bldc motory
Počet nalezených inzerátů BLDC MOTORY: 1000
BLDC kit v předním kole 26". Nové.
Zesílený ráfek, dráty nerez, vypleteno + plášť s duší
Silný BLDC bezpřevodový motor 36V - 500W 48V - 1000W
Řídící BLDC jednotka 48V 1000W
Brzdové páčky 2x
Snímač otáček pedálů pro asistenční ovládání
Ovládací Hallova rukojeť s indikátorem stavu akumulurátorů a vypínáním
Set je bez akumulátoru!
Jednoduchá montáž
Nepoužitá univerzální řídící jednotka pro elektrokola a jiné aplikace.
Pro bezkartáčové BLDC elektromotory se zpětnou vazbou. Díky samoučícímu módu lze jednotku připojit prakticky ke všem typům BLDC motorům o napětí 48 V. Pro ovládání rychlosti se připojuje akcelerátor s HALL sondou. Pro provoz není nutné připojovat pedal asistent. Otočíte akcelerátorem a motor se bez dalších podmínek roztočí. K dispozici třírychlostní restriktor rychlosti, možnost připojení tachometru. Ochrana proti nízkému napětí akumulátorů.
Včetně českého popisu konektorů a návodu k použití. Jednoduchá instalace.
Jmenovité napětí: 48 VDC
Posun fází motoru: 60° nebo 120°
Jmenovitý výkon: maximálně 350 W
Maximální proud: 18 A
Rozměry: 115 x 67 x 35 mm
Nepoužitá univerzální řídící jednotka pro elektrokola a jiné aplikace.
Pro bezkartáčové BLDC elektromotory se zpětnou vazbou. Díky samoučícímu módu lze jednotku připojit prakticky ke všem typům BLDC motorům o napětí 36 a 48 V. Pro ovládání rychlosti se připojuje akcelerátor s HALL sondou. Pro provoz není nutné připojovat pedal asistent. Otočíte akcelerátorem a motor se bez dalších podmínek roztočí. K dispozici třírychlostní restriktor rychlosti, možnost připojení tachometru. Ochrana proti nízkému napětí akumulátorů.
Včetně českého popisu konektorů a návodu k použití. Jednoduchá instalace.
Jmenovité napětí: 36 nebo 48 VDC
Posun fází motoru: 60° nebo 120°
Jmenovitý výkon: maximálně 350 W
Maximální proud: 18 A
Rozměry: 115 x 67 x 35 mm
Nepoužitá univerzální řídící jednotka pro elektrokola a jiné aplikace.
Pro bezkartáčové BLDC elektromotory se zpětnou vazbou. Díky samoučícímu módu lze jednotku připojit prakticky ke všem typům BLDC motorům o napětí 24 a 36 V. Pro ovládání rychlosti se připojuje akcelerátor s HALL sondou. Pro provoz není nutné připojovat pedal asistent. Otočíte akcelerátorem a motor se bez dalších podmínek roztočí. K dispozici dvourychlostní restriktor rychlosti, možnost připojení tachometru. Ochrana proti nízkému napětí akumulátorů.
Včetně českého popisu konektorů a návodu k použití. Jednoduchá instalace.
Jmenovité napětí : 24 nebo 36 VDC
Posun fází motoru : 60° nebo 120°
Jmenovitý výkon : maximálně 250 W
Maximální proud : 13 A
Rozměry : 100 x 52 x 30 mm
Lodní motory Parsun F60 EFI pouze 129 990 + DPH - největších čínských výrobců závěsných lodních motorů. Jejich výrobky jsou v provozu již po celém světě a teď máme konečně možnost Vám představit lodní motory Parsun i na českém trhu.
Společnost Parsun Power Machine Co., Ltd. byla založena v roce 2001. Sídlí ve městě Suzhou, které je poblíž Šanghaje, největšího města a námořního přístavu v Číně. Vyrábí především generátory, čerpadla, motory a přívěsné motory. Vysokou úroveň produktů zaručují zkušení specialisté z Japonska a USA. Motory využívají také nevládní organizace a armády zemí z celého světa.
V současné době se vyrábějí motory o výkonu: 2,6 Hp, 5 Hp, 6HP, 9,8 Hp, 9,9Hp EFI, 15 Hp EFI, 20Hp EFI, 30Hp EFI, 40Hp EFI, 50Hp EFI, 60Hp EFI a nyní dokonce motory 100HP EFI a 115HP EFI!
