bezuhlíkový motor - strana 2
Počet nalezených inzerátů BEZUHLÍKOVÝ MOTOR: 1000 - strana 2
Velký 10ti článkový akumulátor + nabíječka.
Baterie je kvalitní, vyrobená z článků s nízkým odporem, celkový vnitřní odpor pouhých 57 miliohmů 1KHz AC!
Napětí akumulátoru: 18V nominální, 21V maximální.
Kompatibilní s Makita LXT (BL1840, BL1850, BL1860B,...).
2. akumulátor +599
Vhodný pro výměnu kol u osobních a nákladních automobilů, dodávek, zemědělských strojů ap.
Princip ohromného množství úderů je idální pro povolení zarezlých šroubů.
3 stupně výkonu
Bezuhlíkový BL motor má řadu výhod:
* delší životnost (neopotřebovávají se uhlíky, které u levných přístrojů ani není možné měnit)
* vyšší účinnost a výkon (nedrhnou uhlíky)
* větší výdrž na baterii
Krom toho také nejiskří a nešpiní se uvnitř jemným uhlíkovým prachem, kterým se může přístroj zanést.
LED s prodlevou pro osvětlení pracovního prostoru.
Plasty jsou kvalitní, není to cítit levným plastem jako Parkside.
Celková hmotnost 2,5kg. Hmotnost samotného utahováku 1,7kg.
Poštovné při platbě předem
99,- PPL/GLS
je nutné uvést telefon na který můžou volat před příjezdem
Dobírka - pouze po zaplacení poštovného 199,- předem
Nový Kvalitní Bezkomutátorový - Bezkartáčový - BrushLess - BL rázový utahovák - sada včetně nabíječky a akumulátoru v padnoucím kufru.
Včetně kovaného ořechu 22mm a prodloužených hlavic 17mm a 19mm na kola aut.
Čistý kultivovaný chod. Vysoký utahovací moment (330nm).
Velký 10ti článkový akumulátor.
Baterie je slušná, váží 557g a je vyrobena z INR 18650 článků pro vysoké proudy, vnitřní odpor 74 miliohmů.
Napětí akumulátoru: 18-21V
Tento akumulátor využijete i u pil, vrtaček a dalšího neoriginálního nářadí se systémem Makita LXT (BL1850 atd...).
Rychlá kolébková nabíječka (1h).
Výměna kol u auta a montáž vrutů se pro vás stane z práce radostí!
Šetřete svoje zápěstí a dopřejte si pohodlnou práci bez přenášení kroutícího momentu na ruku.
Vhodný též na motáž a demotáž lešení.
video tady
Bezuhlíkový BL motor má řadu výhod:
* delší životnost (neopotřebovávají se uhlíky, které u levných přístrojů ani není možné měnit)
* vyšší účinnost a výkon (nedrhnou uhlíky)
* větší výdrž na baterii
Krom toho také nejiskří a nešpiní se uvnitř jemným uhlíkovým prachem, kterým se může přístroj zanést.
1/2" vnější čtyřhran na rázové hlavice a gola ořechy.
Vypínatelná funkce zastavení po povolení šroubu.
Plasty jsou kvalitní, není to cítit levným plastem jako Parkside.
LED nasvícení pracovního prostoru.
Vše přijde zabaleno v bublinách, v kufru a krabici.
Celková hmotnost rovné 4kg.
Poštovné při platbě předem
99,- GLS, je nutné uvést telefon na který můžou volat před příjezdem
Dobírka - pouze po zaplacení poštovného, balného a doběrečného ve výši 199,- předem na účet.
Nový Bezkomutátorový BrushLess BL rázový utahovák včetně sady hlavic, nabíječky a akumulátoru.
1/2" vnější čtyřhran na ořechy.
Včetně dlouhých hlavic 17mm, 19mm, 22mm, 22mm, 24mm.
Nabíječka + Velký 10ti článkový akumulátor, vnitřní odpor 62 miliohmů. (Vyrobený z nízkoodporových vysokoproudových článků.)
Kompatibilní s Makita LXT (BL1840, BL1850, BL1860B,...).
Kompaktní kufr s panty a rychlým zajištěním.
Nástavec na 1/4" bity + křížový oboustranný bit 50mm.
Vrták 4 HS.
Pracovní rukavičky pro děti :).
