boxer motor - strana 8
Počet nalezených inzerátů BOXER MOTOR: 1000 - strana 8
Předmětem prodeje holý motor Citroen Jupmer, Peugeot Boxer, Ford Transit(přední náhon) 2.2 Euro4 po kompletni renovaci 100% funčnost se zárukou! Tak jak je na obrázku. Možnost dopravy motoru přímo k vám.
Předmětem prodeje holý motor do Fiat Ducato, Iveco Daily, Citroen Jumper, Peugeot Boxer 3.0 Euro5 po kompletni renovaci 100% funčnost se zárukou! Tak jak je na obrázku. Možnost dopravy motoru přímo k vám.
Předmětem prodeje holý motor do Fiat Ducato, Iveco Daily, Citroen Jumper, Peugeot Boxer 3.0 Euro5 po kompletni renovaci 100% funčnost se zárukou! Tak jak je na obrázku. Možnost dopravy motoru přímo k vám.
Prodám kompletní motor s vw brouk 1.3 boxer - málo jety byl v žacím stroji ale servis chtít bude dlouho stal
Peugeot Boxer 2.8HDI 94Kw NÁHRADNÍ DÍLY
motor 8140.43S
Motorové díly - motor, převodovka, startér, alternátor, servočerpadlo, snímače, vstřiky, zapalovací moduly, cívky
Díly náprav - tlumiče, pružiny, poloosy, těhlice, náboje kol, brzdiče, nápravnice, náprava
Díly interiéru - sedadla, el. stahování oken, autorádio, budíky, airbagová sada, výplně dveří, zámky dveří
Díly karoserie - kapota, nárazník, světla, blatníky, dveře, stahovačky oken, zrcátka, maska chladiče, chladičová stěna....
Posíláme na dobírku
Volejte v pracovní dny 6 - 15H
Email, Whatsapp, SMS kdykoliv
Jednotlivé foto dílů zašleme na požádání
Prodám motor AH03 do Citroen Jumper/Peugeot Boxer EURO6 2015-> po kompletní GO - záruka 24 měs / 80.000 km
Peugeot Boxer 2.2 HDI 74kW, 2008, najeto pouze 65000km!!!! doloženo - prodám náhradní díly z vozidla na fotkách, motor a převodovka v pořádku- možno vyzkoušet, auto normálně jezdí.
Vozidlo jako nové, řídící jednotka Visteon, zánovní zimní pneumatiky.
motor, převodovka, turbo a čerpadlo, řídící jednotka motoru, mechanismus - zámek, startér, alternátor, škrtící klapka, airbag, dveře, blatník, okno, nárazník, střecha, podběh, pásy, sahara, tlumič, těhlice, náprava, části karosérie, spojka, setrvačník, lamela, cívka, sedadla - sedačky, chladič, zrcátko, veškeré plasty, vnitřní osvětlení, zadní světlo, stěrač, výztuha, interiér, brzdy, výfuk,volant. Vše v pořádku, originální náhradní díly! Jsme plátci DPH
Prodám motor , převodovka už neni prodaná, Peugeot Boxer 2.0HDi r.v.2007 měl najeto 267098 km ,uložen 4 roky ve skladu tak na díly BEZ ZÁRUKY cena za celí motor 5000 kč. Prodej díly, alternátor ,startér ,čerpadlo ,vstřiky, atd.
Prodám Repasovaný motor PUMA 2.2 HDI, TDCI, JTD
Montovaný do vozidel:
Ford Transit 2.2 TDCI 2006-
Peugeot Boxer 2.2 Hdi 2006-
Fiat Ducato 2.2 Jtd 2006-
Citroen Jumper 2.2 Hdi 2006-
ZÁRUKA
Cena výmenným způsobem
Euro4 39 000,-
Euro5 49 000,-
Uvedená cena bez DPH
jsem plátce DPH
Motory SKLADEM
Motor nový po repasi 3.0 bez rozvodů (včetně rozvodů 69900kč)Boxer , Iveco, Ducato , Jumper. Možnost montaže.