Tyto motory jsou vyhlášené svojí spolehlivostí a dlouhou životností. Motory EFI jsou již se vstřikováním paliva, takže vysoká spolehlivost a nizká spotřeba paliva! Motory plní normy pro přihlášení na Vaše plavidlo.
Technická data:
Lodní motor PARSUN F60 - 129 990 + DPH
délka nohy 508
váha 113 kg
maximální otáčky 5.000-6.000rpm
maximální výkon 44,1 Kw
nejmenší otáčky 850 rpm
typ motoru SOHC (8 valves)
počet válců 4
obsah motoru 996 cm3
vrtání & zdvih 65 x 75 mm
systém zapalování CDI
řízení příprava dálkové
startování elektrické
řazení vpřed-neutral-zpět
trim elektrický
převodový poměr 1.85
Blow off, jednoduchá montáž, na dva šroubky.
Koupil jsem špatný tak posílám dál, potřebuji na 3šroubky.Přikládám video -
Pro 1.4 TSi VW/Audi/Seat/Skoda Turbo Blow Off Valve adaptér
Popis výrobku
Další skvělý produkt pro VAG Tuning Market.
S představením Pro motor VAG 1,4 l TSi Turbo / přeplňovaný motor jsme vyvinuli adaptér Atmospheric Blow-Off speciálně navržený pro tuto aplikaci. Tento produkt je jednoduchý v provedení, přesto nabízí požadovaný zvuk atmosférického vyfukovacího ventilu a byl navržen tak, aby byl plně kompatibilní se složitostmi tohoto motoru.
Položka obsahuje:
1 x Blow Off ventil adaptér
2 x M6x35 nástrčné šrouby
Aplikace :
POUZE pro motory Volkswagen Scirocco TSi 1.4L Turbo
POUZE pro motory Volkswagen Polo GTi 1.4L Turbo
POUZE pro Volkswagen Golf MK5 1.4L Turbo motory
POUZE pro Volkswagen Golf MK6 1,4L Turbo motory
POUZE pro motory Seat Leon TSi 1.4L Turbo
POUZE pro motory Seat Ibiza TSi 1.4L Turbo
POUZE pro motory Audi A3 TSi 1.4L Turbo
POUZE pro motory Audi A1 TSi 1.4L Turbo
POUZE pro motory Škoda Octavia TSi 1.4L Turbo
Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce bez námahy i do většího kopce. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy
* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekový pak 28''(700C)
Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.
Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 27,3Nm/48V
Výkon: 1000W/48V*
Napětí: 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne
* Výkon motoru - Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu.
Dodáváme s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu. Set neobsahuje baterii, plášť a duši.
Specifikace:
zadní přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku
Řídící jednotka ENA Sinwave 48V/28A - nastavena na 25A max, programovatelná, umožňuje nastavit až 9 výkonových map atd. Motor je s jednotkou velmi tichý.
Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO - klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru
Montážní šířka zadního kola: 135mm s kotoučovou brzdou nebo pastorkem (šroubovací 7-kolečko Shimano TZ-21)
Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení motoru - NE (nutno objednat samostatně)
Ovladač plynu - NE, za příplatek lze vybrat páčkový nebo otočný
LCD displej dle výběru - C961, 965, 850C
Pedal Assist System - ANO s magnetickým kotoučkem
Sdružená kabeláž s vodotěsnými konektory
Sada náhradních konektorů
Maximální rychlos - až 45 Km/h
Počet otáček: max. 390 rpm
Dojezd: například 50 Km (s 48V/15,4Ah aku) s příšlapem - závisí na terénu, hmotnosti jezdce, atd.
Hmotnost kola: 7,3 Kg
Hmotnost balení: 11,5 Kg
Tato verze není schválená pro provoz na pozemních komunikacích*
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pouze pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a případně ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky
MOTORY 2,5 TDI 110-132KW AFB,AKN,AKE NAJETO POCTIVÝCH GARANTOVANÝCH OD- 159.000 KM MOTORY JSOU VYMONTOVANÝ Z VOZU ZE SRN.PRAVIDELNĚ SERVISOVANY V AUTORIZOVANÝM SERVISU.MOTORY JSOU BEZ PŘÍSLUSENCTVÍ!STAV MOTORU ODPOVÍDA NAJETÝM KM STAVU A ROKU VYROBY.BEZ MENČÍHO POŠKOZENÍ NEČISTOT BEZ UNIKU KAPALIN A OLEJE.MOTORY VYMONTOVANY AUTORIZOVANYM SERVISEM A PŘED DEMONTAŽI KOMPLETNĚ PŘEKONTROLOVANÝ A NASTAVENI.
