inzerce, prodej, prodám, bazar

byl jsem mengeleho asistentem - strana 6

Počet nalezených inzerátů BYL JSEM MENGELEHO ASISTENTEM: 1000 - strana 6

Jawa CL 300 FortyTwo
Rok výroby: 2022 Obsah: 294ccm Výkon: 17kW Stav tachometru: Nové Motocykl skladem Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují. Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech. Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI. Zdroj: Technická data Provedení JAWA 300 CL Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený Počet valců 1 Vrtání x zdvih 76 x 65mm Zdvihový objem 294,72ccm Kompresní poměr 11±0,5 : 1 Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1 Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1 Spuštění motoru elektrické Převodovka 6st Rozvor 1370mm Výška sedla 765mm Objem nádrže 13,2l Rezerva 2l Kola přední 2,15 x 18" Kola zadní 2,50 x 17" Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P Odpružení přední 135mm Odpružení zadní 100mm Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm Brzda zadní Bubnová 153mm Hmotnost bez náplní 182kg Maximální rychlost 125km/h
Jawa CL 300 FortyTwo Blue
Rok výroby: 2022 Obsah: 294ccm Výkon: 17kW Stav tachometru: Nové Limitovaná edice: 28/105ks Motocykl skladem Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují. Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech. Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI. Zdroj: Technická data Provedení JAWA 300 CL Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený Počet valců 1 Vrtání x zdvih 76 x 65mm Zdvihový objem 294,72ccm Kompresní poměr 11±0,5 : 1 Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1 Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1 Spuštění motoru elektrické Převodovka 6st Rozvor 1370mm Výška sedla 765mm Objem nádrže 13,2l Rezerva 2l Kola přední 2,15 x 18" Kola zadní 2,50 x 17" Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P Odpružení přední 135mm Odpružení zadní 100mm Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm Brzda zadní Bubnová 153mm Hmotnost bez náplní 182kg Maximální rychlost 125km/h
Škoda Superb,2012, 1,6 TDi,ELEGANCE,FULL VÝBAVA
Nabízím k prodeji Škodu Superb, ve výbavě Elegance, např. el.ovládané sedačky s pamětí, v koženém provedení s vyhříváním i pro cestující vzadu, navigací, multifunkčním volantem, asistentem parkování, Alu koly, tažným zařízením. Vozidlo je v pěkném technickém stavu s pravidelným servisem, bez poškození karoserie a interiéru. Motor běží hladce, spojka zabírá v cca pol. chodu pedálu. Rozvodový řemen s vodní pumpou byl vyměněn, v současné době tedy není nutná žádná investice. Rok výroby 2012, motor 1,6 TDi, 77 kW, najeto 206122 km, cena k jednání 189000,-Kč Výbava vozu Bezpečnostní systémy: ABS, ESP, Protiprokluzový systém kol (ASR) Asistenční systémy: Parkovací asistent, Tempomat, Parkovací senzory přední, Parkovací senzory zadní Zabezpečení vozidla: Alarm, Dálkové centrální zamykání, Imobilizér Vnitřní výbava a komfort: El. ovládání oken, El. ovládání zrcátek, Elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko, Klimatizovaná přihrádka, Kožené čalounění, Multifunkční volant, Nastavitelný volant, Roletky na zadní okna, Senzor stěračů, Senzor tlaku v pneumatikách, Venkovní teploměr Palubní systémy a konektivita: Bluetooth, CD přehrávač, Originální autorádio, Palubní počítač, Přístrojová deska s barevným displejem, Satelitní navigace Sedadla: Dělená zadní sedadla, El. seřiditelná sedadla, Kožená sedadla, Pamět nastavení sedadla řidiče, Příprava pro isofix, Vyhřívaná sedadla, Výškově nastavitelná sedadla, El. seřiditelné sedadlo řidiče, Vyhřívaná zadní sedadla Světelná technika: Mlhovky, Ostřikovače světlometů, Xenony, Denní svícení Vnější výbava: Dojezdové rezervní kolo, Litá kola, Střešní nosič, Tažné zařízení, Tónovaná skla Pohon a podvozek: Start/Stop systém
Kapitánská vlajka - UEFA 1987- TJ Vítkovice vs Dundee United
Nabízíme Vám originální sběratelskou raritu a to kapitánskou vlajku z roku 1987, která byla vyrobena k příležitosti účasti TJ Vítkovice v poháru UEFA 1987/88 ve 2. kole dvojzápasu se skotským celkem Dundee United. Výborný stav. Rozměry: Výška v ose - 38,5 cm Šířka - 26,5 cm Délka ramene - 40 cm Rok výroby - 1987 Historie klubu: V sezóně 1985/86 Vítkovice, pod vedením Ivana Kopeckého, získaly jediný ligový titul v historii klubu. 30. 9. 1986 poprvé hrály evropské poháry, když v PMEZ narazily na francouzský Paris Saint-Germain, který vyřadily, FC Porto už však ne. V následující sezóně v Poháru UEFA vyřadily švédský AIK Stockholm, skotský Dundee United FC i portugalskou Vitórií Guimares, ve čtvrtfinále proti barcelonskému Espanyolu, na které přišlo na Bazaly 25 000 diváků, však již remíza 0:0 po prohře 0:2 v Barceloně na postup nestačila, která nakonec celou soutěž vyhrála. Slavnými jmény této doby jsou brankáři Zápalka s Průšou, v poli pak nastupovali Kušnír, Škarecký, Lišaník, Vlk, Dostál, Keler, Králík, Houška, Šourek, Kovačík, Běleš, Havránek, Svatonský, Bartl, Malchárek, Šišma, Lorenc, Gajger, vedoucím mužstva byl nestor Vítkovic Ladislav Imiolo, trenérem Ivan Kopecký, jeho asistentem současný prezident klubu Oldřich Sedláček. Převzetí v Ostravě nebo zaslání.