Výměna kol u auta se pro vás stane z práce radostí!
Bezuhlíkový BL motor má řadu výhod:
* delší životnost (neopotřebovávají se uhlíky, které u levných přístrojů ani není možné měnit)
* vyšší účinnost a výkon (nedrhnou uhlíky)
* větší výdrž na baterii
Krom toho také nejiskří a nešpiní se uvnitř jemným uhlíkovým prachem, kterým se může přístroj zanést.
Při šroubování vrutů má tu výhodu, že se kroutící moment nepřenáší na ruku, takže práce je mnohem komfortnější a bezpečnější. Především v porovnání se silnějšími akušroubováky a vrtačkami a u větších vrutů, kde dostává zápěstí hodně zabrat a můžete se i zranit.
Pomocí úderů integrovaného kladiva lze taky dosáhnout většího kroutícího momentu, než mají ty nejvýkonnější vrtačky. Nejvýkonnější vrtačky mají okolo 90 newtonmetrů a stojí mnoho tisíc (a je problém je udržet). Zde se kroutící moment v rázech pohybuje ve stovkách nm a udrží to i dítě.
Sada obsahuje i sklíčidlo pro upnutí vrtáků, ale na vrtání to moc není, jen na hrubé věci jako nouzovka.
Funční tlačítko:
Při utahování se přepíná utahovací moment, při povolování zapíná či vypíná funkce zastavení po povolení (proti ztrátě matek, užitečné při práci na lešení ap.)
LED osvětlení s prodlevou.
Celková hmotnost 3,4kg.
Poštovné při platbě předem
99,- PPL
je nutné uvést telefon na který můžou volat před příjezdem
Dobírka - pouze po zaplacení poštovného, balného a doběrečného ve výši 199,- předem na účet.
Prodám tyto motory:
Ford Focus 1.8TDDI 66kw motor
Prodám turbo na Ford Focus 1,8 tddi turbo 2500kč, klimakompresor 800kč, servočerpadlo servo 800kč.
Citoren Saxo motor 1.5D
Prodám motor na Peugeot 106 1,5 D . Starší typ. Cena 4000kč je za motor i čerpadlem, čerpadlo Lucas DPC R8443B971B, Převodovka 1500kč.
Opel Zafira 2.0 cdti 60kw motor X20DTL
Prodám motor vymontovaný z Opel Zafira 2.0 TD 60kw X20 DTL . Cena za holý motor je 5000kč, zánovní turbo Garrett 90531518 4000kč. Převodovka 3000kč. Alternátor 0124415005 90561168 1000kč. Motor vhodný do Astra G, Vectra B, Zafira MK1.
Ford Escort motor 1.6 16V L1H XC14
Prodám motor vymontovaný z Escorta . L1HXC14. Cena za motor jak je na fotce je 2000kč.
Motor 1.9tdi 81kw vytažený z Audi A4(Passat B5). Podélný Motor má čerpadlo a vstřiky, cena je 7000kč.
1.9tdi 66kw motor z audi a4 a Passat B5 (2kusy) podélný motor, jeden motor má pouze vstřikovací čerpadlo a druhý jen vstřiky, cena je 4500kč kus.
1.9tdi motor z VW Transporter T4
Na motoru je čerpadlo a vstřiky, cena je 6000kč
Turbo Garrett 028145703D 454001-1 WC2056F - 2000kč
Turbo 028145 - 2500kč Vhodný do VW Passat B4 B5, Audi 80 A4, golf III 3, vento, seat Ibiza.
Citroen Xantia Evasion Peugeot 307 406 806 2.0hdi
Cena holého motoru RHS 3000kč. Cena motoru RHZ je 2500kč.
Motor 1.9TD Fiat Tipo,Tempra Ducato, cena je 2000kč
ada obsahuje:
AKU BEZUHLÍKOVOU VRTAČKU 18 V
AKU BEZUHLÍKOVÝ RÁZOVÝ UTAHOVÁK 18 V
AKU ÚHLOVOU BRUSKU 18 V
BATERII 20V Li-lon/4.0 Ah
BATERII 20V Li-lon/1.5 Ah
NABÍJEČKU
1) AKU BEZUHLÍKOVÁ VRTAČKA 18 V
Technické údaje:
Napětí 18 V
Otáčky naprázdno: 0–400/0-1400/min
Počet poloh utahování a vrtání: 15+1
Upínací průměr sklíčidla: 0.8 – 13 mm
Maximální kroutící moment: 50 Nm
Pravý/levý chod
LED indikátor stavu nabití
Baterie: 1.5 – 4.0 Ah Li-ion
Napětí nabíječky: ~ 230V/50HZ
Doba nabíjení baterie: 1 h.