NA MOTORY POSKYTUJEME KOMPLETNÍ ZÁRUKU NA STAV PUVOD A NAJETE KM.BEZ INVESTIC!
DOBIRKA DILU MOZNA
NABIZÍME I JINE DILY NA TOTOŽNE MOTORY.
NA VYŽÁDÁNÍVAM POSKYTNEME VICE INFORMACI O VAMI VYBRANEM MOTORU. CENY OD 5000KC DLE KOMPLETNOSTI A NAJETYCH KM...
Prodám bldc motor 36/48v 500w s převodovkou.Motor je vhodný pro instalaci do tříkolky a různých samohybů.
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Maximalny vykon: 20hp (hodinovy)
Nominalny vykon: 19hp (neobmedzeny cas)
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 175kg
Vrtanie: 110mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je NOVY, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripominaju motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadzaju z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, posledne motory uz ale zabezpecujem s elektrickym starterom na 12V a cena je vratane startera. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 60e, pre CR cca 90e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Veškeré náhradní díly prvotřídní kvality, se zárukou, na motory GX 160(5,5 HP/163cm3) GX 200(6,5 HP/196cm3) GX 390(13 HP/389cm3). Zaručena prvotřídní kvalita za příznivé ceny, veškerý sortiment používaných náhradních dílů skladem. Tyto motory jsou velmi často používány v řadě různých stavebních (řezačky, vibrační desky ap.), zemědělských a zahradních strojích. Většinou je lze použít i pro motory jiných výrobců, riziko při použití do motorů jiných výrobců nese Náhradní díly na motory Honda GX 160 GX 200, GX 390
kupující. Na obrázcích jsou jen některé díly, pro kompletní sortiment najdete na našem webu, Mám též kompletní motory a díly na elektrocentrály a pumpy.Zasílám na dobírku DPD, osobní odběr možný.
Rozmítací pila dvouhřídelová Typu D 250/350KB se používá pro rozmítání prizem na požadované řezivo prkna,střešní latě,hranoly a další.Pila je vyrobena ze stabilní a robustní konstrukce a jen z kvalitních materiálů což zaručuje bezproblémový provoz pily.Šířka řeziva je závislá na rozpětí mezi pilovými kotouči vymezování distančními kroužky.Tím že pily na obou hřídelích pracují na stejné vodorovné ploše, nabízí možnost použití pil s menším průměrem a tloušťkou.Výhodou takového řešení je menší řez a snížení ztrát materiálu a odběru energie.Tyto pily jsou nejčastěji používány ve velkých průmyslových podnicích,ale i v malých podnicích které se zabývají zpracováním dřeva.Na každou hřídel je možné instalovat až 15 kusů pilových kotoučů .Rozmítací pila má využití ve všech provozech.V nabídce jsou rozmítací pily tohoto typu s prořezy 170 a 220 mm.
Technické data:
Prořez pily Standart 170/220*mm
Max. šířka prizmy 600 mm
Průměr hřídele vrchní 70 mm
Průměr hřídele spodní 70 mm
Délka pracovní hřídele spodní 550mm
Délka pracovní hřídele vrchní 550mm
Max. počet pilových kotoučů na spodní hřídel 15 kusů
Max. počet pilových kotoučů na vrchní hřídel 15 kusů
Průměr pilových kotoučů 300 mm
Typ standart prořez 170 mm výkon pily: 24 m3 motory 15+18+1,5Kw
Typ 1. prořez 170 mm výkon pily : 28 m3 motory 18+22+1,5Kw
Typ 2. prořez 170 mm výkon pily : 35 m3 motory 22+30+2,2Kw
Typ 3. prořez 220 mm výkon pily : 28 m3 motory 18+22+1,5Kw
Typ 4. prořez 220 mm výkon pily : 35 m3 motory 22+30+2,2Kw
Hlavní motory z otáčky 2 900 obr/min
Motor na posuv otáčky 1 400 obr/min
Výkon podle příkonu motoru 26 - 35 m3 za 8 hodin.
