cervena kontrolka - strana 3
Počet nalezených inzerátů CERVENA KONTROLKA: 1000 - strana 3
Málo používaný. Perfektní stav.
Hladká varianta kontaktního elektrického grilu v robustním celonerezovém provedení s odkapovou miskou. Kontaktní plochy jsou z litin s nepřilnavým povrchem. Součástí výrobku je přesná regulace teploty ohřevu a kontrolka chodu.
Robustní celonerezové provedení
odkapová miska, kontaktní plochy - litina s nepřilnavým povrchem
přesná regulace teploty ohřevu a kontrolka chodu
Kompletní systém spínacích (ovládacích) jednotek čítajících kromě samotného spínacího bloku nepřeberné množství tlačítek, kontrolek, přepínačů, transformátorů a krabiček, které lze různě kombinovat a seskupovat pomocí spojek jako pro ukázku na posledním fotu.
Pořadí odpovídá fotografiím.
NOVÉ:
- signalizační hlavice - kontrolka E (6 ks růžová), bez bočních pacek pro objímku - VESTAVNÁ do otvoru, cena 30 Kč/ks
- trafo (kontrolkové) TR2 220/24 V 2 VA 40 - 60 Hz, (2 ks šedé), cena 130 Kč/ks
- žárovky do objímek, Tungsram bajonet BA 9s 24 V 4 W, 45 ks, cena 3 Kč/ks
- redukční těsnění pro komponenty, průměr 30/22, 2 balení, cena balení 60 Kč
LEHCE POUŽITÉ:
- signalizační hlavice - kontrolka E (5 ks zelená, 1 ks růžová), bez gumového těsnění, cena 30 Kč/ks
- objímka žárovky pro signalizační hlavice - kontrolky E, bajonet BA 9s, T2/T33/T34 24 V 2 W, 6 ks, cena 20 Kč/ks
- tlačítko spínač spínací rozpínací - spínací jednotka T6 6/380 T33, 5 ks, cena 60 Kč/ks
- trafo (kontrolkové) TR2 220/24 V 2 VA 40 - 60 Hz TAH2, (1 ks černé, 1 ks šedé, 3 ks červené), cena 90 Kč/ks
Ihned k odběru - i na splátky.
Linhai UTV 570 T-BOSS EPS je vyhlášený dříč. Moderní design se sportovním akcentem a novými litými koly zaujme na první pohled. Díky posilovači řízení je řízení příjemné a snadné i při jízdě s nákladem. Zcela nový motor je silnější, živější a úspornější. Nový Linhai 570 T-BOSS EPS je ideální pomocník pro práce v lese, na stavbě, v parcích, zahradnictvích, sportovních areálech, při zásobování horských hotelů. Nový jednoválcový motor se vstřikováním má zvýšený výkon a dostatek síly pro těžkou práci i svižné zrychlení. Moderní vstřikování paliva přináší nízkou spotřebu a nízké emise. Přenos výkonu zajišťuje spolehlivá automatická převodovka od předního kanadského výrobce CVTech. Posilovač výrazně zvyšuje komfort a bezpečnost jízdy. Řízení vyžaduje daleko menší námahu, hlavně při malých rychlostech a při otáčení na místě, a ani dlouhá jízda nebo celodenní práce vás neunaví. Posilovač řízení zároveň funguje i jako tlumič nárazů. Když přední kolo narazí na skrytý kámen, díru nebo pařez, náraz vám nevyrazí volant z ruky, většinu energie pohltí posilovač. Elektricky připojitelný pohon všech kol s uzávěrkou zaručuje vynikající prostupnost v těžkém terénu. Pro těžké práce, v prudkých stoupáních a pro tahání těžkých nákladů máte navíc k dispozici uzávěrku diferenciálu a silnou redukci do pomala. Široký podvozek a nízké těžiště zajišťuje výbornou stabilitu a skvělou průchodnost terénem. Všechna kola jsou nezávisle zavěšena ve dvojitých A-ramenech se snadno seřiditelným pérováním. K vysoké obratnosti přispívá i velmi malý poloměr otáčení. Na prostorné korbě odvezete vše, co potřebujete. Díky praktickému vyklápěcímu čelu a snadnému sklápění s asistencí plynových vzpěr je složení nákladu hračkou. Volant, řadicí