Dvouletá trakénská klisna do sportu
Prodám 2 roky starou klisnu plemene český trakén po hřebci Ibrox Park z matky Chelsea po Aktiv-Cherson. Klisna má čistokrevný trakénský původ, 5 generací zpět má skvělé skokové původy, olympijští koně a Grand Prix skokani. Otec Ibrox Park v 6ti letech již dosáhl skokové úrovně S**. Krev z linie otce Ibrox Parka- Hirtentanz – Axis – Sixtus – Habicht – Burnus. Hřebec roku Sixtus byl vítězem parkurů do stupně T a jeho syn Axis byl nejlepším skokanem 2letého körungu a následně olympijským drezurním koněm. Matka klisny Chelsea je z linie (Aktiv – Cherson-Topkij – Chokej. Cherson byl rezervním olympijským koněm s výkonností skoků T a byl synem legendárního Eola. Eol je považován za pilíř trakenského chovu. Jeho otec Ostrjak startoval v 17 dostizích, 3 x zvítězil a 10 x se umístil. Později byl úspěšný i ve skokových soutěžích. V hřebčíně S.M. Kirova zanechal 170 potomků, mezi nimi olympijského koně Topkij. Klisna je v barvě černého hnědáka, drobnější, ale s pevnýma nohama, zdravými kopyty. Miluje pohyb, budoucí sporťák do jakékoli disciplíny, má prostorné a elegantní chody, nad překážkami je bystrá a opatrná. Je to rodinný mazel, zvyklá na manipulaci, na přepravu, nemá problémy s veterinárními ošetřeními, u nás ošetřovaná i dětmi, velice charakterní. Zvyklá na práci ze země, pozorná, učenlivá. Nemá problém s ostatními koňmi ve stádě, je velice kontaktní, nemá problém být ale i sama. Je spíše vůdčí typ dominantního typu. Klisna je 24/7, nemá problém být ale v přístřešku boxovaná, byla zvyklá i na box ve stáji. Cena je na domluvě.
MICRO TAKE 5 - nádherná klasika po komplexní repasi
....když chcete gramofon v luxusním stavu, který výborně hraje a je jen jeden v tomto provedení, koukněte sem: VIDEO: ...součástí gramofonu je i zcela nová přenoska ORTOFON 2M BLUE a úplně nový kryt... ...konečná cena EUR 900,- (v Kč dle aktuálního přepočtu) Společnost Micro Seiki byla založena v roce 1961 jako společnost zaměřená na přesné strojírenství . Prvním vyrobeným gramofonem společnosti byl model s přímým pohonem MR-711 . Byly vyvinuty tři sady, ze kterých byla sestavena různá zařízení. Na jedné straně to byly gramofony s dřevěným rámem a přímým pohonem, dále plně automatické stroje se samostatnými motory pro pohon a raménko a základní zařízení s řemenovými pohony . [2] Společnost Micro Seiki vyvinula a vyrobila všechny gramofony značky Luxman a také vyráběla produkty OEM pro společnosti ADC, Denon , Sharp , Toshiba , Hitachi , Sanyo , Sansui , Kenwood , Telefunken , SABA a HH Scott . [2] Existovala také zařízení pro ochranné známky německých zásilkových společností source a Neckermannbylo postaveno. Obvykle se jednalo o zařízení, která se technicky lišila jen nepatrně od jejich protějšků prodávaných pod názvem Micro Seiki . Gramofony byly vyráběny také pro americkou společnost RadioShack . Vlajkovou lodí zařízení prodávaných pod svým vlastním jménem byl gramofon SZ 1T vyrobený v roce 1984. Pohon byl zabudován do kovového rámu, talíř z oceli vážil přes 20 kg a byl uložen na vzduchovém polštáři. Čerpací jednotka potřebná k výrobě této váhy vážila 8,5 kg; celková hmotnost točny byla 88 kg. Zařízení mělo 8fázovou hysterezi - synchronní motor , který byl umístěn ve stavu externího pohonu motoru a točnu přes řemen. [3] Zařízení bylo nabídnuto v roce vydání za 19 950 D-Mark , což je dnes (2020) očištěno o inflaciodpovídá přibližně 19 235 eur.
