byl jsem mengeleho asistentem - strana 7
Počet nalezených inzerátů BYL JSEM MENGELEHO ASISTENTEM: 1000 - strana 7
Zamluveno do 24.3.
Prodám herní PC
Procesor Ryzen 5 3600 6/12 Jader
Operační Paměť 16 GB RAM
GK AMD Radeon RX5600XT 6gb ram (výkon jako RTX 2060)
1TB M.2 SSD Gigabyte vybaven přídavným chladičem
Základní deska je od MSI s chipsetem B450
Zdroj Gigabyte P550 velice kvalitní zdroj s certifikací plus 80 bronze. Úplně nový
Case je taktéž nová od MSI s průhlednou bočnicí ze skla žádný šuvex plech s dobrým airflow.
V počítači je čistá instalace Windows 10 (možno zdarma přejít na Windows 11)
Upgradoval jsem PC a rozhodl jsem se udělat ještě tento než to prodávat po dílech. Takže jsem koupil novou skříň a zdroj, ostatní komponenty jsou dva a čtvrt roku staré.
Procesor je osazen kvalitním RBG chladičem přímo od AMD a kuli lepší efektivitě (menší spotřeba/vyšší výkon) je lehce přetaktován na 4.225GHz při napětí 1.24V. Ve stres testu tedy dává obdobný výkon jako vyšší model X a teplota se drží na krásných 70ti stupněch.
Počítač je možno v budoucnu velice snadno upgrejdovat ať je to rozšíření paměti RAM či výměna GK a není problém osadit i novější Ryzen ze řady 5000 (provedl jsem BIOS FLASCH takže stačí popřípadě pouze vyměnit)
Ale jestliže chcete hrát ve FHD či 1440p sestava si s tím poradí.
Když jsem počítač dělal, tak jsem na komponentech nešetřil a počítač postavil na kvalitním základu který může ještě pár let snadno sloužit.
Z důvodu nové case je PC jako nový a je tedy vhodný i jako dárek. Všechny drivery a ovladače jsou nainstalovány. Počítač stačí jen zapnout, nemusíte nic řešit.
Pro bližší informace je možno volat do 20:00 a nebo SMS/e-mail. Samozřejmě je možné předvést funkčnost a dám osobní záruku na odzkoušení.
Byl bych raději za osobní předání, ale nebráním se ani zaslání po rozumné záloze.
V případě vážného zájmu je možné se rozumně domluvit, ale počítač neměním a nabídky typu 10000,- ignoruji.
Kam nechodit pracovat už vím,tam jsem byl, :) jsou místa kde mě vyloženě nechtějí,kvůli věku,vzhledu a požadavkům,ale jsou také místa kde bych nechtěl být já ale...
Krásný dobrý den. Jmenuji se Radoslav jsem 54 let mlád a hledám JOB na ŽL - OSVČ,job který dává smysl. Jsem ČÍŠNÍK,vrchní číšník a manager restaurace a tudíž hledám práci jako ČÍŠNÍK a .... s praxí cca 30 let. Mám rád složitější obsluhu a kvalitní servis. Jsem z Trutnovska i z Liberecka :) Jsem trošku silnější postavy ale umím to nosit :) Zvládnu načepovat pivo i vytvořit nějaký ten koktejl stejně tak i udělat výbornou kávu. Miluji dobrou kávu a připravuji jí tak,jak se připravovat má proto věřím,že máte kvalitní kávovar a nikoliv žádný starý pekelný stroj. Neumím latte art ale vždy tam něco vytvořím,důležité je umět udělat dobrou mléčnou pěnu - říkám tomu ABSTRAKTNÍ Latte Art :) Nekouřím,neberu drogy a piji jen de facto svátečně. Individuální pro klientský přístup je samozřejmost. Začátečnicky mluvím Slovensky,Rusky,Polsky,Německy,Anglicky . Svoje řemeslo mám rád a proto chci dělat v profesionálním teamu s profesionály ,pokud je nemáte,pomohu Vám je najít a zaškolit. Majitel který umí ocenit mou práci je samozřejmost a MOJE LOAJÁLNOST také , domluva musí být oboustranná.
Nesnáším křičeni mých nadřízených na mou velikou maličkost ,jsem sice starší ale Né hluchý ... :-) Děkuji
Pracuji za nástupní plat - 235 Kč Brutto / hod .
Pracuji max.12 hod/den :)
Takže - Pracuji 16 dní/měs.
Vše je na dohodě ...
Hraji golf a tak mohu i golfové resorty :-)
Těším se na vzájemnou spolupráci.
S pozdravem
Radoslav
kontakt :
dejdaroslav@
Děkuji
ViewSonic PJD7830HDL:
Prodám málo používaný projektor značky ViewSonic. Doma jsme jej měli na občasné promítání filmů, ale kvůli rekonstrukci bytu a přesunu nábytku na něj (a projekční plochu) už nezbylo místo. Životnost lampy je výrobcem stanovena na 3500 hodin, tato (stále původní) lampa má vysvíceno pouze 329 hodin, tj. ani ne 10% z její celkové životnosti. Kvalita obrazu je pěkná, jedná se o opravdové FullHD. Barvy jsou živé, zaostření a velikost obrazu je možno upravovat manuálně přímo na projektoru a projekční vzdálenost se pohybuje mezi 0,7 až 9,7 metry. Doma jsme jej používali ve vzdálenosti zhruba 4 metry od plátna a ostrost obrazu byla tak akorát, aby nebyly vidět jednotlivé pixely. Úhlopříčka obrazu v tomto případě byla 100" (2,5 metru). Drobné úpravy velikosti a tvaru obrazu je možno provádět i digitálně v nastavení projektoru. Součástí projektoru je napájecí kabel a dálkový ovladač (sloužící zároveň jako prezentér a laserem).