páka a všechny ovládací prvky jsou přehledně ergonomicky uspořádané. Všechno je přesně tam, kde to intuitivně očekáváte, ovládání naprosto přirozeně padne do ruky. To usnadňuje práci, pozornost při jízdě nic nerozptyluje a řízení máte stále pod kontrolou. Mohutně dimenzované hydraulické brzdy s velkými kotouči poskytují přesvědčivou brzdnou sílu. Brzdy jsou navíc skvěle předvídatelné a bezpečně zastaví stroj i s těžkým nákladem nebo naloženým přívěsem. Přístrojová deska s modře podsvíceným multifunkčním LCD displejem je výborně čitelná a poskytuje všechny důležité informace: digitální otáčkoměr, digitální rychloměr, ukazatel najetých km, počet motohodin, indikátor pohonu 2WD / 4WD, teploměr chladící kapaliny, palivoměr, kontrolka neutrálu, dálkových světel, ukazatelů směru, zařazené zpátečky a kontrolka motoru. I přes zcela bezkonkurenční cenu nabízí Linhai UTV 570 T-BOSS EPS bohatou výbavu již v základu. V ní nechybí pevná plastová střecha odolná UV záření, plnohodnotné čelní plexi, masivní přední nárazník, bezpečnostní sítě ve dveřích, madla pro spolujezdce, hlavové opěrky, tažné zařízení nebo elektrický naviják 3000lbs s dálkovým ovládáním.
Sviti kontrolka vodniho kamene. Pokazde vymene filtru kontrolka na cas zhasla, ale mame tvrdou vodu. Opět se rozsviti. Nema vliv na kvalitu kafe a nebo provoz. Puvodni cena 8000,-. Uctenku jiz nemam, je stary dva roky. Používaný doma pro dva lidi. Jedno až tři kafe za den.
NWOUIIAY SL200 Laminovací stroj velikost A4
zboží je plně funkční
Vstupní šířka je 230 mm, vhodná velikost sáčku je od velikosti kreditní karty (54*86 mm) do velikosti A4, minimální tloušťka laminace je 160 (2*80) mikronů a maximální tloušťka je 250 (2*125) mikronů.
Ovládá se kolébkovým spínačem, snadno se ovládá, přizpůsobí se přepínání režimu studeného laminování nebo horkého laminování.
Pro laminování HOT vyberte nastavení HOT, laminování HOT může začít, když se rozsvítí zelená kontrolka Připraveno (počkejte přibližně 2-4 minuty zahřátí).
Pro STUDENOU laminaci zvolte nastavení STUDENÁ, ihned se rozsvítí zelená kontrolka Připraveno a STUDENÁ laminace může začít. (Upozorňujeme, že budete potřebovat speciální sáčky na laminování za studena)
Vrtací a sekací kladivo PARKSIDE PBH 1500 F6, dovezené z německa v originál krabici z předváděcí akce
Na výkonné opracování betonu, kamene, kovu a dřeva
Pneumatické kladivo s vysokou silou úderu
Centrální přepínač pro všechny funkce
Spínač s nastavovacím kolečkem pro regulaci počtů otáček
Rychloupínací sklíčidlo s upínacím systémem SDS Plus
Nasaditelné sklíčidlo s ozubeným věncem pro vrtáky s kruhovou stopkou (nevhodné pro příklepové vrtání nebo sekání)
Protiskluzové držadlo s měkkým povrchem
Přídavné držadlo otočné o 360°
Kontrolka síťového napájení
Kontrolka pro indikaci opotřebení uhlíkových kartáčů
kovový hloubkový doraz
sklíčidlo s ozubeným věncem pro vrtáky s kruhovou stopkou včetně klíče, montážního klíče a maziva pro nástroje
Příkon: 1 500 W, Energie úderu: 5 J
Max. výkon vrtání: 32 mm do betonu a kamene / 13 mm do ocele / 40 mm do dřeva
Počet úderů: 0–3 900 min⁻¹, Otáčky: 0–800 min⁻¹
Rozměry cca 25,7 x 38,5 x 11,5 cm
Hmotnost cca 4,9 kg
Prodám Audi A4 B5 Avant (combi)
Rok výroby: 12/1997
Motor: 2,8 V6 30V Quattro (ALG)
Výkon: 142kw/193 koní
Najeto poctivých 324 675 km
Převodovka: manuální 5 st.
