brzdy auto - strana 17
Počet nalezených inzerátů BRZDY AUTO: 1000 - strana 17
Prodám Škoda Octavia 3 RS kombi edice Challenge
Motor 2.0 TDi Common-Rail 135kw / 184k
Do provozu 03/2018 ( Facelift )
Najeto 139 486km
Barva zelená rallye grun metalíza
Palivo nafta
Pravidelný servis, lze ověřit pomocí VIN kódu + protokoly z technických kontrol.
Poslední servis při 124.277km.
Vozidlo:
nehavarované ✔ nelakované ✔
➡
K vozidlu veškerá palubní literatura ✔ servisní kniha ✔ 2x klíč ✔ COC list ✔
Výbava vozidla:
► Manuální 6st. převodovka
► Automatická klimatizace
► Android Auto, Apple CarPlay
► Ambientní osvětlení
► Bluetooth
► Bezdrátové nabíjení telefonu
► Full LED světlomety
► Denní LED svícení
► Zadní LED světlomety
► El.okna, el. zrcátka ( vyhřívaná, sklopná )
► Front assist
► Multifunkční volant
► MODE - vola jízdních režimů
► Orig. velká dotyková navigace Amundsen + AUX + USB
► Palubní počítač
► Parkovací senzory
► Smart Link
► Senzor stěřačů/světel
► Senzor tlaku pneumatik
► Tempomat
► Vyhřívané polokožené sedačky
► WLAN / Wifi Hotspot
Motorově, podvozkově v pořádku, interiér čistý, nepoškozený, po nekuřákovi.
Poskytuji písemnou záruku na auto a záruku na původ.
Možnost protiúčtu Vašeho vozidla.
Nutná předchozí telefonická/emailová rezervace!
ZAUJALO VÁS TOTO AUTO?
Volejte:
Lukáš Klimeš +420 ( viber i whats app )
Email: klimes@
Rád s Vámi auto projdu. Můžete si ho v klidu prohlédnout, důkladně projet, zvednout na zvedáku nebo napojit na diagnostiku.
Tady je pár otázek a odpovědí, jak to u nás funguje:
MOHU SI PŘIJET AUTO PROHLÉDNOUT?
Ano. Pro prohlídky máme k dispozici venkovní plochu a náš servis se zvedákem.
MOHU S AUTEM IHNED ODJET?
Samozřejmě, všechna naše auta jsou na to připravena, včetně všech dokladů.
S přihlášením, přepisem Vám rádi poradíme, případně Vám vše zařídíme.
MOHU SI AUTO REZERVOVAT?
Ano, samozřejmě. Auto Vám rádi podržíme až do chvíle, než si jej Vy budete chtít vyzvednout.
POŠLETE MI DALŠÍ FOTKY?
Určitě a rádi. Dejte prosím vědět, co byste chtěli detailně vidět a my Vám to nafotíme a zašleme na email, whats app, viber nebo s Vámi auto projdeme pomocí videohovoru.
KDE NÁS NAJDETE?
Jednoduše, Šumperk, Uničovská ulice - hned vedle AutoKELLY. Pokud byste však bloudili, stačí zavolat, rád Vás navedu nebo pro Vás přijedu.
Napadly Vás další otázky? Kontaktujte mě telefonicky , pondělí až pátek mezi 9 - 18hod., mimo tuto dobu mě napište zprávu či email na info@
Modely prvních automobilů Laurin & Klement.
1. Černé auto s červenými sedadly
2. Bílé auto s červenými sedadly
3. Hnědé auto s bílými sedadly
4. Modré auto s bílými sedadly
5. Žluté auto s červenými sedadly
6. Červené auto se žlutými sedadly
7. Žluté auto s bílými sedadly
8. Červené auto s bílými sedadly a šedým přístřeškem
Některým modelům chybí některé součástky, viz fotky. Jinak je to detailní práce.
Prodám
LEVÝ a PRAVÝ dynamic xenon světlomet pro BMW modelové řady e70 X5 !!
( xenony – lampy – světla )
Aktuálně světla holé, bez jednotek a výbojek.
cena za holé , lze dodat plně nastrojené.
Lze prodat i každé jednotlivě , sundáno z jednoho vozu – ale nejsou původní párová ….
Vizuální rozdílnost
stav:
Světla nebouraná, držáky neulámané a neopravované.
Skla nepopraskaná
Levé:
Oem BMW Automotive Lighting, rv. 2007
7000kč
Pravé:
Automotive Lighting, zánovní rv. 2019
9000kč
+++
V případě zájmu – prosím volejte nebo pište pouze SMS !
tel.
Zasílám kurýrem, dle dostupnosti dílu - dodání do 24-48hodin.
Jedná se o originální použité díly a příslušenství.