Hmotnost vrtačky: 1.1 kg
2) AKU BEZUHLÍKOVÝ RÁZOVÝ UTAHOVÁK 18 V
Technické údaje:
Napětí: 18 V
Otáčky naprázdno: 0–2600/min
Maximální utahovací moment: 300 Nm
Pravý/levý chod
LED indikátor stavu nabití
Baterie: 1.5- 4.0 Ah Li-ion
Napětí nabíječky: ~ 230V/50Hz
Doba nabíjení baterie: 1 h.
Hmotnost: 1.4 kg
3) AKU ÚHLOVÁ BRUSKA 18 V
Technické údaje:
Napětí: 18 V
Otáčky naprázdno: 8000/min
Průměr upínacího kotouče: 115 mm
Závit vřetena: M14
Baterie: 1.5 – 4.0 Ah Li-ion
Doba nabíjení baterie: 1 h.
Napětí nabíječky: ~ 230V/50HZ
Doba nabíjení baterie: 1 h.
Hmotnost: 1.6 kg
Prodám motor AZQ , BRU , BBZ , ASW, AFB , BRB , BMM , AWB, BMP, AVB, AWX, AVF, AJM , BMR, AWT, BNV ...
Prodám motor Škoda Fabia 1.2 HTP kod motoru AZQ. Motor je havaravoný na vanu. Blok a hlava OK.
BNV - kompletní nastrojený s turbem, svazkem, alternátorem, vstřikama , spojkou ...
Motor BRU. Motor BBZ. Kompletní blok motoru BSW , AJM s klikou a písty. Motor VW 2.5 TDI AFB – pěkné vačky, nebo prodám hlavy z vačkama z tohoto motoru. Motor AWX, AVF – najeto 146 000 km, kompletní motor možno i se vstřiky ..BA. Motor BRB kompletní motor možno i se setrvačníkem a vstřiky BP. Motor kompletní AVB.
Motor BMS – hlava s vačkou, písty, ojnice, olejová vanda.
Motor BMP – na díly, klepal. Motor BMM na opravu – ztrácela se voda, najeto 170 000 km. Motor BLS – jeden na díly, jeden blok, jeden na opravu...
Díly ma BLS - kompletní hlava s vačkou, vsřiky, nová klika po výbrusu ...
Spodek motoru BMR - dobrá klika i šály, vyvažovací hřídele s čerpadlem , vyvažováky, blok motoru
4 taktni motor jednovalec el start Dieselový motor naftovy motor Koop , jednovalec, univerzalni uchycení , s hardy spojkou na pripojeni. Motor je novy se starterem, vyfukem, ručním startem, spínací skrinkou, nádrží na naftu.Cena konečná.Volat 777-730-000.Lze poslat.spalovací motor ne benzinový motor jednovalec , motor benzinový spalovací , motor boční hřídel , motor vertikální motor horizontální , motor ctyrtaktni, stabilní motor ,stabilak
Prodám motor na MERCEDES Repas oprava generálka
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
Repasovaný motor 2.2 CDI kod OM651 651.955 651.957 651.956
Motor Mercedes Vito W 2.2 cdi 651 Repas, oprava nebo
MOTOR MERCEDES E CLASS 2.2 CDI 170 W212 651.924
MOTOR MERCEDES SPRINTER 906 2.2 CDI 651955 2009
MERCEDES CE TŘÍDA MOTORU 2.2 CDI 651.924 2009-
Repasovaný motor 2.2 CDI OM651 651.955 651.957 651.956 SPRINTER VITO MERCEDES 651955 651957 OM651 651956
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
-7-8-4-4-4-2-O-8-5- NEBO -6-6-6-4-9-7-9-O-7-
Nové hlavní a ojniční ložiska
Repasované olejové čerpadlo
Písty očištěné v ultrazvuku nove pístní kroužky
Hlava očištěná v ultrazvuku odtlakovaná, přebroušená dosedací plocha pro hlavu válců
Ventily zafrézované
Nové značkové hlavové šrouby a těsnění
Motor komplet přetěsněný, nová všechna těsnění a gufera
Blok očištěný v ultrazvuku