Dasung Paperlike Pro e-ink monitor; PC: 50 000 Kč
Předmětem nabídky je tento e-ink monitor, který vyrobila společnost Dasung, model Paperlike Pro. Monitor je neocenitelným pomocníkem pro všechny, kteří pracují dlouho dobu a pravidelně na počítači. Oči nejsou díky e-ink technologii namáhány a lze tedy pracovat i 15 hodin bez jakýchkoliv problémů. E-ink monitory mají stále své mouchy a nehodí se na všechny činnosti. Vhodné jsou například na programování, práci s textem, e-maily, prohlížení webu, atp. Na hry, filmy nebo grafiku vhodné nejsou. Při obecném používání jsou proto většinou doporučovány jako sekundární monitor. V případě, že máte o monitor zájem a zároveň o e-ink monitorech slyšíte poprvé, prostudujte si na internetu jejich klady a zápory, ať můžete učinit o eventuálním nákupu relevantní rozhodnutí (z tohoto důvodu zde neuvádíme ani specifikaci monitoru, abyste si to důkladně prostudovali a předešli jsme případným nedorozuměním ohledně kvality produktu) Monitor je starý přes 3 roky, byl zakoupen v Číně a jeho cena vyšla i s celními doplatky přes 50 000 Kč. Po zakoupení byl tento konkrétní kus používán cca 1 rok na jednom serveru k programování. Zhruba po onom roce byl tento server zrušen a monitor byl přesunut k jinému serveru, kde se zapínal jenom v případě simultánního náhledu na 2 terminálová okna, tedy jednou za čas, velice sporadicky. Zde byl zhruba necelý rok, pak jsme všechny 13 palcové monitory nahradili novými 24‘‘ e-ink monitory v době jejich uvedení, poslední více než rok tedy ležel pouze nevyužit v regálu a ani v blízké budoucnosti pro něj nenajdeme využití. Neváhejte se podívat i do ostatních nabídek, kde naleznete IT komponenty za výhodné ceny.
6 kusů různých CD - U2, Ray Charles, Star Trek
Prodám 6 kusů různých CD. Převážně pěkný stav. Zaslání např. Balíkovnou 65,- , obyčejně 30,- nebo jiným způsobem. 2 x Classic Country Giants (Time Life Music, Europe, 2002). Disky byly zběžně přehrány a hrají bez problémů. Silver Screen Orchestra - Star Tracks (Disky, Holland, 1997). Disk byl zběžně přehrán a hraje bez problémů Ricky Nelson (Disky, Netherlands, 1995). Byl kompletně přehrán a hraje bez problémů U2 - All That You Can't Leave Behind + 5 bonus tracks (WSM, Germany, 2000). Disk byl kompletně přehrán a hraje bez problémů. Ray Charles - The Genius (D-Rom) . Disk byl zběžně přehrán a hraje bez problémů. Marvin Gaye - Marvin Gaye (Cameo, 1998). Disk byl zběžně přehrán a hraje bez problémů. Odkaz pro detailnější fotografie a kompletní popis zašlu na vyžádání.
Prodáme Maserati 3200GT rarita, skoro jako Ferrari, krásné
Je to Maserati 3200GT, 3200 GT, tedy auto, co má srdce, řídí se hlavou a řidič musí mít koule. Není to auto pro slabochy. Auto je v super stavu, velmi zachovalé a udržované. Jedná se o dovoz z Japonska, kde nesněží, a není mráz, takže Maserati nikdy nepoznalo sůl nebo posyp. Jedná se o evropskou verzi, auto má globální homologaci a lze ho tedy legálně přihlásit na české SPZ - není v ceně. Hlavní plusy: + jedovatá charakteristika motoru, prostě jako Ferrari + pocitově i reálně fantastická dynamika + vynikající jízdní vlastnosti na suché vozovce, na mokru auto trochu kouše + překvapivý komfort odpružení + tuhá karosérie + kvalitní dílenské zpracování + odolný podvozek + velmi dobré brzdy + elektronická regulace tlumičů. - elektronicky řízené tlumiče, stejné jako má Ferrari Maranello 550 - protiprokluzový systém z Ferrari Maranello 550 - podvozek je kompletně hliníkový, vpředu ušlechtilé lichoběžníkové zavěšení s vysokou těhlicí – v principu nejdokonalejší druh nápravy. - brzdy Brembo, původně také z Ferrari, a hadice, přivádějící vzduch z náfuků na podvozku přímo k brzdovým kotoučům - spolehlivý německý automat ZF, který vydrží cokoliv - motor byl nastaven a naladěn speciálně pro automatickou převodovku, ale výkon zůstal zachován - výkon 271 kW (370 k), točivý moment 491 N.m, zrychlení z klidu na 100 km/h za 5,2 s a nejvyšší rychlost 280 km/h - zážehový vidlicový osmiválec přeplňovaný dvojicí turbodmychadel - vyrobeno pouze 4 795 vozů celkem, z toho 2 106 automatů GTA Maserati Ferrari Maranello 550 Testarossa, 456GT, Quattroporte, Evoluzione, RS6, RS4, Shamal, Biturbo, GT Maserati 3200 GT (Tipo 338) je čtyřmístný grand tourer vyráběný italskou automobilkou Maserati v letech 1998 až 2002, který nahradil model Shamal jako vlajková loď značky. Luxusní kupé navrhl Italdesign, jehož zakladatel a šéf Giorgetto Giugiaro