++ BMWmedik ++
Follow us on FACEBOOK @BMWMEDIK
Pasuje pro:
X5 E70, X5 3.0d, SUV, M57N2, AUTO, EUR, (FF41) : Headlight
X5 E70, X5 3.0d, SUV, M57N2, AUTO, EUR, (FF42) : Headlight
X5 E70, X5 3.0sd, SUV, M57N2, AUTO, EUR, (FF01) : Headlight
X5 E70, X5 3.0sd, SUV, M57N2, AUTO, EUR, (FF02) : Headlight
X5 E70, X5 3.0si, SUV, N52N, AUTO, EUR, (FE41) : Headlight
X5 E70, X5 3.0si, SUV, N52N, AUTO, EUR, (FE42) : Headlight
X5 E70, X5 4.8i, SUV, N62N, AUTO, EUR, (FE81) : Headlight
X5 E70, X5 4.8i, SUV, N62N, AUTO, EUR, (FE82) : Headlight
===Auto je dovezené zo Švajčiarska.Na vozidle je už CLO zaplatené v cene vozidla.===
Technické údaje:
r.v.: 11/2004, 1781cm3, 132kW (180PS), M6, Benzin, 5 dv., original-156400Km, Modra tmavá
Bezpečnost:
Alarm, Posilňovač riadenia, ABS, ESP(VDC), MSR, ASR, DSC(DTC), Brzdový asistent(BAS), Airbag 4X
Komfort:
Centrálne uzamykanie, Tempomat, El. predné a zadné okná, El. zrkadlá, Automatická klimatizácia, Diaľkové ovládanie, Rádio/CD, Vonkajší teplomer
Ostatné:
Disky z ľahkej zliatiny, Hmlové svetlomety, Imobilizér, Palubný počítač, Vyhrievané spätné zrkadlá, Disky z ľahkej zliatiny, Hmlové svetlomety, Palubný počítač, Isofix
Ďalšia výbava:
2 x vyskakovací klúč na DO+všetky manuály od vozidla,nové tmavé fólie s certifikátom,originál SEAT elektróny R17,športovy trojrameny koženy volant+hlavica radiacej páky a madlo ručnej brzdy,športovo tvarovane anatomicke sedačky
Stav vozidla:
Prvý majiteľ, Serv. knižka, Vyrobené v EU, Dovezené, Garážované, Nikdy nebúrané, Úplná servisná história
Ponúkam na predaj Seat Leon Top Sport - najspolahlivejším motorom - 1.8T 132Kw 180Ps. 6-stupňovou manuálnou prevodovkou. Auto je na svoj vek v mimoriadne zachovalom stave,bolo pravidelne servisované a udržiavané.Všetko funkčné nič nebúcha,nechrká pevné nápravy, brzdy netrasú auto má celkovo veľmi kultivovaný chod a výborný štart.Pôvodnom stave,nikdy nehavarované,nestriekané pôvodný fabrický lak(ani jeden diel nebol lakovaný ani opravovaný)!Motor ide krásne,super výkon a jazdné vlastnosti. Je bez spotreby oleja či vody. Jazdené prevažne po diaľnici takže na dobrých a kvalitných cestách, čomu zodpovedá aj výborný stav podvozku, karosérie a motora.Interiér nezničený-nedotrhaný a nezafajčený!Bez náznaku korózie,krásny zrkadlový lak.
===Momentálne si auto nevyžaduje žiadnu investíciu len sadnúť a voziť sa.===
===Vozidlo kupované po prvom majiteľovi zo Švajčiarska.===
===Auto je absolútne v pôvodnom stave žiadny znížený podvozok,chiptuning ani nič podobné.===
Garantované,pôvodné KM+úplná servisna história.Každý servisný interval bol poctivo vykonaný a v knižke orazený.Mám k dispozícii aj faktúry o vykonaný servisných prehliadok, na ktorých je uvedených stav najazdených KM.
Cena auta je: 117.500Kč. ===== 4890Euro.
Má platné prevozné ŠPZ.
☎ Volať na tel: 00421911/333760 ☎
Prodám auto mého zákazníka,plně a pravidelně servisované
Nedávno nové brzdiče,brzdy,oleje+filtry,uplne nové zimní pneu
(Investice 15tiskč)perfektní auto do města 5-6 naturalu
Smart Forfour,r.v 2005,velké střešní okno panorama klima,ABS,ESP,protiprokluz,
posuvná-sklopná zadní sedačka
Auto možná vypadá malé ale je v něm více místa než v Octavii????
Auto připravené pro provoz
Můžu přivézt na zakázku obdobně auto
Prodám starou dobrou rotačku Seat Leon 81kw, kód motoru ASV, rv 2001.
Barva černá, ESP, ABS, střešní okno, všechna okna v elektrice. V autě svítí to co má, takže světýlka ve dveřích... a nesvítí to co nemá, tzn. na budících nic nesvítí.
Auto funguje spolehlivě, ideální na denní dojezd do práce. Přestal jsem jezdit, prodávám.
Auto jsem měl 4 roky, jezdilo z 99% dálnici a dlouhé cesty, poctivě zahříváno i dochlazováno.
Stav km 276 tisíc.
Nová baterie a startér, přední brzdy dělány 7000km zpátky. Olej měněn každých 10000km včetně všech filtrů. Auto je ve stavu jezdit a sednout. EGR OFF. Interiér cupra kožené tapce, budík teploty oleje.
Zimní sada r15 plech, dvě pneu Nokian na dojetí ale pořád dobré, další dvě kupovány loni v zimě. Přidám i r15 originální alu disky Seat Topsport. Stejně tak přidám spoustu nových náhradních dílů - rozvody, vodní pumpa, zadní brzdy...
Auto má svůj věk, kosmetika atd.
Dlouhodobá spotřeba cca 5,3l/100km
Technická v listopadu 2022, klasicky na 2 roky.
Auto je k vidění v Novém Boru.
