 - 89 ks - 105,9 kč ks
Těsnící papír - Rotes Z 55 - 0,70 x 1000 x 700 - 101 ks - 122,9 kč ks
Těsnící papír - Rotes Z 55 - 0,80 x 1000 x 700 - 109 ks - 138,9 kč ks
Těsnící papír - Rotes Z 55 - 0,90 x 1000 x 700 - 67 ks - 150,9 kč ks
Těsnící papír - Rotes Z 55 - 1,00 x 1000 x 700 - 88 ks - 155,9 kč ks
Možnosti: Archy 350x500mm
Těsnící papír - Rotes Z 55 - 0,25 x 1000 x 700 - 65 ks - 25,9 kč ks
Těsnící papír - Rotes Z 55 - 0,30 x 1000 x 700 - 66 ks - 28,9 kč ks
Těsnící papír - Rotes Z 55 - 0,40 x 1000 x 700 - 23 ks - 38,9 kč ks
Těsnící papír - Rotes Z 55 - 0,50 x 1000 x 700 - 55 ks - 49,9 kč ks
Těsnící papír - Rotes Z 55 - 0,60 x 1000 x 700 - 89 ks - 55,9 kč ks
Těsnící papír - Rotes Z 55 - 0,70 x 1000 x 700 - 45 ks - 62,9 kč ks
Těsnící papír - Rotes Z 55 - 0,80 x 1000 x 700 - 19 ks - 78,9 kč ks
Těsnící papír - Rotes Z 55 - 0,90 x 1000 x 700 - 27 ks - 75,9 kč ks
Těsnící papír - Rotes Z 55 - 1,00 x 1000 x 700 - 28 ks - 79,9 kč ks
Zašlu DPD nebo Zásilkovna
CFMOTO 650MT -Kvalitní cestovní enduro od Dvou světových firem CFMOTO A KTM s designem od společnosti KISKA.
Cestovní enduro s obsahem 649.3 ccm , kapalinou chlazeným 8-mi ventilovým, řadovým dvouválcovým motorem. Brzdy použity od španělské firmy J.Juan s duálními 300 mm kotoučemi a pancéřovími hadicemi, doplňuje systém ABS od Continental.
USD vidlice mají vynikajicí nastavitelné odpružení.
Vstřikování zajistila německá firma Bosh
Motorka CFMOTO 650MT má bohaté doplňky. Jendá se o nastavitelný větrný štít, boční deflektory,ochranné kryty rukou.Dále pak kvalitní boční kufry španělské značky SHAD , padací rám, centrální stojan je u verze CFMOTO 650 MT PREMIUM již v ceně.
SKLADEM NA PRODEJNĚ ČTYŘKOLKY BAVOROV V BÍLÉ I MODRE VARIANTĚ
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 649,3 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 60 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: CFMOTO, přední vidlice (USD), zadní stavitelná pružina i tlumič
Brzdy: dual kotouč Ø 300 mm (v), Ø kola 240 mm (h); J.Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT (v), 4,5x17MT (h)
Pneumatiky: 120/70 ZR 17 (v), 160/60 ZR 17 (h)
Délka: 2150 mm
Šířka: 835 mm
Výška: 1332 mm
Výška sedáku : 840 mm
Světlá výška: 170 mm
Poloměr otáčení: 5,4 m
Nádrž: 18 l
Hmotnost: 209 kg
ZÁKLADNÍ VERZE 149 990 KČ
VERZE PREMIUM 162 990 KČ
5 LET ZÁRUKA NA VŠECHNY STROJE CFMOTO.
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, řiditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlena do nejmenšího detailu.
Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří utrhnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je zakrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátnové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Zásadní je ergonomie posedu, kde jezdec pohodlně sedí vzpřímeně a řidídka má před sebou aniž jsou ruce nahoru a nebo dolu. Sedlo je pak pohodlné a akorát měkké. Zadní sedlo pro spolujezdce je pak nejlepší a nejpohodlnější. Spolujezdec má na čtyřkolce svoje království, kde je prostor jen jeho. K sedlu jsou i madla pro držení spolujezdce.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezspojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezspojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, říditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlená do nejmenšího detailu.
Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří uthnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je okrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezespojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezespojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
Standartní výbava:
Tažné zařízení s homologací
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják s vodícími rolnami
Posilovač řízení
Alu kola 12"
Sedlo spolujezdce s madly na chycení
Homologace - bílé značky Euro 5.
Možnost na splátky, odpočtu DPH a protiúčtu za Váš motocykl nebo čtyřkolku.
Doprava zdarma, plná nádrž a registrace.
