byl jsem mengeleho asistentem - strana 12
Počet nalezených inzerátů BYL JSEM MENGELEHO ASISTENTEM: 1000 - strana 12
Dobrý den, jsem kocourek Štěpán a je mi asi 7 měsíců (nar. v červnu 2022). Mám bílý jemný kožíšek jen s pár černými flíčky za oušky. Jsem klidný, hodný, laskavý, mám rád společnost a rád se mazlím. Již jsem kastrovaný a očkovaný, jsem zdravý a čistotný chlapeček. Můžu jít do rodiny k dalším kočičkám nebo s některým z mých sourozenců. Jsem bílý jako sníh, na Vánoce si moc přeji být u vašeho vánočního stromečku s vámi a co by to byl za svátek „Štěpána“ bez opravdového Štěpána. Čekám na vás v dočasce v Kroměříži. O jeho adopci nám pište do zpráv na Facebook Dobré ruce – kočičí útulek Zlín nebo volejte na telefon .
S těžkým srdcem prodávám náš Citroen C5 kombi 2,0 HDI 120kw, automat 2011 facelift, ABS, stabilizace ESP, asistent rozjezdu, tempomat. Má najeto ďábelských 333 tis km převážně po Hradecké dálnici pouze sám řidič. Jsem druhý majitel (koupeno 2016 s 200 tis km). Stav auta odpovídá polovičnímu nájezdu, pravidelně servisované v Citroenu u jednoto a toho samého mechanika. Auto nebylo nikdy havarované, pouze jedna drobná nehoda na zadní nárazník, kde se měnily pouze plasty a vše šlo na pojišťovnu a opravováno bylo v originál citroenu. I když o auto bylo pečlivě pečováno, tak přeci jen má 11 let, takže je nutné k tomu přihlédnout. Ježděno na zkrácené intervaly oleje po 15tis km. Servis nutný za 1 000km - pouze olej a filtry. V automatu pravidelně měněn olej po 60tis km - další výměna až za 47 tis km. Zimní pneu 5mm, letní téměř nové. Oproti jiným C5 vypadá ta moje výrazně lépe, protože ty ostatní jsou 3x stočené, moje má poctivé kilometry a servis. Automat řadí krásně. FAP filtr byl čištěn, další čištění cca za 100 tis km. Hydropodvozek má i sportovní režim, stejně jako automat, ale tohle auto je spíše o pohodlí a polykání kilometrů. STK z prosince, takže platí ještě necelé dva roky. 2 klíče, navíc gumová vana do kufru a ochranná chromová lišta u kufru na zadním nárazníku. Elektricky sklopná zrcátka, automatická klimatizace - pravidelně dezinfikována, vestavěná navigace, všechna okna v elektrice. Hydropodvozek lze přizvednout nebo naopak snížit. Auto je tiché, nikam netáhne, nic neklepe. Nové zadní destičky. Na autě jsou originál Citroen 17 kola, ale nejsou zapsané v TP, tam jsou 16, ale nikdy jsem s tím neměl na STK problém a vždy jsem prošel oficiální cestou bez problému – již jsem takto auto koupil s těmito většími koly a neřešil jsem. Drobné oděrky na karoserii z provozu a lehce se loupe lak na ALU discích v jejich středech. Pro další dotazy zavolejte nebo napište. Cena 129 tis včetně letních pneu. Při rychlém a férovém jednání na místě možná rozumná domluva o ceně. Určitě mi nepiště zprávy typu „nabízím 100 tis ihned a podobně“ vím co prodávám, nabízím férové jednání a to samé očekávám od vás. Důvodem prodeje je přidělení služebního auta pro soukromé účely a tak pro Citroen není využití.
Nabízím k prodeji, jsem druhý majitel. O motorku bylo vždy pěkně postaráno, rok výroby má 2004, jezdena byla do 2010, pak stála do 2017, kdy jsem ji kupoval s nájezdem cca 11500, byl udělan komplet servis, výměna pneu, oleje atd.. Rok 2020 jsem píchnul zadní pneu, proběhla výměna a u toho se udělala řetězova sada se zadními destičkami. Od té doby najela cca 200km. Pán, od kterého jsem ji kupoval, říkal, že jezdila do autorizovanýho servisu a dostala vždy co potřebovala. Jediná vada na motorce je, že byla lehnutá v hodně malé rychlosti, odřená malinko podsedlovka a kryt motoru viz foto a nějaké ty škrábance se taky najdou. K motorce je 1x klíč a zámek na kotouč. Technickou kontrolu jsem dělal 16.7.2021. Bez chyby . Motorka je komplet originál stavu, žádné úpravy nebyly. V případě nějakých dotazů neváhejte kontaktovat nejlépe SMS, zavolám zpět, v práci nemám signal.
Prodám vymazlený a velmi pěkný,pravidelně udržovaný,servisovaný a nevyužitý Mercedes SLK 230,výkon 142 kw /200 HP z roku 1999
Super zátah,výkon,jízdní vlastnosti.
Servisně jednoduché auto
Velmi spolehlivé,nikdy žádný problém
Za mě průměrná spotřeba cca kolem 8 litrů.
