byl jsem mengeleho asistentem - strana 43
Počet nalezených inzerátů BYL JSEM MENGELEHO ASISTENTEM: 1000 - strana 43
Prodám kryt na IPhone 13 max pro, přešel jsem na novej model a tento kryt jsem zapomněl prodat společně.
Měl jsem kryty dva a tento byl záložní, takže je jak nový včetně originální krabičky.
Původní cena 1790,- Kč.
Nechám Vám ho za 700,- :)
při rychlém jednání sleva
Ze zdravotních důvodů a s těžkým srdcem jsem nucen prodat svoji kobylu Roby s jejím hříbětem Rockym.
Kobyla se narodila 1. 1. 2019, hříbě se narodilo 18. 9. 2022. Kobyla má papíry. Oba jsou přátelští k lidem i ke zvířatům, jsou kontaktní, nechají se ošetřit, česat, kovář není problém. Kobyla byla před rokem osedlaná, bohužel jsem teď na ně dlouho neměl čas, ale byli v kontaktu s lidmi.
Prodám pouze společně, byl bych rád, kdyby se dostali do vyhovujících podmínek a kde by o ně bylo s láskou pečováno.
Jsou zvyklí být 24/7 venku na pastvě s přístřeškem, bez problémů jsem je míval puštěné na volno, drželi se poblíž domova, večer se ochotně vraceli do ohrady. Cena 135 000,-.
Dále si můžeme popovídat po telefonu.
Kontaktujte mě, prosím, na telefonním čísle , na SMS ani e-mail neodpovídám.
Prodám, nebo vyměním svoji jedinečnou motorku Kawasaki ZX 900, ve speciální a jedinečné designové úpravě v hodnotě 200.000 Kč.
Rok výroby 2002, obrovský výkon 110 kW, najeto pouhých 5000 km - stav nové motorky, motorka se stavěla na motopřehlídky, jako výstavní kus.
Jsem druhý majitel a motorku vlastním a skladuji 14 let, sem tam se povozím (5x za léto). Kamkoliv jsem s tou motorkou přijel, hned jsem byl středem pozornosti, jedná se zachovalý a výstavní kus.
Přecházím s přítelkyní na čtyřkolky, proto nabízím možnost výměny za čtyřkolku, nebo slušné rodinné auto, motorku si cením na hodnotu 200.000 Kč, prosím jen slušní vážní zájemci, nutně nepotřebuji prodat !!
Při férové výměně, možná dohoda!!
Na SMS nereaguji, v případě zájmu volejte.
Cena k prodeji je pevná 200.000 Kč.
Dobrý den, prodám karavan Adria Unica, WC, umyvadlo, dřez, lednice 230/plyn, plynové topení, v karavanu namontovaná 100A baterie (svícení, čerpadlo na vodu - fungují i bez nutnosti připojení k síti), nabíječka na tuto baterii (automatické dobíjení při připojení k síti). V karavanu není bojler (když jsem ho kupovat, byl prasklý, jezdil jsem po kempech, tak jsem teplou vodu nepotřeboval. INvestice cca 2 - 3 tis.) Jinak neni potřeba žádná údržba. Ideální pro dvě až tři osoby. Nám se rozrostla rodina, tak potřebujeme větší :-) Karavan není pohnilý, zatečený atd. Na pneu se ujelo cca 500 km. Kdyby to nebylo nutné, neprodával bych. Pro bližší info kdykoliv volejte. Při rychlém jednání sleva!
Jelikož jsem pořídíl jinou, tak na STAR již není v garáži místo.
Je na brzděném přívěsu-bez tp. Přívěs je upravený tak, abych loď do vody dostal sám.
Star má doklady evidované na SPS Praha.
TK je prošlá-vyřízení je jednoduché.
V techničáku zapsaný motor 2,5 koně, to na těchto lodích nebývá, ale pro začátečníka je to dobrý pomocník při kotvení na bóji.
Duralový stěžeň je tak lehký, že loď sestavím v pohodě ve dvou, bude-li nutno tak i sám.
