inzerce, prodej, prodám, bazar

byl jsem mengeleho asistentem - strana 2

Počet nalezených inzerátů BYL JSEM MENGELEHO ASISTENTEM: 1000 - strana 2

Reproduktor Polaroid Sam
Prodám bezdrátový reproduktor Polaroid Sam. Může se pochlubit vestavěným Google Asistentem a 2 mikrofony, které zaručují snadné hlasové ovládání. Reproduktor Sam s celkovým výkonem 10 W RMS a funkcí Super Bass disponuje bezdrátovým připojením Bluetooth a Wi-Fi pro pohodlný poslech hudby, rádia či podcastů z internetu. Více třeba zde. Nový, nepoužitý, pouze rozbalený. Původní cena 2800kč. Důvod prodeje: nevhodný dárek.
Reproduktor Polaroid Google asistentem
Nový nepoužitý nerozbalený nevhodný dárek .Bezdrátový reproduktor Polaroid Sam se může pochlubit vestavěným Google Asistentem a 2 mikrofony, které zaručují snadné hlasové ovládání. Reproduktor Sam s celkovým výkonem 10 W RMS a funkcí Super Bass disponuje bezdrátovým připojením Bluetooth a Wi-Fi pro pohodlný poslech hudby, rádia či podcastů z internetu.Vestavěný Google Asistent Dva kvalitní mikrofony Vyroben z odolného ABS s hliníkovými a látkovými detaily Pořádné basy díky funkci Super Bass Prakticky umístěná ovládací tlačítka ve vrchní části repráčku LED indikátor. Původní cena 3000 Kč
DENNY-ENERGICKÉ TORPÉDO
,,Jmenuji se Denny a jsem mladý roční energický pejsek, který hledá své nové doma. Jeden domov jsem už měl, ale bohužel jsem se časem okoukal a už mě doma nechtěli. Putoval jsem ke svojí tetě, kde jsem se na nové lidi a nové prostředí zprvu moc netvářil, ale během jednoho dne jsem zjistil, že mi tu nic nehrozí a nyní si užívám každého dne, kdy můžu s tetou a se svým psím kámošem dovádět. Jsem prý velice chytrý a poslušný, takže by se mi jistě líbila nějaká aktivní rodinka, která by se mnou i nadále pracovala a mohli bychom spolu zažívat spoustu zábavy. Z cizích lidí jsem sice trošku vystrašený, někdy si i něco zabrblám, ale moc dlouho mi to nevydrží a jakmile zjistím, že má někdo něco dobrého a chce být se mnou kámoš, tak se nechám po čase přemluvit. Teta říká, že je ze mě teď obrovský mazel, který miluje další pejsky, dříve jsem byl i s kočičkou, takže i na ty jsem zvyklý. Vycházím hezky i s dětmi, které vědí, jak se k pejskům chovat, zkrátka jsem velký pohodář, jen zpočátku trochu bojínek, tak s tím je nutno počítat. Být sám doma se mi zatím moc nezamlouvá, trošku si popláču, ale s tetou už na tom společně pracujeme a věříme, že časem tento nešvar odnaučíme. Váš Denny.“ Denny je roční pejsek, kterého se jeho původní rodina vzdala. Jedná se pravděpodobně o křížence shiby a zlatého retrívra, je to střední pejsek a váží necelých 18 kilo. Při příjezdu do dočasné péče se hodně bál, párkrát ukazoval zoubky, ale nejedná se o nějakou agresi, jen strach z neznáma, po jednom dni, kdy zjistil, že mu nic nehrozí se z něj stal obrovský mazel, který si užívá přítomnost svého člověka. Miluje pohyb, procházky, aportování, takže by se jistě hodil do aktivnější rodinky, mohl by se hodit i na nějaké psí sporty, je velice chytrý a učenlivý. Doma za přítomnosti svého pana je hodný, bezproblémový, když zůstává sám, chvilku může zpočátku vít, ale je zapotřebí odchody trénovat, aby si zvykal. Jinak je to nekonfliktní pejsek, který krásně vychází s dalšími psy, dříve žil i s kočičkou, takže za další zvířecí společnost v novém domově by se jistě nezlobil. Hledáme tedy zodpovědnou a aktivní rodinku, která zpočátku poskytne Dennymu čas, aby si zvykl, rozkoukal se a pak získají nejvěrnější a nejmazlivějšího parťáka pod sluncem. Denny je odblešený, odčervený, očipovaný, vakcinovaný a kastrovaný. Do adopce půjde po přechozí návštěvě, po dohodě jeho dočasnou tetou, po podpisu adopční smlouvy a úhradě adopčního poplatku, nachází se v Praze. Info o vás pište na mail : dipu@, nebo tel :
Audi A4 B8 2009, 2.7 TDi 140kW
Z rodinných důvodů prodávám svoji Audi A4 Avant, 2009, 2,7 TDi, 140kW. S autem jsem nikdy neměl žádné vážné problémy, jde krásně za plynem, nikde nic nebouchám nechrastí. Má už cosi nalítáno (303…tis km), ale přede jak hodinky. Rozvody jsem zatím neřešil, má to řetěz, tak jsem to nechal být, dokud se neozvou. ???? Neduhy na autě jsou spíše kosmetické, kapota by zasloužila přelakovat, když jsem jí kupoval v DE, tak byla na předku rezavá, tak jsem jí rychle stříknul jen sprejem a bohužel jsem si na to zvyk a byl líny to nechat přelakovat ???? ale furt mě to tam štve. Mám k tomu 2x alu kola originál Audi a jedny plecháče. Jednou jsem prorazil gumu, tak mi kamarád mechanik dovezl plecháč, ať dojedu, tak jsem si je nechal na dojetí přes zimu. Jinak servisováno vždy u jednoho automechanika, který taktéž má Audi a věřím, že tomu opravdu rozumí – jsem s ním spokojený. Vybavení a technické údaje: - Má odnímatelné tažné zařízení. - Převodovka manuál - ABS, BAS, EBD, ETC, ESP - Kontrola tlaku v pneumatikách - Sportovní podvozek - Tempomat - Auto. Klimatizace - Tónovaná skla, zatmavená skla vzadu - Sportovní paket 3x S line - Vyhřívaná sedadla - 2x klíče - Navigace, mapy jsou tuším z roku 2018, pak už jsem je znovu neaktualizoval, nepoužíval jsem ji – raději mám mapy v mobilu - Roleta v kufru i síť Teď je jinak auto na těch plecháčích ????ještě před prodejem auto projde kontrolou v servise.
