byla jsem doktorkou v osvětimi kniha - strana 19
Počet nalezených inzerátů BYLA JSEM DOKTORKOU V OSVĚTIMI KNIHA: 1000 - strana 19
Nabízím k prodeji nové nepoužité boty zakoupené 25.8.2022. Důvod prodeje: boty jsem objednal prostřednictvím e-shopu. Jelikož jsem úplnej kokot, tak když boty přišly, nevyzkoušel jsem si je. dnes tj 7.10.22 jsem si je chtěl poprvé vzít a zjistil jsem, že jsou mi malé.
Bohužel jsem prošvihnul lhůtu na vrácení a tak jsou mi úplně na h…..!
Na mail ani sms nereaguji
Škoda Octavia, 1.6/ MPI 75 kW, BFQ, LPG/ webasto, nová STK a LPG nádrž, plně pojízdné v současnosti na zimních 15'' kolech, možnost nákupu i letních 16'', najeto 293.900km, dovoz Německo, serviska, výbava: xenony, ABS, Centrální zamykání, ,El. ovládání oken, El. ovládání zrcátek, Venkovní teploměr, vyhřívaná zrcátka, loketní opěrka, dvojité dno kufru a podobné vymoženosti 21. století.
Jsem prvním majitelem v ČR, najel jsem na tom necelých 120 000km, motor mi asi po 20000km odešel, takže výměna za mladší z vrakáče, který měl údajně okolo 76000km, ale kdo ví. V současné době šlape dobře, posledně (-1500km) se měnil jeden ze silentbloků, bude nejspíše časem potřeba vyměnit zbylé dva. Při té příležitosti výměna svíček a nějakých kabelů (kuna se zahryzla) a startovacích kabelů.
Sice je to dovoz z Německa, ale kupoval jsem ho v ČR od překupníka na převozních značkách. Přestavba na plyn a nezávislé topení bylo vestaveno relativně krátce po koupi už v D. Nicméně až časem jsem zjistil, že AC je dostavba někde na koleni a rozhodně se nejedná o originální díl, v současné době je nefunkční.
Jinak plynová nádrž je nová, instalována v září a po té hned získalo auto STK. Auto bohužel trpí jako každé jiné korozí, ty nejhorší jsem nechal v létě opravit (podběhy obou předních kol, otevírání kufru a okolí levého zadního světla) další jsou vidět na fotkách.
Je to držák a vždycky jsem se na něj mohl spolehnout. Je jen pro ty, kteří ocení vybavení v podobě LPG a luxusu jménem webasto v podobě nezávislého topení.
Další informace na místě prohlídky.
Dobrý den,
prodám motor
2.0tdi 16v bkd z Tourana 07.
Auto jsem měl 6let a najel jsem s ním 60tis km,najeto poctivých 238tis km.
Před cca 30tis.km po kompletní g.o za cca 80tis kč!!!
Repas hlavy,
nové rolny a vahadla,
repas vstřiky,
nové pístní kroužky,
nové šály na klice i ojnicích,
nové olej.čerpadlo,
nové rozvody,termostat,atd.
Spoustu věcí jsem dělat nemusel,ale chtěl,
dělal jsem si to pro sebe a chtěl jsem top motor.
Kdyby jsme neměli autonehodu vím,že by sloužil dalších 10let!!!
Hlava typu C,
olej jsem měnil po 15tis.km a choval se k němu slušně.
Teď má pouze ďírku ve vaně od nehody,ale jinak mu nic není.
Prodám raději celý,ale možno i po částech.
Holý motor 15tis.
Vstřiky 10tis.
Startér 1tis.
Alternátor 1tis.
Klima kompresor 1500kč.
Komplet za 25tis.
Rozumná dohoda možná,v tom motoru je spousta peněz,dám na něj klidně záruku,je bez investic v top stavu!
Turbo a chcípací klapka nad egr.ventilem už není.
136Kw
V lednu nová baterie. Teď v březnu ještě platí dálniční známka.
První registrace: 09.01.2008. Dovezena z Itálie. Mně sloužila (a dělala radost) velice dobře. Nyní jsem se posunul dál na Giulii.
Během dvou a půl let a u mně měla velice pilnou péči - tankování pouze prémiových paliv + aditiva, garážování, vychytání nedostatků, atd.