#m1,seat,leon,rotačka,asv,topsport,
Dobrý den,
rozhodl jsem se prodat z důvodu nevyužití svého Forda. Auto bylo zakoupeno mechanicky ve zlém stavu a bylo do něj hned po koupi před cca 4 lety investováno 50 tis. Koupeni na 215tis km a při tomto nájazdu komplet zánovní zadní náprava, motor ven - rozvody, svíčky, kabely atd atd okolo motoru, tlumiče, brzdy, kompletně vše, co bylo třeba bylo uděláno. Auto od té doby doposud nemělo nikdy žádný problém a opravdu jsem s ním najel 45tis km bez jediné poruchy a dělaly se jen oleje, filtry, brzdy. Je to 1.6 16v ti, verze 85kW. umí jezdit za 6 itrů, když to člověk nežene. Je to výborný motor. Auto je však vzhledově ošklivé, nyní slouží jen minimálně na převoz materiálu, již máme jiné a nechci ho tu vydržovat, když jen stojí. Vyjede jednou za měsíc, abych ho rozhýbal.
Minulý rok jsem dával dozadu nové tlumiče a pružiny + nové tažné (je samozřejmě zapsané).
Na autu jsou originální kola s pěkným zimním vzorkem (samozřejmé zapsané). K dispozici jsou ještě letní R17 zapsané. Letní pneu však na výměnu a myslím, že jeden disk byl takový křivý. Dalo se vyvážit, ale žádná sláva. I když jsou ty r17 pěkné, již jsem je letos nedával.
Auto je plně funkční, je třeba ale počítat s tím, že není nové - však tak i vypadá. Jde o nějakou korozi, rezonuje katalyzátor (loni emise v pohodě naměřeny) a asi pravý komokloub, nevím, při prudkém rozjezdu tam něco rachtá. Jinak ale jezdí stále skvěle a věřím, že někomu na stavbu, nabo na práci ještě velmi dobře poslouží.
Cena je jednání pouze s normálním člověkem.
Kola k tomu dám oboje, mám případně nakoupené nějaké barvy, aby se to trochu zkrášlilo, vše o dohodě.
Pokud hledáte celkem prostorné a spolehlivé auto, co ještě poslouží, je tohle ideální. Pokud hledáte něco pěkného, hledejte dál :)
Rok 2006, STK ještě na rok
Piště, volejte, rád vše zodpovím. Na email reaguji opožděně
ačkoliv nerad a po 7 letech skvělé služby jsem nucen prodat svoji 210.. je to 280 benzín/ lpg 150kw V6.. teď aktuálně najeto 371tis km a když jsem ji kupoval tak měla najeto 238tis km. Je to dovoz z Itálie.. mám k tomu i papíry atd..
Auto servisovane pravidelně, na nic se nečekalo a vše co bylo potřeba se udělalo..
Podvozek pevný nic neklepe, nebouchá..
Dva roky zpět vyměněny tlumiče + pružiny,
Komplet brzdy předek zadek plus obložení ruční brzdy, minulý rok brzdové hadičky a výměna brzdové kapaliny,
Minulý rok komplet cely výfuk s katalyzátory střední a zadní díl, 4x Lamda sonda, 12x svíčka 12x káble ke svíčkám a 6x cívka, výměna silenbloku zadní nápravnice plus všechny ramena..
Nové nivo koule plus nový olej
Startér a alternátor měněn dva roky zpět, vodní pumpa s kladkama+ řemen rok zpětně atd atd.. vše je funkční nikdy mne nikde nenechalo.. jede pořád krásně.. otáčky drží nehoupou..
Teď v 370tis km vyměněn rozvodový řetěz s napínákem.
Uložení motoru a převodovky,
Tlumiče kapoty a zadních vrat,
Zatmavené okna.. střešní okno funguje jaká ma.. pravidelně mýte a udržované auto,
Ani si možná nevzpomenu na vsechno..
Aktuálne přetěsněné gufera na ventilech!!
Mám sundáné plastové prahy a vždy před zimou jsou vystříkany dutiny voskem a ošetřené ochrannym nátěrem.. zvedací body v pořádku..zadní kapsy vyvařene..
Nevím co ještě by mě napadlo????
Jsou chycené levé zadní dveře dole v rohu.. jinak jsem se o auto staral aby bylo co nejméně rezavé...
Bomba Lpg letos končí.. a nová se mi nechce řešit.. pokud nový majitel bude chtít větší dá si podle svého uvážení.. nebo může Lpg zrušit..
Momentálně na dvouletých zimních pneu..
Představoval bych si něco kolem 85tis ale rozumné nabídce a domluvě u auta bych se nebránil vím že to není nové auto.. ale vím že je dobře zainvestováne a udělá ještě hodně radosti..
Autobazary prosím nevolat.. a ani nevolejte lidi kteří nemáte peníze a chcete mít top auto bez investic a kdo ví co.. a ani ti borci co chtějí volat že to mají daleko a jestli bych nepřijel blíž.. klidně přijedu až k vám domů.. ale cesta bude proplacena tam i zpět v případě že si to rozmyslite a to předem na účet..