Zájemci rád předvedu.
Trup je mahagonový masiv, zvenku olaminován. Originální výroba.
Pro začátečníka se Star nehodí, avšak je to nejrychlejší dřevěná plachetnice. Tak co jsem mohl dělat.
Skvělá je stabilita, párkrát jsem to řídil sám. Převrhnout to nemůžete.
Nezávodím, jezdím si pro sebe.
Po dohodě mohu i odvézt.
Třída STAR je ve světě nejrozšířenější závodní kýlová plachetnice.
Navržená byla již v roce 1911 konstruktérem Francisem Sweisguthem
Díky velké oblibě je třída STAR olympijskou třídou již od roku 1932.
Za svou stoletou historii bylo vyrobeno přibližně 8500 lodí a více jak 2000 lodí aktivně závodí dodnes.
Elegantní trup byl původně vyráběn ze dřeva, které později nahradil do dnes používaný laminát.
Oplachtění na je dostatečně velké, aby Star plul rychle i za velmi slabého větru, ale zároveň díky velmi pružnému stěžni, jehož průhyb je plynule nastavitelný kdykoli během jízdy a velkému množství ovládacích prvků je schopen plout i za těch nejtěžších větrných podmínek.
Délka
6,92 m
Šířka
1,73 m
Plocha plachet
26,9 m2
Kosatka
4,6 m2
Hmotnost trupu
671 kg
Dobrý den,
Prodám BMW 320D XDR A,135KW,r.v.2013.
Vývojové označení: E92
Kód typu: KH41
Vin na vyžádání.
Stav tacho:250tis
Vozidlo má kompletní servisní historii do doby než sem automobil koupil. Poté jsem si vše dělal svépomocí .BMW má tedy více než nadstandardní péči.
Na vozidle se vše měnilo spíše z preventivních důvodů až na jeden mrtvý vstřik a rozbité přední okno(vše opraveno z originálních dílů)
U vozidla sem udělal preventivně -kompletně celý podvozek, včetně lisovaných silentbloků... No je tam vše nové.
-Pružiny modré H&R kvůli pohodlí.
-Pancéřové brzdové hadice firmy HELL.
-Brzdový posilovač ATE
-Komplet nové třmeny/natřené na modro kvalitní brzdovou barvou.
-výměna naftového filtru
-olej byl vždy a jen originální dle specifikace LL04
-pravidelné nadstandardní výměny kabinoveho a vzduchového filtru (cca každých 10/14tis KM) defakto při každé výměně oleje.
-kompletní výměna servo kapaliny(originál)
-před cca 50tis nové kompletní brzdy za 2100€ (na dálnici se moc neopotřebovali za tu dobu)
Ke všemu co jsem na voze dělal mám fotografie.
-dekontaminace laku a voskování každé 3 měsíce.
-nové zadní ložiska
Filtr pevných částic stav -98%
Vůz jezdil pouze dlouhé trasy Praha - Příbram cca 40tis KM.Regenerace filtru probíhali vždy tak jak mají.
-výfuk je absolutně čistý.
Na vozidle je vše plně funkční a absolutně bez investic po technické stránce.
Vady na kráse :
-kapota dostala pár ran kameny(bohužel dálnice)
- Chromová lišta okna spolejezdce vykazuje vadu(vykvetla pod lakem rez)
-odkladaci prostor pro ruku řidiče v místě levého lokte jsou prasklinky.(tapecírunk)
Doporučuji návštěvu s Vaším mechanikem pro ověření že je vůz v pořádku.
K vozidlu přidám spousty věcí které by mi jinak zbyly po prodeji. Více info po telefonu nebo emailem. Jen vážné nabídky prosím.
Důvod prodeje je, že jsem se přestěhoval do Prahy. Jelikož mám služební vůz, tak BMW jen stojí před barákem.
Z důvodu nevyužití prodávám. Mám více moto.
Já jsem druhý majitel a přivezl jsem si mého Tigra Explorer XRX z Anglie.
Byl úplně holý a já veškeré doplňky nakoupil a okamžitě namontoval.
