brzdový kotouč na kolo - strana 20
Počet nalezených inzerátů BRZDOVÝ KOTOUČ NA KOLO: 1000 - strana 20
Dobrý den, prodám následující díly, buď mi zavolejte a domluvíme se nebo hledejte uživatele FOHACK a prodám za stanovené ceny.
Díly jsou zaměnitelné a použitelné na různé typy motocyklů Jawa pionýr 50 555 550 20 21 23 a kývačka pulbuben panelka sport od kubatury 125 150 175 až po 250 350, viz konkrétní popis.
Babetta přední vidlice tlumiče pružiny teleskopy
Brzdový štít sport
t b brzdový štítmm tisícihran buben Střed brzdové čelisti
Držák madlo uchokývačka
Horní spodní brýle uložení vidlice řízení
Chrom Držák madlo uchokývačka
Mustang zadní tlumič
638 kontrolky přístrojová deska konopnice
indukční cívka na fastony sport
karburátor Sport Jikov 2924SBD124
manet koleno výfuku patina rybina kývačka
pérák1118 řídítka
pulbuben kývačka Karburátor 2924TŘ Jikov 1955 1956
štítekRám kostra s okem kývačka 1956
zadní stupačkakývačka
zadní stupačky starší model kývačka
hliníková páčka pérákc b t kývačka pařez
Karburátor Jikov 2924sbd11 4
Karburátor Jikov 2922sbd11 SPORT453 473
Klikovka kliková hřídel kývačka Jura
Kolečka disky koloběžka trojkolka šlapací autíčko Moskvič kočárek
Krk řízení brýle přední vidlicekývačkapatina
Kryt Karburátor
Kryt karburátoru Sport
Kryt řetězu kývačka sport
Motor karburátor 5 Pařez
Olejové víko spojky rikša prase 1 2 5
Oska osa kola
Oska osa kola
Pav 40 41 přívěsný vozík kolo kolečko disk pneu barum Jura
Podsedlový rámeček kývačka
Policejní kabát regulovčík VB SNB ČSLA uloženka californian
Ráfek kolo střed buben b t cmanet m90 mm barum
Ráfek kolo střed buben přední t bcmm Manet m90
Rám kostra 5 Pařez
Rychlopal plynKonopnice 634 638 cross trail
Řídítkac b t originál kulisa plynu lidovka kominíček
Řídítkac b t originál patina kulisa plynu
Řídítkakulisa plynu plyn rukojeť
Řídítkakulisa plynu plyn rukojeť
Řídítka přepínač plyn rychlopal634 638
Spínačka spínací skříňka Sport
Spínačka spínací skříňka Sport
Stadion s1 s11 mopedrám blatníky stojan přední vidlice nosič
Staré díly konvolut ŠKODA manet prase
Startovací páka nakopaváčka 240Pérák b t c
Tlumič výfuku doutník Sport
třmen řídítek upínky sport 475
Zapalování sport californian konopnice 634 638
Motocykl Keeway RK-V 125C
Zcela nový V-twin cruiser Keeway RK-V125 C přináší revoluci pro novou éru.
Keeway RK-V125 C uchovává vše, co je na cruiserech dobré a aktualizuje o nejnovější komponenty navržené tak, aby vyhovovaly současnému jezdci.
Srdcem Keeway RK-V125 C je nový motor 125ccm se dvěma válci do V, který je dokonale moderní se 6 ventily, kapalinovým chlazením a elektronickým vstřikováním paliva.
Motor dosahuje špičkových hodnot výkonu 10,2 kW a točivého momentu 14,4 N/m, což je více než dost pro pohon 164 kg vážícího motocyklu.
Neobvyklé pro motocykly tohoto objemu je použití předních vidlic – upside /down kombinovaných s předními a zadními kotoučovými brzdami.
