bldc motor
Počet nalezených inzerátů BLDC MOTOR: 1000
BLDC kit v předním kole 26". Nové.
Zesílený ráfek, dráty nerez, vypleteno + plášť s duší
Silný BLDC bezpřevodový motor 36V - 500W 48V - 1000W
Řídící BLDC jednotka 48V 1000W
Brzdové páčky 2x
Snímač otáček pedálů pro asistenční ovládání
Ovládací Hallova rukojeť s indikátorem stavu akumulurátorů a vypínáním
Set je bez akumulátoru!
Jednoduchá montáž
Nepoužitá univerzální řídící jednotka pro elektrokola a jiné aplikace.
Pro bezkartáčové BLDC elektromotory se zpětnou vazbou. Díky samoučícímu módu lze jednotku připojit prakticky ke všem typům BLDC motorům o napětí 48 V. Pro ovládání rychlosti se připojuje akcelerátor s HALL sondou. Pro provoz není nutné připojovat pedal asistent. Otočíte akcelerátorem a motor se bez dalších podmínek roztočí. K dispozici třírychlostní restriktor rychlosti, možnost připojení tachometru. Ochrana proti nízkému napětí akumulátorů.
Včetně českého popisu konektorů a návodu k použití. Jednoduchá instalace.
Jmenovité napětí: 48 VDC
Posun fází motoru: 60° nebo 120°
Jmenovitý výkon: maximálně 350 W
Maximální proud: 18 A
Rozměry: 115 x 67 x 35 mm
Nepoužitá univerzální řídící jednotka pro elektrokola a jiné aplikace.
Pro bezkartáčové BLDC elektromotory se zpětnou vazbou. Díky samoučícímu módu lze jednotku připojit prakticky ke všem typům BLDC motorům o napětí 36 a 48 V. Pro ovládání rychlosti se připojuje akcelerátor s HALL sondou. Pro provoz není nutné připojovat pedal asistent. Otočíte akcelerátorem a motor se bez dalších podmínek roztočí. K dispozici třírychlostní restriktor rychlosti, možnost připojení tachometru. Ochrana proti nízkému napětí akumulátorů.
Včetně českého popisu konektorů a návodu k použití. Jednoduchá instalace.
Jmenovité napětí: 36 nebo 48 VDC
Posun fází motoru: 60° nebo 120°
Jmenovitý výkon: maximálně 350 W
Maximální proud: 18 A
Rozměry: 115 x 67 x 35 mm
Nepoužitá univerzální řídící jednotka pro elektrokola a jiné aplikace.
Pro bezkartáčové BLDC elektromotory se zpětnou vazbou. Díky samoučícímu módu lze jednotku připojit prakticky ke všem typům BLDC motorům o napětí 24 a 36 V. Pro ovládání rychlosti se připojuje akcelerátor s HALL sondou. Pro provoz není nutné připojovat pedal asistent. Otočíte akcelerátorem a motor se bez dalších podmínek roztočí. K dispozici dvourychlostní restriktor rychlosti, možnost připojení tachometru. Ochrana proti nízkému napětí akumulátorů.
Včetně českého popisu konektorů a návodu k použití. Jednoduchá instalace.
Jmenovité napětí : 24 nebo 36 VDC
Posun fází motoru : 60° nebo 120°
Jmenovitý výkon : maximálně 250 W
Maximální proud : 13 A
Rozměry : 100 x 52 x 30 mm
Pro vozy:
BMW 1 (E81)
120 d (2006.09 - 2012.09); 1995.00 ccm - 163.00 PS/120.00 kW; Motor: N47 D20 A; N47 D20 C; M47 D20 (204D4)
BMW 1 (E87)
118 d (2003.11 - 2012.09); 1995.00 ccm - 122.00 PS/90.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4); N47 D20 A; N47 D20 C
118 d (2003.11 - 2012.09); 1995.00 ccm - 136.00 PS/100.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4); N47 D20 A; N47 D20 C
118 d (2003.11 - 2012.09); 1995.00 ccm - 143.00 PS/105.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4); N47 D20 A; N47 D20 C
120 d (2003.11 - 2012.09); 1995.00 ccm - 163.00 PS/120.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4); N47 D20 A; N47 D20 C
120 d (2003.11 - 2012.09); 1995.00 ccm - 177.00 PS/130.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4); N47 D20 A; N47 D20 C
BMW 3 (E46)
320 d (2001.09 - 2005.02); 1995.00 ccm - 150.00 PS/110.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
330 d (2003.03 - 2005.02); 2993.00 ccm - 204.00 PS/150.00 kW; Motor: M57 D30 (306D2)
330 xd (2003.03 - 2005.02); 2993.00 ccm - 204.00 PS/150.00 kW; Motor: M57 D30 (306D2)
318 d (2003.03 - 2005.02); 1995.00 ccm - 116.00 PS/85.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
BMW 3 (E90)
320 d (2005.01 - 2011.12); 1995.00 ccm - 163.00 PS/120.00 kW; Motor: N47 D20 C; M47 D20 (204D4)
318 d (2005.09 - 2011.12); 1995.00 ccm - 122.00 PS/90.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
330 d (2005.09 - 2011.12); 2993.00 ccm - 231.00 PS/170.00 kW; Motor: M57 306 D3; M57 D30 TU2
330 xd (2005.09 - 2011.12); 2993.00 ccm - 231.00 PS/170.00 kW; Motor: M57 306 D3; M57 D30 TU2
320 d (2005.09 - 2011.12); 1995.00 ccm - 150.00 PS/110.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
