cfmoto 300nk - strana 2
Počet nalezených inzerátů CFMOTO 300NK: 278 - strana 2
CFMOTO Gladiator X520 přináší populární atraktivní design, moderní prvky a v neposlední řadě skvělý výkon osvědčeného motoru 500 ccm s výkonem 28 kW v kombinaci s bez spojkovým kanadským variátorem CV-Tech. Stejně jako obsahově nižší sourozenec, přináší novinka technologii osmistovky, osvědčený systém 4x4 se 100% uzávěrkou předního diferenciálu. Homologace T3b je registrační značka žlutá a čtyřkolka je homologována jako traktor. K řízení čtyřkolky je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Sílu motoru přenáší převodovka s převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce). Krátká varianta má výhodu v ovladatelnosti, kde jste schopni se čtyřkolkou projet i v hustém lese, kde má lepší akční rádius zatáčení. O brždění čtyřkolky CFMOTO Gladiator X520 se starají čtyři kotoučové brzdy, kde je každá u jednoho kola. Ovládání brzd je pak páčkou na řidítku, kde vždy brzdí všechny čtyři brzdy, ale při použití páčky na řidítku, víc brzdí přední náprava a při použití nožní brzdy, víc brzdí zadní náprava. S bržděním Vám také pomůže Kanadský variátor CV-Tech, který má motorovou brzdu. To je potřeba hlavně při jízdě s opravdu těžkým nákladem. V základní výbavě je tažné zařízení ("koule") společně s elektrickou 7 pinovou zásuvkou. Tažné zařízení je pak i zapsané v technickém průkaze. Na předku čtyřkolky CFMOTO Gladiator X520 je silný naviják s tažnou silou 1.300 kg. Plasty čtyřkolky jsou pak naprosto pružné a když za ne chytíte a nebo se bohužel převrátíte, tak neprasknou.
Novinka CFMOTO Gladiator X110 je určen pro juniory přibližně od 10 let. Gladiator X110 je absolutní špičkou v oboru dětských/juniorských čtyřkolek!
Naprosto skvělé zpracování a design jsou jen jedny z mnoha věcí, které tuto čtyřkolku - vhodnou pro jezdce od cca 10 let - dělají opravdu jedinečnou. Je jediná ve své třídě s aplikací CFMOTO YOUTH a funkcemi: Omezovač rychlosti, Geofence – virtuální rádius hranice ježdění (max 400 m), po překročení hranice vás APP upozorní a sníží rychlost vozidla!
Motor s výkonem 4,7 HP používá elektronické vstřikování paliva. Odezva na páčku plynu je zcela lineární, což pro jezdce vytváří nejen ladnou dynamiku jízdy, ale přispívá i k přesnému ovládání stroje v extrémních situacích.
Unikátní 3,5“ LCD displej zobrazuje nejen pozici řadící páky, ale i konektivitu s aplikací CFMOTO YOUTH.
K vidění v Quad Café Beroun-Králův Dvůr nebo v Quad Café Blatná-Tchořovice. Možnost financování na splátky s akontací již od 0%, nezávazná kalkulace i po telefonu. Nejedná se o leasing, stroj je přihlášený na vás! Doprava stroje po ČR a instruktáž ke stroji v ceně.
Nový, nepoužitý zadní box na čtyřkolku.
Moderní prostorný odolný zadní box CFMoto v atraktivním designu navržený přímo na stroj CFMOTO Gladiator X850 / X1000 s prostorem pro uložení dvou helem. Nadprůměrný vnitřní objem 100l !
Box má standardně předvrtané otvory dle nosiče na stroji CFMOTO Gladiator X850 / X1000.
Doplňková výbava: Originální hliníkové boxy (stříbrné - 25 990 Kč nebo černé 26 990 Kč s DPH), boční nosiče boxů 2 230 Kč s DPH.
Je čas posunout své limity odhodlání a odvahy. Přichází dobrodružný model, který se stane vaším spolehlivým partnerem v různém prostředí, na krátké, nebo i dlouhé cestě, při vašem dalším dobrodružství, a nebo společníkem pro každý den.
Model 800MT zaujme nejen osobitým designem, ale především nabízí vysokou míru využitelnosti, spojenou s moderní technikou, jízdními vlastnostmi a funkčností ve všech směrech.
Charakteristické designové prvky přinesla společnost kiska Design, která společně s technickým vývojovým týmem společností cfmoto a KTM sladili technické, bezpečnostní a jízdní vlastnosti celého stroje. Výsledkem je vyvážený stroj, který využívá moderní technologie a komponenty celosvětově renomovaných značek.
Srdcem stroje je osvědčený řadový dvouválec LC8 o objemu 799 ccm s výkonem 91 koní. Zatímco plynulý průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách uspokojí milovníky klidného zdolávání cestovních kilometrů, výkon a reakce motoru v horním spektru otáček nabídne adrenalin a otevírá cestu ke sportovním emocím.
Dva režimy motoru, RAIN a sport upravují reakce motocyklu a umožňují jezdci optimálně využít možnosti stroje, bez rozdílu, zdali jede v offroadové pasáži, nebo perfektním asfaltu horského průsmyku.
O komfort jízdy a perfektní ovladatelnost se stará plně nastavitelný podvozek KYB. 7” TFT displej přehledně zobrazuje potřebné jízdní údaje a informace o stavu systémů stroje.
Nádrž o objemu 19 l umožňuje dosáhnout dojezdu až 400 km.
Pro pohodlí, bezpečnost a jistotu za všech podmínek a situací je stroj vybaven náklonovým ABS systémem společnosti Continental, který je kombinován s inerciální vyhodnocovací jednotkou IMU.
Další komponenty a prvky výbavy jako řídící jednotka Bosch, antihoppingová spojka, tempomat, integrovaný ochranný rám, přídavné světlomety, automatické svícení či. výškově nastavitelný čelní štít dále podtrhují sportovně cestovní charakter stroje.
Volitelná výbava umožňuje přizpůsobit stroj vašim individuálním potřebám.
Profesionální servis, rozsáhlý sklad náhradních dílů a technická podpora na území ČR a SR jsou zcela samozřejmé.
U motocyklů cfmoto je záruka 5 let nebo 40.000 km.
Verze cfmoto 800MT Touring je špičkově vybavené provedení, které uspokojí i nejnáročnější jezdce, kteří hledají pohodlí na cestě se sportovním nádechem a jistotu mimo zpěvněné cesty. Aby bylo možno tyto požadavky splnit, je 800MT Touring vybaven tlumičem řízení, quickshifterem, systémem kontroly tlaku pneumatik, vyhřívanými rukojeťmi a jejich ochrannými kryty, vyhřívaným sedlem řidiče, hliníkovým krytem motoru a centrálním stojanem.
Motor:
Motor: Řadový dvouválec, kapalinou chlazený, 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 799 ccm
Vrtání / zdvih: 88,0 x 65,7 mm
Kompresní poměr: 12,7: 1
Výkon: 67 kW / 9 250 ot./min.
Kroutící moment: 75 Nm / 8 000 ot./min.
CFMOTO 700CL-X Heritage
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB
Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z)
Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS
Délka: 2107 mm
Šířka: 887 mm
Výška: 1200 mm
Výška sedáku: 800 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X Heritage
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje.
Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
Motocykl koupen jako nový v MTT Brno v roce 2021. Tam také servisovaná. V TP zapsán výkon 20,5kW, TK do roku 2027. Momentální stav tachometru 1.623km. Motorka ježděna pánem roku narození 1940.
Kapalinou chlazený jednoválec - obsah 300ccm, výkon 20,5kw
Elektronické vstřikování Bosch
Manuální převodovka - 6 rychlostí
Přední USD vidlice, zadní monoshock
Continental ABS systém
17“ kola
Plnobarevný 5,5“ TFT displej
Přepínatelné palivové mapy – Rain a Sport
Hmotnost: 151kg
Výška sedla: 795 mm
Řidičák A2
Možnost financování úvěrem nebo protiúčtem Vaší motorky nebo čtyřkolky
Záruka 5 let
Přihlášení a plná nádrž v ceně
Kapalinou chlazený jednoválec - obsah 300ccm, výkon 20,5kw
Elektronické vstřikování Bosch
Manuální převodovka - 6 rychlostí
Přední USD vidlice, zadní monoshock
Continental ABS systém
17“ kola
Plnobarevný 5,5“ TFT displej
Přepínatelné palivové mapy – Rain a Sport
Hmotnost: 151kg
Výška sedla: 795 mm
Řidičák A2
Možnost financování úvěrem nebo protiúčtem Vaší motorky nebo čtyřkolky
Záruka 5 let
Přihlášení a plná nádrž v ceně
CFMOTO 300NK
Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem: 292,4 ccm
Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka
Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock
Brzdy: kotouč Ø 300 mm (p), Ø kola 240 mm (z); J. Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT
Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h)
Délka: 1990 mm
Šířka: 780 mm
Výška: 1070 mm
Výška sedáku: 795 mm
Světlá výška: 150 mm
Poloměr otáčení: 4,7 m
Nádrž: 12,5 l
Hmotnost: 151 kg
Inzerát platí do smazání! po dohodě dovezu až k Vám a vyřídím přihlášení na úřadě.
Při zájmu pouze volejte- 683180
Prodám nádhernou motorku CFmoto 650 nk - vlastně stejné jako Kawasaki ER6 , Versys , dovoz Rakousko - nová STK, najeto pouze 1600km - stav nové motorky. rok 2015.
Originální dvouválcový naháč ze společné dílny KTM a CFMOTO!
Kvalitní a cenově dostupný motocykl. Motor s řadovým dvouválcem s výkonem 45 kW, němckým vstřikováním BOSH, japonské tlumiče KYB, premiový brzdový španělský systém J. Juan s pancéřovanými hadicemi (stejné brzdy jako modely KTM), ABS od Continentalu a skvěle hodnocené pneumatiky Metzeler Roadtec.
649 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuál, 6 stupňů
Tlumič zadního i předního odpružení KYB (Japan)
Pneumatiky Metzeler: Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17
Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
ABS Continental (GER)
ECU Bosch (GER)
Moderní LED osvětlení
KISKA design
Barvy - Modrá, Bílá
Technické specifikace:
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 649,3 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 60 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (BOSCH)
Výkon: 45 kW (61 koní) @ 9000 rpm
Kroutící moment: 56 Nm při 7000 ot
Zapalování: ECU
Přenosu: 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice (V), kyvné rameno (h)
Brzdy: dual kotouč O 300 mm (v), O kola 240 mm (h); J. Juan
Ráfky: 3,5x17MT (v), 4,5x17MT (h)
Pneumatiky: 120/70 ZR 17 (v), 160/60 ZR 17 (h)
Délka: 2120 mm
Šířka: 780 mm
Výška: 1100 mm
Výška sedáku: 795 mm
Světlá výška: 150 mm
Poloměr otáčení: 5,4 m
Nádrž: 17 l
Hmotnost: 206 kg
Video-
možnost výměny - protiúčtu
Možnost dopravy na vaši adresu.
Prodám a nebo vyměním motorku CFMOTO 800MT Sport. Úplně nový stroj se zárukou 5 let. Na motorku mužů vyřídit i výhodný úvěr. V nabídce i model CFMOTO 800MT Touring. motorku máme skladem v Brně a Břeclavi.
CFMOTO Gladiator X1000 V-Twin EPS euro5
5 LET ZÁRUKA NA VŠECHNY STROJE CFMOTO!
Gladiator X1000 V-twin EPS
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (960,6 cc) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech(Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru
Bonusová výbava:
Sedlo spolujezdce cfmoto
Padací protektory RDMoto
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kde testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiátor X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
Brutálně silná čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X1000 EFI EPS a brutálně naložená doplňky čtyřkolka disponuje motorem o obsahu 960 ccm o výkonu 85 koní s kroutícím momentem 79 Nm. Výhodou je Kanadský variátor CV-Tech, který nemá spojky a tak se Vám při záběru (rozjíždění, tahání opravdu těžkého vleku, tlačení sněhu s radlicí) nemá co "spálit". O plnění motoru se stará Německé vstřikování s řídící jednotkou BOSCH. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Díky použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) je čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X1000 EFI EPS v kategorii nejlépe ovladatelných čtyřkolek na světě. Zadní diferenciál je samosvorný a tak jak se jedno kolo o půl otáčky otočí oproti druhému, diferenciál se zamče a obě kola se točí stejně rychle. Z praxe stačí "hodit zadkem" a letíte driftem. Další rozdíl od ostatních strojů v této kategorii je zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Navíc u modelu Overland je krytí podvozku, přední a zadní rám, přední štít, sada zadních kufrů, kde menší kufr lze bez použití nářadí vyměnit za sedlo spolujezdce a boční lemy.
Novinka CFMOTO Gladiator X110 je určen pro juniory přibližně od 10 let. Gladiator X110 je absolutní špičkou v oboru dětských/juniorských čtyřkolek!
Naprosto skvělé zpracování a design jsou jen jedny z mnoha věcí, které tuto čtyřkolku - vhodnou pro jezdce od cca 10 let - dělají opravdu jedinečnou. Je jediná ve své třídě s aplikací CFMOTO YOUTH a funkcemi: Omezovač rychlosti, Geofence – virtuální rádius hranice ježdění (max 400 m), po překročení hranice vás APP upozorní a sníží rychlost vozidla!
Motor s výkonem 4,7 HP používá elektronické vstřikování paliva. Odezva na páčku plynu je zcela lineární, což pro jezdce vytváří nejen ladnou dynamiku jízdy, ale přispívá i k přesnému ovládání stroje v extrémních situacích.
Unikátní 3,5“ LCD displej zobrazuje nejen pozici řadící páky, ale i konektivitu s aplikací CFMOTO YOUTH.
K vidění v Quad Café Beroun-Králův Dvůr nebo v Quad Café Blatná-Tchořovice. Možnost financování na splátky s akontací již od 0%, nezávazná kalkulace i po telefonu. Nejedná se o leasing, stroj je přihlášený na vás! Doprava stroje po ČR a instruktáž ke stroji v ceně.
Naprostá novinka pro rok 2023, úžasný motocykl že společné dílny CFMOTO-KTM. Úchvatný dvouválec, neotřelý design, výborné brzdy. Skladem u nás na prodejně CFMOTO KYJOV
Prodám nebo vyměním čtyřkolku CFMOTO. CFMOTO Gladiator X450-A je pracovní čtyřkolka, která má sílu utáhnout i tunoví vozík. Na zadní nápravě je rozvodovka, což je geniální do lesa a terénu. Na přední nápravě je diferenciál, který můžete zamknout. Na čtyřkolku mužů nabídnout úvěr od společnosti Essox, vzít Vaši čtyřkolku nebo motorku do protiúčtu, prostě se nějak dohodnout. Klidně se zastavte, ať se svezete a dozvíte víc.
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiator X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiator X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
Motor:
Typ motoru - 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Objem válců - 400 cm3
Výkon motoru - 24 kW
Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch
Převodovka / koncový pohon - Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Chlazení - kapalinou
Standartní výbava:
Tažné zařízení
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják
Alu kola 12"
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz