inzerce, prodej, prodám, bazar

cfmoto 300sr

Počet nalezených inzerátů CFMOTO 300SR: 280

300 SR (SKLADEM PRAHA)
CFMOTO 300 SR - skladem v Praze Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily Zdvihový objem: 292,4 ccm Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm Komprese: 11.3: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock Brzdy: kotouč Ø 292 mm čtyřpístkový (p), Ø 220 mm (z); J. Juan ABS: Continental ABS system Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h) Délka: 2010 mm Šířka: 750 mm Výška: 1080 mm Výška sedáku: 780 mm Světlá výška: 135 mm Poloměr otáčení: 4,7 m Nádrž: 12 l Hmotnost: 165 kg CFMOTO 300SR CFMOTO 300SR je pokračováním precizního výrobního plánu výrobce a zároveň dalším modelem v nabídce společnosti Journeyman CZ. Žádný experiment, ale profesionálně dotažený koncept do sériové výroby. CFMOTO 300SR je model, na jehož vývoji pracovali inženýři a designéři z různých kontinentů a dnes vám můžeme představit model, který je ve své třídě užitkovostí, designem, cenou a vlastnostmi na světové úrovni. Je to zároveň stroj, který nese v sobě množství komponentů a technologií od světově uznávaných dodavatelů. CFMOTO 300SR. Zkratka "SR" znamená Sport Racing, ale máte před, či spíše pod sebou, motocykl pro užívání na každý den. A i když tak vypadá, není to okruhový nástroj na dramatické nahánění setin sekund na okruhu. Za jedinečným designem stojí tentokrát italské design studio Modena 40, pod vedením zkušeného španělského designéra Carles S. Martiho (mj. se podílel na designu motocyklů MV Agusta). Obě světelné LED rampy jsou jako celky projektovány s důrazem na vysoký světelný a zároveň estetický výkon a tím nabízejí zvýšenou bezpečnost v provozu přes den i v noci. Světelná technologie navazuje na zcela nový přístrojový panel typu TFT (5,5 "), který nabízí dva módy zobrazení SPORT a ECO. Jas obrazovky se automaticky přizpůsobuje intenzitě vnějšího světla a pokud jste uživatelem komunikační sady v přilbě, váš smartphone si můžete spárovat s TFT displejem, přičemž tlačítka displeje vám umožní hovor přijmout, či ukončit. Vaším skvělým společníkem při jízdě bude skvěle výkonově naladěný motor, který vás i díky silnému točivému momentu v provozu udrží přesně tam, kde potřebujete. Kontrolované zrychlení zajišťuje vstřikování BOSCH, které má za úkol optimální spalování i maximální výkonnostní účinnost vstřikovaného paliva. Tomu je přizpůsobeno i sací potrubí a spalovací komora, což má za účinek maximum dodávaného výkonu při minimální spotřebě. Aby motor šlapal hladce, o to se stará vyvažovací hřídel jakož i technika DOHC, tedy dvojitá vačka. Výsledkem je citlivý projev výkonu ve vysokých otáčkách. Zajímavostí je i tepelně-izolační vrstva na povrchu pístu, která minimalizuje tření pístu ve válci, tím snižuje chlazení a zároveň napomáhá k úspoře paliva při nejlepší účinnosti spalování. A nakonec hlava válce je vybavena technologií
CFMOTO 300 NK - modrá - extra výbava
Bonusová výbava: Plexištítek cfmoto Parádní "třístovka" ZE společné dílny KTM A cfmoto ZA skvělou CENU! cfmoto 300NK přináší do ČR a SR zcela nový pohled na moderní, kvalitní a cenově dostupné motocykly pro všechny generace. Velmi lehký, agilní a živý jednoválcový model cfmoto 300NK (motocykl splňuje parametry pro kategorii ŘP sk. A2), plněný německým vstřikováním Bosch, nabízí velkou porci zábavy a dostatek výkonu pro jakýkoliv styl jízdy. O maximální pohodlí, bezpečnost a komfort se starají komponenty renomovaných výrobců v čele s prémiovým radiálním brzdovým španělským systém J. Juan s pancéřovanými hadicemi (stejné brzdy jako modely KTM) či ABS od Continentalu. To vše uloženo v precizně vyrobeném ocelovém trubkovém rámu a zabaleno do agresivně sportovního designu rakouského design studia Kiska. Výsledný dojem doplňují vkusně vyvedené barevné variace a doplňky, sportovní vzhled pak podporuje netradičně provedené špičkové LED osvětlení, jasný a přehledný 5,5" TFT plně barevný displej s nastavitelnou intenzitou jasu a s přepínatelnými jízdními módy RAIN a sport, či precizně zpracované ergonomické sedlo. Motocykly cfmoto se vyznačují velmi příjemným chodem v celém spektru otáček, nejlépe jim sedí vyšší otáčky. Nesmíme opomenout i velmi přesné řazení, kvalitní brzdný výkon a celkově snadnou ovladatelnost a čitelnost. cfmoto 300NK je motocykl reprezentující kategorii strojů, která je vhodná pro všechny bez rozdílu věku či zkušeností. Model cfmoto 300NK díky svému výkonu a naprosto bezkonkurenční ceně osloví nejen mladší či méně zkušené jezdce (ŘP. sk. A2), ale i každého, kdo si chce užít kvalitní, rychlou a pohodlnou jízdu na originálním motocyklu ze společného podniku cfmoto a KTM. Motocykl cfmoto 300NK je homologován pro silniční provoz jako dvoumístný motocykl pro řidičské oprávnění skupiny A2 od 18 let. Na motocykly cfmoto je dovozcem poskytována nadstandardní 5-letá záruka. Profesionální servis, rozsáhlý sklad náhradních dílů a technická podpora na území ČR a SR jsou zcela samozřejmé. Aktuálně mají všechny motocykly cfmoto exkluzivní záruku v délce 5 let*! Profesionální servis, rozsáhlý sklad náhradních dílů a technická podpora na území ČR a SR, jsou zcela samozřejmé. Motocykl cfmoto 300NK - skvělý parťák pro všechny generace jezdců za parádní cenu!