Je to Maserati 3200GT, 3200 GT, tedy auto, co má srdce, řídí se hlavou a řidič musí mít koule. Není to auto pro slabochy. Auto je v super stavu, velmi zachovalé a udržované. Jedná se o dovoz z Japonska, kde nesněží, a není mráz, takže Maserati nikdy nepoznalo sůl nebo posyp. Jedná se o evropskou verzi, auto má globální homologaci a lze ho tedy legálně přihlásit na české SPZ - není v ceně. Hlavní plusy:
+ jedovatá charakteristika motoru, prostě jako Ferrari
+ pocitově i reálně fantastická dynamika
+ vynikající jízdní vlastnosti na suché vozovce, na mokru auto trochu kouše
+ překvapivý komfort odpružení
+ tuhá karosérie
+ kvalitní dílenské zpracování
+ odolný podvozek
+ velmi dobré brzdy
+ elektronická regulace tlumičů.
- elektronicky řízené tlumiče, stejné jako má Ferrari Maranello 550 - protiprokluzový systém z Ferrari Maranello 550 - podvozek je kompletně hliníkový, vpředu ušlechtilé lichoběžníkové zavěšení s vysokou těhlicí – v principu nejdokonalejší druh nápravy. - brzdy Brembo, původně také z Ferrari, a hadice, přivádějící vzduch z náfuků na podvozku přímo k brzdovým kotoučům - spolehlivý německý automat ZF, který vydrží cokoliv - motor byl nastaven a naladěn speciálně pro automatickou převodovku, ale výkon zůstal zachován - výkon 271 kW (370 k), točivý moment 491 N.m, zrychlení z klidu na 100 km/h za 5,2 s a nejvyšší rychlost 280 km/h - zážehový vidlicový osmiválec přeplňovaný dvojicí turbodmychadel - vyrobeno pouze 4 795 vozů celkem, z toho 2 106 automatů GTA
Maserati Ferrari Maranello 550 Testarossa, 456GT, Quattroporte, Evoluzione, RS6, RS4, Shamal, Biturbo, GT
Maserati 3200 GT (Tipo 338) je čtyřmístný grand tourer vyráběný italskou automobilkou Maserati v letech 1998 až 2002, který nahradil model Shamal jako vlajková loď značky. Luxusní kupé navrhl Italdesign, jehož zakladatel a šéf Giorgetto Giugiaro předtím navrhl mimo jiné modely Ghibli, Bora a Merak. Návrh interiéru byl zadán Enricu Fumiovi a dokončen v roce 1995. Než byl nahrazen modelem Maserati Coupé, bylo vyrobeno 4 795 vozů. Vůz 3200 GT byl ohlášen v červenci 1998 a v září jej Luca Cordero di Montezemolo představil tisku za přítomnosti závodního veterána Maserati sira Stirlinga Mosse a Giorgetta Giugiara. Veřejnou premiéru si vůz odbyl na říjnovém Mondial de l'Automobile v Paříži. Maserati původně chtělo vůz pojmenovat "Mistral", ale poté, co zjistilo, že autorská práva na toto jméno vlastní Volkswagen, rozhodlo se vůz pojmenovat 3200 GT. Jeho jméno bylo poctou modelu 3500 GT, prvnímu sériově vyráběnému grand toureru společnosti. Vůz 3200 GT, prodávaný především v Evropě, byl poháněn dvakrát přeplňovaným 32ventilovým osmiválcem s dvojitým horním vačkovým hřídelem o objemu 3,2 litru, který se objevoval v modelu Quattroporte Evoluzione, měl výkon 370 k (272 kW; 365 k) oproti 335 k (246 kW; 330 k) v modelu Quattroporte a dosahoval výkonu 116 k(85 kW; 114 k) na litr. Zadní světla tvořily LED diody ve tvaru "bumerangu". R
Audi A8 Limousine 3,0 V6 250 kW TFSI Quattro Tiptronic 8.stupńový
Cena 1 383.000,-Kč
1.Majitel
Registrace: 03/2018
Najeto: 80 199 km
Emise: Plní emisní normu EURO 6
STK do 3/2024
PŮVOD
Auto pochází z dealerství Audi v Německu.
HISTORIE
Všechny servisní zastávky auto absolvovalo dle předepsaných pokynů výrobce ve značkovém servisu.
Kompletní historie k nahlédnutí v našem autorizovaném servisu RT TORAX.
ZÁRUKA
Auto chrání záruka na skryté vady.
2-3.Roky záruka bez omezení kilometrů lze sjednat na pojištení mechanických a elektrických poruch motorového vozidla.
VÝBAVA: Na vyžádání zašleme nabídkový list s výbavou kompletní !!!
Adaptivní vzduchové odpružení
Tažné zařízení, elektricky otočné
speciální typový štítek EU
sada na opravu pneumatik
Zadní kotoučové brzdy (Geomet D)
Kotoučové brzdy vpředu
Šrouby kol s ochranou proti krádeži a detekcí uvolnění sada nářadí a zvedák
Materiál první pomoci, výstražný trojúhelník a bezpečnostní vesty
Vestavěné díly pro 6 válcový motor
chlazení odkládací přihrádky
Zvýšení počátečního plnění sériového paliva
Automatické ovládání recirkulace
Dvouramenný kožený volant s multifunkcí, pádly řazení a vyhříváním volantu
Uchycení dětské sedačky ISOFIX a horní popruh pro vnější zadní sedadla
Nastavení sedadel, elektricky pro obě přední sedadla s pamětí
Komfortní opěrky hlavy vzadu
Elektrické sluneční clony pro zadní okno a zadní boční okna
Ventilace sedadel a masážní funkce vpředu a vzadu
Víko zavazadlového prostoru se otevírá a zavírá elektricky
Boční airbagy vpředu a vzadu včetně systému hlavových airbagů
3místný systém zadních sedadel se 2 elektricky nastavitelnými samostatnými sedadly
Sluneční clona s osvětleným kosmetickým zrcátkem na straně řidiče a spolujezdce
Komfortní středová loketní opěrka vpředu
Asistent pro jízdu v jízdním pruhu plus nouzový asistent a asistent pro jízdu v dopravní zácpě
vnější zrcátko el. nastavitelné, vyhřívané a skládací, obojí auto. stmívání s pamětí, obrubník auto. f. Passenger Sp.
