brembo cz - strana 6
Počet nalezených inzerátů BREMBO CZ: 847 - strana 6
Po repasi nachystaná na sezonu … tlumiče, nové brzdy, rozvody, náplně … Závodní/soutěžní škoda fabia RS na rallye nově postavený motor najeto 200km ,rám dle přílohy J Grabiec homologace , hybridní turbo 2264 , velké vstřiky, 280koní , podvozek HP s baňkama nastavitelný, krátká 6 st. převodovka max rychlost +- 187km/h se samosvorným diferencialem (lamelový),spojka keramická lamela + silný přítlačák, komplet nápravy v unibalu + zadní rozpěry, 11ks disku ATS motorsport pneu hankook a yokohama, zavodní desky ferodo ds3000 na velkých brzdách brembo 323mm 4pístek brembo (cupra r, audi rs 3), hydraulická ruční brzda (Ap racing váleček), sedačky ušáky atech, pásy sabelt 6 bodové, lyžina pod motorem,lampička spolujezdce, karbon podlažky, světelná rampa, atd. auto nachystané zkontrolované a připravené na sezonu 2023 rychlé a funkční auto … 2022- čmpr rallye kroměříž 3. Místo , 2x Rally Monte Komvet 2x 2. Místo 2023 Rentor 2. Místo 1x Komvet 1. Místo … 5x start 5x dokončení na bedně, auto má německé TP nemá R značky video:
Třmeny BREMBO jsou vč. destiček.
Na jednom třmenu chybí černá koncovka, viz foto.
Rozteč 100mm.
Překáží mi to, nízká cena
Prodám spojkovou pumpu Brembo sundanou z nové KTM, jetá asi 10 km.
Průměr pumpy je 10mm.
Vhodné na motocykly KTM, Husqvarna, Beta, Sherco, TM
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
Led světla, tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.
Skrz ovladatelnost byl při konstrukci 450SR jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců.
O brždění se pak stará brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet.
Motor - Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
O přehledné zobrazení jízdních údajů se stará displej 5″, který neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. jinak u takto sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Na závěr hodnoty zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
Motor:
Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Objem válců - 449,5 cm3
Výkon motoru - 34,5kW
Chlazení - kapalinou
Podvozek:
Tlumiče - Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy - Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm.
Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách
Přední pneumatiky - 110/70 R17
Zadní pneumatiky - 150/60 R17
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 14 L
Světlá výška - 140 mm
Výška sedla - 795 cm
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 1990 x 735 x 1130 cm
Pohotovostní hmotnost - 168 kg
Standartní výbava:
5" TFT displej
Přístup do aplikace CFMOTO
Navigace
Propojení s telefonem
Přehrávání hudby přes displej
brzdové kotouče Brembo 08.8.10 Citroen Peugeot. o.e CITROËN 1
, 1613191280
, 1618890380
, 4246R4
, 424982
, E169020
PEUGEOT 1613191280
, 1618890380
, 4246R2
, E169020
Doplňující výrobek/info 2 se šrouby
Vnější průměr [mm] 266 mm
Výška [mm] 27 mm
Počet děr 4
typ brzdového kotouče plný
Centrovací průměr [mm] 66 mm
Síla brzdového kotouče [mm] 13 mm
Utahovací moment [Nm] 90 Nm
Minimální tloušťka [mm] 11 mm.
Vhodné pro Berlingo, C-ELYSEE.C2,C3.C4,
Peugeot P301,Partner, Nové , nepoužité, cena za pár
Specifikace:
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 449,5 ccm
Vrtání / zdvih: 72 x 55,2 mm
Kompresní poměr: 11,5: 1
Výkon: 34,5 kW / 10 000 ot./min.
Kroutící moment: 39,3 Nm / 7 750 ot./min.
Hmotnost: 168 kg
Rozměry:
Délka: 1 990 mm
Šířka: 735 mm
Výška: 1 130 mm
Výška sedla: 795 mm
Světlá výška: 140 mm
Pohotovostní hmotnost: 168 kg
Odpružení: Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy: Přední Brembo M40, kotouč? 320 mm, zadní? 220 mm.
Pneumatiky: Přední 110/70 R17, Zadní 150/60 R17
Palivová nádrž: 14 l
Motor:
Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
5? TFT displej:
Přehledné zobrazení jízdních údajů na barevném displeji 5? neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou.
U sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení.
Aerodynamika:
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
LED světla:
Tak jako na jiných motocyklech cfmoto, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.
Ovladatelnost:
Při konstrukci 450SR byl jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců.
Civilně uživatelský:
I přes důraz na technické detaily a výrazně sportovní zaměření, dokáže 450SR fungovat jako každodenní společník.
Pohodlné sedlo s pozicí stupaček a výškou a umístěním řídítek dokazují, že může existovat kompromis mezi sportovním a civilním světem.
Známá jistota:
Brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet.
Na vrcholu:
Zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
Prodám úplně nové zadní brzdové kotouče Brembo 2ks na Citroen,Fiat,Peugeot Boxer označení 08.8094.40
Prodám BMW E60 530d manuál 160 kW, vyrobeno 9/2004, najeto 293 000 Km, STK do 4/2024.
