byl jsem mengeleho asistentem - strana 5
Počet nalezených inzerátů BYL JSEM MENGELEHO ASISTENTEM: 1000 - strana 5
Zdravím, jak už nadpis napovídá hledám nahrávky rádia Limonádový Joe.
Pro ty, kteří by nevěděli ...
Rádio Limonádový Joe bylo Pražské rádio vysílající na frekvenci 90.3 FM mezi roky 1998 a 2005, moderované divadelními herci jako jsou například Jiří Macháček ( Doktor Vinetou ), Tomáš Hanáka ( Mistr Kalina ), Renata Pařezová ( Ester Kočičková ), Lubomír Tuček ( Lucián Krutomluv ) a další.
Já sám jsem se stal fanouškem rádia až dlouho po ukončení jeho vysílání, docela náhodou, když jsem narazil na pár jeho nahrávek v rámci Módu pro hru ( Mód = Modifikace Hry ), který vytvořil nějaký z postruhačů bývalého rádia, a rádio samotné jsem si tak jako mnoho jiných okamžitě zamiloval. Po jisté době jsem zjistil, že bych rád slyšel více nahrávek, avšak žádné se mi nepodařilo sehnat.
V dnešní době už se totiž dají záznamy rádia sehnat pouze velmi těžko - většina archivů rádia dnes již neexistuje nebo nefunguje a tak záznamy přežívají pouze u oddaných postruhačů, kteří si je nahrály v době kdy rádio ještě vysílalo, nebo když archivy ještě fungovaly. Jedním z těchto postruhačů by jste mohli být třeba i vy nebo vaši známí.
Byl bych hrozně rád za nahrávky v jakékoliv formě, ať už se jedná o Cédéčka, Kazety, elektronické soubory ( MP3, WAV, OGG, ... ) či jiné ( Ideálně ve formě elektronických souborů, protože je lehčí předávat si je mezi sebou ). Zájem mám zejména o pořady a dobové reklamy.
Za nahrávky nemám moc co nabídnout, možná snad své nahrávky, které jsem získal, nebo případně nějaký malý peněžní obnos, kafe, či čokoládu. Nahrávky které momentálně vlastním jsou:
* 1998/12/22
* 1999/05/12
* 1999/06/08
* 2000/01/12
* 2000/02/04
V případě, že by se něco posílalo poštou, zaplatím poštovné i případné médium na kterém tyto záznamy budou uložené ( CD, Kazeta, ... ). Osobní odběr, může být převážně v Jihomoravském Kraji - převážně Brno.
Pokud by jste nějaké nahrávky měli, a chtěly by jste se o ně podělit, zavolejte nebo mi napište SMS na moje číslo ( volat pouze odpoledne prosím ) nebo mi napište na můj Email Milok14411@
Za jakékoliv zprávy či nabídky budu moc rád.
( Pokud by byl zájem, poskytnu své nahrávky všem kteří o ně budou mít zájem i pokud žádné vlastní nahrávky nemají. )
Hezký den,
prodám Macbook ve fajn stavu, kupovala jsem ho z druhé ruky a teď mi zhruba 1 rok sloužil (napsala jsem na něm diplomku ;). Po koupi byl v servisu čištěn (cena 500 korun).
Slouží ještě dobře, je pomalejší (adekvátně stáří) a baterka už má špatnou kapacitu - to by chtělo ideálně vyměnit.
Jinak nemá vůbec žádné poškození, byl nošen oběma majiteli v obalu. Jenom nabíječka je v horším stavu, už jsem ji tak dostala od předchozího majitele, konce jsem zpevnila elektrikářskou páskou, aby se dál neničily - funkčně je to naprosto ok. K notebooku přidám i kartu (je ve slotu na SD pro zvětšení paměti).
Všechny parametry jsou na fotce, pokud byste se chtěli na cokoliv zeptat, pište.
Možné je i osobní předání či vyzkoušení v Brně.
O ceně jsem taky ochotná jednat.
