inzerce, prodej, prodám, bazar

celica gt4

Počet nalezených inzerátů CELICA GT4: 199

Prd Toyota Celica GT Four (GT4) 1998 JDM RHD, už v ČR
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"". Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Na prodej: Toyota Celica GT Four (GT4) JDM 1995 RHD prodáno
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension". Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem. Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
1:43 WRC RALLY RALLYE modely III.
Predám modely, platba len vopred na účet, mám czk fio účet, platba v czk bez poplatkov. Zasielam packetou + 100kč alebo poštou na adresu + 250kč. Pri odbere 3 a viac kusov platím packetu ja, na doručenie na adresu dám zľavu po dohode. MINI WRC Rallye Monte Carlo 2012 Sordo 500czk Toyota Celica Turbo 4WD Rallye Monte Carlo 1993 Auriol 600czk Toyota Celica GT FOUR Rallye Monte Carlo 1995 Kankkunen predané Toyota Celica Turbo 4WD Rally Finland 1993 Kankkunen 650czk Toyota Celica GT FOUR Calais 2010 Tanghe 750czk Toyota Celica GT FOUR Rouergue 2008 Rouillard predané Toyota Celica Turbo 4WD Catalunya Rally 1992 750czk Ford Sierra RS Cosworth Rally Tour de Corse 1988 Auriol 550czk Audi S1 Quattro E2 Sanremo Rallye 1985 Rohrl predané
Doplnky TRD celica at200, st202 st204 st205 celica
Ponukam na predaj doplnky TRD na 6 generáciu Toyota Celica Celica difúzor čierny -štruktúra , na st202 , at200 (možnosť aj bez laku) - podľa dohody predné pod nárazníky 60€ zadné pod nárazníky 60€ prahy 140€ roof visor 75€ risery vysoké pod gt spoiler 85€ risery nízke pod gt spoiler 85€ trd Kridlo replika 240€ všetko je vyrobené z pevného laminátu vo veľmi dobrej kvalite st202 at200 t20 st204 st205 celica Toyota Kridlo spojler spoiler lip lipy lizatka lizatko podnarazniky podnraznik Prahy doplnky trd 6g 6 gen laminat laminaty
Subaru Impreza WRX/STi JDM v5 1998 Kosei RHD 310 koní
Prodáme docela pěkné japonské JDM WRX/STi s řadou funkčních úprav. Auto prakticky bez koroze, před pár lety udělaný celolak na tuto zajímavou barvu z BRZ. Někomu se to líbí více, někomu méně. Auto startuje, nekouří, motor neklepe, nevaří. Auto jede moc pěkně, brzdí to, turbo fouká docela dost, motor byl vloni dělanej, plus nový rozvody a vodní pumpa atd. Tlumiče pěkně tluměj a netečou. Chce to nový gumy. Na rovinu, není to žádný krasavec na výstavku, je to poctivý japonský rychlý a obratný bitevník, pravé JDM (Japanese Domestic Market). Na zimu bych doporučil udělat nástřik spodku, protože zatím to není rezavý vůbec a bylo by škoda, kdyby to začalo rezivět. Lze přihlásit na české SPZ, není v ceně. Více fotek je zde: JDM Kola Kosei 17 palců, Made in Japan, přídavné budíky, startování na tlačítko, sportovní stavitelný podvozek (ale není pekelně tvrdý), brzdy vepředu čtyřpístky, sportovní výfuk se sportovním katem. Naladěná jednotka na cca 310 koní. Výměna možná pouze za fakt hezké auto s rozumným nájezdem, nebo za veterána, ale nerezavého. Díky Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 TAG Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 RECARO BREMBO AYC
Subaru Impreza  WRX kastle STi Prodrive JDM úprava  krásné