Jawa 500 OHC Rotax typ 825 1985 - originál 1 z 30 vyrobených
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV. Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax. Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm. Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná. Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa. Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze. Dohoda možná. Prvotní kontakt prosím přes email.
VW Multivan T6.1 Limit Edice Generation SIX DPH
Tak tento Mulťáček v Limitované Edici Generation SIX v exklusivní barvě Ravenna Blau Metallic si zaslouží změnu textu než jste ode mě zvyklí… Je to srdcová záležitost a pokud se prodá, budu se s ním velmi těžko loučit… Ano byl mi nabídnut a hned jsem věděl, že těchto kousků v této edici a barvě moc nejezdí a už vůbec nejsou k vidění v inzerci, neváhal jsem ani minutu a rozjel prověření vozu, co jsem zjistil mě velice mile překvapilo a jen utvrdilo můj zájem vůz koupit Servis komplet VW 2/2021 v 21 tis. km První servis-Olej servis vč. filtrů 6/2021 v 29 tis. km-Inspekční prohlídka Datum první registrace..22.6. 2020 Najeto 32 tis. km-Již elektronická servisní kniha Cena uvedena vč. DPH..Možný odpočet..!! Další střípek do skládanky zapadl po informaci, že už tento model VW Multivan T6.1 ve specifikaci motoru 110Kw-150Ps a DSG převodovkou již nelze u dealera VW objednat-tudíž tyto limitované kousky s tímto motorem stoupají v zajímavost… Koupě vozu probíhala přímo mnou, hrozně jsem se těšil na první dojmy, do té doby jsem neměl možnost se s vozem seznámit a svézt se… Od prvního okamžiku jsem byl v údivu, nový design přístrojové desky doplněný o virtuál kokpit s nejlepším a největším středovým infotainmentem, krásná sedadla v provedení broušené kůže Alcantara, no prostě za mě nejhezčí interiér co jsem kdy viděl… Následovala cesta domů z Německa cca 500 km, velice příjemné svezení, kterému jistě napomáhalo elektronické řízení, asistent nárazu bočního větru a ze všeho nejvíc paket zesílené zvukové a tepelné izolace vč. zesílených dvojitých skel, třešničkou na dortu pak byly Full Led světlomety nové generace-svítí a fungují neuvěřitelně Prostě cesta v Mulťáčku je skvělá a užíváte si každý kilometr. Výbava Generation SIX Krom toho co už jsem popsal, vypíchnu dále jen to zajímavé-není hodno tomuto krasavci, zde psát že má el. okna a centrál na DO..;-) Největší Dotykový led infotainment s navigací, el. nastavením celého vozu a propojením s vaším zařízením Tažné zařízení original Westfalia-Odnímatelné Webasto-nezávislé topení-regulace ve strop. panelu vč. dálkového ovladače Zadní parkovací kamera-park senzory Spousta asistentů napomáhající řízení vozu-mrtvé úhle, čtení dopravních značek,adapt. tempomat, jízda v pruzích, asistent nouzové brždění a spousta dalších Tří zón-Climatronic Led vnitřní osvětlení ambiente s regulací Zadní světla full led Závěr.. Na Mulťačka už jsem pouze dokoupil nová atraktivní kola R18 s novými pneu, myslím že to jen podtrhlo už tak krásný vzhled vozu Auto pro někoho, kdo se chce lišit od ostatních a bude počítat s tím, že pozornosti se nevyhne.. Limitovaná Edice, skvěle naspecifikovaná v nádherné barvě a top výbavě… Určitě tento model je poslední klasický design Téčka jak ho známe a máme rádi, nádherně dotažený exteriér a interiér nabitý novými technologiemi…
MAGDALÉNA