Na bloku přebroušena dosedací plocha pro hlavu válců
Válce přehonované
Uložení klikového hřídele
Kliková hřídel vyleštěná nebo výbrus
Dobry den, predavam tieto motory:
naftovy, vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je elektrocentrala, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila, pohon generatora k fotovoltaike a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 16hp
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 160kg
Vrtanie: 100mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je novy, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, alebo elektricke 12V. (Uvedena cena je pre motor s elektr. startom) Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Pozrite si video:
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 70e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Prodám kompletní spojovací hřídel z vozu AUDI A6 4F Facelift AVANT S-Line r.v. 2010 najeto 138tis km
Original číslo dílu: 4F0521101F
Kód motoru: BKH BDW BDX AUK BAT BMK BNG BVJ BPP BSG ASB CDYA
Naftový motor 2.4TDI 130KW V6
Naftový motor 2.7TDI 120KW V6
Naftový motor 2.7TDI 132KW V6
Naftový motor 2.8TDI 154KW V6
Naftový motor 3.0TDI 155KW V6
Naftový motor 3.0TDI 165KW V6
Naftový motor 3.0TDI 171KW V6
Naftový motor 3.0TDI 176KW V6
Naftový motor 3.2TDI 188KW V6
Naftový motor 4.2TDI 246KW V8
Naftový motor 4.2TDI 257KW V8
Určeno pro vozy: Audi A6 r.v. 2005 - 2011
Cena je uvedena bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Sklad: S5VX3T16312 S5VX3T16313 S5VX3T16333 S5VX3T20396 S5VX3T20 S5VX3T21652 S5VX3T22996
Nabízím nový elektrický skútr Hecht Cocis Zero
Najeto 35 km
Výrobce - Hecht
Výkon - 1500 W
Nosnost - 175 kg
Max. rychlost - 45 km/h
Dojezd - 60 km
Hmotnost - 80 kg
Kapacita baterie - 20000 mAh
Elektrický skútr poháněný 1500 W bezuhlíkovým motorem s homologací pro provoz na pozemních komunikacích. Maximální rychlost je omezena na 45 km/h, proto jej mohou řídit již osoby od 15-ti let s řidičským oprávněním skupiny AM.
Motor je napájen z kvalitního lithiového akumulátoru 60 V / 20 Ah. Na plně nabitý akumulátor je dojezd až 60 km. Akumulátor je uložen ve skříňce pod sedlem, v podlaze pod nohami řidiče je další skříňka, kam je možné volitelně umístit druhý akumulátor.
Skútr je dvoumístný, maximální zatížení je 175 kg. Vybaven je kotoučovými/bubnovými brzdami, kola jsou obuta do robustních bezdušových pneumatik 18x9,50.
Ideální je jak do městského provozu, tak na přejíždění kratších vzdáleností mimo město, například pro dojíždění do zaměstnání nebo školy.
Zásadní výhodou elektrického skútru je velice levný provoz s minimální údržbou. Náklady na ujetý kilometr jsou zlomkem nákladů provozu spalovacího motoru. Levněji už lze jezdit jen na kole, nebo chodit pěšky. Elektromotor je tichý, neprodukuje žádné zplodiny, má vysoký točivý moment již v nízkých otáčkách. Skútr je proto v rozjezdu svižný, což se hodí zejména v městském provozu.