Najeto průkazných 135000 km.STK do 5/2024
WIN:
Manuální převodovka!!
Výbava: Klima-funkční (ještě originálně naplněná od výroby!!!),vyhřívané sedačky,ABS,ASR,elektrika okna,zrcátka,střecha atd.=vše plně funkční
Vlastním ho 12 let,ježděno sporadicky jen za pěkného počasí,jinak parkováno vždy naleštěné a připravené v garáži pod plachtou.
Interier absolutně perfektní,bez poškození,vždy jsem si dával na to pozor,kdo zná tyto auta,tak ví že koupit toto auto s nepoškozeným interierem je skoro nemožné
Pravidelný servis každý rok.Nikdy jsem nenajel víc jak 500-1000 km za rok,přesto vždy každý rok byla výměna oleje,filtrů,brzdovky atd.
Vše funguje jak má,naprosto žádný problém se střechou nebo tak něco.Vše funguje na 100%
Naprosto bez koroze=nikdy ani v dešti nejelo
Dovoz z DE od prvního majitele v roce 2006,potom majitel od Prahy,ten s tím jezdil do Mercedes servisu s každou blbostí,veškeré faktury k dispozici.Potom majitel já od roku 2012 do ted
Kilometry lze doložit servisní knihou,návštěvami v MB servisu nebo z STK (všechny protokoly z STK až do ted mám také)
Nikdy nebouráno,nekytováno atd.Pouze na pravé straně zástřik do výšky lemu kvuli škrábancům do výšky laku 180.Nic,co bybylo vidět,dělalo se to v autorizovaném servisu.Žádný kit nebo tak něco,jen vizuální oprava škrábanců
Karoserie bez chyb,škrábanců nebo dulků,jen lehká odřenina na lemu střechy.(cca 2cm nic velkého=někdo oteviral střechu v nízké garáži asi).Lak perfektní originál.(krom zminovaného zástřiku napravo)
Podvozek bez vůlí,vše naprosto v pohodě.
Pneu jsem kupoval nové v roce 2014 a neojel jsem je ani o 25%,takže sice starší pneu,ale v podstatě nové,ale nehučí.
Nevím,co víc k tomu napsat...prostě to chce vidět....po domluvě jsem doma teměř pořád...
Nic se nesnažím skrývat,píšu vše jak vím a spousta dokumenty mohu doložit.Nevím o ničem co by bylo špatné.Byl to můj mazel...prodávám proto,že těch aut mám více a s tímto od začátku skoro vůbec nejezdím(za mě celkem najeto cca 15 tis km pouze) a mám jen jednu prdel a děti do toho také nedám...Prostě pojištění,udržba něco stojí a auto tu stojí bez užitku,nic víc v tom není
K vidění jak psáno PSČ 39804
Klidně pište na email,ale žádné blbosti typu nafotte mě každý šroub nebo za kilo beru hned.Finanční nouzí netrpím a hlady také neumřu když ho neprodám letos
Pro někoho kdo ocení stav,pravidelný servis a malý nájezd km.Na své roky výkonný a pěkný youngtimer a roadster s pevnou stahovací střechou
Dobrý den.
Prodám velmi zachovalé vozidlo Škoda Superb III 2,0 TDI 110 KW. Rok výroby je 12/2015 - aktuálně najeto 160178 km.
Vozidlo jsem si před 3 lety dovezl z německa od 1, majitele - byl to manažer společnosti DHL. Vozidlo je ve výbavě STYLE PLUS- velmi bohatá výbava. Stále servisováno ve značkovém servise .
Já jsem z vozem najel cca 20 000 km.
Jsem vedoucí značkového servisu Škoda- tudíž vozidlo z mé strany dostávalo plný servis.
Nechal jsem udělat chip motoru na 140 KW, olej měněn každým rokem , při 157 000 km nové rozvody + vodní čerpadlo a mnoho dalších úprav.K dispozici pochopitelně i letní pneu-nyní obuto na zánovních zimních pneumatikách. Více info rád sdělím po telefonu - nemám co tajit.
Rázně upozorňuji - nevolat bazary , překupníci a společnosti typu AAA, auto ESA atd - tam vozidlo jistojistě neprodám.
Auto parádně poslouží normálním lidem. Na prodej nespěchám - vozidlo bude k prodeji od 1.4.2023.
Vůbec bych neprodával , ale koupil jsem si jiné
Prodám Peugeot 207 Hatchback, 1.4 54 kW benzín, r. v. 2008, najeto 115 000 km, STK do 08/2024, základní výbava (nemůže se nic pos*at), koupeno nové v ČR, .
V TP jsem jako 3. majitel, ale auto bylo celou dobu v naší rodině a znám celou jeho historii.
V autě byl pravidelně měněn olej a filtr v předepsaných intervalech. Rozvody jsou původní.
S autem nikdy nebyly problémy a měnily se jen běžné věci (kotouče, desky, brzdová kapalina, čepy, tyčky řízení, lanko ruční brzdy, vzduchový filtr, kabinový filtr vzduchu, zavaření výfuku). Veškeré výměny jsem zapisoval do servisní knížky.