CFMOTO 800MT Sport
Motor: Řadový dvouválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 799 ccm3
Vrtání x Zdvih: 88 x 65,7 mm
Komprese: 12.7: 1
Řízení motoru: Elektronické vstřikování a řídící jednotka Bosch
Převodovka: Manuální, 6 rychlostí
Spojka: V olejové lázni, s možností prokluzu - "antihoppingová"
Odpružení: Plně stavitelné KYB (Jap), přední Upside-down vidlice - 160 mm zdvih, zadní Monoshock - 150 mm zdvih
Brzdy: J. Juan (Španělsko) Přední dvojitá kotoučová 320 mm radiální, 4pístkové třmeny, zadní 260 mm
ABS: Continental, náklonové
Ráfky: ALU, 19MT (p), 17MT (z)
Pneumatiky: Maxxis Maxxventure MA1: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17
Délka: 2234 mm
Šířka: 853 mm
Výška: 1277 mm
Výška sedáku: Maximálně 825 mm
Světlá výška: Minimálně 190 mm (dle nastavení stroje a nákladu)
Nádrž: 19 l
Pohotovostní hmotnost: 231 kg
Sebevědomí, atraktivita funkčnost, moderna. To jsou atributy designu rakouské společnosti Kiska Design, která se podílela na designu množství produktů, které přinášejí radost a nadšení majitelům po celém světě. Osobitá linka předního LED světlometu, navazující větrný štít, integrované přídavné světlomety a klasická silueta přinášejí tyto prvky do designu CFMOTO 800MT.
Díky spojení společností CFMOTO a KTM do společného výrobního závodu jedete na moderním stroji, kde jedním ze základních stavebních kamenů je dvouválcový řadový motor LC8 799cm3. Při plnění emisní normy Euro5 máte k dispozici výkon 91 koní a kroutící moment 75 Nm. Ve vysokých otáčkách motor disponuje výrazně sportovním charakterem, který vaši cestu promění v emocionální zážitek. Vyvážený průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách dokáže zklidnit jízdu a nechá vás vychutnat místa, která objevujete a nebo s rozvahou zvládat veškeré nástrahy města. Úspornost motoru znamená, při objemu nádrže 19l, dojezd, až 400 km. Díky možnosti zvolit si režim motoru RAIN, nebo SPORT, máte k dispozici vždy takovou odezvu, jakou potřebujete. Plně stavitelný podvozek japonské značky KYB je přirozenou oporou, nad kterou nebudete přemýšlet, bez rozdílu, zdali zdoláváte dálniční kilometry, nebo objevujete místa mimo hlavní cesty. Širokým rozsahem nastavení se CFMOTO 800MT přizpůsobí všem jezdcům a prostředí, ve kterém se pohybují. Veškeré údaje důležité pro bezpečnost a cestovní komfort jsou zobrazovány na barevném TFT displeji 7”.
Jen motor a podvozek nemohou být kompletním celkem. Proto byly použity komponenty a prvky, jako brzdy J. Juan, ABS Continental, motomanagement Bosch, tempomat, antihoppingová spojka, padací rámy, mlhová světla, výškově stavitelný větrný štít, které dohromady tvoří cestovatele, jakým CFMOTO 800MT Sport je.
Možností, jak CFMOTO 800MT dále přizpůsobit požadavkům konkrétního jezdce, jsou prvky rozšiřující výbavy, jako je například sada originálních hliníkových boxů
Před několika chvílemi oznámilo CFMOTO oficiální dostupnost sportovního modelu 450SR, který těží ze své nízké hmotnosti. Výrobce tvrdí, že díky ní je tento dvouválcový model podobně svižný jako víceválcové šestistovky.
O CFMOTO 450SR se delší dobu spekulovalo, načež se začaly objevovat různé úniky designu, který vycházel z konceptu SR-C21, který v loňském roce CFMOTO prezentovalo na veletrhu EICMA. Později se "profláknul" i kompletní design, který má na svědomí italský designér Carles Solsona Marti. Nyní se ukazuje, že úniky nelhaly a že 450SR opravdu vypadá tak, jak se šuškalo před půl rokem.
Nyní CFMOTO oznamuje i technické parametry, které dávají na vědomí, že s touto motorkou by mohlo být dost legrace… Stěžejními údaji je výkon (37 kW - 50 koní) a hmotnost 168 kilogramů s plnou nádrží 14 litrů benzínu. Což dává poměr 0,3 koně na kilogram mokré hmotnosti. Sice to nedosahuje poměru jaké mají čtyřválcové "šestky", ale co už… i tak bude CFMOTO 450SR důstojným soupeřem. Zejména pokud zrychluje z 0 na 100 za 5 sekund, jak deklaruje výrobce.
