brusný kotouč na elezo - strana 38
Počet nalezených inzerátů BRUSNÝ KOTOUČ NA ELEZO: 1000 - strana 38
Kolo bylo kompletně přestavěno na míru našich požadavků. Z původního kola zůstal jen rám. Velikost S 162-169 cm. Můj syn už kolo používal bez problémů od 145cm z důvodu tvaru rámu.
Zároveň ke kolu v ceně přidávám druhou sadu náhradních kol. Perfektní stav, kolo 100% funkční a po kompletním servisu. Výměna ložisek v zadní stavbě a kompletní servis obou tlumičů.
Enduro kolo Kross moon 1.0 2020
Vidlice: FOX 36 Kashima - 170mm
Tlumič: DVO Topaz 2 Air - 140 mm
Kliky: Praxis Cadet M30 160mm
Středové složení Praxis BSA M30
Pedály: Chromag
Přehazovačka: Shimano XT RD-M8100, 12s
Převodník: Převodník Burgtec Sram DM na Praxis Cadet
Kazeta: Shimano XT 12sp
Brzdy: Hope Tech 3 V4
Ráfky: Funn Fanftom AM 35 - 27,5"
Zadní náboj: Shimano XT Microspline FH-M8110
Přední náboj: Hope 110 / 20mm - modrý
Řidítka: Chromag 760mm
Představec: Funn
Teleskopická sedlovka: Oneup
Sedlo: Chromag
Přední brzdový kotouč: Magura MDR-P 203 mm
Zadní brzdový kotouč: Galfer 180 mm
Ochranný polep rámu AMS Extra - clear
VOGE 300 Rally ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 350 ccm
Výkon: 21 kW
Stav: Nový motocykl
STK do: 12.2029
Původ: CZ
Cena 109 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
Svižná a lehce ovladatelná – VOGE 300Rally ztělesňuje toto motto v nejčistší podobě. Stroj vhodný jak pro začátečníky tak pro zkušené jezdce, který se terénu rozhodně nebojí! Díky svojí hmotnosti vhodná do terénu. Kombinace kol vpředu 21" a vzadu 18" umožňuje velký výběr terénních pneumatik. Velké zdvihy pérování ( obojí více než 200 mm ) a velká světlá výška ( 280 mm ). Pružný motor o výkonu 21 kW s nízkou spotřebou.
Technická data
Motor kapalinou chlazený, jednoválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva
Zdvihový objem 292 ccm
Max. výkon 21 kW (28,6 PS) při 9000 ot./min
Max. točivý moment 25 Nm při 6500 ot./min
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Pohon řetěz
Rozměry (d x š x v) 2107 mm x 877 mm x 1405 mm
Pohotovostní hmotnost 158 kg
Objem nádrže 11 L
Pneumatiky (vpředu/vzadu) 3/00-21 | 5/10-18
Brzdy 1 WAVE kotouč vpředu (265 mm) a 1 WAVE kotouč vzadu (220 mm) s vypínatelným ABS Bosch
Odpružení (vpředu) 41 mm-Upside-Down-vidlice
Odpružení (vzadu) kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin
Spotřeba / emise
EURO 5 / spotřeba (l/100 km) Ø 3,2l;
CO2 emise 74g/km
Prodám velmi kvalitní profi pilu na beton - Husqarnu. Výkon 2700w, na kotouč 355mm. Pila není vůbec olítaná, uhlíky na motoru původní samoodpojovací sjeté max . o 1mm, ale spíš méně. Lze připojit chlazení vodou. Kotouč je dost opotřebovaný. Pila má plynulý rozběh bez škubnutí a náporu na síť, dále elektronika zabraňuje přetížení a spálení motoru. Předvedu v chodu, běží zcela bez problému a celkem tiše. Je to stroj na dlouhodobé užívání. Nová se prodává za cca 24 000 Kč.
Prodám diamantový kotouč Distar 350x25,4 na řezání asfaltu, betonu, žuly a pod.
Požit jednou na předváděcí akci jinak nový, místy viditelná rez jak ležely ve skladu
Kotouč je úplně nový.
Parametry produktu
Průměr kotouče - 185 mm
Tloušťka kotouče - 1 mm
Počet zubů - 48
Upínání - 20 mm
Šířka zubu - 1,6 mm
Nové pilové kotouče Narex WOOD jsou určeny pro podélné řezy do veškerých dřevěných materiálů. Úzké karbidové zuby o šířce 1,6 mm a tenké tělo o tloušťce 1 mm snižují tření a odpor materiálu a zvyšují řezný výkon, díky čemuž jsou tyto pilové kotouče velmi efektivní především pro akumulátorové kotoučové pily. Konstrukce kotoučů pozitivně ovlivňuje provozní dobu a celkovou životnost akumulátoru. Pilové kotouče Narex WOOD je možné efektivně použít i pro elektrické kotoučové pily.
• velmi hladký řez
Použití pro:
• Multiplex; Lepené dřevo
• Měkké dřevo; Konstrukční dřevo
• Tvrdé dřevo
• MDF
• Překližka
• Kuchyňská pracovní deska
• Velmi hladký řez.