Roky výroby 2017 a do provozu 03.2018
Já začal sedlat 03.2020
Km uvidíte na foto.
Dokoupeno: padací rámy vrchní (SW-MOTECH), spodní originál Triumph, zadní blatník, mřížka na světlomety, vyhřívané sedlo originál Triumph atd.
Jinak výbava: vyhřívané rukojeti, páčky spojky a brzdy.
Zavolejte a domluvíme se. Na moto jsem opravdu nešetřil. Značkový servis. Iridiové svíčky atd.
Nosiče na kufry Triumph, ABS, elektronicky stavitelný podvozek, volitelné jízdní režimy, tempomat, elektricky stavitelná výška plexi štítu, hlavní stojan, padací rámy, zásuvka 12V 2x, hliníkový kryt pod motorem, sedadla TRIUMPH COMFORT, nová sada pneu, samozřejmě 2x klíč a veškerá dokumentace.
Prodam 8gb pameti ram, ktere jsou v perfektnim stavu. Krabicku ani paragon od nich uz nemam, ale byl jsem s pocitacem u firmy losan kde byli vymeneny za silnejsi, a rekli mi ze jsou naprosto v poradku.
‼️Pouze osobni vyzvednuti v teplicich‼️
Bohuzel nevim jake ddr to je, ale nez jsem je vymenil, tak jsem s nimi hral hry jako je DayZ, GTA V, CSGO a vse krasne stihalo.
BAZARY NEVOLAT
Vozidlo je po optické i mechanické stránce ve skvělém stavu. Díky kombinaci svižného a lehkého motoru s manuální převodovkou jezdi vůz za 5,5 až 6 litrů a to i klidně po Praze. Dlouhodobá spotřeba je 6 litrů.
Auto jsem si přivezl z Rakouska po prvním majiteli, tudíž jsem celkově druhý majitel.
Rok výroby: 2013
Barva: Deep Sea Blue
Motor: N57 135kw
Převodovka: manuální
Náhon: zadní
Palivo: nafta
Nájezd: 267xxxkm (dálniční kilometry)
Servis:
- minulý majitel dělal komplet rozvody s vysokotlakým čerpadlem ve 225xxx (což je největší strašák těchto motoru)
- auto bylo řádně servisováno a vždy dostalo co potřebovalo.
Poslední servis byl před 2000km
- Olej v motoru
- Olejový filtr
- Palivový filtr
- Vzduchový filtr
- Kabinový filtr
- Přední destičky se senzorem
Příjemná výbava jako například:
- Automatické světla i stěrače
- Elektrická stahovací panorama
- Přední i zadní senzory
- Vše v elektrice (sedačky, roletka, atd.)
- Největší displej s navigací a bluetooth
- Tempomat
- Elektrické zavíraní kufru
Atd.
Samozřejmě se na autě najde nějaká kosmetika ale není to hrozného. Celkově je auto velice zachovalé bez jakýchkoliv investicí.
Bohužel potřebuji finance jinde, proto prodávám.
Se seriózním zájemcem jsem ochoten se pobavit o ceně ale až u auta.
Z důvodu nevyužití prodám Hondu CB 900 f Hornet, ročník 2005. Jsem druhý majitel, první byl z D.
Motorka je v krásném stavu. Není na ní sebemenší kaz ať už po mechanické nebo vizuální stránce. Není třeba žádné investice. Motorka má nové brembo destičky, je po servisu řetězovky a je obuta na Pirelli Diablo Rosso 3 na kterých je najeto do 30 km. Olej jsem dělal každoročně, ačkoliv jsem moto vytáhl tak 3x až 5x za rok max. To je i důvod prodeje. K motorce přidám stojan, zrcátka, špunty do řidítek, páčky, vložky do výfuků, olej, držák mobilu s bezdrátovou nabíječkou a určitě i další věci. Motorku je možné projet (s rozumem - nové nezajeté pneu), ale po složení kauce v ceně moto.
