cementový kotouč 20 kg - strana 28
Počet nalezených inzerátů CEMENTOVÝ KOTOUČ 20 KG: 1000 - strana 28
Prodám velmi kvalitní profi pilu na beton - Husqarnu. Výkon 2700w, na kotouč 355mm. Pila není vůbec olítaná, uhlíky na motoru původní samoodpojovací sjeté max . o 1mm, ale spíš méně. Lze připojit chlazení vodou. Kotouč je dost opotřebovaný. Pila má plynulý rozběh bez škubnutí a náporu na síť, dále elektronika zabraňuje přetížení a spálení motoru. Předvedu v chodu, běží zcela bez problému a celkem tiše. Je to stroj na dlouhodobé užívání. Nová se prodává za cca 24 000 Kč.
Prodám diamantový kotouč Distar 350x25,4 na řezání asfaltu, betonu, žuly a pod.
Požit jednou na předváděcí akci jinak nový, místy viditelná rez jak ležely ve skladu
Nová bruska na pilové kotouče JMY-870
Bruska na pilové kotouče dokáže ostřit různé druhy pil. Sériově vybavena diamantovým brusným kotoučem o průměru 125mm.
Vhodnýá na ostření pil od 80 mm do 700 mm
Diamantový brusný kotouč (125 mm) zaručuje dlouhou životnost
základna - litina zajišťuje stabilitu práce
nastavitelná opěrka (-35 ° / 45 °)
možnost nastavení úhlu řezu pilky (+ 85 ° - 30 °)
tichý chod díky gumovým podložkám
Technické parametry:
MIN/MAX PRŮMĚR PILY 80mm - 700mm
HORIZONTÁLNÍ OPĚRKA PILOVÉHO LISTU -35 ° až + 45 °
nAKLÁPĚNÍ -20 ° až + 20 °
OTÁČKY KOTOUČE 2850 ot./min
BRUSNÝ KOTOUČ/ŠÍŘKA/OTVOR VNITŘ 125 x 10 x 13 x 8 mm
VÝKON MOTORU 0.25 kW, 230V
HMOTNOST 33 kg
ROZMĚRY ZAŘÍZENÍ 750x750x350 mm
cena bez DPH: 5100Kč
cena s DPH: 6171Kč
záruka, faktura, DPH
Prodám lamelový brusný kotouč 150 mm, zrnitost 60, LSZ F1 Rhodius, 2 ks nové, nepoužité. Cena za oba 150,- Kč.
Mohu poslat.
Kotouč je úplně nový.
Parametry produktu
Průměr kotouče - 185 mm
Tloušťka kotouče - 1 mm
Počet zubů - 48
Upínání - 20 mm
Šířka zubu - 1,6 mm
Nové pilové kotouče Narex WOOD jsou určeny pro podélné řezy do veškerých dřevěných materiálů. Úzké karbidové zuby o šířce 1,6 mm a tenké tělo o tloušťce 1 mm snižují tření a odpor materiálu a zvyšují řezný výkon, díky čemuž jsou tyto pilové kotouče velmi efektivní především pro akumulátorové kotoučové pily. Konstrukce kotoučů pozitivně ovlivňuje provozní dobu a celkovou životnost akumulátoru. Pilové kotouče Narex WOOD je možné efektivně použít i pro elektrické kotoučové pily.
• velmi hladký řez
Použití pro:
• Multiplex; Lepené dřevo
• Měkké dřevo; Konstrukční dřevo
• Tvrdé dřevo
• MDF
• Překližka
• Kuchyňská pracovní deska
• Velmi hladký řez.
Kotouč je úplně nový.
Parametry produktu
Průměr kotouče - 185 mm
Tloušťka kotouče - 1 mm
Počet zubů - 36
Upínání - 20 mm
Šířka zubu - 1,6 mm
Velmi hladký řez.
Určeny pro podélné řezy do veškerých dřevěných materiálů. Úzké karbidové zuby o šířce 1,6 mm a tenké tělo o tloušťce 1 mm snižují tření a odpor materiálu a zvyšují řezný výkon, díky čemuž jsou tyto pilové kotouče velmi efektivní především pro akumulátorové kotoučové pily. Konstrukce kotoučů pozitivně ovlivňuje provozní dobu a celkovou životnost akumulátoru. Pilové kotouče Narex WOOD je možné efektivně použít i pro elektrické kotoučové pily.