poplašný systém proti krádeži
Zimní kovaná hliníková kola s 10 paralelními paprsky, rozměr 9 J x 20 s pneumatikami 265/40 R 20
indikátor tlaku v pneumatikách
Start-stop systém s rekuperací
Navigace MMI plus s odezvou MMI touch
Funkce HD matrix
LED světlomety
světla pro denní svícení
Matrix LED světla na čtení
Zadní LED světla s dynamickými ukazateli
Komfortní automatická klimatizace 4zónová
Přídavné topení/větrání
Audi virtuální kokpit
Parkovací asistent plus se zobrazením okolí
Kovaná hliníková kola v designu
MÁTE DOTAZY K AUTU, REZERVACI, NEBO SE CHCETE DOMLUVIT NA TERMÍNU PROHLÍDKY?
Volejte Radima Jílka : +420 (RT TORAX Poruba).
Prodám a nebo vyměním Bmw e87 118d 90kw (stále jeden z posledních spolehlivých motorů M47 )
R.v. 2006
Nájezd: 205***km
Stk: 4 měsíce stará
Výbava: 4x okna v El
: Klimatizace, dvouzona
: Bi-xenon
: Dešťový senzor
: automatické svícení
: multifunkční volant
: tempomat
: Parkovací senzory
: sportsitze
: osvětlení venkovních klik
Vozidlo je řekl bych ve velice slušném stavu už jen z důvodu, že bylo v roce 2020 dovezené z Itálie tudíž 100% bez koroze jak zvenku tak zespod vše opravdu nádherné, při slušně domluvě by nebylo problém auto zvednout na zvedák a nechat vás vše si prohlédnout.
Avšak kosmetické vady to má, nikomu nebudu lhát, že ne.
Nic netajim a zároveň prodat také nepotřebuji. Tudíž jakékoliv dotazy rád zodpovím.
Provedené opravy před cca 1000km
:Kompletní brzdy předek,zadek včetně ruční brzdy.
:Kompletní přední náprava(ramena, Čepy řízení, Axiální táhla, uložení stabilizátoru, stabilizační Tyčky, tlumiče, dorazy, horní uložení.
:Olej vč filtrů
:Stop klapka
:Oba termostaty
:Stěrače přední, zadní
:Zhavici svíčky vč. Jednotky
:Čelní okno
:Nové koberecky
:Xenon. Výbojky
Veškerý servis mohu doložit fotkami + případná prohlidka vozu osobně na zvedáku.
:Potřeba udělat:
:Spojka( ozývá se lozisko) možná ještě stihnu udělat.
Vozidlo je v originálním stavu. Originální výfuk vč. DPF , které je funkční a žádný problém nehlásí diagnostika cista stejně tak koncovka výfuku, jako by auto právě sjelo z linky.
Kdo hledá hezké pečlivě servisovane auto tak by ho toto mohlo zaujmout. Kdo naopak chce levnější a peníze do toho stejně nacpat musí hledat jinde. Vím co prodávám, vím jaké jsou v tom díly a v jakém je auto stavu.
Prohlídka vaším mechanikem vítána.
Takto je to odemně asi vše. Jakékoliv dotazy rád zodpovím po telefonu.
A důvod prodeje? Potřebuji větší auto takže výměna za něco většího ale nejlépe BMW e91. Jinak bych si ji vzhledem k stavu a proinvestovanemu času a peněz velice rád nechal.
Na prodej VW T4 Multivan ACV 2.5 TDI 75 kW v hezke cervene barve "Tornadored". Mozno pouzivat i jako obytne auto - rozkladaci postel, stolek, lampicka, otocne sedadlo - spani bez problemu 2-3 lidi.
Auto je v rozumnem stavu, koroze povrchova a spodek, nosne body, prahy, podlaha atd pekne, OK.
6 mistne provedeni, elektricky ovladana okenka a zrcatka, stresni okno elektricky ovladane a funkcni, soupaci bocni okno, otocna sedacka spolujezdce, priprava pro druhou baterii pod sedackou ridice, priprava pro lednici pod sedacku, centralni zamykani na dalkove ovladani, dve sady klicu, klimatizaci nema, priprava v aute na nezavisle topeni, foukani ve stropnici i do zadnich prostor, druhe topeni do zadu. V zadni casti TV s prehravacem, zrcatko s kamerou, zadni tuningove lampy, mlhovky, zatmavene folie s atestem atd.