Barva: raritní Žlutá LY1B
Výbava:
centrální zamykání na dálkové ovládání, el. okna v předu, el. boční zrcátka, el. střešní okno, výhřev předních sedadel, Automatickou klimatizaci, palubní počítač, Originál autorádio gamma, Stálý pohon všech kol 4X4, Alu kola R16 s velice hezkým zimním vzorkem, pevný snížený podvozek od firmy ST Suspension atd....
Do Auta se v poslední době velice investovalo, dělal se téměř kompletní výfuk + tlumič výfuku, držáky a těsnění, ložisko kardanu, komplet přední náprava, zadní tyčky stabilizátoru, přední + zadní brzdy, olej + komplet filtry, zapalovací svíčky, Baterie 74AH, lanovody + zadní brzdiče...a další
K autu přidám komplet rozvody + řemen na alternátor a několik těžce dostupných dílů.
Na předních blatnících a narazníku se loupe barva, sem tam se projevilo stáří a nějaká koroze se najde, prahy jsou pevné a lze za ně auto zvednout bez obav, je prasklá levá zadní pružina, svítí kontrolka abs - brzdí hůř (nejspíš abs kostka), kontrolka dobíjení (vadný alternátor) a airbag kvůli odpojené baterii...tyto 3 problémy budu průběžně řešit.
Auto jsem před rokem dovezl z německa a ještě není na českých SPZ - musí se udělat STK + ME a Přihlášení.
Při prohlídce vozu mohu auto zvednout na zvedáku.
Cena: 75 000 kč
Tel.
Prodám osobní automobil
Peugeot 307SW,1.6 16V combi.
Palivo: benzín
rok výroby 2001
Najeto: 353 190 km
STK: 26/02/2023
klimatizace, panoramatická střecha, přední okna elektrické ovládání, ALU kola - zimní pneu,
2ks klíčů
v poslední době vyměněno: tlumiče, termostat, stabilizační tyče, veškeré svíčky, přetěsněná hlava motoru a nový výfuk
Vozidlo je ve stavu adekvátním svému stáří a najetým kilometrům.(Svítí kontrolka airbagu- jedná se o chybu v elektronice, kontrolka motoru- po nastartování někdy svítí chyba antipolution fault)
Aktuálně plně pojízdné bez problémů. Četné kosmetické vady na karoserií, ale bez koroze. viz foto.
Bližší info telefonicky nebo na emailu jackobvalasek@
Preferuji komunikaci přes email z důvodu pracovního vytížení.
V případě zájmu je možné před prodejem zařídit novou STK za poplatek.
. 2685ccm,5-ti válec
. č.k.
. r.v.10/10/2003
. STK do 11/2023
. najeto 268tkm
. pravidelný servis
. po výměně oleje a všech filtrů,kotoučů a desek
. nové žhavící svíčky,občas svítí kontrolka žhavení
. el.ovládaná okna,centrální zamykání na DO-nefunguje v klíči
. navigace
. přední a zadní parkovací sensory
. přední mlhová světla
. dešťový sensor
. tempomat
. 4 x el.okna,2 x klíč s DO - nefunguje ovládání centrálu na dálku klíčem
. el.ovládaná a vyhřívaná zrcátka
. automatická klimatizace
. automatická převodovka
. zachovalý vůz, dovoz Rakousko,doklady ČR
. stav odpovídá stáří,proběhu km a běžného užívání
. koroze na podvozku opravena, vyvařena, zakonzervována
. svítí kontrolka airbagu - kontakt pod sedačkou
. Rakousko - jeden majitel
. tažné 3500kg,zapsáno v TP
. alu kola zimní pneu,na dojetí
. kosmetické nedostatky a opotřebení úměrné stáří vozidla a proběhu km - zašlu na vyžádání na Whats
. ideální a spolehlivé vozidlo k tažení
stavebních strojů,neúnavný pracant
. denně v provozu
více podrobných info po telefonu nebo na whats
Výstražný indikátor tlaku oleja 76914082000
Kontrolné svetlo smeroviek 27014081000
Kontrolka FI Res.
00
Kontrolka FI
81214083000
Indikátor oleja
55638063000
KTM
Prodám Peugeot 206 1,4i 55Kw r.v2003 159 XXXKm třídveřový. TK ještě přes rok. Vozidlo vlastním třetí rok investoval jsem do oprav 25000,- na všechno faktury, ale ještě má dost much, již to nechci řešit, koupil jsem si nové. Rez minimální. Auto je v provozu. Motoricky dobré. Dobré do města a na okresky.
