bylo nebylo praha - strana 2
Počet nalezených inzerátů BYLO NEBYLO PRAHA: 1000 - strana 2
Nabízím k prodeji Ford Mondeo z edice Champion League s benzínovým motorem 1.6 Ecoboost 118 kw, najeto má pouze 101.000 km. Auto bylo v dubnu 2021 dovezené z Německa, bylo koupeno přímo v autorizovaném servisu Ford. V Německu mělo jednoho majitele a bylo servisované v autorizovaném servisu. Nebylo havarované. Celkově je auto ve velmi pěkném stavu, lak je původní a má pěkný lesk, interiér není poničený, technicky je perfektní, nové komplet brzdy vpředu i vzadu, oprava ruční brzdy, nová pumpa posilovače řízení.
Výbava:
centrální zamykání na dálkové ovládání
elektricky ovládaná okna vpředu i vzadu
automatická dvouzónová klimatizace
polokožený interiér
vyhřívaná sedadla
vyhřívané čelní sklo
elektricky ovládaná sedadla řidiče i spolujezdce, u řidiče s pamětí
palubní počítač
tempomat
navigace s dotykovým displayem
bluetooth pro připojení telefonu
hlasové ovládání
denní svícení LED
automatická světla
dešťový senzor
automatické stmívání zrcátek
tmavá zadní skla
parkovací senzory vpředu i vzadu
ESP
8 x airbag
elektricky sklopná zpětná zrcátka
osvícení nástupního prostoru
originální alu kola se zimními pneumatikami
startování tlačítkem
dva klíče, servisní kniha
záruka na počet ujetých kilometrů
velmi pěkné auto....
Specifikace a vybavení:
Druhý majitel v rodině
Rok výroby prosinec 2005
Zelená metalíza
Najeto 198.500 km
1.9 TDI 77 kW
2 x airbag
El. okna vepředu
Zámek páky Construct
ABS/ASR
Klimatizace
Centrální zamykání
Alarm
Isofix úchyty
Zimní i letní kola
Dálkové centrální zamykání
Imobilizér
Deaktivace airbagu spolujezdce
Posilovač řízení
Venkovní teploměr
Nastavitelný volant
Zadní loketní opěrka
Palubní počítač
Dělená zadní sedadla
Mlhovky
Střešní nosič
Tónovaná skla
Zadní stěrač
Vyhřívaná zrcátka
Autorádio Panasonic s CD přehrávačem
STK do 31.5.2024
Servisní knížka
Nechipováno ani jiné podobné úpravy
Začnu tím, že auto bylo od začátku v rodině a znám a jezdím s ním tedy od jeho "narození". 100% na rovinu - auto parkovalo 15 let na velkém pražském sídlišti, dnes je na vesnici. Z těch 15 let si odneslo svůj "sídlištní mech". Oděrky, škrábance, tu a tam malá promáčklina atd. Pokud hledáte auto na koukání, můžete přestat číst. Co se ale týče věcí schovaných pod plechy, není na něm špatně ABSOLUTNĚ NIC! Auto je po kompletní generální opravě viz. přiložené paragony, kde si prosím přečtěte, co vše se na autě dělalo. DĚLALO SE NA NĚM VŠE, CO BYLO TŘEBA. Takže, máte-li zájem o pracanta, na kterého kromě pravidelných výměn kapalin a filtrů nebudete muset klidně 10 let sáhnout, dovolím si tvrdit, že jste ho našli.
Nedávno dělané věci, co nejsou na paragonech (méně než před rokem):
Leštění světlometů vč. výměny všech halogenů za top Osram žárovky
Nový akumulátor Varta
DPF filtr netuším, jestli má, ale STK vždy prošlo. Nechám i s autokamerou. Auto nebylo nikdy havarované (jednou najelo asi v rychlosti 60 km/h pravým předním kolem na obrubník, odnesl to tlumič a kolo, jinak nikdy nic). V průběhu let bylo standardně servisované (vše je v servisní knížce). V TP je auto vedeno jako nákladní automobil skříňový do 3,5 tuny (za zadními sedadly má dělicí mříž), kvůli odpočtu DPH, když se kupovalo jako nové (dřív se to tak dělalo). Důvod prodeje = kupuji nové.
Prosím pouze vážní zájemci, bazary prosím nevolejte ani nepište (stejně to budete ignorovat). Na žádost můžu poslat videa startu za studena (video je dostupné na sauto) a akcelerace. Díky za pozornost.
Prodám nesmrtelnou legendu – Škoda Octavia II 1.9 TDI 103 kW (VIN: TMBBE21Z608119
) s první registrací v roce 2008. Budete první majitel mimo naší rodinu. “Oktávka” má skvěle funkční vybavení a vlastnosti:
– Tempomat
– ABS
– 6 stupňová převodovka
– Nekuřácké auto
– 6x airbag
– Automatická dvouzónová klimatizace
– Dálkové centrální odemykání
– Elektrické stahování všech 4 oken
– Závěsné zařízení
– Elektrické natáčení a vyhřívání zpětných zrcátek
– Vyhřívání zadního výhledového skla.
– Funkční rádio s možností přehrávání CD i AUX.
– Rezerva
– Dálniční známka zaplacená do ledna 2024 (neplánovali jsme prodávat)
– 2 sady pneumatik (letní i zimní – letní s litými koly)
– Spotřeba +/- 6 l / 100 km
Nyní (v rádoby zimě) máme “oktávku” na plecháčích, ale k autu dáme ZDARMA i sadu letních litých kol s pneumatikami Michelin, které jsou jeté pouze jednu sezónu!
