brzdovy kotouc - strana 15
Počet nalezených inzerátů BRZDOVY KOTOUC: 1000 - strana 15
Ideální motocykl pro mladé motorkaře, nízká váha, úzká stavba a lehká ovladatelnost doplňuje moderní design, který je k nepřehlédnutí.
Nový výkonější motor 11kW se vstřikováním Delphi a 6-ti stupňovou převodovkou vám dopřejí skvělý zážitek s každou jízdou.
MOTOR
Emisní norma Euro V
Chlazení Kapalinou
Zdvihový objem 124,2 cm3
Zapalování CDI
Způsob startování elektrické
Vrtání a zdvih 58 x 47 mm
Kompresní poměr 12:1
Max. výkon (kW) 11 kW při 9.500 ot./min
Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 11,4 Nm při 7.500 ot./min
Palivový systém Delphi EFI
Převodovka 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola Řetěz
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední zavěšení Obrácená teleskopická vidlice, průměr 30 mm
Zadní zavěšení Monoshock, nastavitelné předpětí
BRZDY
Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, 290 mm kotouč
Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, 220 mm kotouč
Kombinovaný brzdový systém Ano
KOLA A PNEUMATIKY
Přední pneumatika 110/60-17
Zadní pneumatika 140/60-17
ROZMĚRY
Délka 1920 mm
Šířka 760 mm
Světlá výška 150 mm
Rozvor kol 1320 mm
Výška sedla 825 mm
Hmotnost bez náplní 139 kg
Kapacita palivové nádrže 13 l
Motocykl UM Xtreet RS 125, Cena - 79 000 Kč
Nízká váha, úzká stavba a lehká ovladatelnost doplňuje moderní design, který je k nepřehlédnutí.
Nový výkonější motor se vstřikováním Delphi a 6-ti stupňovou převodovkou vám dopřejí skvělý zážitek s každou jízdou.
MOTOR
Emisní norma Euro V
Chlazení Kapalinou
Zdvihový objem 124,2 cm3
Zapalování CDI
Způsob startování elektrické
Max. výkon (kW) 11 kW při 9.500 ot./min
Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 11,4 Nm při 7.500 ot./min
Palivový systém Delphi EFI
Převodovka 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola Řetěz
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední zavěšení Obrácená teleskopická vidlice, průměr 30 mm
Zadní zavěšení Monoshock, nastavitelné předpětí
BRZDY
Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, 290 mm kotouč
Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, 220 mm kotouč
Kombinovaný brzdový systém Ano
KOLA A PNEUMATIKY
Přední pneumatika 110/60-17
Zadní pneumatika 140/60-17
ROZMĚRY
Délka 1920 mm
Šířka 760 mm
Světlá výška 150 mm
Rozvor kol 1320 mm
Výška sedla 825 mm
Hmotnost bez náplní 139 kg
Kapacita palivové nádrže 13 l
Prodám nový nejetý kotouč Sram centerline o průměru 160mm s uchycením centerlock. Možno poslat zásilkovnou s platbou na účet.
Na prodej nový krosový model UM DSR EX 125.
Technické parametry:
MOTOR
Emisní norma: Euro IV
Chlazení: Kapalinou
Zdvihový objem: 124,2 cm3
Zapalování: CDI
Způsob startování: Nožní/elektrické
Vrtání a zdvih: 58 x 47 mm
Kompresní poměr: 12,8:01
Max. výkon (kW): 11 kW při 10.500 ot./min
Maximální kroutící moment: (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min
Palivový systém: MARELLI EFI
Převodovka: 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola: Řetěz
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední zavěšení: Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 245 mm, průměr 41 mm
Zadní zavěšení: Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 225 mm
BRZDY
Přední brzda: Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Zadní brzda: Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Kombinovaný brzdový systém: Ano
KOLA A PNEUMATIKY
Přední pneumatika: 90/90-21
Zadní pneumatika: 120/80-18
ROZMĚRY
Délka: 2140 mm
Šířka: 825 mm
Světlá výška: 300 mm
Rozvor kol: 1425 mm
Výška sedla: 910 mm
Hmotnost bez náplní: 124 kg
Kapacita palivové nádrže 6,3 l
Na prodej nový motocykl UM DSR Adventure TT 125.