Zkoušel jsem na něm hrát i hry, ale kvůli latenci obrazu se hodí jen na budovatelské hry, strategie, či nějaké oddechovky. Ve střílečkách už zpoždění obrazu vnímat budete. Toto zpoždění jsem vnímal stejně, jako u průměrných domácích TV. Podpora 3D - potřeba dokoupit 3D brýle. Jednou jsem je měl půjčené a byl to pěkný zážitek.
Cena projektoru 7500kč.
ELITE SCREENS T120UWH:
K projektoru nabízím i projekční plátno značky Elite Screens. Použito jen 2x, je tak stále jako nové. Původně jsme promítali na zeď :) Plátno je opatřeno trojnožkou, kterou jsem měl původně v plánu odmontovat a plátno zavěsit za zeď - ale rekonstrukce bytu tomu taky dala stopku. Trojnožka má ale výhodu v tom, že během necelých 5 minut zvládne 1 člověk vybalit a vztyčit plátno o velikosti 120" (304cm) prakticky kdekoliv. Kartonové balení s pěnovou vystýlkou zaručí, že plátno zůstane v pořádku i během častějšího přenášení, nebo převozů autem. Krabice samotná odpovídá velikosti plátna a jen tak tak se mi vešla do Octavie 3 combi.
Cena plátna 4000kč.
Samostatný projektor nabízím za 7500kč, samostatné plátno za 4000kč. Pokud ale koupíte projektor i plátno dohromady, jsem ochotný se dohodnout na celkové ceně 9000kč. Celý set jako deální řešení pro domácí kino v bytě i na zahradě, nebo jako doprovodná projekce na hudební a jiné akce. Na internetu jsem viděl náhradní lampy do projektoru za cca 2500kč. Ale vzhledem k životnosti té dosavadní bude třeba ji vyměnit až za několik let.
Pouze osobní předání. Platba na místě v hotovosti, nebo na místě přes QR kód. Je možnost si vše prohlédnout, ohmatat a vyzkoušet. Díky jednoduchosti klidně i rozbalit a vztyčit plátno. V rámci prahy možno doručit mým autem (+200kč).
Pokud se prodej uslkuteční do 25.2.2023, snižuji celkovou cenu na 8000kč.
Dobrý den,
Rozhodla jsem se prodat svoje Subaru Impreza.
Důvod: Stěhování a potřebuji peníze.
R.v. 2006
Motor: Atmo 1.5 77kw.
Auto jsem kompletně předělala na wrx vzhled, je vyvoskovaná, ošetřena. Zdravá kastle. U Subara cenné.
Wrx přední brzdice, nové kotouče zadek i předek, olej dělaný v dubnu minulého roku. Zadní brzdiče po repasu. Do auta dávám olej liqui moly. Rozvody dělané před rokem. S autem jsem najela jen 15k km za dva roky. Nájezd 167xxx km. Nové prachovky, čepy.
Stk do 04/24
Auto je v garáži.
Až na dveře, kufr a zadní nárazník je celá po laku. Interiér taktéž předělaný na wrx, sedačky, manžeta řadící páky, original Subaru rádio atd. Původně nic z toho v tom autě nebylo. Sháněla jsem veškeré díly přes rok. Mám fotky před a po kdyby byl zájem.
Originální wrx kola 17’. Nechala jsem je zapsat do TP.
Mohu přihodit starý (zimní naraznik) a starou kapotu. Plus origo volant do Hawka. Stačí ho jen namontovat, ja na to už bohužel nemám čas.
Cena je pevná.Na odpovědi dam 90 a odvezu nereaguji. Trvám na společném přepisu.
Lipo je urvané, nezvládlo diru u benzinky. Svítí airbag, ale to kvůli sedačkám, měla obyčejné a jsou tam z wrx, takže je odpojené čidlo. Jak jsem psala nemám čas cokoliv řešit už.
Více info po telefonu, ráda řeknu vše co vím, auto má ke svému věku zdravou káru.
Bazary nevolat!
Dlouho jsem zvažoval jestli prodat nebo ne svoji Audi A5 rok 2010, protože auto je ve velmi solidním stavu. Nakonec jsem se rozhodl jej nabídnout. Na prodej ale nespěchám.