Parametry:
Barva: černá
Typ / druh motoru: bezuhlíkový motor
Jmenovitý výkon motoru (W): 1500
Dojezd na jedno nabití (km): až 60
Max. rychlost (km/h): 45
Max. zatížení (kg): 175
Doba nabíjení (hod.): 4 - 6
Max. stoupavost (°): 18
Pneumatiky - přední / zadní: 18"/9,50/8
Baterie - typ: li-ion
Baterie - kapacita (Ah): 20
Baterie - jmenovité napětí (V): 60
Brzdy přední/zadní: kotoučové/bubnové
Prodám veškeré náhradni dily:Opel Meriva B 1.7CDTi 81kW rok 2011 světlo vstřiky,škrtici klapka,turbo,světla předni, světlomety i zadni,dveře,kufr,sedačky,volant,airbag,stahov ačky,budiky, kola,těhlice,brzdiče,náprava, chladič,řidici jednotka,zadní náprava,páčky řídící jednotka motoru, zámek, centrál, startér, alternátor, airbag, dveře, blatník, okno, nárazník, střecha, pásy, sahara, tlumič, těhlice, náprava,spojka, setrvačník, lamela, cívka, sedačky, chladič, zrcátko, veškeré plasty, spínač, rádio, páčky, zadní světlo, stěrač, výztuha, interiér, brzdy, abs, vstřiky, hadice, motorek stěračů, rameno, brzdové kotouče, zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, stahovačka, ventilátor topení, regulace (regulátor) topení, ruční brzda, zpětné zrcátko, přední maska, blatnik levé, pravé elektrické i manuální zrcátko, EGR ventil, filtr box meriba b meriva b dveře meriva b světlo meriva b interier meriva b přeodovka 1.7cdti převodovka meriva b díly meriva b a17dts dpf 1.7cdti
Motor + převodovka a příslušenství A17DTS 1.7 CDTI 81kwOpel Astra j motor Corsa d motor Meriva b motor Mokka motor
APLIKACE: 2011-2015 Opel Astra J / 2009-2014 Opel Corsa D / 2010-2013 Opel Meriva B / 2012- Opel Mokka / Mokka X
Filtr pevných částic DPF.
Opel Astra J 1.7 CDTi
1686ccm 74KW 101HP
od 12/2009
motor A1.7DTL
1686ccm 81KW 110HP
od 12/2009
motor A1.7DTJ, A1.7DTE, A1.7DTC
1686ccm 92KW 125HP
od 12/2009
motor A1.7DTR
1686ccm 96KW 131HP
od 12/2009
motor A1.7DTS, A1.7DTF
Euro 5
!!!!!! POUZE OSOBNÍ ODBĚR) !!!!!!
POUZE VOLAT
Po-Pá 8-16.00hod
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Maximalny vykon: 20hp (hodinovy)
Nominalny vykon: 19hp (neobmedzeny cas)
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 175kg
Vrtanie: 110mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je NOVY, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripominaju motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadzaju z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, posledne motory uz ale zabezpecujem s elektrickym starterom na 12V a cena je vratane startera. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 60e, pre CR cca 90e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
lodní motor čtyřtaktní motor 4 takt 3 hp
Nový lodní motor - 4-taktní (plní emisní předpisy oproti 2-taktním motorům a lépe startuje), vzduchem chlazený velice lehký a vhodný pro rekreaci i pro rybaření. Lodní motor váží pouze 11,5 kg, objem 54 ccm, otáčky až 6 500. Motor má odstředivou spojku po přidání plynu se motor sám rozjede. Pro zpátečku motor otočíte o 180 stupňů. možno s ním jezdit po vodních plochách v celé ČR. Motor lze nastavit na krátkou i dlouhou nohu, takže lze usadit na většinu lodí!
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 8hp
Otacky: 900-2300/min
Hm. bez naplni: 75kg
Vrtanie x zdvih: 80x80mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Kubota.
Cena je vr. dokladu a DPH. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely a servis.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora. Cena je 630e, s elektrickym startom 690e. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1300 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 80e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Prodám kompletní motor CAL CALA z vozu AUDI A4 B8 8K r.v. 2011 benzínový atmosférický šestiválcový motor 3.2FSI V6 195KW najeto 132tis km
MARKET123
Možnost prodeje veškerých náhradních dílů z tohoto motoru:
06E103067AA hlava bloku valcu s ventily a vackovym hridelem
06E103068AA hlava bloku valcu s ventily a vackovym hridelem
06E103471P 06E103472N viko hlavy valcu
06E103926G kryt
06E103925F kryt pro potrubi saci
8K0133837S vzduchovy filtr
06E133062G hrdlo skrtici klapky
06E127025M cerpadlo paliva
06E130089D 06E130090F rozdělovač paliva
06E906036F vstrikovaci ventil
06H906051A cidlo vysokeho tlaku
06E145100R podtlakove cerpadlo
8K0145156L cerpadlo lopatkove
8K0254200DX katalyzator
8K0260805G kompresor klimatizace
Cena za holý motor.