325 d (2006.09 - 2011.12); 2993.00 ccm - 197.00 PS/145.00 kW; Motor: M57 D30 (306D3)
330 d (2009.01 - 2011.12); 2993.00 ccm - 245.00 PS/180.00 kW; Motor: N57 D30 A; M57N2 306 D3
BMW 3 Compact (E46)
320 td (2001.09 - 2005.02); 1995.00 ccm - 150.00 PS/110.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
318 td (2003.03 - 2005.02); 1995.00 ccm - 115.00 PS/85.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
BMW 3 coupe (E46)
330 Cd (2003.03 - ???); 2993.00 ccm - 204.00 PS/150.00 kW; Motor: M57 D30 (306D2)
320 Cd (2003.11 - ???); 1995.00 ccm - 150.00 PS/110.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
BMW 3 coupe (E92)
330 d (2006.09 - ???); 2993.00 ccm - 231.00 PS/170.00 kW; Motor: M57 306 D3; M57 D30 TU2
330 xd (2006.09 - ???); 2993.00 ccm - 231.00 PS/170.00 kW; Motor: M57 306 D3; M57 D30 TU2
325 d (2007.03 - ???); 2993.00 ccm - 197.00 PS/145.00 kW; Motor: M57 D30 (306D3)
330 d (2009.01 - ???); 2993.00 ccm - 245.00 PS/180.00 kW; Motor: N57 D30 A; M57N2 306 D3
330 xd (2009.01 - ???); 2993.00 ccm - 245.00 PS/180.00 kW; Motor: N57 D30 A; M57N2 306 D3
325 d (2010.04 - ???); 2993.00 ccm - 204.00 PS/150.00 kW; Motor: N57 D30 A; M57N2 306 D3
BMW 3 kabriolet (E46)
320 Cd (2005.02 - ???); 1995.00 ccm - 150.00 PS/110.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
330 Cd (2005.08 - ???); 2993.00 ccm - 20
Nový originální díl Garett
Určeno pro vozy:
Audi A3 1,9 TDI ( 8L )
Rok: leden 1996 až prosinec 2003 Motor : ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Audi A3 1,9 TDI ( 8L )
Rok: ledna 1997 do června 2001 Motor: ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Audi A3 1,9 TDI ( 8L )
Rok : leden 2000 až prosinec 2003 Motor : AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Ford Galaxy 1.9 TDI
Rok výroby: 04 2000 -srpen 2006 Motor : AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Seat Alhambra 1.9 TDI
Rok výroby: od ledna 2000 Motor: AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Seat Cordoba 1.9 TDI
Rok výroby: od června 2000 Motor: AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Seat Leon 1.9 TDI
Rok : leden 1999 až leden 2004 Motor: ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Seat Leon 1.9 TDI
Rok : leden 1999 až leden 2005 Motor: ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Seat Leon 1.9 TDI
Rok : červen 2000 až leden 2005 Motor : AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Seat Toledo II 1.9 TDI
Rok : leden 1999 až leden 2003 Motor: ALH
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Seat Toledo II 1.9 TDI
Rok : leden 1999 až leden 2004 Motor : AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Škoda Octavia I 1.9 TDI
Rok: leden 1997 až leden 2007 Motor : ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Škoda Octavia I 1.9 TDI
Rok: leden 1997 až leden 2007 Motor : ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Škoda Octavia I 1.9 TDI
Rok: leden 2000 až leden 2007 Motor : ASV
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Škoda Octavia I 1.9 TDI
Rok: leden 2000 až leden 2007 Motor : AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Volkswagen Beetle 1.9 TDI
Rok : leden 1998 až červen 2004 Motor : ALH / AHF / AJM / AUY
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Rok výroby: 08 1997 až červen 2005 Motor : ALH / AHF / AJM / AUY
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Rok výroby: 08 1997 až červen 2005 Motor : ALH / AHF / AJM / AUY
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 74 kW
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Rok výroby: srpen 1997 až červenec 2001 Motor : ALH / AHF / AJM / AUY
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Rok: května 2000 do května 2005 Motor: ATD / ASV
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 74 kW
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Rok: května 2000 do května 2005 Motor: ASV
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
Rok výroby: srpen 1997 až prosinec 2003 Motor : ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
Rok: říjen 1997 -prosinec 2002 Motor : ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
Rok výroby: 11 1999 až prosinec 2003 Motor : AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce bez námahy i do většího kopce. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy
* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekový pak 28''(700C)
Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.
Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 27,3Nm/48V
Výkon: 1000W/48V*
Napětí: 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne
* Výkon motoru - Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu.
Dodáváme s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu. Set neobsahuje baterii, plášť a duši.
Specifikace:
zadní přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku
Řídící jednotka ENA Sinwave 48V/28A - nastavena na 25A max, programovatelná, umožňuje nastavit až 9 výkonových map atd. Motor je s jednotkou velmi tichý.
Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO - klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru
Montážní šířka zadního kola: 135mm s kotoučovou brzdou nebo pastorkem (šroubovací 7-kolečko Shimano TZ-21)
Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení motoru - NE (nutno objednat samostatně)
Ovladač plynu - NE, za příplatek lze vybrat páčkový nebo otočný
LCD displej dle výběru - C961, 965, 850C
Pedal Assist System - ANO s magnetickým kotoučkem
Sdružená kabeláž s vodotěsnými konektory
Sada náhradních konektorů
Maximální rychlos - až 45 Km/h
Počet otáček: max. 390 rpm
Dojezd: například 50 Km (s 48V/15,4Ah aku) s příšlapem - závisí na terénu, hmotnosti jezdce, atd.
Hmotnost kola: 7,3 Kg
Hmotnost balení: 11,5 Kg
Tato verze není schválená pro provoz na pozemních komunikacích*
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pouze pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a případně ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky
Prodám bldc motor 36/48v 500w s převodovkou.Motor je vhodný pro instalaci do tříkolky a různých samohybů.
Zpět na výpis
Prodám Motor FORD EcoBoost 1.0 komplet repas 0km
Předchozí obrázekNásledující obrázek
6 fotografií
Cena: Dohodou
Prodám Motor EcoBoost 1.0 na FORD Oprava, Repas, Generálka motoru
Motor po kompletní generálce najeto 0KM písemná záruka 6 měsíců
Kód motoru
SFJA SFJB SFJA SFJB M1DA M2DA M1DA M2DA M1JC SFJA SFJB SFJA SFJB M1DA M2DA M1DA M2DA M1DA M2DA M1DA M2DA M1DA M2DA M1DA M2DA M1DA S2DA SFCA SFCB SFCC SFCD SFCA SFCB SFCC SFCD SFCA SFCB SFCC SFCD M1DD M1JJ M2DC
Motor na FORD B-MAX (JK)
Motor na FORD B-MAX Van
Motor na FORD C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU)
Motor na FORD C-MAX II Van
Motor na FORD ECOSPORT
Motor na FORD FIESTA VI
Motor na FORD FIESTA VI Van
Motor na FORD FOCUS III
Motor na FORD FOCUS III Cassone / coda spiovente
Motor na FORD FOCUS III Cassone / Furgonato / Promiscuo
Motor na FORD FOCUS III Tre volumi
Motor na FORD FOCUS III Turnier
Motor na FORD GRAND C-MAX
Motor na FORD GRAND C-MAX Van
Motor na FORD TOURNEO COURIER Kombi
Motor na FORD TRANSIT COURIER Furgonato
Motor na FORD TRANSIT COURIER Kombi
Prodám tyto motory:
Ford Focus 1.8TDDI 66kw motor
Prodám turbo na Ford Focus 1,8 tddi turbo 2500kč, klimakompresor 800kč, servočerpadlo servo 800kč.
Citoren Saxo motor 1.5D
Prodám motor na Peugeot 106 1,5 D . Starší typ. Cena 4000kč je za motor i čerpadlem, čerpadlo Lucas DPC R8443B971B, Převodovka 1500kč.