Rychlost posuvu 0-25 m/min plynulá regulace
Napětí (50Hz) 3x400
Rozměry pily:
délka 2 890 mm
šířka 1 305 mm
výška 1 477 mm
Váha pily dle typu: od 2 300 do 3 000 kg
Za příplatek,,,,,
Válečkové stoly vstupní a výstupní z pohonem délka stolů dle přání zákazníka
Válečkové stoly vstupní a výstupní bez pohonu délka stolů dle přání zákazníka
Stoly Hladké v délkách dle přání zákazníka
Kontrola zatížení motorů
Pilové kotouče
Vymezovací kroužky mezi pilové kotouče
MOTORY 2,5 TDI 110-132KW AFB,AKN,AKE NAJETO POCTIVÝCH GARANTOVANÝCH OD- 119.000 KM MOTORY JSOU VYMONTOVANÝ Z VOZU ZE SRN.PRAVIDELNĚ SERVISOVANY V AUTORIZOVANÝM SERVISU.MOTORY JSOU BEZ PŘÍSLUSENCTVÍ!STAV MOTORU ODPOVÍDA NAJETÝM KM STAVU A ROKU VYROBY.BEZ MENČÍHO POŠKOZENÍ NEČISTOT BEZ UNIKU KAPALIN A OLEJE.MOTORY VYMONTOVANY AUTORIZOVANYM SERVISEM A PŘED DEMONTAŽI KOMPLETNĚ PŘEKONTROLOVANÝ A NASTAVENI.
NA MOTORY POSKYTUJEME KOMPLETNÍ ZÁRUKU NA STAV PUVOD A NAJETE KM.BEZ INVESTIC!
DOBIRKA DILU MOZNA
NABIZÍME I JINE DILY NA TOTOŽNE MOTORY.
NA VYŽÁDÁNÍ VAM POSKYTNEME VICE INFORMACI O VAMI VYBRANEM MOTORU. CENY OD 8000KC DLE KOMPLETNOSTI A NAJETYCH KM...
Motor má v sobě integrovanou řídící jednotku s PAS senzorem. Jednoduše se propojí s akumulátorem, a přes přiloženou sdruženou kabeláž s ovladači na řidítkách (displej atd.). Montáž na kolo je tedy poměrně snadná.
Proč tento motor koupit u nás? Všechny tyto motory (a je jedno, zda je na obalu značka 8FUN, Bafang, EVBIKE nebo Apache) mají jednu výrobní nedokonalost. Špatně nakrimpované konektory fází motoru. To způsobuje u části motorů špatný chod a u některých se fáze vypálí a musí se to opravit. Všechny motory, zakoupené u nás, mají tento problém odstraněný! Troufáme si říct, že to řešíme jediní na trhu.
Technické parametry:
Verze: BBS-02
Motor: BLDC 750W/48V (určeno pro montáž do středu 68-72mm)
Kroutící moment max.: 100 N.m (podle převodu kola)
Max. otáčky: 83rpm
Max. hluk: 55dB
Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 25A
PAS snímání pedálový senzor: integrovaný
Hmotnost: 4,6Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů)
Součástí balení:
Ovládací displej dle výběru (srovnávač displejů)
Propojovací kabeláž 1-4
Senzor rychloměru s magnetem
Ozubené kolo 46z s plastovým krytem (volitelně 44, 48 nebo 52z)
Držák motoru
L+P klika 175mm
spojovací materiál
český manuál
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. V ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit.
Záruka: 24 měsíců
Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně.
Standardně se kit dodává bez senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort. Pokud chcete zachovat se senzorem také odpojování obou brzdových páček, objednávejte variantu s rozbočovačem.
Pro další informace a objednání zboží nás kontaktujte na našem E-SHOPU:
Elektrokola.
Prodávám tři kusy elektrických motorů. Jeden motor má výkon 120W, dosahuje rychlosti 1350 otáček za minutu a váží 4 kg. Tyto motory jsou vhodné pro různé účely.
Motory jsou použité, ale stále plně funkční a ve velmi dobrém stavu. Pokud máte zájem o jeden nebo více motorů, neváhejte mě kontaktovat. Cena za jeden motor je 500 Kč.
Elektrické motory jsou ideální pro ty, kteří hledají spolehlivý a výkonný zdroj energie pro své projekty. S těmito motory získáte potřebnou sílu a výkon pro dosažení vašich cílů.
• KONTAKT
Pokud máte zájem o nákup našich produktů, můžete mě kontaktovat prostřednictvím různých kanálů. Můžete mi zprávu zaslat přes Facebook, kde se jmenuji Martin Pospišil a mám jako profilový obrázek černobílého psa na pozadí. Dále mě můžete kontaktovat přes Telegram nebo WhatsApp na číslo +420 768 968 686.
V případě, že preferujete emailovou formu komunikace, prosím, kontaktujte mě na adresu Zaručuji, že na vaši zprávu odpovím do 24 hodin.
Rád bych vás upozornil, že na SMS zprávy neodpovídám. Prosím, využijte některý z výše uvedených komunikačních kanálů.