450SR je poháněna dvouválcovým řadovým motorem o výkonu 50 koní při 9500 otáčkách a o maximálním točivém momentu 39 Nm při 6500 otáčkách.
+ Chrániče páček Acerbis = 2100 Kč s DPH. PLNĚ VYBAVENÉ MODERNÍ CESTOVNÍ ENDURO ZE SPOLEČNÉ DÍLNY KTM A CFMOTO!
CFMOTO 650MT - nejpopulárnější model z nabídky kvalitních motocyklů CFMOTO. Živý moderní řadový dvouválcový 8V motor o objemu 650ccm s elektronickým vstřikováním paliva Bosch nabízí velkou porci zábavy a dostatek výkonu pro sportovní jízdu, enduro výpravy a běžné cestování. Vynikající pneumatiky Metzeler RoadTec, prémiový brzdový systém J. Juan (Španělsko) v kombinaci s ABS Continental zajišťují za všech okolností optimální brzdný výkon. Nový kvalitní motocykl s 5-letou zárukou a skvělou pořizovací cenou se záhy stane vaším věrným přítelem pro dlouhé objevné cesty. Verze PREMIUM obsahuje v základní ceně navíc praktický padák, instalační rámy na kufry SHAD a dva špičkové cestovní kufry SHAD. Dobrodružství může začít!
Aktuálně mají všechny motocykly CFMOTO exkluzivní záruku v délce 5 let*!
Profesionální servis, rozsáhlý sklad náhradních dílů a technická podpora na území ČR a SR jsou zcela samozřejmé.
CFMOTO 300 SR - skladem v Praze
Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem: 292,4 ccm
Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka
Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock
Brzdy: kotouč Ø 292 mm čtyřpístkový (p), Ø 220 mm (z); J. Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT
Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h)
Délka: 2010 mm
Šířka: 750 mm
Výška: 1080 mm
Výška sedáku: 780 mm
Světlá výška: 135 mm
Poloměr otáčení: 4,7 m
Nádrž: 12 l
Hmotnost: 165 kg
CFMOTO 300SR
CFMOTO 300SR je pokračováním precizního výrobního plánu výrobce a zároveň dalším modelem v nabídce společnosti Journeyman CZ. Žádný experiment, ale profesionálně dotažený koncept do sériové výroby. CFMOTO 300SR je model, na jehož vývoji pracovali inženýři a designéři z různých kontinentů a dnes vám můžeme představit model, který je ve své třídě užitkovostí, designem, cenou a vlastnostmi na světové úrovni. Je to zároveň stroj, který nese v sobě množství komponentů a technologií od světově uznávaných dodavatelů.
CFMOTO 300SR. Zkratka "SR" znamená Sport Racing, ale máte před, či spíše pod sebou, motocykl pro užívání na každý den. A i když tak vypadá, není to okruhový nástroj na dramatické nahánění setin sekund na okruhu.
Za jedinečným designem stojí tentokrát italské design studio Modena 40, pod vedením zkušeného španělského designéra Carles S. Martiho (mj. se podílel na designu motocyklů MV Agusta). Obě světelné LED rampy jsou jako celky projektovány s důrazem na vysoký světelný a zároveň estetický výkon a tím nabízejí zvýšenou bezpečnost v provozu přes den i v noci. Světelná technologie navazuje na zcela nový přístrojový panel typu TFT (5,5 "), který nabízí dva módy zobrazení SPORT a ECO. Jas obrazovky se automaticky přizpůsobuje intenzitě vnějšího světla a pokud jste uživatelem komunikační sady v přilbě, váš smartphone si můžete spárovat s TFT displejem, přičemž tlačítka displeje vám umožní hovor přijmout, či ukončit.