CFMOTO 800 MT Touring - extra výbava
Doplňková výbava s 50% slevou: Ochranná mřížka světlometu stříbrná cfmoto Ochranná mřížka chladiče stříbrná cfmoto Kryt přední nádržky brzdové kapaliny stříbrný cfmoto Kryt zadní nádržky brzdové kapaliny stříbrný cfmoto Kryty předních brzdových třmenů stříbrné cfmoto Plotna stojanu cfmoto Rozšíření padacího rámu cfmoto Prodloužení předního blatníku cfmoto Nosič zadního kufru SHAD Plotna kufru SHAD terra Nosiče bočních kufrů SHAD terra Boční kufry SHAD terra L+P Držák tankvaku SHAD Střední tankvak SHAD Je čas posunout své limity odhodlání a odvahy. Přichází dobrodružný model, který se stane vaším spolehlivým partnerem v různém prostředí, na krátké, nebo i dlouhé cestě, při vašem dalším dobrodružství, a nebo společníkem pro každý den. Model 800MT zaujme nejen osobitým designem, ale především nabízí vysokou míru využitelnosti, spojenou s moderní technikou, jízdními vlastnostmi a funkčností ve všech směrech. Charakteristické designové prvky přinesla společnost kiska Design, která společně s technickým vývojovým týmem společností cfmoto a KTM sladili technické, bezpečnostní a jízdní vlastnosti celého stroje. Výsledkem je vyvážený stroj, který využívá moderní technologie a komponenty celosvětově renomovaných značek. Srdcem stroje je osvědčený řadový dvouválec LC8 o objemu 799 ccm s výkonem 91 koní. Zatímco plynulý průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách uspokojí milovníky klidného zdolávání cestovních kilometrů, výkon a reakce motoru v horním spektru otáček nabídne adrenalin a otevírá cestu ke sportovním emocím. Dva režimy motoru, RAIN a sport upravují reakce motocyklu a umožňují jezdci optimálně využít možnosti stroje, bez rozdílu, zdali jede v offroadové pasáži, nebo perfektním asfaltu horského průsmyku. O komfort jízdy a perfektní ovladatelnost se stará plně nastavitelný podvozek KYB. 7” TFT displej přehledně zobrazuje potřebné jízdní údaje a informace o stavu systémů stroje. Nádrž o objemu 19 l umožňuje dosáhnout dojezdu až 400 km. Pro pohodlí, bezpečnost a jistotu za všech podmínek a situací je stroj vybaven náklonovým ABS systémem společnosti Continental, který je kombinován s inerciální vyhodnocovací jednotkou IMU. Další komponenty a prvky výbavy jako řídící jednotka Bosch, antihoppingová spojka, tempomat, integrovaný ochranný rám, přídavné světlomety, automatické svícení či. výškově nastavitelný čelní štít dále podtrhují sportovně cestovní charakter stroje. Volitelná výbava umožňuje přizpůsobit stroj vašim individuálním potřebám. Profesionální servis, rozsáhlý sklad náhradních dílů a technická podpora na území ČR a SR jsou zcela samozřejmé. U motocyklů cfmoto je záruka 5 let nebo 40.000 km. Verze cfmoto 800MT Touring je špičkově vybavené provedení, které uspokojí i nejnáročnější jezdce, kteří hledají pohodlí na cestě se sportovním nádechem a jistotu mimo zpěvněné cesty. Aby bylo možno tyto požadavky splnit, je 800MT Touring vybaven tlumičem řízení, quic
650 MT Premium ( SKLADEM ) - nová cena
CFMOTO 650MT Premium - záruka 5. let Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 649,3 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 60 mm Komprese: 11.3: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: CFMOTO, přední vidlice (USD), zadní stavitelná pružina i tlumič Brzdy: dual kotouč Ø 300 mm (v), Ø kola 240 mm (h); J. Juan ABS: Continental ABS system Ráfky: 3,5x17MT (v), 4,5x17MT (h) Pneumatiky: 120/70 ZR 17 (v), 160/60 ZR 17 (h) Délka: 2150 mm Šířka: 835 mm Výška: 1332 mm Výška sedáku: 840 mm Světlá výška: 170 mm Poloměr otáčení: 5,4 m Nádrž: 18 l Hmotnost: 209 kg CFMOTO 650MT Rakouský gigant KTM si před několika lety vybral jako svého strategického partnera firmu CFMOTO - jednoho z největších a nejkvalitnějších výrobců motorů, motocyklů a čtyřkolek (v ČR a SR čtyřkolky známé pod názvem Gladiator, dlouhodobě