brusný kotouč na flexu - strana 40
Počet nalezených inzerátů BRUSNÝ KOTOUČ NA FLEXU: 1000 - strana 40
Prodám nový nejetý kotouč Sram centerline o průměru 160mm s uchycením centerlock. Možno poslat zásilkovnou s platbou na účet.
Na prodej předváděcí motocykl, najeto 250Km. Možnost odpočtu DPH, 2 roky záruka. BENELLI Leoncino 125 je koncipován tak, aby vyhovoval potřebám generace nejmladších motorkářů a naplňoval jejich touhu po svobodě a nezávislosti. Dohoda
Typ motoru: Kapalinou chlazený, čtyřdobý, jednoválec, čtyřventil, SOHC
Max. výkon: 9,4 KW / 12,8 Cv/ při 9500 rpm
Max. kroutící moment: 10 Nm (1,0 kgm) @ 8000 ot.min
Převodovka: 6-ti stupňová
Odpružení - přední: 35 mm teleskopická vidlice, Upside - down , zdvih 125mm
Odpružení - zadní: kyvná vidlice,centrální tlumič
Brzda - přední: 280mm kotouč , tři pístky ,CBS
zadní brzda : 220 mm kotouč ,dva pístky , CBS
Pneumatiky - přední: 100/80-17
Pneumatiky - zadní: 130/70-17
Průměrná spotřeba paliva: 2,2l / 100km
K vidění a vyzkoušení v Nevima Group, Příkazy, č.281, 783 33
Řezný výkon:
Max. řezná délka při 45° 240 mm
Max. řezná délka při 90° 330 mm
Max. výška řezu při 90° 115 mm
Max. výška řezu při 45° 85 mm
PARAMETRY:
Hmotnost 21 / 25 kg
Délka kabelu 1,2 m
Rozměry balení 550 x 520 x 945 mm
Výkon motoru 1600 W
Hladina akustického výkonu L PA 108 dB (A)
Hladina akustického tlaku L PA 95 dB (A)
Max. výkon 2000 W
Počet otáček 4200 ot./min.
Hl.pilový kotouč 305 mm
Celkové rozměry 895 x 900 x 700 mm
Odsávání 68 mm
Velmi tichý chod stroje s řemenovým pohonem šetřící mechaniku
Pilový kotouč je naklopitelný vlevo/vpravo (-45°/+45°) a otočný (-45°/+45°)
Teleskopický doraz
Úzký laserový paprsek vyznačuje přesnou linii řezu
Hloubkový doraz je ve standardní výbavě
Stabilní a precizní vodící dvoutyčový systém
Masivní podstavec z hliníkové litiny zajišťuje optimální stabilitu stroje
Výstavní kus
Je možné zajistit dopravu po ČR a SK a zaslat i na dobírku
Prodám set činek Insportline. Kovové kotouče.
Součást balení:
Kotouč 2,5 kg 4x
Kotouč 1,25 kg 4x
Osa malá (2,3 kg) 2x
Kufřík
Velmi málo používané, jako nové.
Prodám novou nepoužitou brusku - leštičku na minerály, acháty apd. Garantuji záruku 2 roky a případný servis. Leštící kotouč - viz viz foto není v ceně - možno dokoupit ( nebo si vyrobit vlastní levněji ) Kotouč je ocelový, drážkovaný - síla oceli 5 mm. Otáčky plynulé 0 - 300, výkon 300 W. Prodej z finančních důvodů. Reference od známých - velmi spolehlivý, efektivní a praktický stroj .Možno dodat brusné a leštící prášky. ( nákup za 22500,-) Mohu zaslat, nebo osobní předání.
Kotouč na dřevo,průměr 500x4,0/2,8, Z 144--T10, 91 max, 3.800, OU-1296-96541765x, použitý,ale stále velmi ostrý
okružní pila 2300W
185 cm vidiový kotouč
230V/50 Hz
3500 ot/min
doraz a náhradní uhlíky elektromotoru součástí
-český návod
-po dohodě lze zaslat dobírkou
-
Prodám celoodpružené kolo / celopéro Giant Trance X2, velikost L (pro výšku jezdce cca 178 až 185 cm), rv. 2012. Je oproti sérii posunutý o kus dál - víc na traily, sjezdy jsou na něm radost, šlape se na něm hodně uvolněně a na pohodu, nikam vás nežene. Ideální stroj pro někoho, kdo na trailech začíná anebo kdo rád jezdí po polňačkách a lesních cestách okolo dědiny a rád zařadí třeba i trochu náročnější sjezd. Klidně rozbitější flowtrail v bikeparku je pro tohle kolo taky domácí hřiště.
Kolo je v dobrém stavu, pravidelně mazáno a servisováno (včetně tlumičů). Nyní je po servise v Kolofixu, kdy se centrovaly kola, seřizovala přehazka, dával se nový plášť na předek + nové duše a celkově kolo bylo prohlídnuto, umyto a promazáno. Fakturu mám a ukážu při prohlídce :) Připraveno na sezonu, stačí sednout a jezdit!