Nyní poslední měsíce slouží na firmě jako záložní vozidlo - denně v provozu a plně pojízdná.
Pro nenáročného řidiče je takto i dostačující, ale aby z ní byla zase továrna na radost, bude vyžadovat nějaké investice.
----------------------------------------------
Nájezd cca 258 500. Na což pěkný bílý interiér nevypadá. Venku také jen minimální kosmetické vady. Mechanicky odpovídá stáří a nájezdu: Spojka už nezvládá výkon ve vysokých otáčkách, kdy se musí řadit pomalu. Při rozjezdu a řazení pod 3500RPM však funguje normálně. Často svítí kontrolka motoru, což je u těchto motorů známé a je to spojeno s čidlem na lambdě, nebo na vačkách. Po výmazu z jednotky, dlouho klid, ale teď po studených startech se to objevilo zase. Motor na volnoběh dost vibruje - po nákupu to vyřešilo vyčištění solenoidů. Při jízdě to nejde cítit. Rozvody jsou dle manuálu bezůdržbové, ale pokud by chtěl človek motor s vyladěným průběhem, myslím, že tomu pomůžou. Jedinou větší limitací je omezená funkčnost posilovače. Ta se objevila teď v zimě a viníkem asi bude špatně konstruovaná nádrž na kapalinu serva a její sítko. Na to byla svolávačka, ale na tomto konkrétním autě to nikdo nevyměnil. Doteď fungovala bez problému. Dle alfistických fór se dá sehnat relativně bezproblémově a nemusí to být originál. Při otáčkách posilovač funguje, což by mělo odpovídat té nádržce a sítku. Třeba bude stačit vyměnit kapalina (alfisti doporučuji Tutela GI), ale to už řešit nebudu.
Co bylo odstraněno - v zimě se zasekával zámek kufru - vyřešeno mechanicky. Auto po vyčištění solenoidů a výměně svíček výrazně lépe startuje v zimě a hodně ožilo i motoricky. Hned po nákupu jsem nechal udělat podvozek - ramena atd. Auto výrazně zjistělo a bylo mnohem klidnější při přejezdu nerovností. Nové dobré žárovky (originál v noci nestojí za moc). Všechny filtry atd. Jezdila jen na olej Selenia.
Nikdy mě nikde nenechala (až na baterku, která už nedávala zimu a je tam ted čerstvě nová a silná).
Takže buďto stylovka na nenáročné ježdění, nebo jako passion project pro někoho, kdo jí něco dopřeje a vychytá si detaily, aby z toho měl továrnu na radost, jako předtím já.
S podstřelením nabídek prosím nevolejte, nepiště. Atmosferických přímovstřikových benzinů v podobném stylu už moc není. Nadšencům jsem ochoten něco slevit, nebo přidat solidní letní gumy.
Nabízím i zvlášt bundu a zvlášt kalhoty V další nabídce HELMA NENÍ SOUČÁSTÍ TO JEN PRO PŘEDSTAVYVOST Bundu jsem kupovala zvlášt jelikož jako komplet jsem nic nesehnalá Bunda mi vždy byla malá a kalhoty velké tak jsem to musela vyřešit takto Bunda je sice pánská ale vůbec to nevadí seděla mi perfektně Bunda přes prsa 2x55 cm zn XRC KRAZER JE TO PÁNSKÁ VELIKOST l dámské odpovídá XL KVALITNÍ KŮŽE Kalhoty jsou DÁMSKÉ a jsou boží pc byla vysoká 7000 kč je to kombinace kůže se streč látkou sednou perfektně kvalitní kůže dobrý střih vel L PAS 2X42 CM nohavice šíře přes stehna 2x28 cm jinak nohavice rovný střih šíře 2x 22 cm Tyto kalhoty nabízím i vdalší nabídce zase s jinou koženou bundou a to kožená bunda do pasu DÁMSKÁ Jukněte na celé album SUPER CENY PRO MOTORKÁŘE I MOTORKÁŘKY DOPORUČUJI
Velikost: L
POŠTA 200 ZASILKOVNA 150
Dobrý den, prodám čtyřkolku osazenou benzínovým motorem 110ccm.
Čtyřkolka je nyní zcela zrenovovaná, uvedená do top stavu. Prošla kompletním nástřikem kapotáže a některých dalších dílů jako řidítek, kyvky atd a jejich opravy popř vyleštění např zadní nápravy.
