bolt recenze řidičů - strana 16
Počet nalezených inzerátů BOLT RECENZE ŘIDIČŮ: 1000 - strana 16
Hledáte stabilní zaměstnání? Máte oprávnění řídit nákladní vozidla a zároveň máte zkušenosti na pozici skladníka?
Na hlavní pracovní poměr do společnosti AGEL Servis a.s. hledáme kolegu či kolegyni na pozici ŘIDIČ - SKLADNÍK.
Jedná se o kumulovanou funkci řidiče nákladních vozidel (průměrné stáří do 3,5 let) a skladového manipulanta v systémem řízených skladovacích prostorech.
Požadujeme po Vás:
řidičský průkaz skupiny C - cestovat budete v rámci Moravskoslezského kraje,
profesní průkaz,
potvrzení o platném školení řidičů,
digitální karta řidiče,
psychologické vyšetření pro řízení vozidel nad 7,5t,
výpis bodového hodnocení řidiče (ne starší než 1 měsíc),
výpis z trestního rejstříku (ne starší než 1 měsíc).
Další schopnosti a dovednosti, které byste měli mít:
schopnost aktivního, samostatného jednání,
vstřícné chování a vystupování,
pracovitost, spolehlivost a odpovědnost,
průkaz na VZV (výhoda),
znalost zdravotnického materiálu (výhoda),
základní znalost práce na PC.
Výhody a benefity, které Vám nabídneme:
jednosměnný provoz (pondělí až pátek),
práci na plný úvazek,
5 týdnů dovolené,
příspěvek na stravování,
příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění,
a mnoho dalšího v rámci našeho propracovaného systému firemních benefitů.
Nástup:
ihned či dohodou
Místo výkonu práce:
Třinec tel. 772 304
- Tyto chytré opakovaně použitelné chladící šátky byly standardní záležitostí pro jednotky působící v Iráku a Afghánistánu a od té doby se staly velmi populárními na civilním trhu. Uplatnění naleznou nejen u turistů, ale i řidičů nebo třebas kuchařů.
- Jednoduchý, ale vysoce účinný produkt chlazení těla, který funguje odpařováním. Ponořením do čisté vody po dobu přibližně 15-25 minut umožňuje polykrystalům absorbovat a zadržovat velký objem vody. Při nošení se zadržená voda vypařuje a odvádí tělesné teplo, čímž vytváří chladivý efekt.
Chladicí účinek lze zvýšit nachlazením v ledničce nebo chladničce. Vydrží až 3 dny chladit.
- Nekonečně opakovaně použitelné jednoduše namočením do vody
Incomingová agentura Prague Bus Tours, patřící do skupiny Vega Tour, zajišťuje pro jednotlivce i skupiny prohlídky Prahy a výlety do nejzajímavějších turistických destinací v České republice.
Co vás čeká
• vyřizování objednávek standardních výletů
• zadávání úkolů & koordinace činností
průvodců a řidičů
• zastřešení denního provozu CA
• logistika dopravy a svozových vozů
• pracovní doba je v režimu krátký/dlouhý
týden
Požadujeme
• komunikativní znalost AJ
• perfektní organizační schopnosti
• schopnost samostatného rozhodování
• časovou flexibilitu (tým zajišťuje provoz CK 365 dní v roce).
• příjemné vystupování a Tvými silnými stránkami jsou spolehlivost, pečlivost, schopnost zachovat profesionální přístup za všech okolností
• jsi ochotný/á učit se novým věcem a přijímat změny
• vystudoval/ jsi alespoň střední školu
Nabízíme
• smlouvu na hlavní pracovní poměr
• plné zaškolení – není třeba se bát. Naučíme Tě vše potřebné
• získání zkušeností z různých oblastí cestovního ruchu. Možnost podílet se na tvorbě nových produktů a výletů. Po zapracování zkušenost s vedením menšího týmu
• možnost kariérního i platového růstu
• neformální pracovní prostředí v klidné části Prahy a nových kancelářích
• přátelský kolektiv
• Cafeterie, Multisport karta, sick days, interní vzdělávání, slevy na služby skupiny Vega Tour (cestování, zájezdy,…) atd.