Nyní se rozbil termostat - zasekl se v otevřené poloze a motor se tak nezahřeje na provozní teplotu, je pořád naplno ochlazován. Kupuji si nové auto a už se mi to nechce řešit, proto Peugeot prodávám se sníženou cenou.
Auto je plně pojízdné, nikde nic neklepe, vše jde lehce. V srpnu 2022 jsem dělal STK. Nesvítí žádná varovná kontrolka, diagnostika neukazuje žádnou chybu. Jen ten termostat by to chtělo v brzké době vyměnit.
Na pravém boku je několik promáčklin a škrábanců od střetu s cyklistou. Škrábance jsem retušoval opravným štětečkem s originál barvou Peugeot. Na dveřích kufru se na levé straně loupe lak, také toto místo jsem pravidelně opravoval. Auto není nikde lakované. Kromě té nehody s cyklistou se jiná nestala.
K autu jsou také 4x litá kola s letními pneumatikami viz foto. Dvě pneu jsou nové z loňského roku a dvě jsou staré 4 roky. Na autě jsou plechová kola s původními zimními pneumatikami, stav viz foto.
Prohlídka je možná po domluvě v Ostrově u Karlových Varů.
Prodam jaguar xf 132 kW r.v. 2016,automaticka prevodovka,euro 6.
Auto ma takrka plnou vybavu. Najeto 172 000. Barva tmave seda carpathian grey. Zatmavena skla vzadu. Cerny interier kuze. Vyhrivany volant,sedacky,usb,SD,bluetooth,headup display,xenony,tempomat s automatickym odstupem,varovani pred kolizi,nouzove brzdeni pred kolizi,parkovaci senzory,zadni kamera,varovani pri vyjezdu z pruhu,kontrola mrtveho uhlu,parking asistent,panorama vysouvaci strecha,alu kola R19,denni svetla a dalsi.Auto mam rok a pul a oproti mym predchozim vozum stale jezdim bez problemu bez neprijemnych sviticich kontrolek nebo nouzovych rezimu. V servisu jsem byl zatim jen na vymenu oleje a rozvodu. Rozvody delane ca pred 15 000 km. Celkove jsem ja najel 32 000. Kupovano se 140 000. Spotreba z me strany mezi 5.5 az 6 litru. Da se jet i za 8,kdyz se to honi. Oficialne se uvadi i 5 bez problemu,ale je to skoro nemozne. Auto celou dobu krasne jezdi,je malo videt,takze lide se obcas ohlednou,barva je take unikatni,ma ji velmi malo aut. Takze pokud chcete auto,ktere nepotkate na kazdem druhem semaforu,je to idealni volba. Jeste jsem nepotkal zadne stejne,s jinou barvou potkam asi 2 za mesic. Auto je registrovane v Nemecku. Zeme puvodu Svycarsko. Jsem druhy majitel v Nemecku. Auto neprodavam nutne,sam premyslim,jestli si ho nenecham,ale chci si koupit obytnak a vyletovat. Prosim zadne neoblibene nabidky prekupniku a podobne. Na sleve se da domluvit v ramci feroveho jednani.
Na auto je mozno se podivat dle domluvy v pondeli dopoledne nebo v patek odpoledne v okoli Brna,Breclavi,Znojma,Vyskova,Kromerize,Hodonina,Zlina a Vidne,jelikoz jsem v techto mistech pravidelne na cestach.
Prodám notebook Lenovo ThinkPad Yoga 260. O cenně jsem ochoten diskutovat.
Yoga 260 je svižný pracovní noťas vhodný na kancelářskou práci, surfování na internetu, filmy, poznámky integrovaným stylusem. Hodí se pro studenty - sám jsem ho využíval místo sešitu, na psaní protokolů, úpravu fotek, lehký edit videí, jako multimediální stanici díky vysoké konektivitě a sem tam nenáročné hry.
K noťasu přidám OneLink dock, který kromě dalších šesti USB konektorů, 2 Display portů, VGA konektoru a 3,5 mm jacku přinese halvně RJ-45 konektor pro připojení LAN kabelu. Kromě toho lze přes něj notebook i další zařízení napájet.
Samozřejmě součástí je i originální zdroj k notebooku.
Parametry:
CPU: i7-6500U
RAM: 16 GB DDR4
SSD: 240 GB NVMe
Display: 1920x1080 FHD, klasicky dotykový + stylus
Výdrž baterie: 4 hodiny psaní poznámek stylusem s rezervou cca 20% při úsporném režimu.
Konektivita: 2xUSB 3.0, HDMI, mini Display port, kombinovaný 3,5 mm jack, OneLink konektor (pro dock - součástí inzerátu), čtečka na karty, micro SD čtečka, slot pro SIM kartu a slot pro stylus (nabíjí se přímo v notebooku).
Výborná ThinkPad klávesnice, která se zasune při používání notebooku jako tablet atd.
Vady: Naprasklý display - v rámečku a ulomený rožek - viz foto.