Alternátor po repasu na Fiat Ducato 1,9td motor dhx.
použitelné na vozy.
Fiat Ducato 1994 - 2002 1.9 TD
Fiat Scudo 1995 - 2006 1.9 TD
Fiat Ulysse 1994 - 2002 1.9 TD
Peugeot 806 1.9 TD
Peugeot Boxer 1994 - 2002 1.9 TD
Peugeot Boxer 1994 - 2002 1.9 D
Peugeot Expert 1994 - 2006 1.9 TD
Citroen Jumper 1994 - 2002 1.9 TD
Citroen Evasion 1.9 TD
Citroen Jumpy 1994 - 2006 1.9 TD
Prodam motor z peugeot boxer, jedna se o motor 2.2hdi 88kw. Motor jede na 3 válce, takže bude nejspíš propáleny píst. Nemám čas závadu řešit, takže prodavam. Na motoru je spojka, která je v moc hezkem stavu. Dále k motoru mužů nabídnout turbo, egr ventil, řidici jednotku, přední poloosy, převodovku 6q manuál a spoustu dalších dílu co patří k motoru. Všechny uvedené dily jsou plně funkční! Cena uvedena za motor se spojkou a vstriky. Ostatní dily na motor potom
prodam zvlášť dohodou. Při rychlém jednání sleva.
Nabízíme k prodeji repasovaný motor pro vozy Ford Transit, Peugeot Boxer, Citroen Jumper a Fiat Ducato, který splňuje normu EURO 5 a má výkon 85-155 koní. Jedná se o motor o objemu 2198cm3, vhodný pro ročník 2011 a novější.
Náš repasovaný motor Ford Transit je v perfektním stavu a prošel kompletní generální opravou. Nabízíme k dispozici všechny kódy, včetně motoru Ford Transit Euro 5 a repasovaného motoru na Ford Transit 2,2 Euro 5, jako jsou například 4HH, 4HJ, 4HU, 4HV, 4HG, 4HM, P22DTE, P8FA, P8FB, PGFA, PGFB, PHFA, PHFC, SRFA, SRFB, SRFC, SRFD, SRFE, H9FD, JXFA, JXFC, UHFA, UHFB, UHFC, CYFA, CYRA, CVRA, CVRB, CVRC, CYRB a CYRC.
Po profesionální renovaci motoru nabízíme holý motor bez příslušenství. Pokud máte zájem o tento repasovaný motor Ford Transit 2,2 Euro 5, rádi Vám poskytneme více informací. Kontaktujte nás prosím e-mailem nebo telefonicky.
Na motor dáváme písemnou záruku.
více na motory-repas
Koupím starý sériový motor na motocykl podobný viz fota - značky jawa pérák kývačka panelka čz 476 477 oilmaster 453 473 sportka MZ 3-5 kvalt Sachs DKW Manet Tatran Maico Bultaco Pavesi Rotax Kreidler Zündapp NSU bočák pětikvalt 984 980 981 aj. šestikvalt 511 516 MFK aj. přestavěný na závody či přímo fabrický závodní na motokáru silniční motocykl na sprint dragster soutěžní terénní kross plochodrážka 500 DT 600 dvouventil čtyřventil pionýr 3-5 rychlostní fichtl 50 Krejbich 4 kvalt jawa 90 přestavěná na 50 ccm 125 ccm i 6 kvalt apod., či automobilový přestavěný na závodní značky Tatra Škoda Wartburg Trabant Fiat Lada aj., motor předělaný na rotační válcové deskové nebo kuželové šoupátko, vodní chlazení vodník, na více rychlostní, přestavěný z dvou na čtyřtakt dělaný motor do V boxer či řadový aj., prodloužený zkrácený, i jen samostatný díl, dělanou hlavu, válec s věncem či dělaný hliníkový odlitek..., závodní karburátor Jikov Amal dellorto BVF prototypový Jikov aj., i doma stavěný motor, nebo kartery označený testační raznicí TK. Soutěžní šestidenní motor čz scott nebo jen jeho díly apod., taktéž koupím jakoukoliv dobovou stavbu, silniční moto, motokára, drsgster - sprint, minikára, vodní kluzák, trialku apod. Děkuji za jakoukoliv nabídku.