Emisní norma Euro V
Chlazení Kapalinou
Zdvihový objem 124,2 cm3
Zapalování CDI
Způsob startování Nožní/elektrické
Vrtání a zdvih 58 x 47 mm
Kompresní poměr 12,8: 01
Max. výkon (kW) 11 kW při 10.500 ot./min
Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min
Palivový systém MARELLI EFI
Převodovka 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola Řetěz
Přední zavěšení Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 195 mm, průměr 41 mm
Zadní zavěšení Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 150 mm
Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Kombinovaný brzdový systém Ano
Přední pneumatika 90/90-21
Zadní pneumatika 130/80-17
Délka 2195 mm
Šířka 793 mm
Světlá výška 200 mm
Rozvor kol 1451 mm
Výška sedla 850 mm
Hmotnost bez náplní 117 kg
Kapacita palivové nádrže 11,2 l
Nový motocykl skladem-ihned k odběru.Po dohodě možný dovoz po ČR.
MOTOR
Emisní norma Euro V
Chlazení Kapalinou
Zdvihový objem 124,2 cm3
Zapalování CDI
Způsob startování Nožní/elektrické
Vrtání a zdvih 58 x 47 mm
Kompresní poměr 12,8:01
Max. výkon (kW) 11 kW při 10.500 ot./min
Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min
Palivový systém MARELLI EFI
Převodovka 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola Řetěz
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední zavěšení Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 195 mm, průměr 41 mm
Zadní zavěšení Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 150 mm
BRZDY
Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Kombinovaný brzdový systém Ano
KOLA A PNEUMATIKY
Přední pneumatika 90/90-21
Zadní pneumatika 130/80-17
ROZMĚRY
Délka 2195 mm
Šířka 793 mm
Světlá výška 200 mm
Rozvor kol 1451 mm
Výška sedla 850 mm
Hmotnost bez náplní 117 kg
Kapacita palivové nádrže 11,2 l
Detailní test na webu Jednoustopou.
CFMOTO 700CL-X Heritage
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB
Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z)
Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS
Délka: 2107 mm
Šířka: 887 mm
Výška: 1200 mm
Výška sedáku: 800 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X Heritage
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje.
Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
Prodám zadní kotouče značky Delta Braking kotouč je na KTM SX85, Husqvarna TC85 a také na GasGas MC85 na rok 2014 až 2021, možná i starší, vnější průměr cca 210mm, vnitřní díra cca 110mm,
kotouče jsou nové, kus za 799kč, při odběru obou najednou za 1400kč
Zdravím, nabízím k prodejí moje BMW M3 e46, které sem stavěl do této podoby přes 3 roky. Troufám si říct, že v tuhle chvíli je auto v 100% technickém stavu a vydrží dalších pár let bez investic. Na autě je vyměněno v průběhu stavby téměř všechno a 99% dílů je origo BMW nebo OEM+. Auto je připraveno na ježdění na okruhu nebo na ježdění na okresky/výlety. Auto má motor po kompletní GO, kdy se měnilo téměř vše a auto po složení a zajetí odbrzdilo 362koní a 365nm na seriovém sání. Veškeré úpravy zapsány v TP (Brzdy, kola, sedačky, tlumiče)
Seznam úprav:
KW club sport 2 cestný
Brzdový kit XYZ předek 6pístek 355mm kotouč, zadek 4 pístek a 330mm kotouč – Desky ray bestos
Diferenciál Drexler
Výfuk SuperSprint Race (decat, střed) + koncový tlumič Super Sprint lightweight Racing
Sedačky Recaro Poleposition + držáky sedaček Recaro + posuvy Recaro (u řidiče Burkhart eng floor mount pro nižší posez)
Arwon display (ukazuje všechno co je potřeba jako je teplota oleje, vody, teploty lambd atd)
Cae Shifter
Carbon Víko kufru
Kovaná kola styling m513 Předek 9x18 pneu Michelin Cup2 245/35/18, zadek 10x18 pneu Michelin Cup2 265/30/18
Seznam oprav/výměn:
Kompletní Go motoru, včetně rozvodů, čerpadla, šál, kruhů atd.