absolutní prodejní jednička na trhu) na světě. Zprvu distribuce, posléze výroba modelů KTM Duke a od roku 2017 plná spolupráce na úrovni “joint-venture” pod názvem CFMOTO- KTMR2R s budováním společných výrobních, administrativních i obchodních prostor. A samozřejmě spolupráce na vývoji nových modelů. Modernizovaný dvouválcový cestovní model CFMOTO 650MT navazuje na svůj předchozí úspěch a ukazuje všestrannost motocyklů CFMOTO. Cestovní CFMOTO 650MT je moderní, kvalitní a cenově dostupný motocykl pro všechny generace. Velmi živý řadový dvouválec plněný německým vstřikováním BOSCH, nabízí velkou porci zábavy a dostatek výkonu pro jakýkoliv styl jízdy. Motocykly CFMOTO se vyznačují velmi příjemným chodem v celém spektru otáček s dostatkem výkonu pro sportovní jízdu i běžné pohodové cestování. Motor je naladěn na vyšší otáčky a největší výkon podává v 9000 ot./min. O maximální pohodlí, bezpečnost a komfort se starají komponenty renomovaných výrobců - premiový brzdový španělský systém J. Juan s pancéřovanými hadicemi (shodné brzdy jako modely KTM), ABS od Continentalu či skvěle hodnocené pneumatiky Metzeler Roadtec. O přední tlumení se stará masivní USD vidlice, o zadní pak cantileverové šestipolohové odpružení. Model CFMOTO 650MT je předurčen pro cestování, nesmí tedy chybět taková výbava jako je praktický stavitelný přední štít s bočními deflektory a další tovární volitelné příslušenství, kde z nabídky vyčnívá dvojice špičkových španělských kufrů SHAD (36 l) či praktické ochranné padáky (pozn. kufry a padáky lze u modelového roku 2020 zakoupit za extra zvýhodněnou cenu k novému motocyklu - viz ceny). Výsledný líbivý dojem doplňují vkusně vyvedené barevné variace a doplňky, vysoká kvalita zpracování celého stroje a použité kvalitní materiály. Že se nejedná jen o “cesťáka”, dokazuje sportovně laděný vzhled, který podporuje netradičně provedené špičkové LED osvětlení, jasný a přehledný displej či ergonomické sedlo. Cestovní enduro CFMOTO 650MT je motocykl reprezentující kategorii
CFMOTO 300 SR - bílá - extra výbava
Bonusová výbava: Modrý řetěz cfmoto Parádní sportovní "třístovka" ZE společné dílny KTM A cfmoto ZA skvělou CENU! I tento model byl vyvíjen již v rámci exkluzivního partnerství dvou světových gigantů v oboru - cfmoto a KTM, což samo o sobě vytváří garanci po všech stránkách. Překvapivý, agresivní a zároveň velmi osobitý design s úžasnými prvky okruhového nářadí pochází z Itálie z design studia Modena 40. Špičkovou práci odvedl vynikající španělský designér Carles Solsona Marti, který má na "svědomí" i design takových "krasavic" jakými MV Agusty bezesporu jsou. Design ale ke spokojenosti nestačí, jezdec se musí cítit bezpečně, sportovně a pohodlně zároveň. Zábavnou jízdu umožňuje skvělé a především intuitivní ovládání. Příjemný a přirozený posed dovolí jezdci doslova zapadnout do motocyklu a s úsměvem jet do cíle. Užijte si pružení nastavené na nástrahy města či venkova, přesné brzdy a skvělou akceleraci, která vás v provozu udrží přesně tam, kde potřebujete. Spolehněte se, že na okruhové trati v třístovkové konkurenci určitě nebudete zaostávat. Dvoukanálové ABS od Continentalu, obrácená USD vidlice, vstřikování bosch, vyvažovací hřídel v motoru, silný točivý moment, radiální pneumatiky a množství dalších technických specifikací doplňuje i nový 5,5" TFT palubní adaptabilní displej se dvěma režimy. Toto všechno je garancí vaší bezpečné a příjemné jízdy v každém prostředí a za každých podmínek. Motocykl cfmoto 300SR je homologován pro silniční provoz jako dvoumístný motocykl pro řidičské oprávnění skupiny A2 od 18 let. Na motocykly cfmoto je dovozcem poskytována nadstandardní 5-letá záruka. Profesionální servis, rozsáhlý sklad náhradních dílů a technická podpora na území ČR a SR jsou zcela samozřejmé. Aktuálně mají všechny motocykly cfmoto exkluzivní záruku v délce 5 let*!
