brusný kotouč na elezo - strana 39
Počet nalezených inzerátů BRUSNÝ KOTOUČ NA ELEZO: 1000 - strana 39
SWM RS 125 R ( odpočet DPH )
Rok výroby: 2023
Najeto: 2 km
Objem: 125 ccm
Výkon: 11 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 99 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
Enduro RS 125 R je zábavný a lehký motocykl určený jak na běžné cesty tak do terénu.
Zde je hlavní hrdina kategorie Enduro 125 ccm!
Jezdec, který si vybere RS 125 R, je fanouškem vynikajících a snadno ovladatelných motocyklů.
Enduro RS 125 R je dokonale vyvážený stroj s vynikajícím výkonem motoru, dokonalým podvozkem a velmi nízkou hmotností. Parametry motocyklu odpovídají spíše závodnímu stroji, ale jde o motocykl vybavený nejnutnější výbavou pro možné legální používání na silnici. Ke standardní výbavě stroje patří LED diodové osvětlení, kapalinou chlazený čtyřventilový motor plnící emisní limity Euro 5, nebo robustní stupačky spolujezdce.
Digitální kokpit s LED displejem a USB nabíjecí zásuvkou. Výkonný jednoválcový čtyřtaktní motor s elektronickým vstřikováním paliva a skutečným výkonem 11 kW (15 PS).
Zdvihový objem 124,7 ccm
Motor Kapalinou chlazený 4taktní jednoválec se 4 ventily; Euro 5
Typ přívodu paliva Vstřikování D32
Vrtání / zdvih 58 mm x 47,2 mm
Výkon 11 kW (15 PS)
Startování Elektrický startér
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Spojka Lamelová, hydraulický ovládaná
Rám Trubkový rám z vysokopevnostní oceli
Přední odpružení Fastace Upside-Down
Zadní odpružení Nastavitelný tlumič Fastace s přepákování
Zdvih vpředu 250 mm
Zdvih vzadu 260 mm
Přední brzda Kotouč 260 mm, dvoupístkový plovoucí třmen, CBS
Zadní brzda Kotouč 220 mm, plovoucí třmen s jedním pístem, CBS
Řetěz REGINA 126RSHB-12.7
Přední ráfek / pneumatika Zesílený hliníkový ráfek 1,60 x 21" / 80/90 x 21"
Zadní ráfek / pneumatika Zesílený hliníkový ráfek 2,15 x 18" / 110/80 x 18"
Rozvor 1.500 mm
Světlost 275 mm
Výška sedla 950 mm
Objem nádrže 7,2 litrů
Hmotnost 109 kg
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka
RUBI DU 200 EVO
Elektrická diamantová pila skládací nohy.
Pila je téměř nevyužívaná použitá dvakrát téměř jako nová.
Délka řezu (cm): 65
Průměr kotouče (mm): 200
Rozměr materiálu (cm): 45x45
Tloušťka materiálu (mm): 35
Výkon motoru (HP): 1,1
Výkon motoru (kW): 0,8
Rozměry (cm): 98,1x38,3x38,4
Hmotnost (Kg): 23,5
Rubi DU-200 EVO - Elektrická diamantová pila - délka řezu 65 cm, zabudované nohy, motor 0,8 kW
Charakteristika
Mobilní diamantová pila RUBI DU-200 EVO pro menší a střední práce.
Vhodné pro formátování všech tipů keramických obkladů a dlažeb.
Zabudované sklopné nohy. velmi jednoduché sestavení.
Snadná a pohodlná manipulace a přeprava díky kolečkům a
pomocnému držadlu.
Externí nádržka na vodu pro snadnou manipulaci a čištění.
Ergonomické bimetalové madlo pro lepší komfort.
Kotouč je zvlášť cena 1700.-
Diamantový kotouč EXTREME CERAM SOFT 200x25,40 9/2,0
Jako nový, málo použitý....
Popis
Pro precizní řezání dřeva, dřevotřískových desek, nábytkových desek a plastů
Snadný transport - jen 14 kg hmotnost
Silný 1 200 W motor
Plynule nastavitelná výška řezu
Plynule naklonitelný kotouč se stupnicí pro přesné šikmé řezy
Paralelní a úhlový doraz (-60° až +60°) pro přesné řezy
Stůl s práškovanou vrstvou a integrovanou vodící drážkou
Boční rozšíření stolu
2 připojení pro externí odsávání
Posuvná tyč v bočním držáku
Nožky tlumící vibrace
Pilový kotouč (předmontovaný): cca Ø 210 mm / 24 zubů
Technické údaje
Příkon: 1 200 W
Otáčky naprázdno: cca 4 800 min-¹
Úhel šikmého řezu: cca 0 - 45°
Výška řezání: 0-48 mm (při pokosu 45° 0-45 mm)
Rozměry
cca 44 x 51,5 x 48,5 cm
Hmotnost
cca 14 kg
doprava 159 Kč
Prodám přední Brzd. kotouč.
