bosch pex 300 ae - strana 17
Počet nalezených inzerátů BOSCH PEX 300 AE: 1000 - strana 17
4x PEXAL přechod s vnějším závitem 32 mm x 1" - Lisovací tvarovka (TH) 100°C
2 x 6 metrů vícevrstvá trubka PEX-AL-PERT 32 x 3mm PN10, Tmax 95°C (ohebná vhodná na topení, teplou či studenou vodu)
Zboží je nové, nepoužité. Vystavím doklad včetně DPH.
Nové to stálo cca 2000 Kč.
Rozdělovač:
Vstup/výstup: 1" vn. závit
Sestava podle okruhů obsahuje:
-2ks sběrače, držák na zeď nebo do skříňky
-Ventily průtokoměrem
-Ventily termoregulační
-2ks sestava aut. odvzdušňování a výpusť
-Svěrné šroubení PEX 3/4x16
Směšovací čerpadlo:
Mosazné připojení - 2ks
Teploměr 0-120°C - 2ks
Ruční ventil odvzdušnění - 1ks
Mosazné šrouby pro čerpadlo - 2ks
Termostatický ventil směšovač AFRISO ATM 366 (20-43°C)
-Max. převýšení: 4m
-Napětí: 220-230V / 50Hz
-Stupeň ochrany: IP44
-Korpus: litina
-Teplota kapaliny: 2°C - 120°C
-Max. pracovní tlak: (1/2/3): 3 bar / 5 bar / 6 bar
-Max. průtok - 2,4M3/H
-Třístupňová regulace energie:
1.stupeň-32W
2.stupeň-48W
3.stupeň-62W
Připojení k rozdělovači 1"
Rozteč 210mm
Do 125 m2 podlahového vytápění
Kompletní sestava:
2 okruhy 6800 Kč
3 okruhy 0 Kč
4 okruhy 7600 Kč
5 okruhů 8000 Kč
6 okruhů 8400 Kč
7 okruhů 8800 Kč
8 okruhů 9200 Kč
9 okruhů 9600 Kč
10 okruhů 10000 Kč
11 okruhů 10400 Kč
12 okruhů 10800 Kč
13 okruhů 11700 Kč
14 okruhů 12500 Kč
Foto vlastní, žádné katalogové nebo kopie z eshopu, zboží fyzicky vlastním
Doručení i na dobírku PPL/Pošta/osobní odběr
Dotazy pište nebo volejte
Brzdové čelisti OPEL CORSA A , KADETT D E
Obecné informace od výrobce:
Výrobce: PEX
průměr v mm 200.00
brzdove oblozeni s Oblozenim
Sirka 1 [mm] 29.00
tloušťka [mm]: 5
brzdovy system GM
montovací strana: zadní náprava
Skladové číslo: 03.00004
Číslo výrobce: 6.007
OE kód:
OPEL 1605592
OPEL 1605593
OPEL 1605674
Náhradní díl pasuje na modely níže uvedené:
Značka Model Typ od - do KW HP Kód motoru Karoserie Tonáž Náprava
OPEL CORSA A karoserie 1.0 02-1986 - 04-1989 33 45 10 S karoserie
OPEL CORSA A karoserie 1.2 02-1986 - 04-1989 33 45 12 NC, E 12 GV karoserie
OPEL CORSA A karoserie 1.2 02-1986 - 04-1989 40 54 12 ST karoserie
OPEL CORSA A karoserie 1.2 02-1986 - 07-1990 44 60 12 S karoserie
OPEL CORSA A karoserie 1.3 02-1986 - 04-1989 44 60 13 NB karoserie
OPEL CORSA A karoserie 1.3 02-1986 - 04-1989 51 69 13 SB karoserie
OPEL CORSA A karoserie 1.5 D 06-1987 - 04-1989 37 50 15 D (4EC1) karoserie
OPEL CORSA A Sikma zadni cast (93_, 94_, 98_, 99_) 1.0 09-1982 - 03-1993 33 45 10 S Sikma zadni cast