Nový origo BMW kardan
Nové origo BMW poloosy
Nové přední světla (origo bmw)
Silentbloky Powerflex + vyvařená zadní náprava (prevence)
Celolak do alpinweis v roce 2018
A další x věcí jako například výměna oleje po 2-3tkm (nebo 1 trackday) a podobně.
Aktuálně nové pneu Pirelli Trofeo R v rozměru 245/40/18 a 265/35/18
Nová stk do 02/2025
Jinak v autu mám „servisku“ co si vedu od doby, co sem auto koupil a jsou v ní napsané veškeré ukony co jsem za dobu na autě dělal. Neváhejte mě kontaktovat a na cokoliv se zeptat.
Možná výměna za MB G, 911 997.2/991.1 s doplatkem z mojí strany.
Cena k jednání.
Video k vozu zde:
Brzdový kotouč zadní nápravy Škoda Octavia 1 + brzdové destičky ke každému kotouči = sada jeden kotouč + destičky
Celkem mám dvě sady
Tloušťka 9mm
Stáří 1 rok
Cena za jednu sadu
Brzdový kotouč+ destičky na zadní nápravu = originál díl, velmi malé opotřebení, průměr 270mm . Cena za sadu kotouč x destičky = 600kč / k dispozici dvě sady za 1200kč.
Prodám přední brzdový kotouč z vozidla Ferrari 458. Původní cena 90000 Kč
FERRARI 458 ITALIA SPIDER FRONT CCB CARBON CERAMIC BRAKE DISC
OEM 274234 304562
Brzdový kotouč - NOVÝ-vnitřní obal nepoškozen!--2ks cena za oba
Výrobce JakoPARTS
Číslo dílu DI-309C
EAN 8052553553962
Pasuje pro rozměr ráfku 16´(15´)
Montovaná strana přední osa
Kruhový vyvrt 72mm
Výška 49mm
Vnější průměr 299,4mm
Síla brzd. kotouče 25mm
Počet děr 5
Typ brzdového kotouče Větráno
Povrch Lakováno
OEM čísla (originální čísla automobilky)
MAZDA
BP6Y3325XB
BP6Y3325XD
BP6Y3325XE
BP6Y3325XF
C26Y3325XA
C26Y3325XBtouče v mm 25
Minimální tloušťka 23mm
C26Y3325XC
MITSUBISHI
C26Y3325XA
poštovné 150,-
Prodám sadu SM kol nachystanou pro KTM.
Jedná se o kompletní přestavbovou sadu, včetně brzdového adaptéru, takže stačí jen nasadit a jezdit. O nic už se nestaráte.
Pasují na všechny KTM EXC a SX ročníky 1996-2020 (viz. níže)
Také pasují na Husaberg a Husqvarnu.
Kola v sobě mají vlastní ložiska a rozpěrky, takže nic nepřehazujete. Na motorku se montují za použití originálních osek. Tedy - sundáte enduro kolo, nasadíte motardové kolo a vrátíte osku. Výměna trvá stejně dlouho jako obyčejné sundání a nasazení kola.
Zadní kolo má osku 20mm
Přední kolo mám uzpůsobeno na osku buď 26mm, pro rok výroby 2003-2017, nebo na osku 22mm pro rok 2018+
(mám doma EXC 2006 a EXC 2018 a jezdil jsem je na obou)
Případně mohu nachystat i na osku 20mm (1996-2002)
Rozeta 520 - stejně jak na enduro kolech KTM.
Přední kotouč je plovoucí, 320mm.
Můžu poslat poštou.