Subaru Impreza STI Prodrive Edition Limited 2001 Engine & Gearbox - JDM WRX swap, modified lot Suspension - Cusco Vacanza, full setup HKS Blow Off TE37RT 9J 25 OFF + New RiKen Tires Frontal Intercooler FMIC ClutchMax Stage 1 Clutch new brand new DW65C Fuel Pump STI Injectors Short Shifter Original Sparco Steering Wheel Original Blitz Boost Gauge 260 km/h Speedometer STi Alcantara Ceiling Voltmeter Turbotimer Spec C roof vent Pioneer Monitor 4x2 Brakes *VF37 Turbo Kit - může být přidán k autu za 17 000Kč Prodám velmi zajímavě upravenou a designově jedinečnou JDM Imprezu. Kastle a interiér je STi Prodrive 2001, nulová koroze, nebouraná, interiér velmi pěkný a čistý, černá stropnice atd. Motor a převodovka je JDM WRX, oboje funguje bez problémů, neklepe, nekouří. Auto je k vidění ve Středočeském kraji. Je stále garážováno a v zimě nejeté. Pokud by mělo jezdit v zimě na sněhu a soli, doporučuji důkladný nástřik spodku. V prosinci 2022 auto dostalo nový přední chladič, nové brzdy, byla udělána geometrie atd. Faktura je k dispozici. Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 TAG Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 RECARO BREMBO AYC
Subaru Forester STi 2005 JDM už LHD,cca 500 koní,bez koroze
FOR SALE genuine non stock Subaru Forester JDM STi 2006 MR, heavily modified, full service history, professionally LHD converted, full service, EU registration available. Facelift. App 500 PS. Very rare car, only app 2 500 produced totally. Už facelift 2005 model. Cca 500 koní. Výbava JDM verze Forester STi: MOTOR JDM STi s "Big port" hlavami LHD ŘÍZENÍ 13:1 FRONT DIFF A.P.HELICAL CENTER DIFF - VISCOUS COUPLING SLIP LIMITER, 6Q GEAR with DCCD REAR DIFF R180 - SURETRAC Hliníková ramena, přední lízátko STi, velké černé BREMBO brzdy (větší než klasická STi Bremba, samosvorný diferenciály, DCCD, šestikvalt shodný s JDM Imprezou STi, ale je robustnější, přídavné budíky STi Genome s kontrolérem, dva klíče, alarm, STi bodykit, zadní křídlo, sedačky STi atd. Kompletní servisní historie. Forester STi je ještě z Japonska extrémně upraven - seznam úprav přikládám. Aktuálně dokončujeme přestavbu na LHD a ladění jednotky u profesionálů. Případně je možné postavit tento Forester STi zpět do série, pak by byla cena 580 000 Kč. Lze přihlásit na české nebo na EU doklady, není v ceně. Fotky z přestavby pošlu případně přes Úschovnu nebo část z nich najdete zde: Modelu Subaru Forester STi vyrobili japonci pouze cca 2 500 kusů celkově. Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 TAG Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 RECARO BREMBO AYC
Subaru Impreza Legacy Spec B GT 2.0 WR Limited by STI RHD 20
Už je v ČR na prodej tento nádherný a rychlý rodinný kombík o výkonu cca 300 koní. Kombík je na cestě z Japonska. Je to limitovaná verze Subaru Legacy GT Spec B WR Limited by STi. Vyrobilo se jich pouze 315 kusů, je to velká rarita. Auto je absolutně bez koroze. Nebylo havarováno. Více fotek je zde: - Twin scroll STi velké turbo - motor 2.0 STi jako je v JDM STi Impreze - podvozek Bilstein - robustní JDM manuální převodovka - STi sání a výfuky STi Genome - STi bodykit a spojlery - specifický interiér v kombinaci kůže/alcantara - 18 palcová zlatá kola - Xenony - symetrický pohon 4x4 - sériově 280 koní papírově, reálně kolem 300 koní - audio McIntosh - mlhovky - automatická klimatizace - vše v elektrice - airbagy, ISOFIX atd Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 TAG Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 RECARO BREMBO AYC
převodovka celica GT4/ST205
Prodám převodovku a transfér na celicu GT4/ST205 dovoz japonsko cena 27 000kč
Zadní křídlo spoiler tuning Toyota Celica a jiná auta.
