bourané motorky - strana 3
Počet nalezených inzerátů BOURANÉ MOTORKY: 1000 - strana 3
Prodám díly z bourané motorky Honda Africa Twin 1000 crf r,v,2017(viz,foto,zbytek už je pryč) pouze volat nebo sms
Prodám díly ze zr7 1999 měl jsem dvě tyto motorky takže nějaké díly jsou volejte pište už jsem něco prodal, ale rád odpovím na dotazy s fotkou pokud díl budu mít. Posílá ppl
Prodám kluzáky P tlumičů 1824022-156, P přužiny a ostatní díly viz foto z Indian Chieftain r.v.2018 jsou z bourané motorky poškození viz foto
Prodám díly z bourané motorky volejte pište posílám ppl další moto v nabídce. banditů mám několik na díly moto N funkční
Prodám nový laděný výfuk COBRA CR2 Hexagon v karbon provedení pro motorky KAWASAKI.
Výfuková sada COBRA CR2 HEXAGON Carbon obsahuje tlumič výfuku s propojovacím potrubím (mezisvod) pro konkrétní typ motorky, montážní materiál a DB Killery.
- ruční výroba Made in Germany
- rychlá a snadná montáž
- plný a hluboký zvuk
- šestiúhelníkový tvar
- karbonová koncovka
- výkon
- prémiová kvalita
- Homologace EU
Výfuky pro modely:
ER5 ER6 Ninja ZX-10R ZX-6R Z1000 a další
Více výfuků na VESTORE CZ
Prodam zvedak na motorky, pridelany predni doraz pr.kola. Zrovna repasovana panenka.
Osobni odber ci doprava po dohode.
Prodám pojízdný vozík, stojan pod motorku pro výbornou manipulaci při parkování, nebo servisování. Jednoduché parkování motorky u zdi.
Jedná se o profi zámečnickou výrobu na zakázku z poctivého materiálu. Žádný čínský plecháček. Rám z jeklu, výztuhy pod podlahou. Podlaha z voděodolné překližky v jednom kuse. Všechna kolečka otočná s brzdou. Možno osadit dvojitými kolečky dle hmotnosti motorky. Možné nalakovat do libovolného odstínu.
Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki, BMW, Triumph, plošina, vozík, stojan, lyžina, ližina, držák motocyklu, manévrovací kolejnice.
Zdravím prodám málo používaný minicross.Elektrická motorka napájená akumulátorem 36 V 8 Ah. Dokonale tichý provoz bez emisí umožní motorku používat i v místech, kde není možné provozovat hlučné a čmoudící spalovací motory. Není proto problém dokonale se vyřádit i v neděli na zahradě, aniž by měl důvod soused jakkoli protestovat. Zároveň je však nutné mít na paměti, že motorka je natolik tichá, že její provoz v místech, kde se pohybují další osoby, může být nebezpečný, blížící se stroj totiž není slyšet.
Základ motorky tvoří kvalitní ocelový rám doplněný o stylové plastové kryty, které dotvářejí vzhled skutečného motocyklu. Přední kolo je uloženo v odpružené vidlici, závěšení zadního kola je řešeno centrálním odpružením, podobně jako skutečné motokrosové stroje. Ráfky z hliníkové slitiny jsou obuty do cross – enduro pneumatik, které zajišťují optimální přilnavost jak na pevném povrchu, tak v trávníku nebo na nezpevněné cestě. Přední i zadní kolo je vybaveno kotoučovými brzdami.
Rychlost motorky lze omezit a uzamknout klíčkem na 7/15/25 km/h. Brzdy jsou ovládány páčkami na řídítkách. Na pravém řidítku je akcelerátor (plyn), jehož pootáčením je určována plynule rychlost jízdy. Vedle plynu je LED panel, který indikuje stav nabití akumulátoru. Široká ratingová řídítka (tzv. hrazdy) zajistí pohodlné ovládání. Pro zvýšení bezpečnosti jsou doplněna ve střední části o měkčený pěnový kryt.
Motor o výkonu 500 W se jmenovitým točivým momentem 1,9 Nm si v mnohém nezadá se spalovacími motory. Motorka je velice svižná, její výkon a dojezd je však samozřejmě ovlivněn terénem a hmotností řidiče. Maximální zatížení je 75 kg, maximální dojezd je až 20 km na jedno nabití. Dodávána je včetně nabíječky, se kterou lze baterii dobít z běžné zásuvky za cca 8 hodin.
Prodám svého Banditu, rok výroby 1997, 57kw.
Nemám co skrývat. Není to žádná voňavka a je vidět, že jednou padla. Ale ne nějak brutálně. Jako začátečník jsem jí kupoval minulý rok v lednu, zaslepený a ohromen krásou motorky. Po koupi a dodělání ŘP jsem zjistil, že karburátor nefunguje jak má. Byl celý zanesený. Nechal jsem ho vyčistit a když už se motorka rozebírala, dělala se i kontrola. Předtím se do toho montoval nějaký chytrolín a některé kabely jsou spojeny elektrikářskou páskou, v předních vidlicích chyběl olej, takže se měnil a doléval tak jak má být. Řetěz byl upravený a tak se vrátil do původního stavu. Jak jsem říkal, karburátor byl vyčištěn a seřízen. Ale pořád tomu chybí nějaká menší úprava, ke které jsem se nedostal. Motorka jezdí pěkně, táhne, zvuk pěkný, ale jediná momentální chybka je, že nechytá na první dobrou. Když už chytne, musí se ladit přes “to kolečko” u motoru, kde se ladí otáčky a přes sitič, než chytnete ty správný otáčky. Potom ale jede jak má. Prodávám z důvodu momentální ekonomické situace a já potřebuji mít peníze jinde, než je dávat do motorky a do celodenních vyjížděk. Prosím jen o vážné zájmy. Nemám moc času na lidi co se přijedou “jen podívat”. Pokud by byl opravdový zájem, nebráním se hovoru a zodpovím jakoukoliv otázku, pokud budu znát odpověď. Přepis hradí kupující.
Prodám malý,nepoužitelný zbytek motorky čz 250/471 smolík z roku 1975.Mám pouze velký t.p. a plnou moc k přepisu.V t.p. je zapsaná stará okresní r.z.,která se nedochovala.Novou jsem vydávat nenechal,aby si nový majitel mohl nechat udělat kopii staré okresní.Doklady nejsou uloženy v čím za bezproblémový přepis.Cena je pevná,nabízím za cenu dokladů na pionýra.
Dobrý den,
Prodávám Kawasaki Kle 500 A3
Rok výroby 1994
Nájezd 48 xxx
Výkon 29 kW
Cena 65 000
Jsem třetí majitel celkově a druhým majitel v ČR. Stačí skupina A2. I přes výšku a váhu motorky s ní dokáže manipulovat i člověk se 167 cm.
Na motorce děláno:
Seřízení ventilů
Normální servis
Motorka se bude prodávat spolu se třemi kufry, brašnami, hlavním stojanem, s druhými výfukovými svody s nehomologovanou koncovkou a s neúplnou hlavou motoru, kde jsou všechny ventily a s náhradními páčkami.
Cena 65 000
Dohoda možná u motorky
Odkaz na specifikace:
Osoby co maximálně chtějí dát 30 000, nevolat.
Nabízím k půjčení přívěsný vozík na dvě motorky. Max hmotnost nákladu 750kg, max konstrukční rychlost 130km/hod. 250kč/den.
Rozměry kufru
kufr o objemu 43 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 34 cm výška
Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti.
Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru.
Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.
Všechny kufry mají plastové nárazníky na rozích kufru - při pádu na rovný povrch, jako je silnice, nemůžete kufr nijak poškrábat. Plastové nárazníky - rohy - jsou velmi odolné a pokud je odmontujete z kufru, můžete se na ně bez obav postavit plnou vahou. Plastové rohy jsou náhradní díly, které je možno kdykoli vyměnit díky montáži na 3 šrouby. Na rozdíl od jiných kufrů jsou kufry BUMOT pod plastovými nárazníky vždy ve všech spojích svařené - to je opět záruka vodotěsnosti a pevnosti. Plastové nárazníky nabízejí čtveřici otvorů pro uchycení dalších zavazadel na víko kufru. Ideální pro připevnění lehké karimatky nebo brašny s objemným spacákem dvěma popruhy.
Rozměry horních kufrů jsou:
kufr o objemu 30 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 24.5 cm výška
Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti.
Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru.
Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.
Prodám 2ks Pitbike PBS THUNDER rok 2020
1x motorka po kompletním servisu, v loňském roce byla jako záložní moto, tudíž neodjela ani km, tato moto má sériově naplněné přední vidlice
1x motorka po kompletním servisu, v loňském roce odjela 2 závody na suchu, tato motorka má hustší olej v předních vidlicích
obě motorky zadní tlumič DNM racing shox
obě motorky převodovka z PBS RIVALE
k moto je 1x sada kol, sada pneumatik na vodu i sliky
Cena dohodou