Dále byly natřeny disky, zkontrolovány a dotaženy ramena, přidány kryty tlumičů v tématické podobě plechovek, nasazeny nové protaper gripy a vyčištěny, nastříkany, utěsněny všechny světla a vyměněny komplet řídící tyčky s klouby za nové.
Vše mechanické je plně funkční, všechna světla včetně dálkových, tlumených, brzových, blinkrů a kontrolek funkční.
Motor plně funkční, vyměněn olej a zkontrolován a seřízen, startuje bezproblému jak za studena tak za tepla, motor ve skvělé kondici. Brzdy také jak přední tak zadní naprosto v pořádku.
Důvod renovace byl že čtyřkolka byla nová, po měsíci od novoty odešlo zapalování a poté byla 2 roky odstavena venku až do doby kdy sem jí do ruky dostal já a vrátil ji život, tudíž motor má najeto minimum. Mohu poskytnout dokazující foto z průběhu renovace a předchozího stavu.
Nedostatky:
Drobné kosmetické nedostatky jako např mírně popraskaná koženka na sedle, na dvou místech opravovaná kapotáž a možná by se našli ještě nějaké podobné opravdu malé drobnosti podobného typu. Dále by chtěla vyměnit baterie, kterou jsem nekupoval z důvodu kdyby budoucí majitel chtěl mít jistotu že je tam nová a koupit si jí sám, popř jí mohu po domluvě dokoupit i já.
K čtyřkolce je jakýsi ovladač u kterého jsem nezjistil využití ale není k jízdě potřeba.
U čtyřkolky lze omezit rychlost/výkon a popřípadě je tam i chcípání vytrhnutím špuntu. Jedna rychlost dopředu, neutrál a jedna rychlost dozadu. Řazení bez spojky.
Důvod prodeje, měl jsem jí pro sebe poté zrenovoval a již už nemám využití.
Rozměry na vyžádání, vejde se do průměrného kufru kombíka po sklopení řidítek.
NUTNO VIDĚT
Pro více info kontaktuje tel, sms, emailem.
Repliky trofejově nejsilnějšího srnce světa zájmového chovu Jůlínka (5 let - 223 bodů CIC)
Odkaz na autentická videa a fotografie na webu
Hmotnost repliky s lebkou 750–800 g, objem parůžků 345 cm3, délka parůžků 26,5 cm
Cena 5.400Kč + poštovné, balné a pojistné 300 Kč
Možnost zakoupení zlaté medaile s portrétem srnce Jůlínka za 450 Kč
Upozornění: Tento význačný srnec, jakož i veškerý obrazový materiál z privátního výzkumu biologie srnčí zvěře je chráněn autorským právem. Jakékoliv kopírování, rozmnožování a šíření, včetně provádění reprodukcí jinou osobou (bez svolení autora) je trestným činem.
Historie chovu
V průběhu dvacetiletého výzkumu biologie srnčí zvěře prošlo mým experimentálním chovem několik desítek srnců různých věkových tříd, různých kvalit a parožních potenciálů. Parůžky těch nejsilnějších srnců dosahovaly hodnoty zlaté medaile. Pouze ale jeden srnec byl po stránce trofejové naprosto výjimečný a svými parametry, resp. parametry svých parůžků, převyšoval všechny ostatní jedince. Jmenoval se Jůlínek . . .
Biologickou zvláštností tohoto srnce byla skutečnost, že pocházel z trojčat a kromě toho, že jeho matka kladla tři potomky, byli všichni samčího pohlaví. Biologický otec Jůlínka nebyl ničím zvlášť výjimečný srnec a svými tělesnými resp. trofejovými parametry dosahoval běžného standardu srnců moravskoslezského kraje, kde byl jako srnče odchován. Velkou zajímavostí je, že Jůlinkovi bratři nikdy kapitálních trofejí nedosáhli, a to i přesto, že dostávali stejné krmivo a byli naprosto stejného tělesného rámce a hmotností. Jůlínek v pěti letech dosáhl fenomenálních parožních parametrů a jeho trofej dosáhla úctyhodných 223 bodů CIC. Na základě této skutečnosti byl oficiálně uznán trofejově nejsilnějším srnce světa zájmového chovu.