CFMOTO 700 CL-X Heritage - antracit - extra výbava
Bonusová výbava: Kryt řetězu CFMOTO Designová rozeta CFMOTO Sportovní zrcátka CFMOTO Ochranná mřížka chladiče CFMOTO Plotna stojanu CFMOTO Brašna SHAD včetně držáku Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Motor v 700CL-X je novinkou a jeho management hned nabízí 2 styly řízení ECO / sport se znatelným výkonovým i zvukovým rozdílem. Výkon 70 Hp je plynule dávkovatelný, přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou bosch. Při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u cfmoto léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí. Motocykl disponuje funkcí "Limp Home Mode", která je pro případ poruchy řídící jednotky, kdy vás motocykl sice omezenou rychlostí, ale přece jen, dopraví až do servisu, či domů. „X“-ko se se svojí váhou pouze 184 kg (pohotovostní hmotnost je 198 kg) ideálně nechá ovládat v různých pasážích užívání. Luxusně zpracované a pohodlné sedadlo je ve velmi sympatické výšce 800 mm, vhodné pro všechny typy postav. Díky všem elektronickým asistentům se na motocyklu budete cítit nejen bezpečně, ale také bezpochyby pohodlně. Majitele také jistě potěší velmi jednoduchý přístup např. k vzduchovému filtru, olejovému víčku a v neposlední řadě potěší i servisní interval 9000 km. "X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu. Modelem cfmoto 700CL
800 MT - Touring (Nový skladem Praha)
CFMOTO 800MT Touring Sebevědomí, atraktivní, funkční, moderní. To jsou atributy designu rakouské společnosti Kiska Design, která se podílela na designu množství produktů, které přinášejí radost a nadšení majitelům po celém světě. Osobitá linka předního LED světlometu, navazující větrný štít, integrované přídavné světlomety a klasická silueta přinášejí tyto prvky do designu CFMOTO 800MT Touring. Díky spojení společností CFMOTO a KTM do společného výrobního závodu jedete na moderním stroji, kde jedním ze základních stavebních kamenů je dvouválcový řadový motor LC8 799cm3. Při plnění emisní normy Euro5 máte k dispozici výkon 91 koní a kroutící moment 75 Nm. Ve vysokých otáčkách motor disponuje výrazně sportovním charakterem, který vaši cestu promění v emocionální zážitek. Vyvážený průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách dokáže zklidnit jízdu a nechá vás vychutnat místa, která objevujete a nebo s rozvahou zvládat veškeré nástrahy města. Úspornost motoru znamená, při objemu nádrže 19l, dojezd, až 400 km. Díky možnosti zvolit si režim motoru RAIN, nebo SPORT, máte k dispozici vždy takovou odezvu, jakou potřebujete. Plně stavitelný podvozek japonské značky KYB je přirozenou oporou, nad kterou nebudete přemýšlet, bez rozdílu, zdali zdoláváte dálniční kilometry, nebo objevujete místa mimo cesty. Širokým rozsahem nastavení se CFMOTO 800MT Touring přizpůsobí všem jezdcům a prostředí, ve kterém se pohybují. Veškeré údaje důležité pro bezpečnost a cestovní komfort jsou zobrazovány na barevném TFT displeji 7”. Jen motor a podvozek nemohou být kompletním celkem. Proto byly použity komponenty a prvky, jako brzdy J. Juan, ABS Continental, motomanagement Bosch, tempomat, antihoppingová spojka, padací rámy, mlhová světla, výškově stavitelný větrný štít, které dohromay tvoří cestovatele, jakým CFMOTO 800MT Touring je. Model Touring rozšiřuje výbavu o oboustranný quickshifter, tlumič řízení, hliníkovou ochranu motoru, vyhřívání rukojetí řídítek a jejich ochranné kryty, vyhřívání sedla a ukazatel tlaku pneumatik. Nejen díky této výbavě dokáže být CFMOTO 800MT Touring také drsným dobrodruhem a společníkem, který i v nejtežších podmínkách poskytne jezdci nezapomenutelné zážitky v pohodlí a komfortu. Možností, jak CFMOTO 800MT Touring dále přizpůsobit požadavkům konkrétního jezdce, jsou prvky rozšiřující výbavy, jako je například sada originálních hliníkových boxů. CFMOTO 800MT Touring je zaměřen na jezdce, kteří hledají zážitky kdekoliv a silnice, nebo zpevněná cesta pro ně není limit.