• využití angličtiny na denní bázi
• nadstandardní platové podmínky
Bankovka Gábrišovka 60 korún Československých emise 200 ks
Velorex a vřídlo Karlovy Vary odkazující na známý film "Vrchní prchni"
Bankovka v kvalitě N (UNC) série MG "anulát" (MG 00000)
mince v kvalitě proof ze série Na Kolech 2023 emise 1500 ks
Tříkolka Velorex 16/350, která vznikla jako jednoduchý a dostupný dopravní prostředek kombinující výhody motocyklu a automobilu, se stala doslova kultem. Hold jí vzdává sedmnáctá stříbrná mince České mincovny z cyklu Na kolech.
Ve 40. letech 20. století začali bratři František a Mojmír Stránští pracovat na projektu jednoduchého vozítka, které by na rozdíl od motocyklu chránilo posádku před rozmary počasí. Prototyp motorové tříkolky s krytou kabinou vznikal například ze součástek jízdních kol, která František opravoval ve své živnosti. Plechová karoserie dělala velký hluk, což se konstruktérům nelíbilo, a tak přišli s neotřelým řešením – trubkový rám potáhli koženkou z PVC. V nelehkých poválečných letech se nedařilo získat povolení pro výrobu, ale celý projekt zachránila myšlenka označit vozítko jako dopravní prostředek pro invalidy. Tříkolka dostala jméno Oskar, které bylo přesmyčkou zkratky „kára na ose“, a v roce 1951 s velkým úspěchem vstoupila do sériové výroby. Název Velorex – latinsky „král kol“ – se objevil až v roce 1954. Přelomovým se pak stal rok 1963, který přinesl zásadní modernizaci v podobě nového motoru. Od té doby vznikalo ročně přes tisíc kusů modelu Velorex 16/350. Vozítko bylo živé – konstrukční rychlost dosahovala 85 km/h –, ale nepohodlné a nepatřilo k nejbezpečnějším. Do zatáček museli řidiči jezdit velmi citlivě. Dvoumístný interiér byl stísněný, vyplněný hlukem motoru a zimou. Zájemce však za tříkolku zaplatil pouhou čtvrtinu toho, co by dal za klasický automobil. Navíc k řízení Velorexu stačilo mít jen řidičský průkaz na motocykl. Po dvaceti letech koncepce zastarala a v roce 1971 byla produkce definitivně ukončena. Ikonické vozítko, které se stalo terčem vtipů, si vysloužilo řadu nelichotivých přezdívek – hadrák, splašené trubky či prchající stan. Avšak zatímco v minulosti si ho většina řidičů pořizovala z existenčních důvodů, dnes je pro své šťastné majitele milovaným a neocenitelným symbolem osobitého životního stylu.
Reverzní straně mince, která je dílem medailéra MgA. Martina Daška, vévodí vyobrazení Velorexu 16/350 ze tříčtvrtečního pohledu. Doplňkovým motivem reliéfu jsou stopy tří pneumatik. Protože mince České mincovny vycházejí v licenci zahraničního vydavatele, kterým je ostrov Niue, nese averzní strana jeho nezbytné náležitosti – státní znak, nominální hodnotu 1 DOLLAR (NZD) a rok emise 2023. V návaznosti na název sběratelského cyklu je obvod averzu tvořen výsečemi kol různých dopravních prostředků.
Nedílnou součástí mince je výpravné balení v podobě leporela, které obsahuje doprovodný text a dobové fotografie.
