blok motoru - strana 15
Počet nalezených inzerátů BLOK MOTORU: 1000 - strana 15
Opravený blok motoru 2.2 E4 pro motory Ducato, Transit, Jumper
4HV,4HU,P8FA,P8FB,QVFA,PGFB,SRFA,SRFB,QWFA,4HM
- válce jsou honovány na písty +0,50mm !
Možno dodat i sadu pístů
Součásti balení jsou nové šrouby hlavního uložení klikové hřídele
Cena výměnným způsobem: 11 164,- Kč
Cena výměnným způsobem s písty: 19 164,- Kč
Opravený blok motoru s písty pro motory BMW N57D30 190/230kW.
Číslo OEM: 11112359841
Součástí dodávky jsou nové šrouby hlavního uložení a nové gufera v bloku + krytu rozvodů, který je také součástí.
Cena výměnným způsobem: 50 000,- Kč
Cena bez vrácení starého dílu: 70 000,- Kč
Úplně nový blok motoru X20DTL GM: 93177
Při rychlém jednání možná sleva.
Prosím pouze SMS nebo WhatsApp
Náhradní díly motoru IRISBUS C950,CROSSWAY, Cursor F2B,C930 Renault
Dobrý den nabízím k prodeji náhradní díly motoru Cursor F2B, pro autobusy Karosa IRISBUS a Crossway, pár věcí je také na C934 motor Renault. Níže v popisu najdete také objednací čísla jednotlivých dílů. Pokud není uvedeno jinak u konkrétního dílu, je vše nové, nepoužité,
Držák filtru paliva, jemný filtr K950- 5504070791 3ks á 850,-, izolace pružná výfukového potrubí CROSWAY 5006100210- 5504122787 1ks 3500,-, kroužek VYFUKU TLUMIČE KONEC K930- 4429004119 3ks á 100,-, kroužek těsnící výfuku -k930 80mm 6ks á 60,- kryt filtru odvětrání klik skříně- 5006013859 2ks á 700,-, kryt průhledný předfiltru PHM 950 miska filtru- 5006016233 2ks á 250,-, olejoznak - měrka oleje motoru K950- 5006028858 1ks 400,-, páska NORMA 075 17642 spona hadice sání K950- 504047548 2ks á 220,-, páska NORMA 104 48829- 0516-610596 1ks 180,-, páska NORMA 108 10454 2ks á 330,-, páska NORMA ND108 104-112W2 1ks 330,-, řemen motoru K950 centrální 10PK2050HD, 8021787549621, 295135, 1ks 220,-, řemen vodního čerpadla 4PK1025 Dayco CROSSWAY-5001858211, 3ks á 100,-, řemen alternátoru 6PK1570 Dayco CROSSWAY- 5001858121 2ks á 150,-, silenblok motoru K930 2ks á 80,-, snímač zanesení vzduch. Filtru 60 mBar- 5801117925 1ks 150,-, šroub krytu filtru klikové skříně- 5001860064 25ks á 40,-, šroub výfuku(RENAULT) K930- 5000694852 6ks á 20,-, šroub výfuku(IVECO) dlouhý- 5006028002 11 ks á 110,-, pouzdro šroubu výfuku- 5006028003 15ks á 40,-, těsnění výfuku(RENAULT)- 5000681242 3ks á 180,-, tryska vstřikovací Renault K930- 5000694852 6ks á 500,-, válec M.B. motorové brzdy 50 01 018 964 K930- E5001859444, E5001018964 1ks 1000,-, víko ventilů RENAULT K930- 5000658553, 1ks 800,- víčko nalévacího hrdla oleje motoru K950- 5006014861 1ks 550,-
Některé díly na fotkách nejsou dostupné, hlavně filtry a malé červené ovládací válečky motorové brzdy. Platí to, co je v textu.
Cena za vše: 11000,-
Dobrý den,
nabízím na prodej svého medvěda.
Nájezd: 333.000 KM, výměna motoru ve 320.000 KM na motor co měl 230.000 KM. Z 90% jezdím převážně dálnice.