Motor jde perfektne, nekouri, emise prosly legalne, spotreba realne cca 7L/100km. STK platna 05/2024. Na aute je vypinatelny cip motoru na prepinac kabine (na cca 90 kW) a po zapnuti je velmi motoricky znat a jede pak podobne jako 111 kW diky kratsi prevodovce. Razeni, rizeni, prevodovky, spojka, brzdy, tlumice - vse OK. Auto pevne a cepy OK, nikde nic neboucha a nemlati. Interier kompletni, rozkladaci postel OK. Na aute letni zanovni pneu cca 8-10mm na ALU diskach a druhou sadu plechovych zatezovych disku (pneu KO) pridam zdarma. Tazne zarizeni na 2t.
Nedostatky: misty horsi lak, sedacky lehce zaspinene (asi pujde vycistit) a prestal jit tachometr - vymena cidla na prevodovce - zdarma ho pridam)
Za posledni rok invetice cca 60 tis - napriklad uplne nove rizeni, ramena, cepy, ulozeni predni napravy, nove brzdy, nove natazene brzdove hadice atd. Predni a bocni naslapy znackove a zapsane ve velkem TP!!! (porizovaci cena byla 27tis).
Kdo hleda vychytane, plne funkcni auto bez skyrytych vad a neplanovanych investic (snad casem myslet na vymenu rozvodu za cca 10tis km) s jasnou historii (auto v CR od roku 2009) bez rizika stocenych km, tak ho prave nasel...sednou a jezdit...
inzerat plati do smazani. Aktualni a nyni SLEVA
Dobrý den prodám nebo vyměním BMW e61 530D 160kw manuál původ DE…najeto 343xxx(stále přibývají)…nestočených…STK 9/2024….auto vlastním přes 2 roky za tu dobu proinvestováno spoustu peněz všechny neduhy co tyto vozy mají byly vyřešeny….servis vypsaný je dělán za dobu co auto vlastním!!
servis:
olej a filtry měněny každých 10000km někdy i dřív
přední brzdy najeto cca 15000km vrtané brembo+desky bermbo
zadní brzdy cca 5000km brembo+ brembo desky
přední náprava komplet nová Meyle HD předni tlumiče bilstein
zadní měchy vyměněné (další dám k vozu)
nová hardy spojka (cinka kardan nový dám k vozu i s uložením kardanu)
nové relé žhavení častý problém vyřešen
nová spojková sada LUK
zánovní dvouhmota( před rokem nebyla nikde skladem nová) asi covid????
nová hadice do cooleru
nový separátor oleje každých cca 25000km
nové oba termostaty originál bmw taky častý problém vyřešen
nové výbojky v xenonech
výměna kabelového svazku v 5 dveřích častý problém
nový ventilátor topení taky častý problém
nová autobaterie
vyčištěný dpf byl ucpaný z důvodu špatných termostatů
sportovní vzduchový filtr
nové přední sklo
nový kryt pod motorem
od nějakého servisu mám i fotky
výbava:
multifunkční volant mpaket nově pošitý
tempomat
elektrické polokožené černé sedačky
vyhřívané sedačky
klima
android rádio filmy hudba atd… (super věc)
zatmavená skla i ve předu
elektrická všechna okna
samozatmavovací všechny zrcátka
elektrický dověr kufru
nová hudba + sub 600w
navigace
elektrická zrcátka
xenony
led dálky
senzor deště
auto světla
kola R19 styling m641 255/35/19 6mm zimní sada continental z bmw m3,m4 nové…cena kol nové 70000kč
nejlevnější na bazoši 30000kč
Určitě jsem na něco zapomněl na autě se dělalo spousta věcí i preventivně chtěl jsem aby bylo v pořádku
Kosmetika se najde není to nový vůz!!!
Auto prodám nebo vyměním za AUDI A8 d3 4.2 246kw benzín AUTOMAT!!!!!!!nebo AUDI A6 avant 3.0 tdi 165kw 171kw 176kw AUTOMAT!!!!!nebo e61 535D ale pouze 200kw AUTOMAT!!!!
Auto je v absolutním pořádku nic netajím!!Mohu napojit na diagnostiku….nabídky do emailu: zidek.l.09@ …..do emailu mohu poslat více fotek plus pak TELEFONNÍ číslo!!
Prosím čtěte pozorně!
Veškeré díly jsou zakázkově vyráběné z nerezi a cena je za jeden kus. V závorce počet ks na jedno auto. Šroub paken r.b. mám v různých průměrech. Originál je 8mm. Dále mám ještě 7,8mm, které se lépe vsazují do brzdičů, které mají korozi, případně pokud dáváte novou měděnnou vložku z tlustšího plechu.
Tyčka brzdové desky d=5mm - 80 Kč (8)
Sponka tyčky - 3 Kč (8)
Šroub desky ruční brzdy - 35 Kč (4)
Šroub paken ruční brzdy atypický d=7,8 nebo 7,9mm - 280 Kč (4)
Šroub paken ruční brzdy originál 8,0mm - 280 Kč (4)
Čep pakny ruční brzdy d=6,9mm - 100 Kč (2)
Podložka d=10,2mm - 10 Kč (4)
Komplet sada na jedno auto 2164 Kč.
Po dohodě možno dodat i nerezové pístky brzd 32 a 40mm.
Inzerát platí stále!