Spotřeba, na delší trasy se se mi úsporně podařilo najet 750Km na nádrž 40l. t.j. cca 5,5L/100Km. Obvykle však po městě se studeným motorem 600Km.
Některé z provedených oprav: Kompletní výfuk včetně katalizátoru, rozvody včetně vodní pumpy, nástřik spodku, přepínací páčka světel/blinkrů, těsnění pod hlavou, chladič, termostat, 2x zimní pneu, ...
Dvě sady kol na plecháčích,
zimní: dvě pneu najeto cca 2000Km zbývající starší dvě ještě nádherný vzorek.
letní: krásný vzorek, avšak špatný rozměr pneumatik, na technickou s tím jít nelze, jinak to ničemu nevadí.
Závady:
- Zadní náprava (jedna strana) podle sdělení mechanika se s tím prý ještě najede 15000Km, počáteční fáze, prošlo TK. Oprava formou výměny stojí: repasovaná náprava 5500,- + 2xkurýr doručení + práce cca 1500,-??
- chybový kód P1110, zřejmě souvisí s tím, že občas při rozjedu se studeným motorem při zmáčknutí plynu je místo akcelerace díra
- občas při studeném motoru horší zařazení jedničky a zpátečky
Tyto závady se projevují zvláště za mrazu:
- žlutá kontrolka ABS se rozsvítí a zase zhasne, jednotka ABS je v pořádku byla v servisu na kontrole
- žlutá kontrolka airbabu se rozsvítí a obvykle i zhasne
- nejde otevřít kufr, zamrzne klika
Střešní nosič, poklice kol, autorádio s USB, koberečky textilní + gumové, zamykání na D.O., bez klimatizace, jeden klíč
3.0. tdi Quattro
Najeto: 270xxx
Rok výroby: 2005
Výbava:
10xairbag,ABS, vyhřívané sedadla přední, posilovač řízení, ESP, imobilizér, automatické svícení, senzor opotřebení brzdových destiček, senzor stěračů, bi-xenony, kožená sedadla, tmavý interiér, couvací senzory, CD přehrávač, tónovaná skla, dálkové centrální zamykání, mlhovky, venkovní teploměr, multifunkční volant, F1 řazení pod volantem, DVD přehrávač, nastavitelný volant, elektronické ovládání oken, solární střešní okno.
Něco málo o servisu
Auto pravidelně servisováno, při 220xxx km dělané rozvody. Při 265xxx km vyměněn olej a všechny filtry. Teď nedávno dělané zadní destičky, přední buď stihnu udělat nebo sleva na ceně.
Nedostatky:
Svítí kontrolka el. zadního třmenu, svítí kontrolka žárovky (nesvítí SPZ). Přední sedačky nejsou v top stavu.... A samozřejmě nějaká ta kosmetika z provozu....
Auto denně v provozu cca 40km.
O ceně jsem samozřejmě ochotný jednat.
Prodám bmw e46 sedan 316i 1.9 v benzínu. (77kw) Manuální 5ti stupňová převodovka.
Udržované auto v poměrně hezkém stavu na své stáří, nic neklepe, bez koroze. Auto připraveno k dennímu provozu.
Nájezd 214xxxkm, stk 8/24, průměrná spotřeba při normální jízdě 6l/100km.
Auto na zimních pneu, přidám letní.
Výbava: Přední okna v elektrice, multifunkční volant, originál bussines autorádio, tempomat, klima, dálkové odemykání,
nedostatky: Svítí airbag kontrolka, Svítí kontrolka na chladící kapalinu (špatný snímač), přední okna v elektrice mají už líné motorky, hůře jdou zpátky nahoru.
Při rychlém jednání sleva, popřípadě možná výměna za e46 coupé, audi a4, audi a6.
Prodám passata, jedná se o dvoulitr TDI 100kw.
Stav tachometru viz foto, denně v provozu
STK do 11/23
Na fotce je sundaný plast na motoru, přidám k autu
Na autě je děláno:
-Nové turbo
-Pravý kloub
-Levý kloub je z jiného auta a při levém rejdu při rozjezdu cvaká (oprava cca 2000kč),
-Ramena nová na obou stranách
-Olej a filtry měněno při výměně turba
-Repasovaná spojka, funguje bezproblémů.