Kotouč je úplně nový.
Parametry produktu
Průměr kotouče - 185 mm
Tloušťka kotouče - 1 mm
Počet zubů - 36
Upínání - 20 mm
Šířka zubu - 1,6 mm
Velmi hladký řez.
Určeny pro podélné řezy do veškerých dřevěných materiálů. Úzké karbidové zuby o šířce 1,6 mm a tenké tělo o tloušťce 1 mm snižují tření a odpor materiálu a zvyšují řezný výkon, díky čemuž jsou tyto pilové kotouče velmi efektivní především pro akumulátorové kotoučové pily. Konstrukce kotoučů pozitivně ovlivňuje provozní dobu a celkovou životnost akumulátoru. Pilové kotouče Narex WOOD je možné efektivně použít i pro elektrické kotoučové pily.
Prodám Extra prémiový diamantový kotouč s technologií Equidist optimalizovaný na drážkování v různých základních materiálech
Typ stroje: Drážkovací stroj
Podkladový materiál: Zdivo, Beton (nevyztužený), Beton (vyztužený)
Třída výrobků: Ultimate
Cena je za 1kus
Hlava motoru plynule naklonitelná vpravo / vlevo od 0 ° do +45 °.
Pilový kotouč z tvrdokovu v profesionální kvalitě.
Robustní převodovka s vylepšenou geometrií zubu.
Dvojité vedení pro posuv.
Včetně sáčku na prach a svorky.
Laser (napájen ze sítě, žádné baterie nejsou potřeba).
Otočný stůl pro přesné úhlové řezy v rozsahu -45 ° až +45 °.
Upínací zařízení pro bezpečnost práce.
Technická data:
Síťová Přípojka: 230 V ~ 50 Hz.
Příkon: 1800 W S2 5 min, 1500 W S1.
Otáčky: 5.000 min.
Pilový kotouč SK: 210 x 30 mm / 48 Z.
Max. šířka řezu: - při 90 ° / 45 °: 310 x 62 mm / 210 x 62 mm.
- při 45 ° vlevo: 210 x 36 mm, vpravo: 210 x 20 mm.
Délka řezu max.: 310 mm.
Hmotnost výrobku: 10,5 kg.
Osobní odběr v Třeboni, nebo můžu poslat i na dobírku + 240,-
Musím říct, že to s ním byla sranda. Kolo jsem postupně přeskládal na krapet rychlejší setup. Rychlejší jízdu si užívám a tak jsem každý půl rok jsem jezdil do servisu na prohlídky a pokud bylo potřeba, hned jsem spotřební věci měnil za nové aby fungovalo bezchybně. Motor, baterka, řídící jednotka (displej), nabíječka -> vše funguje jak nové!
Naposledy jsem před zimou 2022 vše nechal spravit a rovnou ho prodávám (už jsem na něm nejezdil)- důvod je, že chci si poskládat svoje vlastní trochu jiné.
"Při rychlém jednání" jsem ochotný trochu slevit.
Rok:2020
Motor(původní): Yamaha PW-ST (+chip nad 25km/h - možnost zapnout/vypnout)
Kapacita baterie(původní baterie): 750Wh
Rám L (viz ) (původní - Po 2 letech oděrky): aluminium 6061, HD Interface, rychloupínák 5 x 135mm, kotoučová brzda Post Mount
Vidlice (původní): SR Suntour XCR Air LO-R Lockout, vzduch, zdvih: 120mm, ocelový sloupek 1 1/8", rychloupínák Zdvih přední: 120 mm
Hlavové složení(původní): A-Head Tapered, ball bearing
Přehazovačka(původní): Sram NX, 11-rychlost
Řazení(původní): Sram NX, Trigger radic
Počet rychlostí: 1x11
Ozubený kotouč (nový): Vpředu jsem měnil za větší z 38 na 40 zubů - skrze rychlost. Teď je tam aktuálně fungl nový.