Dobrý den, nabízím zde moje BMW e91 330 XDrive o výkonu 170kw v kombinaci s automatickou převodovkou a pohonem 4x4
- Rok výroby:2005
- Stav km:309 xxx
- Barva: Šedá
- Pohon: 4x4
- Motorizace: 3.0 170kw
- Palivo: nafta
- Počet míst: 5
- Platnost STK: 23
Něco málo z výbavy -
Panorama ,ABS, protiskluzový systém ASR, automatická klimatizace, deaktivace airbagu spolujezdce, palubní počítač ,mlhovky, multifunkční volant, nastavitelný volant, palubní počítač, parkovací senzory , CD měnič, CD přehrávač, velká navigace, příprava na Bluetooth , dvouzónová klimatizace, el. okna, el. zrcátka, automatické zatmavení zrcátek , vyhřívání sedaček, senzor dešťový, senzor opotřebení brzdových destiček, senzor stěračů, senzor světel, xenony, senzor tlaku v pneumatikách,tempomat, venkovní teploměr, vyhřívání zadního okna, řazení pod volantem, ostřikovače světel, příplatkové audio, vše z výbavě dodám do fotek..
Něco o autě -
Auto s nejlepším motorem ,je teprve zajetý a pořád šlape jak hodinky , není to žádný líný ani vylítaný motor .
Na autě se momentálně dělaly nové přední tlumiče včetně uložení ,kotvy na parkovací brzdě,přední ramena a přední brzdy .
Je tam nový přední nárazník ,auto má ťukance od šikovných řidičů co neumí vylejzat z auta a zadní nárazník je škráblej od nějakého umělce ,na levém boku u zadních dveří je lehká promáčklina
Jsou tam dvě závady - modul mpm přestal fungovat ,otázka pár tisíc.
A potom zadní stěrač , motůrek běží ale jak se vnitřek obrousil tak se nepřetočí.zadní okno nepoužívám tak jsem to vůbec neřešil .
Na Jakékoliv dotazy rád odpovím ,určitě na něco zapomenu napsat tak se ptejte
Cena je 145 000 o ceně jsem ochoten jednat
Automatické vyhodnocení legislativy a údajů z karty řidiče a tachografů bez potřeby počítače
cena nového 12 000+ kč
S tímto zařízením nepotřebujete kupovat drahý software pro vyhodnocování dat! Zařízení stahuje karty řidičů i tachografy (včetně těch nejnovějších) a má v sobě software pro vyhodnocování dat. Žádné měsíční nebo roční poplatky, vše v jednom zařízení za jednotnou cenu!
Nabízíme Vám k pronájmu pěkný pozemek o výměře 1.000m2 (možno i více) u obchvatu v Havlíčkově Brodě, pozemek je vhodný pro komerční účely, například k vybudování autobazaru, či jiné obdobné prodejny, která se bude orientovat převážně na venkovní prodej, u pozemku natažena voda, kanalizace a elektřina, veškeré sítě se dají po domluvě připojit například na prodejní buňku, kterou lze na pozemku umístit, oplocení pozemku je také možné.
Pozemek se nachází u velmi využívaného obchvatu, přes který bude jezdit většina řidičů kteří budou přijíždět od Kolína na Jihlavu nebo Svitavy a obráceně a pod pozemkem se nachází hojně využívaná samoobslužná myčka.
Prodám 3 ks knížek, altlas ČSSR, učebnice řidičů motocyklů a skútrů a elektrická zařízení osobních automobilů. Cena dohromady je 600 Kč, vyzvednutí v Hradci Králové nebo poštou, ale platba předem.
Prodám cafe racer, základ byla Yamaha YZF750r 1998, Japonská verze=vyšší výkon! (přes 70kw) Motorka jede jak z praku, nemá problém vyrovnat se se Suzuki Gsxr 1000. Technická do roku 2024, motorka je pojízdná po výměně svíček.