Nebylo v plánu “oktávku” prodávat, ale kolega v práci prodával větší auto, které se pro rozrůstající rodinu náramně hodí a jedno auto nám bohatě stačí, jinak bychom s ní jezdili rádi dál. Jede krásně a je to držák!
Má najeto krásných 419 250 km (na dlouhých trasách do zahraničí). Kdo zná tenhle model, ví, že může najet i 1 000 000 km viz články o nesmrtelných modelech Škoda Octavia. Navíc jsme v létě 2021 nechávali servisovat motor viz scan faktury za servis ve fotograficích. Motor jsem na fotogrfiích i pro prohlídky záměrně nechal zaprášený, aby bylo vidět, že nikde nic neteče.
Až na drobné opotřebení přední sedačky řidičem, mírnou korozi a drobných vad laku s ohledem na stáří a její používání je auto ve výborném stavu a stále hezké. Auto nebylo nikdy bourané.
Auto má do září 2023 platnou technickou kontrolu STK a určitě nebude problém projít další kontrolou do dalšího období. Startuje krásně na první dobrou za tepla i za studena.
Je to výborné auto s našlapaným výkonem a servisovaným motorem pro najetí spousty dalších kilometrů. Určitě jej doporučujeme.
Dobrý den, nabízím k prodeji Hondu Accord type R 6 generace, uvedeno do provozu v r. 2000, obsah: 2157 cm, výkon: 156 KW (212 HP), motor: H22A7 - motorově kompletně stock neladěná verze, čistý netuněný (motorový) základ (všechny mechanické díly originál typeR) v dokonalém stavu. Nájezd 261 tisíc km.
Za mne osobně nejvíce zachovalý ATR v ČR. Vozidlo je zcela bez koroze. Za 5 tisíc km nebylo potřeba dolít olej, ani žádnou jinou kapalinu. Na autě je vše funkční. Auto nemá ŽÁDNOU TECHNICKOU VADU - vážně, nenajdete jedinou věc, kterou je potřeba opravit, proto píši jako první větu a opět ji opakuji, jedná se o extrémně zachovalý kousek (vyměním ještě po 5 tisíc km olej - to je jediná věc co je potřeba - jinak opravdu nic). Předchozí majitelé se řádně starali a co bylo potřeba udělat se vždy průběžně dělalo. Podvozek, motor, spojka, převodovka, veškeré mechanické díly = jako nové.
Interiér Recaro, nezničený, nekuřák, opečovávaný a voňavý.
Auto je 2 roky po celolaku. Jediné co se dá vozidlu vytknout jsou asi na 0,02% laku oděrky od kamínků ...
Vozidlo je krom barev decentní - nebylo by na škodu přidat decentní křídlo a prahy - jen tip. Osobně bych dal ještě spodek do bílé a bude krásnej!!! Po celolaku nebyl vrácen červený znak typeR - ten ještě seženu před prodejem... tak už je :) jen nemám novou fotku.
Hlavní výhody:
- Bez koroze
- Pouze běžná spotřeba oleje - vydrží bez dolití celý interval výměny (měním co 5k km)
- Perfektní stav motoru, spojky, převodovky a podvozku
- Čistý Recaro Interiér
- Na autě vše funkční vč. veškeré elektroniky a klimatizace
- Krásné nízko-profilové 18" kola a slušné pneu
- Stock - neladěno, netuněno
Nevýhody:
- Některé karosářské díly byly vyměněny - nehledejte v tom více, než modifikaci vzhledu předchozími majiteli a případnou postupnou výměnu opotřebených dílů (auto má 23 let !!! a je na něm vyměněna většina dílů!). Lemy byly přizpůsobeny pro prahy, ty pak byly dány dolů. Za mě jsou to detaily, které si může majitel doladit (přidat křídlo, prahy, vyměnit kapotu, je to všechno otázka chuti a stylu - za mě je velmi pěkný takto a není potřeba nic řešit .. je to na každém jestli si chcete se vzhledem pohrát)
- Co do technického / mechanického stavu - přísahám bohu že nevím o jediném problému .. pokud něco najdete tak se o tom můžeme u vozidla pobavit
Zájemci uhradím veškeré poplatky spojené s přepisem. V autě bude natankována plná 100 oktanové Vervi. Auto odjede pouze po přepisu.
Bazary, špekulanti, výměny - nevolat. Volejte pouze mezi 16-18:00 hod, jindy jsem vytížený a nemám čas toto řešit. Rád vše proberu i osobně u kávy v Opavě. Projížďky nedělám.
Důvod prodeje - přechod na CTR 10 gen.
Prodám VW Jetta MK3 r.v.2006 najeto 145200kw, Český původ. Perfektní alternativa za GolF V, nebo Octavia 2.
Jsem druhý majitel. Odkoupeno v rodině. Technická do 3/2025
Motor: 1,9tdi, 77kw BXE, Aditivovaný, olej se neztrácí, pěkně táhne. Rozvody dělány 21.8.2021.
Podvozek: brzdy dělány podzim 2022, ATE komponenty. Také výměna zadních tlumičů, pružin a stabilizátorů(SACHS)
Interier: Climatronic 2zóny, autoradio Pioneer se zadní kamerou, na zakázku obšitý volat(perfektní do ruky) palubní kameru prodám s autem(zabudovaný kablík až k adaptéru)
Karoserie: pravý blatník doporučím vyměnit.