Po odvysílání televizních spotů natočených veřejnoprávními televizemi (ČT 1, TV NOVA a TV PRIMA)z mého chovného zařízení, jsem byl několikrát kontaktován různými subjekty a „obchodníky se zvěří“, se zájmem Jůlínka koupit. Nabídky byly vskutku velkorysé. Jedna z nabídek ale byla výjimečná už tím, že přišla z prezidentské kanceláře jednoho velice významného evropského státníka. Jednalo se o vskutku velkorysou částku, která by mi mohla významně pomoci pokrýt náklady spojené s chovem a výzkumem biologie srnčí zvěře, který jsem dvacet let táhl ze svých úspor. Navzdory této velkorysé nabídce jsem se zachoval jako správný patriot a tuto nabídku odmítl s tím, že se jedná o ryze českého srnce, který by měl i nadále zůstat v České republice.
Patriotismus se mi však v této oblasti příliš nevyplatil a jak už to většinou bývá, každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán. Jůlínek v šesti letech (15.4. 2014) uhynul na prodělanou sepsi v důsledku zlomené bederní končetiny…
Více informací o tomto „světovém“ srnci, jeho vývojových řadách parůžků, jeho bratrech a biologických rodičích je možné se dočíst v knižní trilogii
Informace o koloběžce:
Koloběžku jsem kupoval na stránce , mám k ní i fakturu na kterou se, podle stránky, vztahuje 2 letá záruka.
Koloběžka byla zakoupena dne: 16. 9. 2022. Ke koloběžce přidám i originální nabíjecí adaptér a fakturu, pokud jste z Českých Velenic, tak dostanete i originální krabici.
Koloběžka je v dobrém stavu a plně funkční, jen lehce poškrábaná, viz. na fotkách (nad displejem a na přední části).
Koloběžka má nosnost 120kg, jede rychlostí až 31km/h a pyšní se voděodolností IP65, což znamená že s ní můžete, podle stránky Vzduš, jezdit i za deště a přes menší louže.
Dojezd koloběžky je až 35km a pro disponuje motorem o výkonu 350 W, který pohání baterie s kapacitou 10,5 Ah.
Ke koloběžce je možnost si stáhnout aplikaci (Aovo Pro), kde si můžete nastavit koloběžku dle Vašich preferencí: rychlost (až 3 kategorie: eco, sport, slow), citlivost brzdy, apod.
Důvod prodeje koloběžky je, že ji již nevyužiju. Koloběžku jsem používal na krátké vzdálenosti a má najeto 192,2km, viz. na fotce.
Kupoval jsem ji za 8 490kč, ale k vzhledem, lehčího, opotřebení a najetých km ji prodávám za 6 000kč.
PS I: Při rychlém jednání možná sleva, popřípadě se s cenou dá hýbat. Beru pouze hotovost na ruku.
PS II: V případě Vašeho zájmu mě, prosím, kontaktuje přes SMS nebo přes e-mail: preichegger@ (nevolat, nefunguje mi mikrofon, komunikace by byla jednostranná).
PS III: Preferuji někoho z okolí Českých Budějovic či Českých Velenic, z důvodů manipulace s koloběžkou.
NABÍDKA JE PLATNÁ DO SMAZÁNÍ.
Prodám Kawasaki KLE 500 ve velmi dobrém stavu.
Má najeto 30 500 km. Kupoval jsem ho od jednoho pána, který má svůj servis, takže nová sada pneumatik a duše, nová řetězová sada, nové filtry a olej 10w40, nová chladící kapalina, servis karburátorů. S motorkou jsem najel nějakých 500 km. Motorka byla na polských značkách, ale nechal jsem udělat české, takže motorka má novou technickou na 4 roky. Motorku prodávám z důvodu, že chci vyzkoušet něco jiného, ale s prodejem nespěchám.
+ Centrální stojan
+ Zdarma kufr
+ Navíc jsou na motorce padací rámy
+ Nové sedlo a páčky (páčky se dají libovolně nastavit)
Nedávno motorka byla v servisu a dělali se svíčky, kontrola elektrické instalace, oprava svorkovnice a její základní seřízení mám k tomu i fakturu
- jsou tam nějaké oděrky v provozu nutno vidět na živo
- slabší baterka. Doporučuju příští sezónu vyměnit.