,,Ahojky všem, jmenuji se Magdalénka a hledám nový domov. Jsem mladá kočička, bude mi maximálně jeden rok a doposud jsem žádný domov neměla. Žila jsem venku na vesnici, kde jsem si jídlo musela zaopatřit sama, nevěděla jsem, kde v noci spát, aby mi bylo teplo a nic se mi nestalo, no zkrátka, nebyl to žádný med. Tento styl života moc ráda zapomenu, protože teď jsem již v bezpečí u své dočasné tety, která mě učí, jak být kočičkou a jak vůbec taková kočička v domově funguje. Ještě že jsem tak chytrá a učenlivá, že během pár dnů jsem snad skoro vše zcela bez problému pochopila, první den jsem věděla, že dvounožci budou moji parťáci, takže ihned jsem si k nim našla cestu a při první příležitosti jsem jim skočila do klína. Jsem opravdu moc milá holčička, která je vděčná za druhou šanci, miluju společnost lidí, hlavně když mě někdo mazlí, mohla bych být i se staršími a rozumnými dětmi. Hledám stabilní a milující rodinku, která mě bude považovat za právoplatného člena rodiny a zažijeme spolu spoustu zábavy a legrace. Těším se na vás, vaše Majda.“ Magdalénka je mladá kočička, věk odhadujeme maximálně do roka. Žila venku, ale i přesto je velice mazlivá a vděčná za jakoukoli pozornost či lidské pohlazení. V dočasné péči se aklimatizovala poměrně rychle, naučila se na zachůdek, objevuje svět hraček a her a někdy se chová jako malé zvídavé kotě. Je to zcela bezproblémová kočička, pro kterou hledáme zodpovědnou rodinku, která jí zahrne láskou, bude o ni pečovat, i o její srst, kterou je zapotřebí 1-2 x týdně vyčesat, aby se zabránilo tvořením dredů. V dočasné péči je bez dalších zvířátek, takže jak by s dalšími vycházela, nevíme, bylo by zapotřebí vyzkoušet. Ale předpokládáme, že vzhledem k její nekonfliktní povaze by ani v tomto neměl být problém. Majda je velice živá a hravá, potřebuje spoustu pozornosti, pokud se dost nevyřádí, bude vás ráno budit a pobízet ke hře, protože her není nikdy dost. Majda je kastrovaná, odblešená, odčervená, vakcinovaná, negativně testovaná a očipovaná. Do adopce půjde po předchozí návštěvě, po dohodě s její dočasnou tetou, po podpisu adopční smlouvy a úhradě adopčního poplatku, nachází se v Praze. Info o vás pište na mail dipu@ nebo volejte na tel
Minibagr Komatsu PC07-2
Dobrý den nabízím k prodeji Minibagr Komatsu PC07-2 o vaze 1,6T r.v. 2001.Mimoose kopaní , vyvod na kladivo nebona svahovku .Bagr je plně funkcní jsem s ním velice spokojeny koupil jsem si na stavbu domu ale už mám hotovo a dál nepotřebuji a rad ho poslu dál kde uděla další spoustu práce . Je to stary bagřík bez žádne zbytečné elektroniky takže žádný problem jsem s ním neměl.V letě 2021 komplet přetesneny všechny pístnice . Na jaře roku 2022 se převrtala a přecěpovala komplet ramena (samozřejmě i nova pouzdra ) i s kozlikem a zadní radlickou ,upravoval jsem rameno abych tam mohl namontovat nový mechanický rychloupinák (CAT 301) díky kterému jsem převařil všechny lopaty ktere dám k tomu a to je svahovacka,a podkopovka 30cm a 45cm takže výměna lopat je pohoda .Měnil jsem take komplet všechny hadice i od Joystiku,k hlavnímu čerpadlu k otoci proste uplně všechny,byla sundana kabina daval jsem nové plexi do dveří které bylo už žlute a spodní čast předního skla ktere když jsem to kupoval tak chybělo . Daval jsem nove světla , všechny filtry i v olejové nádrží a podavací palivové čerpadlo .Nový vodní chladič , žhavící svíčky ,vyčištěno sání , vyčištěná palivová nadrž a zprovozněn ukazatel paliva . Bagr má zhruba 4000hodin akorát když jsem to koupil tak mi počitadlo nefungovalo ale ted na jaře jsem to opravil a už funguje . Vady o kterých vím ale nijak mě to neomezovalo při používání : Paky na pojezd nefungují stejnomerne (aby to jelo rovne jednu páku musím posunout více dopředu oproti té druhé ) ,ale zkoumal jsem problem a není to v rozdelovaci ale vyložene na uložení těch tahel od těch ovladacích pák které mají vůli. už se mi ale to řešit nechtělo.Nový břit na svahovce Platí do smazaní . O cene se da jednat
Elektro Kolo Haibike SDURO HardNine 3.0, Vel. rámu L, 2020