Předchozí majitel ročník 1955, vlastnil vůz 12 let. Po celou dobu garážováno a v zimě nejeto.
Provedený servis:
- nová vodní pumpa
- nové oba termostaty
- nové přední kotouče a desky BREMBO
- nové zadní kotouče a desky BREMBO
- pakny ruční brzdy v zánovním stavu
- nový vlnovec výfuku
- vyčištěný EGR ventil
- vyčištěné DPF
- vyčištěna škrtící klapka
- determální fólie na zadních oknech
- nová chladící kapalina
- nové zimní pneumatiky
- výměna oleje před 5 000 Km, olejový filtr a
vzduchový filtr
- výměna palivového filtru a kabinových
filtrů před 1 000 Km
- opravena kabeláž ve víku kufru
- zachovalý kožený interiér s funkčním
výhřevem
- původní zachovalé obšití volantu
- v minulosti vyměněné turbo a žhaviče s
jednotkou
- podvozek tuhý, nikam netáhne, brzdí bez
vibrací
- motor má pěkný chod bez pazvuků
- převodovka ani diferenciál nehučí
Celkově pěkný zachovalý kus.
Výměna možná pouze za peníze.
Více informací rád poskytnu po telefonu, NE SMS/EMAIL.
Bazary prosím nevolat.
Cena 145 000 Kč.
Brzdové kotouče Brembo 08,7627.11 pro OPEL, o.e. OPEL 569109
OPEL 9117772
OPEL 95526658
VAUXHALL 90575113
VAUXHALL 9117772
Minimální tloušťka [mm] 8 mm
povrch nátěr
Vnější průměr [mm] 264 mm
Doplňující výrobek/info 2 se šrouby
Výška [mm] 42 mm
Počet děr 5
typ brzdového kotouče plný
Centrovací průměr [mm] 65 mm
Síla brzdového kotouče [mm] 10 mm
Utahovací moment [Nm] 110 Nm
Astra G+H, COMBO, Corsa C, Meriva A+B, Zafira A+B, Na dotazy mě prosím kontaktujte. Děkuji , Cena za 2 Ks
Predam TM Racing MX 450 fi 2021. Som druhy majitel. Motorka ma najazdenych 62mth. O motorku bolo vzdy dobre postarane olej meneny kazdych 6 mth aj s olejovym filtrom, vzduchovy filter meneny podla potreby. V zadnom kolese menene loziska. Aktualne 0mth po repase tlmicov a prepakovania. Motorka ma prednu brzdu brembo s 270mm kotucom (nove brzdove platnicky) a zadnu nissin s 245mm kotucom, ladeny hgs vyfuk, excel rafiky, 2 volitelne mapy, hydraulicku spojku brembo, priehladnu nadrz pod sedadlom, el. starter. Po dohode viem motorku aj dopravit na dohodnute miesto.
KTM FACTORY, KAWASAKI, HONDA, SUZUKI,YAMAHA, HUSQVARNA, GAS GAS,TM RACING , ENDURO ,MOTOCROS, CAGIVA, APRILIA, YZ, RM , CR, SX, XC, KX, EXC, SX-F, KX-F, YZ-F, RM-F, CR-F, EXC-F, XC-F, 50, 85, 65, 125, 150, 200, 250, 350, 450, 480, 500, 525, 530, XT, DT, RMZ, KTM SX SXF EXC LC4 LC8 125 200 250 300 350 360 450 500 520 525, exc, excf, sx,sxf, exc 125, exc 250, excf 350, exc-f 450, excf 450, exc 300, sx 250, sx 125, sxf 250, sxf 350, sx-f 350, sx-f 450 Suzuki RM 125, RM 250, RMZ 250, RMZ 450, RMX 450, Kawasaki KX 125, KX 250, KXF 250, KXF 450, KTM SX 125, SX 250, EXC 125, EXC 250, EXC 450, SX-F 250, SX-F 350, SX-F 450, XC-F 350 Honda CR 125, CR 250, CRF 250, CRF 450, CRF 450 X HM Yamaha YZ 125, YZ 250, YZF 250, 450, WR 250, YZ 426, Husqvarna CR 125, 250 WR 125, 250, 300,
Originál čistokrevný Challenger 6,4 SRT, 362kW, rok výroby 2017 v maximální výbavě. Najeto pouze 44 000 km - doložím výpisem CEBIA, koupeno jako nové - nebourané u dealera v DE. Od nového provozováno pouze v ČR jedním majitelem (já jsem rok druhý), k vozu je kompletní servisní historie. Vozidlo je v naprosto originálním stavu bez jakýchkoliv úprav či tuningů. Vozidlo nebylo v minulosti nikdy bouráno, ani lakováno - doložím výpisem z CEBIA. Ježděno jako nedělní auto - nikdy nevidělo okruh, sprinty drifty ani deštivé počasí. Interiér = stav nového vozu. Exteriér = pár oděrek na pravém zadním ráfku + malý škrábanec na zrcátku + přední nárazník je lehce osekaný od kamínků... jinak 100%. Podobné vozidlo (originál SRT) v tomto stavu, s tímto nájezdem a s touto historií budete nejen v ČR ale i v celé Evropě jen těžko hledat ;-) Velice návykový V8 zvuk (originál - žádné úpravy výfuku)... Samozřejmostí jsou dva klíče a veškerá dokumentace k vozu, včetně původní faktury prokazující nákup tohoto vozidla, jakožto nového...