Dobrý den nabízím na prodej osobní automobil Audi A4 8 generace . Rok výroby 2009 , auto má najeto 400 ,ale není to na něm znát jezdilo převážně dálnice . Výbava: automatická klimatizace, palubní PC, elektrická okna, zrcátka a sedačky, multifunkční volant, automatické svícení, tažní zařízení. Co se týká stavu tak teťka před technickou se dělali komplet brzdy ve předu i vzadu od značky ATE , zadní tlumiče , přední ramena , nová lišta od Common railu , výměna zámku dveří , výměna všech kapalin a filtrů od značky MAN , termostat,čištění DPF filtru preventivně a dekarbonizace motoru . Auto vždy dostávalo originál díly žádné Polské nekvalitní díly ! .Auto jsem využíval na dlouhé cesty převážně Švýcarsko a Německo . V autě je hodně proinvestováno . K auto přidám celou sadu letních kol včetně rávků .. o auto bylo vždy dobře pečováno ( má spíše kosmetické vady kapota od kamínků a zadní nárazník poškrábaný interiér v pořádku.Jinak klasické škrábance od provozu nic hrozného. Auto prodávám z důvodu koupi novějšího modelu ... po projevení zájmu můžu zaslat video přez WhatsApp
K prodeji dávám svou dodávku opel Vivaro, není to leštěnka ale stav má pěkný. Auto dostalo vždy to co potřebovalo jak na motoru tak na podvozku. Během doby co jsem ho mel tak se menila spojka, dvojhmota, lambda, egr, žhaviče, čepy, stavilizační tyče, táhla řazení, zadní tlumiče, silentbloky motoru,táhla ruční brzdy a další. V minulém roce rozvody a veci s tim spojene. Olej měněn poctivě po 14-15tis kilometrech. Na podzim ošetřen komplet podvozek.Lehká povrchová koroze na předních podbězích. Jsem druhý majit v Čr , auto jsem koupil od souseda ktery ho provozoval od roku 2009 a auto daval stejnou péči. Opravdu poctivých cca 390 000 km, kdy auto nikdy netrpělo. Auto jsem vyuzival na převoz žebříků a elektrikářského nářadí takže nevozilo žádný velký náklad ani suť. Nákladový prrostor byl ošetřen a natřen. Na autě zimní kola na dojezd a druhá sada letních v slušném stavu cca 6mm. K autu jsou dvě lavice a tedy 9 míst k sezení + střešní nosiče. Auto mě nikdy nikde nenechalo, jede velice pěkně, najde se nějaká kosmetika. dohoda možná na místě, prodej možný ihned . Stejné jako Renault Trafic. Prosím hlavně volat a bazary hlavně nevolat.
Odkaz na video prohlídku na youtube:
Dobrý den,
prodám svého Chargera s motorem 5.7 V8. Výkon 280kw. Umí vypínat válce, takže se dá jezdit velice úsporně. Například cestu Brno – Olomouc jsem měl předpisovou jízdou spotřebu 9L.
Rok výroby 2015. Najeto 97 400 km. O Auto jsem se po dobu co jsem ho měl maximálně staral. Vždy garážované a ježděné převážně za hezkého počasí. Měl jsem jako druhé auto. Jsou udělané komplet nové brzdy a kompletní autodetailing. Lak jak vidíte na fotkách je krásný bez škrábanců. Umýval jsem pouze ručně vapkou a na laku je nanesena ochrana.
Mechanicky je auto naprosto v pořádku, nepotřebuje nyní nic je připravené na jarní sezónu a můžete hned jezdit. Jako každé USA auto, bylo ťuknuté, nicméně jsem vybíral tak, aby bylo velmi málo a můžete si sami zkontrolovat pomocí . Jednalo se v podstatě o přední nárazník.
Výbava:
Dvouzónová automatická klimatizace
Vyhřívané sedačky
parkovací kamera
Multifunkční volant
Bezklíčkový vstup a startování.
Okna v elektrice.
Palubní PC.
A mnoho dalšího.
V případě zájmu klidně zavolejte. Prohlídky jsou možné kdykoli, auto parkuji v osvětlené garáži a už s ním téměř nejezdím. Důvod prodeje – koupil jsem si nové auto.
Pro zájem volejte
Dlouho jsem zvažoval jestli prodat nebo ne svoji Audi A5 rok 2010, protože auto je ve velmi solidním stavu. Nakonec jsem se rozhodl jej nabídnout. Na prodej ale nespěchám.
Auto má najeto 290 tisíc km a není to vůbec poznat. Bylo o něj dobře staráno, vždy správně servisováno, při řízení všechno pevné, nic nehučí, neklepe apod. Tankována byla převážně Verva za posledních asi 7 let. Do dalšího běžného servisu zbývá asi 4000km. Gumy jsou na dojezd toto léto. Brzdy jsou zánovní, dělal jsem je na podzim a jinak mě nenapadá co bych dál zmínil, všechno je v autě jak má. Diagnostika nepsala absolutně nic a v zimě auto startovalo úplně perfektně. Je to original S-Line, z výbavy má snad všechno co může mít. jediná vada na kráse je malá promáčklinka na blatníku viz foto, ale žádný problém to nechat za pár korun opravit. Je to v ohybu a viděl jsem někde na YouTube, že šikovný kutil si to opraví i sám. Kola jsou 18 palců, byla k tomu i druhá sada, ale tu jsem prodal, protože nebyla nic moc a autu kazila vzhled. K autu jsou dva klíče. Auto má DPF filtr, byl asi před 3-4 lety čištěn. Většina km co auto najelo bylo dálničních. A taky jsem zapomněl zmínit, že je to manuál a předokolka, takže co je za mě super je to, že si člověk může vybrat jestli jet na spotřebu nebo letět po dálnici.