Musím říct, že to s ním byla sranda. Kolo jsem postupně přeskládal na krapet rychlejší setup. Rychlejší jízdu si užívám a tak jsem každý půl rok jsem jezdil do servisu na prohlídky a pokud bylo potřeba, hned jsem spotřební věci měnil za nové aby fungovalo bezchybně. Motor, baterka, řídící jednotka (displej), nabíječka -> vše funguje jak nové! Naposledy jsem před zimou 2022 vše nechal spravit a rovnou ho prodávám (už jsem na něm nejezdil)- důvod je, že chci si poskládat svoje vlastní trochu jiné. "Při rychlém jednání" jsem ochotný trochu slevit. Rok:2020 Motor(původní): Yamaha PW-ST (+chip nad 25km/h - možnost zapnout/vypnout) Kapacita baterie(původní baterie): 750Wh Rám L (viz ) (původní - Po 2 letech oděrky): aluminium 6061, HD Interface, rychloupínák 5 x 135mm, kotoučová brzda Post Mount Vidlice (původní): SR Suntour XCR Air LO-R Lockout, vzduch, zdvih: 120mm, ocelový sloupek 1 1/8", rychloupínák Zdvih přední: 120 mm Hlavové složení(původní): A-Head Tapered, ball bearing Přehazovačka(původní): Sram NX, 11-rychlost Řazení(původní): Sram NX, Trigger radic Počet rychlostí: 1x11 Ozubený kotouč (nový): Vpředu jsem měnil za větší z 38 na 40 zubů - skrze rychlost. Teď je tam aktuálně fungl nový. Kazeta (nová): Sram PG1130, 11-42 zubů Řetěz (nový): SRAM PC1110 Kliky (původní): 38, ocel (kotouč vzadu jsem měnil za větší) Brzdy(nové): Galfer fialové (podle barvy tvrdost- viz Galfer na netu),2-piston disc brake Brzdové páky(původní): Shimano MT401, hliník Přední náboj(původní): SHIMANO TX505 Zadní náboj(původní): Shimano TX505-8 (vzadu komplet nový ráfek + výplet) Ráfky: Rodi Black Rock 21, nýtovaný, ráfek s dutinou, hliník Pláště (nové): Continetal double fighter 2.0 (hladké na léto -> rychlost, dělá to hodně oproti Maxxis Ardent 29x2,40", které nemám, ale doporučuju používat do terénu) Špice(původní): Sapim Leader, cerná Sedlovka (původní): Haibike Components The Seatpost +, patentní, 31.6mm, hliník Sedlo (původní): Haibike Components TheSaddle Představec(původní): Haibike Components The Stem +, A-head Řídítka(původní): Haibike Components TheBar + Topflat mm (jsou krapet širší, ale skrze 29" kola potřeba) Gripy(původní): Haibike MTB grips Pedály(původní): Freeridepedal mit Reflektor, hliník Motor(původní) (nechal jsem v origi obchodě odkud jsem kupoval servisovat ložiska - nové): Yamaha PW-ST System, 250W, 70Nm, 25km/h (+chip nad 25km/h) Baterie (původní):(Před koupí kola v základu byla 500Wh -> změnil jsem na 750wh) Yamaha Lithium Ion, 750 Wh skrze větší dojezd Displej(původní): Yamaha Side Switch 1.7" LCD, 7 funkcí,jedna páčka zlomená, ale funkce zůstává..(vyměňuje se kus za kus) Nabíječka (původní): Yamaha rychlá nabíječka 4A Velikost kol: 29'
Mix knih - historické, romance
Prodám mix knih: SÉRIE Laura Kneidl - Nedotýkej se mě, Neopouštěj mě (2 knihy) - 300 Kč Leisa Rayven - Pán romantik, Profesor sympaťák(2 knihy) - 300 Kč séria After (5 knihy) - 1 000 Kč Luca di Fulvio - Chlapec..., Dívka..., Dítě..., Sen...(4 knihy) - 1 000 Kč Venkovské sídlo - Zlaté časy, Bouřlivé časy (2 knihy) - 300 Kč JEDNOTLIVO Než jsem tě poznala, Papírová města, Dcera války, Útěk z tábora 14, Islamský stát - 100 Kč / ks Jessičin slib, Hořím pro tebe, Viktorie, Vytoužené dítě, Jsou světla která nevidíme, Všem statečným se odpouští, Jan Guillou 1968, NSA, Pod krvavými nebesy - 150 Kč / ks Gladiátoři z táboru smrti, Nacistova dcera, Máma milovala Gabčíka, Mengeleho děvče, Mé přítelkyně z Ravensbrucku - 200 Kč / ks Při koupě 3 a více knih možná sleva. Pozrite aj ostatní inzeráty
BMW 325i E46 Touring Automat - Velice zachovalý NOVÁ CENA
