cafe pardubice - strana 18
Počet nalezených inzerátů CAFE PARDUBICE: 1000 - strana 18
Pronájem, byty/2+kk, 53 m2, Laponská 1140/1, Hloubětín, 19800 Praha, Hlavní město Praha [ID 45595]
Pěkný byt 2+kk 53 m2 v novostavbě a projektu Suomi od společnosti YIT k okamžitému pronájmu v Praze Hloubětíně.
Byt je napůl zařízený a připraven k okamžitému používání. Již se těší na nové spolehlivé nájemníky.
Skoro pod bytem se nalézá Ciao Pizza, hned vedle Cafe Kristy, naproti smíšené zboží a na závěr tu na rohu naleznete vinárnu.
Na tramvaj to máte 300m a na metro Kolbenova 800m. Občanská vybavenost proto vynikající. Pro volný čas tu máte údolí Rokytky, kde se dá běhat, bruslit, jezdit na kole a spoustu dalších možností.
Pro úplnost vratná záloha jsou 2 kauce a přepis energií na Vás.
Už teď se těším na zájemce a prohlídky.
Cena: 21 000 Kč + provize RK
Budova: Smíšená
Energetický štítek: G
Stav objektu: Velmi
dobrý
Vlastnictví: Osobní
Podlaží: 2
Užitná plocha: 53
Půdní vestavba: Ne
Balkón: Ano
Lodžie: Ne
Terasa: Ne
Sklep: Ne
Garáž: Ne
Parkovací místo: Ne
Datum nastěhování: 01.02.2023
Doprava: dálnice, silnice, MHD, autobus
Nabízím k prodeji nádherný cafe racer Triumph Thruxton 1200 R, rv. 2016, najeto 10590 mil. Motocykl nebyl havarován, původ dovoz z Anglie. V ČR jsem první majitel, vlastním ho druhým rokem.
Doplňky na motocyklu :
- nová gelová baterie
- držák SPZ
- menší ledkové blikače
- děrovaný pás nádrže
- polokapota
- knee pad
- laděné výfuky Vance and Hines
- nikdy použitý tank vak a dvě brašny s držáky
- alarm Triumph (mnou odpojený)
- vyšší řidítka (nižžší přidám k motocyklu)
- druhé dvojsedlo
Vše orignál příslušenctví Triumph.
O motocykl jsem se staral jako o vlastní :), po každé vyjížďce byl pečličvě očištěn, měl jsem v plánu mnoho dalších doplňků, ale není na to čas. Prodávám z důvodu aktuálního nedostatku času. Kupujte než si to rozmyslím :)))
Více na:
Copyright ©
Royal Enfield Continental GT 650 Mr. Clean ( odpočet DPH )
Rok výroby: 2023
Najeto: 2 km
Objem: 650 ccm
Výkon: 35 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 202 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
Moderní interpretace kulturní ikony, která je součástí původní britské "kavárny", je výrazem svobodného ducha a deklarace stylu. Inspirován britskou "kavárenskou" kulturou padesátých a šedesátých let. Nový Continental GT 650 Twin zachycuje ducha původního Continental GT 250. Ikona designu, dokonalá směs tradice a moderny s dychtivým přístupem a závodním posedem se všemi znaky tradičního Cafe Racera. Rám, vyvinutý ve spojení s legendárním Harris Performance, důkladně testován na odolnost, nabízí vynikající rovnováhu a ovladatelnost. Spolu s jemně vyladěným odpružením s dvojitými tlumiči naplněnými plynem pro dosažení optimální kombinace pohodlí a cítění podvozku zajišťuje, že s GT 650 je jízda dynamická a živá jako nikdy předtím.
Nový model GT650 odráží styl svého předchůdce, ale je to zcela nový motocykl. Jeho ergonomie nabízí snadný dosah na řidítka pro optimální kombinace pocitu z řízení a pohodlí. Zadní opěrky nohou zlepšují oporu v zatáčkách, čímž jezdce posouvají kupředu, do sportovního pocitu z jízdy na GT. Klasická estetika 18 "kola s leštěným lemem, pro doplnění podvozku a odpružení ve všech jízdních podmínkách. Kombinace dvojitého pístu odvozeného od Brembo, plovoucí přední disk a dvoukanálový systém ABS Bosch zajišťují spolehlivé brzdění s progresivní zpětnou vazbou.