CFMOTO 800MT Sport - SKLADEM - sleva 15.000,-
Skladem ihned k odběru!! Sebevědomí, atraktivita funkčnost, moderna. To jsou atributy designu rakouské společnosti Kiska Design, která se podílela na designu množství produktů, které přinášejí radost a nadšení majitelům po celém světě. Osobitá linka předního LED světlometu, navazující větrný štít, integrované přídavné světlomety a klasická silueta přinášejí tyto prvky do designu CFMOTO 800MT. Díky spojení společností CFMOTO a KTM do společného výrobního závodu jedete na moderním stroji, kde jedním ze základních stavebních kamenů je dvouválcový řadový motor LC8 799cm3. Při plnění emisní normy Euro5 máte k dispozici výkon 91 koní a kroutící moment 75 Nm. Ve vysokých otáčkách motor disponuje výrazně sportovním charakterem, který vaši cestu promění v emocionální zážitek. Vyvážený průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách dokáže zklidnit jízdu a nechá vás vychutnat místa, která objevujete a nebo s rozvahou zvládat veškeré nástrahy města. Úspornost motoru znamená, při objemu nádrže 19l, dojezd, až 400km. Díky možnosti zvolit si režim motoru RAIN, nebo SPORT, máte k dispozici vždy takovou odezvu, jakou potřebujete. Plně stavitelný podvozek japonské značky KYB je přirozenou oporou, nad kterou nebudete přemýšlet, bez rozdílu, zdali zdoláváte dálniční kilometry, nebo objevujete místa mimo hlavní cesty. Širokým rozsahem nastavení se CFMOTO 800MT přizpůsobí všem jezdcům a prostředí, ve kterém se pohybují. Veškeré údaje důležité pro bezpečnost a cestovní komfort jsou zobrazovány na barevném TFT displeji 7”. Jen motor a podvozek nemohou být kompletním celkem. Proto byly použity komponenty a prvky, jako brzdy J.Juan, ABS Continental, motomanagement Bosch, tempomat, antihoppingová spojka, padací rámy, mlhová světla, výškově stavitelný větrný štít, které dohromady tvoří cestovatele, jakým CFMOTO 800MT Sport je. Příplatková výbava Boční nosiče kufrů: 2230,- vč. DPH Kompletní sada 3 vodotěsných hliníkových kufrů (barva ALU): 25.990,- vč. DPH Kompletní sada 3 vodotěsných hliníkových kufrů (barva černá): 26.990,- vč. DPH Centrální stojan: 4990,- vč. DPH 5 let záruka! Objednejte si motorku již nyní, ať se na Vás dostane v první polovině roku 2022. Skrz velký zájem o motocykl, je spuštěný předprodej, kde se motorka bude dodávat podle pořadí objednání! Chcete si motorku CFMOTO 800MT vyzkoušet?! Stačí se zastavit u nás na prodejně v Břeclavi, kde máme motorku CFMOTO 800MT vystavenou a "oživenou" a není problém si ji vyzkoušet. K testovací jízdě Vám pak budou stačit dva doklady totožnosti a kauce v hotovosti 15.000,- Kč, která je vratná. K řízení stačí řidičské oprávnění skupiny A! K rezervaci testovací jízdy se objednávejte na telefonu a nebo přes email: Původní cena 249.990,-
Motorka CFMOTO 800MT Sport
Díky spojení společností CFMOTO a KTM do společného výrobního závodu jedete na moderním stroji, kde jedním ze základních stavebních kamenů je dvouválcový řadový motor LC8 799cm3. Při plnění emisní normy Euro5 máte k dispozici výkon 91 koní a kroutící moment 75 Nm. Ve vysokých otáčkách motor disponuje výrazně sportovním charakterem, který vaši cestu promění v emocionální zážitek. Vyvážený průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách dokáže zklidnit jízdu a nechá vás vychutnat místa, která objevujete a nebo s rozvahou zvládat veškeré nástrahy města. Úspornost motoru znamená, při objemu nádrže 19l, dojezd, až 400km. Díky možnosti zvolit si režim motoru RAIN, nebo SPORT, máte k dispozici vždy takovou odezvu, jakou potřebujete. Plně stavitelný podvozek japonské značky KYB je přirozenou oporou, nad kterou nebudete přemýšlet, bez rozdílu, zdali zdoláváte dálniční kilometry, nebo objevujete místa mimo cesty. Širokým rozsahem nastavení se CFMOTO 800MT přizpůsobí všem jezdcům a prostředí, ve kterém se pohybují. Veškeré údaje důležité pro bezpečnost a cestovní komfort jsou zobrazovány na barevném TFT displeji 7”. Jen motor a podvozek nemohou být kompletním celkem. Proto byly použity komponenty a prvky, jako brzdy J.Juan, ABS Continental, motomanagement Bosch, tempomat, antihoppingová spojka, padací rámy, mlhová světla, výškově stavitelný větrný štít, které dohromady tvoří cestovatele, jakým CFMOTO 800MT Sport je. Možností, jak CFMOTO 800MT dále přizpůsobit požadavkům konkrétního jezdce, jsou prvky rozšiřující výbavy, jako je například sada originálních hliníkových boxů. CFMOTO 800MT důkladně prověřuje v rámci dlouhodobého předprodukčního testu motocyklový matador a kilometrový rekordman Jarda Šíma. V terénu pak 800MT řádně vyzkoušel i Pepa Sršeň! Dlouhodobý test CFMOTO 800MT můžete sledovat přímo ve speciálním playlistu na Youtube. 5 let záruka! 