Opel Zafira 2.0 cdti 60kw motor X20DTL
Prodám motor vymontovaný z Opel Zafira 2.0 TD 60kw X20 DTL . Cena za holý motor je 5000kč, zánovní turbo Garrett 90531518 4000kč. Převodovka 3000kč. Alternátor 0124415005 90561168 1000kč. Motor vhodný do Astra G, Vectra B, Zafira MK1.
Ford Escort motor 1.6 16V L1H XC14
Prodám motor vymontovaný z Escorta . L1HXC14. Cena za motor jak je na fotce je 2000kč.
Motor 1.9tdi 81kw vytažený z Audi A4(Passat B5). Podélný Motor má čerpadlo a vstřiky, cena je 7000kč.
1.9tdi 66kw motor z audi a4 a Passat B5 (2kusy) podélný motor, jeden motor má pouze vstřikovací čerpadlo a druhý jen vstřiky, cena je 4500kč kus.
1.9tdi motor z VW Transporter T4
Na motoru je čerpadlo a vstřiky, cena je 6000kč
Turbo Garrett 028145703D 454001-1 WC2056F - 2000kč
Turbo 028145 - 2500kč Vhodný do VW Passat B4 B5, Audi 80 A4, golf III 3, vento, seat Ibiza.
Citroen Xantia Evasion Peugeot 307 406 806 2.0hdi
Cena holého motoru RHS 3000kč. Cena motoru RHZ je 2500kč.
Motor 1.9TD Fiat Tipo,Tempra Ducato, cena je 2000kč
Prodám motor AZQ , BRU , BBZ , ASW, AFB , BRB , BMM , AWB, BMP, AVB, AWX, AVF, AJM , BMR, AWT, BNV ...
Prodám motor Škoda Fabia 1.2 HTP kod motoru AZQ. Motor je havaravoný na vanu. Blok a hlava OK.
BNV - kompletní nastrojený s turbem, svazkem, alternátorem, vstřikama , spojkou ...
Motor BRU. Motor BBZ. Kompletní blok motoru BSW , AJM s klikou a písty. Motor VW 2.5 TDI AFB – pěkné vačky, nebo prodám hlavy z vačkama z tohoto motoru. Motor AWX, AVF – najeto 146 000 km, kompletní motor možno i se vstřiky ..BA. Motor BRB kompletní motor možno i se setrvačníkem a vstřiky BP. Motor kompletní AVB.
Motor BMS – hlava s vačkou, písty, ojnice, olejová vanda.
Motor BMP – na díly, klepal. Motor BMM na opravu – ztrácela se voda, najeto 170 000 km. Motor BLS – jeden na díly, jeden blok, jeden na opravu...
Díly ma BLS - kompletní hlava s vačkou, vsřiky, nová klika po výbrusu ...
Spodek motoru BMR - dobrá klika i šály, vyvažovací hřídele s čerpadlem , vyvažováky, blok motoru
Motor má v sobě integrovanou řídící jednotku s PAS senzorem. Jednoduše se propojí s akumulátorem, a přes přiloženou sdruženou kabeláž s ovladači na řidítkách (displej atd.). Montáž na kolo je tedy poměrně snadná.
Proč tento motor koupit u nás? Všechny tyto motory (a je jedno, zda je na obalu značka 8FUN, Bafang, EVBIKE nebo Apache) mají jednu výrobní nedokonalost. Špatně nakrimpované konektory fází motoru. To způsobuje u části motorů špatný chod a u některých se fáze vypálí a musí se to opravit. Všechny motory, zakoupené u nás, mají tento problém odstraněný! Troufáme si říct, že to řešíme jediní na trhu.
Technické parametry:
Verze: BBS-02
Motor: BLDC 750W/48V (určeno pro montáž do středu 68-72mm)
Kroutící moment max.: 100 N.m (podle převodu kola)
Max. otáčky: 83rpm
Max. hluk: 55dB
Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 25A
PAS snímání pedálový senzor: integrovaný
Hmotnost: 4,6Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů)
Součástí balení:
Ovládací displej dle výběru (srovnávač displejů)
Propojovací kabeláž 1-4
Senzor rychloměru s magnetem
Ozubené kolo 46z s plastovým krytem (volitelně 44, 48 nebo 52z)
Držák motoru
L+P klika 175mm
spojovací materiál
český manuál
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. V ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit.
Záruka: 24 měsíců
Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně.
Standardně se kit dodává bez senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort. Pokud chcete zachovat se senzorem také odpojování obou brzdových páček, objednávejte variantu s rozbočovačem.
Pro další informace a objednání zboží nás kontaktujte na našem E-SHOPU:
Elektrokola.