Zadní křídlo spoiler tuning Toyota Celica a jiná auta. Prodám zadní křídlo v bezvadném stavu, po drobné úpravě by rozměrem pasovalo na Toyotu Celica, nebo po vyzkoušení i na jiná auta. Celková šířka: 138cm, vnější šířka držáku (v místě uchycení): 126,5cm. Na poslední fotce podobné křídlo = jak by to zhruba mělo vypadat na autě, na prodej je to modré. Kdybych nezvedal telefon, tak stačí normálně odpovědět formulářem tady na Bazoši a večer se ozvu.
Celica T23 model VII: koupím levý práh
Koupím práh dle foto. Levý, nebo oba, JDM JP Japan, VIP STYLE, side skirts (Toyota Celica tuning TRD, Celica 00-05, r.v. 2000 - 2005)
Toyota Celica - prospekty
Prodám prospekty Toyota Celica, v perfektním stavu, 2x 32 stran/30 fotografií (590kč/ks) Supra Turbo, Celica Cabrio, MR2 prodány.
Celica T23: koupím tento spojler a prahy k tomu.
Toyota Celica 7.generace. Koupím nárazník dle fotky. (Spojler, prahy, TRD sportovni tuning, JDM JP Japan, VIP STYLE, celica VII)
Porsche Cayman GT4
Prodám různé díly na Porsche Cayman GT4, r.v.2016,
Sportovní kočárek Peg Perego GT4 2021
Prodám kočárek Peg Perego GT4, jako nový, s fakturou a stále v záruce! Kupován 7/21. Sportovní korba, možnost otočení po i proti směru jízdy, možnost položení, velká stříška se stínítkem. Terénní nafukovací kola, přední otočná s možností aretace. Včetně nánožníku. Ježděn málo jako druhý kočárek, zcela nové uložení předních koleček po výměně. Možnost předání Vyškov, Brno, Olomouc a okolí.
Ferrari F412  V12
Značka: Ferrari Model: Ostatní modely Typ: F412 V12 Karoserie: Kupé Palivo: Benzín Převodovka: Automatická Poháněná kola: Zadní Barva: černá Rok výroby: 1989 Najeto: 118 000 Km Výkon: 250 kW (340 koní) Zdvihový objem: 4943 ccm Pohotovostní hmotnost: 1805 Kg Maximální rychlost: 250 Km/h Zrychlení 0-100: 8.3 s Investiční 12 válec se vším všudy, avšak rovněž projekt na dokončení renovace. Velice vzácný vůz s karosérií 2+2 a jeden z prvních vozů v "novodobé" historii Ferrari s motorem pod přední kapotou. Ferrari 412 z druhé poloviny osmdesátých let dvacátého století je poslední evolucí dvoudveřového a plně čtyřmístného kupé 365 GT4 2+2, jehož premiéra se odehrála již v roce 1972 na autosalonu v Paříži. Poměrně ostré linie karoserie, které sice nepostrádaly styl a eleganci, ale zároveň příliš neladily s tvary ostatních vozů Ferrari, nabízených ve stejném období byly důvodem, proč bylo Ferrari 365 GT4 2+2 řadu let vnímáno jako jeden z nejméně typických zástupců své značky. Vůz je pojízdný, motor jde čistě, automatická převodovka řadí.
Porsche Cayman GT4/991 GT3 zadní spodní ramena
Prodám zadní spodní ramena na Cayman GT4/991 GT3 v pěkném stavu. Et. Nr. 991.341.041/042.84 Cena za pár
Toyota Celica GT4 Tamiya 1/24
Prodám tento model. Je kompletní.
Toyota Celica GT4 Castrol Tamiya 1/24
Prodam tento model. Je rozbaleny, a dekaly nejsou uplne top.
Prodáno: Mitsubishi Lancer Evo 4 JDM  128 tkm RHD
Prodáno: Digitální klima, alu disky, mlhovky, sportovní výfuk atd, prostě všechno, co má správné Evo mít. Na cestě do ČR je prakticky sériové a moc pěkně zachovalé Evo 4 - pravostranná japonská verze JDM. Evo 4 lze přihlásit na české SPZ. Případně můžeme zajistit přestavbu na LHD. Prakticky bez koroze. Nikdy zásadněji havarované. Dá se říci, že se jedná o pěkný sběratelský kousek. Sedačky jsou moc pěkné, neprosezené, neponičené. Nekuřák. Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 WRX pravák přestavba 22B