799 ccm 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený Převodovka manuální, 6 stupňů Plně stavitelné odpružení KYB (Jap), USD vidlice, zdvih 160 mm vpředu, 150 mm vzadu Přední dvojitá radiální kotoučová brzda J.Juan (Španělsko) 320 mm 4pístková Zadní jednokotoučová brzda 260 mm, J.Juan (Španělsko) Přední a zadní pancéřové brzdové hadice Náklonové ABS Continental (GER) Inerciální vyhodnocovací jednotka - IMU Tempomat ECU Bosch (GER) Jízdní režimy motoru Antihoppingová spojka Kompletní moderní LED osvětlení (přední, zadní, mlhovky) Automatické svícení Podsvětlené ovladače Přídavní světla Hliníkové ráfky kol, bezdušové pneu Pneumatiky Maxxis Maxventure: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17 Palubní počítač, 7“ plně barevný TFT displej Nádrž 19 l 2x USB port + 12V DC Stavitelný větrný štít Ochranný rám Zadní nosič TopCase Boční nosiče kufrů ( za příplatek) Kompletní sada 3 vodotěsných hliníkových kufrů (volitelně, příplatek, barva hliník nebo černá za příplatek) Centrální stojan (volitelně, příplatek)
CF MOTO 650MT
CFMOTO 650MT -Kvalitní cestovní enduro od Dvou světových firem CFMOTO A KTM s designem od společnosti KISKA. Cestovní enduro s obsahem 649.3 ccm , kapalinou chlazeným 8-mi ventilovým, řadovým dvouválcovým motorem. Brzdy použity od španělské firmy J.Juan s duálními 300 mm kotoučemi a pancéřovími hadicemi, doplňuje systém ABS od Continental. USD vidlice mají vynikajicí nastavitelné odpružení. Vstřikování zajistila německá firma Bosh Motorka CFMOTO 650MT má bohaté doplňky. Jendá se o nastavitelný větrný štít, boční deflektory,ochranné kryty rukou.Dále pak kvalitní boční kufry španělské značky SHAD , padací rám, centrální stojan je u verze CFMOTO 650 MT PREMIUM již v ceně. SKLADEM NA PRODEJNĚ ČTYŘKOLKY BAVOROV V BÍLÉ I MODRE VARIANTĚ Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 649,3 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 60 mm Komprese: 11.3: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: CFMOTO, přední vidlice (USD), zadní stavitelná pružina i tlumič Brzdy: dual kotouč Ø 300 mm (v), Ø kola 240 mm (h); J.Juan ABS: Continental ABS system Ráfky: 3,5x17MT (v), 4,5x17MT (h) Pneumatiky: 120/70 ZR 17 (v), 160/60 ZR 17 (h) Délka: 2150 mm Šířka: 835 mm Výška: 1332 mm Výška sedáku : 840 mm Světlá výška: 170 mm Poloměr otáčení: 5,4 m Nádrž: 18 l Hmotnost: 209 kg ZÁKLADNÍ VERZE 149 990 KČ VERZE PREMIUM 162 990 KČ 5 LET ZÁRUKA NA VŠECHNY STROJE CFMOTO.
CFMOTO Gladiátor X625-A EPS dlouhá EU5
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, řiditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlena do nejmenšího detailu. Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm. O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří utrhnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě. Podvozek čtyřkolky je zakrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku. Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátnové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí. Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout. Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek. Zásadní je ergonomie posedu, kde jezdec pohodlně sedí vzpřímeně a řidídka má před sebou aniž jsou ruce nahoru a nebo dolu. Sedlo je pak pohodlné a akorát měkké. Zadní sedlo pro spolujezdce je pak nejlepší a nejpohodlnější. Spolujezdec má na čtyřkolce svoje království, kde je prostor jen jeho. K sedlu jsou i madla pro držení spolujezdce. Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezspojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezspojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit. Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
CFMOTO Gladiator X625-A EPS EU5
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, říditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlená do nejmenšího detailu. Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm. O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří uthnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě. Podvozek čtyřkolky je okrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku. Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí. Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout. Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek. Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezespojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezespojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit. Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný. Standartní výbava: Tažné zařízení s homologací Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík Přední elektrický naviják s vodícími rolnami Posilovač řízení Alu kola 12" Sedlo spolujezdce s madly na chycení Homologace - bílé značky Euro 5. Možnost na splátky, odpočtu DPH a protiúčtu za Váš motocykl nebo čtyřkolku. Doprava zdarma, plná nádrž a registrace.