Kazeta (nová): Sram PG1130, 11-42 zubů
Řetěz (nový): SRAM PC1110
Kliky (původní): 38, ocel
(kotouč vzadu jsem měnil za větší) Brzdy(nové): Galfer fialové (podle barvy tvrdost- viz Galfer na netu),2-piston disc brake
Brzdové páky(původní): Shimano MT401, hliník
Přední náboj(původní): SHIMANO TX505
Zadní náboj(původní): Shimano TX505-8
(vzadu komplet nový ráfek + výplet) Ráfky: Rodi Black Rock 21, nýtovaný, ráfek s dutinou, hliník
Pláště (nové): Continetal double fighter 2.0 (hladké na léto -> rychlost, dělá to hodně oproti Maxxis Ardent 29x2,40", které nemám, ale doporučuju používat do terénu)
Špice(původní): Sapim Leader, cerná
Sedlovka (původní): Haibike Components The Seatpost +, patentní, 31.6mm, hliník
Sedlo (původní): Haibike Components TheSaddle
Představec(původní): Haibike Components The Stem +, A-head
Řídítka(původní): Haibike Components TheBar + Topflat mm (jsou krapet širší, ale skrze 29" kola potřeba)
Gripy(původní): Haibike MTB grips
Pedály(původní): Freeridepedal mit Reflektor, hliník
Motor(původní) (nechal jsem v origi obchodě odkud jsem kupoval servisovat ložiska - nové): Yamaha PW-ST System, 250W, 70Nm, 25km/h (+chip nad 25km/h)
Baterie (původní):(Před koupí kola v základu byla 500Wh -> změnil jsem na 750wh) Yamaha Lithium Ion, 750 Wh skrze větší dojezd
Displej(původní): Yamaha Side Switch 1.7" LCD, 7 funkcí,jedna páčka zlomená, ale funkce zůstává..(vyměňuje se kus za kus)
Nabíječka (původní): Yamaha rychlá nabíječka 4A
Velikost kol: 29'
Na prodej nový krosový model UM DSR EX 125.
Technické parametry:
MOTOR
Emisní norma: Euro IV
Chlazení: Kapalinou
Zdvihový objem: 124,2 cm3
Zapalování: CDI
Způsob startování: Nožní/elektrické
Vrtání a zdvih: 58 x 47 mm
Kompresní poměr: 12,8:01
Max. výkon (kW): 11 kW při 10.500 ot./min
Maximální kroutící moment: (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min
Palivový systém: MARELLI EFI
Převodovka: 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola: Řetěz
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední zavěšení: Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 245 mm, průměr 41 mm
Zadní zavěšení: Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 225 mm
BRZDY
Přední brzda: Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Zadní brzda: Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Kombinovaný brzdový systém: Ano
KOLA A PNEUMATIKY
Přední pneumatika: 90/90-21
Zadní pneumatika: 120/80-18
ROZMĚRY
Délka: 2140 mm
Šířka: 825 mm
Světlá výška: 300 mm
Rozvor kol: 1425 mm
Výška sedla: 910 mm
Hmotnost bez náplní: 124 kg
Kapacita palivové nádrže 6,3 l
Prodám pár nakládacích litinových činek (17,5 kg ks).
Hřídel + zarážky 2,5kg
4x kotouč Arsenal 5kg
4 kotouč fitforce 2,5 kg
Na prodej nový motocykl UM DSR Adventure TT 125.
Emisní norma Euro V
Chlazení Kapalinou
Zdvihový objem 124,2 cm3
Zapalování CDI
Způsob startování Nožní/elektrické
Vrtání a zdvih 58 x 47 mm
Kompresní poměr 12,8: 01
Max. výkon (kW) 11 kW při 10.500 ot./min
Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min
Palivový systém MARELLI EFI
Převodovka 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola Řetěz
Přední zavěšení Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 195 mm, průměr 41 mm
Zadní zavěšení Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 150 mm
Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Kombinovaný brzdový systém Ano
Přední pneumatika 90/90-21
Zadní pneumatika 130/80-17
Délka 2195 mm
Šířka 793 mm
Světlá výška 200 mm
Rozvor kol 1451 mm
Výška sedla 850 mm
Hmotnost bez náplní 117 kg
Kapacita palivové nádrže 11,2 l
Vynikající dětské jízdní kolo pro děti, které to s cyklistikou myslí “vážně”.
Velikost kol 20”.
Rám: MATTS J. 20+; MAT aluminium; 20" WHS; 135x9/100x9 AST; BSA BBR Velikosti: Uni Tlumič: 0 Vidlice: MERIDA MATTS J. 20+; MAT aluminium Brzdové páky: 0 Brzdy přední: Tektro M275; two pistons. Brzdy zadní: Tektro M275; two pistons. Brzdový kotouč přední: Tektro; 160mm Brzdový kotouč zadní: Tektro; 140mm Řetěz: KMC NS8 Chránič převodníku: 0 Kliky: MERIDA EXPERT JR; 28 teeth Přesmykač: 0 Přehazovačka: Shimano RD-M310 Kazeta: Shimano MF-TZ500; 14-34 teeth; 7 speed Pedály: Marwi SP-202 Řídítka: MERIDA EXPERT JR; MAT aluminium; 580mm width; 20mm rise Představec: MERIDA EXPERT CC; MAT aluminium; 31.8mm diameter; -5?stem angle Hlavové složení: FSA TH888 Náboj přední: Joytech D041DSE; 100x9mm width front hub; 20 spoke holes Náboj zadní: Joytech D242TSE; 135x9mm width rear hub; 24 spoke holes Ráfky: MERIDA JR 20+; MAT aluminium Sedlo: MERIDA COMP JR Sedlovka: MERIDA CC; MAT aluminium; 27.2mm diameter; 15mm setback Řazení přední: 0 Řazení zadní: Altus Paprsky: Black steel Plášť přední: CST Jet C1820; 20x2.4"; wire Plášť zadní: CST Jet C1820; 20x2.4"; wire Zvonek: YWS-Alloy