Prodám veškeré náhradni dily:Opel Meriva B 1.7CDTi 81kW rok 2011 světlo vstřiky,škrtici klapka,turbo,světla předni, světlomety i zadni,dveře,kufr,sedačky,volant,airbag,stahov ačky,budiky, kola,těhlice,brzdiče,náprava, chladič,řidici jednotka,zadní náprava,páčky řídící jednotka motoru, zámek, centrál, startér, alternátor, airbag, dveře, blatník, okno, nárazník, střecha, pásy, sahara, tlumič, těhlice, náprava,spojka, setrvačník, lamela, cívka, sedačky, chladič, zrcátko, veškeré plasty, spínač, rádio, páčky, zadní světlo, stěrač, výztuha, interiér, brzdy, abs, vstřiky, hadice, motorek stěračů, rameno, brzdové kotouče, zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, stahovačka, ventilátor topení, regulace (regulátor) topení, ruční brzda, zpětné zrcátko, přední maska, blatnik levé, pravé elektrické i manuální zrcátko, EGR ventil, filtr box meriba b meriva b dveře meriva b světlo meriva b interier meriva b přeodovka 1.7cdti převodovka meriva b díly meriva b a17dts dpf 1.7cdti
Motor + převodovka a příslušenství A17DTS 1.7 CDTI 81kwOpel Astra j motor Corsa d motor Meriva b motor Mokka motor
APLIKACE: 2011-2015 Opel Astra J / 2009-2014 Opel Corsa D / 2010-2013 Opel Meriva B / 2012- Opel Mokka / Mokka X
Filtr pevných částic DPF.
Opel Astra J 1.7 CDTi
1686ccm 74KW 101HP
od 12/2009
motor A1.7DTL
1686ccm 81KW 110HP
od 12/2009
motor A1.7DTJ, A1.7DTE, A1.7DTC
1686ccm 92KW 125HP
od 12/2009
motor A1.7DTR
1686ccm 96KW 131HP
od 12/2009
motor A1.7DTS, A1.7DTF
Euro 5
!!!!!! POUZE OSOBNÍ ODBĚR) !!!!!!
POUZE VOLAT
Po-Pá 8-16.00hod
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Maximalny vykon: 20hp (hodinovy)
Nominalny vykon: 19hp (neobmedzeny cas)
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 175kg
Vrtanie: 110mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je NOVY, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripominaju motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadzaju z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, posledne motory uz ale zabezpecujem s elektrickym starterom na 12V a cena je vratane startera. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 60e, pre CR cca 90e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
lodní motor čtyřtaktní motor 4 takt 3 hp
Nový lodní motor - 4-taktní (plní emisní předpisy oproti 2-taktním motorům a lépe startuje), vzduchem chlazený velice lehký a vhodný pro rekreaci i pro rybaření. Lodní motor váží pouze 11,5 kg, objem 54 ccm, otáčky až 6 500. Motor má odstředivou spojku po přidání plynu se motor sám rozjede. Pro zpátečku motor otočíte o 180 stupňů. možno s ním jezdit po vodních plochách v celé ČR. Motor lze nastavit na krátkou i dlouhou nohu, takže lze usadit na většinu lodí!
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 8hp
Otacky: 900-2300/min
Hm. bez naplni: 75kg
Vrtanie x zdvih: 80x80mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Kubota.
Cena je vr. dokladu a DPH. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely a servis.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora. Cena je 630e, s elektrickym startom 690e. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1300 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 80e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.