brzdovy kotouc - strana 36
Počet nalezených inzerátů BRZDOVY KOTOUC: 1000 - strana 36
Prodám tento brusný kotouč o pr.32/200mm a šířce 9mm.Barva světlešedá.---> Jsem ochoten jej poslat. Podívejte se i na mé další inzeráty. Převzetí možné Čerčany, Hvězdonice.
Prodám tento brusný kotouč o pr.13,8/200mm a šířce 21mm.Barva tmavěšedá.---> Jsem ochoten jej poslat. Podívejte se i na mé další inzeráty. Převzetí možné Čerčany, Hvězdonice.
Prodám tento brusný kotouč o pr.32/255mm a šířce 32mm.Barva šedočerná.Cena je za ks.---> Jsem ochoten jej poslat. Podívejte se i na mé další inzeráty. Převzetí možné Čerčany, Hvězdonice.
Prodám tento brusný kotouč o pr.32/145mm a šířce 5-15mm.Barva světlešedá.---> Jsem ochoten jej poslat. Podívejte se i na mé další inzeráty. Převzetí možné Čerčany, Hvězdonice.
Prodám tento brusný kotouč o pr.125/297mm a šířce 32mm.Barva šedozelená.---> Jsem ochoten jej poslat. Podívejte se i na mé další inzeráty. Převzetí možné Čerčany, Hvězdonice.
Popis
Pro precizní řezání dřeva, dřevotřískových desek, nábytkových desek a plastů
Snadný transport - jen 14 kg hmotnost
Silný 1 200 W motor
Plynule nastavitelná výška řezu
Plynule naklonitelný kotouč se stupnicí pro přesné šikmé řezy
Paralelní a úhlový doraz (-60° až +60°) pro přesné řezy
Stůl s práškovanou vrstvou a integrovanou vodící drážkou
Boční rozšíření stolu
2 připojení pro externí odsávání
Posuvná tyč v bočním držáku
Nožky tlumící vibrace
Pilový kotouč (předmontovaný): cca Ø 210 mm / 24 zubů
Technické údaje
Příkon: 1 200 W
Otáčky naprázdno: cca 4 800 min-¹
Úhel šikmého řezu: cca 0 - 45°
Výška řezání: 0-48 mm (při pokosu 45° 0-45 mm)
Rozměry
cca 44 x 51,5 x 48,5 cm
Hmotnost
cca 14 kg
doprava 159 Kč
Prodám přední Brzd. kotouč.
Kotouč je něco málo za půlkou životnosti.
Odhaduji že se na ně dá najet kolem 1500-2000 km.
Cena kotouče 1000,- .Na ceně se můžeme dohodnout.
Řeže téměř jakýkoli materiál, nejsou nutné časově a nákladově náročné výměny kotoučů. O 30% vyšší rychlost řezání díky inovativnímu Diamant-Grip-Technology, která zvyšuje pracovní výkon a zároveň snižuje fyzickou námahu. Jediný diamantový kotouč pro srážení hran plastových trubek,takže není nutné žádné drahé speciální nářadí O 70% více diamantového zrna / řezného segmentu, takže je použitelný pro aplikace, kde běžné diamantové kotouče selhávají
Žádné možné “ztupení” nebo “zasklení” nástroje, tím je vyloučena nutnost ostření. Umožňuje zvláště přímé a přesné řezy, drahé přerovnávání se stává nadbytečným Ideální pro suché řezání
Moderní design s jednoduchým přístupem ke konstrukci motocyklu přinášejí 650NK. To, co funguje od počátku stavby motocyklů, 2 kola, řídítka, motor a sedlo, poskytují stále stejné emoce a pocity, jako už desítky let. Svoboda, volnost, odmítání zařadit se s davem, rebelství. Když se základní přístup zkombinuje s aktuálním designem a aktuálně populární konektivitou, vznikne moderní motocykl, který poskytuje čisté jízdní zážitky.
Motor: Řadový dvouválec, kapalinou chlazený
4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 649 ccm
Vrtání / zdvih: 83 x 60 mm
Kompresní poměr: 11,3 : 1
Výkon: 41,5 kW / 8 250 ot./min.
33 kW A2
Kroutící moment: 54,4 Nm / 7 000 ot./min.
50 Nm A2
Převodovka: manuální, 6 rychlostí
Délka: 2 114 mm
Šířka: 750 mm
Výška: 1 100 mm
Výška sedla: 780 mm
Světlá výška: 150 mm
Pohotovostní hmotnost: 206 kg
Odpružení: Přední KYB, zadní KYB „monoshock“
Brzdy: J. Juan, přední dvojitý kotouč: 300 mm,
zadní kotouč: 240 mm
Pneumatiky: Přední 120/70 R17
Zadní 160/60 R17
Palivová nádrž: 17 l
Prodám diamantový kotouč na beton, dlažbu,... jednou použitých 30 minut jako novy cena pouze 2000kč nový stál 5800kc
Brusný kotouč zn. STARFLEX na ocel
průměr kotouče: 150 mm
síla (tloušťka) kotouče: 6 mm
průměr vnitřní díry kotouče: 22,2 mm
obvodová rychlost max.: 19 200 otáč./min
charakteristika kotouče: A 30 S1 BF
max. pracovní rychlost: 80 m/s
Prodám segmentový diamantový kotouč zn.RECA Diaflex,na beton atd,díra25,4/30,průměr 450mm,nový 2ks ,výška segmentu 10mm
Prodám lavici Marcy na posilování včetně činek, 2x jednoručka po 20 kg, 2x kotouč 2,5 kg, 2x kotouč 1,25 kg. Pruměr vnitřní díry 2,5 cm. Lavička je polohovatelná D-116 cm, Š- 30 cm, V- 45 cm. Kotouče originál litinové Leoko.
Prodám papírové podložky které se dávají mezi brusný kotouč a přírubu. Rozměry v mm viz. fotka. Cena 5,-Kč za kus.
CFMOTO 700CL-X sport
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
Délka: 2096 mm
Šířka: 790 mm
Výška: 1130 mm
Výška sedáku: 795 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X SPORT
Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“.
Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu.
Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a