Auto má najeto 290 tisíc km a není to vůbec poznat. Bylo o něj dobře staráno, vždy správně servisováno, při řízení všechno pevné, nic nehučí, neklepe apod. Tankována byla převážně Verva za posledních asi 7 let. Do dalšího běžného servisu zbývá asi 4000km. Gumy jsou na dojezd toto léto. Brzdy jsou zánovní, dělal jsem je na podzim a jinak mě nenapadá co bych dál zmínil, všechno je v autě jak má. Diagnostika nepsala absolutně nic a v zimě auto startovalo úplně perfektně. Je to original S-Line, z výbavy má snad všechno co může mít. jediná vada na kráse je malá promáčklinka na blatníku viz foto, ale žádný problém to nechat za pár korun opravit. Je to v ohybu a viděl jsem někde na YouTube, že šikovný kutil si to opraví i sám. Kola jsou 18 palců, byla k tomu i druhá sada, ale tu jsem prodal, protože nebyla nic moc a autu kazila vzhled. K autu jsou dva klíče. Auto má DPF filtr, byl asi před 3-4 lety čištěn. Většina km co auto najelo bylo dálničních. A taky jsem zapomněl zmínit, že je to manuál a předokolka, takže co je za mě super je to, že si člověk může vybrat jestli jet na spotřebu nebo letět po dálnici.
Důvod prodeje je ten, že mám práci jen kilometr od domu a když zrovna nejdu pěšky, tak jezdím starší benzínovou A6tkou. Nemá smysl startovat na malou vzdálenost naftu a ještě s DPF filtrem. Navíc bych si rád pořídil do budoucna Q7čku, takže výměna možná POUZE za Q7 v solidním stavu se slušným nájezdem.
Auto je možné vidět kdekoliv v okolí Rozvadova, vše na domluvě. Žiju pár kilometrů za hranicemi v Německu.
Autobazary prosím nekontaktovat.
Na zbylé dotazy rád odpovím, děkuji.
Prodám motocykl značky Kawasaki Klx 250S. Motorka je v krásném a velice zachovalém stavu. Je to kvalitní japonská práce co snese snad úplně všechno (nesmrtelný stroj). Motocykl jsem již dvakrát inzeroval, ale pokaždé jsem si prodej rozmyslel a inzerát stáhnul. Doufám, že už si to nerozmyslím :) Opravdu prodávám s těžkým srdcem. Koupili jsme byt a teď je třeba každá koruna. Nepotřebuji ale nutně prodat takže smlouvači ani nepiště. Cena je 95000kč. S cenou jsem ochoten málo pohýbat jen osobně u motocyklu.
(Sleva na cestu je možná). Vím co prodávám a taky co za to chci. Zkušební jezdci prosím nejezděte. Abych se vyvaroval zkušebním jezdcům, tak předem upozorňuji, že před zkušební jízdou budu požadovat předložení občanského průkazu a složení zálohy. Mám špatnou zkušenost, jednou mi pán položil Er5 co jsem prodával, nakonec jí ale koupil :) Teď už přejdeme ke stavu motocyklu.
Je to velice povedený kousek. Rok výroby 2009, najeto má 28 tisíc km. Stk do 31.3.2024. K motocyklu mám náhradní plasty, laděný výfuk plus originál k tomu, kryt pod motorem, blástry, nabíjení na telefon, držák na telefon, velký kufr a úplně nová baterie. Servis byl dělaný každý rok v autorizovaném servisu Honda. Autorizovaný servis Kawasaki mám 60km od domova, tak jsem jezdil do Hondy co mám asi 15km. Motocykl mám 3 roky a můžu říct, že je to opravdu spolehlivá mašina. Motocykl má nastavitelný zadní tlumič a interval oleje jsem vždy zkracoval na 3000km. Olej je měněn na podzim a je na něm najeto necelých 500km. Interval oleje je 6 tisíc, ale doporučuji měnit maximálně po 4 tisících pro dobro a životnost motoru. Na email moc nechodím. Piště mi sms na číslo a já vám pak zavolám. Motocykl neměním jen prodávám a jen pro opravdu vážné zájemce. Do konce března je cena 90000kč.
Po dlouhém zvažování jsem se rozhodl prodat svou e39 540ia.
Auto mi víceméně jen stojí u domu a příde mi líto aby se sním vůbec nejezdilo, byl to vzdy takový muj malý sen si tohle pořídit, bohuzel jsem si nevybral nejvhodnejší dobu.
Další vec je ten automat, který mě moc nenatchl????
E39 540ia 1997 210kw
české doklady, stk do června 2024
Nájezd nejspíš nestočený, na budíkách 457xxx
Barvu přesně teď nevím, ale moc jsem jich v takové neviděl, přeskládáno na face.
Výbava myslím relativně slušná
16:9
El. Zadni roleta
DSP audio
Dvojité okna
Xenon
Sedačky černá kůže manual + výhřev
U tech sedaček si nejsem uplně jist oco jde, ale podle předchozího majitele se jedná o verzi NAPPA s prošíváním viz foto ????♀️????♀️
Čidla vzadu
DSC
Multifunkce
M-podvozek
Jinak asi nic zvlastniho, mozna jsem zapoměl na něco.
Auto je myslím v pěkném stavu, má relativně minimum nějakých šrámů, oděrek apd…ale samozřejmě se kosmetika najde. Lak je pěkný, koroze se samozřejmě nějaká najde, ale jeto minimum, lemy apd vše zdravé, kostky jsou všechny na svém místě, zvedání bez problémů, dokonce jsem měl zvedlé na zemi za samostatné body a v pořádku, zespod ale nějaká ta koroze viďet samozřejmě jde. Prahy už se v minulosti někdo pokoušel nejspíš opravovat.