LPG - Landi Renzo, 50l
R.V. - 2000
Původ: Italie
Provedení: manuál
Bez koroze: jediný co se najde tak je zadní lem, který je obouchaný od kamínků, laicky jsem to zatím ošetřil, ale bude se tomu potřeba v budocnu trochu pověnovat. Jinak karoserie i nosné části absolutně zdravé viz. foto + ošetřené. Z provozu klasické oděrky, auto má 23 roků.
Auto na zimních r17 225/45, 8mm.
Z výbavy jen 2 zonové klima.
Co se dělalo:
1.) 305.000KM
- rozleštění předních světel,
2.) 310.000KM
- výměna čepů řízení (LEMFÖRDER) + geometrie,
- výměna předních kotoučů (ATE PowerDisc) + destičky (Brembo),
- olej + filtry v motoru + kabinové filtry
3.) 315.000KM
- výměna předních vrchních ramen (LEMFÖRDER),
4.) 320.000KM
- výměna motoru za motor s 230.000KM + olej a filtry v motoru,
- spojková sada - vysouvací ložisko, přitlačný talíř, spojková lamela (Sachs),
- výměna všech 3ks uložení na kardanu (Febi Billstein)
- repas alternátoru,
5.) 325.000KM
- výměna zadních destiček (RIDEX),
- výměna vodní pumpy (MAPCO) + nová chladící kapalina
- výměna čelního skla,
6.) 330.000KM
- olej + filtry v motoru + kabinové filtry
- repas kompressoru motoru,
- repas termostatu za origo s nájezdem 130.000 KM
- výměna silentbloků motoru (LEMFÖRDER) a převodovky (MEYLE)
7.) 333.000KM
- 4x nové originál pružiny (Sachs)
- 2x zadní originál tlumiče (Sachs)
Díly, které přidám k autu:
2x nové originál přední tlumiče (Sachs), nový palivový filtr (MANN-FILTER), kompletní motor 137KW na díly (fouklé tesnění)
Spotřeba na LPG:
na r16 - 8,7l
na r17 (na autě) - 9,2-9.4l
na r18 - 10l
O auto jsem se snažil vždycky dobře starat a dopřávat mu to nejlepší. Přišel čas ale jít dál.
Možnost za příplatek v 25.000Kč přidat originální sadu dvojrozměrných R18 AMG Monoblock Aero II s dobrými pneu.
Kontaktovat prosím nejdříve přes SMS nebo mail, né vždycky mám na telefon čas.
Děkuji
Prodám původní vazby časopisů.
1) Svět motorů 1957
2) Svět motorů 1958
3) Svět motorů 1959
4) Svět motorů 1959
5) Svět motorů 1968
6) Svět motorů 1969
Stav viz foto. Na renovaci. Bez záruky.
Prodám řídící jednotky motoru na Ford Transit, Fiat Ducáto, Iveco Daily, Renalt Master, Peugeot Boxe.
---------------------------------------------
PC15-Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AN 9DDM
PC16- Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-CN 4CFN
PC17-Řídící jednotka Ford Transit 2,4 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AP 4DDN
PC18- Řídící jednotka Ford Transit 2,2 r.v 2006-2013 6C11-12A650-AG 9DCF
PC19- Řídící jednotka motoru Peugeot Boxer 2,2 Bosch 1329214080 0281010484 D22
PC20- Řídící jednotka motoru Ford Transit 2,0 r.v 2000-2006 1C1A-12A650-LE Cena 2000kč.
PC21- Řídící jednotka motoru Fiat Ducato 2,3JTD 0 281 010 489 FM Cena 2000kč.
PC22- Řídící jednotka motoru Ford Transit AC11-12A650-BA Cena 5000kč
PC23- Řídící jednotka motoru Ford Transit 1C1A-12A650-NE Cena 2000kč.
Osobní odběr- možnost přepravní společností.
Prodám nafukovací člun Intex Mariner 3
Skládací pevná podlaha, celkově skladný, vejde se do jedné tašky.