Motor 2válec do V, 4takt, 6ventilů, 125 cm3, SOHC
Vrtání x Zdvih 42mm × 45 mm
Chlazení kapalinou
Výkon 10,2 Kw při 8500ot/min
Max toč.moment 14,4 Nm/ 6500 ot/min
kompresní poměr 10,6 :1
Vstřikování EFI Delphi
Převodovka 6 stupňová
Sekundární převod řetěz
spojka v oleji, mechanicky ovládaná
přední kolo 120/80 -17
zadní kolo 140/70 -17
pření pružení upside-Down vidlice 110mm
zadní pružení dva tlumiče, 5pozic nastavení
přední brzda kotouč 296,5 mm s CBS
zadní brzda kotouč 240 mm s CBS
Suchá hmotnost 164 kg
výška sedla 690 mm
kapacita palivové nádrže 19 L
Baterie 12V 11,2 Ah
Prodám kolo 16.5 palce v dobrém stavu. Měl jsem ho na husabergovi ale pasuje i na KTM. Cena 7000. Dále kotouč 320mm v dobrém stavu skoro nejety i s magnetem za 2000 a redukci brzdiče za 800. Cena za vše 9000. O ceně se mužem trošku bavit
Keeway RK-V 125 C ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 125 ccm
Výkon: 10 kW
Cena 89 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
Moderní cruiser s duší minulosti – nejlepší 125 ccm cruiser na trhu.
Některé věci nikdy nezestárnou tak jako zvuk a pocit z motoru V-twin.
Zcela nový V-twin cruiser Keeway RK-V125 C přináší revoluci pro novou éru.
Keeway RK-V125 C uchovává vše, co je na cruiserech dobré a aktualizuje o nejnovější komponenty navržené tak, aby vyhovovaly současnému jezdci.
Srdcem Keeway RK-V125 C je nový motor 125ccm se dvěma válci do V, který je dokonale moderní se 6 ventily, kapalinovým chlazením a elektronickým vstřikováním paliva.
Motor dosahuje špičkových hodnot výkonu 10,2 kW a točivého momentu 14,4 N/m, což je více než dost pro pohon 164 kg vážícího motocyklu.
Neobvyklé pro motocykly tohoto objemu je použití předních vidlic – upside /down kombinovaných s předními a zadními kotoučovými brzdami.
Pro doplnění nízké a široké stavby je motocykl osazen v této kategorii extra širokými pneumatikami – přední 120/80-17 a zadní 140/70-17.
Nízko umístěný výfuk 2v1 poskytuje čistý pohled na dokonale zpracovanou skříň motoru a zároveň vydává charakteristický brumlavý zvuk které umí jen motory V-twin.
Pozadu nezůstává ani elektronika Keeway RK-V125 C, která je také důkladně moderní jak po stránce designu, tak výkonu.
Tenký kulatý světlomet promítá logo Keeway na DRL /Daytime Running Lights – denní svícení / a vytváří 3D efekt v kombinaci s LED potkávacími a dálkovými svítilnami.
Podobně kruhový je sdružený přístroj, digitální bílý displej na černém pozadí, který je zvýrazněn radiálním otáčkoměrem kolem rychloměru.
Dominantou je široká benzínová nádrž v jednobarevném červeném nebo černém provedení.
Palivová nádrž pojme obrovských 19 litrů paliva a dává Keeway RK-V125 C nejlepší dojezd ve své třídě s jediným tankováním, ideální pro Vaše nikdy nekončící výlety. A když jste ve městě, snadno najděte pohodlí díky nízké výšce sedadla 690 mm.
Motor 2válec do V, 4takt, 6ventilů, 125 cm3, SOHC
Vrtání x Zdvih 42mm × 45 mm
Chlazení kapalinou
Výkon 10,2 kW při 8500ot/min
Max toč. moment 14,4 Nm/ 6500 ot/min
kompresní poměr 10,6: 1
Vstřikování EFI Delphi
Převodovka 6 stupňová
Sekundární převod řetěz
spojka v oleji, mechanicky ovládaná
přední kolo 120/80 -17
zadní kolo 140/70 -17
pření pružení upside-Down vidlice 110mm
zadní pružení dva tlumiče, 5pozic nastavení
přední brzda kotouč 296,5 mm s CBS
zadní brzda kotouč 240 mm s CBS
Suchá hmotnost 164 kg
výška sedla 690 mm
kapacita palivové nádrže 19 L
Baterie 12V 11,2 Ah
Keeway V302 C ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 300 ccm
Výkon: 22 kW
Původ: CZ
Cena 129 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
Cruiser Keeway V302 C, je nezaměnitelný pro svůj ostrý styl, výkonné komponenty a výkonný dvouválec do V.