Display mi praskl, když jsem zavřel do noťasu papíry secvaklé sponkou a rožek se ulomil při čištění. Během běžného používání nejde prasklina moc vidět, sám jsem si ji několik dní nevšiml, musí se na ni člověk dívat z úhlu, při přejíždění prstem cítit nejde. Je to tedy především kosmetická záležitost, jelikož nezasahuje přímo do obrazu.
Noťas má už něco za sebou, ale ThinkPady vydrží věčně, vydržel se mnou velkou část vysoké, teď posílám dál - ideálně nějakému studentovi co ho taky využije.
Pokud máte jakékoliv dotazy, ozvěte se prosím na e-mail.
Preferuju osobní předání v Brně, případně někdy mám možnost být v okolí Vsetína - hlavně z důvodu vyzkoušení si notebooku. Pokud by byl zájem, jsem ochoten zaslat jakoukoliv rozumnou službou na dobírku, či s platbou předem.
Zdravím, prodávám svého custom dirt'aka
Postavil jsem ho konečně cca 2 měsíce předtím, některé součásti jsou používané díl (na mým starém kole) takže mají malé škrábance. Záruku ještě pořád mám na skoro každý detail + krabičky taký.
! Plášť a sedlo budou jak v popisu (vic. Posledni foto) !
Rám: Marin Alcatraz Long (koupená novou v listopadu)
Vidlice: RockShox 35 výška 110mm(koupena novou v lednu 2022)(byl udělán servis(3x) v lednu/červenci/prosinci + má 20mm bushingi nahoře a dolů. Standardní výška je 150mm)
Kliky: Truvativ Descendant 6K Eagle DUB 175mm(koupené v listopadu novými)
Střed: Sram DUB BB BSA 68/73 (koupen novým v listopadu)
Pedály: OneUp Aluminium Large(koupené novými v listopadu)
Řidítka: Rental FatBar 31.8 730mm šířka (koupená v červnu novou, standardní šířka byla 800mm)
Představec: Rental Apex 40mm(mám ho už 3 roky, stav dobrý, skoro žádné škrábance)
Brzdy zadní: TRP G-Spec Trail-s 4 písty (jedná z nejlepších modulace)(koupene v listopadu novými)
Rafky: Alexrims PD(šířky 24/19) sundal jsem jich s Specialized P.2 novými (používal jsem jich cca 2 roky, dobrý stav, rovné, pár škrábanců)
Dráty: Neřež černá 260/262mm
Přední naboj: Úplně custom, ložiska nové SKF(koupené v červnu), hliníkové podložky mezí ložiskama a pro boost vidlice(jsou eloxované mnou) a tělo bmx naboje Code Blood. Konečná váha 110 gramů (celého naboje)
Zadní náboj: NS Rotary SS 2014 roků, nove SKF ložiska (koupené v červnu), hliníková osa. Váha naboje ze šrouby 345 gramů.
Kotouč: Shimano XT-SM-RT76 160mm(koupen v listopadu novým)
Sedlovka: MAX1 30.9mm (nova, koupena cca v červnu)
Sedlo: DDK(nevím jaké, mám ho už 3 roky)
Plášť: Maxxis Ikon 2.2 kevlar
Duše: Maxxis Ultralight 26 ve předu (žádná díra) + Continental 26 obyčejná (bohužel)
Prodávám kvůli tomu, že jsem si zlomil páteř a konečně se toho vzdávám...
Chci aby to kolo se dostalo v dobré ruce.
Bohužel moc fotek nemám, nestihl jsem pořádně zajezdit na kole. Když bude potřeba, odešlu jakékoliv foto.
Da se dohodnout o cene, potřebuju peníze...
Sjezdové lyže Sporten Raptor 159cm
Rádius 12.7
Sidecut 120-72-102
Dřevěné jádro, ocelové hrany
Vázání Tyrolia Freeflex Pro 14
pořízeno 09/2013
původní cena: 8990Kč
Sjezdové lyže Sporten Raptor jsou all-mountain lyže pro rekreačního/sportovního lyžaře. Sporten Raptor zvládá rychlost i krátký oblouk a nerozhodí je ani rozbitá sjezdovka.
Byl jsem s nimi max spokojen, univerzální lyže na jakýkoliv stav sjezdovky.
Já nyní 182cm/84kg - když jsem na nich začínal tak jsem měl 75kg.
Používány cca 5-6x za zimu během lyžařské dovolené + nějaká víkendovka.
Samozřejmě fronty na sjezdovkách dají lyžím zabrat, drobné škrábance a odřeniny hold na lyžích jsou.
Skluznice na jedné lyži má pod vázáním lehkou díru/drážku na kraji skluznice z roku 2016, zapraveno dvousložkovým lepidlem a od té doby drží. Jinak jsou skluznice ve velmi zachovalém stavu až na nějaké škrábance. Choval jsem se k nim slušně, nechodil jsem s nimi po silnici u přejezdů, atd.
Důvod prodeje: postupem času přechod na lyže pro pokročilé včetně nových bot.