800 MT - Sport ( Nový skladem Praha) - nová cena
CFMOTO 800MT Sport Motor: Řadový dvouválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 799 ccm3 Vrtání x Zdvih: 88 x 65,7 mm Komprese: 12.7: 1 Řízení motoru: Elektronické vstřikování a řídící jednotka Bosch Převodovka: Manuální, 6 rychlostí Spojka: V olejové lázni, s možností prokluzu - "antihoppingová" Odpružení: Plně stavitelné KYB (Jap), přední Upside-down vidlice - 160 mm zdvih, zadní Monoshock - 150 mm zdvih Brzdy: J. Juan (Španělsko) Přední dvojitá kotoučová 320 mm radiální, 4pístkové třmeny, zadní 260 mm ABS: Continental, náklonové Ráfky: ALU, 19MT (p), 17MT (z) Pneumatiky: Maxxis Maxxventure MA1: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17 Délka: 2234 mm Šířka: 853 mm Výška: 1277 mm Výška sedáku: Maximálně 825 mm Světlá výška: Minimálně 190 mm (dle nastavení stroje a nákladu) Nádrž: 19 l Pohotovostní hmotnost: 231 kg Sebevědomí, atraktivita funkčnost, moderna. To jsou atributy designu rakouské společnosti Kiska Design, která se podílela na designu množství produktů, které přinášejí radost a nadšení majitelům po celém světě. Osobitá linka předního LED světlometu, navazující větrný štít, integrované přídavné světlomety a klasická silueta přinášejí tyto prvky do designu CFMOTO 800MT. Díky spojení společností CFMOTO a KTM do společného výrobního závodu jedete na moderním stroji, kde jedním ze základních stavebních kamenů je dvouválcový řadový motor LC8 799cm3. Při plnění emisní normy Euro5 máte k dispozici výkon 91 koní a kroutící moment 75 Nm. Ve vysokých otáčkách motor disponuje výrazně sportovním charakterem, který vaši cestu promění v emocionální zážitek. Vyvážený průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách dokáže zklidnit jízdu a nechá vás vychutnat místa, která objevujete a nebo s rozvahou zvládat veškeré nástrahy města. Úspornost motoru znamená, při objemu nádrže 19l, dojezd, až 400 km. Díky možnosti zvolit si režim motoru RAIN, nebo SPORT, máte k dispozici vždy takovou odezvu, jakou potřebujete. Plně stavitelný podvozek japonské značky KYB je přirozenou oporou, nad kterou nebudete přemýšlet, bez rozdílu, zdali zdoláváte dálniční kilometry, nebo objevujete místa mimo hlavní cesty. Širokým rozsahem nastavení se CFMOTO 800MT přizpůsobí všem jezdcům a prostředí, ve kterém se pohybují. Veškeré údaje důležité pro bezpečnost a cestovní komfort jsou zobrazovány na barevném TFT displeji 7”. Jen motor a podvozek nemohou být kompletním celkem. Proto byly použity komponenty a prvky, jako brzdy J. Juan, ABS Continental, motomanagement Bosch, tempomat, antihoppingová spojka, padací rámy, mlhová světla, výškově stavitelný větrný štít, které dohromady tvoří cestovatele, jakým CFMOTO 800MT Sport je. Možností, jak CFMOTO 800MT dále přizpůsobit požadavkům konkrétního jezdce, jsou prvky rozšiřující výbavy, jako je například sada originálních hliníkových boxů
CFmoto 450 SR (NOVINKA-SKLADEM)
Před několika chvílemi oznámilo CFMOTO oficiální dostupnost sportovního modelu 450SR, který těží ze své nízké hmotnosti. Výrobce tvrdí, že díky ní je tento dvouválcový model podobně svižný jako víceválcové šestistovky. O CFMOTO 450SR se delší dobu spekulovalo, načež se začaly objevovat různé úniky designu, který vycházel z konceptu SR-C21, který v loňském roce CFMOTO prezentovalo na veletrhu EICMA. Později se "profláknul" i kompletní design, který má na svědomí italský designér Carles Solsona Marti. Nyní se ukazuje, že úniky nelhaly a že 450SR opravdu vypadá tak, jak se šuškalo před půl rokem. Nyní CFMOTO oznamuje i technické parametry, které dávají na vědomí, že s touto motorkou by mohlo být dost legrace… Stěžejními údaji je výkon (37 kW - 50 koní) a hmotnost 168 kilogramů s plnou nádrží 14 litrů benzínu. Což dává poměr 0,3 koně na kilogram mokré hmotnosti. Sice to nedosahuje poměru jaké mají čtyřválcové "šestky", ale co už… i tak bude CFMOTO 450SR důstojným soupeřem. Zejména pokud zrychluje z 0 na 100 za 5 sekund, jak deklaruje výrobce. 450SR je poháněna dvouválcovým řadovým motorem o výkonu 50 koní při 9500 otáčkách a o maximálním točivém momentu 39 Nm při 6500 otáčkách.
CFMOTO 650 MT Premium - modrá
+ Chrániče páček Acerbis = 2100 Kč s DPH. PLNĚ VYBAVENÉ MODERNÍ CESTOVNÍ ENDURO ZE SPOLEČNÉ DÍLNY KTM A CFMOTO! CFMOTO 650MT - nejpopulárnější model z nabídky kvalitních motocyklů CFMOTO. Živý moderní řadový dvouválcový 8V motor o objemu 650ccm s elektronickým vstřikováním paliva Bosch nabízí velkou porci zábavy a dostatek výkonu pro sportovní jízdu, enduro výpravy a běžné cestování. Vynikající pneumatiky Metzeler RoadTec, prémiový brzdový systém J. Juan (Španělsko) v kombinaci s ABS Continental zajišťují za všech okolností optimální brzdný výkon. Nový kvalitní motocykl s 5-letou zárukou a skvělou pořizovací cenou se záhy stane vaším věrným přítelem pro dlouhé objevné cesty. Verze PREMIUM obsahuje v základní ceně navíc praktický padák, instalační rámy na kufry SHAD a dva špičkové cestovní kufry SHAD. Dobrodružství může začít! Aktuálně mají všechny motocykly CFMOTO exkluzivní záruku v délce 5 let*! Profesionální servis, rozsáhlý sklad náhradních dílů a technická podpora na území ČR a SR jsou zcela samozřejmé.