Vzduchem / olejem chlazená paralelní dvojitá konfigurace, která byla vybrána pro své nezahlcené linie. Motor 648 cm3 vytvořen pro jízdu v reálném světě, s dostatečnou silou pro lehkou jízdu v městské dopravě nebo bez námahy na otevřené cestě. Dvojité těleso škrticí klapky spárované s vysoce přesným systémem vstřikování paliva Bosch vede k
vynikající odezvě škrtící klapky v celém rozsahu otáček. Zatímco nádherně tvarované linie lesklého, ručně leštěného hliníkového motoru pokrývají zlatou éru motocyklů, to, co nutí otáčet hlavy, je hluboký zvuk výfuku - vytvářející buď opojný rytmické bublání, nebo mohutné dunění.
Royal Enfield poprvé používá šestistupňovou převodovku, vyvinutou speciálně pro 650 Twin prošla náročným testováním, s pečlivě vybranými převodovými poměry, které dodávají nejlepší poměr pro všechny jízdní podmínky. Výsledek je patrný z optimálního řazení a
ideálního záběru.
MOTOR
Typ: 2 válec, 4-taktní, vzduchem/olejem chlazený
Zdvihový objem: 648 cc
Maximální výkon: 47 koní při 0rpm
Maximální točivý moment52 Nm při 5250 rpm
Zapalování: Systém digitálního elektronického zapalování
Spojka: Mokrá, vícelamelová
Převodovka: 6 stupňová
Rozvor: 1398 mm
Výška: 1024mm
Světlá výška: 174 mm
Délka: 2122 mm
Šířka: 744mm
Výška sedla: 790mm
Hmotnost: 198 Kg
Objem nádrže: 12.5l
Tři roky tovární záruka, bez omezení nájezdu km, tři roky asistenční služba v ceně
Royal Enfield Continental GT 650 Twin ROCKER RED ( odpočet DPH )
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 650 ccm
Výkon: 35 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 192 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
motocykl skladem, k okamžitému odběru !!!
Moderní interpretace kulturní ikony, která je součástí původní britské "kavárny", je výrazem svobodného ducha a deklarace stylu. Inspirován britskou "kavárenskou" kulturou padesátých a šedesátých let. Nový Continental GT 650 Twin zachycuje ducha původního Continental GT 250. Ikona designu, dokonalá směs tradice a moderny s dychtivým přístupem a závodním posedem se všemi znaky tradičního Cafe Racera. Rám, vyvinutý ve spojení s legendárním Harris Performance, důkladně testován na odolnost, nabízí vynikající rovnováhu a ovladatelnost. Spolu s jemně vyladěným odpružením s dvojitými tlumiči naplněnými plynem pro dosažení optimální kombinace pohodlí a cítění podvozku zajišťuje, že s GT 650 je jízda dynamická a živá jako nikdy předtím. Nový model GT650 odráží styl svého předchůdce, ale je to zcela nový motocykl. Jeho ergonomie nabízí snadný dosah na řidítka pro optimální kombinace pocitu z řízení a pohodlí. Zadní opěrky nohou zlepšují oporu v zatáčkách, čímž jezdce posouvají kupředu, do sportovního pocitu z jízdy na GT. Klasická estetika 18 "kola Kombinace dvojitého pístu odvozeného od Brembo, plovoucí přední disk a dvoukanálový systém ABS Bosch zajišťují spolehlivé brzdění s progresivní zpětnou vazbou. Vzduchem / olejem chlazená paralelní dvojitá konfigurace, která byla vybrána pro své nezahlcené linie. Motor 648 cm3 vytvořen pro jízdu v reálném světě, s dostatečnou silou pro lehkou jízdu v městské dopravě nebo bez námahy na otevřené cestě. Dvojité těleso škrticí klapky spárované s vysoce přesným systémem vstřikování paliva Bosch vede k vynikající odezvě škrtící klapky v celém rozsahu otáček. Zatímco nádherně tvarované linie lesklého, ručně leštěného hliníkového motoru pokrývají zlatou éru motocyklů, to, co nutí otáčet hlavy, je hluboký zvuk výfuku - vytvářející buď opojný rytmické bublání, nebo mohutné dunění. Royal Enfield poprvé používá šestistupňovou převodovku, vyvinutou speciálně pro 650 Twin - prošla náročným testováním, s pečlivě vybranými převodovými poměry, které dodávají nejlepší poměr pro všechny