- motor CALA najeto 171tis km 59.990,-Kč
- motor CALA najeto 132tis km 69.990,-Kč
Cena za kompletní motor.
- motor CALA najeto 171tis km 79.990,-Kč
- motor CALA najeto 132tis km 89.990,-Kč
Máme skladem také motor - CALB 3.2FSI 199KW
Uvedená cena je bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Vysoušeč vlasů slopehill s jedinečným bezuhlíkovým motorem | Inteligentní diagnostika závad | Inovativní mikrofiltr | Technologie Oxy Active | LED displej (šedá
- Vysoušeč vlasů je vybaven jedinečným vysokorychlostním bezkartáčovým motorem s rychlostí 110 000 ot./min. rychlost větru na výstupu vzduchu až 58 m/s.
váží pouhých 268 g
Vestavěný mikroprocesor a teplotní senzor, výstupní teplota vzduchu může být 50krát za sekundu vysokofrekvenčního inteligentního monitorování
Vybaven aniontovým emitorem, uvolní až 50 milionů záporných iontů pod silným prouděním vzduchu
Módní a elegantní tlačítko, 3 rychlosti větru, 3 teploty vybavené LED světelným displejem + tlačítko studeného vzduchu.
Pračka Ariston WMD 622. Plně funkční v hezkém stavu - po revizní kontrole servisním technikem a vyčištění. Původní cena 11.000,-! Včetně návodu v češtině.
Možnost dopravy do 30km, osobní převzetí či zaslání kurýrem na dobírku.
Záruka 1/2 roku a doklad samozřejmostí!
Koukněte i na další mé zboží (myčky, pračky, ledničky, sporáky, sušičky)!
Popis:
Automatická pračka s ovládáním v českém jazyce Vás poteší svou jednoduchostí. Kapacita této pračky je až 6 kg suchého prádla. Otáčky odstřeďování jsou nastavitelné v rozmezí 0-1200 ot/min. Velkou výhodou je bezuhlíkový motor díky kterému je pračka velmi tichá 55 dB při praní a 72 dB při odstřeďování. Překvapí Vás také svou úsporností en. třída je A++ a účinnost při praní a odstřeďování A/B. Samozřejmostí je množstevní automatika, odložený start a dětská pojistka.
Napětí akumulátoru 18 V
Kapacita akumulátoru 2,5 / 5,0 Ah
Max. točivý moment 28 Nm
Otáčky při chodu naprázdno 0-4500 ot/min
Upnutí nástroje 1/4" vnitřní šestihran
Max. Ř šroubu 4,2 mm
Hmotnost bez aku 0,975 kg
Hmotnost (kompletní jednotka) 1,89 kg
Popis:
Electronic Management System (EMS) chrání stroj, prodlužuje životnost a zvyšuje efektivitu
Bezuhlíkový motor s vyššími výkonnostními parametry a delší životností
Rychlostní spínač s blokováním zapnutí
Elektronická rychlobrzda
Pravý/levý chod s uzávěrou proti nechtěnému spuštění
Ergonomicky tvarovaná rukojeť s protiskluzným, pogumovaným povrchem
Integrovaná LED-dioda s funkcí dosvitu
LED – ukazatel stavu kapacity akumulátoru
Ergonomicky tvarované soft-držadlo s přepínačem a aretací pro nepřetržitý provoz
Hloubkový doraz odnímatelný bez použití nástroje
Zásobník na páskované šrouby odnímatelný bez použití nástrojů
Ergonomické obouručné ovládání zásobníku a stavebního šroubováku pro spolehlivé a přesné používání
Včetně opaskové spony a držáku bitů
Rozsah dodávky:
1 zásobník páskovaných šroubů M-DW 55 463.698
1 držák bitů UH-M 50 E6,3-C6,3 395.919
1 bit DB PH2 150 E6,3 1 ks z 466.859
1 hloubkový doraz 1 ks
1 držák bitů 430.862
1 spona na opasek 467.154
2 aku 2.5 Ah AP 18.0/2.5 445.886
1 rychlonabíječka CA 10.8/18.0 417.882
1 přepravní kufřík L-BOXX® 136 414.085
1 vložka do kufru 466.840
NOVÉ NEPOUŽITÉ..