OPEL CORSA A Sikma zadni cast (93_, 94_, 98_, 99_) 1.2 09-1982 - 08-1990 44 60 12 S Sikma zadni cast
OPEL CORSA A Sikma zadni cast (93_, 94_, 98_, 99_) 1.2 09-1982 - 08-1990 33 45 12 NC, E 12 GV Sikma zadni cast
OPEL CORSA A Sikma zadni cast (93_, 94_, 98_, 99_) 1.2 i 09-1989 - 03-1993 33 45 C 12 NZ Sikma zadni cast
OPEL CORSA A Sikma zadni cast (93_, 94_, 98_, 99_) 1.2 N 01-1990 - 03-1993 38 52 12 NV Sikma zadni cast
OPEL CORSA A Sikma zadni cast (93_, 94_, 98_, 99_) 1.2 S 09-1982 - 02-1990 40 55 12 ST Sikma zadni cast
OPEL CORSA A Sikma zadni cast (93_, 94_, 98_, 99_) 1.3 09-1985 - 10-1989 44 60 13 NB Sikma zadni cast
OPEL CORSA A Sikma zadni cast (93_, 94_, 98_, 99_) 1.3 GL 09-1982 - 03-1993 55 75 13 S Sikma zadni cast
OPEL CORSA A Sikma zadni cast (93_, 94_, 98_, 99_) 1.3 i 09-1986 - 09-1990 44 60 C 13 N Sikma zadni cast
OPEL CORSA A Sikma zadni cast (93_, 94_, 98_, 99_) 1.3 S 09-1982 - 10-1989 51 70 13 SB S
Predam prevodovku s kodom
KSF MNG SKJ PDF NHM LJP NSA MNQ PDG LHG, KSL MNK QSS NVZ MDR NRW LHL PJT NSJ MNJ, KSM NVO LHF PDJ NHE SKM MNN NSF LWK PDM, KXG NHB QST NHQ LJQ NPD LWL PJU PXD NSV, KXH MDX SKK MNU NRX PDL NVS MDU PWW NUS, KXJ LNF PDN MSC NGY LZD PJV NUR NYP LPG, KXK LWM NSK QSU NHC PWY LTH PJW NYQ MNR, MDY PWZ NSH MSE NVZ NGV PDK NHN NSB LKW, LHE QUR NWD MKR PDH NKJ PXM NKH NGW MNM, SKL NHS LZM MSJ NHH PJX NMZ LTC MDW PXA, MDQ LHH NRY PWV NHP LZB MKP PXF NHF MSB, NGX MSD NHR LJB NWQ MNH LZK MKQ NUJ PXE, NHA LHK NRZ MRZ NGT PWX MDV NHL MNT MSF, NGU PLW NSC LZL MSA PWU PXK NHG MSG EXD, PXB LJD NUK NVY LJE NWG LJL MSH NSE NPB, NSG MNF MNL MNP NWH NNA NPC NHD PFA NWF, SRQ SZL RAP SZKD RAQ PEX LTS NWB NWE NWC, MNB SKP SLM PDR LPG NWF RAP, PDS NWA LJC PDP LZN PDQ PTM QKE PTN
Sada ramen přední náprava
sada obsahuje:
2x rameno
2 x spojovací tyč
2 x hlava / čep spojovací tyče
2 stabilizátor
pasuje na Chrysler Voyager + Grand Voyager
od roku výroby 1996 -2001 Typ „GS“
přední náprava!
pasuje na všechna vozidla
Benzin + Diesel
Výrobce : PEX-nemecký výrobce, dovoz z Nemecka
motor je kompletni plne funcni
prosim pouze volejte
mohu predat na trase Liberec Praha Most Usti nad Labem
CX7
mazda 3
33.000km
MX5
VOGE 300 AC Green ( odpočet DPH )
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 300 ccm
Výkon: 19 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 99 990 Kč
Jsou věci, které nevycházejí z módy. Jako například motocykly klasického střihu. A právě ty jsou inspirací pro retro naked 300AC. Jeho neo-retro design a dospělé proporce tvoří homogenní směs, která i zkušenému jezdci vykouzlí úsměv na tváři.