Děkuji vám za pochopení a těším se na spolupráci s vámi.
Dobry den, predavam tieto motory:
naftovy, vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je elektrocentrala, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila, pohon generatora k fotovoltaike a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 16hp
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 160kg
Vrtanie: 100mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je novy, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, alebo elektricke 12V. (Uvedena cena je pre motor s elektr. startom) Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Pozrite si video:
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 70e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 8hp
Otacky: 900-2300/min
Hm. bez naplni: 75kg
Vrtanie x zdvih: 80x80mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Kubota.
Cena je vr. dokladu a DPH. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely a servis.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora. Cena je 630e, s elektrickym startom 690e. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1300 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 80e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Technická příručka, návod k obsluze.
Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:
Úvodní kapitoly. Běžná údržba a opravy - zážehové motory, vznětový motor. Zážehový motor 1,3 - opravy prováděné ve vozidle. Zážehový motor 1,6 - opravy prováděné ve vozidle. Vznětový motor 1,9 - opravy prováděné ve vozidle. Demontáž a generální oprava motoru. Chlazení motoru, topení a větrání. Palivová soustava - zážehové motory s jednobodovým vstřikováním. Palivová soustava - zážehové motory s vícebodovým vstřikováním. Palivová soustava - diesel. Systémy pro řízení složení spalin a výfuková soustava. Startér a dobíjení. Zapalování. Žhavení. Spojka. Převodovka. Hnací hřídele kol. Brzdy. Pérování a řízení. Karoserie. Elektrická instalace. Schémata elektrického zapojení vozu. Dodatek. Tabulky poruch. Slovník technických pojmů.
Kniha popisuje vozy s těmito motory:
Zážehové motory
1,3 l 135B od 1995 1,3 l MPi 135M od 1995 1,6 l MPi AAE od 1995
Vznětový motor
1,9 l od 1995 AEF
Prodám různé díly a příslušenství z motorů N51 N52 N53 N54 E90 E91 E92 E93 E60 E61 vše originál
Automatická převodovka 7592504 6hp-21X GA6HP19Z WZ7 pro motory N52 a N53, nájezd 30tis km. Pasuje na Facelift modely E90 LCI, E91 LCI, E92 LCI 325ix a 328ix, sedan, touring, coupe a BMW X1 E84 25ix
OEM 24007630976 2400 7630976 7592504
Cena 15000Kč
Zapalovací cívky pro motory N43 a N53 v modelech E81 E87 E88 E82 E90 E91 E92 E60 E61 F10 F11 E63 E64 modely LCI facelift, nájezd 30tis km
OEM
12137582627 1213 7582627
12137594935 1213 7594935
12137638477 1213 7638477
12137559842 1213 7559842
12137571644 1213 7571644
Cena 600Kč
Přední a zadní lambda sondy, před katem, za katem pro motory N51 N52 N53 N54 v modelech E81 E87 E88 E82 E90 E91 E92 E93 E84 E83 X5 E70 Z4 E89, modely LCI facelift nájezd 30tis km
OEM
11787545074 1178 7545074
11787558055 1178 7558055
Cena za kus 1200Kč
Výfukové svody s katalyzátorem pro motory N53 v modelech E90 E91 E92 E93 LCI facelift 325i 330i 325ix 330ix nájezd 30tis km
OEM
18407568613 1840 7568613
18407568611 1840 7568611
18407568614 1840 7568614
Cena 8000Kč
Palivová lišta common rail s čidlem tlaku, lišta pro N54 N53 čidlo v motorech N20 N53 N54 N55 S55 N63 S63 NR74 B38 B43 B46 B48 P63 v modelech E81 E87 E88 E82 E90 E91 E92 E60 E61 F10 F11 E63 E64 modely LCI facelift, nájezd 30tis km
OEM
13537535897 1353 7535897
13537537319 1353 7537319
13537620946 1353 7620946
13538643665 1353 8643665
Cena 2500Kč
Foto a info tel, mail, WhatsApp
Motor T815 10V T1, typ T3-929-16 sklápěčová vana, T3-929-34 předvana. Na motory se poskytuje montážní záruka ve výši jednoho měsíce. Motory jsou opraveny a odzkoušeny v zátěži na provozní teploty, změřeny tlaky motoru + tlak mazání. Motory jsou seřízené, bez úniku oleje a kompletní - ve výborném stavu. Protikusy motoru nevyžadujeme. Motory jsou skladem - sklápěčové provedení i předvany.
V případě zájmu, zboží doručíme.
Cena 75.000,- Kč. Uvedené ceny jsou bez DPH.