inzerce, prodej, prodám, bazar

boty supra - strana 2

Počet nalezených inzerátů BOTY SUPRA: 1000 - strana 2

Iveco Eurocargo 120E18, Euro 5, Carrier Supra 750
vyrobeno 2008 stav dobrý tachometr 627 278 km STK 09/2023 motor objem 3 920 ccm výkon 134 kW (182 PS) palivo nafta možnosti financování leasing, spotřebitelský úvěr, MOŽNOST PROTIÚČTU karoserie izotherm povolená hmotnost 12 t nosnost 4.3 t počet míst 3 barva bílá výbava aktivní bezpečnost ABS audio, video CD přehrávač autorádio zabezpečení imobilizér okna el. okna kabina kabina nízká kabina krátká zrcátka vyhřívaná zrcátka el. zrcátka pohon 6 rychlostních stupňů tempomat manuální převodovka pohon 4x2 motorová brzda přístroje tachograf venkovní teploměr otáčkoměr chlazení, topení nezávislé topení podvozek pérování vzduch sedadla polohovací sedadla emise plní 'EURO V' AdBlue řízení nastavitelný volant posilovač řízení poznámka koupeno v CZ,​ nehavarované,​ Pneu: 265/70R19.5 Stav: 60/50% Rozměry ložné plochy: D: 6900mm Š: 2460mm V:2300mm Vozidlo je vybaveno chladícím zařízením Carrier Supra 750 Kontakt na prodejce: ​+420 ,​ ​+420 ,​ ​+420
MB Actros 2545  6x2   Carrier Supra 950 U - Maso ve visu – E
MB Actros 2545 6x2 Carrier Supra 950 U - Maso ve visu – EURO 6 !!! ABS, EPS, 656.984 km, 330 kW(449 HP), obj.12.809 cm³, Euro 6, automat, 1.registrace 09/2013, celk. hmot. 26.000 kg, kabina – 2 lůžka, nezávislé topení, klimatizace, tempomat, retarder/intarder !!! Autorádio, lednička, sluneční clona, vzadu vzduch, zvedací náprava, lož. prost. d 7,25 x š 2,47m x v 2,49m, závěs pro přívěs, udržované a servisované vozidlo !!!
VHS videopřehrávač SUPRA Japonsko
VHS videopřehrávač od japonské značky SUPRA model SV-9400 bez ovladače, barva černá, měl by být funkční, ale nemám jak vyzkoušet. Osobní předání nebo zasílám. Více foto na vyžádání.
Analogová kamera SUPRA.
Prodám plně funkční analogovou kameru SUPRA A8G, kterou vyrobil n.p. MEOPTA Přerov. Ke kameře přísluší ručně šitá kožená brašna přes rameno s flyšovaným vnitřním úložným prostorem. Pouze osobní předání. Valašské Meziříčí a okolí.
H&R pružiny pro: Toyota GR Supra
H&R sada snížených pružin pro: Toyota GR Supra (MKV) 2019+ Snížení o 30 mm Úplně nové, pouze rozbalené.
Toyota Supra MK3 - Motor -  1JZ, Nově Rychlá cena
Prodam Toyota Supra MK3 - Motor 1JZ 550koni,do vozu je vlozena obrovska investice,brzdy,diferencial,motor,moznost na ethanol,kola,podvozek,programovatelna lednotka na vykon vozu,vyfuk,targa,mnoho veci poslano s Japonska v cetne motoru.Kdo se nesvezl nevi co kupuje....,brutus Proinvestovano cca 1500.000,-
Neměcký puškohled Supra Marburg 4x36
Neměcký puškohled Supra Marburg 4x36 - ocelový tubus - jedinečná konstrukce vnitřního mechanismu zajišťující nejvyšší mechanickou odolnost - vynikající optický výkon - vícenásobné antireflexní vrstvy zajišťující světelnou propustnost 87 % – 90 % - záměrný kříž v přední ohniskové rovině ve tvaru „T“ - vodotěsná konstrukce zajišťující odolnost proti orosení vnitřních ploch, plněno dusíkem Hmotnost: cca 400 g
Rychloupínací vrtací sklíčidla Röhm Supra SK.