Prodám šátkové nosítko Lenny Lamb bez bederního pasu - onbuhimo. Byla jsem s ním spokojená - nosila jsem v něm dvouleté dítko, když jsem byla s druhým těhotná. Pěkně rozložilo váhu.
Prodám tuto kývačku.
Motor sedí s rámem ale štítek jsem sundal.( někde ho najdu) motorka byla nastříkaná origo komunistickou barvou :). Motorka není po renovaci!
Je pouze dána do hezčího stavu. Motorka není ještě dodělaná. Chybí nastříkat nádrž a přední blatník. Tlumiče výfuků jsem ani nenasazoval, protože jsou ve špatném stavu.tachometr chybí Baterka je k tomu .Motorka mi stojí v baráku, a aby byla provozu schopná tak stačí udělat elektriku, nalét olej a nasadit nádrž. Válec byl opískován a nastříkán barvou na výfuky. Motor je mírně vyleštěný( šlo by to ještě víc, ale nechtěl jsem aby moc vyčníval) Na moto je spousta novych dílů, které doložím fakturami. Např: nové ložiska v kolech, duše, páčky, spojka, spínač brzdových světel, repas předních tlumičů, válečky v páčkách,Kuličky v krku řízení,pružina na stojan, stojan,pásek na špice v ráfku, aby se nepíchla duše, gumičky v kohoutku na benzin atd atd. Rychle jednání- nějaká sleva na místě
Prodám Lexus IS 250 Luxury RWD AUT 2007 155 000 km
- Jedná o nejluxusnější výbavu tohoto modelu:
- Vyhřívané/ odvětrávané sedačky, Paměti sedaček, Zadní kamera, Adaptivní tempomat, El. zadní sluneční clona, Skvělé audio Mark&Levinson s DVD surround a 14 reproduktory, El. střešní okno, El. nastavování volantu, Bezklíčový přístup i startování, Xenonová natáčecí světla, Zatmavovací zrcátka, Pádla pod volantem
- Jízdně se jedná o velmi tichý a komfortní vůz. Zkrátka luxusní limuzína v menším balení
- Kilometry jsou doložitelné např. na
- Vůz jsem si chtěl nechat co nejdéle a tak jsem nechal vyřešit i dost nákladnou a zdlouhavou opravu automatické převodovky 08/2022. Nyní řadí naprosto perfektně. Samozřejmostí byla i tím pádem nová olejová náplň.
- Po úspěšné opravě automatu byly měněny svíčky, olej v motoru a diferenciálu dle doporučených specifikacích.
- Před opravou automatu byla opravena i světla v Toyotě ID Auto, vadná elektroinstalace a výměna Xenonu
- STK 08/2024
- Tuto zimu měl vůz menší pojistnou událost, kdy se měnil přední nárazník a jeho příslušenství, vše bylo nahrazeno novými originálními díly. Odnesla to i jedna pneumatika, na voze jsou tedy nyní 4 úplně nové letní od Nokianu. Zbylé 3 celoroční pneumatiky mohu k vozu dodat, vzorek mají nad 4mm.
- Do paliva bylo vždy přidáváno aditivum od VIF
- K vozu jsou originální textilní koberečky i neoriginální gumové
- Změnila se mi životní situace a tak jsem se i přes nainvestované peníze rozhodl vůz prodat
Prodám grafickou kartu. Skoro jako novou, ale:
GeForce GTX 1660 SUPER VENTUS XS OC
Mám celkem 16ks.
Byla určena na těžení Etherea. Bohužel jsem na ní těžil cca 3 měsíce a pak skončila možnost těžby etherea a skončila mi fixace na elektřinu. Karta nemá záruční list, protože byla kupována na firmu - to je jeden rok. Než se postavila stanice na těžení, 4 měsíce, pak se necelé 3 měsíce těžilo,(skončila možnost těžby) pak jsem čekal co bude dál. To uplynul rok a až nyní jsem se rozhodl prodat. Popř. možnost prodat výhodně stanici jako celek. Více info po tel.
Prodám Apple MacBook Pro 15,4" Touch Bar / 2,8GHz / 16GB / 256GB stříbrný (late 2017) Radeon Pro 450 se 2 GB paměti GDDR5.