Motorka byla mnou položená v cca 15km/h. Jeden malý škrábanec na rozleštění, jeden trošku hlubší( v případě zájmu zašlu foto ). Dále to klasicky odnesly blinkry, řadička a stupačka. Zrcátka i řadička na motorce jsou, zbytek je k motorce. Po domluvě mohu dodělat. Na motorce je namontované nové přední LED světlo. Motorka vypadá krásně, až na tyto neduhy je v dobrém stavu. Prodávám z důvodu bezohledných řidičů na silnici. :D
Preferuji výměnu za enduro na papírech. Nebo nějakého veterána(klidně bez TP) dohoda možná
Dále možná výměna za e34, e39, e46, w124, w123 či nějaký offroad
Kamera do auta Xmartian Dc1 disponuje kompaktními rozměry, díky kterým se řadí mezi ty nejmenší kamery na trhu vůbec, GPS záznamem a WiFi připojením. Díky své velikosti neomezuje zorné pole řidiče a s vychytaným magnetickým držákem je manipulace s kamerou učiněná radost. Díky pokročilému snímači poskytuje kamera jasný a kvalitní obraz v rozlišení FullHD ve dne i v noci. Toto rozlišení Vám zaručí perfektní zachycení všech potřebných detailů, jakými mohou být dopravní značky, obličeje řidičů a SPZ vozidel.
G-Senzor zaručí uzamčení záznamu v případě dopravní nehody, takže se nemusíte obávat náhodného přemazání.
Technické detaily
Rozlišení: 1920x1080 px, Full HD
Úhel snímání: 150°
Displej: 2,0 palce, IPS
Ostatní: WiFi, GPS záznam, G-Senzor, Pohybový senzor, aplikace pro mobilní telefony, magnetický držáknapájecí adaptér
Podpora microSD karet až do velikosti 128 GB
Prodej i na eshopu:
Sada parkovacích senzorů je velmi užitečná při couvání. V sadě radarového senzoru automobilu je bzučák, který vydává zvuky, aby upoutal pozornost řidičů pro bezpečnější řízení. Malý design parkovacího senzoru, menší poškození vašeho vozu.
Hledáte do svého auta spolehlivou černou skříňku? Autokamera TrueCam je nejmenší palubní kamera, jakou jsme dosud vyrobili. Přesto v sobě má všechny důležité funkce, které pomohou váš vůz ochránit na cestách i na parkovišti. Její hlavní předností je kvalitní záznam ve Full HD 1080p a minimální rozměry. Detaily jako SPZ nebo tváře chodců a řidičů budou vždy rozeznatelné a zároveň si kamery nikdo nevšimne – nemusíte se tak bát nechávat ji ve vozidle.
Revoluční je i způsob uchycení kamery v autě. Poprvé jsme použili námi vyvinutý magnetický držák s integrovaným nabíjením. Díky němu je každodenní připevnění kamery ještě snazší a rychlejší. S nejpraktičtějším upínacím systémem můžete ihned vyrazit.
Připevnění maximálně zjednodušuje unikátní magnetický držák, který uchytíte na sklo. Do něj pak kameru v mžiku zacvaknete a stejně snadno ji odnesete s sebou. Nabíjecí kabel vůbec neřešíte, protože je integrovaný do samotného držáku. Kamera se po připnutí začne nabíjet automaticky.
Přídavný GPS modul (součástí balení)
Pokud chcete záznam obohatit o geoznačku a rychlost jízdy, pořídíte si tento model s GPS přijímačem. Rychlost jízdy můžete napevno zobrazit ve videu a vyhnout se tak spekulacím, zda jste při nehodě nebo jiné nepříjemné situaci nejeli příliš rychle. Nahraná data lze zobrazit v Google Maps, takže si můžete prohlédnout, kde všude vaše auto bylo.
Po jednom diteti, ale ma praskle celni sklo a o obrubniky oparkovana kola. Nicmene plne funkcni, akumulatory jsem kupoval nove vloni na jare. Vcetne dalkoveho ovladani a nabijecky.
HECHT 51117 je akumulátorem poháněné jednomístné autíčko pro děti od 3 do 8 let. Se svým sportovním vzhledem se jistě stane oblíbeným zdrojem zábavy malých řidičů.
Energie je uskladněna ve dvou akumulátorech 6V /4 Ah. O pohon se starají dva 15W motory nezávisle pohánějící zadní kola, tím je zajištěna dobrá prostupnost terénem. Rychlost autíčka je v závislosti na zatížení a terénu 3-5 km/h, součástí je i dálkové ovládání (vysílačka), se kterým můžete pomoci s řízením i menším dětem, které jestě samy nejsou schopny plně autíčko ovládat. Terén a zatížení rovněž ovlivní i dobu provozu na jedno nabití, která je v průměru 1- 2 hodiny. S dodávanou nabíječkou jsou akumulátory plně nabité za 8-12 hodin.