Servis mezi lety 2019-2022
Motor prošel relativně velkým servisem
(Rozvod, řemeny, napínáky, cívky, pístní kruhy, dělaná hlava, ventily, proplach, všechna těsnění, vačková hřídel)
Motor je suchý, nic z něj neteče, nežere vodu ani olej.
Dělané brzdy, desky + kotouče, vedení + čištění třmenů
Nový chladič + servis klimatizace ( chladič, hadice)
Repas automatu + oleje a filtry ( žádnou jinou zkušenost s automatem nemám tak nemuzu srovnávat ale myslím že řadí pěkně, přepnutí do režimu S nebo na sekvenci bez problémů.
Podvozek bez vůlí, vše pevné.
Ložisko na kardanu, elektronika na převodce.
+ spousta dalších čidel a dalších věcí.
Na autě uplně nový koncák od SCHMIEDMANN, středový díl origo a bez katů. S výfukem by si to chtělo trochu pohrát, nějaké dirky se najdou.
Součástí ceny jsou origo 18” style 37 ( znalejší znají hodnotu těchto kol ) na moc pěkných pneu.
Na spoustu veci jsem urcite zapomel, auto má i své neduhy, vše rád prozradím, prosím idealně volat a prosím pouze lidi co opravdu něco takového chtějí pořídit. Tel:
Cenovku bych si představoval 205tis včetně kol. O ceně se hodlám bavit až na místě.
Dobry den
Uvazuji nad prodejem mého patrola. Nejety v terenu, pouzivan jako daily, auto na cestudo prace a zpatky.
2,8 D, 85kw, bez uprav motoru ci podvozku.
Koupil jsem si ho z nostalgie(mel jsem stejny ale 4,2D v Sudanu). Puvodne jako zdravotnicke zachranarske velitelske vyjezdove vozidlo v Jihlave. Komplet fotodokumentace. Proto mel technickou á 1 rok jako kazda sanitka. Najeto mel 63000tis.km v dobe koupy. Pak jsem delal komplet nove brzdove rozvody- v medi, repas nekolika brzdicu a trmenu, vymena interieru sanitky za original sedacky (v technicaku jeste neni, neni cas, ale povoleni od Nissan CR mam - dokument). Minimalni koroze zadniho praveho prahu..stejne obe zadni casti prahu a lemu vymeneny a vyvareno, komplet osetren podvozek, dutiny...ram zcela puvodni bez koroze. Chybi dodelat vnitrek horniho tapecirungu..Nove zhavice, relatka, 1 rok stara baterka, repas alternatoru etc etc,na miru delane autokoberce vcetne kufru..spis jsem to ladil do original civilniho stavu.
Auto ma zevni zasuvku a invertor..tak jako sanitky..chtel jsem auto na vylety s rodinou, ale je mensi nez se zda, spis pujdem cestou VW transporter. Byl to COVID projekt. Dokud jsem jezdil do prace par km, nevadilo, t.c
jezdim min.50km denne..na to to auto neni.
aktualne najeto pres 78500km denne v provozu ! jizdva krat menene oleje a filtry vcetne diferaku,promazavane maznice a vse potrebne.
Idealne pro mlade dobrodruzne pary na expedice a prestavbu, pro nekoho kto oceni klasiku a dobre zakonzervovany kus, takovy jiz v CRneni, ceny navic stoupaji. Nebo oceni movitejsi myslivec.
Nebranim se rozumnemu jednani, ale vim, co mne auto stalo, co to dalo prace ho sehnat a dat do stavu, ve kterem je (vsechny prace delane v servisu, ja nemam kapacitu pripracise do toho poustet svepomoci)
Mam k nemu origo berany, zadni sedacku. Zakonna poistka jenom 4000kc.
Prodám vcelku zachovalý fekalni vuz Praga V3S 1989 s originálním vozovým sešitem od 0 km, pasparty cisterny a dobovým katalogem náhradních dllů, original zluta dobova SPZ.
Vozidlo jsem kupoval na jaře 2022 po prvnim majiteli - OBEC, ktera ho kupovala jako nový. Vozidlo jsem používal cca 3 měsíce, než jsem byl nucen přejít na větší. Od té doby je V3S odstavená. Chtěl jsem si ji ponechat jako záložní auto, ale je mi líto jí nechat stát, když by mohla někomu ještě plně posloužit - vývěva a cisterna je plně funkční, saje opravdu výborně. Rychloupínák na vzduch.
Auto je plně pojízdné, funkční, v zimě startuje dobře, loni jsem nechával dělat brzdy, aby fungovaly jak mají, loni měněny zadní gumy, měněný motorový olej - tekla mi nafta do oleje přes čerpadlo - opraveno, nové náplně v diferácích a převodovce.
Zavady - místy rez, jeden akumulátor pravděpodobně spatny, sjeté přední gumy, nefunkční uzávěrka - mám na ní komplet nové díly od táhel, lanka, kladek, pák na nápravách atd, mám to už rok nerozbalené, nedostal jsem se k tomu, přidám k vozu.
SPZ jsou v depozitu, STK koncila 10/22, nutno udelat novou, pripadne mohu s STK zájemci pomoci, od brezna 2023 neni nutno pro prevod vyndavat znacky z depozitu ci delat STK jako tomu bývalo drive, v pripade potreby je moznost dopravy na plataku kamionem.
