bezuhlíkový motor - strana 20
Počet nalezených inzerátů BEZUHLÍKOVÝ MOTOR: 1000 - strana 20
prodám komplet motor na smykový nakladač Komatsu SK820-5 rv. 2005.
Polomotor je poškozený 1. válce přidřené.
2. klika zlomená. Polomotor je před repasí. Zbytek vše funkční. Motor je rozebraný pro kontrolu.
Motor obsahuje:
- Kompletní hlavu
- Kompletní blok vč. pístů, vačky a klikové hřídele
- Ventilové víko
- Vanu
- Přírubu setrvačníku
- Palivové vedení, vstřikovače, čerpadlo, kompletní filtr
- Sací potrubí vč, turbodmychadla a kompletního vzduchového filtru
- Výfukové potrubí + tlumič (zřejmě ale bude bez izolace)
- Alternátor
- Startér
- Vodní pumpa, termostat, vrtule, řemen
- Kompletní prsa včetně rozvodů
- Setrvačník
Na motoru nebude:
- Kabelový svazek
- Silentblocky
cena za celý motor 50.000,-
Jméno:
Jan
Telefon:
777... zobraz číslo
Lokalita: 382 03 Český Krumlov
Vidělo:
512 lidí
Cena:
50 000 Kč
Všechny inzeráty a hodnocení uživatele
Přidat do oblíbených
Označit špatný inzerát
Označit chybnou kategorii inzerátu
Vytisknout inzerát
Sdílejte na Facebooku
Doporučit kamarádovi
Vyhledat podobné inzeráty
Prodám kompletní nastrojený plně funkční motor M44B19 původem z e36.
Motor je ve 100% stavu! Velmi zachovalý, žádný karbon v olejovém prostoru, motor čistý-zlatý.
Zatím v autě možno projet/nastartovat.
Po dohodě demontáž na počkání.
Cena uvedena za kompletní motor včetně převodovky.
Motor po GO Jawa 350/354 Kývačka-Půlbuben. Nízké výrobní číslo, hlavy, válce i klikovka ještě z Peráka. Motor nakonec nevyužiji, proto posílám dál. Pouze osobní odběr. Na motoru chybí kryt spojky a zapalování viz. Foto.
Motor by měl být jeden z posledních půlbubnů (rok 1955). Poslední motory byly již vybaveny jednopákou a číslo přesunuto na levý karter. Na posledních obrázcích výňatek z literatury odlišné díly JAWA-ČZ 353/354 - JAWARmaniak.
Dále přikládám pár fotek před a během renovace.
Motor je na známém aukčním portále.
Prodám motor po GO na Jawa 555 v krásném stavu viz foto. Kartery krásné neulámané, nová ložiska a gufera. Na motoru výbrus + píst kroužky atd. Na válci je původní stříbřenka, neulámaná žebra, válec krásný – nechal jsem schválně v originálu. Klika po GO, horní pouzdro mosaz – ne jehličky. Spojka nová korková + nový řetízek spojky. Na motoru je převodovka vybraná z pěti převodovek – neodrbaná. Dle mechanika se nové převodovky druhovýroby serou. Půlměsíc startovací originál jak nový. Kartery na těsnění + nový olej. Motor kompletně odmočen od nečistot - žádná prasečina. Motor není chemicky čištěn ani leštěn – stejně se to nedělalo. Nastartovat jde rukou. Prodávám s řadičkou a našlapovačkou (vše originál včetně gumy na řadičce) a karburátorem. Motor běžel ve stolici cca 3 hod. Olej při záběhu 1 : 25 M2T. Vždy jsem zajížděl alespoň 1000 km. Vzhledem ke stáří motoru bez záruky. V případě zájmu nabídněte cenu. Případně výměna za motor na Jawa 250 + doplatek dle dohody. Vychcánci nevolat - nemám náladu. Mohu nabídnout rám na Jawa 555 + 1500 Kč.( vhodný jako začátek k renovaci).SMS nebo mail
Nůžky jsou jako nové,použité max 3x,záruka 12.měsíců,doklad o koupi samozřejmostí.
Benzínové zahradní nůžky STIHL HS 56 C-E
Velice lehké nůžky na živé ploty se systéme ErgoStart (E) a systémem zjednodušeného startu motoru.
Antivibrační systém, systém filtrace vzduchu s dlouhou životností, motor 2-MIX, beznářaďovým uzávěrem paliva a oboustranně ostřené nože.