Dobrý den, nabízím k prodeji svou Yamahu Tracer 900. Moto jsem zakoupil u JH moto s. r. o 9.4.2021 při nájezdu 31550 a moto byla dovezena s německa, v čr jsem tedy první majitel celkově druhy. Na moto jsem koupil nové pneu pirreli angel gt, Jsou na ní páčky od firmy m-style, padací rámy od firmy sw-motech a laděný komplet výfuk od firmy sc-projekt s homologací dále vyhřívané rukojeti a kufry od firmy givi i s držáky. Po koupi jsem nechal zkontrolovat moto i diagnostikou u yamaha zlín kde moto byla bez závad. Na moto jsou ale i oděrky jedna je na víčku motoru a druhý nedostatek je promáčklá nádrž pod plastem nejspíš po lehčím pádu. Motorku jsem s těmito nedostatky už bohužel koupil ale s plasty kolem nádrže nejde nic vidět. Na posledních dvou foto jsou oděrky nafocené po zdemontování plastů. Moto jsem koupil za 181tis. a proinvestoval do ní přes 40tis. Motorku prodavám s důvodu nevyužití a při nájezdu 1 tis. za 2 roky nemá smysl ji doma držet. Celkový nájezd je tedy 32556. při rozumné dohodě a solidním jednání jsem ochoten slevit. Na více info jsem ochoten klidně po telefonu odpovědět. A vin po vyžádání také zašlu. (Holešov)
VOLVO V90 2.0 D 140kw rok výroby 2019, bílé barvy, výbava : 4 zonova Klimatizace, aktivní hlídání jízdních pruhu, parkovací kamera, senzory, navi, vyhřev, radar, Servo - asistent, ALU kola, tempomat, kůže, led světla, režimy jízdy, atd atd. najeto na tachometru 396.000km auto jsem dovezl osobně ze Švédska z Mälmo - asi po 5 dnech se mi rozkočily rozvody a potkal se mi motor.
VÝMĚNA MOTORU A PREVODOVKY najeto 211.000km.
Takže zpět reklamace atd bohužel to nevyšlo jiný kraj jiný mrav ( neuznali mi záruku a vytvořily si dokument ze to byla moje chyba ).
Koupil jsem motor s převodovkou na Slovensku od pana co měl V90 která měla najeto ověřených 211tis.Km za 8.000eu - se zárukou. Motor s převodovkou jsem namontoval udělal rozvody a přetěsnil EGR a veškeré těsnění co jsem po cestě našel na výměnu.
V motoru jsem vyměnil olej hned když jsem motor nasadil a teď po 1500km znova. Jde krásně hladce a tiše.
Převodovka řadí krásně bez přechodu cukání nebo čehokoliv ( nejde cítit jakýkoliv přechod kvaltů ). Jestli studeny nebo teplý pořád řadí hezky a plynule.
Podvozek bez závad - zadní náprava na pružinách ( bez měchů ). Úplně nový brzdy předek i zadek včetně destiček a hadic ( ATE - Brembo ). Nápravy bez vůli a závad. Interiér krásný bez sebemensiho poškození původně auto jezdilo ŠVÉDSKO - Chorvatsko - italie ( proto mělo vysoká najezd ). Auto jsem kupoval za 14.000eu při kurzu 24.35kc - 340.000kc +-. Investoval jsem aby to bylo naostro Ok přes 10 tis eu. Chybami se člověk učí. Ale teď to jezdí bez chybičky a jel bych sním i do PR…..;))
AKTUÁLNĚ BEZ INVESTIC - už snad není ani co ;). K vidění v Praze v Průhonicích.
Dohoda jistá - auto potřebuji prodat.
Ahoj, moje dočasná máma mi říká Garfield. Jsou mi 2 roky. Měl bych být očkovaný, odčervený a odblešený, ale někdy na začátku když si mě pořídil minulý majitel, který se o mě nedokázal postarat, takže by to určitě chtělo zopakovat. Kastrovaný bohužel nejsem, ale rád bych, aby to budoucí majitel zařídil, když se o to ten minulý postarat nedokazal.. Hygienické návyky mám chválihodné. Chodím sám krásně na záchůdek a nedělám ani bordel okolo. S kočičkami jsem kamarád, kocoury moc nemusim, pejsky ignoruji, když ignorují oni mě.. ze začátku na ně syčím, aby věděli, že si ke mně nesmí nic dovolovat, ale časem si zvyknu. Žil jsem celý svůj dosavadní život nekastrovaný a venku, ale tam se mi moc nelíbí. Nejlépe je mi ve společnosti lidí, kteří mě pořad drbou a můžu s nimi spát v posteli. Malé děti jsem potkával vždycky když jsem se venku zatoul a když mi neubližují, tak je mám moc rád. Hlavně ať mě poradně podrbou. Povahově jsem úplně dokonalý, říká mama. Já si myslím, ze jsem ještě lepší. Miluji lidi a každého, kdo se mi bude věnovat budu milovat ještě stokrát víc. Strašně rád se mazlím a jsem naprosto klidný a vyrovnaný kocourek. Nějaké velké aktivity odemě nečekejte, já se radši jen pelešim na gauči. Někdy když mám náladu, tak si přijdu i pohrát, aby se neřeklo. Kožíšek mám snad nejjemnější na světě! Máma říká, že by mě v něm mohla drbat furt. Každé ráno jí chodím budit mazlením a masáží, jsem prostě skvělý parťák.