Ideálně pro někoho, komu ještě poslouží na práci.
Nabízím k prodeji pocit svobody jménem Mazda 3.
První majitel si auto pořídil 05. 08. 2015. Po 4 letech auto prodal do autobazaru (Autosalón Jiří Souček s.r.o.), kde jsem si ho 19.02.2019 koupil já a tím si splnil sen. Díky tomuto autu jsem poprvé zakusil, jak chutná pocit naprosté svobody.
Mám s ním spojeno mnoho krásných zážitků a nespočet dobrodružství. Jen s velice těžkým srdcem se s ním budu loučit, protože jsem dostal auto služební.
Zpátky k autu. Při každé jízdě jsem si užíval cestování bez starostí, v pohodlí a bezpečí. Bezpečnostní asistenti, ABS, ESP, nouzové brždění, či automatické aktivování výstražných světel jsou samozřejmostí. Stejně tak na delších cestách oceníte tempomat. Rozjezdy do kopce nemusí už být noční můrou díky asistentu rozjedu do kopce. Jízdnímu komfortu rovněž napomáhá i automatická dvouzónová klimatizace. Ani jízdy v noci nebudou nepříjemné, vozidlo je vybaveno samostmívacím zpětným zrcátkem, takže již žádné oslňování od aut jedoucích za vámi. Vyhřívané zadní sklo a zrcátko vám naopak v zimě ušetří práci se škrábáním námrazy.
Někteří z vás určitě ocení zadní parkovacími senzory, kterými je auto dodatečně osazeno, takže při couvání už nemusíte mít strach, že byste nabourali druhé auto. Nicméně, ani senzory nejsou všemocné a na straně u řidiče jsem lehce odřel blatník a část dveří o žlutý sloup C v OC. Na předním nárazníků je pak malý ďolík, a to od řidiče, který do mně nacouval, bohužel měl "senzory" v podobě tažného zařízení. Rozsahy poškození (a foto sloupu) v nahraných fotografiích. V poslední řadě jsou na autě malé kosmetické vady od všudypřítomných odlítajících kamínků.
Díky USB/ Bluetooth připojení si při jízdě můžete pouštět, a klidně i zpívat, své oblíbené písničky, nebo třeba poslouchat podcasty. A pokud stále ještě vlastníte (vypálené) CD's, tak ani ty není problém v autě přehrát. Pro mladší generace, to je ten disk, který se dnes používá např. na plašení ptáků.
Mazda 3 je navíc všeobecně známa svým spolehlivým motorem. Tento benzínový motor o objemu 1,5l (74kw) se 6ti stupňovou manuální převodovkou je i velice úsporný. Mně se podařilo dosáhnout dlouhodobé kombinované spotřeby (okresky, dálnice, město) asi 7,8l/ 153km. To odpovídá vzdálenosti z mého bydliště do Pražských kanceláří, kde se pravidelně vyskytuji a kam jsem autem pravidelně dojížděl. V přepočtu je to 5,1l/100km.
Díky pravidelnému, převážně autorizovanému servisu, přičemž poslední výměna oleje a servis byl proveden v místním, neméně kvalitním servisu, je auto připravené na dobrodružství. Faktury od servisů mohu doložit.
Vyrazit objevovat svět můžete hned, za jakéhokoliv počasí, vzhledem k tomu, že k autu přidávám zdarma originální sadu letních 16'' alu kol, na kterých jsou obuty gumy Michelin. Aktuálně je auto na zimních 16'' "plecháčích" a gumách značky Fulda. Obě tyto sady budou ještě min. jednu sezonu skvěle sloužit. Stejně tak vás nebude nějaký čas obtěžovat ani STK, kt
kupováno 07/21 (doživotní záruka na rám, řiditka, vše ostatní v záruce do 07/23)
velikost rámu L, dle výrobce pro postavy 176-184 (nastaveno na 183, 80mm představec)
Kompletní sada Ultegra R8000 (brzdy, převody, páky, střed, kazeta...)
Kola Fulcrum Racing 4
Po kompletním servisu (řazení, brzdy, komplet rozebrání, vyčištění a promazání středu, hlavka, nábojů a převodů(vosk)), nové lanka, bowdeny pouze vyčištěné, ke kolu dám ještě nové brzdové gumičky.
Kolo má najeto lehce přes 5000km, momentálně na třetím řetězu (měněno 06/22, najeto cca 2000km, stav pořád OK) - řetěz SRAM PC RED22 Hollowpin, řetěz byl vždy voskován, cca co 200km nebo dle potřeby. Letos jsem pouze měnil patku měniče (stará už byla měkká). Kazeta má před sebou ještě minimálně dalších 5000km.
Obecně jsem kolu vždy dopřál vše co bylo třeba, nejeví absolutně žádné známky stáří, nikde nic nekřupe, neklepe ani žádné vůle, vše jak má být.
Na kolech jsou obuty origo pláště, každopádně ke kolu přidám ještě set pláštů Michelin PRO4 Endurance (najeto asi 2000km, ale do rezervy postačí krásně). Omotávky VR Grip.