Set s držákem na motor a elektro motorem turbo, vesla, taška, 2x držák prutu,
Na člunu jsme jezdili i 3 dospělí a 1 dítě, Dojezd s auto baterií 70Ah jsme měli na moři ve vlnách tři dospělí 15km, S kvalitní trakční baterií budete mít podstatně větší dojezd.
Člun i motor naprosto v pořádku.
Důvod prodeje: pořídili jsme si vodní skútr.
Cena za komplet: 9500,- (původní cena 14.500,- komplet)
MOTOR:
Zico elektromotor ET 50 TURBO
Jedny z nejspolehlivějších závěsných motorů na našem trhu. Výtlak 1650kg, voltmetr.
Tato nová řada motorů TURBO šetří Vaši baterii (menší spotřeba), navíc Vám ukazuje stav napětí (V) vašeho připojeného akumulátoru.
Počet rychlostí vpřed: 5
Počet rychlostí vzad: 2
Maximální výtlak váha lodi: 1650kg nosnost
Výška tyče: 1,05m
Délka bateriových kabelů: 2m
Hmotnost motoru: 9,5 kg.
Elektrické lodní motory vytvářejí na vrtuli rozdílný tah, který se obvykle udává v librách (1lbs odpovídá 0,48kg). Označení motorů TURBO obsahují vou hodnotu, která udává tah právě v librách, například TURBO ET50 má tah na vrtuli 56lbs. Předpokladem maximálního využití tohoto tahu a tím docílení i největší rychlosti je ideální umístění a
nastavení motoru na vašem člunu. To znamená aby se vrtule eotvl a hladinu a pokud možno osa otáčení vrtule byla rovnoběžná s pohybem lodi. Kromě výkonu elektrického motoru je dalším velmi důležitým faktorem jeho spotřeba. Na pohon nám v tomto případě stačí jedna 12V baterie.
ČLUN
Je určený pro 3 dospělé osoby.Nová technologie SUPER-TOUGH konstrukce z vysokomolekulárního PVC, které je zcela odolné vůči benzínu, oleji, slunci a slané vodě. Dvě vnější vrstvy materiálu tvoří vysokomolekulární PVC a vnitřní zpevňující vrstvou je velmi pevná laminovaná polyesterová síť pro co největší pevnost stěn a životnost člunu. Umožňuje maximální nafouknutí dvou bočních komor člunu, což zvyšuje jeho pevnost. Spodek člunu je tvořen plastovým zpevňujícím nástřikem, které ochraňují spodní část člunu a zajišťují větší celkovou stabilitu člunu.
Člun Mariner 3 Set má 3 vzduchové komory a 2 nafukovací sedáky. Člun má extra silné 0,75 mm stěny. Ve člunu na boční vnitřní straně je vak na nářadí. Uvnitř člunu za zadním sedákem je pouzdro na baterii.
Člun je vybaven praktickými dvěma držáky pro snadné uchopení a přenášení (jedním držákem na přídí a jedním držákem na zádi). Člun Mariner 3 Set má dva držáky rybářských prutů. Člun má přivařené zámky vesel s kloubem.
Technický popis:
- rozměry: 297 x 127 x 46 cm
- ventil pro rychlé nafouknutí a vyfouknutí
- doporučené maximální obsazení: tři dospělí
- nosnost 400 kg
- rotační oko na pádla
- držáky pádel na každé straně
- dva držáky rybářských prutů
- dvě rukojeti pro snadný přenos člunu po obvodu
- pásky proti odření člunu
- úchyty pro připevnění motoru (motor není součástí balení)
BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,-
Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon.
RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,
Hranolovací Kotoučová pila T-400 prořez do 380 mm
Pila je vyrobena tak,abychom dosáhly co nejefektivnější vlastnosti řezání.Za tímto účelem jsou na tělese stroje upevněny dva posuvné motorové pláty, na kterých jsou umístěny dva motory vybavené pilovými vřeteny.Tímto způsobem získáme možnost velmi rychlé a snadné změny tloušťky řezané středové prizmy bez nutnosti demontáže pil.V pořadí přes použití mechanizmu povolujícího změnu pozice stolu podacího-přijmacího ve svislé rovině získáme možnost rovnoměrného zatížení motorů dolních pil a motorů horních pil dovoluje velké zvýšení výkonnosti stroje.Díky mechanizmu a také upevnění pil bezprostředně na vřetenech umístěných na motorových válcích( nedostatek řemenových převodů),rovněž získáme zmenšení spotřeby elektrické energie.V podávacím-stole je umístěn speciální ocelový žlábek,ve kterém je umístěn řetěz podavače vybaven skládacími (upínáky), které řezané dřevo posouvají ve směru řezacích pil.Rozpojující zarážky (klíny) umístěné bezprostředně za řezacími pilami zabezpečují řezaný materiál před rozštěpením a také před neočekávaném vyhození dřeva.
Technické údaje:
Průměr pilových kotoučů - 500 mm
Max. průměr řezané kulatiny - 380 mm
Min. průměr řezané kulatiny - 100 mm
Max. průměr prostřední pryzmi - 160 mm
Min. průměr prostřední pryzmi - 60 mm
Max. počet pilových kotoučů po 2 kusech na každém motoru
Průměrná díra na kotouči - 60 mm
Síla motorů - 4,kusy x 7,5 Kw
Otáčky motorů - 1 450 obr./min.
Příkon motoru posuvu - 1,1 Kw
Otáčky motoru posuv - 1 450 obr./min
Rychlost posuvu 0-20 m / min.
Napětí 3 x 400V, 50Hz
Výkon stroje - do 10m³\h
Hluk pily v provozu - 92,6 ± 1,8 [dBA]
Hluk pily - 103,8 ± 1,0 [dBA]
Rozměry, délka-šířka-výška - 6000 x 1400 x 1700 mm
Váha stroje - 1 200 kg
Za příplatek silnější motory o výkonu 4 x 11Kw
Atraktivní ale také vysoce funkční design a aerodynamika jsou výrazným rozpoznávacím prvkem 450SR.
200 simulací a celkem 30 hodin testování v aerodynamickém tunelu vedlo k více než dvaceti změnám v konečném designu stroje.
Přední přítlačná křídla zvyšují ve vysokých rychlostech aerodynamický přítlak 1.6x. Díky tomu je ve vysokých rychlostech zajištěna výborná stabilita a ovladatelnost.
Led světla, tak jako na jiných motocyklech CFMOTO, jsou i na 450SR LED světla výrazným designovým a funkčním prvkem.
Skrz ovladatelnost byl při konstrukci 450SR jeden z klíčových požadavků zajištění výborné ovladatelnosti. Kromě celkové nízké hmotnosti, kol z lehké hliníkové slitiny a lehkému rámu, přispívá k excelentní ovladatelnosti umístění motoru v těžišti stroje a snížení těžiště motoru například díky použití magnéziového krytu hlavy válců.
O brždění se pak stará brzdový systém Brembo M40 v kombinaci s brzdovým kotoučem o průměru 320 mm poskytují jezdci jistotu, nad kterou není třeba přemýšlet.
Motor - Výrazně podčtvercová koncepce, kované písty, keramická povrchová úprava, propůjčují motoru vysokootáčkový charakter a okamžitou reakci na plyn. Kliková hřídel pootočená o 270° posouvá projev motoru blíže motorům s uspořádáním do V. Dvojitý vyrovnávací hřídel efektivně potlačuje vibrace motoru.
O přehledné zobrazení jízdních údajů se stará displej 5″, který neodvádí pozornost jezdce od soustředění na jízdu samotnou. jinak u takto sportovně zaměřeného stroje nemůže chybět nastavitelné upozornění na řazení. Na závěr hodnoty zrychlení 0-100 km/h za méně než 5s a maximální rychlost dosahující ke 190 km/h.