předtím navrhl mimo jiné modely Ghibli, Bora a Merak. Návrh interiéru byl zadán Enricu Fumiovi a dokončen v roce 1995. Než byl nahrazen modelem Maserati Coupé, bylo vyrobeno 4 795 vozů. Vůz 3200 GT byl ohlášen v červenci 1998 a v září jej Luca Cordero di Montezemolo představil tisku za přítomnosti závodního veterána Maserati sira Stirlinga Mosse a Giorgetta Giugiara. Veřejnou premiéru si vůz odbyl na říjnovém Mondial de l'Automobile v Paříži. Maserati původně chtělo vůz pojmenovat "Mistral", ale poté, co zjistilo, že autorská práva na toto jméno vlastní Volkswagen, rozhodlo se vůz pojmenovat 3200 GT. Jeho jméno bylo poctou modelu 3500 GT, prvnímu sériově vyráběnému grand toureru společnosti. Vůz 3200 GT, prodávaný především v Evropě, byl poháněn dvakrát přeplňovaným 32ventilovým osmiválcem s dvojitým horním vačkovým hřídelem o objemu 3,2 litru, který se objevoval v modelu Quattroporte Evoluzione, měl výkon 370 k (272 kW; 365 k) oproti 335 k (246 kW; 330 k) v modelu Quattroporte a dosahoval výkonu 116 k(85 kW; 114 k) na litr. Zadní světla tvořily LED diody ve tvaru "bumerangu". R
-ZLEVNĚNO- CNC Pálící automat - Vanad - plazma/autogen
Prodáme použité CNC vanad proxima za mimořádně nízkou cenu. Stroj je ve velmi dobrém stavu, je vyrobený v roce 2018 na zakázku ve firmě Vanad. Stroj byl zakoupen nový za cenu 1 800 000 kč Pravidelně servisován výrobcem. Stejně tak byl proveden servis výrobcem před inzercí. Stroj byl v provozu od července 2018 do března 2021. Po ukončení leasingové smlouvy nabízime k prodeji za třetinovou cenu! Faktury o údržbě a kupní smlouvu předložíme vážnému zájemci. Stroj předvedeme v chodu. Prodáváme ho včetně okolních technologických prvků aby byl stroj okamžitě k použití (Kompresor, odsávání, sušička vzduchu atd.) Stroj byl dle naších představ sestaven z části z repasovaných dílů od výrobce (portál + panel). Ze 70% je stroj sestaven z nových komponent. Z tohoto důvodu byla pořizovací cena nižší o 800 tisíc než obvykle. Plasmový zdroj: Formica ForCut 203A Pracovní šířka : 2150mm Pracovní délka : 6200mm Maximální pracovní šířka je možná až 3200mm! Plasma dokáže pálit do 35mm plechu (odzkoušeno) Stroj má zabudovaný autogenový hořák.
Obraz František Kupka - Tempera 28cm x 19cm
František Kupka Narodil se 23. 9. 1871 v Opočně a zemřel 24. 6. 1957 v Puteaux, ve Francii. Tempera na kartoně Rozměr ve výřezu šířka: 19cm x výška 28 cm, rozměr celkový včetně rámu: 30,5cm x 41cm Signováno vpravo KUPKA Rám: Dřevo Původ: Zakoupeno v Londýně BEZ POSUDKU - ŽÁDNÝ TISK - RUČNÍ PRÁCE - BEZ ZÁRUKY !!! !!! velice zajímavé dílo !!! Více napoví originální FOTO Malíř a grafik světového významu, jeden ze zakladatelů moderního abstraktního malířství. Narodil se jako nejstarší z pěti dětí v rodině notářského úředníka v Opočně. Své mládí prožil v Dobrušce pod Orlickými horami, kde se vyučil sedlářskému řemeslu, ale již tehdy maloval vývěsní štíty a obrázky svatých. Projevoval velký malířský talent, a proto na přímluvu rodinného přítele nebyl nucen věnovat se svému řemeslu a byl poslán nejprve do řemeslnické školy v Jaroměři (1886) a posléze na pražskou Akademii výtvarných umění (1887). Zde studoval jako žák profesora Sequense až do roku 1891, kdy odešel do Vídně. Ve Vídni zůstal až do roku 1895, kdy byl poslán jako stipendista do Paříže, kam se dostal oklikou přes severní Evropu. Během studií na École des Beaux-Arts se živil malováním plakátů, vyučoval náboženství a dokonce vystupoval jako spiritistickémédium. Kolem roku 1903 se poprvé mezinárodně proslavil publikací svých satirických kreseb v pařížském časopisu L'Assiette au Beurre, do kterého přispíval v letech 1901 – 1907 a vytvořil i tři svá samostatná čísla – alba Peníze, Náboženství a Mír. V roce 1914 odešel dobrovolně na frontu jako člen roty Nazdar, v bitvě u řeky Aisne byl raněn. Byl vyznamenán Řádem důstojníka Čestné legie a za své zásluhy v armádě získal hodnost kapitána. Pomáhal organizovat československé legie ve Francii, po návratu do Paříže, kde založil tzv. Českou kolonii, jejímž předsedou byl později zvolen.
CD pro děti, byl jednou jeden ...
Dětská cd, CD pohádky. Byl jednou jeden vynálezce 4 díly, Byl jednou jeden člověk 4 díly, Byl jednou jednou jeden život 6 dílů, Byl jednou jeden objevitel 5 dílů. Komplet za všechny CD 300,- .Cd jsou téměř nepoužitá. Předání Tábor, Písek, Čimelice, nebo zaslání zásilkovna, PPL.
dielo od českého profi maliara Dalibor Mareček na predaj...