Díky nasoleným českým silnicím bylo auto kompletně v péči autolakovny, která vyřešila korozi. Děláno podzim 2022.
Auto nebylo v plánu prodávat, proto na něm nebylo šetřeno do poslední chvíle. Prodej z důvodu nákupu většího vozu od známého.
Vůz je vybavený satelitním vyhledáváním přes aplikaci PATRIOT.
Při nesmlouvání o ceně přidám střešní aerodynamické nosiče HAKR v hodnotě 4600,-.(viz foto) plus letní Disky 17” Alu Audi TT s pneu michelin pilot 5 v hodnotě 15tis! V DOKONALÉM STAVU.(viz na fotce s rakví )
Nabízíme k prodeji našeho Hymera B 595.
do provozu 2/2014.
Motor objem 2 143 cm3, 160 PS,s manuální 6ti stupňovou převodovkou.Všechny oleje a filtry měněny 2022.
Ujeto jen 37000 km.
Podvozek Mercedes Sprinter.
Klimatizace.
Pilotní, otočné sedačky.
Airbagy, ABS, ASR, ESP, asistent rozjezdu do kopce.
Zadní přídavné měchy.
Tažné zařízení na 1680 kg,ale bylo používáno pouze k přepravě jízdních kol.
Mlhovky, denní svícení.
Tempomat.
Zadní kamera.
El. ovládaná a vyhřívaná zrcátka, el. okno řidiče.
Jízda i spaní pro 4 osoby.
Délka: 6 890 mm, šíře: 2 350 mm, výška: 2 950 mm.
Velká garáž.
Registrované do 3,5 t,ale lze dle COC navýšit na 4,2 tuny.
Topení - provoz na plyn + teplovodní pro motor.
Velké střešní okno nad sezením a nad zadní postelí, malé střešní okno nad přední spouštěcí postelí, ve sprše a na wc.
Elektricky výsuvné schůdky Thule u obou dveří.
Markýza Thule Omnistor 5 m.
Solární panel.
DuoControl CS.
WC Thetford s odsáváním SOG pod auto.
Lednice Dometic s AES, odděleným mrazákem.
Autorádio Alpine 7 palcovým displejem, navigací, dálkovým ovládáním a zobrazením obrazu z kamery.
Automatický satelit.
LED osvětlení.
Thermo izolace,dvojitá podlaha.
Dvě sady kol.
Auto je v perfektním stavu, nebylo nikdy havarované, je celoročně schované pod střechou a nikdy nebylo půjčované.Cena + DPH (pro neplátce možná dohoda)
Cena je včetně poštovného, platba na dobírku při doručení. Pro objednání stačí napsat adresu + tel. číslo nebo zavolat.
Toto čerpadlo nebylo po objednání zákazníkovi doručeno, neboť došlo po cestě k poškození obalu.
Čerpadlo bylo přebaleno a zkontrolováno technikem.
Jedná se o zcela nové zboží, které nebylo používáno, včetně záruky.
Na čerpadle jsou pouze malé škrábance z důvodu manipulace s čerpadlem.
- Hadicová přípojka: R 2 " IG
- Jmenovitý výkon: 1100 W
- Čerpané množství (maximální): 9000 l / h
- Čerpací výška (maximální): 46 m
- Přípustná hloubka vody: 20 m
- Připojení k síti: 230 V / 50 Hz
- Otáčky: 2850 U/min
- Napájecí kabel: cca. 20 m
- Teplotní rozmezí (maximální): +35 °C
- Pracovní tlak: max. 4,6 bar
- Velikost zrn: max. 0,3 mm
- Počet oběžných kol: 7 ks
- Rozměry (Dx): 822 x 102 mm
- Celková hmotnost: ca. 17,7 kg
Nabízíme k prodeji formou dražby: Nesoulad skutečného stavu se stavem zapsaným v katastru nemovitostí: obvod budovy podle katastrální mapy neodpovídá skutečnému stavu. Jednopodlažní zahrádkářská chatka s přiděleným číslem evidenčním. Stavba se nachází v uzavřené zahrádkářské kolonii a je situována na pozemku odlišného vlastníka (obecní pozemek), pozemky jsou pod správou zahrádkářského svazu, který přeúčtovává jednotlivým vlastníkům částku za pronájem pozemků dle velikosti užívaného pozemku. Základy má stavba pravděpodobně betonové bez izolace nebo v kombinaci beton/kámen, konstrukce objektu je dřevěná s oboustranným zaklopením konstrukce. Střecha sedlová v části pultová, střešní krytina je tvořena živičnou lepenkou a pro klempířské prvky byl použit plech. Vnější úprava pláště nátěrem. Okna dřevěná jednoduchá, dveře dřevěné. Vnitřní vybavení nebylo možné zjistit, jelikož objekt nebyl zpřístupněn. Pohledem přes okno bylo zjištěno, že chata je s poničeným či dožitým vybavením, delší dobu neobývaná (nejméně 6 let). Objekt je špatném stavu určený ke kompletní rekonstrukci. Podlahová plocha činí včetně nepovolené přístavby odhadem do 30 m2. V rámci kolonie je možné napojení na elektrickou síť. Stáří objektu nebylo zjištěno, odhaduje se nejméně na 60 let – zcela dožité.