Nabízím nový motor QS 205 50H V3, dle nejen mého názoru nejlepší hub motor pro výkonný tichý ebike.
Jedná se o nejnovější revidovanou verzi (09/2022), samozřejmě s duální sadou hall senzorů a teploměrů + utěsněné proti vlhkosti.
Nominální (stálý, dlouhodobý) výkon je 3000 W, ale při sledování teploty si lze užívat v závislosti na baterii a controlleru i několikanásobně vyšší výkon.
Tento motor lze použít v systémech s baterií o nominálním napětí max 80V (Lion 22S).
Objednával jsem několik motorů pro sebe, ale vzal jsem jich o něco více, aby se zlevnilo poštovné.
Ještě mi zbývá / mohu nabídnout:
- vinutí 5T: při 72V baterii a 19'' kole max rychlost cca 64-80 km/h,
- vinutí 4T: při 72V baterii a 19'' kole max rychlost cca 80-105 km/h,
- vinutí 3T: při 72V baterii a 19'' kole max rychlost cca 95-120 km/h.
Pro nižší vinutí motoru je potřeba výkonnější baterie a controller. S relativně slabší baterií bude mít nejlepší zrychlení 5T, s velmi silnou baterií bude mít ultimátní zrychlení 3T (až 20 kW měřeno na baterii). Po telefonu mohu pomoci s výběrem.
Za +3000 Kč možnost zapletení do černého 19 palcového moto ráfku (dráty stříbrné moto 3.2 mm).
Více technických informací např.: (na těchto odkazech lze zakoupit totožný výrobek)
Po ČR lze zaslat Balíkovnou České pošty za 65 Kč.
4 taktni motor jednovalec el start Dieselový motor naftovy motor Koop , jednovalec, univerzalni uchycení , s hardy spojkou na pripojeni. Motor je novy se starterem, vyfukem, ručním startem, spínací skrinkou, nádrží na naftu.Cena konečná.Volat 777-730-000.Lze poslat.spalovací motor ne benzinový motor jednovalec , motor benzinový spalovací , motor boční hřídel , motor vertikální motor horizontální , motor ctyrtaktni, stabilní motor ,stabilak
Nadstandardní baterie 20,8 Ah,52v. Dojezd 50-70km,velmi lehká 21kg,rychlost 50km/h. Motor max 1760W, Kontinuální 800W BLDC HUB motor, výrobce Minimotors totožný s Dualtronem. Led osvětlení atd. Najeto 110 km, jako nová. Preferuji osobní předání. Původ Belgie
Elektrický surf dovezený z USA. Jednoduché surfování i bez oceánu.
Vyzkoušejte nejnovější hranici surfování s Hydrofoil SURF - originálním elektrickým křídlovým surfovým pohonem a nejmenším vodním skútrem na světě.
Bezvětří? Žádné vlny? Žádné moře či oceán?
Žádný problém.
Ať už jste úplní začátečníci nebo zkušení hledači vzrušení, na klidných jezerech nebo na velkých surfech, Hydrofoil SURF umožňuje vytvořit dobrodružství, které je pro vás nejlepší, s plně elektrickým a tichým motorem, který Vás bude vznášet nad hladinou.
1. Průměrná rychlost: 20 - 30 km / hod
2. Nejvyšší rychlost: 40-55 km / h
3. Doba nabíjení: 4 hodiny
4. čas jízdy na jedno nabití: 80 minut
5. Výkonná dobíjecí lithiová baterie 25 Ah
6. Vysoce účinný BLDC elektrický motor: 3000 W, 48 V25Ah
7. Výkon motoru: 5 000 otáček za minutu
8. Flying Foil z uhlíkových vláken (patent na design)
9. Bezdrátový vodotěsný ovladač
10. Bezpečnostní řídící systém: magnetický přepouštěcí spínač
11. Velikost desky: 210 x 70 cm (běžná velikost vhodná pro začátečníky); 168 x 70 cm (malá velikost pro pokročilé)
12. Nosnost: 120 KG.
13. Čistá hmotnost: 28 kg (malá deska); 33 kg (větší deska)
14. Příslušenství: vodítko, palubní taška, dálkové ovládání.
Jak se vyvíjejí elektrické pohonné systémy, postupně se stávají běžnější i takzvané Hydrofoil plavidla vybavená nosným křídlem, které při vyšší rychlosti vztlakem zvedne plavidlo nad vodní hladinu. Hydrofoil surf, na kterém se můžete prohánět až 80 minut nad vodní hladinou, a to rychlostí až do 55 km / h.