Je to originál SRT, takže tomu odpovídá i výbava: 6 pístkové brzdy Brembo vpředu; 4 pístkové brzdy Brembo vzadu; LED světla; xenony; parkovací senzory; parkovací kamera; nastavitelný režim podvozku; nastavitelný režim převodovky; výběr jízdních režimů s možností individuálního nastavení; hudba Harman Kardon; navigace; tempomat; adaptivní tempovat; vyhřívané a odvětrávané sedačky; el. nastavitelné sedačky; interiér alcantara a kůže; el. šíbr; el. okna a zrcátka; automatická převodovka s možností řazením pod volantem; vozidlo má české menu a české ovládání...a hromadu další výbavy...
Prodám Peugeot 607, 2.7 HDi, 150 kw, rok 2007, najeto 253 tis km, STK do 6/2024, na vozidle 4x nové letní pneu Nokian, nová baterie, na vozidle nové zadní brzdové kotouče a desky Brembo, k vozidlu přidám v krabici nové přední kotouče a desky Brembo, vozidlo startuje bez problému za každého počasí, na vozidle nějaké kosmetické vady (poškrabané od psa), motor běží bez problému, ale trochu tlačí výfukové plyny do vyrovnávací nádobky na vodu, nutno opravit, momentálně nemám čas na opravu, proto prodávám
Dobrý den.
Prodám brzdovou pumpu brembo + repasované brzdiče + brzdové desky + panceřové hadice + šrouby brzdičů a pumpy.
Dobrý den.
Prodám brzdový set s roztečí 108mm. Jedná se o brzdovku pumpu brembo 19x20, repasované brzdiče, nové brzdové desky + tlakový spínač. PS: Set pro pořádný brzdový účinek! Pište na SMS. Email.
Zbrusu nový Speed Triple 1200 RS - skladem u nás na showroomu.
V případě zájmu možnost zkušební jízdy s předváděcím motocyklem. Podmínky na tel:
Zbrusu nový znamená o sedm kilogramů lehčí a fyzicky kompaktnější motor než u předchůdce, a to i přes to, že má o 110 kubíků objemu víc. Kompletně jiné jsou hodnoty vrtání i zdvihu, z původně (79 x 71,4 mm) tu máme (90×60,8 mm) a o něco vyšší je také jeho komprese na výsledných 13,2:1. Nejen, že nový motor díky změnám točí o 650 otáček víc, hlavně ale nabídne 180 koní v 10 750 otáčkách doplněných o 125 newtonmetrů nastupujících v 9000. Špičkový výkon je jen o 250 otáček výš než u předchůdce, zato pro vrchol točivého momentu jet o bezmála 2000 otáček výš.
Jízdní pozice je dominantnější, přirozenější, ale také pohodlnější, protože tu je nové sedlo s výškou 830 milimetrů. Upravená je ale také pozice stupaček, které jsou teď zastrčené víc do motorky. To zvyšuje světlou výšku v náklonech a přitom to neubírá prostor pro nohy jezdce. Ovladatelnost závisí samozřejmě i na podvozku, a protože tu máme verzi RS, na komponentech se tradičně nešetřilo. Vpředu je plně stavitelná vidlice Öhlins NIX30, vzadu tlumič Öhlins TTX36, obojí nastavené pro potřeby motorky s nižší hmotností, vyšší silou a jinou geometrií. O stupeň se totiž zmenšil úhel hlavy řízení a s tím se také prodloužila stopa na 104,7 milimetrů.
Pětipalcový barevný displej nabízí ještě jednodušší a rychlejší možnosti nastavení včetně možnosti ladit úroveň zásahu kontroly trakce během jízdy. Na výběr je z režimů Rain, Road, Sport a Track a je možnost ji úplně vypnout. Krom toho, že ji můžete ladit samostatně, je samozřejmě spojená s pěticí jízdních režimů Rain, Road, Sport, Track a tradičního nastavitelného módu Rider. S kontrolou trakce souvisí také kontrola zvedání předního kola, která by měla být naladěná na hladší zásahy, stejné je to v případě náklonového ABS Continental MIB-EVO ABS. To nabídne dva režimy Road a Track a také ty jsou spojené s jízdními režimy, navíc je ale může člověk volně přepínat. Samotný hardware brzd také patří k tomu nejlepšímu, 320mm kotouče okusují třmeny Brembo Stylema, které ovládá radiální pumpa Brembo MCS. Když se vrátíme zpět k elektronice, tak standardní přítomnost bluetooth konektivity s možností zrcadlit navigaci na displej motorky, tempomat nebo bezklíčové odemykání motorky a nádrže určitě není tak důležité jako přítomnost oboustranného rychlořazení.