Přilehlý pozemek je v pronájmu – podle oplocení byla naměřena jeho rozloha cca 130 m2 včetně zastavěného pozemku. Oplocení dřevěným plotem a pletivem. Samotný pozemek je mírně svažitý - svažitý. Přístup k objektu je bezproblémový po nezpevněné cestě v rámci kolonie. Možnost parkování jsou v širším okolí objektu. Rozsáhlé chráněné území.
Nabízíme k prodeji našeho Hymera B 678.
R.v. 2014, do provozu 5/2014.
Motor objem 2 287 cm3, 150 PS – Euro 5 s manuální 6ti stupňovou převodovkou. Rozvody včetně vodní pumpy, olej a filtry měněny 2022.
Ujeto 51 600 km.
Podvozek Fiat, AL-KO.
Automatická klimatizace.
Pilotní, otočné sedačky Aguti.
Airbagy, ABS, ASR, ESP, Traction +, asistent rozjezdu do kopce.
Komfort paket II - AL-KO péra a tlumiče přední nápravy - navýšení světlé výšky, zvýšená nosnost, rozšíření přední nápravy o 60 mm - Goldschmitt, AL-KO ALC - Level control zadní nápravy.
Tažné zařízení AL-KO – bylo používáno pouze k přepravě jízdních kol.
Mlhovky, denní svícení.
Tempomat.
Zadní kamera Dometic.
El. ovládaná a vyhřívaná zrcátka, el. okno řidiče.
Jízda i spaní pro 4 osoby.
Délka: 7 500 mm, šíře: 2 350 mm, výška: 2 860 mm.
XXL garáž.
Registrované do 3,5 tuny ale na Heavy podvozku s možností kdykoliv navýšit na 4,5 tuny.
Vodní topení Alde 3010 - provoz na plyn, elektřinu včetně výměníku k vytápění po dobu jízdy od motoru. Výměna Alde kapaliny 2022.
Dvojité zasklení předních, bočních oken v kabině + originál venkovní zimní kabát včetně uchycení.
Velké střešní okno nad sezením a nad zadní postelí, malé střešní okno nad přední spouštěcí postelí, ve sprše a na wc, nad kuchyní ventilátor Fantastic Vent s teplotním čidlem a foukáním dovnitř i ven.
Elektricky výsuvné schůdky Thule u obou dveří.
Markýza Thule Omnistor 8000 5 m.
Solární panel s regulátorem (2020), Booster pro co nejefektivnější dobíjení za jízdy a bateriový monitoring Büttner.
Nástavbová baterie LifePo4 150 AH Solarfam včetně BMS a připojení přes Bluetooth (2020).
Měnič napětí 12/230V na 2 000 W (2019).
DuoControl CS s EisEx, plynové filtry, venkovní vývod plynu.
USB zásuvky.
WC Thetford s odsáváním SOG pod auto (po dohodě mohu dodat i druhou, nepoužitou kazetu).
Lednice Dometic s AES, odděleným mrazákem a ventilátory za lednicí s termostatem.
Přední zatemňovací a izolační elektrická roleta.
Autorádio Alpine X902D-DU s 9ti palcovým displayem, navigací, AppleCarPlay, AndroidAudio, dálkovým ovládáním, anténním zesilovačem a zobrazením obrazu z kamery (2018).
Subwoofer se zesilovačem (2018).
Automatický satelit Cytrac DX Vision III, TV Alphatronics (2017).
LED osvětlení.
Nosič 2 jízdních kol Thule na zadní stěně + nosič 2 jízdních kol v garáži (2020).
GFK překrytí střechy jako ochrana proti kroupám a jinému poškození.
Thermo izolace, bezdřevá konstrukce, dvojitá, vyhřívaná podlaha včetně obrovských úložných prostor, podlaha z GFK.
Skládací stůl.
Venkovní sprcha v garáži.
Alarm s GPS Jablotron, přídavné zámky na dveřích (2019).
Dvě sady kol.
Auto je v perfektním stavu, nebylo nikdy havarované, poškozené, je celoročně schované pod střechou a nikdy nebylo půjčované. Odpočet DPH není možný.
STK platná do 12/2024.
Více fotek pošlu.
Prodám Volkswagen Passat Variant / Kombi.
1.4 TSI Ecofuel (CNG+ benzín)
Manuální převodovka
Výroba: 10/2011
Najeto: 164 xxx Km
Objem: 1390 ccm
Výkon: 110 kW (150 koní)
Nádrže: 21 Kg CNG + 31 litrů benzín
Stk: do 22.09.2023
Vozidlo bylo koupeno jako nové v ČR (majitelem byl rodinný příslušník). V roce 2019 jsem se stal druhým majitelem já. Do roku 2019 (cca 116 000 Km) servisováno vždy v autorizovaném servise VW.
Následně servisováno pravidelně každý rok, nebo po 15 000 Km v ověřených servisech. Kromě běžného servisu (olej, brzdy, svíčky,…) nebylo nikdy nutné nic zásadního opravovat. Auto nebylo havarované.
Ježděno na olej 0W-30 SHELL HELIX ULTRA.
V roce 2017 proběhla svolávací akce za účelem výměny tlakových nádrží na CNG.
Stk platná do 22.09.2023
K vozidlu mám dvě sady ALU kol včetně pneu (R16) - na fotografii je zimní sada. V TP zapsáno jak R16, tak R17 a R18. Do kufru dokoupená gumová vana.