Elektrický Hydrofoil surf je poměrně jednoduché plavidlo, které je vyrobeno z uhlíkových vláken s přidanými skleněnými vlákny. Samotná deska je dlouhá standardně dlouhá 1,68 metru a má šířku 0,7 metru, pro začátečníky je praktičtější rozměr: 2,1 metru x 0,7 m pro snazší a jednodušší udržení rovnováhy na hladině. Je v ní integrována vyjímatelná baterie a pod ní se montuje odnímatelné křídlo z uhlíkových vláken, které měří na výšku asi 80 centimetrů.
K tomuto křídlu je připevněn 48-voltový elektrický motor s jmenovitým výkonem 3 kW (3000W), který v nejvyšší zátěži dosahuje výkonu až 12 kW. Chráněná pohonná vrtule se otáčí rychlostí 5000 otáček za minutu. Uživatel se na vodě postaví na desku surfu, stiskne spoušť na dálkovém ovladači ve tvaru pistole a surf začne zrychlovat. S narůstající rychlostí začne surf stoupat nad vodní hladinu, kterou doslova řeže svým křídlovým pohonem v maximální rychlosti až do 55 km / h.
Jakmile je surf nad vodní hladinou, je jen velmi malý odpor, který ho zpomaluje a tak má uživatel pocit lehké a klouzavé plavby nad vodní hladinou. Windsurf - Windsurfing foil, Hydrofoil (kiteboard / kiteboarding), jet surf, JETSURF, paddleboard, SUP Surf, nafukovací hydro surfová deska, windsurf nebo padlovacia deska
VIDEO:
Prodáma Elektrický surf dovezený z USA. Jednoduché surfování i bez oceánu.
Vyzkoušejte nejnovější hranici surfování s Hydrofoil SURF - originálním elektrickým křídlovým surfovým pohonem a nejmenším vodním skútrem na světě.
Bezvětří? Žádné vlny? Žádné moře či oceán?
Žádný problém.
Ať už jste úplní začátečníci nebo zkušení hledači vzrušení, na klidných jezerech nebo na velkých surfech, Hydrofoil SURF umožňuje vytvořit dobrodružství, které je pro vás nejlepší, s plně elektrickým a tichým motorem, který Vás bude vznášet nad hladinou.
1. Průměrná rychlost: 20 - 30 km / hod
2. Nejvyšší rychlost: 40-55 km / h
3. Doba nabíjení: 4 hodiny
4. čas jízdy na jedno nabití: 80 minut
5. Výkonná dobíjecí lithiová baterie 25 Ah
6. Vysoce účinný BLDC elektrický motor: 3000 W, 48 V25Ah
7. Výkon motoru: 5 000 otáček za minutu
8. Flying Foil z uhlíkových vláken (patent na design)
9. Bezdrátový vodotěsný ovladač
10. Bezpečnostní řídící systém: magnetický přepouštěcí spínač
11. Velikost desky: 210 x 70 cm (běžná velikost vhodná pro začátečníky); 168 x 70 cm (malá velikost pro pokročilé)
12. Nosnost: 120 KG.
13. Čistá hmotnost: 28 kg (malá deska); 33 kg (větší deska)
14. Příslušenství: vodítko, palubní taška, dálkové ovládání.
Jak se vyvíjejí elektrické pohonné systémy, postupně se stávají běžnější i takzvané Hydrofoil plavidla vybavená nosným křídlem, které při vyšší rychlosti vztlakem zvedne plavidlo nad vodní hladinu. Hydrofoil surf, na kterém se můžete prohánět až 80 minut nad vodní hladinou, a to rychlostí až do 55 km / h.
Elektrický Hydrofoil surf je poměrně jednoduché plavidlo, které je vyrobeno z uhlíkových vláken s přidanými skleněnými vlákny. Samotná deska je dlouhá standardně dlouhá 1,68 metru a má šířku 0,7 metru, pro začátečníky je praktičtější rozměr: 2,1 metru x 0,7 m pro snazší a jednodušší udržení rovnováhy na hladině. Je v ní integrována vyjímatelná baterie a pod ní se montuje odnímatelné křídlo z uhlíkových vláken, které měří na výšku asi 80 centimetrů.
K tomuto křídlu je připevněn 48-voltový elektrický motor s jmenovitým výkonem 3 kW (3000W), který v nejvyšší zátěži dosahuje výkonu až 12 kW. Chráněná pohonná vrtule se otáčí rychlostí 5000 otáček za minutu. Uživatel se na vodě postaví na desku surfu, stiskne spoušť na dálkovém ovladači ve tvaru pistole a surf začne zrychlovat. S narůstající rychlostí začne surf stoupat nad vodní hladinu, kterou doslova řeže svým křídlovým pohonem v maximální rychlosti až do 55 km / h.