Najeto: 279 tis. km +
Rok: 2005
Výkon: 110kw
Převodovka: 6st. manuální
Výbava: Vyhřívané sedačky, el. sklopná zrcátka. samozatmavovací zpétné zrcátko, dešťový senzor, dálkové ovládání.
Prodám svého věrného společníka, kterého vlastním 5 let a za tu dobu mě nikdy nenechal ve štychu. Kupoval jsem s nájezdem 170 000km. Aktuálně najeto 279 000km. S autem se občas projedu, aby nestálo, tak že pár kilemetrů navíc. Pravidelně investováno. Začátkem roku dělaný olej + filtry. Minulý rok destičky, ložisko, fungl nová těhlice, a čepy. Puky silentbloky spodních ramen vyměněny za ty z audi TT (plné). Jinak vše bez jakýchkoli tuningových zásahů, kromě zadních světel, které jsem po koupi zatmavil. Aktuálně na plechových diskách se zimními pneu (ještě tak jedna sezóna, s lehkou nohou dvě), které jsem si nechal nalakovat do antracit barvy, plus přidám ALU 17" které jsou na fotce gumy je nutné vyměnit.
Snažil jsem se dělat pravidelný servis.
Levý blatník začal po zimě trošku hnít (na foto), chtěl jsem ho vyměnit, ale z důvodu, aby mi někdo netvrdil, že auto bylo borané, tak to nechám na novém majiteli. Dále prasklá maska, nějaký kido po mě před dvouma roky hodil šutr. Řešeno s policií a bohužel marně. Výměnu jsem neřešil. Dále jsem jednou blbě zatáhl ručku v práci a auto mi pomalu sjelo do plutu, tak malinko pomuchlaný zadní nárazník na levé straně (Mohu i ukázat video jaký jsem debilo). Nějaké další kosmetické vady se určitě najdou, ale nic hrozného to není. Auto jede stále parádně a bez chyb.
Myslím že ve 200 tis. km nová dvouhmota a spojka. Už nevím přesně, ale servisy mám doložené papírama.
Prodávam z důvodu pořízení nového vozu.
Vychcánci, cikáni a jiný individua nevolat.
NOVÁ, NEČTENÁ, VHODNÁ I JAKO DÁREK!
Kategorie: Fantasy pro mládež
Počet stran: 208 , pevná vazba
Zásilkovna: 69,-Kč, pošta: 99,-Kč NOVÁ, NEČTENÁ, VHODNÁ I JAKO DÁREK!
Kategorie: Fantasy pro mládež
Počet stran: 208 , pevná vazba
Zásilkovna: 69,-Kč, pošta: 99,-Kč
Co kdyby celý váš život byla lež? Co kdybyste neměli ponětí, komu můžete věřit? Jak hluboko byste vrtali, abyste odhalili pravdu? Dva měsíce předtím, než jsem zemřela, zmizel bratr mé nejlepší kamarádky. Kam nebo proč Thayer odešel, nemám tušení, ale vím jistě, že to byla moje vina. Za svého života jsem dělala spoustu strašlivých věcí, kvůli nimž mě lidé nenáviděli, a možná jsem dokonce někoho vyprovokovala k vraždě. V zoufalé snaze vypátrat vraha moje znovunalezená sestra-dvojče Emma předstírá, že je já, a luští mnohé záhady, které jsem po sobě zanechala – můj tajný deník, zamotaný milostný život, nebezpečné...