Předání v okolí Novém Městě na Moravě/Žďár nad Sázavou dle domluvy.
Popřípadě mohu zaslat na dobírku dle domluvy.
Se sjezdovkami inzeruji také sjezdové boty v samostatném inzerátu.
"Jmenuju se Kenzo a jsem originální, charismatický a velmi temperamentní kluk. Je mi 9 - 10 měsíců, jsem kříženec dalmatina, středně velký fešák s uhrančivýma očima a elánem na rozdávání, v každé buňce mého těla třímá obrovská chuť k pohybu a sportování, takže potřebuji opravdu velmi, velmi aktivní a trpělivé majitele. Mí předchozí páníčci mi nenastavili jasná pravidla a řád, rovněž podcenili mojí výchovu, takže jsem šel o dům dál a ted jsem u tety, která se mnou správně pracuje a jde mi to opravdu skvěle. Většinu času jsem dřív trávil v kotci, nevyběhán, frustrován a toužil po zábavě, pohybu a lásce lidí. Teď mám šanci na ten správný a zodpovědný domov, kde se mnou budou majitelé pokračovat ve výchově a já je za to budu bezmezně milovat a ctít. Se psy si rád hraju a dovádím, jen se musím správně seznámit, ale parťačka na zábavu, by byla rozhodne fajn. Hledám zodpovědné majitele, trpělivé a aktivní, s přirozenou autoritou, milující, budu rád bydlet v domě se zahradou, s dostatkem vyžití venku, ale spaním a bydlením rozhodně doma s vámi, váš Kenzo."
Kenzo je 9 - 10 měsíční kříženec střední velikosti. Je to štíhlý, atletický fešák, s obrovským potenciálem pracovat, sportovat a makat. Ač jeho bývalí majitelé zanedbali výchovu, v rukou naší dočaskářky, se z něj stal skvělý pes, s úžasnou, věrnou a oddanou povahou, předurčený k pohybu a sportování. Je to odrostlé mládě, miluje lidi a velmi se fixuje na své majitele, je ohromně učenlivý a šikovný, ovšem musí se s ním stále pracovat na upevňování povelů, hranic a především je potřeba nastavit Kenzovi jasný řád a pravidla. Neměl ponětí, kdy je třeba přestat a zklidnit se, neuměl odpočívat a zůstávat sám. To vše je teď jinak, zlepšuje se a dělá velké pokroky. Obecně to byl aktivni, nonstop rozruseny pes, co se rozjíždí, protoze ho nikdo neucil zastavovat a zklidnovat, obcas zacne ze zabavy okusovat ruku, obcas skakat, obcas tahat. Je ale neskutečně snaživý a chytrý, je radost ho cokoliv učit. Velmi rychle chápe a baví ho spolupracovat s člověkem. Podminkou adopce bude cesta s Kenzem za psím sportem. Nadání má na pachové práce, ale i canicross, agility, obedience. Pujde s ním dělat téměř cokoli. Hlavně, že se bude učit a hýbat. Není to pes na výlet jednou za měsíc. Je to pes, který potrebuje pracovat, zaměstnat tělo i hlavu, Ideální by byly již zkušenosti s výchovou akčního psa. Potřebuje aktivního, sebevědomého a vyrovnaného majitele, asertivitu, klid, trpělivost a jasné jednání. Kenzo bude idálním sporťákem, bežcem, agiliťákem apod, svým páníčkům bude věrným a oddaným přítelem, bude k nim vzhlížet, pokud jeho výchovu nepodcení.
Kenzo je odblešený, odčervený, čipovaný, očkovaný. Do adopce půjde po předchozí návštěvě v Praze, po dohodě v dočasné péči s Bárou. Podmínkou adopce je podpis adopční smlouvy a úhrada adopčního poplatku, kastrace v pozdějším věku. Info o vás a podmínkách pro Kenza pište na mail : dipu@, nebo volejte tel : .
Prodám autoalarm tytan DS410-C,který jsem do posledního dne měl nainstalovaný ve vozidle Škoda-rapid,a toto vozidlo jsem po čtyřech letech vracel z operativního plně funkční,sada je kompletní,tzn.jednotka alarmu,otřesové čidlo,LED dioda,servisní tlačítko,siréna,pojistka.Pouze neobsahuje kapotový spínač,který stojí 30,-Kč,ten jsem musel v autě nechat,neboť by po něm zůstala vyvrtaná dí určen pro všechny typy modernějších vozidel,seznam je uvedený i v manuále,,které mají sběrnici CANBUS.Alarm obsahuje imobilizér,a dají se k němu dokoupit ultrazvuková čidla.Avšak i bez nich funguje na 100%.Byl jsem s ním velice spokojen,koupil jsem však jiné auto bez canbusu.Kontakt na montáž alarmu dodám,je to v Ostravě-Martinově,ale zvládne to každý autoelektrikář.Součástí je podrobný desetistránkový manuál,sloužící k popisu zařízení,i k jeho instalaci.Cena alarmu se dnes pohybuje oklo 2400,-Kč,prodám jej za 1200,-Kč.Při rychlém jednání možná sleva.V případě zájmu volejte tel.380082.