Prodávám z důvodu přesedlání na enduro.
// Komponenty //
Rám velikosti L:
hliník AluxX SL, nalepená ochranná gelová fólie ne předku proti lítajícímu kamení a větvím, zadní stavba MAESTRO (používá se na nová kola dodnes, při zamčení krásně tuhý, odemčený pobírá všechno do hladka)
vidlice Fox Float 32 Evolution, zdvih 135 mm (zvýšeno oproti sérii), repas před dvěma lety, chodí jak má
tlumič Fox Float RP2 Boost Valve, zdvih 125 mm, repas společně s vidlí, chodí jak má
teleskopická sedlovka Giant Contact SL 150 mm, pevně drží v jakékoliv pozici (původní pevnou sedlovku mám a ke kolu dám)
kratší představec a širší řídítka oproti sérii Giant Contact SL - lepší ovládání v terénu (původní mám a ke kolu dám)
Pohon 1x11, dáváno na jaře 2021 (v sérii 3x10):
přehazovačka Shimano XT RD-M8000, 11 rychlostí
kazeta Shimano XT CS-M8000, 11 rychlostí
převodník MAX1 Narrow Wide, 36 zubů
kliky Shimano Deore XT
pedály Crankbrothers Stamp 1 Large, platformy s vyměnitelnými piny
řetěz ok, na cca 70 %
Kola 26":
ráfky Giant P-XC2, hliník (po centraci)
plášť vzadu Schwalbe Nobby Nic 2.25 (tak 80 %), vpředu úplně nový Maxxis Minion DHF 2.30
Brzdy hydrauliky:
vpředu Avid Elixir 5, destičky tak 60 %, kotouč 180 mm, bez hranek a zjevného opotřebení, brzdí na pohodu
vzadu Shimano Deore, dáváno před dvěma lety, destičky kolem 60 %, kotouč 180 mm (větší oproti sérii) bez hranek a zjevného opotřebení
Osobní předání a vyzkoušení v Jihlavě nebo někde v okolí.
Cena 30 000 Kč
Prodám zánovní 29" Elektrokolo EASYBIKE BIG BOSS - SZ, vel. L, najeto cca 300km, stále v záruce. Za ty peníze super svezení.
Dával jsem nové pneu MICHELIN, rohy řídítek, stojan, držák nápojů..... Vše v ceně cca 4000,-
Prodávám z důvodu pořízení celoodpruženého kola.
PARAMETRY A SPECIFIKACE
Motor: VINKA C20, 36V/250W, středový
Velikost kol: 29"
Umístění motoru ve středu, motor VINKA C20
Velikost rámu [palec] 21
Baterie Li-ion 36V/14Ah, články Samsung
Displej VINKA C20, středový
Barva rámu Šedá
Řídící jednotka integrovaná
Hmotnost [kg] 24,2
Max. hmotnost kola [kg] 165 kg (počítá se váha kola, jezdce a nákladu)
Rám 29" Al 6061, vel L.
Vidlice 29" SUNTOUR RAIDON 32 remove lock
Produktová řada MTB
Pedály Wellgo
Převody 1x10
Řazení Shimano DEORE M6000
Přehazovačka Shimano DEORE M6000, 10s
Brzdy přední Shimano MT400, kotouč 180 mm
Brzdy zadní Shimano MT400, kotouč 180 mm
Pláště MICHELIN 29x 2.35
Maximální rychlost s asistencí [km/h] 25
Sedlovka 30.9 / 400 mm
INFORMACE O PRODUKTU
Big Boss je kolo stvořené pro opravdu velké chlapy. Většina dnešních kol uveze okolo 100 kg, Big Boss uveze bez problémů až 145 kg těžkého jezdce. Jeho rám je zesílený a opatřen zadní pevnou osou, která zvyšuje celkovou tuhost rámu. Pevnou zadní osu oceníte zejména při ostřejší jízdě v zatáčkách. Ostatně výběr veškerých komponentů byl zaměřen směrem k maximální výdrži a odolnosti při vysokém zatížení.
