brigáda beroun nástup ihned - strana 41
Počet nalezených inzerátů BRIGÁDA BEROUN NÁSTUP IHNED: 1000 - strana 41
Hledáme pracovnici úklidu, vhodné i pro ID. Plat 105,- Kč/čistého, nástup ihned. Požadujeme čistý TR, spolehlivost, pečlivost. Prac. doba 7 - 19, možno po 6 hodinách, 16.200,- hrubého - plný úvazek, 120,-/hod na DPP hrubého.
Stavební firma se sídlem u Českého Brodu přijme asistentku na HPP. Požadujeme komunikativnost,kreativitu,bezúhonnost a minimálně středoškolské vzdělání,řidičský průkaz Sk.B nutností,znalost Word a Excel. Nástup možný ihned.Více info na osobní schůzce.
Jsme rodinná firma s 27 letou historií se sídlem v Hranicích na Moravě. Rozšiřujeme náš vozový park a hledáme nového spolupracovníka, slušného řidiče.
Nabízíme:
- Stabilní práci
- Smlouvu na dobu neurčitou
- Pravidelný příjem 55 - 68 tis
- Příspěvek na penzijní spoření
- Odměny , 13. plat
- Hrazené pojištění odpovědnosti
- Školení řidiče
- Rodinný přístup
- Vozový park značky Daf , Kogel, Schmitz, Panav.
Očekáváme
- Praxi
- Řidičský průkaz C+E
- Profesní průkaz
- Kartu do tachografu
- Čistý trestní rejstřík
Nástup je možný ihned. Pro více informací na telefonním čísle +420 nebo email prtrans@
Hledáte stabilní zaměstnání, kde si zaměstnavatel zaměstnanců váží a dokáže je ohodnotit? Baví Vás pracovat v logistice? Pak hledáme právě Vás.
Náplň práce:
Řízení naskladnění a vyskladnění zboží na naší pobočce v Jažlovicích + tím spojená administrativa
Denní komunikace s řidiči a kolegy ve skladu
Komunikace s interními a externími zákazníky
Písemná i telefonická komunikace s dodavateli v angličtině
Pracovat ve dvousměnném provozu (6-14 a 14-22 )
Požadujeme:
Uživatelskou znalost MS Office (Excel, Outlook)
Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Samostatnost a spolehlivost
Co Vám nabízíme?
Nástup možný ihned
Stravenky v hodnotě 90 Kč/den plně hrazené námi
Možnost profesního rozvoje a osobního růstu podpořeného firemními vzdělávacími programy
Přátelský kolektiv, čisté a moderní pracovní prostředí
Multisport karta, Cafeteria atd.
Sháníme do naší firmy administrativní pracovnici/fakturantku na HPP 5/40 (lze i na ŽL)
Mzda dohodou - podle dovedností.
Jsme firma zabývající se zpracováním účetnictvím a administrativou.
Požadavky: samostatnost, loajálnost, flexibilita a chuť se stále vzdělávat. Praxe v oboru výhodou.
Nástup možný ihned.
Místa výkonu práce jsou Litoměřice a Lovosice.