jízdní podmínky. Výsledek je patrný z optimálního řazení a ideálního záběru. Převodovka je doplněna o spojku, která má asistovanou funkci pro lehký stisk páky. Typ: 2 válec, 4-taktní, vzduchem/olejem chlazený Zdvihový objem: 648 cc Maximální výkon: 47 koní při 0rpm Maximální točivý moment52 Nm při 5250 rpm Zapalování: Systém digitálního elektronického zapalování Spojka: Mokrá, vícelamelová Převodovka: 6 stupňová Rozvor: 1398 mm Výška: 1024mm Světlá výška: 174 mm Délka: 2122 mm Šířka: 744mm Výška sedla: 790mm Hmotnost: 198 Kg Objem nádrže: 12.5l Tři roky tovární záruka, bez omezení nájezdu km, tři roky asistenční služba v ceně
Royal Enfield Continental GT 650 DUX DELUX ( odpočet DPH )
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 650 ccm
Výkon: 35 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 199 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
!!! model DUX DELUX skladem k okamžitému odběru!!! Moderní interpretace kulturní ikony, která je součástí původní britské "kavárny", je výrazem svobodného ducha a deklarace stylu. Inspirován britskou "kavárenskou" kulturou padesátých a šedesátých let. Nový Continental GT 650 Twin zachycuje ducha původního Continental GT 250. Ikona designu, dokonalá směs tradice a moderny s dychtivým přístupem a závodním posedem se všemi znaky tradičního Cafe Racera. Rám, vyvinutý ve spojení s legendárním Harris Performance, důkladně testován na odolnost, nabízí vynikající rovnováhu a ovladatelnost. Spolu s jemně vyladěným odpružením s dvojitými tlumiči naplněnými plynem pro dosažení optimální kombinace pohodlí a cítění podvozku zajišťuje, že s GT 650 je jízda dynamická a živá jako nikdy předtím. Nový model GT650 odráží styl svého předchůdce, ale je to zcela nový motocykl. Jeho ergonomie nabízí snadný dosah na řidítka pro optimální kombinace pocitu z řízení a pohodlí. Zadní opěrky nohou zlepšují oporu v zatáčkách, čímž jezdce posouvají kupředu, do sportovního pocitu z jízdy na GT. Klasická estetika 18 "kola s leštěným lemem, pro doplnění podvozku a odpružení ve všech jízdních podmínkách. Kombinace dvojitého pístu odvozeného od Brembo, plovoucí přední disk a dvoukanálový systém ABS Bosch zajišťují spolehlivé brzdění s progresivní zpětnou vazbou. Vzduchem / olejem chlazená paralelní dvojitá konfigurace, která byla vybrána pro své nezahlcené linie. Motor 648 cm3 vytvořen pro jízdu v reálném světě, s dostatečnou silou pro lehkou jízdu v městské dopravě nebo bez námahy na otevřené cestě. Dvojité těleso škrticí klapky spárované s vysoce přesným systémem vstřikování paliva Bosch vede k vynikající odezvě škrtící klapky v celém rozsahu otáček. Zatímco nádherně tvarované linie lesklého, ručně leštěného hliníkového motoru pokrývají zlatou éru motocyklů, to, co nutí otáčet hlavy, je hluboký zvuk výfuku - vytvářející buď opojný rytmické bublání, nebo mohutné dunění. Royal Enfield poprvé používá šestistupňovou převodovku, vyvinutou speciálně pro 650 Twin prošla náročným testováním, s pečlivě vybranými převodovými poměry, které dodávají nejlepší poměr pro všechny jízdní podmínky. Výsledek je patrný z optimálního řazení a ideálního záběru. MOTOR Typ: 2 válec, 4-taktní, vzduchem/olejem chlazený Zdvihový objem: 648 cc Maximální výkon: 47 koní při 0rpm Maximální točivý moment52 Nm při 5250 rpm Zapalování: Systém digitálního elektronického zapalování Spojka: Mokrá, vícelamelová Převodovka: 6 stupňová Rozvor: 1398 mm Výška: 1024mm Světlá výška: 174 mm Délka: 2122 mm Šířka: 744mm Výška sedla: 790mm Hmotnost: 198 Kg Objem nádrže: 12.5l Tři roky tovární záruka, bez omezení nájezdu km, tři roky asistenční služba v ceně, rok členství v klubu Royal Enfield skladem k okamžit
Na prodej hezká stavba motocyklu YAMAHA XJ 600.