Co kdyby celý váš život byla lež? Co kdybyste neměli ponětí, komu můžete věřit? Jak hluboko byste vrtali, abyste odhalili pravdu? Dva měsíce předtím, než jsem zemřela, zmizel bratr mé nejlepší kamarádky. Kam nebo proč Thayer odešel, nemám tušení, ale vím jistě, že to byla moje vina. Za svého života jsem dělala spoustu strašlivých věcí, kvůli nimž mě lidé nenáviděli, a možná jsem dokonce někoho vyprovokovala k vraždě. V zoufalé snaze vypátrat vraha moje znovunalezená sestra-dvojče Emma předstírá, že je já, a luští mnohé záhady, které jsem po sobě zanechala – můj tajný deník, zamotaný milostný život, nebezpečné...
Dobry den,
prodam svuj vuz Nissan Murano, r.v. 2006, 3.5 V6 172kW, 4x4, LPG (Lovato?), stribrna barva, cerny kozeny interier. Vybava klasika - evropska verze Murana + tazne + gumova vana v kufru + handsfree Parrot 9200.
STK propadla (do 9/20), bomba nejspis take. Momentalne je na zimnich gumach Hankook, mam k nemu i letni Nexen gumy na ALU 18" discich.
Auto dostalo vse, co potrebovalo, napr. v dubnu 2020 vymenen olej v prevodovce, mesic predtim nova vybojka xenonu, predtim zadni brzdy, napinaky alternatoru, napinaky rozvodaku, servis podvozku (ramena, prachovky, stabilizatory, loziska, zadni tlumice atd. za 40k).
Auto do posledni chvile bez problemu fungovalo, bohuzel dne 7.5.2020 jsem mel na dalnici poruchu. Nechal jsem se odtahnout do servisu, kde mi rekli, ze je potreba vymenit tesnici krouzky na pistech motoru. Pry jsem prijel za minutu 12 a je potreba s autem nemanipulovat. Cena 90k a prace 6 tydnu. Rekl jsem, ze do toho jdu.
Bohuzel se automechanik zblaznil, rikal/rika mi same vymluvy, kterym jsem uveril, a tak jsem akceptoval, ze opravu zacne az dodela dalsi a dalsi a dalsi auto... po trech mesicich ho dal za plot vedlejsi firmy, kde stalo temer dva roky. Nyni od srpna 2022 jej ma na dvore dilny a porad rika, ze na tom dela, i kdyz se realne nic nedeje. Jeho reakce na upozorneni je ta, ze ho nemusim kontrolovat.
Jelikoz uz nemam na ty lzi naladu, nebavi me mu porad volat, uhanet ho, a nemam na nej zadnou pravni paku (jsem duverivy blbec bez zakazkoveho listu), a ztratil jsem k nemu duveru (neverim, ze to opravi), tak bych sve vozidlo nabidl k prodeji. Navic celou dobu platim povinne ruceni.
Idealni pro nekoho, kdo ma zkusenosti a prostor si jej opravit, jelikoz je to velmi slusne auto, ktere nadela jeste hromadu parady. Nikdy me nezklamalo. Staci si pro nej prijet s valnikem a odvezt ho ze servisu.
Prepis pozaduji.
Fotky jsou porizene odtahovkou ze dne 7.5.2020 a na zacatku roku 2022 jak stoji za plotem protejsi firmy.
Klidne muzu vypravet cely pribeh, pokud bude zajem.
VIN je
Vozidlo se nachazi v Litomericich.
O cene se muzeme klidne pobavit.
Ahoj, jsem Jackie, 7měsíční mourovatá kočičí holčička (nar. červenec 2022). Ze tří nalezených sourozenců jsem ta nejdrobnější.Taky mi nejdéle trvalo, než jsem si zvyknula na lidi. Schovávala jsem se všude po bytě dočasky, ale po pár dnech mě to přestalo bavit. Začala jsem zkoumat, kde jsem a jací ti lidé jsou. Dnes už je ze mě hravá a přítulná kočička. Jsem čistotná, ráda se mazlím a nechávám rozmazlovat. Jsem zdravá, očkovaná a má budoucí kastrace je podmínkou. Ráda bych šla do domova s některým ze svých sourozenců nebo k hodné kočičí kamarádce. O její adopci nám pište do zpráv na Facebook Dobré ruce – kočičí útulek Zlín nebo volejte na telefon .