Nikdy jsem s kolem neměl nehodu, ani jsem ho nepoložil (párkrát to bylo o fous :D), takže rám i vidle jsou ve 100% stavu. Bohužel jsem jednou při čištění použil trošku agresivnější leštidlo a podařilo se mi sedřít barvu z převodníku, levé kliky a přední čelisti (pouze nápis).
Jsem ochotný s cenou hýbat. :)
Ahoj, jmenuji se Miles, narodil jsem se v roce 2016 a mám 22kg. Jsem nejspíš kříženec kolie s labradorem. Dne 20.2.2023 jsem byl přivezen do útulku s pár kily na víc a také velice dlouhými drápky. Proč? Sám nevím :-( Jak vidíte na fotce, jsem totiž velmi usměvavé, přátelské povahy. Pejsků si zatím moc nevšímám a když, tak u toho kroutím pořádně ocáskem. Musím na sebe prozradit, že jsem velmi čistotný, kontaktní, s velkými roztomilými oušky a úplně si neuvědomuji svou váhu. Umím z povelů sedni, lehni, také popros a kruť zadečkem a ocáskem :-D Bohužel se mi v kotci vůbec nelíbí. Až navštívíte útulek a uslyšíte plačtivý nářek, přiznávám se, jsem to já.
Do adopce odejde očkovaný, čipovaný, odčervený, odblešený, na základě podpisu adopční smlouvy a uhrazení příspěvku na péči, s podmínkou kastrace. Zájemce prosíme o vyplnění adopčního dotazníku na našich stránkách útulku AniDef Žim.
Tel:
Nechtěla jsem ho původně prodávat, jelikož jsem na něj šetřila hodně měsíců, život jde ale dál a zájmy se mění. práci s usní jsem postupně opustila a již neplánuji návrat. Používaný byl příležitostně, měla jsem živnost a vyráběla. Avšak nikdy jsem firmu nerozjela na full time a regad je pořád ve stavu zánovním...
vše co je, prodávám pohromadě nikoliv samostatně. Jedno železo jsem nechávala ve Francii vyrábět zakázkově. Někde mám druhou fakturu ale nechce se mi ji hledat. Preferuji osobní vyzvednutí než zasílat.
Prodám krásný v top stavu set na kočárek Stokke Xplory šitý na zakázku, fialový se sovou, bouda vyteplená s odepínací kožešinou bez té kovové tyče, tu jsem si přendala z originál boudičky, je v boudičce i větrací síťka, nánožník vyteplený na sporťák, ale na fotce je vidět, že jsem používala i na hlubokou vaničku, jen jsem ho dole podhrnula, šité na míru z nepromokavé kočárkoviny, shopka neboli taška pod kočárek na nákup, pěkně velká, rukávník s kožešinou a navíc taška na kočárek. Vše používané pouze párkrát v zimě, pořízené k vánocům. Protože jsem si koupila V4 se zimní výbavou, tak jsem již tento nevyužila. Jako nový!
Zdarma přidám kožešinku na madlo k dítěti. Pak podložku ze stejné umělé kožešinky viz foto. Kterou jsem si nechala dodatečně udělat. Pokud by se Vám sovičky nelíbily, lze je odpárat. Ale byl hodně obdivovaný :-)
Nebo nechat u šikovné švadleny přešit na jiný, novější typ stokke. To už je na vás. Cena + 80Kč zásilkovna.
Prodám zachovalou a plně pojízdnou Fabii Sedan 1. generace, která je v provozu od roku 2001.
Koupila jsem ji v bazaru v roce 2020 a udělala na ní spoustu práce, takže jezdila jako po másle. Neměla jsem s ní žádný větší problém, řešila jsem spíš klasiky jako baterku, spojku a rozvody, měnila olej...
Nejedná se o žádné moderní vozítko, ale vždy mě dovezla, kam jsem potřebovala a nikdy mě nenechala ve štychu. Hodila by se třeba jako první auto na zaučení či pro nenáročné řidiče.
Prodávám ji tak, jak je - nedokážu říct, jaké může mít vady, ale vše, co vím, Vám řeknu. Na poslední kontrole před pár měsíci mi bylo řečeno, že takové autíčko může v pohodě jezdit ještě i 5 let.
Kosmetickou vadou na kráse je loupající se vrchní vrstva laku, což však na funkčnost samozřejmě nemá vliv.
Obrovskou výhodou auta je velký kufr, který byl vždy dostačující i na cesty s několika kufry a stěhování.
Vnitřní prostory jsou opravdu zachovalé a bez větších vad.
STK jsem obnovovala v roce 2022.
Prodávám ji z důvodu rozšiřování rodiny.
Na požádání zašlu další fotografie a sdělím další informace o vozidle.
Jsem přístupná diskuzi o ceně.
V případě zájmu mě, prosím, kontaktujte raději na e-mail: kv.svatba@
Nabízím k prodeji vozidlo, které jsem kupoval jako nové (11/2019) a bylo využíváno tedy pouze 1 majitelem. Kompletní servis a historie vozidla (servis pouze u prodejce vozidla ČB Auto). Vozidlo je v TOP zánovním stavu a má najeto pouze 37 000 Km. Do provozu šlo 11/2019 a je v tovární záruce do 11/2024.