CF MOTO 300SR
Dobrý den , prodám předváděcí CF MOTO 300SR rv. 2022 najeto 1458Km v hezkém a zachovalém stavu s nízkým nájezdem km. Moto stále v záruce s garancí stavu a najetých KM. Servis pouze Journayman kde bude provedena garanční prohlídka a kompletní předprodejní servis. Moto zatím nepřihlášené - kupující bude první majitel , stačí pouze přihlásit.  Prosím NE! SMS děkuji za pochopení. Rozumná dohoda možná.
CF moto-300sr
Dobrý den, prodám motorku CF Moto 300SR. První majitel najeto 4600km Krásný stav Na motorce výfuk Sharon na zakázku v hodnotě 15 000 Krásný zvuk
CFMOTO 700 CL-X Heritage - modrá - výstavní sleva
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Motor v 700CL-X je novinkou a jeho management hned nabízí 2 styly řízení ECO / sport se znatelným výkonovým i zvukovým rozdílem. Výkon 70 Hp je plynule dávkovatelný, přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou bosch. Při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u cfmoto léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí. Motocykl disponuje funkcí "Limp Home Mode", která je pro případ poruchy řídící jednotky, kdy vás motocykl sice omezenou rychlostí, ale přece jen, dopraví až do servisu, či domů. „X“-ko se se svojí váhou pouze 184 kg (pohotovostní hmotnost je 198 kg) ideálně nechá ovládat v různých pasážích užívání. Luxusně zpracované a pohodlné sedadlo je ve velmi sympatické výšce 800 mm, vhodné pro všechny typy postav. Díky všem elektronickým asistentům se na motocyklu budete cítit nejen bezpečně, ale také bezpochyby pohodlně. Majitele také jistě potěší velmi jednoduchý přístup např. k vzduchovému filtru, olejovému víčku a v neposlední řadě potěší i servisní interval 9000 km. "X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu. Modelem cfmoto 700CL-X heritage začíná další éra motocyklů cfmoto, následovat budou další dva modely, CL-X sport a CL-X adventure. 5-let záruky!
CFMOTO 700 CL-X Sport - bílá - extra výbava
Bonusová výbava: Sportovní sedlo jezdce CFMOTO Sportovní stupačky L + P CFMOTO Sportovní zrcátka Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu! Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kde testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“ Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze. Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu. - Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů - Zdvihový objem: 693 ccm - Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm - Komprese: 11.6: 1 - Plnění motoru: EFI (Bosch) - Zapalování: ECU - Převodovka: manuál, 6 rychlostí - Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné - Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema - ABS: Continental ABS system - Tempomat: ano - Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z) - Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17 - Délka: 2096 mm - Šířka: 790 mm - Výška: 1130 mm - Výška sedáku: 795 mm - Rozvor: 1435 mm - Nádrž: 13 l - Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní) - Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey" - 5 LET záruka
CFMOTO Gladiátor X625-A  EU5  (dlouhá verze)
CFMOTO Gladiator X625-A finálně doplňuje celou řadu strojů CFMOTO Gladiator s rukopisem design studia Kiska. Všechny čtyřkolky i motocykly CFMOTO kreslí špičkoví designéři v Rakousku, nejinak je tomu u tohoto luxusně zpracovaného modelu. Přestože se jedná o pracovně-užitkový stroj, právě exkluzivní design je to, co vás na novém stroji na první pohled zaujme. Design je nejen oku lahodící, ale i mimořádně praktický. Oceníte např. naprosto minimální přesah před přední nápravou, díky které stroj disponuje vysokou hodnotou předního nájezdového úhlu, skvělou ergonomii a polohu jezdce či v prodloužené verzi maximální pohodlí a komfort spolujezdce. Nový výkonný motor kategorie 600 ccm bez rozběhové spojky Variator CVTech (Canada) EPS - progresivní posilovač řízení v ceně Vstřikování BOSCH (Made in Germany) Kompletní LED technologie 4x4 s uzávěrkou předního i zadního diferenciálu Vynikající nové odpružení s progresivními pružinami Nové ergonomické ochranné kryty řidítek Luxusní 12 “duralové disky kol Vysoce odolné víceplátnové pneumatiky CST s šípovým vzorkem Silný elektrický naviják s vodicími rolnami Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky Unikátní praktický systém nosičů Lock-N-Ride (přední i zadní) Opěrka a madla spolujezdce (verze X625-A) Zadní úložná schránka Homologace EU5, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil) Záruka 5.let