Tříkolka Velorex 16/350, která vznikla jako jednoduchý a dostupný dopravní prostředek kombinující výhody motocyklu a automobilu, se stala doslova kultem. Hold jí vzdává sedmnáctá stříbrná mince České mincovny z cyklu Na kolech.
Ve 40. letech 20. století začali bratři František a Mojmír Stránští pracovat na projektu jednoduchého vozítka, které by na rozdíl od motocyklu chránilo posádku před rozmary počasí. Prototyp motorové tříkolky s krytou kabinou vznikal například ze součástek jízdních kol, která František opravoval ve své živnosti. Plechová karoserie dělala velký hluk, což se konstruktérům nelíbilo, a tak přišli s neotřelým řešením – trubkový rám potáhli koženkou z PVC. V nelehkých poválečných letech se nedařilo získat povolení pro výrobu, ale celý projekt zachránila myšlenka označit vozítko jako dopravní prostředek pro invalidy. Tříkolka dostala jméno Oskar, které bylo přesmyčkou zkratky „kára na ose“, a v roce 1951 s velkým úspěchem vstoupila do sériové výroby. Název Velorex – latinsky „král kol“ – se objevil až v roce 1954. Přelomovým se pak stal rok 1963, který přinesl zásadní modernizaci v podobě nového motoru. Od té doby vznikalo ročně přes tisíc kusů modelu Velorex 16/350. Vozítko bylo živé – konstrukční rychlost dosahovala 85 km/h –, ale nepohodlné a nepatřilo k nejbezpečnějším. Do zatáček museli řidiči jezdit velmi citlivě. Dvoumístný interiér byl stísněný, vyplněný hlukem motoru a zimou. Zájemce však za tříkolku zaplatil pouhou čtvrtinu toho, co by dal za klasický automobil. Navíc k řízení Velorexu stačilo mít jen řidičský průkaz na motocykl. Po dvaceti letech koncepce zastarala a v roce 1971 byla produkce definitivně ukončena. Ikonické vozítko, které se stalo terčem vtipů, si vysloužilo řadu nelichotivých přezdívek – hadrák, splašené trubky či prchající stan. Avšak zatímco v minulosti si ho většina řidičů pořizovala z existenčních důvodů, dnes je pro své šťastné majitele milovaným a neocenitelným symbolem osobitého životního stylu.
Reverzní straně mince, která je dílem medailéra MgA. Martina Daška, vévodí vyobrazení Velorexu 16/350 ze tříčtvrtečního pohledu. Doplňkovým motivem reliéfu jsou stopy tří pneumatik. Protože mince České mincovny vycházejí v licenci zahraničního vydavatele, kterým je ostrov Niue, nese averzní strana jeho nezbytné náležitosti – státní znak, nominální hodnotu 1 DOLLAR (NZD) a rok emise 2023. V návaznosti na název sběratelského cyklu je obvod averzu tvořen výsečemi kol různých dopravních prostředků.
Nedílnou součástí mince je výpravné balení v podobě leporela, které obsahuje doprovodný text a dobové fotografie.
Redukuji svou sbírku staré automoto literatury a tohle mám nějak navíc. Většina knih jsou na svůj věk ve velmi pěkném stavu. Některé knihy mají i přílohu. Knihy mohu zaslat. V případě zájmu volejte, pište SMS nebo mail.
Mám tyto knihy:
Automobily Žiguli, Lada - 250 Kč
VAZ 2101 - 250 Kč
Rukověť automobilového provozu - 250 Kč
Učebnice předpisů silničního provozu (starší, rudá) - 200 Kč
Vedle řidiče - 250 Kč
Pneumatiky a jejich údržba - 250 Kč
Rukověť pro řidiče motorových vozidel (1955) - 250 Kč
Rukověť pro řidiče motorových vozidel (větší) - 250 Kč
Rukověť pro řidiče motorových vozidel (menší) - 250 Kč
Zápisník motoristy (2x) - 200 Kč/kus
Príručka pre automobilistov - 250 Kč
Informátor motoristu s automapou - 250 Kč
Základní příručka řidičů motorových vozidel - 250 Kč
Ceník práce při údržbě a opravách osobních automobilů RENAULT 4CV, RENAULT R8, SIMCA ARONDE, FIAT 600 C/D (1969) - 400 Kč
Sbírka zákonů Československé socialistické republiky (1966) - 50 Kč
Vyhláška č.80, č.82 - 200 Kč
Učebnice předpisů silničního provozu (novější, modrá) - 200 Kč
Poruchy pneumatik (rok 1958) - 200 Kč
Akumulátory motorových vozidel (šedá) (2x) - 200 Kč/kus
Autopohádky (Jiří Marek) - 100 Kč
Před volantem-Itálie! (Vlastimil Maršíček) - 100 Kč
Svět motorů ročenka 1965 (cca 160 stran) - 150 Kč
Autokompas - 200 Kč
Fráze pro projednávání dopravních přestupků s cizinci - 300 Kč
Historie automobilu (nesvázáno, chybí pár stran) - 100 Kč
Obrazová příloha (Škoda 105, JAWA 634, doprava paliva, podvozek automobilu, aj..) - 100 Kč
Automobilista v neobvyklých situacích - 150 Kč
Údržba a opravy automobilů Škoda Favorit, Forman, Pick up - 200 Kč
Údržba, opravy a seřizování automobilů Mosvič 408, 412, 426, 427, 433, 434 - 200 Kč
Dále mám kompletní Světy motorů, nesvázané, od roku 1956 až do roku 1972 (1000 Kč/ročník) a 10 kusů časopisu Motoristická současnost z té doby, což je příloha Světa motorů - čtvrtletník (150 Kč/kus).
Enduro již nejezdím. Jeté pouze dvakrát, jako nové.
Popis vyrobce:
Gaerne SG12 jsou přísně testované crossové boty vybavené kloubovým systémem „Dual Stage Pivot“, který chrání kotník ve dvou krocích, a to jak před kompresí, tak překroucením. Boty mají anatomicky tvarovanou úzkou ochranu nohou, která poskytuje jak ochranu proti nárazu, tak tlumení nárazů. Šířku lze snadno nastavit, aby vyhovovala většině řidičů. Podrážky bot SG-12 mají nový design a jsou vyrobeny z pryžové gumy „Dual Composite“ odolné proti nárazům, díky které jsou Gaerne podrážky slavné po celém světě.
- Dual Stage Pivot System - kloubový dvoustupňový systém patentovaný pro Gaerne a zajišťuje správný anatomický pohyb kotníku a chrání před torzními a kompresními zraněními
- První kloub poskytuje silnou a stabilní výztuž vnitřního prostoru, zatímco druhý kloub dává pružný a správný pocit pro nohu v jízdní poloze. Klouby se v případě nehody zablokují a zabraňují jak torznímu, tak kompresnímu poškození a přispívají k vlastnostem boty absorbující nárazy
- Vybaveny „Grip Guard“ ze silné gumy, která poskytuje výjimečnou přilnavost na motocyklu a nabízí tepelně odolnou ochranu uvnitř
- Ochrana nohou vyrobená z anatomicky tvarovaného termoplastu poskytuje dokonalou přiléhavost a odolnost proti nárazům - vyjmutím tří šroubů lze šířku prostoru rozšířit, aby vyhovovala větším chráničům nohou nebo kolen
- Boty SG-12 jsou vybaveny čtyřmi lehkými přezkami, které jsou připevněny nastavitelným popruhem
- Horní část bot je vyrobena z nového švýcarského prodyšného materiálu zvaného Acronos. Damašek je extrémně pružný a má perfektní konstrukci, aby zabránil písku a špíně vniknout dovnitř
- Obuv je potažena „Gaerne Memory Cell Foam“, která poskytuje pohodlný pocit a odolnost
- Chrániče jsou navrženy tak, aby absorbovaly nárazy a chránily před kompresí
- Aktualizované SG12 mají vylepšené uchycení se spodní, užší tvarovanou částí špičky, která dává vylepšený pocit a kontakt s řadicí pákou a stupačkami
- Celá přední část chodidla je pokryta novým plastovým materiálem, který je lehčí a poskytuje větší pohodlí a pocit kontroly
- Podrážky SG-12 mají nový vzhled a jsou vyrobeny z pryžové gumy „Dual Composite“ odolné proti nárazům
- Vložky jsou speciálně navrženy pro správné podepření chodidla. Podešev má nový materiál absorbující nárazy a přední část podešve byla navržena tak, aby poskytovala co nejlepší větrání
GPS navigační systém s velkou obrazovkou 7" .Nainstalován nejoblíbenější navigační softwarem iGO Primo Truck, vhodný pro kamiony a autobusy ,dále lze použít pro dodávky , karavany i osobní vozy, aktuální mapy celé Evropy 2022, POI body pro kamiony, nastavení profilu nákladního vozidla či autobusu nebo karavanu, nastavení počtu řidičů, doby odpočinku, volba druhu nákladu atd. Aktualizace map je zdarma!Navigace je v TOP stavu, stáří 6 měsíců. Předvedu , vysvětlím. Cena 4590,-Kč. Inzerát platí do smazání.
Stav - zánovní.
Doprava dle domluvy od 99,- Kč i na dobírku.
Platba předem pouze za poštovné.
Střešní nosiče Prorack s technologií redukce hluku Whispbar ™ vyvinuté leteckým inženýrem - jsou ve tvaru křídla, čímž je snížen aerodynamický odpor na minimum. Nosiče Prorack vlastní mnoho významných patentů, proto ani významní konkurenční výrobci nedosahují kvalit a hlučnosti těchto nosičů. To znamená při jízdě minimální hlučnost nosičů při jakékoliv rychlosti vozu a také minimální vliv na spotřebu oproti ostatním konkurenčním střešním nosičům. Srovnávací testy ve větrném tunelu prokázaly hlučnost nižší až o 70% (!) ve srovnání s jinými nosiči s aerodynamickým tvarem. Kromě tvaru nosiče má velký podíl na odstranění hlučnosti i permanentní zakrytí T-drážky z její vnitřní strany (u konkurenčních produktů musíte gumu zakrývající T-drážku před použitím příslušenství odstranit!) . Při montáži příslušenství tak není nutno odstraňovat zakrytí T-drážky, pouze ho prstem lehce zatlačíte dolů. Zaručeně tak měkkou krycí gumu neztratíte ani nezapomenete. Drážka zůstává zakrytá po celé délce bez ohledu na to, zda na nosičích máte namontované nějaké příslušenství nebo ne. Jízda s odkrytou drážkou totiž způsobuje nepříjemné pískání.
Tento model se umisťuje mezi podélné střešní nosiče (podélníky), díky tomu téměř vůbec nezvyšuje výšku auta. Nejen že po estetické stránce vypadají výborně, ale pro mnoho řidičů jsou řešením v případě, kdy se nemohou dostat autem do garáže bez toho, aby museli sundat střešní box.
Přednosti nosičů Whispbar pro tento vůz:
• nehlučný
• téměř nulový vliv na spotřebu auta
• standardně uzamykatelný
• jednoduché uchycení na auto
• model mezi podélníky
• rychloupínací T-drážka s vnitřním krytím
zdravím prodávám úplně novou spojku od německé značky LUK a to je celkem kvalitní. Důvod prodeje auto už neexistuje mělo autonehodě paní mi nechtěně nedala přednost a dokonce pro hodně řidičů problém přednost z prava. Tak ať tu zbytečně se na spojku neprasi tak půjde úplně nová stojí 1500,- nabízím 800,-