-Nový silentblok na převodovce
-Nová baterie
-Nové pneu Michelin
Teď nějaké ty mínusy:
-Mírná koroze
-Levý přední blatník je doma stříkaný to je vidět, takhle jsem to koupil.
-Svítí kontrolka ABS a protiskluz, ale brzdí spolehlivě.
-nedávno z ničeho nic začala blikat kontrolka žhavení ale jezdí to bezproblému dál.
-Čelní sklo lehce prasklé
-Přední pravá stahovačka na okně nefunguje
Důvod prodeje přechod na 4x4.
PŘEPIS NUTNÝ
Při rozumné domluvě se slevě nebráním
Dobrý den , prodám bmw e90 330i, 190kw. Automat.Najeto cca 370.000km. Kosmetika venkovní. Vnitřek velmi dobrý.. Svítí kontrolka diagnostiky 4 roky . Po smazani se zas objeví.Auto jede krásně. Svití kontrolka tlaku v pneu. Nejsou snímače tlaku.Rozumná dohoda na místě.
Dobrý den,
prodám golf 1.9 tdi 81kw. Rok 2000. STK do 21.1.2024. Natočeno 371 000km. Auto na stavitelném podvozku. Motor ok, pravidelně servisováno po výměně čepů,oleje,brzdy komplet předek i zadek i lanovody značky Bosh. Závady : Při výměně turba (špatné těsnění),proliná olej žádná hrůza. Narušený kontakt pravého brzdového kola. Svítí kontrolka ABS, kontrolka žhavení která je způsobená čidlem brzdového pedálu TZV. ( auto svítí jako vánoční stromeček) ale nemá vliv na jizdní vlastnosti. Interiér v horším stavu je to dělník. Výbava tažné zařízeni, 2din autoradio s couvací kamerou,šíbr,všechny okna v el. Klimaizace, sedačky polosport. Důvod prodeje koupě jiného vozu. auto momentálně zavazí Při rychlém jednaní sleva. Pouze volat . Na email nereaguji
Prodám VW Touareg 4.2 Lpg 228kw.
Rv.2004 najeto 311xxx denně v provozu.
STK 28.3.2023 lehce projde další. před prodejem klidně ještě udělám.
Lpg bomba 100l.Platnost do: 2029/01.Novy reduktor, vstřikovače,filtry.
Výbava:Automatická 6q převodovka, vzduchový podvozek, uzávěrka diferenciálu, hnědá kůže, dvouzónová klimatizace, Multifunkční volant, Webasto na D.O,4x okna v elektrice,4x vyhrivana sedačka,2din android rádio s navigací (Čína).originál mám,samozatmovaci zrcátko,xenony, El sedačky,tempomat,ABS,pracovni led rampa..atd.
Tažné zařízení na 3500kg.
Olej měněn pravidelně po 10tis.km
Opravy vždy z kvalitních dílů žádný starline.
Minulý majitel: generálka mezinápravy,modulu dobíjení druhé baterie.
Já minulý rok: startér,výměna rozvodů, 2x nová baterie,generalka předního diffu( ložiska) druhý na udělání přidám, přední měch- kompletní pregumičkovani celého systému+ generálka kompresoru, 4xlozisko kola, kompletní přední brzdy, kompletní ramena přední nápravy, uložení napravnice, kompletní ramena zadní nápravy a komplet zadní brzdy,nový kardan, uložení těhlic zadní nápravy, čidlo kliky,xenonove výbojky, stahovačka okna řidič.Pretesnění vík ventilů. A mnoho dalšího na co už si ani nevzpomenu.
Nove pneu Yokohama geolandar A/T.
Krytí spodku silný plech motor+ převodovka.
Přidám další sadu ALU 18 zimní gumy.
Lak na celkové rozleštění nemá smysl lhát naky ten offroad auto zažilo + loupající se lak na střeše.Jeste jsem neměl vw které by na tuto neduhu netrpělo.
Jelikož jsem automechanik většinu oprav jsem provedl svépomocí. Tudíž faktury asi těžko dohledam ale foto album oprav bych našel.
A teď k "mouchám" vozu:
Svítí kontrolka motoru udajne kvuly plynu neřešil jsem na funkčnost to nemá vliv před STK vymazáno a prošlo bez problémů.
Svítí kontrolka podvozku na předním kole není odpor výměna čidla a stále svítí tak asi kabely podvozek ale zvedá a funguje.tak že opět na funkčnost nemá vliv.