Životopis zasílejte na e-mail gutka@
Kdo jsme
- Český výrobce včelích úlů a masivního nábytku DOMESTAV s.r.o., působící na trhu již 21 let, přijme nového zaměstnance pro pobočku (Josefov) Olomučany (okres Blansko)
- Pozice je vymezena pro osobu se sníženou pracovní schopností
Pracovní pozice v chráněné dílně
Co vás čeká
- Řízení zakázek nářezového centra neb o zakázek ve skladu
- Komunikace s odběrateli
- Odpovídání na poptávky od zákazníků, vystavování faktur
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Základní znalost fakturace
- Telefonická a emailová komunikace
- Práce v některém učetním programu (používáme Money S3 - zaučíme)
Požadujeme
- Pečlivost, spolehlivost
- Znalost práce na PC
Co vám můžeme nabídnout
- Svoz na pracoviště z Blanska zajištěn, z Adamova a Křtin dostupné autobusem
- Dotované stravování v místě pracoviště
- Nástup možný ihned
- Práce na hlavní pracovní poměr
- Plný i částečný úvazek
- Jednosměnný provoz
Pozice je vymezena pro OZP
Fakturant, fakturantka, referent prodeje, vedoucí pracovník, referent zakázek, obsluha zákazníků, cenové nabídky, nabídkář, vedoucí výroby, vedoucí expedice, logistika, OZP, chráněná dílna, lehká práce, jednoduchá práce, invalidní důchodce, invalida, invalidita, ozp, tzp, chráněná dílna, chráněné pracovní místo, chráněná práce, chráněnka
Do našeho týmu nákladní dopravy hledáme novou kolegyni na pozici asistentka/fakturantka
Sídlo Přízřenice - Brno
NÁPLŇ PRÁCE:
- zajištění běžného chodu kanceláře
- fakturace objednávek
- chystání podkladů pro účetní
- řešení pojistných událostí
- evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence
- komunikace se zákazníky
- personalistika
- zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb
- plnění individuálních úkolů od jednatele společnosti
POŽADAVKY:
- min. SŠ vzdělání (práce vhodná pro absolventy)
- základní znalost AJ
- základní znalost práce na PC
- komunikativnost
- zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost
NABÍZÍME:
- možnost aktivně se podílet na růstu a rozvoji společnosti
- příjemný a motivovaný kolektiv
- práci na plný úvazek
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- velmi dobré finanční ohodnocení – nástupní mzda 30.000,- kč čistého.
Nástup možný ihned.
Kontakt: ivo.rosol@, + 420
Nabízíme:
• mzdu až 40.000, - Kč
• firemní akce
• individuální odměny
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• perspektivní pracovní činnost na
zajímavých projektech
• stabilní zázemí prosperující české
společnosti
• nástup možný ihned
Náplň práce:
• kompletní správa přidělených projektů
• zpracování obchodních nabídek (nákup)
• analýza a vyhodnocování dat ze
systému GPS
Požadujeme:
• min. SŠ, technicko-ekonomický obor
výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• aktuální přehled o moderních
technologiích
• výborné organizační a vůdčí
schopnosti
Typ pracovního poměru:
• po zaškolení práce na plný úvazek
Přijmeme administrativního pracovníka/ci do naší kanceláře na Brno-jihu.
Sháníme zodpovědnou, spolehlivou a pečlivou osobu.
Nabízíme:
• zajímavou a různorodou práci v příjemném kolektivu
• stravenkový paušál
• zaučení ve všech aspektech práce
• nástup možný ihned
• úvazek a odměna na vzájemné dohodě
Požadujeme:
• min. SŠ s maturitou
• uživatelská znalost práce na PC, znalost MS Office (Excel, Word)
• kvalitní písemný projev v českém jazyce
• komunikativnost, samostatnost, organizační schopnosti
Výhodou:
• orientace ve mzdové a personální agendě
• orientace ve veřejných zakázkách
• zkušenosti s fakturací
• aktivní řidič sk. B
Kontakt:
V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš životopis nám na adresu:
Pracoviště: Kaštanová 637/141e, Brno-jih
Parkoviště přímo u firmy, zastávky MHD v okolí
SPEDITÉR /KA - DISPEČER/KA
V našem týmu bychom rádi uvítali člověka, který má rád výzvy a je plný nápadů a energie, chce se podílet na neustálém rozvoji naší společnosti, na pozici :
Speditér / dispečer tuzemských a zahraničních přeprav
Co budete dělat:
• Spediční a administrativní činnost (cenotvorba, výpočet km, objednávky apod),
• Zástup hlavního dispečera
• Komunikace se zákazníky a dopravci
• Organizovat import, export z EU s externími dopravci
• Řešit operativní problémy
• Plánovat, optimalizovat a řídit
Co od Vás očekáváme?
• Zkušenosti na pozici speditér / dispečer
• Schopnost práci si efektivně naplánovat, výborné organizační schopnosti
• Přesnost a důkladnost
• Aktivní znalost anglického, německého jazyka podmínkou
• Aktivní řešení problémů
• Samostatnost i spolupráci v týmu
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva, v případě zájmu možno i na živnostenský list
Nástup možný ihned
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat +420 252 950 životopis zasílejte na e-mail: office@
Do našeho milého týmu přijmeme kolegu/kolegyni na brigádu cca 14 denní- max.3 týdny.