Prodávám nedokončenou přestavbu zemědělského nakladače UNHZ 750 na vyvážečku, případně lze použít jako podkop s drapákem.
Použito pro potřeby úpravy terénu kolem stavby. Plán byl vyrobit sklopnou nástavbu tak, aby byla možnost materiál naložit na sebe a přesunout. Nemám bohužel časový prostor finální myšlenku dokončit.
V případě zájmu mám další dva válce a to pro hlavní rameno a výložník a nějaké hadice.
Náhon pomocí zadního vývodu traktoru (obě čerpadla z UNHZ 750).
Rám vyroben ze dvou profilů I 200, otoč, ramena, hlavní rám a nohy použity z UNHZ 750.
Stroj má drobnější úniky hydrauliky, ale nějaký ten olej jsem schopen k nakladači věnovat. Ideálně vyměnit pár kroužků a pohrát si s tím. Já se takovým drobnostem nechci věnovat a stroj teď stojí bez využití.
Oba válce pomalu padají, vůle v otoči je, nápravu jsem schopen zavařit, aktuálně je jen přišroubovaná, ale asi bude lepší rozmyslet její pozici v rámci budoucích záměrů.
Náprava z 9 tunové vlečky, dvojmontážka s pneu v pěkném stavu.
Jinak hadice jsou komplet nové, dělané na zakázku, na drapáku dvě odpojitelné rychlospojky.
Původní drapák z UNHZ jsem upravil na šířku 80 cm pro lepší využitelnost.
Rameno výložníku je záměrně prodlouženo pro větší dosah (rádius 6 metrů od otoče), mechanicky lze ještě vysunout cca o 60 cm.
Cena je při rychlém jednání 50 tisíc, je v tom spousty hodin práce a úprav i když stále není kompletní.
V případě zájmu a po domluvě na nákladech jsem schopen zajistit dopravu až k Vám na podvalu.
Ideálně přijet a na místě se domluvit, předvést, případně jsem schopen poslat více fotek a informací.
Inzerát je stále aktuální, až do jeho smazání.
Traktor ani kardan nejsou součástí případného prodeje.
Vyvážečka, vývoz dřeva, nakladač, podkop, drapák, sklopná vlečka, pístnice, hydraulické válce, odvoz dřeva.
zdravím prodám svoje bmw e46 318d 85kw rok 2005 tz facelift asi to nejůspornější bmw co se týka spotřeby jezdim stim za 5-7
-jsou tam delany komplet rozvody tak 15k km zpet
-je tam skoro nový stavítko od mts vyslo to na 15k udelat a drží to skvěle najel jsem na něm tak 3-4k km (za tri mesice)
-obcas sviti airbag resilo se to v origo bmw servisu ale nic se nevyresilo i kdyz se vymenil stejne obcas sviti
-má nějaký vady na krase a laku hlavne kapota ale i zbytek auta má dost kosmetickych šrámu
-zrezla jen na jednom lemu v pravo v zadu ale je to osetreny aby to zvladlo zimu
jinak zrezly to skoro neni na e46 docela wow stav
-delanyjsou na tom ramena a tlumiče přední takže to má taky pár km a před ním to měla nějáka paní 17let a dostávalo to i original servis dlouhou dobu coz znamena že to nežere olej ani vodu
-obuto je to na letních pneu na origo bmw diskách a mam ktomu i origo bmw disky se zimnima pneu
-není to nový auto takže to nějaký mouchy viz ruzna kosmetika , nebo rezonujici plast nekde v interieru pri 1600otackach pri jinych otackach to nedela ale technicky jezdi super
-mam v planu jeste menit svicky ty jsou koupeny jen se to musi udelat
-jinak auto mam uz skoro rok a najel jsem snim 14k km byl jsem snim v chorvatsku,italii a na slovensku a nikdy mě nikde nenechalo a vzdy jsem mu dopral dobry servis protoze auta maji duši a to co jim dáte se vám vrátí
-menil jswm tam olej cc 5-7k km zpet nevim ted presne
-je tam svěšená stropnice a vyměněny oba termostaty
takze auto topí, a chladí a zároveň i svítí což se hodí interier jsem dal z části do led svetel stejne tak spz
Jsem třetím majitelem v historii vozu. v mých rukou auto strávilo více času v garáži a v různých studiích, aby se dostalo do stavu, který vidíte na fotografiích. vše jsem dělal s duší a jen pro sebe.
Když jsem vůz přivedl do tohoto stavu, vedl jsem si osobní knihu jízd, do které jsem zaznamenával vše, co bylo provedeno jak na viditelných částech, tak po technické stránce vozu.
Motor byl mírně upraven a vyladěn na 140 koní.
Ve skutečnosti se historie úprav a vylepšení tohoto vozu vejde na 2 listy A4.
Prodám nebo vyměním za něco sportovnějšího
Škoda Octavia 2 Facelift Combi 1.4 TSI 90kw
Rok výroby - 11/2010
Barva - černá metalíza
STK - 10/2024
Stav tachometru - 201xxx
Původ - Německo, Já jsem první majitel v ČR, kupováno v autobazaru, dělal jsem si výpis z CarVertical a žádný záznam tam nebyl, tak by to mělo být snad OK.