Důvod prodeje je ten, že mám práci jen kilometr od domu a když zrovna nejdu pěšky, tak jezdím starší benzínovou A6tkou. Nemá smysl startovat na malou vzdálenost naftu a ještě s DPF filtrem. Navíc bych si rád pořídil do budoucna Q7čku, takže výměna možná POUZE za Q7 v solidním stavu se slušným nájezdem.
Auto je možné vidět kdekoliv v okolí Rozvadova, vše na domluvě. Žiju pár kilometrů za hranicemi v Německu.
Autobazary prosím nekontaktovat.
Na zbylé dotazy rád odpovím, děkuji.
Dobrý den, z důvodu koupě nového vozu, nabízím svého spolehlivého společníka na cesty do práce , jedna se o auto Skoda Octavia 2 Combi, 1.9 TDi 77kw, 4x4, najeto 291 120km - převážně dlouhé trasy Rakousko - ČR, rv 2008, auto má rakouské doklady psané na mne ( ziji v Rakousku ), 2 klíče, jsem 3 majitelem,servisní kniha auto bylo pravidelně servisovano a mělo vždy co potřebovalo , avšak není to nové auto, za ten čas se podepsal zub času a jsou viditelné skrabance, doliky a na dveřích spolujezdce puchyre koroze.Minuly týden po srážce se zajicem napraskly přední spojler. S autem jsem byl vždy spokojený a nikdy mě nenechalo ve stychu. Na autě je spousta novych dílu, brzdy předek + zadek 2/2022, nova baterie, novy startér , nova zadní světla , auto částečně nove lakovane, novy motorek na zadní sterac, novy servis - všechny filtry a olej ( při 285 936km - 16.10.2022) komplet nové rozvody při 290998km, Zánovní zimní pneu na plechacich Barum Polar ( najeto cca 800km) k autu dam také sadu letních pneu na plechacich ( kola na foto nejsou na prodej).Skodovka má své mouchy, ale i tak myslím, ze muže dalšímu majiteli ještě dobře sloužit. Auto je a bude do konce března prihlasene, tudíž není problem zkušební jízda , výbava viz foto. Pro více info tel. nebo e-mail : v.pesula1985@
Cena pevna. Bazary a prekupnici prosím nevolat. Prohlídka vozu po domluvě - jsem hodně na cestách .
Peugeot Boxer Maxi 3.0 HDI, ROK 2010/11, motor je Iveco Daily 3.0, celková hmotnost je do 3500 kg, skupina B, kupoval jsem ho ve 1/2017 s nájezdem cca 174000 km, cca na 195000 km vyndán motor a proběhla celková repase převodovky (30000 kc),celou dobu parkováno v hale, aktuálně najeto 2293xx km, většinou sloužilo jako druhé nebo náhradní auto, za poslední 2 roky najezd už jen 6000 km, za 6 let tedy z těch větších oprav repase převodovky, nová autobaterie, nové DPF s čidlama, poslední díl výfuku, nové brzdy, lanovody, obě zadní ložiska s ABS čidli, spodek pravidelně voskován, včetně dutin a dveří, tudíž bez koroze, namontováno tažné zařízení SVC Náchod na 2500 kg, vytahovací schody do nákladního prostoru, ten je samozřejmě osvětlen 2 led světly, vzadu oranžová led blikací stroboskopy, couvací přídavná světla, zvukový signál na couvání, CB vysílačka ,pod autem vyroben nerezový držák na rezervo, zesílená listová péra 3ks, kompletně motorová část zaplastována, nový startér Bosch, nový motorek steračů. Z výbavy to je klima, vzduchová sedačka řidiče s loketkou, tempomat, okna v elektrice, autoradio na CD a mp3, airbag,ASR ,ABS, asistent rozjezdu do kopce, centrální zamykání, palubní kamera True cam, 2 klíče. Nyní v lednu 2023 výměna oleje 5w-30, olej filtru, pal.filtr, kab.filtr, vzduch.filtr, přední destičky a prachovky, napínák řemenem a další pomocná kladka, oba pomocné řemeny , STK do 2/2025. Auto je momentálně na pěkných zimních pneu, ještě mám sadu letních na discích. Auto garážované po dobu 6 let a nebourané, je to dovoz z Mnichova ve 2016, já v ČR první majitel. K autu mohu dát původní kompletní vyfuk s DPF, je to verze kde ho lze odstranit a nahrát software 3.0 bez DPF. Auto se prodává z důvodu malého využití, koupil jsem si Iveco s čelem. Více fotek přes whatsApp. Auto vhodné na stěhování, autodopravu, řemeslníky, truhláře na převoz nábytku.
Délka nákladního prostoru: 4,10 m
Výška nákladního prostoru: 2,20 m ( 3,25 m auto)
Šířka nákladního prostoru 2,10 m
Objem nákladního prostoru: 19 m3
Max. hmotnost nákladu: 1100 kg
Max. počet EUR palet: 6 EUP
Skříňová dodávka ,odpočet DPH není. Stejný jako Citroën Jumper nebo Fiat Ducato. V nádrži je 3/4 nafty.