Motor:
Typ motoru - 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Objem válců - 449,5 cm3
Výkon motoru - 34,5kW
Chlazení - kapalinou
Podvozek:
Tlumiče - Přední „Upside-down“, zadní „monoshock“
Brzdy - Přední Brembo M40, kotouč Ø 320 mm, zadní Ø 220 mm.
Parkovací brzda - mód P na řadící páce / zajištění páčky na řídítkách
Přední pneumatiky - 110/70 R17
Zadní pneumatiky - 150/60 R17
Rozměry:
Objem palivové nádrže - 14 L
Světlá výška - 140 mm
Výška sedla - 795 cm
Celkové rozměry vozidla (D x Š x V) - 1990 x 735 x 1130 cm
Pohotovostní hmotnost - 168 kg
Standartní výbava:
5" TFT displej
Přístup do aplikace CFMOTO
Navigace
Propojení s telefonem
Přehrávání hudby přes displej
Mám 2ks. Mám na chalupě, možno k vyzvednutí kousek od Vlašimi, nebo dovezu do Prahy, os.odběr Hovorčovice(Praha-východ). Poštovné 89,-, zásilkovna 69,-. Našla jsem na půdě, po tátovi, třeba se bude někomu hodit, cenu nabídněte.. Modul slouží pro automatické dovírání elektrických oken při zabezpečení (uzamčení) vozidla. Elektronické obvody modulu zajišťují kontrolu pohybu okna a při dosažení krajní (uzavřené) polohy automaticky odpojí pohon, takže nedochází ke zbytečnému zatěžování motorů. Obvody z bezpečnostních důvodů zajišťují také automatické vypnutí pohonu při mechanické detekci překážky vdráze okna. Pokud je zapnuto zapalování, je funkce modulu deaktivována.Modul je určen pro nejběžnější typ elektrických oken s uzemněnými motory ovládanými kladným napětím.Ovládání modulu se provádí zápornými nebo kladnými impulsy. Popis vodičů:šedý – kladnývýstup při zavíráníze spínače k 1. motoru hnědý– kladný silový impuls pro zavření k1. motorumodrý – kladnývýstup při zavírání ze spínače k 2. motoru zelený –kladný silový impuls pro zavření k2. motoružlutý – kladnývýstup při zavírání ze spínače k 3. motoru žlutočerný–kladný silový impuls pro zavření k3. motoru fialový –kladný silový impuls pro zavření k4. motoručervený–napájecí napětí +12Včerný– zem růžový- kladnývýstup při zavírání ze spínače k 4. motoru oranžový - +12V zapalování bílý – negativní aktivace automatického dovírání bíločerný – pozitivní aktivace automatického dovíráníUpozornění: pokud jsou elektrická okna ve vozidle již vybavena přídavnými elektronickými moduly je nezbytné připojovat modul SE 075 vždy přímo před elektromotor a nikdy ne mezi ovládací spínače a elektronické moduly. Modul je vybaven potenciometrem pro nastavení max. proudu elektronické ochrany motorů. Pokud se okna nedovírají úplně, pootočte potenciometr jemně proti směru chodu hodinových ručiček. Pokud je zavírací čas moc dlouhý, pootočte potenciometr na opačnou stranu.Technické parametry:napájecí napětí: 12 VSSspotřeba vklidovém stavu: 0 mAproudová zátěž výstupů: max. 10 A zavírací čas: max. 10s
Prodám motor Volkswagen Crafter 2.0 TDI Common Rail najeto 0KM
Písemná záruka 6 měsíců bez limitu kilometrů
Kód motoru CKT
Kód motoru CKTA
Kód motoru CKTB
Kód motoru CSLB
Kód motoru CSN.
Plně repasovaný motor 2.0 Tdi Volkswagen Crafter Re-con s kódy motoru vw: CKTA,CKTB,CKTC.
Motor máme skladem, doprava v rámci ČR .
Motor je kompletně repasovaný písemná záruka 6 měsíců bez limitu kilometrů.