Drátěná kola, lepší tlumiče, na zakázku děláné řidítka, brzdy, podsedlový rám, otevřené sání, digitální tachometr atd…
Rok výroby 1986.
Před prodejem bude provedena STK.
Pokuď se Vám tento motocykl nebo čtyřkolka opravdu líbí a chcete jí, neváhejte nás kontaktovat. Nějak to určitě vymyslíme. Financování vyřešíme přes společnost ESSOX s. r. o.
Akontace od 0%, doba splácení od 10 do 84 měsíců. Zavolejte a BEZPLATNĚ vyzkoušejte, zda Vám bude úvěr schválen.
Nabízíme kompletní služby, vše u nás, nemusíte již nikam jinam:
Vyřizujeme přihlášení na SPZ
Sjednáváme pojištění
Vše jsme schopni dovézt až k Vám před dům
CFMOTO 700CL-X sport
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
Délka: 2096 mm
Šířka: 790 mm
Výška: 1130 mm
Výška sedáku: 795 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X SPORT
Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“.
Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu.
Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a
HONDA CBF 125
Motorka částečně předělaná (styl cafe, naked)
Vše funkční, homologované komponenty (řídítka, zrcátka, tachometr, světlo)
Esteticky nic moc, stála venku, ale jede velmi dobře , slušné pneu
Kufr GIVI, 2x klíč
Motor 125/8,3 kW
Stav tachometru 1600 km r. 2014
Doklady Rakousko na přihlášení , COC list
MŮŽETE VOLAT I O VÍKENDU - BRNO - MORAVANY
MOŽNOST PROTIÚČTU , výměna s oboustranným doplatkem, po domluvě přivezu po ČR
Prodám Yamahu FJ 1100 ve velmi pěkném stavu. Motocykl je funkční a plně pojízdy, spolehlivá a v provozu. Zánovní pneumatiky, baterie a olej. Je ve velmi hezkém barevném provedení.
Vhodná k běžnému provozu, jako investice lze na veteránské doklady, nebo na přestavbu jako Café racer. O ceně lze jednat.
Preferuji osobní předání. Podvodné praktiky přes kurýrní služby atd.neakceptuji. Více informací po tel.
Motorka je v dobrém stavu vhodná pro sběratele a nebo na přestavbu Cafe racer, Bober to rok 80. Motor běží a převodovka řadí můžete klidně na ní odjet.Chybí baterie na vyzkoušení zapůjčím.Minulý týden přihlášená na české spz tudíš technická na 4 roky.
Motorka je v dobrém stavu vhodná pro sběratele a nebo na přestavbu Cafe racer, Bober to rok 80. Motor běží a převodovka řadí bez problémů. Chromy už jsou také někde orezlé.Chybí baterie na vyzkoušení zapůjčím.Doklady na přihlášení má německé musí se udělat stk. Po dohodě mohu dovézt.
Nabízím originální páčky Yamaha byli sundane z Yamahy XSR 900 ale pasují na MT-09, MT-07 i xsr 700
Honda,Suzuki,Triumph,Royal Enfild,Harley Davidson,Ducati,Jawa,Kawasaki
Cafe Racer,bobber,classic,Brat,chopper
rv. 1977, stav tacho 35 tis km, 50 kW, zachovalý stav, přihlášeno na bílou SPZ, momentálně v depozitu, dobrá náhrada Jawa 250-350, na cafe racer / scramber, podoba s R65, R75, R80,R100, dobrá investice, veterán, youngtimer, oldtimer, cena bude již jen stoupat, rozumná dohoda nebo odvoz možný, sajdkara, sidecar
Prodám nové hliníkové víčko na brzdovou / spojkovou nádobku, špatně jsem objednal a nesedí mi.
Barva červená, rozměry viz. foto
Osobní předání v Havířově nebo pošlu poštou/zasilkovnou.
HONDA CB400SF 1992-2019
HONDA CB600F 2004-2006
HONDA CB750 2004-2008
HONDA CB900F 2002-2007
Může sedět i na jiné motocykly, nápis CB by měl jít odstranit. Kawasaki, BMW , Yamaha, Suzuki, Yuki, Harley, Victory, Indian, Jawa, Ducati , Aprilia, Kentoya, cafe racer, scrambler, Peugeot.