Yamaha FZ6N Fazer, ročník 2005, dovoz z Itálie. V CZ jsem třetím majitelem a mám ji od roku 2014, tedy osm let, kdy to byl můj mazlík.
Motorka je nebouraná, nepadaná, v super stavu s řadou doplňků (zrcátka, padáky, kufr, ...). Bohužel poslední dva roky mi stojí převážně v garáži (najel jsem ani ne 100km) a to si nezaslouží.
Najeto má celkem 55700km, dva roky mladé skoro nejeté pneu, loni měněný olej a kapaliny, mám připravenu sadu červených hadic pro chlazení, ale ještě jsem se k tomu nedostal.
Čerstvě po STK - platí do 07/2026.
Vlastně ani nevím, zda ji chci prodat.
Více na:
Prodám slušnou benzínovou Boru 1.6 16V 77 kW (kód motoru AZD) z roku 2001, manuální převodovka, stříbrná metalíza a nájezd pouze 99 tisíc km !
Výbava Basis (2x airbag, ABS, klimatizace, centrální zamykání, kouřová okna, originální autorádio VW, perforovaná palubní deska, odnímatelné tažné zařízení, defend-lock).
Na dnešní poměry, tedy technické stavy 4-kových Golfů, Bor, Leonů a Octavií 1 gen. vč. ostatních i novějších totálně shnilých "koncernů" s půl milionem km na hrbu je moje Bora, řekl bych, ve slušné stavu s ohledem k provozu a stáří 22 let. Nekuřáci, bez zvířat !
Bývalý majitel byl velmi pečlivý. Vůz servisoval do poslední chvíle v autorizovaných servisech VW - kdy toto dokládám servisní knihou + dokumentací.
Za rok mého vlastnictví jsem také na servisu nešetřil. Vyměnil jsem totiž vše, co se mi nezdálo a mnohdy to ani nebylo třeba. Bora spolehlivě denně v provozu.
STK platná do 9/2023, EURO 4.
Mnou dělaný servis (za posledních 10 tisíc km) v ceně 35.000 Kč:
* nové kompletní rozvody motoru SKF vč. vodní pumpy (+ nová chladící kapalina)
* kompletní spojka Sachs
* nové všechny 4 pružiny + zadní tlumiče Sachs + horní uložení Sachs
* kompletní uložení motoru (hydroložisko + silentbloky)
* řídící lambda sonda NGK
* zapalovací cívky Bosch + zapalovací svíčky
* brzdové destičky Brembo
* uložení zadní nápravy Febi Bilstein
* přední kompletní ramena Lemförder + tyčky stabilizátorů Lemförder
* čepy řízení TRW
* motorový olej Total Quartz 5W40 + filtry
Dále pak spousta drobností, které jsem si neevidoval.
Samozřejmě se ale nejedná o nové vozidlo ze salonu ! Dle mého soudu prodělala v minulosti Bora zřejmě menší kolizi na LZ část, kde je vidět prováděná oprava laku na lemu / zádveří / sloupku. Také je to jediné místo, kde je na vozidle drobné ložisko rzi (ne skrz, pouze nadzvedlá barva na lemu blatníku cca 3 cm). Dále má od bývalého majitele tzv. "pražský" lišej z parkovišť, oděrky a škrábance laku a PZ blatník poškrábaný od plotových vrat a loupající se barvu u zadního okna. Vše viz. přiložené foto.
Zbytek kastle bez rzi a v pořádku !
Motoricky / mechanicky také zcela bezproblémový provoz bez spotřeby provozních kapalin. Průměrná spotřeba 7 litrů benzínu.
Dále k vozu:
* na léto obuto na ALU kolech Ultimate R16 205/55 pěkné obutí + kolové kužel. šrouby
* na zimu obuto na ALU kolech Škoda R15 195/65 se zimními pneu
V TP zapsané oba rozměry kol + zapsané až 225/45 R17. K vozidlu jsou 2 originál VW klíče.
Prosím tedy případné zájemce o slušné, solidní jednání na úrovni, které nabízím i já.
PS: Není to žádná "hujda za dvacku" na dojetí technické ! Ceny slušných kusů znám.