Jakmile je surf nad vodní hladinou, je jen velmi malý odpor, který ho zpomaluje a tak má uživatel pocit lehké a klouzavé plavby nad vodní hladinou. Windsurf - Windsurfing foil, Hydrofoil (kiteboard / kiteboarding), jet surf, JETSURF, paddleboard, SUP Surf, nafukovací hydro surfová deska, windsurf nebo padlovacia deska
VIDEO:
Motor: 36V/250W BLDC motor s Hall snímači polohy a s planetovou převodovkou v zadním kole
Baterie: 36V/16Ah Li-lon, uzamykatelná v rámovém profilu
Max. rychlost: 25 km/h
Max. dojezd na jedno nabití: 80 - 120 km
Nosnost kola: 110 kg
Systém pohonu: PAS s LCD ovládací jednotkou KD21C
Rám: materiál Al 6061, velikost 18"
Přední vidlice: Suntour NEX
Řidítka: rovná 690mm
Ráfky: Al 700C 622-17 (28") dvojitý, 36děr
Pláště: 700x40C (622-40)
Brzdy: Tektro Aries (mechanické diskové), kotouče průměru 160mm
Řazení: Shimano Acera SL-M310 (7sp)
Přehazovačka: Shimano Acera
Volnoběžné kolečko: 7sp 14-28z (šroubovací)
Středová osa: 4-hran
Kliky / převodník: Lasco 48z / 170 mm
Sedlovka: Promax, průměr 27,2 mm, délka 300 mm
Příslušenství: osvětlení (zap/vyp přidržením tlačítka + na LCD), blatníky, nosič, boční stojánek
Hmotnost kola: 22 kg (včetně baterie)
ECO Elektrický surf dovezený z USA. Jednoduché surfování i bez oceánu.
Vyzkoušejte nejnovější hranici surfování s Hydrofoil SURF - originálním elektrickým křídlovým surfovým pohonem a nejmenším vodním skútrem na světě.
Bezvětří? Žádné vlny? Žádné moře či oceán?
Žádný problém.
Ať už jste úplní začátečníci nebo zkušení hledači vzrušení, na klidných jezerech nebo na velkých surfech, Hydrofoil SURF umožňuje vytvořit dobrodružství, které je pro vás nejlepší, s plně elektrickým a tichým motorem, který Vás bude vznášet nad hladinou.
1. Průměrná rychlost: 20 - 30 km / hod
2. Nejvyšší rychlost: 40-55 km / h
3. Doba nabíjení: 4 hodiny
4. čas jízdy na jedno nabití: 80 minut
5. Výkonná dobíjecí lithiová baterie 25 Ah
6. Vysoce účinný BLDC elektrický motor: 3000 W, 48 V25Ah
7. Výkon motoru: 5 000 otáček za minutu
8. Flying Foil z uhlíkových vláken (patent na design)
9. Bezdrátový vodotěsný ovladač
10. Bezpečnostní řídící systém: magnetický přepouštěcí spínač
11. Velikost desky: 210 x 70 cm (běžná velikost vhodná pro začátečníky); 168 x 70 cm (malá velikost pro pokročilé)
12. Nosnost: 120 KG.
13. Čistá hmotnost: 28 kg (malá deska); 33 kg (větší deska)
14. Příslušenství: vodítko, palubní taška, dálkové ovládání.
Jak se vyvíjejí elektrické pohonné systémy, postupně se stávají běžnější i takzvané Hydrofoil plavidla vybavená nosným křídlem, které při vyšší rychlosti vztlakem zvedne plavidlo nad vodní hladinu. Hydrofoil surf, na kterém se můžete prohánět až 80 minut nad vodní hladinou, a to rychlostí až do 55 km / h.
Elektrický Hydrofoil surf je poměrně jednoduché plavidlo, které je vyrobeno z uhlíkových vláken s přidanými skleněnými vlákny. Samotná deska je dlouhá standardně dlouhá 1,68 metru a má šířku 0,7 metru, pro začátečníky je praktičtější rozměr: 2,1 metru x 0,7 m pro snazší a jednodušší udržení rovnováhy na hladině. Je v ní integrována vyjímatelná baterie a pod ní se montuje odnímatelné křídlo z uhlíkových vláken, které měří na výšku asi 80 centimetrů.
K tomuto křídlu je připevněn 48-voltový elektrický motor s jmenovitým výkonem 3 kW (3000W), který v nejvyšší zátěži dosahuje výkonu až 12 kW. Chráněná pohonná vrtule se otáčí rychlostí 5000 otáček za minutu. Uživatel se na vodě postaví na desku surfu, stiskne spoušť na dálkovém ovladači ve tvaru pistole a surf začne zrychlovat. S narůstající rychlostí začne surf stoupat nad vodní hladinu, kterou doslova řeže svým křídlovým pohonem v maximální rychlosti až do 55 km / h.
Jakmile je surf nad vodní hladinou, je jen velmi malý odpor, který ho zpomaluje a tak má uživatel pocit lehké a klouzavé plavby nad vodní hladinou. Windsurf - Windsurfing foil, Hydrofoil (kiteboard / kiteboarding), jet surf, JETSURF, paddleboard, SUP Surf, nafukovací hydro surfová deska, windsurf nebo padlovacia deska
VIDEO:
Elektro surf dovezený z USA. Jednoduché surfování i bez oceánu.
Vyzkoušejte nejnovější hranici surfování s Hydrofoil SURF - originálním elektrickým křídlovým surfovým pohonem a nejmenším vodním skútrem na světě.
Bezvětří? Žádné vlny? Žádné moře či oceán?
Žádný problém.
Ať už jste úplní začátečníci nebo zkušení hledači vzrušení, na klidných jezerech nebo na velkých surfech, Hydrofoil SURF umožňuje vytvořit dobrodružství, které je pro vás nejlepší, s plně elektrickým a tichým motorem, který Vás bude vznášet nad hladinou.
1. Průměrná rychlost: 20 - 30 km / hod
2. Nejvyšší rychlost: 40-55 km / h
3. Doba nabíjení: 4 hodiny
4. čas jízdy na jedno nabití: 80 minut
5. Výkonná dobíjecí lithiová baterie 25 Ah
6. Vysoce účinný BLDC elektrický motor: 3000 W, 48 V25Ah
7. Výkon motoru: 5 000 otáček za minutu
8. Flying Foil z uhlíkových vláken (patent na design)
9. Bezdrátový vodotěsný ovladač
10. Bezpečnostní řídící systém: magnetický přepouštěcí spínač
11. Velikost desky: 210 x 70 cm (běžná velikost vhodná pro začátečníky); 168 x 70 cm (malá velikost pro pokročilé)
12. Nosnost: 120 KG.
13. Čistá hmotnost: 28 kg (malá deska); 33 kg (větší deska)
14. Příslušenství: vodítko, palubní taška, dálkové ovládání.
Jak se vyvíjejí elektrické pohonné systémy, postupně se stávají běžnější i takzvané Hydrofoil plavidla vybavená nosným křídlem, které při vyšší rychlosti vztlakem zvedne plavidlo nad vodní hladinu. Hydrofoil surf, na kterém se můžete prohánět až 80 minut nad vodní hladinou, a to rychlostí až do 55 km / h.
Elektrický Hydrofoil surf je poměrně jednoduché plavidlo, které je vyrobeno z uhlíkových vláken s přidanými skleněnými vlákny. Samotná deska je dlouhá standardně dlouhá 1,68 metru a má šířku 0,7 metru, pro začátečníky je praktičtější rozměr: 2,1 metru x 0,7 m pro snazší a jednodušší udržení rovnováhy na hladině. Je v ní integrována vyjímatelná baterie a pod ní se montuje odnímatelné křídlo z uhlíkových vláken, které měří na výšku asi 80 centimetrů.
K tomuto křídlu je připevněn 48-voltový elektrický motor s jmenovitým výkonem 3 kW (3000W), který v nejvyšší zátěži dosahuje výkonu až 12 kW. Chráněná pohonná vrtule se otáčí rychlostí 5000 otáček za minutu. Uživatel se na vodě postaví na desku surfu, stiskne spoušť na dálkovém ovladači ve tvaru pistole a surf začne zrychlovat. S narůstající rychlostí začne surf stoupat nad vodní hladinu, kterou doslova řeže svým křídlovým pohonem v maximální rychlosti až do 55 km / h.
Jakmile je surf nad vodní hladinou, je jen velmi malý odpor, který ho zpomaluje a tak má uživatel pocit lehké a klouzavé plavby nad vodní hladinou. Windsurf - Windsurfing foil, Hydrofoil (kiteboard / kiteboarding), jet surf, JETSURF, paddleboard, SUP Surf, nafukovací hydro surfová deska, windsurf nebo padlovacia deska
VIDEO: