brouk autobus - strana 30
Počet nalezených inzerátů BROUK AUTOBUS: 1000 - strana 30
V provozu od: 01/01/1969
Palivo: benzín
Stav tachometru: 135000 km
Objem, výkon: 1192 ccm / 34 kW
Barva: světle hnědá
První majitel: ANO
Servisní knížka: ANO
Poznámka
Koupeno nové v ČSSR. první majitel, mimořádně zachovalý kus, servisní kniha, v roce 1984 změna barvy, jinak vše původní. SPZ v depozitu.; VETERÁN,Stav: velmi dobrý, Koupeno v CZ
Volkswagen transporter t2 (1975), 1,6 benzin
Měnil jsem kompletní hlavy na VW T2b 1,6 - 2kanál a z původních mi zůstaly ventily (ø30,ø34) pružiny s miskami a zámky(klínky). Prodávám za cenu pružin.
VW, brouk, beetle, transtporter
VW typ 4 1.7l motor - vycisteny, pretesneny, upraveny horizontalne chladenie, karburatory 44mm a nerezovy vyfuk, 215mm spojka, pasuje do chrobaka bez problemov, moznost odskusania, moznost aj zo seriovym chladenim
cena: 4700€
Ručníky s vyšitým obrázkem VW Bus, VW Brouk, nové, nepoužité, různé barvy, velikost 90x50 cm 100 kč a 70x30 cm 80 kč
Prodám na VW/Brouk ,nové pístya válce MAHLE/1600ccm, klikovku,ojnice,ložiska,laďěný výfuk a jiné Levně !
Prodam ALUKOLA ATS CLASSIC (Made in GERMANY ) k Skoda, VW BROUK.
4x130, 15"X5,5", ET25.
(ne: Apollo , Jupiter , Peg, Meteor , Kopretiny , ARC BRNO, ATS , Peginy, Otvíráky , KN Engineering).
Krasny stav.
Pouzivane 2 sezony.
Origo vyroba ATS!
Puvodni lak!!
100% proste!
Osobni odber neni prblem.(Polsko/Lubawka/Wałbrzych).
Na dobirku ne posilam!
Prodám projekt - karoserie bez motoru a převodovky. Německé doklady, zapsán jako obytný automobil, na autě byla vysoká laminátová střecha, proto je střecha auta děravá. Nekompletní koroze.
VW Volkswagen bus brouk T1 T2 T2a T2b T25 T3 T4 transportér transporter caravelle westfalia reimo carthago multivan syncro doka sika kulaťák westy kastenwagen buli kleinbus campervan LLE Tri Star 4WD Karmann coach joker california atlantic
Prodám projekt - karoserie bez motoru a převodovky. Bez dokladů r.v. asi 74. Nekompletní koroze.
VW Volkswagen bus brouk T1 T2 T2a T2b T25 T3 T4 transportér transporter caravelle westfalia reimo carthago multivan syncro doka sika kulaťák westy kastenwagen buli kleinbus campervan LLE Tri Star 4WD Karmann coach joker california atlantic
Prodám projekt - karoserie bez motoru a převodovky. Bez dokladů. Bez dílů na korbě. Nekompletní koroze.
VW Volkswagen bus brouk T1 T2 T2a T2b T25 T3 T4 transportér transporter caravelle westfalia reimo carthago multivan syncro doka sika kulaťák westy kastenwagen buli kleinbus campervan LLE Tri Star 4WD Karmann coach joker california atlantic
Prodám autoradio Blaupunkt Hamburg, z roku cca1960, rádio je odborně predelane na 12 v, ma usb vstup ,mp3 atd,vše s vyuzitim puvodnich tlačítek
Prodam smaltovanou čerpačku pumpu na oleje značeno rok 1938 essolub 3x Pumpa objemu 3x80l stav dle foto ,prodej nebo výměna. Popř vymena za auto moto veteran . Krásný dobový doplněk do muzea dílny atd
Plechovka plechovka od oleje aeroshell shell mogul veedol mobiloil caroil purfina madit mogul castrol avion aerooil aeroshell let oil esso škoda tatra praga Aero š 1203 š110R garde rapid popular š120S Laurin&Klement Praga Aero youngtimer Porsche VW Brouk T1 T2 westfalia predvalecny povalečný Porsche dkw nsu Chevrolet dodge
Správně "seštelovat" motor u veterána dokáže jenom odborník či starý automechanik, kteří už pomalu nejsou ? To je omyl - staré motory byly velmi jednoduché a pokud je dobrý karburátor a nové svíčky, můžete si ho v pohodě seřídit sami doma v garáži - stačí správně nastavit předstih zapalování.
Stroboskopická lampa je k měření a nastavování předstihu nenahraditelná. Jiným způsobem se u starých aut (a motorek) předstih přesně nastavit nedá a tím pádem ani optimální zapalování. Takový motor pak nemá výkon, dusí se, střílí do výfuku a auto prostě pořádně nejede.
Se stroboskopem snadno a rychle nastavíte správný předstih u aut typu Škoda 440 Spartak, 450 Felicia, 1202STW, 1203, 1000MB, 100, 110R, 105, 120, Tatraplan, TATRA 603, TATRA 613, Fiat 500, 600, 124, 125, VW Brouk, Simca Aronde, 1300, 1301 a dalších - naprosté většiny automobilů z třicátých až osmdesátých let minulého století.
Stroboskop se připojí k napájení a jeho sonda se nacvakne na kabel od svíčky. Na řemenici motoru je od výroby ryska (pokud není, jednoduše si ji vypilujete sami, nebo stačí nakreslit třeba lihovým fixem) a na motoru je "zobáček" který označuje píst v nejvyšší poloze. Spustíte motor a stroboskopem svítíte na řemenici. Díky rychle přerušovanému světlu v rytmu zapalování se vám bude zdát, jakoby řemenice stála a netočila se. Podle toho, jak bude ryska řemenice natočená proti ukazateli na bloku motoru přímo uvidíte aktuální hodnotu předstihu. Pak můžete jemně otáčet celým rozdělovačem, až se ryska nastaví do správné polohy. Je to úplně jednoduché a zvládne to každý trochu šikovný člověk.
Případně se můžete podívat třeba na Youtube, kde najdete stovky praktických ukázek, jak se se stroboskopem pracuje a jak se předstih seřizuje.
Napájení přímo z baterie auta, kapacitní snímač který eliminuje "chytání" rušivých impulsů z ostatních válců. Xenonová výbojka, která umožňuje bezproblémové nastavování i za denního světla.
Poslední možnost nákupu, už se přestaly vyrábět...
Stroboskopy jsou samozřejmě zcela nové, nepoužité, s plnou zárukou (jsme normální obchodní firma).
Dokud tuto nabídku vidíte, je aktuální. Zasíláme bezpečně a rychle přepravní službou GLS. Po celý říjen poštovné zdarma při platbě převodem, nebo 100 Kč na dobírku - stačí jenom poslat zde formulářem adresu, vybraný způsob platby a nějaký telefon pro přepravní službu.