Prodám velice opticky i technicky zachovalý kombík od BMW. Tento kousek si přivezl před lety můj kamarád z Německa po prvním majiteli. Následně ho používal až do minulého roku, toho času už jako druhé auto do rodiny. Každopádně dostal služební auto a pro toto už neměl místo. Já mu měl pomoct s prodejem, ale když jsem viděl v jakém je to auto stavu, rozhodl jsem se si ho nechat pro sebe :) Bohužel teď po roce jsem zjistil že mi auto jen stojí v garáži, jezdím s ním opravdu výjimečně, a přijde mi to škoda. Najeto necelých 260 tKm r.v. 6/2003 Výbava: - Automatická klima - Tempomat - Přední okna v elektrice - Černá stropnice - Vyhřívané sedačky Stav auta je na skoro dvacet let starý kousek opravdu hodně solidní jak v interiéru, tak v exteriéru. Až na pár malých šrámů viz foto (které má na svědomí jeho žena, když s ním poslední dva roky jezdila) je skoro jako nové. Za celou dobu auto dostalo vždy vše co potřebovalo, olej měněn po 15tis a olej v převodovce po 60 tis. Rozvody dělány v 10/2021, poslední servis byl už za mně byl nový termostat, olej v motoru, zadní brzdy, uložení zadní nápravy + nějaké drobnosti aby auto prošlo v pořádku technickou + jsem nechal udělat adaptaci automatické převodovky (řadí uplně krásně, akorát mam asi trochu jiný jízdní styl než kamarád který jezdil spíš na spotřebu a přišlo mi že trochu podtáčí motor, po adaptaci vyřešeno). Nechal jsem udělat nový levy přední blatník a stříknout do barvy, protože byl trochu chycený. Jinak je auto bez koroze. Na autě všechno funguje jak má. Klima, centrál, tempomat, rádio, okýnka, motoricky i mechanicky vše funkční. Nedostatky: Je to skoro dvacet let staré auto, takže i když všechno funguje, je vždycky co dělat. Nebudu sem psát nesmysl o tom, že je auto bez investic, i moje 3 roky staré auto by taky něco chtělo udělat :))) - Na volnoběh občas drnčí tepelný štít u svodů, zapomněl jsem říct ať to vyřeší v servise - Chybí vnitřní plastové obložení kolem okna pátých dveří - Přední světla (projektory) svítí ještě jakž-takž, ale na příští technické už by se jim to nemuselo líbit Upřimně kdybych s tím autem jezdil víc a měl ho kde skladovat (jinde než v garáži v centru Prahy za 3k měsíčně) tak se ho nezbavuji, ale se dvěma malými dětmi se mi takový výdaj těžko obhajuje. Řekl bych že to vzhledem ke stavu (a vlastně už stáří) není uplně adept na denní ježdění, nebo aspoň pro někoho, kdo se o to bude starat. Zase vzhledem k automatu to na závodění a drifty uplně nebude :))) Auto je k vidění v Praze - Malé straně. Při slušném a věcném jednání jsem schopný bavit se o ceně u auta.
Suzuki Bandit 600
Prodám svého Banditu, rok výroby 1997, 57kw. Nemám co skrývat. Není to žádná voňavka a je vidět, že jednou padla. Ale ne nějak brutálně. Jako začátečník jsem jí kupoval minulý rok v lednu, zaslepený a ohromen krásou motorky. Po koupi a dodělání ŘP jsem zjistil, že karburátor nefunguje jak má. Byl celý zanesený. Nechal jsem ho vyčistit a když už se motorka rozebírala, dělala se i kontrola. Předtím se do toho montoval nějaký chytrolín a některé kabely jsou spojeny elektrikářskou páskou, v předních vidlicích chyběl olej, takže se měnil a doléval tak jak má být. Řetěz byl upravený a tak se vrátil do původního stavu. Jak jsem říkal, karburátor byl vyčištěn a seřízen. Ale pořád tomu chybí nějaká menší úprava, ke které jsem se nedostal. Motorka jezdí pěkně, táhne, zvuk pěkný, ale jediná momentální chybka je, že nechytá na první dobrou. Když už chytne, musí se ladit přes “to kolečko” u motoru, kde se ladí otáčky a přes sitič, než chytnete ty správný otáčky. Potom ale jede jak má. Prodávám z důvodu momentální ekonomické situace a já potřebuji mít peníze jinde, než je dávat do motorky a do celodenních vyjížděk. Prosím jen o vážné zájmy. Nemám moc času na lidi co se přijedou “jen podívat”. Pokud by byl opravdový zájem, nebráním se hovoru a zodpovím jakoukoliv otázku, pokud budu znát odpověď. Přepis hradí kupující.