Keeway V302 C je vybaven 298cc čtyřdobým kapalinou chlazeným dvouválcovým V motorem s 8 ventily s vynikajícím točivým momentem 26,5 N·m, který V302 C odpovídajícím způsobem produkuje při 6500 otáčkách za minutu, díky čemuž je okamžitý zátah řemenem poháněného zadního kola dostupný v širokém pásmu výkonu. Přesná šestistupňová převodovka spolu se svalnatým zvukem výfuku 2 v 1 umocňují touhu vyskočit na sedadlo a užít si dobrodružný zážitek z jízdy.
Nízká stavba motocyklu Keeway V302 C, je výsledkem funkčních komponentů které poskytují solidní vizuální dopad a jízdní vlastnosti. Nízkoprofilové blatníky se zařezávají do silných předních pneumatik 150/80-15 a zadních pneumatik o rozměru 120/80-15 které jsou obuty do designovaných kol z lehké slitiny ve tvaru hrotu. Velké úchyty na předním blatníku přinášejí vizuální pozornost obráceným vidlicím se zdvihem 115 mm, zatímco vzadu jsou dva Tlumiče s progresivně vinutými pružinami se zdvihem 46 mm. Jízdní vlastnosti jsou vynikající a to I díky kotoučovým brzdám vpředu a vzadu, přičemž přední třmen je radiálně namontován. Jízdní pozice na V302 C je přirozená a pohodlná přesně taková jakou očekávají motocyklisté milující tento styl. Široká dobře tvarovaná řidítka dobře ladí s decentními zpětnými zrcátky a na pohodlné sedadlo navazuje 15l palivová nádrž.
Přímo pod řídítky je namontován digitální informační panel: kulatý otáčkoměr obklopující centrální rychloměr.
Výjimečný design motocyklu podtrhuje osvětlení – Přední LED světlomet s 3D efektem a zadní minimalistické kulaté světlo podtrhuje štíhlou záď.
Motor 2válec do V, 4takt, 8ventilů 298 cm3 , SOHC
Vrtáníx Zdvih 58*56,4
Chlazení kapalinou
Výkon 22 kW při 8500ot/min
Max toč. moment 26.5 Nm /6500 ot/min
kompresní poměr 11,5: 1
Vstřikování EFI
Převodovka 6 stupňová
Sekundární převod řemen
spojka v oleji, mechanicky ovládaná
přední kolo 120/80 -16
zadní kolo 150/80 -15
pření pružení upside-Down vidlice, 115 mm
zadní pružení dva tlumiče, 5pozic nastavení
přední brzda kotouč 300 mm s ABS
zadní brzda kotouč 240 mm s ABS
Suchá hmotnost 167 kg
výška sedla 690 mm
kapacita palivové nádrže 15 L
EURO 5
ZÁRUKA 3 ROKY
TECHNICKÉ SPECIFIKACE:
Motor: 1válec ,4takt, 4 ventil , 278,2 cm3 , SOHC
Vrtání x Zdvih: 75mm × 63mm
Chlazení: kapalinou
Výkon: 14 Kw při 6500ot/min
Max toč.moment: 22 Nm /6000 ot/min
kompresní poměr: 11.I
Vstřikování: TCI
Převodovka: CVT automat
Sekundární převod: automat
spojka: automat
přední kolo: 120/70 -12
zadní kolo: 120/70 -12
pření pružení vidlice: 50mm
zadní pružení: dva tlumiče
přední brzda: kotouč 230 mm
zadní brzda: kotouč 220 mm
Suchá hmotnost: 146kg
výška sedla: 780 mm
kapacita palivové nádrže: 10 L
Baterie: 12/10Ah
Prodám díly z tohoto motocyklu. Zadní plasty mám i v modré (Valentino Rossi 46).