Datum nákupu byl 16.03.2018, původní cena byla 60 766 Kč a kupoval jsem ho v akci se slevou 14 000 Kč kdy bylo výročí narozenin prodejny. 19.3.2020 mi přišel opravený počítač, kdy mi byl vyměněn display, klávesnice, nová baterie a celý spodní kryt. Počítač je naprosto funkční, má 2 miniaturní škrábance na těle, které nejsou téměř vidět.
Počítač je možné libovolně odzkoušet. Má výkonu grafickou kartu, kdy jsem párkrát hrál Counter-Strike: Global Offensive na nejvyšší detaily. Baterie perfektně drží díky tomu, že byla vyměněna.
Mám originál reklamační list i fakturu.
Počítač bude dodán s nejnovějším macOS Ventura v tomvárbím nastavení.
Důvod prodeje, dostal jsem firemní počítač.
Zdravím,
prodal bych své supermoto . S motorkou je plno zábavy. Tomu taky přispívá laděný výfuk od MIVV. Dále je motorka vybavena nastavitelnými tlumiči. Motorku lze řídit s řidičákem A2, v techničáku je totiž zapsáno 28 kW (jinak plně otevřená na 37 kW).
Servis a opravy:
Olej měně co 10-12 mth, dával jsem ji MOTOREX 10W-50 CROSS POWER.
Před 7 mth dělané ventily.
Dále byla na motorce udělána komplet NOVÁ SPOJKA před cca 12 mth.
Nová baterie FULBALT LITHIUM ION díky níž motorka startuje ,,skoro na brnknutí”.
Výfuku byla vyměněna vata.
Vypraný vzduchový filtr.
Motorka má platnou technickou do listopadu 2025.
Motorka je už od výroby motárdem, a proto na ni nenajdete žádné šrámy z lesů či louk jako u jiných supermot.
K motorce přidám dvoje přední pneu a jedno zadní + několik dalších dílů co jsem k ní dostal.
S cenou jsem samozřejmě ochotný jednat. (případně nabídněte)
V případě dalších dotazů, nebo byste chtěli více fotek, neváhejte kontaktovat.
supermoto,motard,cross,ktm,exc,450,Yamaha, Kawasaki,Honda,gas gas,
Nabízím Goretexovou bundu od PSI Hubík. vel. 48. Já mám 175cm a 80kg, a byla mi akorat. doporučuji spíše pro menší postavu.
Ježděná asi 4-5 let, celoročně. Třídení cestu v permanentním dešti z Bosny dala na výbornou. Se zimní vložkou x zimních srazů. Do poslední chvíle jsem neměl pocit že by vodu už nezvládala, ale nárok by už samozřejmě měla.
Chrániče loktů, ramen, páteřák, asi netřeba zmiňovat.
Není nová, hlavní zip má "nahrazené" poutko. Zip na rukávu ho nemá (k provozu netřeba).
Hlavní sucháče podel hlavního zipu by zasloužily chvilku s nítí.
Je po vyprání (ve spešl jemném prášku) ale třeba předloktí nesou stále známku ježdění na jawách.
"Padlá" jen symbolicky. Žádné velké odřeniny, nebo prodřeniny :-)
Blbec jsem si koupil z rozmaru novou neznačkovou, a musím znova do Tlumačova. Zvykl jsem si na kvalitu :-)
PC. byla snad přes 10tis.
Benešov, dobírka, dohoda, výměna..
Prodám nájezdovou brzdu vhodnou pro karavany nebo vlek pro celkovou hmotnost 3000 kg. Loni v srpnu byla koupená a namontovaná v servisu na karavany, tři týdny zpět jsem couval (moje drahá polovička ukazovala) tak jsem naboural, propíchnul nárazník pákou ruční brzdy a od nárazu prasklo uchycení tlumiče páky. Musel jsem rychle vyřešit problém a koupil novou, protože dovolená už byla zaplacena. Nyní nabízím za půl ceny. Páku ruční brzdy stačí sundat, srovnat a převařit oko uchycení. Cena nové 14350 Kč
Prodám hydraulickou ruku z vozu Tatra 148 kovošrot (výrobce Kovošrot s.p. Lom u Tábora). Na konci ramene byl otočný drapák (ten chybí, jsou úchyty a dvě pístnice). Konec druhého ramene je hydraulicky výsuvný. Délka ramen je 2m+2m+cca 2m výsuv (celkový dosah cca 6m). Nosnost 6t nakrátko (neověřeno). HR má rozvaděč, opěrné nohy, nádrž na olej a je na ní celkově 8 pístnic. Aktuálně je rozložená do dvou dílů pro lepší manipulaci (jen se zasadí do sebe a protáhnou hadice). Možno použít k montáži na jakékoliv vozidlo, ke stavbě vyvážečky, za traktor, na valník, přívěs, jako podkop na traktorbagr, minibagr, na stabilní umístění - jako jeřáb... Je opravdu masivní, vlastní váha odhadem 1,5-2t. Hlavní pístnice je na přetěsnění. Byla nedávno sundána z vozidla a byla funkční. Měl jsem ji na jeden projekt, ale vyřešil jsem to jinak. Po dohodě mohu dovézt. Foto s vozidlem Tatra 148 je pouze ilustrační (Tatru 148 nemám a neměl jsem).