Svatební šaty Kabelková a Oplocká
Milé ženy a dívky, nabízím k prodeji své svatební šaty s holými zády od nepřekonatelného brněnského návrhářského dua Kabelková a Oplocká. Byla jsem třetí nevěstou, která měla šaty na sobě. Pro představu: Měřím 168 cm, na fotkách mám 4cm vysoké podpatky, vážím 55 kg, v pase mám 65 cm, přes ňadra 88 cm. Šaty jsem si nechávala upravit profesionální švadlenou - byl snížen zip a tím zvětšen výstřih na zádech, srovnána délka šatů, které jsou nyní bez vlečky a při mé výšce s podpatky nesahají až na zem (chtěla jsem v šatech tančit celou noc) a přišity odstávající lístečky (původně lepené). Pro větší pohodlí jsem měla šaty pod lopatkami přilepeny páskou na tělo (ráda zdarma přidám, použila jsem ji pouze na tuto příležitost). Přestože mají šaty holá záda, nedrží je "síťka" přes dekolt či záda, což bylo mým zásadním přáním. Ňadra jsou vyztužená, není potřeba mít podprsenku. Vršek šatů je lepená krajka, spodní část spodnička a tyl. Šaty nemají kruh, objem dělá tyl, který je nahoře (nikoliv pod látkou). Šaty byly velmi pohodlné, vydržela jsem v nich až do rána, nepřevlékala jsem se. Stuha, kterou mám na fotkách na zádech, je z věnečku a není součástí šatů. Šaty prodávám včetně originálního ramínka a pytle s logem Kabelkové a Oplocké. Šaty jsou vyčištěny v profesionální čistírně, doložím účtenkou. Šaty je možné kdykoliv vyzkoušet v Brně u ústředního hřbitova, preferuji osobní předání. K šatům nabízím i kravatu, která byla kupována společně s šaty u Bandiho a kterou má na fotkách ženich. Použita pouze při této příležitosti, cena 500 Kč, barva naprosto odpovídá barvě šatů. Věneček byl ručně vyráběn ByIli: Květiny z ekologického zemědělství jsem měla od Farmy Řezanka: Fotky fotil Jiří Lubojacký - Catching Reflection of the Soul:
Audi A3 3.2 VR6 S-line QUATTRO
Prodám Audi a3 3.2VR6 S-line 4x4 3.2 vr6 184kw 4x4 kod motoru BDB (r32) ještě bez „proslulého“ přímého vstřiku. STK do 07/2024 Rv. 2004 Najeto 245 000+km (s autem jezdím) Xenonové světlomety Mlhová světla Manuální 6st.převodovka S-line výbava BOSE ozvučení Polo kožené vyhřívané sedačky El šíbr Původním majitelem proběhl decat (nahrazeno rezonátory). auto jezdilo do Porshe Praha kde bylo servisováno – vše co jsem měnil, tak byli originální díly. Zadní lazený tlumič s homologacemi. K autu přidám sadu rozvodů které jsem chtěl vyměnit ale pro sundání krytu jsme zjistili že rozvody byly už nedávno dělané. Sportovní sání FORGE. Ofuky na oknech. Měněny všechny oleje za originál převodovka (přidání aditivum protec+p diferenciál+ zadní diferenciál+ haldex s filtrem). Výměna brzdové kapaliny za DOT5.1. Výměna řemenu příslušenství se všemi kladkami. Výměna vodní pumpy INA trochu kolem těsnění sákne. 1sezonu jeté barum Polaris 5 + tuto zimu koupené originál plechové kola 18“. LED osvětlení SPZ. Nový 2hm setrvačník LUK + kompletní spojková sada kde jsem lamelu nechal přeobložit na materiál HDS57. Auto má tlačítkem 2 přepínatelné mapy  1. Vyřazeny zadní lambda sondy +originální výkon 2. Lambda off, HardCut limiter, Launch Controll, Pop and Bangs 2000+rpm soft 3000+rpm hard, výkon nalazen na 270hp 340nm. Graf samozřejmě mám. Nové iridiové svíčky + nové cívky BERU. Mnou byl dělán zadní konec prahu + lakován PZ bok, byl tam kousek sedřeného laku do plniče. Dutiny vystříkané i zadní vrata + kapota. Nová kapota (model 05-08) + RS style nárazník původní díly mám, nebylo bourané. Vysoké gumové koberce +gumová vana kufru + S-line koberečky přidám k autu. Nový ventilátor topení s regulátorem. 2DIN originál rádio. Multifunkční volant. Auto je v krásném stavu sem tam se najde menší kosmetika, ale ze spodu auto vypadá moc dobře. Měněny P a Z tyčky stabilizátoru, měněna reakční vzpěra (strongflex). Měněn silentblok převodovky + silentbloky uložení v nápravnici. Zatmavená okna. Olej dělaný max do 10 000km SHELL 0w30 ultra professional. Nové P tlumiče SACHS + uložení + prachovky a dorazy. Nové P čidlo náklonu xenonů. Na autě nic nemlátí, neteče (krom lehce prolínající nové pumpy). Od všech výměn věcí co jsem zde vypsal jsem neujel ani 20 000km, takže auto je bez investic, vlastním 3 auta, takže nemám tolika času jezdit se všema. 1x dělaná vodíková dekarbonizace motoru + 2x výplach. K autu přidám ještě 2x originál nový vstřik. Olej nežere, nedolíval jsem ani „decku“ po 8 000km. Je dost reálné že jsem na spoustu věcí zapomněl.. Případné dotazy rád zodpovím po telefonu. Ježděno pouze na natural 98 či VERVA 100. V létě plněna klima + přidáno UV pro detekci úniků a 2x čištěny všechny průduchy desinfekční pěnou. Cena pevná do auta jsem neinvestoval kolem 100t kč.. Neduhy: v na kufru začínající koroze kolem osvetlení spz, malé puchýřky na LP blatníku. Více info po tel.
