brzdový kotouč na kolo - strana 19
Počet nalezených inzerátů BRZDOVÝ KOTOUČ NA KOLO: 1000 - strana 19
ZÁRUKA 4 ROKY
EURO 5
Dvoukolový vůz zcela oddaný městu, perfektní společník na cesty, který zvládne metropolitní provoz a skvělou zábavu o víkendu.
TNT 125 pohání jednoválcový, 4taktní, vzduchem chlazený 4 ventily, dvojitá jiskra, 125cc, Euro5 a nabízí maximální spotřebu paliva za všech jízdních podmínek. Údaje o výkonu a točivém momentu pro verzi 125 ccm jsou 11,1 HP (8,2 kW) při 9500 ot./min a 10 Nm (1,0 kgm) při 7000 ot./min.
Disponuje 12palcovými koly s pneumatikami 120/70 a 130/70, což znamená skvělou agilitu a stabilitu na silnici. Systém odpružení Benelli Tornado Naked T 125 je svěřen obrácené přední vidlici ø 35 mm a zadní kyvné vidlici s bočním tlumičem s nastavením předpětí pružiny. Brzdový systém Benelli Tornado Naked T 125 zaručuje maximální výkon: vpředu je ocelový kotouč o průměru 210 mm, vzadu jeden kotouč o průměru 190 mm s CBS.Palivová nádrž má objem 7,2 litru.
Ideální motocykl pro mladé motorkaře, nízká váha, úzká stavba a lehká ovladatelnost doplňuje moderní design, který je k nepřehlédnutí.
Nový výkonější motor 11kW se vstřikováním Delphi a 6-ti stupňovou převodovkou vám dopřejí skvělý zážitek s každou jízdou.
MOTOR
Emisní norma Euro V
Chlazení Kapalinou
Zdvihový objem 124,2 cm3
Zapalování CDI
Způsob startování elektrické
Vrtání a zdvih 58 x 47 mm
Kompresní poměr 12:1
Max. výkon (kW) 11 kW při 9.500 ot./min
Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 11,4 Nm při 7.500 ot./min
Palivový systém Delphi EFI
Převodovka 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola Řetěz
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední zavěšení Obrácená teleskopická vidlice, průměr 30 mm
Zadní zavěšení Monoshock, nastavitelné předpětí
BRZDY
Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, 290 mm kotouč
Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, 220 mm kotouč
Kombinovaný brzdový systém Ano
KOLA A PNEUMATIKY
Přední pneumatika 110/60-17
Zadní pneumatika 140/60-17
ROZMĚRY
Délka 1920 mm
Šířka 760 mm
Světlá výška 150 mm
Rozvor kol 1320 mm
Výška sedla 825 mm
Hmotnost bez náplní 139 kg
Kapacita palivové nádrže 13 l
Motocykl UM Xtreet RS 125, Cena - 79 000 Kč
Nízká váha, úzká stavba a lehká ovladatelnost doplňuje moderní design, který je k nepřehlédnutí.
Nový výkonější motor se vstřikováním Delphi a 6-ti stupňovou převodovkou vám dopřejí skvělý zážitek s každou jízdou.
MOTOR
Emisní norma Euro V
Chlazení Kapalinou
Zdvihový objem 124,2 cm3
Zapalování CDI
Způsob startování elektrické
Max. výkon (kW) 11 kW při 9.500 ot./min
Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 11,4 Nm při 7.500 ot./min
Palivový systém Delphi EFI
Převodovka 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola Řetěz
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední zavěšení Obrácená teleskopická vidlice, průměr 30 mm
Zadní zavěšení Monoshock, nastavitelné předpětí
BRZDY
Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, 290 mm kotouč
Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, 220 mm kotouč
Kombinovaný brzdový systém Ano
KOLA A PNEUMATIKY
Přední pneumatika 110/60-17
Zadní pneumatika 140/60-17
ROZMĚRY
Délka 1920 mm
Šířka 760 mm
Světlá výška 150 mm
Rozvor kol 1320 mm
Výška sedla 825 mm
Hmotnost bez náplní 139 kg
Kapacita palivové nádrže 13 l
Prodám nový nejetý kotouč Sram centerline o průměru 160mm s uchycením centerlock. Možno poslat zásilkovnou s platbou na účet.