Výbava: Maxidot, 4x okna v El., El.zrcátka vyhřívané, vyhřívané a výškově nastavitelné přední sedačky, Automatická klimatizace, samozatmavitelné vnitřní zpětné zrcátko, senzor deště, 2x klíč s D.O., Automatické přepínání světel, denní svícení, Originální rádio, kde jsem dodělal bluetooth, AUX, 5x airbag, loketní opěrka, nastavitelný volant, roleta v kufru, rezerva tempomat, senzor tlaku v pneumatikách, ESP, palubní počítač, zadní parkovací senzory, ALU kola R15 s poměrně pěknými pneu Nexen, zimní plechy R16 s pěknými pneu
Auto mám osazené LED žárovky ( potkávací, dálkové, denní, mlhové, obrysové, couvaci, SPZ, interiér) v hodnotě 7000 ,- v případě zájmu mohu nechat dle dohody
Servis:
Při 196xxx dělány komplet rozvody, olej+ filtry, přední brzdové destičky + zadní kotouče a brzdové destičky
Při 197xxx výměna zapalovacích svíček NGK a největší bolest 1.4 TSI byl dělaný repas převodovky (přeložiskovaná převodovka)
Auto je po technické, motorové i vizuální stránce v dobrém stavu.
Za auto jsem před necelým půl rokem dával 150tis a do 2 měsíců jsem tam poslal 20tis a vyřešil neduhy těchto motorizací, takže by auto mělo být pouze sednout, tankovat a jezdit.
Na výměnu bych preferoval buď O2 RS BWA nebo Seat Leon 1M 1.9 TDI ARL nebo 1.8T v Topsportu minimálně a klidně s pohonem 4x4, případně něco jiného zajímavého, ne automat a ne nic shnilého, případně lze výměna za silniční sportovní motorku. Nejlépe vyměním za levnější auto s doplatkem z vaší strany. Cena na výměnu cca 150tis, záleží na dohodě
Dobrý den,
Prodávám svojí Freestyle koloběžku
-V dobrém stavu, jezdil jsem na ni jenom měsíc, pak ležela ve sklepě.
-Teď když ji prodávám tak jsem ji vyčistil, promazal kolečka a je jako nová.
-Ze zpoda je trošku poškrábaná, jelikož jsem na ní jezdil, ale není to nic hrozného.
-Kupoval jsem ji původně za 2500Kč.
-S koloběžkou jsem byl na 100% spokojený.
-Předání osobně v Semilech
Prodám plně funkční megger vč. kalibračního listu z 14.4.2022. Megger občas blbnul - nechtěl se přepnout na test RCD, nebo test izolačních odporů. V dubnu byl zaslán na kalibraci a opravu. V prosinci 2022 začal znovu blbnout, v SEC elektro už neuznali reklamaci opravy. Já jsem si místo něj koupil nový Metrel. Ze zájmu jsem ale přístroj diagnostikoval sám a zjistil jsem, že problémem bylo váznoucí relé na přepínání funkcí. Relé nepřepínalo v nízkých teplotách. Po jemném klepnutí cvaklo a přístroj začal normálně měřit. Proto pravděpodobně servisem porucha nebyla správně diagnostikována a přes léto fungoval Megger normálně. Vadné relé jsem koupil a vyměnil. Od té doby funguje i v nízkých teplotách zcela spolehlivě. Megger jsem využíval pouze párkrát za rok. Dám záruku půl roku na funkčnost. Kdyby se náhodou porucha znovu objevila, vrátím plnou kupní cenu. Přístroj je možné vyzkoušet v Brně, či v pátky jezdím obvykle trasu Brno Holešov.
DETAILNĚ
K prodeji limitovaná edice „Thunder“ (5400ks) s motorem z Ranger Raptor 2.0 EcoBlue Bi-Turbo. Multifunkční vůz s perfektními jízdními vlastnostmi a atraktivním vzhledem.
Dobře a pragmaticky vybaveno, navíc polepeno silnou ochrannou šedou fólií od novoty (investice cca 50 000 CZK – lak tudíž nepoškozen, možno na přání sundat). Původní nepoužitá kola k vozu. Záruka na vůz do 01.01.2025 / 200 000 km.
Registrace: 01/2021
Najeto cca: 61 000 km
Motor: R4 1996 ccm
Výkon: 157 kW (213 k)
Cena: 990 000 CZK s DPH
Netto: 818 182 CZK
Odpočet DPH ANO
Na vůz lze v případě zájmu přenechat operativní leasing od ALD s následným odkupem 400 000 CZK s DPH, a to:
22 x 12 170 CZK s DPH (zahrnuto POV)
Odstupné 350 000 CZK s DPH pro majitele
Nebo koupě hotově za 990 000 CZK s DPH.
Výbava:
Kola z lehké slitiny 18" 8x18 s All-season BFGoodrich Baja Champion pneu (265/60 R18)
Limitovaná edice Thunder (černá maska chladiče s červenými detaily, černý rolovací kryt nákl. prostoru, černý aerodynamický ochranný rám za kabinou, posuvný rozdělovač nákladového prostoru, logo Thunder na víku a předních dveřích, kožený volant s červeným prošíváním, prvky interiéru v červeném odstínu, čalouněná sedadel v kůži s logem Thunder)
Sedalo řidiče elektricky nastavitelné v 10 směrech (s bederní opěrkou)
Vyhřívaná přední sedadla
Trojlavice ve druhé řadě se středovou loketní opěrkou
Vyhřívané čelní a zadní sklo
Dešťový sensor
Čelní airbagy řidiče a spolujezdce včetně bočních a stropních (kolenní pro řidiče)
Hliníkové rezervní kolo (se zámkem)
Wildtrak Sada Parking (aktivní parkovací asistent pro podélné a příčné parkování, asistent pro vyjetí z podélného parkovacího místa)
Full LED světlomety ( LED mlhové světlomety)
Ambientní osvětlení
Bezklíčový přístup
Nástupní prahy
Zadní nárazník se schůdkem
Automatická dvouzónová klimatizace
Navigace
DAB
Bluetooth, USB, CD přehrávač
Aktivní snižování hlučnosti
6 reproduktorů
Tažné zařízení pevné (13 pin zásuvka)
Funkce stabilizace přívěsu
Zesílená ochrana pod motorem a rozvodovkou
Elektrické zamykání korby nákladového prostoru (Otevření víka do 90 stupňů)
Lišta s posuvnými oky pro uchycení nákladu
Ochranná vana nákladového prostoru vč. 12 V zásuvky
El. ovládaná mechanická uzávěrka zadního diferenciálu zadní nápravy
Tempomat s inteligentním asistentem rychlosti (rozpoznávání dopravních značek, snížení rychlosti při detekci značky omezující rychlost, varování před opuštěním jízdního pruhu, systém pro automatické navrácení do jízdního pruhu, PreCollision Assist s aut. nouzovým bržděním)
Zásuvka na 230 V / 150 W v kabině
FordPass Connect
Nájezdový úhel přední: 29 st., zadní 27 st., přejezdový 35 st., brodivost 80 cm, boční náklon 35 st.
Servisováno v autorizovaném servisu, nebouráno (Cebia pro Vás k dispozici k zaslání). . Odpočet DPH ANO. Praha.
--- v přepravě ---
--- RÁDI VÁS PŘIVÍTÁME NA NAŠÍ NOVÉ ADRESE: 763 51 BOHUSLAVICE U ZLÍNA (vedle prodejny mobilních domků Bach) ---
► Možnost odpočtu DPH, cena bez daně = 693.000kč. ◄
► U tohoto vozu lze sjednat záruční programy (motor, převodovka apd.) až na 36 měsíců ◄
AUDI A6 (C8) AVANT QUATTRO 45. Motor trilitrovy naftovy sestivalec o vykonu 170kw (231PS, 500Nm).
Barva cerna perlet MYTHOSS BLACK MEATALLIC
Vyrobeno 5/2019.
Koupeno v Nemecku, 1. majitel, nehavarovane, nekuracke, el. servisni kniha - servis poouze Audi + tovarni zaruka mobility.
Uplna servisni historie overitelna v kazdem autorizovanem servisu v CR.
Aktualne najeto 129000 kilometru. Posledni inspekce ve 122000km (olej, filtry, brzdove desticky, klinovy remen).
Kompletni dokumentace, manualy, COC certifikat, 2x klice.
Vybava:
► automaticka prevodovka ZF Tiptronic (8-mi stupnova) + sekvencni F1 padla pod volantem
► pohon QUATTRO
► 8x ORIG. ALU KOLA (letni r18, zimni r17)
► paket SPORT & NIGHT
► adaptivni odpruzeni se systemem el. rizeni tlumicu
► ORIG. NEZAVISLE TOPENI WEBASTO (dalkove ovladani, topeni, vetrani)
► VIRTUAL COCPIT
► FULL LED svetlomety MATRIX-BEAM
► jizdni asistenti (ACC, FRONT ASSIST, LANE ASSIST, BLIND SPOT DETECT, DRIVER ALERT, TRAVEL ASSIST, EMERGENCY ASSIST, DYNAMIC LIGHT ASSIST ...)
► KEYLESS GO - bezklicove ovladani
► EL. OVLADANE VIKO KUFRU
► volba jizdnich rezimu - COMFORT, DYNAMIC, AUTO, INDIVIDUAL
► CTYRZONOVA DIGITALNI AUTOMATICKA KLIMATIZACE
► PREDNI A ZADNI PARKOVACI SENZORY
► VYHRIVANE SEDACKY, el. ovladane s pameti
► velka navigace MMI HIGH
► MULTIFUNKCNI VOLANT
► el. sklopne TAZNE ZARIZENI s asistentem jizdy s privesem
► atd.
V případě zájmu o tento vůz volejte +420 .