Dobrý den přeji. Prodám zmíněnou Audi. Audi je velmi bohaté výbavě. Jen z hlavy, xenon s natáčením do zatáček,kožená sedadla. V předu komplet elektrické včetně masáží a paměti až pro 4 osoby. Výhřev jak v předu tak vzadu. Solární šíbr, bezkličkove startování, vzadu na všech oknech fólie a alektricke roletky. Lednička za zadní loketní opěrkou. Led svícení klik (ve tmě) a zrcátek. Otevírání na otisk prstu. Elektrický automatický kufr. Odemknuté "zelené" menu na obrazovce. Bosse hudba. Subwoofer v zadním platu (origo) vzduchový podvozek, krásně drží a je v pořádku. Nezávislé topení. Led svícení ve dveřích v interiéru.
Jak jsem psal. Auto má mnoho výbavy a sám ani nevím kolik a čeho.
Najeto 427xxx km. Motorově není vůbec znát
Nová STK.
Nové přední brzdy a obložení za 24k.
Nově vyměněn komplet olej
Nová náplň klimatizace
Nové opravene střešní okno.
Dostáváme se k tomu nejdůležitějšímu.
Auto potřebuje opravit sedačku řidiče, nereaguje a nebo ji vyměnit. Není v nejlepším stavu.
Auto potřebuje nový ABS modul. Při ujetí cca 30km se ukáží chybné kontrolky. Vždy jsem vypnul motor a nahodil a bylo to zas dobré. Je to klasická chyba Audinek. Buď repase nebo vyměnit.
Když to vyhodí ty chyby, tak auto se projevuje zvukama a pod. Ale to je díky tomu ABS. Stačí vyměnit a bude to v pohodě.
O dalších chybách nevím. S autem jsem normálně jezdil.
Auto prodávám, protože ikdyž jsem do něj teď něco vrazil, tak mám další 4 auta a koupili jsme domek. Takže finance jdou do domu a nemůžu je vložit do aut. Proto si nechám jen 2 a zbytek prodám.
Omlouvám se,.že auto není umyté a vyčištěné. Rozhodnutí to bylo rychlé, takže jsem přijel k autu a rychle nafotil.
Prosím, vzhledem k tomu, že auto chce lásku a někoho kdo se o něj postará, dávám za opravdu malou cenu a tím taky nechci nic řešit.
Auto teď 3 tydny stojí. Jen jsem ho párkrát projel. Je ho škoda.
Budu rád když se jí někdo ujme a udělá si z ní super auto.
Prosim, kontaktujte mě sms nebo email.
Děkuji
Prosím, ať volají pouze lidi, co akceptují cenu. Ne špekulanti.
Auto není na výměnu. Jen prodej.Vo o stavu auta vím, jsem vypsal. S autem jsem najel sotva 500km a jezdí normálně.
Jsem Koudelka (Koudy), mám 9 let, 24 kg. Víte, že pro nás pejsky je jeden rok jako pro lidi let několik. A já celé 3 roky života prožil v kotci, v útulku. Za tak dlouhou dobu jsme mohli se svými novými pány zažít spoustu krásných chvil . Ale bohužel, nikoho jsem nezaujal... Jaká byla moje radost, když jsem odjel do dočasné péče spolku Psí senioři v nouzi. Jsem tolik vděčný za vše! Prosím, adoptujte mě.
Jsem velice aktivní, hodný, přátelský, společenský pes. Mám radost ze všeho, směji se od ucha k uchu, vrtím ocáskem. Hygienické návyky dodržuji, neničím. Když dočasná panička odejde, párkrát štěknu, pak jsem tichý. Veškerou manipulaci snesu, i odběr krve jsem si užíval :-) Na vodítku umím, zprvu trošku táhnu, po chvíli se uklidním. Můžete se mnou i na výlet, s jízdou v autě nemám problém.
Feny snesu, většinu psů také. Kočky proháním.
Domov hledám pouze uvnitř.
Jsem kastrovaný, čipovaný, přeočkování mě čeká. Krev i srdíčko mám v pořádku.