Teď boucháni zadní napravnice a bude to na výměnu paken parkovací brzdy.což u automatu ani není potřeba.
Doplnění Klimy měl jsem dole trubky kvuly rozvodům.
Auto občas déle točí někdy chytne na škrt.byl jsem přímo ve VW nebyly schopni to vyřešit. Je to prostě náladový Němec.
Závěrem kdo hledá leštěnku pro paničku na nákupy musí o inzerát jinam.prodavám pracanta který mě nikdy nikde nenechal a svoji práci odvedl velice dobře.
Tudíž očekávám že po přečtení výše uvedeného budou volat jen rozumní lidé kteří ocení práci kterou jsem na autě udělal a ne vysírači kteří budou řešit každý skrábanec.
Prodávám za cenu zainvestováních dílů s cenou nejsem ochoten moc hýbat.
Možná výměna za Passat 2.8 v6.
+Váš doplatek.prosim jen slušné stavy vozů.ať si vzájemně nemarníme čas.
Jsem pracovně vytížen pokud neberu telefon zanechte sms zavolám zpět děkuji.
Bazaristi AAA Auto, Auto ESA vážně nemám zájem děkuji.
Prodám upravené auto Volkswagen Polo GTI generace 6N2.
Základní údaje:
- motor 1,6i 16V 92kW,
- nájezd 214 tis km,
- 5 stupňová manuální převodovka,
- prakticky plná výbava - Climatronic, vyhřívané sedačky vpředu, originální alarm, bi-xenon, mlhovky, el. okna vpředu, el. zrcátka, dešťový senzor, funkce coming home, dálkové centrální zamykání, kožený interiér,
- STK do 7/23
Na autě je ohromné množství úprav:
- Airride - vzduchový podvozek postavený u West Garage. Základem jsou tlumiče TA s měchy a vše ovládáno jednotkou Airlift 3P. V kufru krásně udělaná a podsvícená zástavba viz foto místo rezervy. Vzduch vedený v pancéřových hadicích. Možno ovládat přes ovladač umístěný ve výdechu klimatizace nebo přes aplikaci v mobilním telefonu.
- Lakované díly v motorovém prostoru do černého klavírového laku, případně potaženo kůží nebo pochromováno viz foto. To samé platí pro vybrané díly interiéru nebo například chromované panty dveří, víčko palivové nádrže, aj. Děláno opravdu do detailu. Nutno vidět.
- Audiosoustava s 2DIN rádiem (USB, bluetooth, 3,5 jack) a 10 reproduktory, zesilovač v kufru u zástavby vzduchu.
- Zakázkový prémiový celolak s perletí (mám dokumentaci s postupem lakování asi na 50 stran). Lak v perfektní kondici. Nikde ani škrábanec.
- Zatmavená okna folií s atestem.
- Na motoru sportovní sání.
- Originál GTI frontlip v klavírovém laku.
- Zaslepený zadní stěrač skleněnou záslepkou.
- Chromový montovaný polorám značky Wiechers. Chromová rozpěra tlumičů vepředu i vzadu (rám a rozpery + 10 000 Kč).
- Kožené sportovní sedačky s přípravou na vícebodové pásy. Uchycené pomocí speciální konzole značky OMP. (sportovní sedačky + 10 000 Kč, jinak nechám sériové - kožené).
- Kola Ronal Aero 16" s rozměry 7,5x16" ET38 s pneu 195/40. Kola jsou loni kupovaná nová včetně středících kroužků a šroubů. Zároveň jsou použity bezpečnostní šrouby. Přes šrouby jsou origo VW černé krytky. (Ronal kola s pneu + 10 000 Kč, jinak nechám sériové 15" BBS se zimními pneu).
- Zadní nárazník předělán na US verzi s US rozměrem SPZ. Víko kufru zavařené s odskokem na otevírání. Přední nárazník vyhlazený a SPZ na šrouby na mřížce.
Závady a problémy:
- Občas uchází pravý zadní měch. Zatím jsem to neřešil a dofukuji, když je potřeba. Pravděpodobně to bude jen nějaký netěsný spoj.
- Svítí kontrolka airbagu kvůli sportovním sedačkám bez airbagů. S originálními by mělo být vše v pořádku.
- Občas svítí kontrolka motoru a diagnostika hlásí problém na lambda sondě. Neřešil jsem.
O ceně se dá jednat. Auto k vidění v Plzni.
ig @vlada201