Subaru Impreza WRX STI, 2011, 183tkm, teď servis za 150 000
Subaru Impreza WRX STI, 2011, 183tkm, teď po investici za 150 000,-. Nabízím výše zmíněný vůz. Drobné úpravy: Bypas 4. Válce pro lepší chlazení, mishimoto komplet chlazení, větší olejový chladič, blow off ventil, cobb přímé sání, komplet nerezový výfuk invidia, lepší muzika, 2din rádio přímo pro Subaru. Vůz je technicky v perfektním stavu, vše co bylo třeba jsem udělal, je na nových zimních pneu, předek je ve folii proti kamínkům. V podstatě bez koroze (foto podvozku mohu zaslat). Vizuálně na 2 metry perfektní, ale přední nárazník má jiný odstín a není perfektně slícovaný, mřížky v něm jsou taky horší, jinak vizuálně auto v pořádku. Na přední nárazník a mřížky čekám na místo v lakovně, třeba stihnu přelakovat. Bylo bourané (asi jako každé STI) jedna oprava za 200 000,- (předek, nosníky ok, lze dohledat) druhá oprava zadek 100 000,- z toho byl 60 000,- vyfuk (fotky po nehodě mám). Nefunguje dálka na klíčku, to jsem neřešil. Koupil jsem , dal jsem nové rádio, novou muziku, nové zimní pneu a odvezl na servis za 110 000,- (fakturu mám, rád zašlu, dělalo se toho hodně), tak aby byl vůz ve 100% stavu, připraven na zimu (od servisu najeto 30 km). Chtěl jsem jej pro sebe na zábavu, ale svezl jsem se v kamarádově EVU a chci EVO, proto nabízím, je to taky jediné auto za které bych ho případně vyměnil. Motor je tichý, běží perfektně, spotřebu oleje má adekvátní. Když jsem se rozhodl auto prodat, mělo jet teprve na velký servis, který jsem mohl zrušit, ale nepřišlo mi to fér a raději prodám auto ve 100% stavu s klidem, než zmiňovat neduhy a pak se stejně dohadovat. Takhle je ve stavu sednout a užívat. Mechanik při prohlídce vítán, do servisu v Praze nebo do 30 km od Prahy Vám to klidně přivezu, když mi to nezabere celý den. Zkušební jízda možná, po složení 30% z ceny. Prosím pouze volat. Díky.
Škoda Octavia 01 1.9tdi 66kw
Dobrý den prodám svou škoda Octavia 1 1.9tdi 66kw stará poctivá rotačka r.v 2004 plně pojízdná mnoho věcí uděláno = nainvestivano Octavia je v dobré kondici jezdí parádně a úsporně vozidlo má najeto 370xxx ale na to co je vše uděláno nejde to znát na voze menší koroze není děravá jezdím s tím dene do Německa pendluju takže musím mít vozidlo v pohodě jinak jsem tam dodělával kožené tapce mám i sedadla v kůži ale ještě jsem je tam nedal protože to mám z bouračky takže bylo to bourane na zadek tak musím zadní trochu opravit a nebo přidám k vozu ať si kupující dodělá. kupoval jsem 2 DIN autorádio které stálo 3600kc. Je tam zachovala krásná stropnice. Vyměněna hlavice na řadící pace včetně kůže. Nové knoflíky regulace topení. Ve voze dvojité dno roleta v kufru. V předu elektrické ovládání okýnek vzadu švihadla. Na voze ALU kola rial r16 včetně zimních pneu 205/55 r16. Je nově presity volant akorát má znak vw. STK do 11.2023. dálkové centrální zamykání alarm a pípa při zamknutí i odemknutí. Vše co se dělalo: Jiná převodovka rovnou se dělala nová celá spojkova sada včetně jednohmoty. Potom se měnilo naftové čerpadlo. Brzdové destičky. lanovody. Nové tlumiče a pružiny. Ložiska. Ramena silembloky. Kotouče měnily se podložky a těsněníčka na vstřikach.vymena oleje teď před 2xxx km 5 w 40. Radiátor topení byl také měněn byl děravý auto se furt mlzilo teď už je to ok. Nové přední světla. Pak co by chtělo dodělat nebo co jsem ještě chtěl já dodělat ale budu kupovat nové auto tak půjde jinam do dobrých rukou. Chtěl jsem ještě nové zadni pakny čelisti. A nové rozvody jsem chtěl taky jako nemusí se dělat mechanik říkal že vypadají dobře ale já chtěl nové ale teď už nepotřebuju a trochu něco rachoti ve ventylátoru topení tak vyměnit a je ok. No doufám že jsem už konečně vypsal vše co jsem chtěl ???? kdyžtak by bylo nejlepší mi asi volat na tel. Děkuji.