podsedlový plast levý, podsedlový plast pravý, sedlo, nádrž, kryt nádrže, nadkolí, přední blatník, zadní blatník,kryt řetězu, přední maska, držák přední masky,přední světlo pravé, airbox, přední světlo levé, zadní světlo, sada zámků (spínací skříňka, víčko nádrže, zámek sedla), zadní tlumič, přední vidlice, zadní kyvná vidlice, levé řidítko, pravé řidítko, zadní brzdič,přední brzdič, hadička zadní brzdy, hadička přední brzdy, pumpa přední brzdy, páčka přední brzdy, páčka spojky, pedál zadní brzdy, řadící páka, přední kotouč, zadní kotouč, šnek tachometru, osa předního kola, osa zadního kola, nádobka na olej, oilmástr, stupačky, zadní stupačka, přední stupačka, levý přepínač, pravý přepínač, chcípák, řídící jednotka, indukční cívka, palivový kohout, přední kolo, zadní kolo, rozeta, napínák řetězu, chladič, klapka, vyrovnávací nádobka, příruba karburátoru, elektroinstalace, rychlopal, plynové lanko, spojkové lanko, rám a další
značka Stevens najeto 423 km jezdil 8 lety syn, kolo je ve vynikajícím stavu - Popis STEVENS 2020 TANIWHA 29 ČERNÁ - vel. 18”
Stevens Taniwha je stálicí mezi horskými koly Stevens, která každý rok přináší ideální poměr cena/výkon. Díky obrovské škále rámových velikostí vyhovuje ambiciózním juniorům, bikerkám i opravdu vysokým jezdcům. Základem každé varianty je odolný, odlehčený hliníkový rám s uvolněnou geometrií. Sedne jezdci, který má v oblibě cykloturistiku i příznivcům techničtější, sportovně pojaté jízdy. Parťáky na cestách vám budou komponenty Shimano, Oxygen nebo SR Suntour v podobě citlivé odpružené vidlice se zdvihem 100 mm.
CHASSIS
Rám Aluminium 6061 DB
O.L.D.: 135 mm
Brake: IS disc
BB: BSA 73 mm
Front derailleur mount: clamp
Cable routing: internal (shifting)/external (brake)
Rack mounts
Přední vidlice SR Suntour XCR32 LO-R
Travel: 100 mm
Coil spring
Lockout
Steerer 1 1/8"
O.L.D.: 100 mm
Brake: postmount disc 6"
Hlavové složení STEVENS AH 1 1/8"
Upper bearing cup: ZS44/28.6
Lower bearing cup: ZS44/30
Přední brzda Shimano BR-MT200
Hydraulic disc brake
Zadní brzda Shimano BR-MT200
Hydraulic disc brake
Kotouč přední SM-RT30
Rotor size: 180 mm
Center-Lock
Kotouč zadní SM-RT30
Rotor size: 160 mm
Center-Lock
POHON
Přesmykač Shimano Alivio
FD-M3120-M
2-speed
Přehazovačka Shimano Alivio Shadow
RD-M3100-SGS
9-speed
Total capacity: 45 T
Řetěz Shimano CN-HG53
Kazeta Shimano CS-HG200
9-speed
Combination: 11-13-15-17-20-23-26-30-36 T
Pedály MTB Flatpedal Reflex
KOLA
Zadní náboj Shimano FH-TX505-8
Axle: QR10x135 mm
Přední náboj Shimano HB-TX505
Axle: QR9x100 mm
Ráfky Oxygen RM-M19
ETRTO: 19 x 584
COCKPIT
Řidítka Oxygen Driver
Width: 700 mm
Backsweep: 9°
Rise: 25 mm
Clamp: 31.8 mm
Představec Oxygen Driver
Handlebar clamp: 31.8 mm
Angle: 6°
Kupováno 04/22 (záruka do 04/24)
Řazení Microshift ADVENT, řetěz KMC pro elektrokola, dle měrky nema ani 50%, řetěz byl vždy voskován, kazeta 11-42 Advent
Přední brzda Shimano Deore dvoupístek, kotouč SM-RT86 ICE TECH
Zadní brzda Tektro TKD88, kotouč původní
Vidlice RockShox XC30 120mm
Pláště 27,5x2,4
Nájezd 1700km
Kolo je po kompletním servisu, ke kolu přidám i výtisk diagnostiky baterie.
Ke kolu mám ještě původní nejetou přední brzdu, lze dát na kolo namísto Deore, cena by pak byla 37000.
Prodám zánovní 29" Elektrokolo EASYBIKE BIG BOSS - SZ, vel. L, najeto cca 300km, stále v záruce. Za ty peníze super svezení.
Dával jsem nové pneu MICHELIN, rohy řídítek, stojan, držák nápojů..... Vše v ceně cca 4000,-
Prodávám z důvodu pořízení celoodpruženého kola.
