inzerce, prodej, prodám, bazar

brusný kotouč na flexu - strana 42

Počet nalezených inzerátů BRUSNÝ KOTOUČ NA FLEXU: 1000 - strana 42

CL-X 700 Sport - bílá/černá
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu! Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“ Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze. Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu. - Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů - Zdvihový objem: 693 ccm - Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm - Komprese: 11.6: 1 - Plnění motoru: EFI (Bosch) - Zapalování: ECU - Převodovka: manuál, 6 rychlostí - Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné - Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema - ABS: Continental ABS system - Tempomat: ano - Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z) - Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17 - Délka: 2096 mm - Šířka: 790 mm - Výška: 1130 mm - Výška sedáku: 795 mm - Rozvor: 1435 mm - Nádrž: 13 l - Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní) - Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey" - 5 LET záruka
RUBI DU 200 EVO Elektrická diamantová pila
RUBI DU 200 EVO Elektrická diamantová pila skládací nohy. Pila je téměř nevyužívaná použitá dvakrát téměř jako nová. Délka řezu (cm): 65 Průměr kotouče (mm): 200 Rozměr materiálu (cm): 45x45 Tloušťka materiálu (mm): 35 Výkon motoru (HP): 1,1 Výkon motoru (kW): 0,8 Rozměry (cm): 98,1x38,3x38,4 Hmotnost (Kg): 23,5 Rubi DU-200 EVO - Elektrická diamantová pila - délka řezu 65 cm, zabudované nohy, motor 0,8 kW Charakteristika Mobilní diamantová pila RUBI DU-200 EVO pro menší a střední práce. Vhodné pro formátování všech tipů keramických obkladů a dlažeb. Zabudované sklopné nohy. velmi jednoduché sestavení. Snadná a pohodlná manipulace a přeprava díky kolečkům a pomocnému držadlu. Externí nádržka na vodu pro snadnou manipulaci a čištění. Ergonomické bimetalové madlo pro lepší komfort. Kotouč je zvlášť cena 1700.- Diamantový kotouč EXTREME CERAM SOFT 200x25,40 9/2,0 Jako nový, málo použitý....
Nová PARKSIDE Přenosná stolní kotoučová pila PMTS 210
Popis Pro precizní řezání dřeva, dřevotřískových desek, nábytkových desek a plastů Snadný transport - jen 14 kg hmotnost Silný 1 200 W motor Plynule nastavitelná výška řezu Plynule naklonitelný kotouč se stupnicí pro přesné šikmé řezy Paralelní a úhlový doraz (-60° až +60°) pro přesné řezy Stůl s práškovanou vrstvou a integrovanou vodící drážkou Boční rozšíření stolu 2 připojení pro externí odsávání Posuvná tyč v bočním držáku Nožky tlumící vibrace Pilový kotouč (předmontovaný): cca Ø 210 mm / 24 zubů Technické údaje Příkon: 1 200 W Otáčky naprázdno: cca 4 800 min-¹ Úhel šikmého řezu: cca 0 - 45° Výška řezání: 0-48 mm (při pokosu 45° 0-45 mm) Rozměry cca 44 x 51,5 x 48,5 cm Hmotnost cca 14 kg doprava 159 Kč
dia.kotouc Husqvarna
Prodám kotouč průměr 350.vari cit s45 cena kč nebo dohodou +dva abrazivní kotouče
Díly nsr125
Prodám přední Brzd. kotouč. Kotouč je něco málo za půlkou životnosti. Odhaduji že se na ně dá najet kolem 1500-2000 km. Cena kotouče 1000,- .Na ceně se můžeme dohodnout.
UM DSR Adventure TT 125-Skladem, ihned k odběru
Nový motocykl skladem-ihned k odběru.Po dohodě možný dovoz po ČR. MOTOR Emisní norma Euro V Chlazení Kapalinou Zdvihový objem 124,2 cm3 Zapalování CDI Způsob startování Nožní/elektrické Vrtání a zdvih 58 x 47 mm Kompresní poměr 12,8:01 Max. výkon (kW) 11 kW při 10.500 ot./min Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min Palivový systém MARELLI EFI Převodovka 6-stupňová se spojkou Pohon zadního kola Řetěz ZAVĚŠENÍ KOL Přední zavěšení Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 195 mm, průměr 41 mm Zadní zavěšení Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 150 mm BRZDY Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm Kombinovaný brzdový systém Ano KOLA A PNEUMATIKY Přední pneumatika 90/90-21 Zadní pneumatika 130/80-17 ROZMĚRY Délka 2195 mm Šířka 793 mm Světlá výška 200 mm Rozvor kol 1451 mm Výška sedla 850 mm Hmotnost bez náplní 117 kg Kapacita palivové nádrže 11,2 l Detailní test na webu Jednoustopou.