Prodám Extra prémiový diamantový kotouč s technologií Equidist optimalizovaný na drážkování v různých základních materiálech
Typ stroje: Drážkovací stroj
Podkladový materiál: Zdivo, Beton (nevyztužený), Beton (vyztužený)
Třída výrobků: Ultimate
Cena je za 1kus
Hlava motoru plynule naklonitelná vpravo / vlevo od 0 ° do +45 °.
Pilový kotouč z tvrdokovu v profesionální kvalitě.
Robustní převodovka s vylepšenou geometrií zubu.
Dvojité vedení pro posuv.
Včetně sáčku na prach a svorky.
Laser (napájen ze sítě, žádné baterie nejsou potřeba).
Otočný stůl pro přesné úhlové řezy v rozsahu -45 ° až +45 °.
Upínací zařízení pro bezpečnost práce.
Technická data:
Síťová Přípojka: 230 V ~ 50 Hz.
Příkon: 1800 W S2 5 min, 1500 W S1.
Otáčky: 5.000 min.
Pilový kotouč SK: 210 x 30 mm / 48 Z.
Max. šířka řezu: - při 90 ° / 45 °: 310 x 62 mm / 210 x 62 mm.
- při 45 ° vlevo: 210 x 36 mm, vpravo: 210 x 20 mm.
Délka řezu max.: 310 mm.
Hmotnost výrobku: 10,5 kg.
Osobní odběr v Třeboni, nebo můžu poslat i na dobírku + 240,-
Musím říct, že to s ním byla sranda. Kolo jsem postupně přeskládal na krapet rychlejší setup. Rychlejší jízdu si užívám a tak jsem každý půl rok jsem jezdil do servisu na prohlídky a pokud bylo potřeba, hned jsem spotřební věci měnil za nové aby fungovalo bezchybně. Motor, baterka, řídící jednotka (displej), nabíječka -> vše funguje jak nové!
Naposledy jsem před zimou 2022 vše nechal spravit a rovnou ho prodávám (už jsem na něm nejezdil)- důvod je, že chci si poskládat svoje vlastní trochu jiné.
"Při rychlém jednání" jsem ochotný trochu slevit.
Rok:2020
Motor(původní): Yamaha PW-ST (+chip nad 25km/h - možnost zapnout/vypnout)
Kapacita baterie(původní baterie): 750Wh
Rám L (viz ) (původní - Po 2 letech oděrky): aluminium 6061, HD Interface, rychloupínák 5 x 135mm, kotoučová brzda Post Mount
Vidlice (původní): SR Suntour XCR Air LO-R Lockout, vzduch, zdvih: 120mm, ocelový sloupek 1 1/8", rychloupínák Zdvih přední: 120 mm
Hlavové složení(původní): A-Head Tapered, ball bearing
Přehazovačka(původní): Sram NX, 11-rychlost
Řazení(původní): Sram NX, Trigger radic
Počet rychlostí: 1x11
Ozubený kotouč (nový): Vpředu jsem měnil za větší z 38 na 40 zubů - skrze rychlost. Teď je tam aktuálně fungl nový.
Kazeta (nová): Sram PG1130, 11-42 zubů
Řetěz (nový): SRAM PC1110
Kliky (původní): 38, ocel
(kotouč vzadu jsem měnil za větší) Brzdy(nové): Galfer fialové (podle barvy tvrdost- viz Galfer na netu),2-piston disc brake
Brzdové páky(původní): Shimano MT401, hliník
Přední náboj(původní): SHIMANO TX505
Zadní náboj(původní): Shimano TX505-8
(vzadu komplet nový ráfek + výplet) Ráfky: Rodi Black Rock 21, nýtovaný, ráfek s dutinou, hliník
Pláště (nové): Continetal double fighter 2.0 (hladké na léto -> rychlost, dělá to hodně oproti Maxxis Ardent 29x2,40", které nemám, ale doporučuju používat do terénu)
Špice(původní): Sapim Leader, cerná
Sedlovka (původní): Haibike Components The Seatpost +, patentní, 31.6mm, hliník
Sedlo (původní): Haibike Components TheSaddle
Představec(původní): Haibike Components The Stem +, A-head
Řídítka(původní): Haibike Components TheBar + Topflat mm (jsou krapet širší, ale skrze 29" kola potřeba)
Gripy(původní): Haibike MTB grips
Pedály(původní): Freeridepedal mit Reflektor, hliník
Motor(původní) (nechal jsem v origi obchodě odkud jsem kupoval servisovat ložiska - nové): Yamaha PW-ST System, 250W, 70Nm, 25km/h (+chip nad 25km/h)
Baterie (původní):(Před koupí kola v základu byla 500Wh -> změnil jsem na 750wh) Yamaha Lithium Ion, 750 Wh skrze větší dojezd
Displej(původní): Yamaha Side Switch 1.7" LCD, 7 funkcí,jedna páčka zlomená, ale funkce zůstává..(vyměňuje se kus za kus)
Nabíječka (původní): Yamaha rychlá nabíječka 4A
Velikost kol: 29'
Na prodej nový krosový model UM DSR EX 125.