PARAMETRY A SPECIFIKACE
Motor: VINKA C20, 36V/250W, středový
Velikost kol: 29"
Umístění motoru ve středu, motor VINKA C20
Velikost rámu [palec] 21
Baterie Li-ion 36V/14Ah, články Samsung
Displej VINKA C20, středový
Barva rámu Šedá
Řídící jednotka integrovaná
Hmotnost [kg] 24,2
Max. hmotnost kola [kg] 165 kg (počítá se váha kola, jezdce a nákladu)
Rám 29" Al 6061, vel L.
Vidlice 29" SUNTOUR RAIDON 32 remove lock
Produktová řada MTB
Pedály Wellgo
Převody 1x10
Řazení Shimano DEORE M6000
Přehazovačka Shimano DEORE M6000, 10s
Brzdy přední Shimano MT400, kotouč 180 mm
Brzdy zadní Shimano MT400, kotouč 180 mm
Pláště MICHELIN 29x 2.35
Maximální rychlost s asistencí [km/h] 25
Sedlovka 30.9 / 400 mm
INFORMACE O PRODUKTU
Big Boss je kolo stvořené pro opravdu velké chlapy. Většina dnešních kol uveze okolo 100 kg, Big Boss uveze bez problémů až 145 kg těžkého jezdce. Jeho rám je zesílený a opatřen zadní pevnou osou, která zvyšuje celkovou tuhost rámu. Pevnou zadní osu oceníte zejména při ostřejší jízdě v zatáčkách. Ostatně výběr veškerých komponentů byl zaměřen směrem k maximální výdrži a odolnosti při vysokém zatížení.
Kolo pohání středový motor VINKA C20 spojený s deseti-rychlostní sadou SHIMANO Deore M6000, která poskytuje dostatek převodů jak na rovinu, tak do kopců. Motory VINKA nabízí 3 úrovně asistence. Nejúspornější mód ECO slouží pro co nejdelší dojezd, NORMAL nabídne standardní projev, kdy přípomoc je skutečně znát a pokud zapnete mód BOOST, tak žádný kopec nemá šanci. Veškeré jízdní informace se vám zobrazují na mohutném středovém displeji. Big Boss je taktéž vybaven chytrým Gear senzorem české výroby, který během řazení zajišťuje na pár setin sekundy útlum motoru, aby řazení bylo hladší a plynulejší. Tím, že se odpojí motor, šetří se i řetěz s kazetou a nedochází tak k jejich rychlému opotřebení. Gear sensor navíc rozpozná, na jaký pastorek máte zařazeno a dokáže vyhodnotit společně s motorem, kam máte řadit, aby jízda byla ještě více efektivnější. Za zmínku stojí samotné výplety, kde jsme skutečně nešetřili a použili kvalitní tuhé a široké ráfky portugalské značky RODI a krásné pláště mladé české značky ZLEEN Tiger v impozantním rozměru 29x2,35. S tímto pláštěm projedete skutečně vše. Jakmile se Big Boss rozjede, je to raketa. Ale jak ji zastavit? O to se starají spolehlivé hydraulické, nově čtyřpístkové, brzdy SHIMANO MT420. A aby to fakt fungovalo, 180 mm kotouče máme vepředu i vzadu. O dlouhý dojezd se stará naše osvědčená baterie o kapacitě 14 Ah/504 Wh s články Samsung, která zajistí dojezd až 120 km v závislosti na terénu a klimatických podmínkách.
Musím říct, že to s ním byla sranda. Kolo jsem postupně přeskládal na krapet rychlejší setup. Rychlejší jízdu si užívám a tak jsem každý půl rok jsem jezdil do servisu na prohlídky a pokud bylo potřeba, hned jsem spotřební věci měnil za nové aby fungovalo bezchybně. Motor, baterka, řídící jednotka (displej), nabíječka -> vše funguje jak nové!
Naposledy jsem před zimou 2022 vše nechal spravit a rovnou ho prodávám (už jsem na něm nejezdil)- důvod je, že chci si poskládat svoje vlastní trochu jiné.
"Při rychlém jednání" jsem ochotný trochu slevit.