Typ vozidla: Osobní vůz, dodávkový vůz, autobusy
Typ motoru: Diesel
Číslo dílu: 2.0 TDI CKT CKU CSH CNE CSL ČSN
Čísla náhradních dílů: 2.0 TDI VW CRAFTER, CKUB CKUC CKTB CKTC, CKT CKU CSH CNE CSL
Číslo originálního dílu: 2.0 TDI VW CRAFTER, CKUB CKUC CKTB CKTC, CKT CKU CSH CNE CSL CSN
Prodám veškeré díly z tohoto motoru.
Motorizace 1.6TDI 66/77KW
Kody motoru: CLHCLHAB,CXXA,DDYB,CRKA
Škoda,Volkswagen,Seat atd.......
04L 103 603- OLEJOVÁ VANA
04L 145 208 T- OLEJOVÉ ČERPADLO
03N 115 388 K- DRŽÁK OLEJOVÉHO FILTRU
04L 103 292 F- MODUL ROZVODOVÉ HŘÍDELE(VAČKY)
04L 103 373 E- HLAVA MOTORU
04L 130 755 D- VYSOKOTLAKÉ RAILOVÉ ČERPADLO
04L 089 B- RAIL LIŠTA
04L 906 054- ČÍDLO TLAKU PALIVA
057 130 764 AB- VENTIL REGULATORU TLAKU PALIVA
04L 130 277 G- VSTŘIKOVAČE,VSTŘIKY
04L 130 277 AJ- VSTŘIKOVAČE, VSTŘIKY
5G0 253 691 N- VÝFUKOVÁ KLAPKA
5G0 971 230 BA- EKETRIKA MOTORU
04L 972 627 R- MOTOROVÁ ELEKTRIKA
03L 103 469 S- VENTILOVÉ VÍKO
04L 128 063 P- ŠKRTÍCÍ KLAPKA MOTORU
04L 131 512 D- CHLADIČ ZPĚTNÉHO VEDENÍ VÝFUKOVÝCH PLYNÚ S KLAPLKOU
04L 131 501 C- EGR VENTIL
04L 199 207- DRŽÁK MOTORU
5G0 127 389 AK/5G0 127 400 E- OBAL PALIVOVÉHO FILTRU
04L 109 107 E-KRYT ROZVODŮ
04L 109 147 E- KRYT ROZVODŮ
04L 131 M- DPF FILTR
04L 906 262 A- LAMBDA SONDA
04L 906 088 B- ČIDLO TEPLOTY SPALIN
Veškerých dílu mohu zaslat více foto..........
Účinné, šetrné a ekologické čištění motorů osobních a lehkých užitkových automobilů, motocyklů, zejména odstraněním uhlíkových usazenin ve spalovacím prostoru na základě HHO-technologie.
HHO-technologie čištění motorů (do spalovacích prostorů motorů se přes sání vzduchu sacími ventily vhání oxyhydrogen / HHO směs plynů vodíku a kyslíku získaná elektrolýzou molekul vody v přístroji, tato směs se ve spalovacím prostoru smíchá se vzduchem a palivem, když se tato směs zapálí, HHO shoří při mnohem vyšší teplotě než konvenční palivová směs, uhlíkové usazeniny ve spalovacím prostoru se takto atomizují do plynné formy a jsou odvedeny do výfukového systému.
Revoluční HHO-technologie čištění je mnohem účinnější, šetrnější a ekologičtější než tradiční chemické metody čištění.
Krátká doba čištění, většina motorů do 1 hodiny, netřeba nic demontovat, pouze přístup do sání (vzduchový filtr).
Vyčištěním motoru se sníží jeho spotřeba paliva, výkon se vrací na původní hodnotu a sníží se škodlivé emise, pozitivní efekt se projeví rovněž u EGR/AGR ventilů, turbodmychadla a filtru pevných částic (DPF, FAP), vyčištěním dojde k redukci opotřebení motoru, který pracuje klidněji, s menšími vibracemi a s menší hlučností.
do 1500ccm 1490
do 2000ccm 1990
do 3000ccm 2490
do 4000ccm 2990
Blansko, ale přijedeme i za Vámi.