Servis:
Poslední výměna oleje včetně filtrů proběhla 10/22 ve 158 926 Km.
Výměna zadních brzdových destiček (Brembo) vč. brzdové kapaliny proběhla 7/22 ve 155 000 Km.
Výměna zámku pátých dveří – originál díl.
Výměna oleje včetně filtrů - 10/2021 (cca 145 xxx Km)
Nástřik podvozku včetně dutin - rok 2021
Výměna předních kotoučů a destiček (ATE) – 10/2021 (cca 145 xxx Km)
Nová autobaterie – 10/2020
Výměna oleje, filtrů, brzdové kapaliny, zapalovacích svíček – 10/2020 ( 130 xxx Km)
Ztmavení zadních oken (folie s atestem) – 4/2020
Výměna zadních brzdových destiček a kotoučů (Brembo) – 11/2019 (119 000 Km)
Výměna oleje, filtrů, převodový olej – 9/2019 (116 967 Km)
Vše doložitelné včetně předchozího servisních úkonů od nového auta, který je zaznamenaný v servisní knížce z autorizovaného servisu.
Dobrý den,
zvažuji prodej mého vozu Volkwagen Touran 2,0tdi 103 kw z roku 2O11. Tůroš má najeto 266 XXX km. Má 5 míst a plnohodnotnou originální hliníkovou rezervou. Vůz vlastnil můj děda jako služební, poté když odcházel do důchodu, tak si ho odkoupil a využíval ho jako soukromý. Po dědovi jsem ho v roce 2021 koupil já. Já jsme změnil práci a už nejezdím denně 70 km, tak mi je ho škoda huntovat po městě a na krátké vzdálenosti. Za dědovo éry jezdil vůz pouze do autorizovaného servisu Volkswagen, kde se vždy opravilo co bylo třeba. (brzdy, nový EGR ventil, rozvody, …). Za mé éry (od 218 000 km) byl měněn olej s filtry vždy po 10 tis. km. Naposledy v 266 000 km. Navíc jsem měnil termostat, zadní ložisko a stabilizační tyčky. Nic víc nebylo třeba s vozem řešit. Auto je ve verzi bez AD Blue, bez Start/Stop. Ve výbavě je vše co je vidět na fotkách a nikdy mi nic nechybělo. Vyhřívané sedačky, dvouzónová klima, parkovací senzory, parkovací asistent – ano s tímto autem zaparkuje i 10ti leté dítě, ele. sklopné a vyhřívané zrcátka, osvětlený prostor pod bočníma zrcátkama, welcome light effect, alarm, zamykání zpátečky. Určitě jsem na toho hodně zapomněl. Auto budu prodávat s dvěma sady kol. Zimní na hliníkových neorigo kol jsou skoro nové. Letní origo kola mají vzorek ještě tak na dvě sezony. Samosebou záleží kolik člověk najede km. Dále auto bude s příčníkamy Thule, které jsou uplně nové a nikdy jsme je nevyužil. A poslední a možná to nejdůležitější. Budu k tomu dávat vyrovnání podlahy, které Vám z Tůroše udělá praktický lůžkový vůz. Auto nebylo nikdy nějak bourané, pouze škráblé od nějaké větve – opraveno ve VW autorizáku.
Neduhy: Auto už má něco najeto, ale pouze kde je to vidět, je exteriér a trochu interiér. Má to pár šrámu z boje. Motor, převodovka, spojka funguje dobře. V autě byly vykouřeny tak 3 cigarety a jedna z nich propálila sedačku. Kola jsou odřené od obrubníku. Je prasklé od kamínku levé přední světlo (když se s tím jezdí delší dobu v mokru, tak se lehce orosí).
Vůz je možné prohlédnout v Praze a nebo často bývám v Jížních Čechách u Strakonic.
Na případné dotazy rád zodpovím.
VW Touran, Volkwagen Touran, Mpv,
Prodám svoji Škoda Octavia II kombi.
Najeto 380000 km. v provozu od 07/2007.
Auto nikdy nebylo havarované a nikdy nebylo v bazaru. Nyní bez jakýchkoli technických problémů.
Není to žádná leštěnka, ale aspoň s ním není strach kamkoli jet a zaparkovat.
Volání přes Parrot. Tempomat. Vana v kufru.
Auto by bylo prodáno s 16‘ koly s letním obutím (viz. foto), vzorek cca 50%.
4x4, tažné zařízení. Haldex je vyměněný.
80% tras na dálnici. Olej měněn poctivě.
Komplet nové brzdy před týdnem!!!. Nově vyměněno turbo a eger ventil – před 5000 km. Pružiny a tlumiče na přední nápravě měněny před cca 30 000 km. Rozvody dělány před 20 000 km. Auto bez investic. Vstřiky a filtr pevných částic kontrolovány diagnostikou – vše je v pořádku.