Na prodej nový krosový model UM DSR EX 125.
Technické parametry:
MOTOR
Emisní norma: Euro IV
Chlazení: Kapalinou
Zdvihový objem: 124,2 cm3
Zapalování: CDI
Způsob startování: Nožní/elektrické
Vrtání a zdvih: 58 x 47 mm
Kompresní poměr: 12,8:01
Max. výkon (kW): 11 kW při 10.500 ot./min
Maximální kroutící moment: (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min
Palivový systém: MARELLI EFI
Převodovka: 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola: Řetěz
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední zavěšení: Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 245 mm, průměr 41 mm
Zadní zavěšení: Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 225 mm
BRZDY
Přední brzda: Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Zadní brzda: Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Kombinovaný brzdový systém: Ano
KOLA A PNEUMATIKY
Přední pneumatika: 90/90-21
Zadní pneumatika: 120/80-18
ROZMĚRY
Délka: 2140 mm
Šířka: 825 mm
Světlá výška: 300 mm
Rozvor kol: 1425 mm
Výška sedla: 910 mm
Hmotnost bez náplní: 124 kg
Kapacita palivové nádrže 6,3 l
Na prodej nový motocykl UM DSR Adventure TT 125.
Emisní norma Euro V
Chlazení Kapalinou
Zdvihový objem 124,2 cm3
Zapalování CDI
Způsob startování Nožní/elektrické
Vrtání a zdvih 58 x 47 mm
Kompresní poměr 12,8: 01
Max. výkon (kW) 11 kW při 10.500 ot./min
Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min
Palivový systém MARELLI EFI
Převodovka 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola Řetěz
Přední zavěšení Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 195 mm, průměr 41 mm
Zadní zavěšení Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 150 mm
Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Kombinovaný brzdový systém Ano
Přední pneumatika 90/90-21
Zadní pneumatika 130/80-17
Délka 2195 mm
Šířka 793 mm
Světlá výška 200 mm
Rozvor kol 1451 mm
Výška sedla 850 mm
Hmotnost bez náplní 117 kg
Kapacita palivové nádrže 11,2 l
Nový motocykl skladem-ihned k odběru.Po dohodě možný dovoz po ČR.
MOTOR
Emisní norma Euro V
Chlazení Kapalinou
Zdvihový objem 124,2 cm3
Zapalování CDI
Způsob startování Nožní/elektrické
Vrtání a zdvih 58 x 47 mm
Kompresní poměr 12,8:01
Max. výkon (kW) 11 kW při 10.500 ot./min
Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min
Palivový systém MARELLI EFI
Převodovka 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola Řetěz
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední zavěšení Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 195 mm, průměr 41 mm
Zadní zavěšení Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 150 mm
BRZDY
Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Kombinovaný brzdový systém Ano
KOLA A PNEUMATIKY
Přední pneumatika 90/90-21
Zadní pneumatika 130/80-17
ROZMĚRY
Délka 2195 mm
Šířka 793 mm
Světlá výška 200 mm
Rozvor kol 1451 mm
Výška sedla 850 mm
Hmotnost bez náplní 117 kg
Kapacita palivové nádrže 11,2 l
Detailní test na webu Jednoustopou.
CFMOTO 700CL-X Heritage
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB
Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z)
Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS
Délka: 2107 mm
Šířka: 887 mm
Výška: 1200 mm
Výška sedáku: 800 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X Heritage
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje.
Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
Prodám zadní kotouče značky Delta Braking kotouč je na KTM SX85, Husqvarna TC85 a také na GasGas MC85 na rok 2014 až 2021, možná i starší, vnější průměr cca 210mm, vnitřní díra cca 110mm,
kotouče jsou nové, kus za 799kč, při odběru obou najednou za 1400kč
Zdravím, nabízím k prodejí moje BMW M3 e46, které sem stavěl do této podoby přes 3 roky. Troufám si říct, že v tuhle chvíli je auto v 100% technickém stavu a vydrží dalších pár let bez investic. Na autě je vyměněno v průběhu stavby téměř všechno a 99% dílů je origo BMW nebo OEM+. Auto je připraveno na ježdění na okruhu nebo na ježdění na okresky/výlety. Auto má motor po kompletní GO, kdy se měnilo téměř vše a auto po složení a zajetí odbrzdilo 362koní a 365nm na seriovém sání. Veškeré úpravy zapsány v TP (Brzdy, kola, sedačky, tlumiče)
Seznam úprav:
KW club sport 2 cestný
Brzdový kit XYZ předek 6pístek 355mm kotouč, zadek 4 pístek a 330mm kotouč – Desky ray bestos
Diferenciál Drexler
Výfuk SuperSprint Race (decat, střed) + koncový tlumič Super Sprint lightweight Racing
Sedačky Recaro Poleposition + držáky sedaček Recaro + posuvy Recaro (u řidiče Burkhart eng floor mount pro nižší posez)
Arwon display (ukazuje všechno co je potřeba jako je teplota oleje, vody, teploty lambd atd)
Cae Shifter
Carbon Víko kufru
Kovaná kola styling m513 Předek 9x18 pneu Michelin Cup2 245/35/18, zadek 10x18 pneu Michelin Cup2 265/30/18
Seznam oprav/výměn:
Kompletní Go motoru, včetně rozvodů, čerpadla, šál, kruhů atd.
Nový origo BMW kardan
Nové origo BMW poloosy
Nové přední světla (origo bmw)
Silentbloky Powerflex + vyvařená zadní náprava (prevence)
Celolak do alpinweis v roce 2018
A další x věcí jako například výměna oleje po 2-3tkm (nebo 1 trackday) a podobně.
Aktuálně nové pneu Pirelli Trofeo R v rozměru 245/40/18 a 265/35/18
Nová stk do 02/2025
Jinak v autu mám „servisku“ co si vedu od doby, co sem auto koupil a jsou v ní napsané veškeré ukony co jsem za dobu na autě dělal. Neváhejte mě kontaktovat a na cokoliv se zeptat.
Možná výměna za MB G, 911 997.2/991.1 s doplatkem z mojí strany.
Cena k jednání.
Video k vozu zde:
Brzdový kotouč zadní nápravy Škoda Octavia 1 + brzdové destičky ke každému kotouči = sada jeden kotouč + destičky
Celkem mám dvě sady
Tloušťka 9mm
Stáří 1 rok
Cena za jednu sadu
Brzdový kotouč+ destičky na zadní nápravu = originál díl, velmi malé opotřebení, průměr 270mm . Cena za sadu kotouč x destičky = 600kč / k dispozici dvě sady za 1200kč.
Prodám přední brzdový kotouč z vozidla Ferrari 458. Původní cena 90000 Kč
FERRARI 458 ITALIA SPIDER FRONT CCB CARBON CERAMIC BRAKE DISC
OEM 274234 304562
Kolo je postaveno jen z nových dílu ve stylu mulleta tj. 27,5" zadní kolo a přední kolo 29" z důvodu ovladatelnosti a při zachování potřebné kinetické energie. Odpružení středového a předního odpružení zajišťují tlumiče: Tlumič zadní SR Suntour Edge RL-R z řidítek a tlumič přední29" Vidlice SR Suntour Axon RL-RC, 15 QLC2 s pevnou osou RL-R z řidítek. Kolo pohání klika Shimano Deore 36z na 26zubů(dvoutác) a kazeta 9s 11-42 zubů. Řetěz je s titanovými zlacenými články cca váha 210g.OVladačky a přehazovačka Shimano Acera. Brzdy jsou dvouprsté Shimano Deore a kotouč v zadu 160mm ve předu 180mm. Teleskopická sedlovka samozřejmostí, ovládaná ze řídítek. Zlacené Al pedály s vyměnitelnými piny. Velikost kola 18" tj. 170-185 cm.