Ideální benzínové nůžky pro komunální a profesionální nasazení.
BALENÍ OBSAHUJE:
HS 56 C-E
Kryt lišty
Technická data Hodnota
Řezná délka cm 60
Zdvihový objem cm³ 21,4
Výkon kW 0,65
Hmotnost kg 1) 4,5
Hodnota akustického tlaku dB(A) 2) 95
Hladina akustického výkonu dB(A) 2) 107
Hodnota vibrací vpravo m/s² 3) 5,5
Hodnota vibrací vlevo m/s² 3) 4,7
Celková délka cm 104
Rozteč zubů mm 34
Objem palivové nádrže l 0,28 1) bez paliva 2) K-Faktor podle RL 2006/42/EG = 2,5 dB(A) 3) K-Faktor podle RL 2006/42/EG = 2 m/s²
Sériová výbava
Antivibrační systém
Pryžové tlumiče snižují přenos chvění z motoru a řezného nástroje. Rukojeť má tak mimořádně nízké vibrace. Práce se strojem je tak komfortní a pohodlná.
ErgoStart
Jednodušší startování stroje, díky systému ErgoStart. Mezi cívkou startovacího zařízení s lankem a klikovou hřídelí je umístěna přídavná spirálová pružina, které se natahuje proti kompresnímu tlaku na pístu. Pokud je síla pružiny větší než kompresní tlak, kliková hřídel se protočí a motor obratem naskočí. Uživatel tak startuje stroj pohodlně a rychle.
Dlouhodobý filtrační systém
Garantuje dlouhé servisní intervaly vzduchového filtru a výborně chrání motor. Motor 2-MIX
Ekonomický motor STIHL 2-MIX s technologií kanálů 1v4 má vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček. Stroj tak ušetří až 20% paliva ve srovnání s konvenčním dvoutaktním motorem STIHL bez této technologie. Zároveň se sníží emise zplodin až o 50%. Oboustranný řezný nůž Zahradní nůžky STIHL s oboustranným nožem stříhají dokonale ve svislé i vodorovné poloze. Díky použití obou stran nožů umožňují efektivní střihání v rozích.
Oboustranně ostřený nůž
Řezný nůž je oboustranně naostřen. Speciální geometrie nože tak zajišťuje vysoký řezný výkon.
Závěsné oko v rukojeti
Za praktické závěsné oko se dají zahradní nůžky zavěsit na zeď.
Elektronické zapalování
Plně zakrytované elektronické zapalování zajistí spolehlivé starty a bezporuchový chod motoru. Zapalování pomáhá k lepšímu spalování paliva a nižším splodinám.
Ruční palivové čerpadlo
Komfortnější a rychlejší studený start díky ručnímu palivovému čerpadlu. Nižší počet startovacích zátahů až o 40%.
Jednopáčkové ovládání
Bezpečné ovládání stroje, díky jediné ovládací páčce pro všechny režimy startů. Pravá ruka tak stále bezpečně zůstává na rukojeti.
Vodící ochranný doraz
Motor stahování oken pravý přední Volkswagen Passat B6 3C 1K0959792N 1K0959702AR 3C1837462L 1k0959702af 400kus
Motor stahování oken včetně jednotky 3C1837461L 1K0959701AC 1K0959793N 400kus 1K0959701ar
Volkswagen Passat B6 zámek přední část pravý 3C1837016A Zámek dveře přední pravý 3c2837016a
Motor okenního zvedáku 1K0959703P VW PASSAT (3C5) motor pro spouštěč oken
1K0959703AG VW3
3C959703B VW3
Zámek dveří zadní pravý 3c4839016a VW PASSAT b6
400kc kus
Prodám motor z Passata CC 3.6fsi bws motor bws cc 3.6 motor 220kw passat cc 3.6fsi dsg převodovka dsg 3.6fsi 220kw dsg bws dsg
!!!!!! OSOBNÍ ODBĚR) !!!!!!
POUZE VOLAT
VOLAT PO-PÁ 8:00-16:00
SO 8.00-11:30
Prodám motor z vozu Fiat Stilo 1.9 JTD 85kw
Kód motoru: 192A1000
Najeto: 224xxxkm
Motor je v pořádku, plně funkční - vymontován z pojízdného, nebouraného vozu.
Cena za nastrojený motor (vstřiky, turbo, čerpadlo...) - 6500Kč
Cena za holý motor 3500Kč
Příslušenství zvlášť:
vstřiky - 0 445 110 119 / 0445110119 - 2900Kč
turbo - 46786073 - 2800Kč
čerpadlo - 0 445 010 007 / 0445010007 - 1500Kč
Je možné osobní vyzvednutí, případně zasíláme.
PRODÁM KOMPELTNÍ MOTOR 2.5 TDI 128KW
CENA JE UVEDENA ZA KOMPLETNÍ MOTOR
MOTOR MÁ NAJETO 240 000KM
HOLÝ MOTOR 45 000KČ
MOŽNOST MONTÁŽE U NÁS V SERVISU.
TEL.
Ponúkam na predaj kompletne repasovaný motor.
Motor 2.0 N47D20A D20C D20D - 3000€
3.0 N57D30A N57D30B BMW X5 X6 -5500€
Motory prešli kompletným repasom od A po Z.
Každy motor ma nasledovne časti vymenene za nové:
-hlavné ložiská,
-ojničné ložiská,
-krúžky,
-tesnenia hriadeľa,
-hydraulické zdviháky,
-tesnenia vačkového hriadeľa.
-olejová pumpa
Časti motora skontrolovane a opravené:
Blok motora: zarovnaný, honovaný, hobľovaný
Kľukový hriadeľ: brúsený
Hlava motora: zmeraná, výmena tesnení ventilov, lapovanie sediel ventilov.
Jedná sa o profesionálny a kvalitný repas.
Na motor je 6 mesačná písomná záruka s neobmedzeným počtom kilometrov.
Po rozkliknití mena nájdete viacero motorov, ktoré sú plne repasované.
Prodám motor Velorex 350 se statorem dynamostartéru , motor je originál typ 572 - mechanika (výrobní číslo na motoru je samozřejmě originál původní z výroby). bloky Motoru jsou velice zachovalé bez nějakých ulomených žeber záseků a podobně, válce a hlavy taky nemají nikde ulomená žebra, motor má originál původní karburátor, kliková hřídel má nepoškozené závity a nepoškozené (nevyběhané) drážky na koncích hřídelí vše viz foto. Víko motoru originál Velorex typ 572 s vyztužením ložiska hřídele viz foto. Kompletnost motoru viz foto. Motor jsem měl jako náhradní ale nebudu ho potřebovat. Pouze osobní převzetí, mohu přivézt případně i do Brna. CENA JE PEVNÁ , ŽÁDNÉ ZÁLOHY NEBERU , INZERÁT JE PLATNÝ DO SMAZÁNÍ
Motor má v sobě integrovanou řídící jednotku s PAS senzorem. Jednoduše se propojí s akumulátorem, a přes přiloženou sdruženou kabeláž s ovladači na řidítkách (displej atd.). Montáž na kolo je tedy poměrně snadná.
Proč tento motor koupit u nás? Všechny tyto motory (a je jedno, zda je na obalu značka 8FUN, Bafang, EVBIKE nebo Apache) mají jednu výrobní nedokonalost. Špatně nakrimpované konektory fází motoru. To způsobuje u části motorů špatný chod a u některých se fáze vypálí a musí se to opravit. Všechny motory, zakoupené u nás, mají tento problém odstraněný! Troufáme si říct, že to řešíme jediní na trhu.
Technické parametry:
Verze: BBS-02
Motor: BLDC 750W/48V (určeno pro montáž do středu 68-72mm)
Kroutící moment max.: 100 N.m (podle převodu kola)
Max. otáčky: 83rpm
Max. hluk: 55dB
Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 25A
PAS snímání pedálový senzor: integrovaný
Hmotnost: 4,6Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů)
Součástí balení:
Ovládací displej dle výběru (srovnávač displejů)
Propojovací kabeláž 1-4
Senzor rychloměru s magnetem
Ozubené kolo 46z s plastovým krytem (volitelně 44, 48 nebo 52z)
Držák motoru
L+P klika 175mm
spojovací materiál
český manuál
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. V ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit.
Záruka: 24 měsíců
Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně.
Standardně se kit dodává bez senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort. Pokud chcete zachovat se senzorem také odpojování obou brzdových páček, objednávejte variantu s rozbočovačem.
Pro další informace a objednání zboží nás kontaktujte na našem E-SHOPU:
Elektrokola.
Prodáme plně funkční motor z renault master T35D, typ : 8140 turbo. je z auta z roku 1993. Auto po havárii zlikvidováno, motor zůstal v suchu uložen. Motor kompletní vč. alternátoru i turba. Možno po dohodě s 5Q převodovkou. Cena za kompletní motor cca 6900,- - dohoda na místě. foto dodám. Měl by být shodný i na fiat ducato..
Prodám kompletní motor na Suzuki SV 650s 2001. Motor by zakoupen na výměnu za původní motor. Přidám druhý původní motor z motorky na díly, který běží, ale něco v něm klepe. Podívejte se i na mé ostatní inzeráty s díly z této motorky.
Renault Master motor 2.3ci MOTOR 2.3ci prevodovka master prevodovka stejne do vozu OPEL movano motor 2.3ci prevodovka opel mmovano 2010 / 2016 dily z predni casti vozu. spojka spojkove lozisko setrvak alternator 2.3 kompresor servo vstriky 2.3ci vstrik a vstrikovaci cerpadlo ramp remenicka starter 2.3ci EGR ventil klapka TURBO 2.3ci 2013hladice trubky podbeh a jine dily
Motor je z e39 rok 2002 manuál
Kompletní motor se sáním, turbem atd. bohužel servo bez nádobky a řemenice.
Motor funkční bez problému.
WBADP910006X783919
je k dispozici řídící jednotka motoru
nájezd 412.000km dle dde, ews i budíků.
Osobní odběr Hodonín.
hledání:
m57
bmw motor
nafta
525d
m57d25
Ponúkam na predaj kompletne repasovaný motor.
Motor 2.0 CFC Vw T5-T6 - 2500€
Motory prešli kompletným repasom od A po Z.
Každy motor ma nasledovne časti vymenene za nové:
-hlavné ložiská,
-ojničné ložiská,
-krúžky,
-tesnenia hriadeľa,
-hydraulické zdviháky,
-tesnenia vačkového hriadeľa.
-olejová pumpa
Časti motora skontrolovane a opravené:
Blok motora: zarovnaný, honovaný, hobľovaný
Kľukový hriadeľ: brúsený
Hlava motora: zmeraná, výmena tesnení ventilov, lapovanie sediel ventilov.
Jedná sa o profesionálny a kvalitný repas.
Na motor je 6 mesačná písomná záruka s neobmedzeným počtom kilometrov.
Po rozkliknití mena nájdete viacero motorov, ktoré sú plne repasované.
Ponúkam na predaj kompletne repasovaný motor.
Motor pre VW Crafter VW Amarok
2.0l CKT CDC CSH CNE - 2500€
Motory prešli kompletným repasom od A po Z.
Každy motor ma nasledovne časti vymenene za nové:
-hlavné ložiská,
-ojničné ložiská,
-krúžky,
-tesnenia hriadeľa,
-hydraulické zdviháky,
-tesnenia vačkového hriadeľa.
-olejová pumpa
Časti motora skontrolovane a opravené:
Blok motora: zarovnaný, honovaný, hobľovaný
Kľukový hriadeľ: brúsený
Hlava motora: zmeraná, výmena tesnení ventilov, lapovanie sediel ventilov.
Jedná sa o profesionálny a kvalitný repas.
Na motor je 6 mesačná písomná záruka s neobmedzeným počtom kilometrov.
Po rozkliknití mena nájdete viacero motorov, ktoré sú plne repasované.
Prodám motor z bmw x3 3.0d 150kw.
Motor plně funkční je z vozu zasaženého požárem.
Ventilové víko na výměnu poškozeno v zadní části.
Víčko olejového domku také na výměnu.
Jinak motor v pořádku
Osobní odběr Nymburk nebo možno zaslat.
Použitelnost do bmw:
e46 330d 330xd 150kw
e83 x3 3.0d 150kw
Cena zohledněna vůči stavu(vzhledu).
Záruka na funkčnost(vyzkoušení) samozřejmostí.
Cena za motor tak jak je na foto(s čerpadlem).
Možno bez čerpadla za 9000kč.
Prodám motor na Jawu Pérák. Číslo motoru 11- 243--. Motor má párové kartery- patrno z foto. Motor se točí a řádi. Válec demontován z důvodu zalehnuti pístu ve válci. Na válci ulomení jedno žebro. Válec je Peracky- stefty jsou vidět. K motoru je ještě kompletní karburátor značeny: 2654. Více foto není problém. Motor má uřezány držák krytu řetězu a ve spodní části, pod ovládáním spojky chybí také kousek karteru. Cena je bez zapalování a karburátoru 4500,- Kč.