Prodám né moc ježděné kolo CTM Rocker Xpert. Velikost: 20,5. Velikost kol: 27,5". Sériové osazení. Kolo nebylo moc ježděné (původní pláště mají ještě cca 85% a 65% vzorku) a je po celkové technické stránce ve velmi dobrém stavu. I když kolo nebylo moc ježděné, tak co se týče kosmetické stránky, tak je na něm vícero oděrek a škrábanců. Ke kolu nechám jako bonus bezdrátový cyklocomputer CTM 80-20W. Kolo je po 1. majiteli (důchodce) a bylo zakoupeno u Sadesport v Považské Bystrici. Cena: 22990kč
Osazení:
Tlumič: Rock Shox Monarch RL
Brzdy: Shimano Deore
Kliky: Shimano Deore
Řazení: Shimano Deore
Přesmykač: Shimano Deore
Přehazovačka: Shimano SLX
Náboje: Shimano HG-TX505
Ráfky: WTB STi23
Řidítka: CTM Rise Bar
Představec: CTM C-301
Gripy: CTM
Sedlovka: CTM SP-3D2
Sedlo: CTM 1026
Pláště: WTB Ranger 27.5x2.25 - původní
Vidlice: Rock Shox 30S TK - uzamykání z řidítek. Na kluzácích vidlice je několik povrchových škrábanců - absolutně bez vlivu na funkčnost.
Nabízím pronájem odtahovky s automatickou převodovkou na ŘP sk. B do 3500kg - Půjčovna odtahové služby. Auto má navigaci, Apple Car play, Android Auto, tempomat i adaptivní, digitální klimatizaci, LED světla a vzduchový podvozek. Je radost s ním jezdit! Nechybí elektrický naviják na dálkové ovládání, kurty, dálniční známka pro ČR a povinné a havarijní pojištění pro půjčovny, tažné 3,5t. Máme několik odtahovek i s manuální převodovkou a také speciál s nosností až 2000Kg stále na ŘP sk. B. Odtahovka automatická převodovka.
Vratná kauce 10000 Kč + cena za předpokládaný nájezd. Auto se předává s plnou nádrží.
Cena půjčení je této s automatem je 6 Kč/km, neplatíte žádný denní paušál. Minimální půjčovné je 3000 Kč po ČR a 4000 KČ mimo ČR. Ceny konečné.
např. po ČR:
500km=3000 Kč
666km=4000 Kč
mimo ČR:
1000km=6000 Kč
1500km=9000 Kč
Máme také levnější odtahovky s manuální převodovkou. Ceny jsou od 5,50Kč/km, min. 2500Kč. Možnost zapůjčení přívěsu do 3500kg na 2 osobní auta nebo jednu dodávku.
Doba nájmu je omezena s ohledem na ujetou vzdálenost, nevyužití, prostoj vozu nebo jízda s vlekem bude kalkulováno individuálně.
Jednoduché, rychlé a levné řešení pro každého. Půjčte si odtahovku a odvezte si svůj vůz kam potřebujte - servis, lakovna, klempírna, diagnostika, opravna, závody nebo si dovezte právě kupovaný vůz ze zahraničí
Nejlevnější způsob přepravy vozidel!!!
Možné cestovat za hranice ČR v rámci EU a západních zemí.
Odtahovka na B, odtahovka Praha, odtahovky Praha, odtahy, Pronájem odtahovky Praha, Půjčení odtahovky Praha, Půjčovna odtahovky Praha, Odtahova sluzba Praha, půjčení odtahovky, nájem odtahovky, odtahová služba Praha, Převoz vozidel, prevoz vozidel, odvoz pujcovna, pujceni odtahovky, odtahový speciál, prives, vlek hanger, platak, najem, pronajem, levny, odtah, odtahova, autovlek, autopujcovna, půjčsiodtahovku, autoprepravnik, autotransporter, henger, valnik, valnicek preprava doprava Эвакуатор Praha towing car towing truck car help recovery
Předání Praha 9 - Mírovice Veleň
Prodám Seat Leon FR Hatchback, 1,5 TSI 110 kW, manuální převodovka.
Auto bylo kupováno v CB Auto v Českých Budějovicích jako nové v říjnu 2021.
Aktuálně má auto najeto 15 tis. km. Auto samozřejmě nikdy nebylo havarováno a ani lakováno. Fakticky stav nového vozu. Auto bylo garážované a jelo pouze několikrát trasu Praha - Uherský Brod.
K autu je sada kvalitních alu 17" kol (bez poškození) s praktický novými pneu GoodYear 225/45/17.
Ihned po koupi jsem na přední nárazník, zrcátka, pod kličky dveří a na hranu zadního nárazníku nechal dát carshield transparentní folii proti poškození v hodnotě cca. 10 tis. Kč.
Tovární záruka je na 5 let nebo 100 tis. km.
ABS + stabilizace podvozku (ESP) + EDS
protiprokluzový systém kol (ASR)
nouzové brzdění (PEBS)
asistent rozjezdu do kopce (HSA)
hlídání jízdního pruhu
asistent změny jízdního pruhu
sledování únavy řidiče
parkovací senzory přední
parkovací senzory zadní
parkovací asistent
parkovací kamera
senzor tlaku v pneumatikách
řízení:
posilovač řízení
nastavitelný volant
multifunkční volant
vyhřívaný volant
adaptivní tempomat
osvětlení
LED adaptivní světlomety
LED denní svícení
automatické přepínání dálkových světel
mlhovky
exteriér
alu kola 18" Performance
dojezdové rezervní kolo
palubní počítač
digitální přístrojový štít
volba jízdního režimu
elektronická ruční brzda
dveře
bezklíčové odemykání a startování
centrál dálkový
senzor stěračů
el. okna
zadní stěrač
zatmavená zadní skla
Android Auto, Apple CarPlay
bluetooth
USB
digitální příjem rádia (DAB)
zrcátka
el. sklopná zrcátka
el. zrcátka
vyhřívaná zrcátka
zabezpečení
imobilizér
sedadla
sportovní sedadla
isofix
vyhřívaná sedadla
výškově nastavitelná sedadla
dělená zadní sedadla
interiér
TOP LED ambientní osvětlení interiéru
Cena je včetně DPH. Odpočet DPH je možný.