PRODAM KOLO VELIKOST 26 V TOP STAVU kolo je uršene pro začatečniky na drobne sjezdy a podobne sporty kolo jsem stavěl s klukem od sameho začatku s novych dilu kolo jednu kotouč brzdu vzadu široka řiditka jedno taliř 7kolo vidlice 120 zdvih sport šlapatka široke do kola se dost investovalo viz foto nebo po tel vhodne do 14 let
Prodám né moc jeté kolo Canyon Nerve AL 7.0. Velikost: M. Velikost kol: 27,5". Oproti sériovému osazení přestavba na 2x11seed, vylepšení o teleskopickou sedlovku a jiné gripy. Kolo nebylo moc ježděné (celkově má najeto pouze cca 2000km) a je po celkové technické stránce v dobrém stavu, nyní po větší investici. Před prodejem kolo dostalo nové pláště, kazetu, řetěz a oba převodníky - od té doby bylo kolo pouze párkrát jeté, takže zmíněné komponenty jsou stále ve stavu téměř nových. Kolo je po 1. majiteli a je k němu manuály. Cena: 36990kč
Osazení:
Tlumič: Fox Float Performance
Výplety: Mavic Crossride FTS-X
Brzdy: Shimano SLX - brzdové destičky s chladičemi.
Kliky: Shimano XT FC-M8000 - téměř nové převodníky!
Řazení: př. Shimano XTR / zd. Shimano XT
Přesmykač: Shimano XT
Přehazovačka: Shimano XT 11s
Kazeta: Shimano Deore CS-M5100 11s - téměř nová!
Řetěz: Shimano XT CN-HG601 - téměř nový!
Řidítka: Iridium 3 - 5
Představec: Iridium 3 - 5
Sedlovka: teleskopická Rock Shox Reverb
Sedlo: Selle Italia Flite
Gripy: Ergon EVO
Pláště: Maxxis Ikon - téměř nové - cca 99% vzorku.
Kotouče: Shimano SM-RT66-M - zadní kotouč je již opotřebenější (má hranku).
Vidlice: Fox Float 32 Performance - trochu kroužkuje.
Prodám zánovní kolo CTM SCROLL XPERT. Velikost: M. Velikost kol: 27,5". Až na větší přední kotouč sériové osazení. Kolo bylo naprosto minimálně jeté (původní řetízek je na 1. zoubku měrky / původní pláště mají cca 97% a 90% vzorku) a je v perfektním zánovním stavu, minimum oděrek. I když se jedná o enduro kolo (zdvihy kola jsou 160/160mm), tak původní majitel sním převážně jezdil jen pouze po asfaltových cestách (maximálně někdy lesní/polní cesta) - kolo nikdy nejelo v terénu. Kolo je po 1. majiteli a jsou k němu papíry (zakoupeno až 6/2020). Cena: 38990kč
Osazení:
Vidlice: Rock Shox Yari RC 160 mm
Tlumič: Rock Shox Monarch RT3 DebonAir
Brzdy: Shimano Deore
Kliky: Shimano SLX M7000 1x11, 32T
Řazení: Shimano SLX M7000 11s
Přehazovačka: Shimano SLX M7000 11s
Kazeta: Shimano M7000 SLX 11-42
Řetěz: KMC X11 - původní, 1. zoubek měrky.
Náboje: př. Novatec D781SB-15 / zd. Novatec D462SB-SL
Ráfky: WTB STi23
Řidítka: Race Face RESPOND
Představec: Race Face RESPOND Stem
Sedlo: WTB VOLT
Gripy: CTM T-ONE
Sedlovka: teleskopická Rock Shox Reverb
Pláště: WTB Vigilante Team Issue TCS - původní - př. cca 97% / zd. cca 90% vzorku