Prodám tuto kývačku.
Motor sedí s rámem ale štítek jsem sundal.( někde ho najdu) motorka byla nastříkaná origo komunistickou barvou :). Motorka není po renovaci!
Je pouze dána do hezčího stavu. Motorka není ještě dodělaná. Chybí nastříkat nádrž a přední blatník. Tlumiče výfuků jsem ani nenasazoval, protože jsou ve špatném stavu.tachometr chybí Baterka je k tomu .Motorka mi stojí v baráku, a aby byla provozu schopná tak stačí udělat elektriku, nalét olej a nasadit nádrž. Válec byl opískován a nastříkán barvou na výfuky. Motor je mírně vyleštěný( šlo by to ještě víc, ale nechtěl jsem aby moc vyčníval) Na moto je spousta novych dílů, které doložím fakturami. Např: nové ložiska v kolech, duše, páčky, spojka, spínač brzdových světel, repas předních tlumičů, válečky v páčkách,Kuličky v krku řízení,pružina na stojan, stojan,pásek na špice v ráfku, aby se nepíchla duše, gumičky v kohoutku na benzin atd atd. Rychle jednání- nějaká sleva na místě
Prodám brankářské kalhoty značky Reebok 9k SR Pro ve velkosti L
Kalhoty nesou známky používání, ale v super stavu!
Na jedné nohavici je záplata, byla tam díra, se kterou jsem je koupil tak aby se to dál netrhalo zvolil jsem toto řešení!
Kalhoty nejsou vybouchané nebo polámané plasty ... používané příležitostně ... párkrát jsem v nich byl chytat trénink krajského týmu a bez problému.. na hobby nebo hokejbal super volba!
O ceně se dá jednat při slušném jednání.
Upgraduji grafickou kartu, proto posílám svou stávající kartu dál. Byl jsem s ní spokojený, ale k práci potřebuji silnější...chlazení a tím pádem i teploty jsou v pořádku, ventilátor spouští pouze v zátěži. Vše lze přizpůsobit v dodaném SW, ale ten jsem ani nepoužíval. Mám komplet balení i s krabicí, stáří cca 2-3 roky, nevím přesně...bylo to kupováno na firmu, tím pádem záruka byla stejně pouze 1 rok. Mimo práci jsem si na tom zahrál hry jako např. řada Assassin´s Creed od starších až po Valhallu, Far Cry 6 apod. Pouze osobní převzetí Praha - Chodov.
Prodám úplně nový profesionální vysavač značky Zepter. Jedná se o model Tuttoluxo 6S. Byl vyroben v Itálii.
Vysavač jsem pouze rozbalil a vystavil na focení. Plně funkční, obsahuje plno příslušenství na čištění celého bytu od vysávání po tepování sedaček a křesel, čištění spár u dlaždiček až po žehlení. Návod k použití je celý v češtině a vše o vysavači jak se používá, tak je v něm. Pro více informací volejte nebo pište.
Preferuji osobní předání, jsem schopen po domluvě dovézt. Při rychlém jednání je možná sleva. Původně mě stál 35 000,- , prodával jsem ho za 20 000,-
Nabízím k prodeji Peugeot 406 2.0HDi.
Na autě odstraněn EGR ventil, střední tlumič výfuku.
Výkon zvýšen na 109kw ale bez grafu (měl jsem ale po letech ztratil)
Výbava:
polokožené sedačky, černá palubovka, samostmívací zrcátko, tempomat, JBL hudba, zadní roletka, přihrádka na lékárničku, originální drzak telefonu předělaný na smartphone, nekuřácký paket (přihrádka místo popelníku), kratší řadící páka,rádio kenwood s Bluetooth,dešťový senzor.
Nedávno nové čelní okno.
Auto vlastním 4 roky a za tu dobu proinvestováno 150tisíc.
Auto je po amaterském celolaku stejnou barvou jako bylo originálně (několik míst není 100%).
Byl jsem s tim i na konci Evropského kontinentu (Španělsko - Tarifa) a koukal na Afriku přes moře.Tuto cestu auto jelo před 6ti měsíci a bez závady.