Dalibor Mareček (6. července 1915 Poříčany – 20. února 1945 Český Brod)[1] byl český malíř a hudebník. Rodiče Jeho otec František (nar. 1883) se dal na učitelskou dráhu. Zajímal se o hudbu, poezii, výtvarné umění a hru na housle. Za první světové války byl dva roky na frontě v Haliči, ale jako pacifista ani jednou nevystřelil a kvůli fingovanému „zánětu žil“ byl zproštěn vojenské služby. Po válce mu bylo nabídnuto místo v orchestru Národního divadla, ale odmítl, a zůstal v Poříčanech. V letech 1932 – 1939 řediteloval škole v Klučově. Zemřel v roce 1960. Matka Maří Magdaléna (nar. 1891) chtěla studovat zpěv, ale otec to rázně zakázal. Byla to vzdělaná žena s širokým rozhledem. Život a dílo Narodil se v Poříčanech jako druhé ze tří dětí. Po gymnaziálních studiích v Českém Brodě, které absolvoval v letech 1926–1934, studoval od roku 1934 do roku 1937 na Českém vysokém učení technickém u Oldřicha Blažíčka, Josefa Sejpka a Cyrila Boudy kresbu a poté, až do uzavření vysokých škol, na Filosofické fakultě Univerzity Karlovy dějiny umění a estetiku. Tíhnul k divadlu a také k hudbě, hrál dobře na housle, jako jeho otec. Zpočátku se věnoval převážně krajinám z okolí jeho rodiště (Stodoly v Klučově I – III, Chalupy na Českobrodsku, Silnice u Lstiboře I – IV). Bylo to v době jeho mládí nezatížené chorobou ani válkou, kdy si užíval života plnými doušky. Kolem roku 1937 jsou datovány i skici k autoportrétu (I – III). Ty, i přes hrubé „impresionistické“ tahy štětcem vystihovaly charakter postav. Roku 1938 přibyly témata ze Slovenska (Liptovské hole I – IV), řídce se věnoval i zátiší (Zátiší s begonií, Zátiší s houslemi, Zátiší se pstruhy). Ve 40. letech 20. století začal malovat temnějšími barvami (V parku, 1943), více figurální kompozice plné intelektuální meditace a figury připomínali spíše stíny a přízraky (Rozhovor I a II). V obrazech zobrazil existenciální tíseň a samotu lidského individua. Zázrak sv. Marka, Poutníci I a II (1942), Setkání (1942), Vyprávění Dona Quijota (1943) a Návrat Odysseův (1944), Žena ze sanatoria. V roce 1943 byl po účasti na výstavě Hosté Mánesa přijat za člena tohoto spolku. V květnu 1944 vystavoval část svých prací ještě v Kutné Hoře a členskou výstavu Mánesa obeslal v létě svými posledními díly, jež mu vynesla zařazení mezi „zvrhlé umělce“ – Muziku, Špálu a jiné. Trpěl tuberkulózou plic a ledvin, ta mu byla odebrána již během studií v podolském sanatoriu. Během náletů na Prahu byl již těžce nemocný převezen do nemocnice v Českém Brodě, kde v únoru 1945 zemřel ve věku nedožitých 30 let na tuberkulózní zánět mozkových blan. Zastoupení v galeriích Národní galerie – Setkání, Vyprávění Dona Quijota, Návrat Odysseův a Krajina jihočeská – (zakoupila 11/1976)*******ponúkam na predaj obraz od českého profesionála Dalibor Mareček...cena diela - 550 euro...obraz v TOP stave kvality bez akýchkoľvek poškodení...možnosť poslať poštou po platbe vopred na účet !!! + poštovné...
Státní znak ČSSR - nášivka a odznak
Nabízím sadu v podobě nášivky a malého klopového odznaku se státním znakem Československé socialistické republiky. Tento znak byl v platnosti 30 let. Byl zaveden roku 1960 s příchodem nové ústavy jako jediný státní znak. Zobrazoval štít z červené zlatě orámované husitské pavézy, na ní byl stříbrný dvouocasý lev ve skoku se zlatou zbrojí, ovšem bez koruny. Tato byla nahrazena rudou, žlutě orámovanou hvězdou. Do středu byl umístěn červený zlatě orámovaný štít, na němž vystupuje modré pohoří Kriváň, z něhož září zlatý plamen revoluce. Znak byl v platnosti do roku 1990.
Panasonic GH5 1. majitel, v záruce, natáčí v 4K 60fps
Prodám zánovní legendu Panasonic DC-GH5, kupoval jsem 23.6.2022 u firmy CeWe , je tedy ještě přes rok v záruce. Po celou dobu byl LCD chráněn ochranném sklíčkem, a objektiv UV filtrem. Nikdy bych neměnil, je to skvělý foťák, ale prodal jsem ledvinu a přešel jsem do fullframe novinky Panasonic S5II. Kdo to má už v oku, tak vidí, že foťák je jak nový, neodlupuje se guma na dvířkách, ani není ošmataný grip. Byl pouze na jedné fotodovolené v září. Cena je za tělo vč. originálního balení - krabice, popruh GH 5, originální nabíječka + baterie, manuály vč. českého. Fotoaparát má menu v českém jazyce. Cena 21500Kč, při rychlém jednání sleva na 20990Kč. Možno k tělu zakoupit skvělý objektiv Panasonic Lumix DG VARIO-ELMARIT Leica 12-60 f2,8-4,0, průměr filtrů 62mm, POWER O.I.S. Typové označení H-ES12060. Celou dobu na něm byl nasazen UV filtr Polaroid - mohu přidat zdarma jako bonus. Cena objektivu 15000Kč. Inzerát platí do smazání. Možno zaslat za 150Kč při platbě na účet (případně za 70Kč do balíkovny od pošty, či zásilkovny). Popis: Nejvýkonnější fotoaparát Panasonic. Snímky s 20,3 megapixely, 5-osý duální stabilizátor obrazu Dual I.S.2, video v kvalitě 4K 60p/50p, sekvenční snímání 6K PHOTO. EVF fotoaparát Panasonic Lumix DMC-GH5 je nástupcem filmařského fotoaparátu GH4, který přinesl nové možnosti v natáčení videa (včetně 4K) pomocí EVF fotoaparátů. Model GH5 pokračuje v této cestě a přináší očekávané vylepšení. Mezi těmi klíčovými to je záznam videa ve 4K a to při 60/50p v systému 4:2:2 10-bit 4K! Díky tomuto vylepšení je GH5 prvním systémovým kompaktem který takto extrémní záznam zvládne. Možné je tedy pořizovat vysoce kvalitní 4K videozáznamy i těch nejrychlejších akcí a možnost výsledné video 2x zpomalit, aby i blesková akce byla pro diváka detailně zobrazena. GH5 je vybavena novým 20,3Mpx snímačem, vysokou citlivostí (25 600 ISO), 3,0" dotykovým monitorem, vestavěným stereo mikrofonem, odolným hořčíkovým tělem, OLED displejem s vysokým rozlišením, hledáčkem OLED Live View (2 359 000 bodů), vstupem pro mikrofon a sluchátka a mnohým dalším.