Mohu uzpůsobit na jinou motorku na základě těchto informací:
-Průměry Osek
-Průměr zadního kotouče
-Vzdálenost mezi rozetou a kotoučem
-Rozteč plovoucích čepů předního třmenu
-Rozteč šroubů uchycující přední brzdový třmen
(supermoto SM Husqvarna TE, Husaberg, Kawasaki, Yamaha, Suzuki, Honda, EXC, motardové, motardová sada kol)
Prodám veškeré náhradní díly z vozu VW Passat B6 kombi r.v. 2006 červena metalíza kód barvy LY30 naftovy motor 2.0TDI 103KW 16V kód motoru BKP šestistupňová manuální převodovka pro pohon všech kol 4x4 4motion kód převodovky KDL najeto 217tis km
- sedačky černá kůže v kombinaci s alcantarou vyhřívané
Motor:
03G103011R klikova skrin
03G103603H vana motoru
03G103660B viko pro olejovou vanu
03G103351B hlava bloku valcu
03G103469R viko hlavy valcu
03G103469L viko hlavy valcu
03G105021K hridel klikovy
03G109101A hridel vackovy sani
03G109102B hridel vackovy vyfuk
03G103295K modul vyrovnavaci hridele s olejovym cerpadlem
03G115105G cerpadlo olejove
3C0121253AL chladic chladici kapaliny
1K0121205AD dvojity venec ventilatoru
3C0129607AQ vzduchovy filtr
03G129713 saci potrubi
03G130073S cerpadlo/tryska
03G131501P ventil zpetneho vedeni zplodin
038128063L jednotka ridici skrtici klapky
03G131512L chladic pro zpetne vedeni spalin s regulacni klapkou
03G141015L lamela spojky s pritlacnym talirem
03G145209C cerpadlo paliva a cerpadlo podtlakove
03G253010J vyfukove potrubi s turbodmychadlem
3C0145805P chladic nasavaneho vzduchu
3C0254501Q vyfuk.trubka s katalyzatorem
1K0820859F kompresor klimatizace
Přední náprava:
1K0401NP 1K0402CR hridel kloubovy se synchronnimi klouby L+P
0AV409053AE Uhlova prevodovka
02M409351A prirubovy hridel
3C0419091AG volant
3C1419501AA sloupek rizeni
1K1423055M Prevodovka rizeni
Zadní náprava:
3C0501203F 3C0501204F hridel kloubovy se synchronnimi klouby L+P
3C0521101D hridel spojovaci
0AV525010L pohon napravy
02D525356 02D525355B prirubovy hridel P+L
1K0525130L ridici jednotka pro pohon na vsechna kola
3C1614106R posilovac podtlakovy
3C0614109A agregat ABS s ridici jednotkou
Elektrika:
021903026L Alternator
03G906018CR ridici jednotka vznetov.motoru
3C0907801G ridici jednotka elektromechanicke parkovaci brzdy - EPB
3C0920870Q sdruzeny pristroj na pal.desce
3C8937049AB
3C0941753G 3C0941754G svetlomet pro dynamicke a staticke svetlo
olejova vana,gufero,hlava motoru,turbodmychadlo,intercooler,tlakova hadice,ulozeni motoru a převodovky,z lamela,spojkova ,horni ulozeni zadniho tlumice,drzak ulozeni lozisek,hlavni brzdovy valec,lanovod rucni brzy,nádobka brzdove kapaliny,podtlakove cerpadlo,posilovac brzd,brzdovy kotouc 312mm,288mm, drzak trmenu,trmen kotoucove brzdy,brzdove desticky,katalyzator, filtr pevnyc
Prodám zbytek náhradních dílů ze Suzuki Gsx-r 1000 K3.
Přední + zadní kolo
Vstřikování s klapkami
Sada zámků
Chladič
Držáky předních stupaček
Náfuky náporového sání do rámu
Kyvná vidlice
Centrální tlumič
Stator dobíjení
Startér
Vodní pumpa
Fajfky
Snímač polohy vačky
Snímač zařazené rychlosti
Zadní brzdová pumpa
Zadní brzdový třmen
Zadní brzdový kotouč
Výfukové svody
Tlumič řízení sériový
Padáky na rám
Unašeč rozety s rozetou
Kompletní airbox
Olejová vana
Ještě se najdou nějaké drobnosti, stačí zavolat.
CNC duralový adaptér na velký brzdový kotouč KTM / Husaberg / Husqvarna
Rozteč uchycení na vidlici 95mm, pro uchycení třmenu 69mm nebo 81mm