Výpomoc za trenéra, 19 let
Dobrý den, Je mi 19 let a nabízím možnost výpomoci u koní v měsících červen, červenec, srpen a září. Tento rok dělám maturitu a chtěla bych získat více zkušeností v jezdectví před nástupem na vysokou školu. Jezdila jsem 5 let, v anglii pod trenérem, ale jen rok jsem chodila k lepší trenérce, kde se mi i více věnovali. Jezdila jsem i western a pár let i pravidelně bez sedla. Spoustu věcí jsem se bohužel naučila stylem pokus/omyl a neměla jsem nikdy možnost trenéra, který by se věnoval pouze mě. Proto toto léto nabízím dojezd v okolí Praha či Příbram. Mám řidičský průkaz a jsem schopna dojíždět. Mohu vypomoci i doma, pokud máte ustájené koně u Vás a potřebujete někoho na domácí práce. Jsem schopna u Vás být většinu dne a pracovat výměnou za trenéra a nejlépe i trochu teorie. Jezdila jsem i složitější koně, nebojím se jich, ale ráda bych se něco naučila a nemyslím si, že bych Vašemu složitějšímu koníkovi byla významně přínosná. Ovšem jsem schopna s ním pracovat, pokud si to vyžádáte a například ho vzít na chvilku na práci ze země apod., aby se vyblbnul. Prosím, u koní jsem nemohla být již teď druhým rokem, tak mi možná bude chvilku trvat, než se do všeho dostanu, ale jsem pracovitá a hlavně k sobě i koním trpělivá. Pište na uvedené číslo
TIMMY-UMAZLENÉ ZLATÍČKO
,,Jmenuji Timmy, jsem 4 letá klučičí špagetka a začínám se poohlížet po nové rodince. Svůj domov jsem už měl, ale panička nebyla zodpovědná a neposkytovala mi takovou péči, kterou jsem potřeboval. Přijel jsem zanedbaný, se záněty kůže, svědělo mě celé mé malinké tělíčko, které bylo místy zcela olysalé, taktéž jsem měl zánět v očích i uších. No zkrátka bylo to strašné, drbal jsem se od rána do večera, ale postupem času na tuto hrůznou část života zapomínám, protože od té doby, co jsem u své dočasné tety, se vše změnilo, a to jen k lepšímu. Navštívil jsem doktora, který mi nasadil speciální dietu, přidal i speciální šampon, kterým mě teta vzorně koupe, kape mi do oušek kapičky a nyní jsem na tom o mnoho lépe, a tak si konečně začínám užívat toho bezstarostného psího života. Jsem obrovský mazel, miluju svého člověka, kterého věrně následuju, budu s vámi kdykoli a kdekoli, hlavně abychom byli co nejvíce spolu. Miluju hry všeho druhu, hračky, pískací, ale budu nadšený i když mě vezmete třeba někam na výlet, protože jízdu autem zvládám taktéž na jedničku. Jsem zcela bezproblémový pejsek, který se už nemůže dočkat své nové rodinky, pro kterou jistě budu skvělým a věrným parťákem. Váš Timmy.“ Timmy je 4 letý kříženec jezevčíka, který k nám přijel od nezodpovědné majitelky, která neřešila jeho zdravotní problémy ve formě různých zánětů po těle, které došly do fáze, že ho svědělo opravdu celé tělo. Nyní je jeho stav stabilizován, je zaléčen, ale opatření budou potřebná i do budoucna, kdy veškeré vyšetření u dermatologa v Praze na klinice Ivet zajišťujeme my. Má speciální dietu, kterou je taktéž zapotřebí dodržovat, jinak nemá další komplikace a nyní si bez svědění a bolesti začíná konečně užívat života. Timmy je veselé a umazlené zlatíčko, které vás bude láskyplně následovat, bude se k vám tulit na gauči i v posteli, celý den by klidně vyžadoval mazlení a drbání, to je nejspokojenější. Hledáme milující rodinku, která Timmyho zahrne láskou, nepohrdne ale ani procházkám a výletům, které si taktéž moc užívá. S ostatními pejsky vychází víceméně dobře, ale v novém domově může být jako jedináček, protože je na něm znát, jak si užívá tu pozornost a lásku člověka jen pro sebe, což se mu doposud asi příliš nedostávalo. Kočičky v novém domově taktéž nedoporučujeme, má velké tendence je prohánět. Timmy by mohl do rodiny s dětmi pouze staršími a rozumnými, které vědí, jak se k pejskům chovat. Jinak je zcela bezproblémový, na procházkách chodí na vodítku vzorně, doma je 100% čistotný. Timmy váží 5 kilo, je kastrovaný, odblešený, odčervený, očipovaný a vakcinovaný. Do adopce půjde po předchozí návštěvě, po dohodě s jeho dočasnou tetou, po podpisu adopční smlouvy a úhradě adopčního poplatku, nachází se v Býkovicích u Brna. Info o vás pište na mail : dipu@, nebo tel :
Prodám knihy
Šest vran-150 Faja- 100 Naslouchač- 100 HP a prokleté dítě-50 Plíseň-200 Odinovo dítě-200 Jáma a kyvadlo-50 Cilčina cesta-100 Tatér z Osvětimi-150- prodáno Mengeleho děvče-90 Černooká-100 Odpusť mi Megan-100 Volba- 100 Domluva přes SMS, nebo email adela.dankova1@, osobní odběr v Jablunkově, Třinci a Frýdku Místku. Pošta i zásilkovna,podle domluvy
Knihy mix
Prodám knihy, různé druhy, kus za 100Kc. Osobní odběr nebo zašlu. Mengeleho děvče - prodáno