Diamantový kotouč 350 × 25,4 mm1
Řeže téměř jakýkoli materiál, nejsou nutné časově a nákladově náročné výměny kotoučů. O 30% vyšší rychlost řezání díky inovativnímu Diamant-Grip-Technology, která zvyšuje pracovní výkon a zároveň snižuje fyzickou námahu. Jediný diamantový kotouč pro srážení hran plastových trubek,takže není nutné žádné drahé speciální nářadí O 70% více diamantového zrna / řezného segmentu, takže je použitelný pro aplikace, kde běžné diamantové kotouče selhávají Žádné možné “ztupení” nebo “zasklení” nástroje, tím je vyloučena nutnost ostření. Umožňuje zvláště přímé a přesné řezy, drahé přerovnávání se stává nadbytečným Ideální pro suché řezání
CFMOTO 650 NK - bílá
Moderní design s jednoduchým přístupem ke konstrukci motocyklu přinášejí 650NK. To, co funguje od počátku stavby motocyklů, 2 kola, řídítka, motor a sedlo, poskytují stále stejné emoce a pocity, jako už desítky let. Svoboda, volnost, odmítání zařadit se s davem, rebelství. Když se základní přístup zkombinuje s aktuálním designem a aktuálně populární konektivitou, vznikne moderní motocykl, který poskytuje čisté jízdní zážitky. Motor: Řadový dvouválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 649 ccm Vrtání / zdvih: 83 x 60 mm Kompresní poměr: 11,3 : 1 Výkon: 41,5 kW / 8 250 ot./min. 33 kW A2 Kroutící moment: 54,4 Nm / 7 000 ot./min. 50 Nm A2 Převodovka: manuální, 6 rychlostí Délka: 2 114 mm Šířka: 750 mm Výška: 1 100 mm Výška sedla: 780 mm Světlá výška: 150 mm Pohotovostní hmotnost: 206 kg Odpružení: Přední KYB, zadní KYB „monoshock“ Brzdy: J. Juan, přední dvojitý kotouč: 300 mm, zadní kotouč: 240 mm Pneumatiky: Přední 120/70 R17 Zadní 160/60 R17 Palivová nádrž: 17 l
Prodám diamantový kotouč na beton, dlažbu,... jednou použitý
Prodám diamantový kotouč na beton, dlažbu,... jednou použitých 30 minut jako novy cena pouze 2000kč nový stál 5800kc
Řezný kotouč
Prodám řezný kotouč na kov A 24 Extra 75 kusů á 50 Kč i jednotlivě.
Řezný kotouč na kov
Prodám řezný kotouč C 24 Extra na kov 26 ks á 50 Kč i jednotlivě.
MZ ETZ 150 - 250 - 251  přední brzdový kotouč
MZ ETZ 150 - 250 - 251 brzdový kotouč ve velmi dobrém stavu 5,1mm síla Lze poslat poštou nebo zásilkovnou
Lamelový kotouč 3M Radial Bristle
Prodám mlamelový kotouč na broušení, čištění a leštění nerezi. Různé zrnitosti.
Diamantový kotouč RECA Diaflex
Prodám segmentový diamantový kotouč zn.RECA Diaflex,na beton atd,díra25,4/30,průměr 450mm,nový 2ks ,výška segmentu 10mm
Posilovací lavice Marcy
Prodám lavici Marcy na posilování včetně činek, 2x jednoručka po 20 kg, 2x kotouč 2,5 kg, 2x kotouč 1,25 kg. Pruměr vnitřní díry 2,5 cm. Lavička je polohovatelná D-116 cm, Š- 30 cm, V- 45 cm. Kotouče originál litinové Leoko.
Přední brzdový kotouč Suzuki RMZ
Prodám použitý přední brzdový kotouč ze Suzuki RMZ průměr 250 mm...jen osobní odběr a jen volat...na SMS nereaguji.
JURATEK REN103 BRZDOVÝ KOTOUČ
JURATEK REN103 BRZDOVÝ KOTOUČ PRO VOZY: RENAULT 5006150,5010 216 437,5010 422 593, 5010216437,5010422593
kotouč ,kotouče
Koupím kotouč brusky průměr 200mm ,díra 150mm
CL-X 700 Heritage - nová cena
CFMOTO 700CL-X Heritage Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z) Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS Délka: 2107 mm Šířka: 887 mm Výška: 1200 mm Výška sedáku: 800 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní) CFMOTO 700CL-X Heritage Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu. "X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje. Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
CL-X 700 Sport - nová cena
CFMOTO 700CL-X sport Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z) Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17 Délka: 2096 mm Šířka: 790 mm Výška: 1130 mm Výška sedáku: 795 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní) CFMOTO 700CL-X SPORT Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“. Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze. Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu. Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a