Volejte na , od pondělí do soboty v čase 10 – 19 hodin. Neposílejte SMS ani jiné zprávy. Podepisuje se smlouva a hradí poplatek. Mějte vlastní obojek a vodítko. Rezervace možná není. Dočasná péče Chrást u Prahy, okres Nymburk.
Reportáž o Koudym na Blesk tlapky zde -
Reportáž o Sagim na Blesk Tlapky zde -
Jsem Sagi, Sagvánek, kříženec dobrmana. Mám 32 kg, 11 let, ale jsem ve skvělé kondici. Kdyby můj věk nebyl potvrzen, veterináři by mi odhadovali méně. Víte, oni mě zradili. Miloval jsem je celým svým srdcem, zemřel bych pro ně. Odložili mě z tepla domova do útulku. Prý se o mě již nemohou starat. Byla mi zima a ti plačící psi kolem, nedával jsem to. Tak útulek oslovil spolek Psí senioři v nouzi, který mě přijal do dočasné péče. Jsem v teple, ale cítím, že domov nemám. Prosím, adoptujte mě.
Jsem přátelský, mazlivý, užívající si lidskou přítomnost s tlamkou od ucha k uchu. Ve všem Vám budu asistovat. Dle dočasné paničky jsem „zlatíčko, dobrá duše, která touží být se svým člověkem“. Hygienické návyky dodržuji, o samotě neničím, zprvu pláču, ale po chvíli se uklidním. Na vodítku umím, procházek si užívám, ale i dalších aktivit, i v autě jezdím rád. Manipulaci snesu.
Psy i feny snesu, kočky proháním. Domov hledám pouze uvnitř.
Jsem kastrovaný, čipovaný, přeočkování mě čeká. Krev i srdíčko mám v pořádku. Užívám kloubní výživu.
Prodám Čz 175/450.02, bez TP. Původně jsem jí chtěl zrenovovat pro sebe, ale nakonec před předloni vyhrála patinovka s TP. Oproti foto už má hadičku i baterku, tak není problém natočit a projet. Měl jsem jí komplet rozebranou, snažil jsem se jí nejdřív zkompletovat, poladit, povařit a vyklepat plechařinu, slícovat atd... Přední šavle mají nové futra a simerinky, jsou nové řidítka v chromu, nové páčky, nový obložení předek i zadek, nový obě řadící vidličky (když už jsem to měl na ponku, tak jsem asi dal i nový lamely, ale nejsem si jistej, už si nepamatuju:)), ložiska a simerinky v motoru, bateriovej kastlík není schnilej, kryt řetezu je ok včetně vodících gum. Motorka tak jak je teď tak je poskládaná abych to viděl před lakem. Řešil jsem krávovinky jako panty kastlíků apod, vše jsem měl rozebraný, vyklepával, aby to sedělo, prostě s láskou pro sebe:) Tacháč tachuje. Zadní světlo je v krabici, obě varianty, ale nová turecká replika stojí za vyliž řiť. Všechny lanovody nový. Barevný to je, protože některý původní díly byly napadený (zkrácený blatníky apod.), takže jsem sháněl jiný. Přidám nějakou bižuterii, gumový doplňky, zadní madlo v chromu atp.. Práce na tom ještě je.
Prodám svoji šedesátku, R. V. 2007 535D LCI najeto 244tis. Auto jsem koupil v roce 2019 od druhého majitele který ho měl asi tři měsíce s najezdem 207tis. Od té doby auto dostávalo jen tu nejlepší péči a nikdy by mě ani nenapadlo, že ho budu jednou prodávat. Každopádně mi už rok stojí v garáži a nemám pro něho tak nějak využití. Co se týče výbavy. Origo mpaket, a krom nočního vidění, aktivního řízení, nezávislého topení má asi vše... V 209tis měněn olej v převodovce s pruplachem v Pakra ZF. V 210tis kompletni rozvody, kontrola a oprava obou turb ve speciál Turbo a dal jsem intercooler od Weber. Dále jsem měnil všechny termostaty v četňe toho v automatu. Před rokem a půl jsem na základě špatné diagnostiky měnil DPF za nový originál. Všechny díly které jsem měnil byly pouze originál a vše doložím fakturami. Za ty tři roky jsem do auta dal kolem 300tis a na vše si teď určitě nevzpomenu. Řešil jsem i vzhled tak že auto je bez škrábance až na jedno místečko které není ani vidět. Motor odladil Profi tuning Praha (Vojáček). Přidám nějaké věci jako kompletní dekor, který jsem chtěl dát na hydrografiku, sání které má vyrive klapky jak nové, oleje a nějaké blbosti. K auto jsou dvě sady originálních kol dle fotek 19 a 18 bez škrábance. 1. Dne 15.3.2022 výměna orig. předních brzdových kotoučů a destiček (27tis.kč). Po výměně oleje a všech filtrů. Za méně ji určitě nedám tak se prosím ani neobtěžujte psát.