Vozidlo je stále používáno, ale plánujeme koupi elektromobilu.
Vozidlo má originální tovární záruku do 11/2024!
Skvělá výbava vozidla, která mimo jiné zahrnuje:
- Motor 1.5 TSI 110 kw
- 7 st. automatická převodovka
- BEATS Audio (super zvuk) - v kufru u rezervy originální subwoofer
- Komplet elektrická okna
- Infotainment včetně Apple Car Play
- Senzor deště
- Malý kožený paket
- Sedadla z alcantary (jako nová, nikde neprosezená, poškozená atd)
- Vyhřívaná přední sedadla
- Black paket - černá stropnice, černé doplňky, černá kola atd
- Příplatková šedobílá barva - unikátní, moc ji nepotkáte v běžném provoze
- Elektronický ruční brzda
- Autohold s asistentem rozjezdu
- Přední a zadní parkovací senzory + parkovací zadní kamera
- FULL LED světla
Na vozidle bylo doděláno kvalitní tažné zařízení (Westfaila) a je zapsáno v TP vozidla (použili jsme ho nakonec asi 3x na přestěhování), jinak vozidlo nikdy nic těžkého netahalo.
Dvě sady kol k vozidlu:
- Originální 18" kola SEAT se zimní pneu (dobrý stav na další sezóny)
- Dokoupená černá lesklá kola 18" s letní pneu (dobrý stav na další sezóny)
Dvě sady koberečků:
- Letní textilní
- Zimní gumové
Vozidlo je v TOP stavu zánovního vozu a je stále používáno, samozřejmě drobné kosmetické vady, ale nejedná se o nový vůz.
O vozidlo bylo vždy pečováno, pravidelný servis, výměna oleje po 10 000 Km atd. Vše mohu doložit fakturami ze servisu.
K předání dle domluvy, možno v podstatě ihned.
Vozidlo prodáváme soukromě a není možný odpočet DPH (koupeno a provozováno na privátní osobu), k vidění po domluvě v Českých Budějovicích
Chytré hodinky Apple Watch Series 7 GPS + Cellular 41mm s NFC, GPS, vyměnitelným řemínkem, detekcí pádu, SOS tlačítkem, voděodolností 5 ATM, podporou eSIM, bezdrátovým nabíjením, měřením sportovních aktivit, měřením EKG, krokoměrem a hlasovým asistentem Apple Siri.
Pouze párkrát nošené, nezvykla jsem si nosit hodinky.
Tímto nabizím k prodeji nebo na výměnu své BMW G11 730xd s 8ti stupňovou automatickou převodovkou ZF a Továrním M Paketem
Motor: Řadový šestiválec B57D30 195 kW / 265 PS a 620nm, 2993ccm objemu
Najeto: 195 XXX km do posledního km servisováno v autorizovaném BMW, tudíž čistá náhlednutelná historie.
Rok výroby: 12/2015 - Model 2016
Barva: Mineralweiss metallic A96
STK: platná do 25.11.2023
BMW je původem z ČR a prvním majitelem byla společnost BMW Cartec
Výbava: M Sport Package, Driving assistant plus (plně adaptivní tempomat), Parking assistant (360° kamery), Navigationssystem professional plus Conected Drive services (Online, bluetooth streaming, screen mirroring), nejvybavenější verze Adaptivních Laser světlometů s přisvěcováním a asistentem dálkových (vykreslování), Plně elektrické výhříváné a ventilované komfortní sedačky s dofukem beder i bočnic a paměti + výhřev loketních opěrkek a volantu, 4 zónová klimatizace, Keyless Entry a Go, Head Up display, Harman Kardon surround system, Ambientní osvětlení, Ambient air package (palubní parfém), keramické obložení tlačítek, Executive drive Pro - Adaptivní vzduchový podvozek s predikcí, Softclose dověry dveří, el. sluneční roletka vzadu, noční vidění, plně digitální budíky, bezdrátové nabíjení telefonu, ovladání gesty a spoustu dalšího. Pro další informace k výbavě mě neváhejte kontaktovat nebo více přes VIN dekoder.
Veškerý servis probíhal pravidelně a podle plánu.
Naposledy sedmička navštívila Autorizované BMW LEX z důvodů vandalismu a následné pojistné události kdy se po vysklení několika oken tyto měnili při nájezdu 192 xxx, 25.11.2022.
Před tím vozidlo navštívilo tentýž servis pro výměny zadní pravé vzduchové pružící jednotky při nájezdu 188 xxx, 17.8.2022
Poslední olejový servis proběhl také v LEX Auto TB při 184 xxx, 14.7.2022 tehdy se měnili také veškeré filtry jako vzduchovy, palivový a mikrofiltry také se měnili oboustranně podélné ramena na přední nápravě a řídicí jednotka ovládání gesty.
18.05.2022 sedmička dostala všechny 4 nové letní pneumatiky R20 Bridgestone a 29.11.2022 všechny 4 zimní pneumatiky Vredestein.
Faktury všech těchto úkonů ve vyší bez mála 200 000.- kč náleží samozřejmě k vozu.
Přiští servis si vozidlo dle Palubního počítače vyžaduje za 18 000 km.
Okolo 100 tis. km bylo měněno sání.
Na BMW jsem nechal nakodovat pár drobnosti jako možnost videa za jízdy, paměť start stop systému (není potřeba neustále vypínat) apod.
Auto při prodeji bude stát na Originál R20 BMW Alukolech ve vzoru Styling 648M z fotek k kterým náleží zánovní jak zimní tak letní obutí.
K autu také náleží originál BMW věšák za sedadlo a 2 sady koberečku (velour a guma) + koženková podlaha do kufru.
Nebráním se prohlídce v BMW nebo v jiném servise dle vašeho přání.
7er je v mimořádně zachovalém stavu, jízda v něm evokuje pocity řízení nového vozidla. Má minimum
Vůz jsem si přivezl v roce 2021 ze Stuttgartu s nájezdem 258.000km(nyní 278.000km), jedná se o poslední model před přechodem výroby na třídu GLC, kompletní servisní historie + CEBIA. Jak v Německu, tak u nás garážovaný kus.
Ověřený nájezd. Vůz je schopen sám zaparkovat, takže se člověk nebojí půjčit ženě. Hezký a nezničený interiér, vybaveno satelitní navigací, aktivním parkovacím asistentem s kamerou, radarem a senzory vpředu i vzadu, velkým android infotainmentem s wi-fi(původní je k vozu), kůže, třízónová klima Thermotronic. Snímatelné tažné A50-X.
Pěkná letní dvacetipalcová kola AMG s novým obutím a jednu sezonu jetá zimní sada 17" original MB. Dva originální klíče.
Start-Stop systém.
Vůz a jeho veškerá nastavení jsou již od výrobce v češtině.
Startování tlačítkem+Keyless GO(ale nepoužívám - přidám k vozu)
Alu nášlapy(originální jsou k vozu).
Velmi spolehlivá motorizace 220 CDi
(objem 2143ccm) o výkonu 125kW/170 koní a pohonem 4x4, automatickou sedmistupňovou převodovkou 7Gtronic s pádly pod volantem. Motor bez ADBlue z výroby.
Další výbavy: hands free, vestavěný slot pro iPhone, USB a MicroSD Card sloty, HDD, na výběr tři navigace(originál Mercedes, Googlemapy, iGO), čtení dopravních značek, akt. speedtronic, adapt. tempomat, ABS, spousta airbagů a mnoho mnoho dalšího.
Stav: Ojeté
Stav tachometru: 278.000 km
V provozu od: 25.09.2014
V CZ provozu od: 13.4.2021
Karoserie: luxusní kompaktní SUV
Barva: černá
Klimatizace: Třízónová automatická
Počet airbagů: 8
Počet dveří: 5
Počet míst: 5
Palivo: Nafta
Objem motoru: 2143
Výkon: 125 kW
Převodovka: Automatická 7g
Plní EURO: EURO 5 (195/2013J)
První majitel v DE: Ano
První majitel v CZ: Ano
Servisní knížka: Ano
Země původu: Německo
STK do: 08.04.2023
(není problém udělat novou)
Výbava: Imobilizér, ABS, El. ovládání zrcátek a oken a obou předních sedadel, ESP,
Litá kola zimní 17" Mercedes-Benz,
Litá kola letní 20" AMG, speedtronic a adapt. tempomat, Dálkové centrální zamykání, automatické otevírání pátých dveří, multifunkční volant, autorádio s Android, DVD, YouTube(video za jízdy).
Palubní počítač, Posilovač řízení, Nastavitelný volant, hagusy, tažné, zadní stěrač, Výškově nastavitelná vyhřívaná sedadla, Senzor deště, světel, Bi-Xenon Mercedes-Benz Intelligent Light system, LED světla vpředu i vzadu, přísvity do zatáček. Protiprokluzový systém kol (ASR), Venkovní teploměr, Parkovací senzory vpředu i vzadu + kamera a radar pro aktivní parkování a adapt. tempomat a speedtronic, Isofix, Dělená zadní sedadla, Kožená sedadla, USB, Bluetooth, Automatické denní svícení, Senzor tlaku v pneumatikách a fůra dalších zbytečností.
Stačí se zeptat, na dotazy rád odpovím.
Cena je pevná, ale pochopitelně se dá lehce jednat při prodeji u vozu.
Prodám t5 long,2.0 TDI 103kw,r.v.2014, 9ti místny. Najeto 345 000km. V létě vyměněny DPF filtr za nový,nové Brzdy, v cca 315 000km dělané nové rozvody. STK do 3/24.Auto Vždy dostalo co potřebovalo, sloužilo jako rodinné a na dovolené.
Auto má zvlášť ovládání klimatizace a topeni ve předu a vzadu, po nastartování v zimě pod 7 stupňů se automaticky zapne webasto nezávisle topení + v autě domontovano nezávisle horkovzdušné topení značky planar, které jde zapnout na dálku pomocí telefonu prozvoněním. Na autě jsou zatmavena okna + za řidičem je posuvné okynko. V zadu dvoukřídlé dveře. Auto má couvaci kameru, která se při zařazení Zpátečky Automaticky zapne na rádiu. Dále je vybaven asistentem rozjezdu do kopce. Tažné zařízení jsem donontoval až já. Při rychlém jednání přidám sadu letních gum na elektronech, které byly jezdene jedno léto, takže téměř nové.