Ježdění za výpomoc,či ustájení za výhodnou cenu
Dobrý den, po dlouhém uvažovani jsem se rozhodla,že bych ráda sehnala zkušeného človíčka k sobě. Někoho kdo by mi pomohl s koňmi a chodem stáje,někoho kdo by to bral tak trochu za své. Jsem na kobylaky sama a bylo by fajn,kdyby mi někdo pomohl s výchovou hribatek,péči o koně,ježděním a sem tam s něčím okolo. Případně by semnou jel na výstavu atd. Mohlo by se to hodit někomu kdo nemůže mít vlastní koně nebo by se třeba hodilo někomu kdo by využil i možnosti ustájení vlastního koně za velmi zvýhodněnou cenu oproti běžné. (Domluvili bysme se) Třeba někdo kdo má koně důchodce a chce si ho nechat dožít ve vlastní péči a zaroveň si ale nemůžu dovolit pořídit druhého koně a rád by tedy využil možnosti jezdit na jiném ze stáje a zvládal by časově věnovat se i dalším (s něčím případně pomocí) krom svého koníka. Koník nemusí být důchodce, jen příklad. Kdyby to byl někdo s valachem,či hodným hřebcem co zvládne být i vedle kobyl, byl by to velký plus (U valachů máme víc volných míst,ale není to nutně podmínka i kobylku bysme ustajily.) Hlavně bych nejradši člověka 18+ zodpovědného, spolehlivého a opravdu zkušeného jezdce( ne někoho kdo je pokročilý začátečník a už párkrát cválal,nebo jezdil jen někde kde ho posadili na provozáka koně který byl vychozeny a šel ve štrůdlu). Opravdu zdůrazňuji,že hledám člověka se zkušeností,co umí dobře jezdit a má zkušenost i s mladými temperamentními koňmi(Nejsou zlé,či zákeřné,ale temperamentní a odpočaté-zkušený jezdec pochopí méně skušený spadne protože ho vyděsí nacválání kobyly když chtěl jen naklusat a podobně. A o to nestojím nerada bych aby se mi ozývala děvčata,co opravdu nemají zkušenosti víceleté, případně s různými tipy koní, případně i hříbaty.) Mám pět koní. Dvě babičky,jedna rekreačně ježděná,jeden chlaďásek také starší ježděn rekreačně. A pak jsou tu dvě mladé kobyly co sportovaly obě velmi šikovné jak v parkuru,tak drezuře i všestrannosti a momentálně jsou březí. ( Teoreticky by do budoucna byla možnost na nich se účastnit i závodů ). Zkouším co mi osud dopřeje. Ráda bych někoho kdo by to tu táhnul za jeden provaz semnou a pomohl mi s chovem. Nějak jsem poslední dobou fyzicky i psychicky vysílená a ve dvou se to prostě lépe táhne a co si budem povídat,například jed na výstavu s hříbětem sama je zahul natož jed případně s vícero. A i je připravit do života se dělá lépe ve dvou. Kobylky si zaslouží i více pozornosti a práce....Tak pokud se najde človíček co by se mu líbila má nabídka,buď někdo kdo by využil i ustájení za nějakou výrazně nižší částku a chtěl by zároveň být součástí chodu stáje a měl by na to všechno čas nebo někdo kdo jen nemůže mít svého koně a chce u nich být a je ochoten stát se mým parťákem co mi pomůže, budu moc ráda. Webové stránky PS.: Nehledám brigádníky,nenabízím práci. Jen buď výhodné ustájení,či ježdění za výpomoc pro zkušeného!