Značka Schwinn byla založena roku 1895 v Chicagu a patří mezi výrobce kol s nejbohatší historií nejen v USA, ale na celém světě. Postupem času se v Americe značka Schwinn stala synonymem jízdního kola, kvality, tradice a moderního stylu.
Kolo Black Phantom bylo poprvé představeno v roce 1949 a okamžitě se stalo americkou ikonou. Black Phantom je známý jako jeden z největších spotřebitelských produktů poválečné éry. Toto kolo bylo vyrobeno v roce 1995 k oslavě 100. výročí založení značky Schwinn v limitované edici 2000 kusů.
- Replika Black Phantom(u) vyrobená roku 1995 k oslavě založení značky Schwinn
- Vyrobeno v limitované edici 2000 ks
- Nové
- 69 999 Kč s DPH
- Země původu USA
- Černý smalt s červeným lemováním, bílé proužky, zlaté a červené obtisky
- Všechny světlé části jsou chromované
- Konzolový design patentovaný roku 1938 Frankem Schwinnem
- Tuhý ocelový rám (předchůdce rámu pro MTB)
- Kované kliky šlapání - jeden kus, mohutná ložiska
- Nášlapná brzda
- Přední odpružená vidlice je celá chromovaná a je uzamykatelná zámkem v rámu kola
- Balonové pláště, pneumatiky 26" x 2"125
- Velikost rámu 26" pánský
- Hmotnost 57 liber (=25,85 kg)
Úspěch kola Black Phantom byl docela pozoruhodný, protože nový styl kola (motocyklu) měl revoluční design. Měl aerodynamické díly, stejně jako mnoho dalších kol; ale to, co jej odlišovalo, bylo bohaté využití chromu (roh nádrže, blatníky, dokonce i kryt na zadní reflektor), které zdůrazňovalo, že to není "obyčejné kolo".
Jedná se o nové kolo, které bylo jen vystavené ve vzorkovně a je nepoužité (dříve jsme distribuovali kola značky Schwinn).
Na kolo se můžete přijet podívat do Brna nebo Vám ho zabalíme a pošleme poštou.
Karoserie: Kupé
Palivo: Benzín
Převodovka: Manuální
Poháněná kola: Zadní
Rok výroby: 1988
Najeto: 74 000 Km
Výkon: 147 kW (200 koní)
Zdvihový objem: 2458 ccm
Pohotovostní hmotnost: 1200 Kg
Maximální rychlost: 250 Km/h
Zrychlení 0-100: 7.2 s
Na vozidle před dvěma lety proběhla vetší oprava (výfuk, alternátor, palivová soustava, výměna senzorů ABS, atd..) Od té doby je vozidlo v provozuschopném stavu a je garážováno v depozitu. Později byla provedena pouze základní údržba (motorový olej a filtr, zapalovací svíčky, kabely zapalovacích svíček, vzduchový filtr a brzdová kapalina).
Jedná se o první auto představené Alpinou ve vlastnictví Renaultu. Ve Velké Británii bylo auto prodáváno jako Renault GTA. Nástupce Alpiny A310, GTA byla vyráběna v letech 1984 – 1991. Celkově bylo vyrobeno kolem 6500 kusů. Ve verzi turbo však bylo vyrobeno 3 982 kusů. V roce 1990 auto prošlo menší změnou. Na autě se předělali přední světla, dostalo větší kola a širší pneumatiky. Tato verze se jmenovala Le Mans a její výkon se snížil na 185 koní. Na svojí dobu bylo GTA jedno z nejaerodynamičtějších aut, jeho součinitel odporu byl 0,30 Cx u verze Turbo. To znamenalo že jeho maximální rychlost se mohla rovnat mnohem silnějším a dražším autům.
Vozidlo bylo dovezeno z Francie v roce 2016. V ČR bylo provozováno pouze jedním majitelem. Jedná se o Citroën C3 s nejvyšší výbavou Exclusive s nejsilnější pohonnou jednotkou. Nejvyšší rychlost: 192 km/h. Součástí vozidla jsou i dva roky staré (minimálně používané) zimní pneumatiky. O vozidlo bylo pravidelně a kvalitně pečováno. V roce 2016 byl (po dovozu z Francie) měněn pravý přední blatník. V roce 2019 jevilo známky nefunkčnosti topení, které bylo ihned opraveno a spolu s ním byly vyměněny pojistky a cívka rotoru alternátoru. NOVÉ STK.