Náplň práce:
- Jednoduché zadávání dat do Excelu
-Přepis dat ze složek zaměstnanců z kartotéky do Excelu a následné založení složek zpět do kartotéky dle pořadí
- Typ dokumentů: lékařské prohlídky, BOZP, Profesní kvalifikace, Rejstříky trestů- z těchto dokumentů přepis datumů do tabulky.
Požadujeme:
-samostatnost
-spolehlivost
-zodpovědnost
-pečlivost
Nabízíme:
-Nástup ihned
-Mzda: 150 Kč/hod.
-Možnost další spolupráce do budoucna
- Zázemí silné regionální společnosti
Pracoviště: Partyzánská 1/7, Praha- Holešovice
Kontakt: e-mail: nabor@
Nabízíme:
• mzdu až 40.000, - Kč
• firemní akce
• individuální odměny
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• perspektivní pracovní činnost na
zajímavých projektech
• stabilní zázemí prosperující české
společnosti
• nástup možný ihned
Náplň práce:
• kompletní správa přidělených projektů
• zpracování obchodních nabídek (nákup)
• analýza a vyhodnocování dat ze
systému GPS
Požadujeme:
• min. SŠ, technicko-ekonomický obor
výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• aktuální přehled o moderních
technologiích
• výborné organizační a vůdčí
schopnosti
Typ pracovního poměru:
• po zaškolení práce na plný úvazek
Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku.
Požadujeme:
• vzdělání min. SŠ
• technickoekonomický obor výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• samostatnost
• výborné organizační schopnosti
• komunikativnost
Nabízíme:
• Mzdu až 40.000, -Kč
• firemní akce
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• zajímavou a různorodou práci v
příjemném kolektivu
• práce na HPP
• nástup možný ihned
Hledáme administrativní pracovnici do velkoobchodu potravin. Nástup ihned. Hrubá mzda 33tis. Preferujeme znalost v systému pohoda, angličtinu.
Přijmeme samostatnou účetní do malého kolektivu: samostatné vedení účetnictví, zpracování DPH, kontrolního hlášení, zpracování mezd, příprava k účetní závěrce, komunikace se státní správou. Nástup možný ihned. Čistá mzda 30 000 Kč.
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Personalista/Personalistka.
Náplň práce:
• komplexní vedení personální agendy
• komunikace se zaměstnanci
• tvorba pracovněprávních dokumentů
• komunikace s orgány státní správy
• starost o datové schránky
Požadujeme:
• zkušenosti s personální agendou
• znalost zákoníku práce a služebního zákona
• znalost práce na PC - MS Office – word, excel
• schopnost pracovat samostatně
• čistý RT
Nabízíme:
• nástup ihned nejpozději do konce března
• 5 dnů sickdays
• platové ohodnocení dle praxe 23-30 tisíc
• kanceláře: Brno – dobrá dostupnost MHD
Administrativní pracovník Asistent/asistentka office asistentka Asistentka jednatele
společnosti
Nástup možný IHNED.
Náplň práce:
Psaní obchodních dopisů
Kopírovací a skenovací práce,
Zajišťování styku se zákazníky (telefonáty, dopisy,)
Práce spojené s evidencí zakázek, s výrobní dokumentací.
práce z domova
Požadujeme:
znalost práce na PC (Microsoft Excel, Word, Internet, E-mailová komunikace; psaní všemi "deseti");
vysoká spolehlivost, pečlivost, samostatnost.
Tel-
Hledáme spolehlivou kolegyni do našeho týmu na administrativní pozici/účetní. Pracovní náplň: elektronické zpracování dokladů, třídění a zakládání dokumentů, zpracování přijatých a vydaných faktur, pokladní kniha. Požadujeme SŠ vzdělání, spolehlivost, pracovitost, ochotu učit se novým věcem, znalost účetního programu POHODA výhodou. Vše rádi naučíme. Nabízíme odpovídající platové ohodnocení, individuální odměny, práci v příjemném kolektivu. Nástup možný ihned.
Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku.
Požadujeme:
• vzdělání min. SŠ
• technicko-ekonomický obor výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• samostatnost
• výborné organizační schopnosti
• komunikativnost
Nabízíme:
• Mzdu až 40.000, -Kč
• Firemní akce
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• zajímavou a různorodou práci v
příjemném kolektivu
• práce na HPP
• nástup možný ihned