V lětě je auto na sníženém podvozku o 3cm (na foto) který přidám k autu.
Na autě aplikován vosk na celé karosérii FuSo s výdrží až 12 měsíců.
K autu jedna plná garáž dílů včetně interiérů (kožený a látkový),kapota,kufr,váhy vzduchu,několik sad vstřiků,2 páry předních světel,5 párů zadních světel,ABS kostka,3x klima panel,3x palubak,2x celá zadní náprava,1x přední náprava a mnoho dalšího (spíše osobní prohlídka ale je to na velkou dodávku).
Na autě jsou větší 340mm brzdy ze 407 3.0V6.
Prodám s letními R17 koly a R17 zimními na nových gumách (žádná čína).
Auto je vyvařené a má nové tažné které se ani nepoužilo plus vystříkané dutiny dutinovým voskem.
Poslední 3 zimy krom této auto nejelo a bylo uskladněno v garáži.
Pro více informací volat.
Kdo dočetl až sem na konec je potřeba aby věděl že na autě je v této chvíli prasklá hlava (pravděpodobně) na 2. válci kolem vodítka ventilu.
Náhradní hlavu k tomu mám a dokonce mám i náhradní motor s nájezdem 250tisic co jsem osobně vyndaval z auta u kterého znám celou historii a bylo servisováno majitelem auta (servisní mechanik v autorizáku).
Dá se domluvit na čemkoliv včetně výměny motoru a nebo výměny auta s mým doplatkem.
Dobrý den, nabízím k prodeji stůl. Budu upřímná před Novým rokem jsem ho prodávala jako set i se židlemi, ale prodala jsem zatím jen židle a bohužel jsem nepočkala, ikdyž bylo hodně zájemců na celý set… STŮL JE NEPOŠKOZENÝ a mám ho po babičce, chci, aby byl prodán do dobrých rukou.
Délka je na 106-141, hloubka 106, výška 76. Materiál desky je dřevo ořech a dřevotříska s povrchovou úpravou lesk. Materiál nohy je dřevo. (Stůl se dá roztáhnout)
Prodán za symbolickou cenu 5000kč :))
Děkuji.
Prodám OG účet, nemám tam moc pohárků ani žádné nové postavy, protože hru jsem nehrál asi už 2 roky, jinak dříve jsem byl na brawku hodně aktivní, mám tam nahráno několik stovek hodin. Utratil jsem do toho tak 2,000 korun, za skiny legendy.. viz obrázky. Mám tam crowa, sandy, leona a spika. Účet prodám za 299,- kč.
Opel Calibra 2.5 V6 125kw Uloženka
Prodám svou Calibru, kdysi jsem si ji pořídil jako klukovský sen, podařilo se mi ji sehnat v nevídaném stavu, bez koroze! (Krom výfuku) Jedna se o rok 1994, tzn. Jedna z prvních V6, nájezd poctivých 120tis. Původem z De, možná dohledání i servisní historii s vyplněnými kilometry, asi rok jsem s ní trochu jezdil a když mě omrzela (2017) vložil jsem ji do depozitu (samozřejmě prodloužen) motor funguje bez problému, ale určitě bude potřeba základní servis (rozvody, svíčky), podvozek bez vůlí, funkční klimatizace, motor bez cvakání či spotřeby oleje, lak krásně zachovalý, bez výrazných škrábanců, co si pamatuji, nefungovala ruční brzda, špatné lanovody (přidám k vozu) průsak oleje z těsnění pod vanou a pod ventil. Víkem (plast.opel nemoc) a byl špatný výfuk, cca před rokem povolilo gufero poloosy a vytekl olej z převodovky, auto obuto na 17" ALU (nezapsanych) origo 15" k vozu, stejně jako původní křídlo, které se mi nelíbilo, asi jen pro fandu značky, kterému bude dělat radost doladit detaily k provozu, nebo si jen uloží peníze, původní lampy mám taky k vozu samozřejmě, s dopravou můžu pomoci