Kotouč je něco málo za půlkou životnosti.
Odhaduji že se na ně dá najet kolem 1500-2000 km.
Cena kotouče 1000,- .Na ceně se můžeme dohodnout.
Nový motocykl skladem-ihned k odběru.Po dohodě možný dovoz po ČR.
MOTOR
Emisní norma Euro V
Chlazení Kapalinou
Zdvihový objem 124,2 cm3
Zapalování CDI
Způsob startování Nožní/elektrické
Vrtání a zdvih 58 x 47 mm
Kompresní poměr 12,8:01
Max. výkon (kW) 11 kW při 10.500 ot./min
Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min
Palivový systém MARELLI EFI
Převodovka 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola Řetěz
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední zavěšení Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 195 mm, průměr 41 mm
Zadní zavěšení Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 150 mm
BRZDY
Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Kombinovaný brzdový systém Ano
KOLA A PNEUMATIKY
Přední pneumatika 90/90-21
Zadní pneumatika 130/80-17
ROZMĚRY
Délka 2195 mm
Šířka 793 mm
Světlá výška 200 mm
Rozvor kol 1451 mm
Výška sedla 850 mm
Hmotnost bez náplní 117 kg
Kapacita palivové nádrže 11,2 l
Detailní test na webu Jednoustopou.
Řeže téměř jakýkoli materiál, nejsou nutné časově a nákladově náročné výměny kotoučů. O 30% vyšší rychlost řezání díky inovativnímu Diamant-Grip-Technology, která zvyšuje pracovní výkon a zároveň snižuje fyzickou námahu. Jediný diamantový kotouč pro srážení hran plastových trubek,takže není nutné žádné drahé speciální nářadí O 70% více diamantového zrna / řezného segmentu, takže je použitelný pro aplikace, kde běžné diamantové kotouče selhávají
Žádné možné “ztupení” nebo “zasklení” nástroje, tím je vyloučena nutnost ostření. Umožňuje zvláště přímé a přesné řezy, drahé přerovnávání se stává nadbytečným Ideální pro suché řezání
Moderní design s jednoduchým přístupem ke konstrukci motocyklu přinášejí 650NK. To, co funguje od počátku stavby motocyklů, 2 kola, řídítka, motor a sedlo, poskytují stále stejné emoce a pocity, jako už desítky let. Svoboda, volnost, odmítání zařadit se s davem, rebelství. Když se základní přístup zkombinuje s aktuálním designem a aktuálně populární konektivitou, vznikne moderní motocykl, který poskytuje čisté jízdní zážitky.
Motor: Řadový dvouválec, kapalinou chlazený
4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 649 ccm
Vrtání / zdvih: 83 x 60 mm
Kompresní poměr: 11,3 : 1
Výkon: 41,5 kW / 8 250 ot./min.
33 kW A2
Kroutící moment: 54,4 Nm / 7 000 ot./min.
50 Nm A2
Převodovka: manuální, 6 rychlostí
Délka: 2 114 mm
Šířka: 750 mm
Výška: 1 100 mm
Výška sedla: 780 mm
Světlá výška: 150 mm
Pohotovostní hmotnost: 206 kg
Odpružení: Přední KYB, zadní KYB „monoshock“
Brzdy: J. Juan, přední dvojitý kotouč: 300 mm,
zadní kotouč: 240 mm
Pneumatiky: Přední 120/70 R17
Zadní 160/60 R17
Palivová nádrž: 17 l
Prodám diamantový kotouč na beton, dlažbu,... jednou použitých 30 minut jako novy cena pouze 2000kč nový stál 5800kc
MZ ETZ 150 - 250 - 251 brzdový kotouč ve velmi dobrém stavu 5,1mm síla
Lze poslat poštou nebo zásilkovnou
Prodám segmentový diamantový kotouč zn.RECA Diaflex,na beton atd,díra25,4/30,průměr 450mm,nový 2ks ,výška segmentu 10mm
Prodám lavici Marcy na posilování včetně činek, 2x jednoručka po 20 kg, 2x kotouč 2,5 kg, 2x kotouč 1,25 kg. Pruměr vnitřní díry 2,5 cm. Lavička je polohovatelná D-116 cm, Š- 30 cm, V- 45 cm. Kotouče originál litinové Leoko.
Prodám použitý přední brzdový kotouč ze Suzuki RMZ průměr 250 mm...jen osobní odběr a jen volat...na SMS nereaguji.
JURATEK REN103 BRZDOVÝ KOTOUČ PRO VOZY:
RENAULT 5006150,5010 216 437,5010 422 593,
5010216437,5010422593
CFMOTO 700CL-X Heritage
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB
Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z)
Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS
Délka: 2107 mm
Šířka: 887 mm
Výška: 1200 mm
Výška sedáku: 800 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X Heritage
Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu.
"X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje.
Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.