Rok:2020
Motor(původní): Yamaha PW-ST (+chip nad 25km/h - možnost zapnout/vypnout)
Kapacita baterie(původní baterie): 750Wh
Rám L (viz ) (původní - Po 2 letech oděrky): aluminium 6061, HD Interface, rychloupínák 5 x 135mm, kotoučová brzda Post Mount
Vidlice (původní): SR Suntour XCR Air LO-R Lockout, vzduch, zdvih: 120mm, ocelový sloupek 1 1/8", rychloupínák Zdvih přední: 120 mm
Hlavové složení(původní): A-Head Tapered, ball bearing
Přehazovačka(původní): Sram NX, 11-rychlost
Řazení(původní): Sram NX, Trigger radic
Počet rychlostí: 1x11
Ozubený kotouč (nový): Vpředu jsem měnil za větší z 38 na 40 zubů - skrze rychlost. Teď je tam aktuálně fungl nový.
Kazeta (nová): Sram PG1130, 11-42 zubů
Řetěz (nový): SRAM PC1110
Kliky (původní): 38, ocel
(kotouč vzadu jsem měnil za větší) Brzdy(nové): Galfer fialové (podle barvy tvrdost- viz Galfer na netu),2-piston disc brake
Brzdové páky(původní): Shimano MT401, hliník
Přední náboj(původní): SHIMANO TX505
Zadní náboj(původní): Shimano TX505-8
(vzadu komplet nový ráfek + výplet) Ráfky: Rodi Black Rock 21, nýtovaný, ráfek s dutinou, hliník
Pláště (nové): Continetal double fighter 2.0 (hladké na léto -> rychlost, dělá to hodně oproti Maxxis Ardent 29x2,40", které nemám, ale doporučuju používat do terénu)
Špice(původní): Sapim Leader, cerná
Sedlovka (původní): Haibike Components The Seatpost +, patentní, 31.6mm, hliník
Sedlo (původní): Haibike Components TheSaddle
Představec(původní): Haibike Components The Stem +, A-head
Řídítka(původní): Haibike Components TheBar + Topflat mm (jsou krapet širší, ale skrze 29" kola potřeba)
Gripy(původní): Haibike MTB grips
Pedály(původní): Freeridepedal mit Reflektor, hliník
Motor(původní) (nechal jsem v origi obchodě odkud jsem kupoval servisovat ložiska - nové): Yamaha PW-ST System, 250W, 70Nm, 25km/h (+chip nad 25km/h)
Baterie (původní):(Před koupí kola v základu byla 500Wh -> změnil jsem na 750wh) Yamaha Lithium Ion, 750 Wh skrze větší dojezd
Displej(původní): Yamaha Side Switch 1.7" LCD, 7 funkcí,jedna páčka zlomená, ale funkce zůstává..(vyměňuje se kus za kus)
Nabíječka (původní): Yamaha rychlá nabíječka 4A
Velikost kol: 29'
Brzdový kotouč - NOVÝ-vnitřní obal nepoškozen!--2ks cena za oba
Výrobce JakoPARTS
Číslo dílu DI-309C
EAN 8052553553962
Pasuje pro rozměr ráfku 16´(15´)
Montovaná strana přední osa
Kruhový vyvrt 72mm
Výška 49mm
Vnější průměr 299,4mm
Síla brzd. kotouče 25mm
Počet děr 5
Typ brzdového kotouče Větráno
Povrch Lakováno
OEM čísla (originální čísla automobilky)
MAZDA
BP6Y3325XB
BP6Y3325XD
BP6Y3325XE
BP6Y3325XF
C26Y3325XA
C26Y3325XBtouče v mm 25
Minimální tloušťka 23mm
C26Y3325XC
MITSUBISHI
C26Y3325XA
poštovné 150,-
Prodám veškeré náhradní díly z vozu VW Passat B6 kombi r.v. 2006 červena metalíza kód barvy LY30 naftovy motor 2.0TDI 103KW 16V kód motoru BKP šestistupňová manuální převodovka pro pohon všech kol 4x4 4motion kód převodovky KDL najeto 217tis km
- sedačky černá kůže v kombinaci s alcantarou vyhřívané
Motor:
03G103011R klikova skrin
03G103603H vana motoru
03G103660B viko pro olejovou vanu
03G103351B hlava bloku valcu
03G103469R viko hlavy valcu
03G103469L viko hlavy valcu
03G105021K hridel klikovy
03G109101A hridel vackovy sani
03G109102B hridel vackovy vyfuk
03G103295K modul vyrovnavaci hridele s olejovym cerpadlem