Kolo pohání středový motor VINKA C20 spojený s deseti-rychlostní sadou SHIMANO Deore M6000, která poskytuje dostatek převodů jak na rovinu, tak do kopců. Motory VINKA nabízí 3 úrovně asistence. Nejúspornější mód ECO slouží pro co nejdelší dojezd, NORMAL nabídne standardní projev, kdy přípomoc je skutečně znát a pokud zapnete mód BOOST, tak žádný kopec nemá šanci. Veškeré jízdní informace se vám zobrazují na mohutném středovém displeji. Big Boss je taktéž vybaven chytrým Gear senzorem české výroby, který během řazení zajišťuje na pár setin sekundy útlum motoru, aby řazení bylo hladší a plynulejší. Tím, že se odpojí motor, šetří se i řetěz s kazetou a nedochází tak k jejich rychlému opotřebení. Gear sensor navíc rozpozná, na jaký pastorek máte zařazeno a dokáže vyhodnotit společně s motorem, kam máte řadit, aby jízda byla ještě více efektivnější. Za zmínku stojí samotné výplety, kde jsme skutečně nešetřili a použili kvalitní tuhé a široké ráfky portugalské značky RODI a krásné pláště mladé české značky ZLEEN Tiger v impozantním rozměru 29x2,35. S tímto pláštěm projedete skutečně vše. Jakmile se Big Boss rozjede, je to raketa. Ale jak ji zastavit? O to se starají spolehlivé hydraulické, nově čtyřpístkové, brzdy SHIMANO MT420. A aby to fakt fungovalo, 180 mm kotouče máme vepředu i vzadu. O dlouhý dojezd se stará naše osvědčená baterie o kapacitě 14 Ah/504 Wh s články Samsung, která zajistí dojezd až 120 km v závislosti na terénu a klimatických podmínkách.
Detailní popis produktu
Pitbike YCF jsou to nejlepší co na trhu s pitbike můžete pořídit a proto se vyplatí si za pořádnou kvalitu připlatit. YCF se vyrábí již přes 16 let a prodává se ve 30 zemích celého světa včetně USA. Máme širokou dealerskou síť prodejců a servisů kam můžete svůj pitbike odvézt a naši partneři se Vám o něho perfektně postarají. Už nebudete muset řešit každý den nesmyslné závady jako na většině čínských a nekvalitních motorek. YCF má navíc veškeré náhradní díly a poskytuje záruku 2 roky což z něho dělá plnohodnotnou značku motocyklu.
Typ motoru vzduchem chlazený, čtyřdobý, dvouventilový, jednoválec
Vrtání x zdvih 56 x 57 mm
Zdvihový objem 146 cc
Kompresní poměr 9,8: 1
Maximální výkon 9kW
Spouštění motoru nožní, startovací páka se zesíleným kloubem
Převodovka manuální, řazení řadící pákou se spojkovou páčkou 4 (N-1-2-3-4)
Sekundární převod řetěz 420 se spojkou, kolečko 15zubů, rozeta 45zubů
Rozměry (DxŠxV) 1875 x 780 x 1130 mm
Rozvor 1300 mm
Výška sedla 880 mm
Světlá výška 315 mm
Objem nádrže 5,8L
Pneumatiky - přední 70/100-17" Knobby
Pneumatiky - zadní 90/100-14" Knobby
Kolo - přední 1,6x17" palců, černý ocelový ráfek, nerezové, zesílené dráty, hliníkový střed
Kolo - zadní 1,85x14" palců, černý ocelový ráfek, nerezové, zesílené dráty, hliníkový střed
Nosnost 80 kg (doporučená výrobcem, skutečně uveze více, ale bez záruky za tlumiče)
Řidítka ocelová 22mm s hrazdou a molitanovým polstrem
zadní kyvná vidlice ocelová jednoramenná
Odpružení - přední USD vidlice 785mm
Odpružení - zadní centrální tlumič s nastavitelným předpětím pružiny, nastavitelný útlum a odskok, délka tlumiče 355mm
Brzdy - přední 220 mm brzdový kotouč, dvoupístkový třmen
Brzdy - zadní 200 mm brzdový kotouč, jednopístkový třmen
Hmotnost 81 kg
Typ paliva Natural 95, VERVA 100
Rám kolébkový, trubkový z vysoce pevnostní ocel
Kolo bylo kompletně přestavěno na míru našich požadavků. Z původního kola zůstal jen rám. Velikost S 162-169 cm. Můj syn už kolo používal bez problémů od 145cm z důvodu tvaru rámu.
Zároveň ke kolu v ceně přidávám druhou sadu náhradních kol. Perfektní stav, kolo 100% funkční a po kompletním servisu. Výměna ložisek v zadní stavbě a kompletní servis obou tlumičů.
Enduro kolo Kross moon 1.0 2020
Vidlice: FOX 36 Kashima - 170mm
Tlumič: DVO Topaz 2 Air - 140 mm
Kliky: Praxis Cadet M30 160mm
Středové složení Praxis BSA M30
Pedály: Chromag
Přehazovačka: Shimano XT RD-M8100, 12s
Převodník: Převodník Burgtec Sram DM na Praxis Cadet
Kazeta: Shimano XT 12sp
Brzdy: Hope Tech 3 V4
Ráfky: Funn Fanftom AM 35 - 27,5"
Zadní náboj: Shimano XT Microspline FH-M8110
Přední náboj: Hope 110 / 20mm - modrý
Řidítka: Chromag 760mm
Představec: Funn
Teleskopická sedlovka: Oneup
Sedlo: Chromag
Přední brzdový kotouč: Magura MDR-P 203 mm
Zadní brzdový kotouč: Galfer 180 mm
Ochranný polep rámu AMS Extra - clear