Dobrý den,
Nabízím k prodeji sbírku hokejových karet češi a slovací v dresu ALL STAR GAME. Sbírka zahrnuje všechny čechy a slováky, kteří se objevili v dresu ALL STAR GAME od roku 1981 až po rok 2019. Primárně sbírku tvoří originální hokejové kartičky, kdy jsem se snažil sehnat hokejovou kartičku dotyčného hráče v dresu all star game (což není vůbec snadné a mnohdy tyto karty jsou velice drahé). V případě, že dotyčnému karta v dresu ALL STAR GAME nevyšla, tak jsem si jí vyrobil sám (někdy jsem použil design originálních karet, takže podle vzhledu se tváří jako originál, ale jsou vlastnoručně dělány). Obrázky na kartu jsem hledal všude možně a někdy jsem třeba udělal jen výstřižek z videa na youtube, protože v dresu ALL STAR GAME prosně žádný obrázek neexistoval, nebo jsem ho nenašel. Strávil jsem spousty času hledáním a výrobou karet, proto bych řekl, že karty, které jsem si dělal, jsou na domácí podmínky pěkné. Zároveň spousty karet je podepsaných. Já této sbírce říkam taková kartičková encyklopedie čechů a slováků v dresu ALL STAR GAME. Pro více fotek se prosím podívejte na:
V případě koupi je ještě potřeba počítat s doporučeným poštovným 150kč.
A samozřejmě v případě dotazu mě neváhejte kontaktovat...
JAWA 300 CL
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček". Splňuje emisní limity Euro 5, disponuje brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA 300 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou, motor je čtyřdobý (kapalinou chlazený). Odpočet DPH.
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL splňuje emisní limity normy Euro 5. Stejně jako ostatní modely splňující normu Euro 5, disponuje i tento model brzdovým asistentem ABS, ale pouze na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA 300 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.Dovoz po ČR
Prodáme raritní a pekelně rychlé Audi RS6 Plus ve vzácné limitované edici 20 vyrobené sportovním oddělení značky Audi, firmou quattro GmbH pouze pro představenstvo VW Group. Tento vzácný exemplář má na plaketce uvedeno číslo 14 z pouhých 20 vyrobených kusů. Tato dvacetikusová edice vycházela z tisícikusové edice RS6 Plus. Motor 4.2 V8 biturbo (365 kW a 600 Nm) je oproti běžné edici posílený o cca 40 koní. Maximálka byla posunuta až na 280 km/h a sprint 0-100 km/h umí za 4,5 s. a sprint 0-200 km/h umí za 16.5 s. V zájmu udržení stabilních tepelných podmínek supervýkonného motoru mu technici quattro GmbH přidali dva další tepelné výměníky, umístěné za mezichladiči stlačeného vzduchu. Motor je kovaný a byl ručně sestaven. K autu je i originální dobové autorádio Audi.
Tato raketa na kolech má skoro 500 koní a aktivní podvozek DRC má diagonálně propojené tlumiče s centrálním válcem omezujícím náklony automobilu. Krocení divokého modelu Audi RS 6 plus je úkolem pro mohutně dimenzované perforované kotouče brzd, které jsou dobře viditelné pod pětiramennými koly z hliníkové slitiny rozměru 19“, na která se obouvají pneumatiky 255/35 R19. Luxusně pojatý interiér této dvacetikusové edice je vyvedený v oranžové kůži, s níž dokonale ladí karbonové dekorace. Jakkoli se Audi RS 6 Plus profiluje jako nekompromisní sportovec, jeho funkční, bezpečnostní a luxusní výbava je mimořádně bohatá. Bezpečnost a ochranu pasažérů umocňují mj. čelní airbagy, boční airbagy vpředu i vzadu a průběžné hlavové airbagy SIDEGUARD, sportovní protiblokovací systém brzd ABS, perforované kotouče brzd, elektronický stabilizační systém s integrovaným brzdovým asistentem, xenonové světlomety Plus nebo stálý pohon všech kol quattro. Komfort jízdy zase zvyšuje např. automatická dvouzónová klimatizace, kožené čalounění sedadel (vpředu sportovní sedadla Recaro), elektrické vyhřívání předních i vnějších zadních sedadel, autorádio Concert se soundsystémem BOSE apod. Tento kus je dovezen z Japonska, které je známé svým precizním a nešizeným servisem. A také, v Japonsku není mráz a sníh, takže se zde nesolí ani nesype. Auto je tedy absolutně bez koroze, nebylo nikdy havarováno ani lak nebyl opravován.
Více fotek je zde:
Poznámka: čekáme ještě na fakturu na doplatek od námořního rejdaře a fakturu za palivový příplatek, rejdaři jsou při cestách z Asie nenažraní a bohužel zvyšují cenu i u aut na cestě. Výsledná cena se může trošku změnit směrem nahoru, ale nijak výrazně.
Rok výroby: 2022
Obsah: 397ccm
Výkon: 20kW
Stav tachometru: Nové
Skladem
Motocykly JAWA 350 jsou naší tradiční objemovou kategorií. Proto se snažíme v tomto směru udržovat jednotné standardy, na které jsou naši věrní zákazníci u této kategorie zvyklí. Modelovou řadu klasické třistapadesátky nyní nabízíme ve dvoudobé i čtyřdobé verzi.
Čtyřdobé:
Motocykly JAWA 350 OHC splňují platné normy EURO V. Tato norma neklade pouze vyšší nároky na emisní limity, ale také na bezpečnost provozu. Nové modely JAWA 350 OHC jsou tedy vybaveny brzdovým asistentem ABS, což je u motocyklů JAWA poprvé v historii. Nižší stavba motocyklu nabízí lepší manipulovatelnost a užití i pro jezdce nižšího vzrůstu. Radost z jízdy Vám jistě umocní i spotřeba, pohybující se lehce přes tři litry benzínu na 100 km.
JAWA 350 OHC – design vychází z motocyklu JAWA 350, typ 634, který byl sériově vyráběn v 70. a 80. letech minulého století, genetické prvky jako je například výfuk tvarově navazuje na řadu čtyřdobých motocyklů např. JAWA 500 OHC.
JAWA 350 OHC Sport – Po úspěšném uvedení modelu JAWA 350 OHC Scrambler na trh bylo jednoznačné pokračovat v tomto stylu motocyklu i nadále. Přechod na novou homologační normu EURO V si vyžádal drobné technické změny, ale z hlediska celkového pojetí motocyklu se jednalo skutečně o minimu změn. Ono minimum bez pochyb přispívá ke zlepšení jízdních vlastností tohoto oblíbeného modelu. Jedná se především o úpravu zadní vidlice, zadní kotoučové brzdy, nově použitého olejového chladiče a led předního světla. Shodně se svým předchůdcem má i design modelu JAWA 350 OHC Sport navázat na bohaté úspěchy motocyklů značky JAWA v motocyklových soutěžích. Dominantou a tradičním prvkem je klasický kapkovitý tvar nádrže. Po technické stránce je tento model identický s modelem JAWA 350 OHC.
Technická data
Provedení JAWA 350 OHC
Motor čtyřdobý – chlazený vzduch + olej
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 85 x 70mm
Zdvihový objem 397ccm
Kompresní poměr 8,8:1
Maximální výkon 20kW/ 6500/ot min-1
Maximální krouticí moment 31nM / 5000/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 5st
Rozvor 1420mm
Výška sedla 760mm
Objem nádrže 12,5l
Rezerva 2l
Kola přední 1,85 x 19"
Kola zadní 3,00 x 18"
Pneu přední 100/90-19
Pneu zadní 130/70-18
Odpružení přední 120mm
Odpružení zadní 70mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 276mm
Brzda zadní Kotoučová 240mm
Hmotnost bez náplní 160kg
Maximální rychlost 115km/h
Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h