03G115105G cerpadlo olejove
3C0121253AL chladic chladici kapaliny
1K0121205AD dvojity venec ventilatoru
3C0129607AQ vzduchovy filtr
03G129713 saci potrubi
03G130073S cerpadlo/tryska
03G131501P ventil zpetneho vedeni zplodin
038128063L jednotka ridici skrtici klapky
03G131512L chladic pro zpetne vedeni spalin s regulacni klapkou
03G141015L lamela spojky s pritlacnym talirem
03G145209C cerpadlo paliva a cerpadlo podtlakove
03G253010J vyfukove potrubi s turbodmychadlem
3C0145805P chladic nasavaneho vzduchu
3C0254501Q vyfuk.trubka s katalyzatorem
1K0820859F kompresor klimatizace
Přední náprava:
1K0401NP 1K0402CR hridel kloubovy se synchronnimi klouby L+P
0AV409053AE Uhlova prevodovka
02M409351A prirubovy hridel
3C0419091AG volant
3C1419501AA sloupek rizeni
1K1423055M Prevodovka rizeni
Zadní náprava:
3C0501203F 3C0501204F hridel kloubovy se synchronnimi klouby L+P
3C0521101D hridel spojovaci
0AV525010L pohon napravy
02D525356 02D525355B prirubovy hridel P+L
1K0525130L ridici jednotka pro pohon na vsechna kola
3C1614106R posilovac podtlakovy
3C0614109A agregat ABS s ridici jednotkou
Elektrika:
021903026L Alternator
03G906018CR ridici jednotka vznetov.motoru
3C0907801G ridici jednotka elektromechanicke parkovaci brzdy - EPB
3C0920870Q sdruzeny pristroj na pal.desce
3C8937049AB
3C0941753G 3C0941754G svetlomet pro dynamicke a staticke svetlo
olejova vana,gufero,hlava motoru,turbodmychadlo,intercooler,tlakova hadice,ulozeni motoru a převodovky,z lamela,spojkova ,horni ulozeni zadniho tlumice,drzak ulozeni lozisek,hlavni brzdovy valec,lanovod rucni brzy,nádobka brzdove kapaliny,podtlakove cerpadlo,posilovac brzd,brzdovy kotouc 312mm,288mm, drzak trmenu,trmen kotoucove brzdy,brzdove desticky,katalyzator, filtr pevnyc
CNC duralový adaptér na velký brzdový kotouč KTM / Husaberg / Husqvarna
Rozteč uchycení na vidlici 95mm, pro uchycení třmenu 69mm nebo 81mm
Řada: Shimano Alivio T4000
Velikost brzdové páky: Tříprstá
Typ brzd: Hydraulická kotoučová brzda
Orientace brzdové páky: Levá ruka
Brzdový olej: Shimano Minerální olej
Délka hadice 800mm
Včetně adaptéru na brzdový kotouč 180mm
Nepoužitá, včetně dokladu.
úplně nové kola na Hondu XR 125L, nikdy nepoužité ještě s voskem, nový brzdový štít+ brzdové čelisti, rozeta,př.brzdový kotouč.Možno i použité + ostatní díly na tento motocykl.
PRODÁM DÍLY BMW E60 525D 130KW M-PAKET
Blatník, nárazník, kapota, kufrové dveře, zdrcátko, dveře, čelní sklo, stropnice, klika, xenon, světlo, tempomat, volant, stahovačka, stahování oken, výstuha, chladič, motor, převodovka, turbo, spojka, vstřik, vstřiky, airbag, palubka, palubní počítač, budíky, vačka, váha vzduchu, sání, hadice, čidlo, poloosu, kardan, diferák, diferenciál, víko, vana, servo, alternátor, startér, těhlice, kotouč, brzdiče, náprava, tlumič, horní rameno, řízení, nápravnice, rameno,
RJ motoru, řídící jednotka motoru
vstřikovače, vstřiky, vstřik
palivové čerpadlo vysokotlaké
palivová lišta, senzor tlaku paliva, regulátor tlaku paliva
turbo, turbodmychadlo, regulace podtlaku
DPF filtr pevných částic
servo čerpadlo, pumpa
alternátor, startér
kompresor klimatizace, klima kompresor
jednotka ABS / ESP
převodovka automat 5q
hydroměnič, měnič
čelo, chladičová stěna
ventilátor chladičů, sahara, vrtule
chladič vody, chladič klima, intercooler
váha vzduchu, MAF senzor
AGR / EGR ventil
sání s klapkami, vířívé klapky
nádobky, nádobka ostřikovače, voda, chladící kapaliny, servo, brzdová kapalina
hlavní brzdový válec
EXTERIÉR / KAROSAŘINA:
přední nárazník
zadní nárazník
výztuha nárazníku, přední, zadní
maska
kapota
zrcátko, pravé, levé
blatník, pravý, levý
dveře přední levé, pravé
dveře zadní levé, pravé
kufr, páté dveře, víko kufru
přední světlo pravé, levé (xenony / měnič napětí)
zadní světlo pravé, levé
skla dveří
tažné zařízení
DÍLY INTERIÉRU, ELEKTRO:
volant, airbag, airbagy, řidič, spolujezdec, stropní, jednotka airbagu
el. stahovačka oken s motorkem přední, zadní, levá, pravá (LP,PP,LZ,PZ)
zámky, zámek dveří přední, zadní, levý, pravý (LP,PP,LZ,PZ)
páčka pod volant, levá, pravá, tempomat, kroužek pod volant
přepínač světel
panel ovládání klimatizace, panel stahování oken
spínací skříňka s klíčkem, start stop tlačítko
motorek stěračů přední, zadní
ventilátor topení
pojistková skříň
zpětné zrcátko interiérové
roleta do kufru
sedačky, přední, zadní
bezpečnostní pásy přední, zadní, levý, pravý (LP,PP,LZ,PZ)
DÍLY PODVOZKU:
diferenciál
nerezový výfuk, katalyzátor
poloosa, poloosy
brzdič, brzdiče, brzdový třmen
těhlice
tlumič, tlumiče
pružina, pružiny
přední nápravnice, saně
kardan
Prodám velkou část náhradní dílů na Suzuki GN 250 – držák předního světla (150Kč), hřídel kola + napínák řetězu (250 Kč), brzdový kotouč (300 Kč), nožní páka brzdy – zadní brzda (250 Kč), rozeta s řetězem (700 Kč), blinkry 250 kč/ks, nádrž 1500 Kč, brzdové pakny (350Kč), přední štítek Suzuki pod řidítka (150 Kč), přední brzdič – třmen s brzdovými destičkami (500 Kč), stupačky (250 Kč), zadní světlo – lampa (500 Kč), moto klakson (200 Kč), brzdová hadička na přední brzdu (200 Kč), řetěz (400 Kč), zadní vidlice (400Kč), chromovaný kryt řetězu (250 Kč), brzdový buben (500Kč), řidítka (300Kč), Kola 3000Kč za sadu, ovládání řidítek, boční plasty( použité (250Kč/ks i nové 450 Kč/ks), přední tlumiče (šavle) průměr 33 mm (1200 Kč), náhon tachometru se snímačem (300Kč), brzdová pumpa (500Kč), páčka spojky (250 Kč),přepínač blinkrů (200Kč), vypínač světel (250 Kč), brejle,regulátor dobíjení ……a tak dále pokud sháníte něco konkrétního nebo budete chtít další fotky co není uvedeno napište. Některé díly mám i nové - boční plasty, regulátor dobíjení, blinkry, zadní světlo atd.
Prodám některé náhradní díly na LADA VAZ žiguli, žigulík, žigulik, zigullik
Modely:
VAZ 21011 (Lada 1300), VAZ 2102 (Lada 1200 Universal), VAZ 2103, VAZ 2104, VAZ 2105, VAZ 2106, VAZ 2107, VAZ 1500
1.2
Mám k dispozici následující náhradní díly:
Dva použité motory - cena 4000,- Kč za jeden kus,
Nová rozvodová sada (sada rozvodů, rozvody - rozvodový řetěz + ozubená kolečka, kola) - cena 2000,- Kč za celou sadu,
Nová vačková hřídel (vačka) - 2000,- Kč za jeden kus,
Nový vysokonapěťový rozdělovač - 2000,- Kč,
Použitá těhlice 1000,- Kč,
Použité pedály (sada) 1000,- Kč,
Použitý přední brzdový třmen (brzdič) - 500,- Kč za kus,
Použitý přední brzdový kotouč - 500,- Kč za kus.
1.3, 1.5
Dejte mi vědět o který díl byste měli zájem + do jakého modelu byste to chtěl namontovat + cca rok výroby auta, poslal bych fotku a sdělil bych další informace k dílu.
Pouze volat, na sms nereaguji.