Jeep Wrangler TJ 4.0L 5q 187k km STK 23
Dobrý den, se slzou v oku bych chtěl nabídnout k prodeji Wranglera TJ rv. 1996 zdědil jsem ho po dědovi v roce 2020, který ho měl od roku 2008 a za ty 2 roky se tam udělalo spousta práce: -antikorozivní nátěr rámu + spojovacích bodů s karosérií -ošetřená podlaha od veškeré koroze (viz. fotka) + ošetřena nátěrem (při té příležitosti vyčištěn prakticky celý interiér) -nový lak na hardtop střeše i vnitřek (20k kč) -výměna olejů (motor, převodovka hlavní + přídavná, diferenciály + přetěsnění difů... -těsnění pod ventilovým víkem -promazané maznice řízení -nový l.p. blinkr -nový drážkový řemen + nové vodící rolny a kladky -nové víko + palec rozdělovače -nové svíčky + kabely -nové ramena stěračů -nová baterie -nové uložení předního stabilizátoru (7.11) -nový motorový olej (7.11) Neduhy přetrvávající, ale na něž mám díly doma: -prasátka v bubnových brzdách (1 lehce teklo) -nový blatník (na autě se plánoval dělat celolak, a tak se koupil l.p. blatník jelikož byl ten starý zespoda shnilý (ne moc) na autě je ten starý, ale jsem schopen dát ten nový k autu -k autu mám ještě celý set na výměnu brzdových trubek + hadiček (ne jen klasické trubky ale už naohýbané připravené na přímou výměnu ten už nenechám úplně zdarma, každopádně trubky netečou ale nově už zrovna nevypadají...) Přetrvávající neduhy: -hádám že z bouračky vysypané zadní okno to je vyměněno za plexisko s úchytnými háčky takže jestli chcete plnohodnotné slušně vypadající okno tak dokoupit... -v čelním skle je prasklinka od kamínku, které si s trochou štěstí ani nevšimnete, každopádně je tam tak to sem píšu (nezvětšuje se) -motor zejména při volnoběžných otáčkách vydává hučivý zvuk což by mělo být ložisko větráku.. při výměně řemenu a kladek jsme auto nastartovali bez řemenu a zvuk zmizel tudíž zbývá alternátor nebo onen větrák a alternátor zpravidla vydává trochu jiné zvuky takže usuzuji že bude potřeba vyměnit to ložisko -ještě se dá zaslechnout nejspíš nějaký kloub na podvozku -mezi motorem a převodovkou u těchto 4.0 často protéká těsnění tento není výjimkou, každopádně olej pravidelně kontroluji a ten neubývá dovolím si říct vůbec, takže toto není nutno řešit hned Shrnutí: Auto je ve slušném stavu minimálně technicky na pohled jde vidět že by mu ten celolak určitě slušel.... byl v plánu, každopádně jsem se k tomu už nedostal no minimálně střecha už nalakovaná je, a tak si s tím pohraje třeba někdo jiný a nebo to takhle nechat a užívat si auta... přecejen je to Jeep ten by měl mít nějaký šrámoty z trailů... :D Generace Tj přinesla vinuté pružiny již na všech kolech a zachovala proslulý 4.0 řadový šestiválec, který už tenkrát byl známý svou extrémní životností a spolehlivostí Ekopoplatek je zaplacen! má 187xxxtis. KM najeto a k autu mám také odnímatelné tažné zařízení (rádio k autu mám akorát není na fotce) Volejte prosím mezi 15:30 - 20:00
touran 1.9 tdi 77kw
Prodám Volkswagen Touran 1.9 tdi. 77kw Rok výroby 2007 Technická do 03/24 Převodovka 6kvalt Najeto 285xxx stále v provozu kilometry se budou lišit Výbava dvouzónová automatická klimatizace, tempomat, el.okna, el. zrcátka, palubní počítač, Abs, Esp, 7mist dvě v zadu zabudované, 2x klíč jeden nový a na druhém nefunguje dálka. Byl komplet vyčištěn interiér vozu sedačky, vrchní tapec, koberec byl venku sám jsem to viděl v autě zůstala jen palubovka foto bohužel nemám. Opravy Letos na jaře dělaný rozvody celá sada i s vodní pumpou, termostat, hadice od topení ,olej a všechny filtry, nové gumové koberce, Sahara celá komplet stěna odešla jednotka, zadní brzdy i třmeny a lanovody, je nástřikany podvozek a dutiny žena trefila malou srnku a dost dobře že se dělal celý předek měnil se nárazník byl lakovaný do barvy, mřížky nárazníku všechny 3, chladíčová stěna, při rozebíráni jsem pořídil pár fotek, tak můžu zaslat, chladič a světla původní držáky v pořádku nic neklepe. Auto bylo v plánu si nějaký čas nechat tak se vše dělalo pořádně, dělal jsem na tom s kamarádem automechanikem. Bohužel ho musím prodat kvůli rozrůstající se rodině. Vady na autě Orezle zadní dveře u SPZ klasická nemoc u těchto aut.
ROLEX 1940 REGULATEUR B-UHR letecké náramkové hodinky
Velká vzácnost a rarita ve sbírkovém provedení! Ruční zakázková výroba pro náročnou klientelu! Pouzdro hodinek z leštěné nerez oceli s prosklenou zádí a starožitný, švýcarský, hodinový strojek značky ROLEX! Nabízím velké, XXL, unikátní, starožitné, luxusní, kapesní / náramkové, letecké hodinky ROLEX 1940 REGULATEUR "B-UHR" o průměru pouzdra 48 mm (s korunkou pro natahování 52 mm). Švýcarská produkce. Zakázková ruční výroba. Originální, kvalitní a spolehlivý, starožitný (víc jak 80 let starý), švýcarský, hodinový strojek značky ROLEX, kalibr 540, plně osazen kameny - 15 rubínů ve zlatých chatonech, původně z kapesních hodinek, byl zrestaurován hodinářským mistrem a vsazen do nového, ručně vyrobeného pouzdra z leštěné nerez oceli pro náramkové hodinky. Pouzdro má minerální sklíčka a je průhledné z obou stran, tudíž majitel se může kochat pohledem na precizní hodinový strojek. Číselník byl vyroben nový z mosazi s luminiscenčními indexy ve vysoké kvalitě a rozlišení, po vzoru slavných leteckých hodinek německé Luftwaffe B-Uhr. Nádherné, decentní, hodinové ručičky jsou původní s luminiscenčními prvky. Tyto hodinky mají nenapodobitelné kouzlo dávných časů, které žádné novodobé hodinky nemají. Hodinky byly vyrobeny na zakázku v roce 2022 pouze v jednom kuse. Lze je tak považovat za nové a nenošené. Jedná se o originální a jedinečný kus, který nemá nikdo jiný a budete ho mít jen vy. Plně funkční a drží přesný čas. Pouzdro hodinek má průměr 48 mm s délkou od řemínku k řemínku 55 mm. Výška pouzdra je 14 mm. Rezerva chodu po natažení je cca 30 h. K hodinkám dávám také nový, kvalitní řemínek z ještěrčí (Teju) kůže o šířce 22 mm a novou, dřevěnou, lakovanou krabičku na hodinky zdarma. Dávám 3 týdny záruku vrácení peněz v případě, že nebudete spokojeni. Při platbě předem, doprava zdarma. HISTORIE SPOLEČNOSTI ROLEX: Historie náramkových hodinek značky Rolex je neodmyslitelně spjatá s postavou zakladatele značky a vizionáře Hanse Wilsdorfa. Když bylo Wilsdorfovi 24 let, založil v Londýně v roce 1905 společnost, která začala podnikat v oblasti distribuce hodinek. Tehdy se Hansi Wilsdorfovi začala líbit myšlenka hodinek, které by se daly nosit na ruce. I když nebyly náramkové hodinky tak populární, uznávané a přesné, Hans Wilsdorf už tehdy předvídal, že by mohly být velmi úspěšné nejen pro svou eleganci, ale i svou spolehlivost. Hans Wilsdorf byl přesvědčený o tom, že jeho inovativní hodinky budou mít určitě zaručený úspěch, a chtěl o tom přesvědčit i širokou veřejnost. Proto do hodinek vybíral velmi precizní hodinové strojky vyrobené ve švýcarské hodinářské firmě ve městě Bienne. 1908 - GENIÁLNÍ NÁZEV, KTERÝ SE VEJDE DO PĚTI PÍSMEN: Hans Wilsdorf říkával: „Vytvořil jsem snad několik stovek názvů, ale žádný nebyl ten pravý. Avšak jednoho rána, když jsem jel v Londýně po Cheapside v horním patře koňmi taženého autobusu, slyšel jsem, jak mi něco do ucha šeptá slovo Rolex.“
Volvo S60 r.v. 2001 2.4t 147kw
Dobrý den, prodám vůz značky Volvo S60. R.V.2001 motor: 2.4T 147kw B5244T3 nájezd: necelých 300000km Vůz mám u sebe kratší dobu, bylo to auto, které jsem si chtěl vyzkoušet a mít nějakou dobu ale nesedly mi vlastonosti vozu. Na volvu je udělaný servis ( svíčky original volvo, k vozu ještě jedna sada, kabinový i vzduchový filtr ), palivový mám k vozu jen jsem se do něj nepustil do té doby snad vyměním, olej Liqui moly 5W-30. Dále se vyměnil chladič vody ( který byl děravý ), hadice serva (original), zadní gumy stabilizátoru + tyčky stabilizátoru, silentblok motoru přední a horní, dále se vyměnily špatný podtlakový hadice za nový modrý SAMCO SPORT, přišla na řadu i výměna samozatmavovacáho zpětného zrcátka ( původní se vylilo a bylo zatmavené pořád, nyní vše v pořádku ), vyměněn termostat. Auto ze spoda dutiny vystříkaný voskem a ochranou na spodek a před zimnou kompletní umytí vnějšku, rozleštění laku a nasazení keramiky. Ve vozidle je dodělaný držák na přídavný budíky ( hledal jsem přímo pro s60, aniž bych musel vrtat nebo jinak níčit interiér a našel jsem , budíky tam jsou palubní napětí a tlak turba, není podmínkou to tam nechat, snadno se vyndá a nikdo nepozná že by tam něco bylo ). Výbava: elektrické střešní okno všechny okna v elektrice vyhřívaný sedačky řidič/spolujezdec polokůže manuální převodovka 5ti stupňová možnost volání z vozu po dodání sim nebo palubní počítač ( a AJ, přes D5T5 jde do ČJ ) tempomat k autu 2x klíč s dálkou STK do 06/23 K autu jsou úplně nový zimní pneumatiky, na autě jsou letní. Kola jsou plecháče a od předchozího majitele v TP zapsány veškeré rozměry kol i pneu, které byly možné pro tento model. Volvo chytne na první brnknutí, po dobu zimních mrazů auto bylo v zateplené garáži. Ale na svoje stáří má i svoje neduhy: sedadlo řidiče potrhaný z důvodu nastupování a vystupování krytka zrcátka řidiče je stříbrná ochranná vrstva laku na liště u řidiče mizí. A teď bohužel to nejhorší, motor tlakuje do vody. Neznám příčinu proč se to stalo. Auto před zimnou jelo jak z praku vystřelený a nic mu nebylo. Pro více fotek nebo prohlídky vozu jsem na telefonu ( případně whatsupp ). !!!BAZARY NEVOLAT!!! A ještě poprosím ty, který auto ještě neviděli a budou chtít hned řešit cenu, tak ať koukají dál. Jsem ochotnej jedna o ceně na místě.