Prodám tento nehodový Passat ve skvělém stavu. První registrace vozu byla v říjnu 2017. Auto jsem dovezl z Německa v červnu 2021. Vůz má platnou technickou prověrku do 4. listopadu 2024. Veškerá údržba/servis na voze je prováděna v autorizovaném servisu VW, zdokumentována v centrálním systému Volkswagen a mám veškeré papíry. Dne 5. července proběhl u vozu velký servis motoru v autorizovaném servisu Volkswagen, další by měl proběhnout na hranici 400 tisíc kilometrů.
V ceně jsou 2 sady originálních hliníkových kol Volkswagen: 17' kola se zimními pneumatikami Michellin Alpin 6 staré 2 sezóny a 16' kola s novými letními pneumatikami Nexus zakoupenými v květnu loňského roku.
Má najeto 232 700 km, extrémně nízkou spotřebu paliva v průměru činí 5,5 litru na 100 km dohromady. Na otevřené silnici jde pod 5 litrů. Jezdilo se převážně po dálnicích.
Má dvouspojkovou 7 stupňovou automatickou převodovku DSG s ekonomickým a sportovním režimem. Výbava zahrnuje adaptivní tempomat, automatickou brzdu zabraňující kolizím při nízkých rychlostech, sedadla ErgoComfort, masážní sedadlo řidiče, vyhřívaná přední sedadla, vyhřívaná zrcátka, 3sektorovou klimatizaci, 220V kabinovou zástrčku.
Měl jsem s ním asi 40 000 km a nikdy žádný problém.
Toto auto prodávám z důvodu stěhování do země mimo EU, kde by registrace tohoto vozu byla komplikovaná. Vůz je možné si prohlédnout a odvézt na zkušební jízdu do Brna.
V případě jakýchkoliv dotazů jsem plně k dispozici. Upozorňujeme, že nejsem česky mluvící, proto je překladač do angličtiny povinný pouze pro česky mluvící kupující.
Děkuju
Nabízím hliníkové štítky SPZ a palubní desky v autentickém provedení dle originálu. Destičky jsou potištěny a lakovány matným lakem přímo na hliník. Nejedná se tedy o samolepku.
Styl písma jednotlivých ročníku kopíruje originál s důrazem na maximální věrnost včetně typografických "anomálií". :) Styl písma jsem čerpal z fotografií, kdy shoda byla obvykle 4-6 fotek z různých SPZ. Mohu tedy říct, že SPZ k danému roku byla skutečně taková, kterou jsem překreslil. Štítek palubní desky je věrná kopie z Moskviče r. v. 1976.
Některé ročníky chybějí - nenašel jsem zatím dostatek podkladů k jejich překreslení. Pokud v nabídce nenajdete rok výroby vašeho Moskviče, tak mě prosím kontaktujte a konkrétní ročník připravím.
Pokud chcete i novodobé např. s datumem roku renovace, tak mohu připravit na zakázku.
Štítky jsou vytištěné na hliníkový plech o tloušťce 0,5mm.
150 Kč + 50Kč poštovné.
Odesílat budu v bublinkové obálce vyplněné kartónem, aby nedošlo k poškození štítku.
Dále nabízím:
Hliníkové objímky kolem světel, štítky palubní desky a SPZ, Plexi na šlapací Moskvič.
Kontakt:
Tel.:
E-mail: berger.luk@