Vaším skvělým společníkem při jízdě bude skvěle výkonově naladěný motor, který vás i díky silnému točivému momentu v provozu udrží přesně tam, kde potřebujete. Kontrolované zrychlení zajišťuje vstřikování BOSCH, které má za úkol optimální spalování i maximální výkonnostní účinnost vstřikovaného paliva. Tomu je přizpůsobeno i sací potrubí a spalovací komora, což má za účinek maximum dodávaného výkonu při minimální spotřebě. Aby motor šlapal hladce, o to se stará vyvažovací hřídel jakož i technika DOHC, tedy dvojitá vačka. Výsledkem je citlivý projev výkonu ve vysokých otáčkách. Zajímavostí je i tepelně-izolační vrstva na povrchu pístu, která minimalizuje tření pístu ve válci, tím snižuje chlazení a zároveň napomáhá k úspoře paliva při nejlepší účinnosti spalování. A nakonec hlava válce je vybavena technologií
Remene pasuju na tieto modely . Mám aj na 125 350,400, 450 cena od 45 - 95 eur Brzdové obloženia Dobierka
2014 Yamaha GRIZZLY 550
2013 Yamaha GRIZZLY 550
2012 Yamaha GRIZZLY 550
2011 Yamaha GRIZZLY 550
2010 Yamaha GRIZZLY 550
2009 Yamaha GRIZZLY 550
2008 Yamaha GRIZZLY 660
2007 Yamaha GRIZZLY 660
2006 Yamaha GRIZZLY 660
2005 Yamaha GRIZZLY 660
2004 Yamaha GRIZZLY 660
2003 Yamaha GRIZZLY 660
2002 Yamaha GRIZZLY 660
2017 Yamaha GRIZZLY 700
2016 Yamaha GRIZZLY 700
2015 Yamaha GRIZZLY 700
2014 Yamaha GRIZZLY 700
2013 Yamaha GRIZZLY 700
2012 Yamaha GRIZZLY 700
2011 Yamaha GRIZZLY 700
2010 Yamaha GRIZZLY 700
2009 Yamaha GRIZZLY 700
2008 Yamaha GRIZZLY 700
2007 Yamaha GRIZZLY 700
2018 Yamaha GRIZZLY EPS 4WD
2017 Yamaha GRIZZLY EPS 4WD
2016 Yamaha GRIZZLY EPS 4WD
2018 Yamaha KODIAK 700
2017 Yamaha KODIAK 700
2016 Yamaha KODIAK 700
Prodám použité, ale v dobrém stavu funkční upínače vše SK40, důvod prodeje přechod na stroj s BT40. Možnost osobního odběru po předchozí platbě v Brně nebo pošta. Pouze s fakturou, cena bez dph, nesmlouvám a neslevuji, cena je dobrá.
Prosím nevolat, pouze email s jasnou objednávkou držáků. Děkuji za pochopení.
Tepelka (cena za 1ks, bez dph)
7ks Haimer 4mm 1400
20ks 4mm 700
2ks 5mm 700
1ks slim 6mm 700
47ks 6mm 700
1ks slim 8mm 700
20ks 8mm 700
1ks slim 10mm 700
10ks 10mm 700
12ks 12mm 700
1ks 16mm 700
1ks 18mm 700
3ks 20mm 700
1ks 25mm 700
6ks 32mm 700
6ks sklíčidlo vrtačkové 2000
16ks kleština ER11 400
Weldon:
7ks 6mm 300
14ks 8mm 300
16ks 10mm 300
16ks 12mm 300
28ks 16mm 300
9ks 20mm 300
3ks 25mm 300
8ks 32mm 300
Držák s pilou Tungaloy
4ks Weldon + pila Tungaloy obj.č. 6707118 2500
Silový upínač
6ks 32mm 1500
Hydroupínač
8ks 20mm 2000
6ks čelní fréza s držákem 40mmm tungaloy 2000
1ks čelní fréza s držákem 50mmm tungaloy 2000
1ks čelní fréza s držákem 40mmm tungaloy 2000
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje.
Motor v 700CL-X je novinkou a jeho management hned nabízí 2 styly řízení ECO / sport se znatelným výkonovým i zvukovým rozdílem. Výkon 70 Hp je plynule dávkovatelný, přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou bosch. Při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u cfmoto léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
Motocykl disponuje funkcí "Limp Home Mode", která je pro případ poruchy řídící jednotky, kdy vás motocykl sice omezenou rychlostí, ale přece jen, dopraví až do servisu, či domů. „X“-ko se se svojí váhou pouze 184 kg (pohotovostní hmotnost je 198 kg) ideálně nechá ovládat v různých pasážích užívání. Luxusně zpracované a pohodlné sedadlo je ve velmi sympatické výšce 800 mm, vhodné pro všechny typy postav. Díky všem elektronickým asistentům se na motocyklu budete cítit nejen bezpečně, ale také bezpochyby pohodlně. Majitele také jistě potěší velmi jednoduchý přístup např. k vzduchovému filtru, olejovému víčku a v neposlední řadě potěší i servisní interval 9000 km.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
Modelem cfmoto 700CL-X heritage začíná další éra motocyklů cfmoto, následovat budou další dva modely, CL-X sport a CL-X adventure. 5-let záruky!
Bonusová výbava:
Sportovní sedlo jezdce CFMOTO
Sportovní stupačky L + P CFMOTO
Sportovní zrcátka
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kde testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka