cf moto gladiator x520 - strana 33
Počet nalezených inzerátů CF MOTO GLADIATOR X520: 1000 - strana 33
Silný pracant i zábavný společník na výlety
Záruka 5let a doživotní na rám *
Extrémně výkonný nový 600 ccm motor se vstřikováním Bosch
EPS - špičkový posilovač řízení s progresivním průběhem
Bezespojkový variator CV-Tech s motorovou brzdou (Canada)
Nová převodovka Smartshift s optimalizovanými převody
4x4 s uzávěrkou předního i zadního diferiencálu
Zcela nové víceprvkové odpružení IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti
Rozměrné ergonomické plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou
Elegantní a praktické 12“ duralové disky kol
Vysoce odolné 12” víceplátnové pneumatiky CST Abuzz
Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
Komfortní sedačka spolujezdce s opěrkou a integrovanými madly
Přední i zadní masivní plastové nosiče Lock n' Ride
Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu (volitelně)
Špičkové přední i zadní LED osvětlení
Homologace - bílá značka Euro5, 2 osoby, ŘP sk. B
Doprava k Vám domů, přepis a plná nádrž v ceně
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, řiditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlena do nejmenšího detailu.
Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří utrhnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je zakrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátnové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Zásadní je ergonomie posedu, kde jezdec pohodlně sedí vzpřímeně a řidídka má před sebou aniž jsou ruce nahoru a nebo dolu. Sedlo je pak pohodlné a akorát měkké. Zadní sedlo pro spolujezdce je pak nejlepší a nejpohodlnější. Spolujezdec má na čtyřkolce svoje království, kde je prostor jen jeho. K sedlu jsou i madla pro držení spolujezdce.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezspojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezspojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
Výkonný motor kategorie 600 ccm bez rozběhové spojky
Variator CVTech (Canada)
EPS - progresivní posilovač řízení v ceně
Vstřikování BOSCH (Made in Germany)
Kompletní LED technologie
4x4 s uzávěrkou předního i zadního diferenciálu
Vynikající nové odpružení s progresivními pružinami
Nové ergonomické ochranné kryty řidítek
Luxusní 12 “duralové disky kol
Vysoce odolné víceplátnové pneumatiky CST s šípovým vzorkem
Silný elektrický naviják s vodicími rolnami
Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
Unikátní praktický systém nosičů Lock-N-Ride (přední i zadní)
Opěrka a madla spolujezdce (verze X625-A)
Zadní úložná schránka
Homologace žlutá značka T3b - traktor
Doprava, přihlášení a plná nádrž zdarma
Povolená hmotnost přívěsu 400kg nebrzděný a 800kg brzděný
Limitovaná edice Overland!
Výkonný motor 963 ccm - 85hp/79Nm
Progresivní posilovač řízení EPS součástí základní výbavy
Vstřikování Bosch
Osvědčený bezespojkový kanadský variátor CV Tech
Zadní samosvorný diferenciál Eaton + připínatelný předek s uzávěrkou
Plně stavitelné nitrogenové tlumiče
Chrániče páček (blastery)
Naviják s vodícími rolnami
Sedačka spolujezdce s madly
Všechna světla s LED technologií
Homologované tažné zařízení se sedmi pólovou zásuvkou
Výbava Overland:
Chrániče rukou s plexi štítem
Disky Beadlock
Rozšiřovací lemy
Zadní + středový úložný box
Přední + zadní ochranný rám
Integrovaná LED světla
Homologace bílá značka Euro 5 nebo žlutá značka T3b
Záruka 5 let
Možnost financování
Zkušební jízda samozřejmostí
Motor 963 ccm - 85hp/79Nm
Osvědčený bezespojkovým kanadský variátor CV Tech
Vstřikování Bosch
Posilovač řízení EPS v základu
Zadní samosvorný diferenciál Eaton + připínatelný předek s uzávěrkou
Plně stavitelné nitrogenové tlumiče
Chrániče páček (blastery)
Naviják s vodícími rolnami
Sedačka spolujezdce s madly
Všechna světla s LED technologií
Záruka 5 let
Možnost financování
Zkušební jízda samozřejmostí
Homologace žlutá značka T3b - traktor nebo bílá značka Euro 5
Povolená hmotnost přívěsu 400kg nebrzděný a 800kg brzděný
Motor 963 ccm - 85hp/79Nm
Progresivní posilovač řízení EPS v základní výbavě
Osvědčený bezespojkový kanadský variátor CV Tech
Vstřikování Bosch
Zadní samosvorný diferenciál Eaton + připínatelný předek s uzávěrkou
Plně stavitelné nitrogenové tlumiče
Chrániče páček (blastery)
Naviják s vodícími rolnami
Sedačka spolujezdce s madly
Všechna světla s LED technologií
Záruka 5 let
Možnost financování
Zkušební jízda samozřejmostí
Homologace bílá značka Euro 5
vyrocni edice k 30 letemu vyroci znacky, najeto 2700 km, plna vybava vcetne EPS a zadniho kufru, stav jako nova , rok vyroby 2021
Výkonný motor 963 ccm - 85hp/79Nm
Progresivní posilovač řízení EPS součástí základní výbavy
Vstřikování Bosch
Osvědčený bezespojkový kanadský variátor CV Tech
Zadní samosvorný diferenciál Eaton + připínatelný předek s uzávěrkou
Plně stavitelné nitrogenové tlumiče
Chrániče páček (blastery)
Naviják s vodícími rolnami
Sedačka spolujezdce s madly
Všechna světla s LED technologií
Homologované tažné zařízení se sedmi pólovou zásuvkou
Záruka 5 let
Možnost financování
Zkušební jízda samozřejmostí
Homologace žlutá značka T3b - traktor nebo bílá značka Euro 5
Povolená hmotnost přívěsu 400kg nebrzděný a 800kg brzděný
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, říditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlená do nejmenšího detailu.
Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří uthnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je okrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezespojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezespojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
Standartní výbava:
Tažné zařízení s homologací
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják s vodícími rolnami
Posilovač řízení
Alu kola 12"
Sedlo spolujezdce s madly na chycení
Homologace - bílé značky Euro 5.
Možnost na splátky, odpočtu DPH a protiúčtu za Váš motocykl nebo čtyřkolku.
Doprava zdarma, plná nádrž a registrace.
Prodám radlici na sníh na Gladiator X625,X850,X1000,po menších úpravách i na jiné. Délka břitu 135 cm.SMS,email....
Prodám čtyřkolku Yamaha Kodiak 450 na žlutých SPZ v barvě camo. V zimě Čtyřkolka na pásech nebo na kolech, celoroční užití.
Není nutná STK ani emise. Pouze evidenčka a přepis. Výbava-velký zadní plastový box, přední textilní camo box viz foto, naviják s ovládáním na řidítkách, zásuvka na 12v, tažné, automat (variátor)H+L malá/velká dopředu R zpátečka, přídavné led světlo vpředu. Ke čtyřkolce pásy, přední pásy nové 2022. Dále přidám zdarma 4 kola na diskách viz foto a plachtu. Celkem tedy máte buď 4 velká kola ( na čtyřkolce ) nebo 4 základní kola, na fotce v regálu. Máte tedy dva sety kol + pásy na zimu. Možnost dopravy po domluvě kamkoli v ČR. Po evidenční kontrole.
Pro vyhledávání Linhai TBG Acces Cectek CFmoto Gladiator Suzuki Kingquad Kavasaki Brute Force Can am Otlander Polaris Spotrsman čtyřkolka s pásy
Nabízím k prodeji 2ks zcela nových nejetých pneu Abuzz v rozměru 25x10 R12. Zbyly mi po čtyřkolce. Oba kusy nechám za 4100,-
Možno zaslat ČP. Není problém poslat na dobírku při uhrazení poštovného předem na účet.
V případě zájmu volat:
Can am, can am renegade, can am outlander , 500 , 570 , 650 , 800 , 850 , 1000, polaris, kawasaki, suzuki kingquad , bruteforce, linhai, cfmoto , gladiator, X8, pneu, čtyřkolka, zadní pneu
PŘICHÁZÍ NOVÁ ÚROVEŇ VAŠEHO DOBRODRUŽSTVÍ
Více výkonu, více zábavy, více emocí, více bezpečnosti, více pohodlí, lepší ovladatelnost a to vše pro nejlepší zážitek z jízdy. Bugina Z1000 Sport R nabízí tohle všechno aby vaše dobrodružství v sedadlech nebylo dobré, ale to nejskvělejší jaké jen může být. A nejen to, malá korba, naviják a tažné zařízení značně rozšiřují akční rádius využití R-ka.
Motor
4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Vrtání x zdvih
91 mm x 74 mm x 2
Převodovka
Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Odpružení P / Z
Nezávislé nitrogénové, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena / Vlečená ocelová ramena
Brzdy
Kotoučové hydraulické
Nádrž
36,5 l
Hmotnost
610 kg
Novinka, která potěší především juniory, ale i rodiče. Zatímco junior dostane v sedle tohoto skvělého sportovního nářadí řádnou porci zábavy a štěstí, rodiče budou zářit spokojeností nad tím, že o bezpečnost jejich dětí se stará spousta precizně propracované techniky, která je na trhu ve více aspektech jedinečná.
Motor
4-taktní, jednoválec, SOHC
Vrtání x zdvih
52,4 mm x 49,5 mm
Převodovka
Automatická / převody F/R/N (vpřed / zpětný chod /neutrál)
Odpružení P / Z
Nezávislé dvojitá A-ramena / Mono-shock, seřiditelné
Brzdy
3 x kotoučové (2 x P, 1 x Z), hydraulické
Nádrž
6,7 l
Suchá hmotnost
125 kg
Klíčové vlastnosti
Technické prvky čtyřkolky jsou předurčeny pro přesné a intuitivní ovládání stroje, díky kterému mladý jezdcec získává ty správné jízdní návyky. A to vše pod kontrolou rodiče i za asistence aplikace.
Aplikace CFMOTO YOUTH zásadním způsobem rozšiřuje bezpečnost provozu X110.
Pomocí této aplikace dokáže osoba, která má dozor nad juniorem, na dálku monitorovat jízdu stroje. Aplikace umožňuje: Geofence – virtuální rádius hranice ježdění o max. vzdáleností 400 m od dozoru. Pokud jezdec hranice překročí, APP na to upozorní výstrahou a sníží rychlost vozidla. Vše je nastavitelné přes APP.
Vlastnit silnou a zároveň třímístně homologovanou verzi UTV
je doslova výhra v tomto segmentu. Právě tento model nastartoval zcela novou generaci UTV vůbec. Jeho motto je jednoduché: „Profesionál vždy, všude a za každých podmínek“. Nabízí obrovský pracovní rádius v kombinaci s nosností a tažnou silou, a přitom nezapomíná na majestátní a pohodlný prostor pro posádku a množství krytých odkládacích prostorů.
Motor
4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Zdvihový objem
91 mm x 74 mm x 2
Převodovka
Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost) / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Odpružení P / Z
Nezávislé, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena
Brzdy
Kotoučové hydraulické
Nádrž
40 l
Hmotnost
690 kg
Délka (standard/prodoužený)
2945 mm
Šířka
1615 mm
Výška
1850 mm
Rozvor
2050 mm
Klíčové vlastnosti
Výkonný motor, moderní posilovač řízení, skvělá ergonomie pro posádku, odolné pneumatiky do každého terénu i špičkové osvětlení – cenově dostupný stroj, co odvede skvělou práci a pak vás vezme na adrenalinovou projížďku.
Vstupenka do PRACOVNÍHO ráje
UTV1000 XL je připraven na všechno! Dokáže více uvézt, více táhnout a více pracovat. Šestimístné UTV rozšiřuje nejen pracovní, ale i hobby rádius využití. Mimořádně silná konstrukce, nese kabinu pro plnohodnotný, a především bezpečný převoz až šesti lidí. Motor je laděn tak, aby v každém pásmu otáček dodával zřetelný výkon přes speciálně naladěnou CVT převodovku. Stroj nabízí plynulé zrychlení a maximální trakci. Podvozek je technicky dimenzován na vysoké nároky uživatele s maximálním komfortem a tím i bezpečností pro celou posádku. Ve své třídě je doslova unikátem po všech stránkách.
Motor
4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Vrtání x zdvih
91 mm x 74 mm x 2
Převodovka
Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce, automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
Odpružení P / Z
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Brzdy
Kotoučová hydraulická
Nádrž
40 l
Hmotnost
945 kg
Bugina ohromující svým designem,
pohodlím a technickými prvky, které jsou na špičce dění v tomto segmentu. Síla a sebevědomí jsou základními prvky stavebnice Sport-ky. Konstrukčně je stavěna do extrémních podmínek a míra jejího využití v extrémně-sportovním prostředí se plynule prolíná s pracovním i hobby životem. Díky korbě, tato pracovní bugina, nepozná pracovní odvětví, ve kterém by nedokázala pomoci.
Motor
4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Vrtání x zdvih
91 mm x 74 mm x 2
Převodovka
Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Odpružení P / Z
Nezávislé nitrogénové, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena / Vlečená ocelová ramena
Brzdy
Kotoučové hydraulické
Nádrž
36,5 l
Hmotnost
610 kg
Nová smart generace jednoválcového pracovního stroje
s korbou je skvělou alternativou pro středně těžkou práci. Všechno na tomto stroji má svůj smysl, nic nebylo ponecháno náhodě. Síla, odolnost, pohodlí, ale i odvaha jsou dominantou, přičemž vše je nastaveno na každodenní práci v každém prostředí. A díky režimům řízení motoru je skutečně „smart“, kdy umí z pracovního nasazení automaticky přepnout na režim přemisťování.
LED světla amp; design
Přední i zadní LED osvětlení společně s křivkami kapot vytváří z UTV doslova elegantní vůz. Za touto příjemnou skladbou designu stojí rakouské designové studio KISKA.,
Ergonomie
Přehledný kokpit s každým ovládacím prvkem na dosah ruky. Volant lze sklápět v rozmezí 32°, sedadlo řidiče lze posouvat dopředu a dozadu, kokpit nese až 96 l objemu odkládacích prostor.
Sklopná korba
Sklopná korba se snadno ovládá, má záchytná oka pro připevnění nákladu a snadno omyvatelný interiér z tvrzeného a velmi odolného plastu.