VOLAT
Prodám díly z motoru Škoda Octavia III 2.0 TDI kód: CRM rok výroby 2016, také Audi, Seat, VW 2,0 TDI CR CRM. Najeto pouze 65 000 km.
Vysokotlaké čerpadlo vstřikovací čerpadlo 0445010537 , 0 445 010 537 , 04L130755D , 04L 130 755 D
Turbo, turbodmychadlo 04L253010B / V350 , 04L 253 010 B
04L130277AE / 0445110471 , 04L 130 277 AE / 0 445 110 471 - vstřiky
uložení vaček a vačky už nemám (04L103308F V306 , 04L 103 308 F)
hlavu motoru už nemám (04L103373E, 04L 103 373 E)
04L130277AC / 0445110469 B008 – 4x vstřik
vstřikovací čerpadlo, vysokotlaké čerpadlo 2,0 TDI
Další kódy motoru: CXX / CXXA / CXXB / CLH / CLHA / CRV CRK / CUP / CRM / CRL / CRG .
04L128063T V100 – škrtící klapka sání 04l128063 t / 04L 128 063 T náhrada 04L128059T / 04L128 059 T. Číslo dílu hrdla klapky 04L128687E / 04L 128 687 E – záruka 1 měsíc.
04L1231501S V102 – EGR ventil 04L131501S / 04L 131 501 S , záruka 1 měsíc.
03N115389A - Filtrbox olej, obal , držák olejového filtru a chladiče
03N117021 – chladič oleje na držáku olejového filtru.
04L199207 - držák motoru alu
04L131425A – držák na motoru litina
DPF filtr pevných částic a katalysátor:
04L131CT , DOC: 5Q0166AF , DPF: 5Q0181 EC , 04L131669E , 04L131733D
04L131512 – chladič pro zpětné vedení spalin
04L131501C / V070 – EGR ventil
Kabelový svazek motoru CRM - 2.0 TDI
Prodám veškeré náhradní díly z vozu VW Caddy 2K r.v. 2009 červená metalíza kód barvy LY3D benzínový motor 2.0FSI EcoFuel CNG 80KW kód motoru BSX manuální pětistupňová převodovka kód převodovky LBS najeto 156tis
Motor:
06G103011B blok motoru
06A103601AR vana motoru
06G103351 hlava bloku valcu
06G103429B viko hlavy valcu
06A105021G hridel klikovy
030105269K setrvacnik
06A109101M hridel vackovy
06A115105B cerpadlo olejove
1K0121251BR chladic chladici kapaliny
1K0121205N venec ventilatoru
1K0129607AQ vzduchovy filtr
06A133317AN rozdelovac paliva
06A906031CE vstrikovaci ventil
3C0906011E regulator tlaku
06G133203A trubka saci - horni dil
06A133206AM trubka saci - spodni dil
06A133062AD jednotka ridici skrtici klapky
036141032H lamela spojky
06A253031BJ vyfukove potrubi
1K0254506K vyfuk.trubka s katalyzatorem
1K0820859S kompresor klimatizace
Přední náprava:
2K0401F 1K0402HN hridel kloubovy se synchronnimi klouby L+P
1K0419091AG volant
1T1419502M sloupek rizeni
1K1423055M Prevodovka rizeni
Elektrika:
1T1614106D posilovac podtlakovy
1K0614117AC agregat ABS s ridici jednotkou
1K0907375AF ridici jednotka pro ABS
06F903023F Alternator
06G906022E ridici jednotka benzin. motor
0AH911023A spoustec motoru
1T0920863F sdruzeny pristroj na pal.desce
3C8937049AC ridici jednotka palubni site
7N0907530AK Gateway
2K0941005D 2K0941006D dvojity halogenovy svetlomet L+P
2K1955119C motorek sterace
1K0959433CP centralni ridici jednotka pro system komfort
6Q0909605AH ridici jednotka airbagu
2K0880201L jednotka airbagu pro volant
Sklad: S5VX3T8587