Technické parametry:
MOTOR
Emisní norma: Euro IV
Chlazení: Kapalinou
Zdvihový objem: 124,2 cm3
Zapalování: CDI
Způsob startování: Nožní/elektrické
Vrtání a zdvih: 58 x 47 mm
Kompresní poměr: 12,8:01
Max. výkon (kW): 11 kW při 10.500 ot./min
Maximální kroutící moment: (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min
Palivový systém: MARELLI EFI
Převodovka: 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola: Řetěz
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední zavěšení: Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 245 mm, průměr 41 mm
Zadní zavěšení: Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 225 mm
BRZDY
Přední brzda: Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Zadní brzda: Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Kombinovaný brzdový systém: Ano
KOLA A PNEUMATIKY
Přední pneumatika: 90/90-21
Zadní pneumatika: 120/80-18
ROZMĚRY
Délka: 2140 mm
Šířka: 825 mm
Světlá výška: 300 mm
Rozvor kol: 1425 mm
Výška sedla: 910 mm
Hmotnost bez náplní: 124 kg
Kapacita palivové nádrže 6,3 l
Prodám pár nakládacích litinových činek (17,5 kg ks).
Hřídel + zarážky 2,5kg
4x kotouč Arsenal 5kg
4 kotouč fitforce 2,5 kg
Na prodej nový motocykl UM DSR Adventure TT 125.
Emisní norma Euro V
Chlazení Kapalinou
Zdvihový objem 124,2 cm3
Zapalování CDI
Způsob startování Nožní/elektrické
Vrtání a zdvih 58 x 47 mm
Kompresní poměr 12,8: 01
Max. výkon (kW) 11 kW při 10.500 ot./min
Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min
Palivový systém MARELLI EFI
Převodovka 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola Řetěz
Přední zavěšení Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 195 mm, průměr 41 mm
Zadní zavěšení Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 150 mm
Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Kombinovaný brzdový systém Ano
Přední pneumatika 90/90-21
Zadní pneumatika 130/80-17
Délka 2195 mm
Šířka 793 mm
Světlá výška 200 mm
Rozvor kol 1451 mm
Výška sedla 850 mm
Hmotnost bez náplní 117 kg
Kapacita palivové nádrže 11,2 l
Brusný kotouč 3M CUBITRON II 125x7
Špičkové brusné kotouče, několikanásobně vyšší životnost proti standardním kotoučům, velký a rychlý úběr při malém přítlaku (oceníte např. u aku brusek).
3M Cubitron II se díky postupnému odlamování zrn udržuje neustále ostrý a díky tomu odebírá kov velmi rychle i s menším přítlakem.
3M Cubitron II přináší to nejlepší z 3M technologie precizně tvarovaného zrna do těch nejnáročnějších aplikací, jako je vybrušování úkosů, odstranění okují a broušení sváru. Tyto řezací a brusné kotouče jsou schopny odstranit stejné množství materiálu s menším přítlakem, což výrazně usnadňuje práci. Navíc se nepřehřívají a neovlivňují tak barevně opracovávaný materiál. Snazší a rychlejší aplikace, vyšší efektivita výrobního procesu.
Brusný kotouč Cubitron II 3M rychleji ubírá materiál a má delší životnost než konvenční brusné kotouče. Technologie precizně tvarovaného zrna 3M u brusiva Cubitron II posouvá produktivitu na novou vyšší úroveň. V porovnání s tradičními brusnými kotouči, u nichž je použitý oxid hlinitý, zirkonové nebo keramické zrno se brusiva Cubitron II vyznačují rychlým agresivním, ale chladným výbrusem při nižším přítlaku, čímž získáte vyšší produktivitu práce. Určen na nerez a ocel.
Cena 150 Kč/ks
K dispozici více kusů.
Lze zaslat poštou nebo Zásilkovnou.
vrtačka, soustruh, bruska, frézka