Technická data
Motor: kapalinou chlazený, jednoválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva Zdvihový objem: 292 ccm
Max. výkon: 19 kW (26 PS) při 8500 ot./min
Max. točivý moment: 23,5 Nm při 6500 ot./min Převodovka: 6 rychlostních stupňů
Pohon: řetěz
Rozměry (d x š x v) 2025 mm x 830 mm x 1135 mm Výška sedla: 780 mm
Pohotovostní hmotnost 170 kg
Objem nádrže 15 L
Pneumatiky (vpředu/vzadu) 110/70-17 | 150/60-17 Brzdy2 brzdové kotouče vpředu (300 mm) a 1 brzdový kotouč vzadu (220 mm) s Bosch ABS Odpružení (vpředu) 35 mm-Upside-Down-vidlice Odpružení (vzadu) kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin
Spotřeba / emise EURO 5 / spotřeba (l/100 km) O 3,2l; CO2 emise 74g/km
VOGE 300 AC Black ( odpočet DPH )
Rok výroby: 2023
Najeto: 1 km
Objem: 300 ccm
Výkon: 19 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 99 990 Kč
Jsou věci, které nevycházejí z módy. Jako například motocykly klasického střihu. A právě ty jsou inspirací pro retro naked 300AC. Jeho neo-retro design a dospělé proporce tvoří homogenní směs, která i zkušenému jezdci vykouzlí úsměv na tváři.
Technická data
Motor: kapalinou chlazený, jednoválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva Zdvihový objem: 292 ccm
Max. výkon: 19 kW (26 PS) při 8500 ot./min
Max. točivý moment: 23,5 Nm při 6500 ot./min Převodovka: 6 rychlostních stupňů
Pohon: řetěz
Rozměry (d x š x v) 2025 mm x 830 mm x 1135 mm Výška sedla: 780 mm
Pohotovostní hmotnost 170 kg
Objem nádrže 15 L
Pneumatiky (vpředu/vzadu) 110/70-17 | 150/60-17 Brzdy2 brzdové kotouče vpředu (300 mm) a 1 brzdový kotouč vzadu (220 mm) s Bosch ABS Odpružení (vpředu) 35 mm-Upside-Down-vidlice Odpružení (vzadu) kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin
Spotřeba / emise EURO 5 / spotřeba (l/100 km) O 3,2l; CO2 emise 74g/km
pár věcí na 740 a 240... mimo blinkry je VŠE použité, k renovaci, bez záruky..
Na 740 /1988/
- PALUBKA / budíky nabídněte
- mlhovky hranaté - originál "V700" 1016879 jedna má na sobě navíc plast.držák č. 1321998).. cena 1600,- za pár
- poklice plast. 15´ asi 6 ks - doprodej á 400,- /ks
- přední kapota /stříbrná met, několik drobných pomačkání/, - 200,-
- PLAST dvířka uzávěru benzínu /s prolisem i bez/, 100,-
- vnější zrcátko pravé i levé, 700,- /ks
- plast. lišta dveří 300,- / ks (už ani nevím na které dveře ještě jsou, změřím délky)
- blinkry: přední NOVÉ P+L? 1400,-/pár
- ZADNÍ KOMBI 740 KOMBI použité P+L 2000,-
- světla přední P+L
- sklo P-zadní boční 740 KOMBI
- - jednotlivé plecháče 14´obuté - á 300,-/ks mám asi 2ks
Na 240 sklo předního světlometu
- Dveře boční - 4 ks (ZADNÍ - NEmám) - stříbrná metalíza - nabídněte
- Přední sedačka řidiče - šedý melír - GL verze ? přidám zadní sedák poškozený 1600,-
- 2x opěrka hlavy model ˇ90/ - 1600,-
Na 240 i 740 ( B230F):
- IAC ventil použitý funkční - možno odzkoušet / 1000,- /
- ŘJ Bosch LH 2.4 - možno odzkoušet 1000,-
- 4x vstřiky použité /žluté/ - vstřikovače 4ks-Bosch 0280150762 B230F/žluté …. 1200 Kč za sadu
Odběr na Praze 5. Nabízím to i jinde a nezaručuji průběžnou aktualizaci.
V případě zájmu o fotky napište prosím na rock7@ Tel je neplatný
Originální dvouválcový naháč ze společné dílny KTM a CFMOTO! Motorka CFMOTO NK 650 je homologovaná pro řidiče skupiny A/A2.
Motor v NK650 je řadový dloválec s výkonem 45 kw a vstřikováním od BOSH. O brzdy se postaral španělský systém J.Juan s pancéřovími hadicemi, které se používají na modely motorek značky KTM.Systém ABS je od Continentalu. Tumiče jsou japonské značky KYB.
649 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuál, 6 stupňů
Tlumič zadního i předního odpružení KYB (Japan)
Pneumatiky Metzeler: Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17
Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
ABS Continental (GER)
ECU Bosch (GER)
Moderní LED osvětlení
KISKA design
Barvy - Modrá, Bílá
Technické specifikace:
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 649,3 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 60 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (BOSCH)
Výkon: 33 KW
Kroutící moment: 56 Nm při 7000 ot
Zapalování: ECU
Přenosu: 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice (V), kyvné rameno (h)
Brzdy: dual kotouč O 300 mm (v), O kola 240 mm (h); J. Juan
Ráfky: 3,5x17MT (v), 4,5x17MT (h)
Pneumatiky: 120/70 ZR 17 (v), 160/60 ZR 17 (h)
Délka: 2120 mm
Šířka: 780 mm
Výška: 1100 mm
Výška sedáku: 795 mm
Světlá výška: 150 mm
Poloměr otáčení: 5,4 m
Nádrž: 17 l
Hmotnost: 206 kg
AKČNÍ CENA PLATÍ NA SKLADOVOU V MODRÉM PROVEDENÍ NA PRODEJNĚ V ČTYŘKOLKY BAVOROV
Řidičské oprávnění skupina A.
ZÁRUKA 5 LET.
Inzerát platí do smazání! po dohodě dovezu až k Vám a vyřídím přihlášení na úřadě.
Při zájmu pouze volejte- 683180
Prodám nádhernou motorku CFmoto 650 nk - vlastně stejné jako Kawasaki ER6 , Versys , dovoz Rakousko - nová STK, najeto pouze 1600km - stav nové motorky. rok 2015.
Originální dvouválcový naháč ze společné dílny KTM a CFMOTO!
Kvalitní a cenově dostupný motocykl. Motor s řadovým dvouválcem s výkonem 45 kW, němckým vstřikováním BOSH, japonské tlumiče KYB, premiový brzdový španělský systém J. Juan s pancéřovanými hadicemi (stejné brzdy jako modely KTM), ABS od Continentalu a skvěle hodnocené pneumatiky Metzeler Roadtec.
649 cc 8-ventilový řadový dvouválec, DOHC, kapalinou chlazený
Převodovka manuál, 6 stupňů
Tlumič zadního i předního odpružení KYB (Japan)
Pneumatiky Metzeler: Přední: 120/70 R17 Zadní: 160/60 R17
Duální přední 300 mm kotoučové brzdy J. Juan (Španělsko)
Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
ABS Continental (GER)
ECU Bosch (GER)
Moderní LED osvětlení
KISKA design
Barvy - Modrá, Bílá
Technické specifikace:
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 649,3 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 60 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (BOSCH)
Výkon: 45 kW (61 koní) @ 9000 rpm
Kroutící moment: 56 Nm při 7000 ot
Zapalování: ECU
Přenosu: 6 rychlostí
Odpružení: přední vidlice (V), kyvné rameno (h)
Brzdy: dual kotouč O 300 mm (v), O kola 240 mm (h); J. Juan
Ráfky: 3,5x17MT (v), 4,5x17MT (h)
Pneumatiky: 120/70 ZR 17 (v), 160/60 ZR 17 (h)
Délka: 2120 mm
Šířka: 780 mm
Výška: 1100 mm
Výška sedáku: 795 mm
Světlá výška: 150 mm
Poloměr otáčení: 5,4 m
Nádrž: 17 l
Hmotnost: 206 kg
Video-
možnost výměny - protiúčtu
Možnost dopravy na vaši adresu.
Nabízíme půjčení techniky pro hutnící, bourací a nivelační práce
Rotační laser samonivelační BOSCH, přijímač, lať a stativ
- Pracovní rozsah bez přijímače: 20 m
- Pracovní rozsah s přijímačem: 400m
- Přesnost nivelace: ± 0,08 mm/m
CENA: 600 Kč/den
- vratná kauce 5 000 Kč
Optický nivelační přístroj BOSCH
- Pracovní rozsah: 60 m
- Přesnost nivelace: 3 mm na 30 m
- Zvětšení: 20 x
CENA: 300 Kč/den
- vratná kauce 2 000 Kč
Bourací kladivo AB 1900:
- síla úderu 60J
- hmotnost 16,5kg
- napájení 230V
CENA: 350 Kč/den
- vratná kauce 2 000 Kč
Vibrační pěch VS 1000:
- Velikost stopy pěchu: 310 x 300 mm
- Počet rázů: 600 - 700 /min.
- Hutnící síla: 10 kN (1.000 kg)
- Hloubka hutnění: 40 - 60 cm
- Celková hmotnost: 78kg
CENA: 400 Kč/den
- vratná kauce 5 000 Kč
Vibrační deska HP 2200:
- Rozměr desky: 550 x 440 mm
- Odstředivá síla: 25000 N
- Hloubka hutnění: 35 cm
- Vibrační údery: 4200 úd/min
- Celková hmotnost: 102 kg
Skládací rukojeť, guma pro dlažbu, pojezdové kolečko
CENA: 450 Kč/den
- vratná kauce 5 000 Kč
Přívěsné vozíky 750kg - 1600kg již od 300kč/den
Provozujeme půjčovnu minibagrů, techniky a přívěsných vozíků.
Více na
Provozovna Hostěrádky-Rešov
Újezd u Brna, Slavkov u Brna, Křenovice, Brno, Krumvíř, Klobouky u Brna, Židlochovice, Rousínov.
Prodám starší a funkční pračku BOSCH Maxx7. Spíš na díly - "slyšet buben".
Ovládací panel 800 kč
Motor 800 Kč
Dveře 300 Kč
Tlumiče -200
Čerpadlo - 300
Topné těleso – 400
Další komponenty..
Dohoda možná.
Prodám díly z tohoto vozu
Rok výroby 2002 ; 2.0 HDI 79kw
Kód motoru RHS
Chybí katalizátor
Už není: všechny dveře,oba přední blatníky, karoserie, př. nápravnice, ramena, posilovač brzd, řídící jednotka motoru s bsi,
Motor nastrojený 5000,-
Včetně čerpadla a vstřikovačů,bez turba,jezdilo pěkně, najeto cca 260000
Převodovka xxx
Alternátor xxx
Startér 1200,-
Vstřikovač Bosch 1000,-kus
Čerpadlo Bosch 1500,-
PŘ.KAPOTA xxx
TURBO xxx
PŘ.SVĚTLO xxx
PŘ.NÁRAZNÍK xxx
PŘ.BLATNÍK xxx
PŘ.ČELO 500,-
PŘ.SKLO prasklé
AIRBAG 300,- KUS,
CHLADIČ 500,-
ŘÍZENÍ komplet i s čerpadlem 1200,-
VÝVĚVA BRZD 500,-
DVEŘE xxx
SKLO DVEŘÍ xxx
ZRCÁTKO 400,-
EL.STAHOVAČKA 500,-
VENTILÁTOR TOPENÍ 500,-
Mechanizmus STĚRAČŮ 500,-
BUDÍKY 500,-
SPÍNACÍ SKŘÍŇKA + KLÍČ 1000,-
VÍKO KUFRU SE SKLEM xxx
Z.SVĚTLO 400,-
Z.NÁRAZNÍK xxx
PŘ.NÁBOJ KOLA (TĚHLICE) 500,- POLOOSA 500,-
Předni tlumiče s pružinou a uložením - nové 2000,- pár
PŘ.RAMENO není
Brzdič přední 300,-
Brzdič zadní 500,-
Zadní náprava 1000,-
Zadní brzdové kotouče+destičky-zánovní 800,-
Zadní pružiny 600,-
Podávací čerpadlo 500,-
Plechové disky R15 i R16
A mnoho dalších dílů
Ceny nejsou pevné, možná dohoda
Množstevní slevy
CFMOTO 300 SR - skladem v Praze
Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem: 292,4 ccm
Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka
Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock
Brzdy: kotouč Ø 292 mm čtyřpístkový (p), Ø 220 mm (z); J. Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT
Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h)
Délka: 2010 mm
Šířka: 750 mm
Výška: 1080 mm
Výška sedáku: 780 mm
Světlá výška: 135 mm
Poloměr otáčení: 4,7 m
Nádrž: 12 l
Hmotnost: 165 kg
CFMOTO 300SR
CFMOTO 300SR je pokračováním precizního výrobního plánu výrobce a zároveň dalším modelem v nabídce společnosti Journeyman CZ. Žádný experiment, ale profesionálně dotažený koncept do sériové výroby. CFMOTO 300SR je model, na jehož vývoji pracovali inženýři a designéři z různých kontinentů a dnes vám můžeme představit model, který je ve své třídě užitkovostí, designem, cenou a vlastnostmi na světové úrovni. Je to zároveň stroj, který nese v sobě množství komponentů a technologií od světově uznávaných dodavatelů.
CFMOTO 300SR. Zkratka "SR" znamená Sport Racing, ale máte před, či spíše pod sebou, motocykl pro užívání na každý den. A i když tak vypadá, není to okruhový nástroj na dramatické nahánění setin sekund na okruhu.
Za jedinečným designem stojí tentokrát italské design studio Modena 40, pod vedením zkušeného španělského designéra Carles S. Martiho (mj. se podílel na designu motocyklů MV Agusta). Obě světelné LED rampy jsou jako celky projektovány s důrazem na vysoký světelný a zároveň estetický výkon a tím nabízejí zvýšenou bezpečnost v provozu přes den i v noci. Světelná technologie navazuje na zcela nový přístrojový panel typu TFT (5,5 "), který nabízí dva módy zobrazení SPORT a ECO. Jas obrazovky se automaticky přizpůsobuje intenzitě vnějšího světla a pokud jste uživatelem komunikační sady v přilbě, váš smartphone si můžete spárovat s TFT displejem, přičemž tlačítka displeje vám umožní hovor přijmout, či ukončit.
Vaším skvělým společníkem při jízdě bude skvěle výkonově naladěný motor, který vás i díky silnému točivému momentu v provozu udrží přesně tam, kde potřebujete. Kontrolované zrychlení zajišťuje vstřikování BOSCH, které má za úkol optimální spalování i maximální výkonnostní účinnost vstřikovaného paliva. Tomu je přizpůsobeno i sací potrubí a spalovací komora, což má za účinek maximum dodávaného výkonu při minimální spotřebě. Aby motor šlapal hladce, o to se stará vyvažovací hřídel jakož i technika DOHC, tedy dvojitá vačka. Výsledkem je citlivý projev výkonu ve vysokých otáčkách. Zajímavostí je i tepelně-izolační vrstva na povrchu pístu, která minimalizuje tření pístu ve válci, tím snižuje chlazení a zároveň napomáhá k úspoře paliva při nejlepší účinnosti spalování. A nakonec hlava válce je vybavena technologií