Prodám dvě použitá rychloupínací vrtací sklíčidla: Röhm Supra SK 1-13S, 1/2-20, 1/32-1/2. Cena celkem 2000 Kč.
RC drift Toyota Supra.
Prodám RC drift Toyota supra na dálkové ovládání 1/10 Rychlé a zběsilé. Auto je originál zabalené .Máme dvě stejné. Cena 1800 Kč.
Toyota Supra Mk4 3.0 GTE 2JZ
Koupim Toyota Supra Mk4 rok od 1993 vjakýmkoliv stavu cenu respektuji LHD,RHD.
Masážní přístroj PRO-SUPRA Exer
Starší masážní přístroj, funkční. PRO-SUPRA Exer. Viz. foto
Toyota supra A90 3.0 250kW 2020 11000km
senzor tlaku v pneumatikách, automatické parkování, bezklíčové odemykání, palubní počítač, digitální příjem rádia (DAB), autorádio, automatické přepínání dálkových světel, alu kola, el. zrcátka, vyhřívaná zrcátka, senzor stěračů, centrální zamykání, řazení pádly pod volantem, aut. uzávěrka diferenciálu, přední světla LED, deaktivace airbagu spolujezdce, plní 'EURO VI', Apple CarPlay, multifunkční volant, nastavitelný volant, regulace tuhosti podvozku, dvouzónová klimatizace, hlasové ovládání palubního počítače, tempomat, adaptivní tempomat, parkovací senzory zadní, parkovací senzory přední, venkovní teploměr, posilovač řízení, stabilizace podvozku (ESP), protiprokluzový systém kol (ASR), EDS, nouzové brzdění (PEBS), aut. zabrzdění v kopci, zadní pohon, aut. převodovka, ABS Toyota supra A90 3.0 250kW 2020 11000km. Vůz byl nový a nebyl předváděcí. Head Up display kamera Navigace telefon sound system JBL. V této ceně jsou sedačky Recaro Sportster v alcantaře s vyhříváním a s airbagem, karbonový volant s perforovanou kůží, plastové a karbonové doplňky, sportovní výfuk Milltek s el. klapkou, větší koncovky a nádherný zvuk + downpipe. Volitelná mapa výkonu MHD, sání MST, plastové trubky na vzduch vyměněny za hliník, carbon kryt motoru, výztuha motoru. Lakované kola a kryty zrcátek do černé. Po dohodě můžu prodat velké 6 pístkové brzdy AP, 384mm kotouče z Audi RS6. Všechny originální díly mám k autu.
Prd Toyota Celica GT Four (GT4) 1998 JDM RHD, už v ČR
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"". Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Prospekt toyota supra
Prodám origo německý prospekt toyota supra
Na prodej: Toyota Celica GT Four (GT4) JDM 1995 RHD prodáno
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension". Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem. Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
BRUSLE GRAF SUPRA G 5035 SEVEN/97 jr.
BRUSLE GRAF SUPRA G 5035 vel. 36/3 D stélka 23,5 cm Nové, bez krabice, lehce špinavý interiér OSOBNÍ ODBĚR MOŽNÝ, RÁD PORADÍM S VÝBĚREM TYPU I VELIKOSTÍ. MŮŽETE VOLAT I O VÍKENDU V NABÍDCE I JINÉ TYPY VÝSTROJE VŠECH VELIKOSTÍ T. BRNO - MORAVANY Martin Sedláček IČO 64313018
Formátovací pila OAV - ABG SUPRA 320
Nabízím k prodeji formátovací pilu OAV - ABG SUPRA 320 M Formátovací pila SUPPRA 320 M s elektromotorickým zdvihem a manuálním naklápěním pilového agregátu s kotouči Základní litinový stůl hladce broušený – rozměr 610 x 1000 mm Pojezdový vozík uložený na tvrzených tyčích s kladkami, šířka stolu 400 mm, dvě drážky – duralový plně eloxovaný stůl Rukojeť pro snadný posuv pojezdového stolu Délka pojezdového vozíku 3200 mm – čistá řezná délka 3200 mm ( měřeno na střed hl. kotouče ) Maximální průměr hlavního pilového kotouče 355 mm ( 400 mm bez předřezového kotouče ) Maximální prořez hlavního kotouče při 90° – 135 mm, při 45° – 96 mm ( s kotoučem průměr 400 mm bez př. ) Pohon hlavního pilového kotouče 5,5 kW / 7,5 PS, s automatickou brzdou motoru Počet otáček hlavního pilového kotouče 4000 / 5000 / 6000 ot. / min. volba na řemenici Manuální nastavování paralelního pravítka, vpravo od kotouče šíře 1235mm, vodící tyč průměr 40 mm, s rozšiřovacím stolkem Jemné nastavení paralelního pravítka Hlavní pravítko na příčném výložném stole se dvěma sklopnými dorazy, nakládací váleček stolu – délka nastavení až do 3700 mm s možností provádění šikmých řezů +- 45° Prodloužení základní stolové desky 650 mm Předřezový agregát s manuálním výškovým ( ovládání na hlavním panelu ) i stranovým ovládáním Vlastní motor, výkon motoru 0,75 kW / 8000 ot./min. Maximální průměr předřezového kotouče 120 x 20 mm Přítlačná excentrická upínka Doraz na ohraňování ( sámování ), bezpečnostní přípravky pro řezání úzkých materiálů Spodní odsávání pilového agregátu průměr 120 mm Vrchní odsávání pilového kotouče – velký kryt s odklápěcím ramenem průměr odsávání 80 mm Eloxované části slitiny hliníku po celém stoji Váha stroje 890 kg Hlavní přednosti nové formátovací pily SUPPRA 320 M : robustní ocelová konstrukce s leštěnými litinovými stoly všechny kluzné části broušeny a povrchově upraveny přesně vyvážené hřídele minimalizující vibrace a hlučnost výkonné elektromotory a příslušenství v základní ceně strojů maximální péče o detail zabezpečuje lehkost práce se všemi materiály při naklápění pilového kotouče je přesně zachována vzdálenost nastavená na pravítku
Gramofon Sony PS-X65 rok 1979-81...
Prodám plně funkční gramofon Sony PS-X65 s MM přenoskou Audio technica AT13EaV,originál headshell SH-165, nové plexi + originální plexi(poslední tři fotky)v pěkném stavu,nový signálový phono kabel SUPRA a síťový kabel SUPRA... Popis PS-X65 je přesvědčivou ukázkou jedinečných schopností Sony v oblasti designu audio komponent. Tento plně automatický gramofon s přímým pohonem má veškerou odezvu PS-X55 a všechny vysoce výkonné funkce: BSL motor, quartzový X-tal zámek se servořízením Magnedisc, skříň SBMC a nožičky naplněné kapalinou. Charakteristickým rysem tohoto gramofonu je jeho raménko. Prostřednictvím mikroprocesorového řízení nabízí raménko PS-X65 větší provozní všestrannost, kompatibilitu s širší řadou kazet a vyšší výkon než konvenční ramena. S tímto pozoruhodným raménkem se PS-X65 kvalifikuje jako komponent pro náročného milovníka hudby. Specifikace Talíř: 32 cm litý z hliníkové slitiny Motor: lineární BSL motor Systém pohonu: přímý pohon Řídicí systém: ovládání křišťálovým zámkem, magnedisc servo řídicí systém Rychlosti: 33,33 a 45 ot./min Wow a flutter: 0,015 % wrms Odstup signálu od šumu: 78 dB Rameno: univerzální elektronické Efektivní délka: 235 mm Přesah: 13 mm Rozměry: 480 x 165 x 420 mm Hmotnost: 13 kg
SUPRA Kabely LoRAd anniversary 2.5 silver
prodam napajeci kabel SUPRA LoRad 1,0mt, cena Kc 1.500
Pánská mikina Supra
Prodám 2x nošenou mikinu Supra s kapucí a přední kapsou. Stále je ve stavu nové a neponíčené.