Výbava vozu
Bezpečnostní systémy:
ABS
Asistenční systémy:
Tempomat, Parkovací senzory zadní
Zabezpečení vozidla:
Dálkové centrální zamykání, Imobilizér
Vnitřní výbava a komfort:
Deaktivace airbagu spolujezdce, El. ovládání oken, El. ovládání zrcátek, El. sklopná zrcátka, Nastavitelný volant, Posilovač řízení, Senzor stěračů, Venkovní teploměr, Otáčkoměr
Palubní systémy a konektivita:
Autorádio, CD přehrávač, Palubní počítač
Sedadla:
Isofix, Nastavitelná sedadla, Podélný posuv sedadel, Výsuvné opěrky hlav
Světelná technika:
Automatické svícení, Mlhovky
Vnější výbava:
Zadní stěrač, Rezervní kolo
Dobrý den,
rozhodl jsem se prodat z důvodu nevyužití svého Forda. Auto bylo zakoupeno mechanicky ve zlém stavu a bylo do něj hned po koupi před cca 4 lety investováno 50 tis. Koupeni na 215tis km a při tomto nájazdu komplet zánovní zadní náprava, motor ven - rozvody, svíčky, kabely atd atd okolo motoru, tlumiče, brzdy, kompletně vše, co bylo třeba bylo uděláno. Auto od té doby doposud nemělo nikdy žádný problém a opravdu jsem s ním najel 45tis km bez jediné poruchy a dělaly se jen oleje, filtry, brzdy. Je to 1.6 16v ti, verze 85kW. umí jezdit za 6 itrů, když to člověk nežene. Je to výborný motor. Auto je však vzhledově ošklivé, nyní slouží jen minimálně na převoz materiálu, již máme jiné a nechci ho tu vydržovat, když jen stojí. Vyjede jednou za měsíc, abych ho rozhýbal.
Minulý rok jsem dával dozadu nové tlumiče a pružiny + nové tažné (je samozřejmě zapsané).
Na autu jsou originální kola s pěkným zimním vzorkem (samozřejmé zapsané). K dispozici jsou ještě letní R17 zapsané. Letní pneu však na výměnu a myslím, že jeden disk byl takový křivý. Dalo se vyvážit, ale žádná sláva. I když jsou ty r17 pěkné, již jsem je letos nedával.
Auto je plně funkční, je třeba ale počítat s tím, že není nové - však tak i vypadá. Jde o nějakou korozi, rezonuje katalyzátor (loni emise v pohodě naměřeny) a asi pravý komokloub, nevím, při prudkém rozjezdu tam něco rachtá. Jinak ale jezdí stále skvěle a věřím, že někomu na stavbu, nabo na práci ještě velmi dobře poslouží.
Cena je jednání pouze s normálním člověkem.
Kola k tomu dám oboje, mám případně nakoupené nějaké barvy, aby se to trochu zkrášlilo, vše o dohodě.
Pokud hledáte celkem prostorné a spolehlivé auto, co ještě poslouží, je tohle ideální. Pokud hledáte něco pěkného, hledejte dál :)
Rok 2006, STK ještě na rok
Piště, volejte, rád vše zodpovím. Na email reaguji opožděně
Prodám Subaru Impreza GT v méně obvyklém provedení kombi. Jedná se o r.v. 1999 (160Kw – 220k) s nájezdem 297 000 km. Auto bylo kompletně odstrojeno a vyvařeno (prahy, lemy, zadní podběh atd.) , tzn. je bez koroze, pojízdné a plně funkční s platnou STK do konce 2024. Po dobu mého vlastnictví strávilo většinu času v garáži, kdy na ježdění nebyl čas nebo probíhaly opravy. Auto je pěkné a to jak karoserie, interiér, podvozek i motor. Motor má seřízené vůle ventilů, přetěsněné víka ventilů, nové svíčky, rozvody, olej, filtry, chladič atd – za studena ani za tepla neklepe, má krásný tichý chod (kromě zvuku výfuku) a výkon odpovídá papírovým 160Kw – bez úniku a ztrát kapalin. Co se úprav auta týká, tak je tam pouze blow off ventil, zadní tlumič výfuku Magnaflow a originál karbonová rozpěra motoru STI. Interiér je zachovalý, nevybydlený, čistý a vše je plně funkční (okna, šíbr atd.), pouze je z motoru komplet odstrojena klimatizace, sedačky jsou originál a nepotrhané (kromě lehce opravené bočnice u řidiče). Volant je sportovní semišový, originální je k vozu. Převodovka + samotné řazení jde lehce a přesně, stejně tak řízení. Auto je původem z Německa, součástí jsou originální návody v Němčině, včetně servisní knížky cca do 265tis. km, 2x origo klíč – centrál bez DO. Podvozek je tuhý, bez pazvuků a kompletně ošetřen proti korozi – tuto zimu jsem to ani nevytáhnul z garáže. Auto bylo začátkem roku 2021 mnou havarováno v nižší rychlosti na sněhu na předek, ale vše bylo zodpovědně a kvalitně opraveno – disponuji fotodokumentací ze všech oprav auta. Přední světla i mlhovky jsou origo Subaru a bez poškození. Blatníky jsou nové. Auto má originál tažné, což se k provedení kombi zvláště hodí a zvyšuje to praktičnost vozu. Vzhledem k historii oprav je auto částečně lakováno – předek (blatníky, kapota, nárazník), 5. dveře a zadní blatníky. Střecha, sloupky a všechny dveře mají původní lak. Střecha má bohužel důlky od krup, ale bylo mi nějak líto to nechat kytovat a stříkat, raději jsem to nechal tak, aby šlo vidět, že to není převalené přes střechu nebo rozbité z boku. V případě zájmu mohu zvednout na zvedáku. Kromě sbírky náhradních dílů jsou k vozu originál kola 16“ s novými letními pneu značky Barum a zimní sada R15 Audi se sice málo jetými ale staršími pneu Vraník. Plastové prahy, které byly na GT jsou rovněž k dispozici, ale mě se nelíbí a taky jsem nechtěl vrtat a zasahovat do nových prahů. Prodávám z důvodů nedostatku prostoru, času a nových životních výzev.