bezkartáčový motor
Počet nalezených inzerátů BEZKARTÁČOVÝ MOTOR: 1000
Pro vozy:
BMW 1 (E81)
120 d (2006.09 - 2012.09); 1995.00 ccm - 163.00 PS/120.00 kW; Motor: N47 D20 A; N47 D20 C; M47 D20 (204D4)
BMW 1 (E87)
118 d (2003.11 - 2012.09); 1995.00 ccm - 122.00 PS/90.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4); N47 D20 A; N47 D20 C
118 d (2003.11 - 2012.09); 1995.00 ccm - 136.00 PS/100.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4); N47 D20 A; N47 D20 C
118 d (2003.11 - 2012.09); 1995.00 ccm - 143.00 PS/105.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4); N47 D20 A; N47 D20 C
120 d (2003.11 - 2012.09); 1995.00 ccm - 163.00 PS/120.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4); N47 D20 A; N47 D20 C
120 d (2003.11 - 2012.09); 1995.00 ccm - 177.00 PS/130.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4); N47 D20 A; N47 D20 C
BMW 3 (E46)
320 d (2001.09 - 2005.02); 1995.00 ccm - 150.00 PS/110.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
330 d (2003.03 - 2005.02); 2993.00 ccm - 204.00 PS/150.00 kW; Motor: M57 D30 (306D2)
330 xd (2003.03 - 2005.02); 2993.00 ccm - 204.00 PS/150.00 kW; Motor: M57 D30 (306D2)
318 d (2003.03 - 2005.02); 1995.00 ccm - 116.00 PS/85.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
BMW 3 (E90)
320 d (2005.01 - 2011.12); 1995.00 ccm - 163.00 PS/120.00 kW; Motor: N47 D20 C; M47 D20 (204D4)
318 d (2005.09 - 2011.12); 1995.00 ccm - 122.00 PS/90.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
330 d (2005.09 - 2011.12); 2993.00 ccm - 231.00 PS/170.00 kW; Motor: M57 306 D3; M57 D30 TU2
330 xd (2005.09 - 2011.12); 2993.00 ccm - 231.00 PS/170.00 kW; Motor: M57 306 D3; M57 D30 TU2
320 d (2005.09 - 2011.12); 1995.00 ccm - 150.00 PS/110.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
325 d (2006.09 - 2011.12); 2993.00 ccm - 197.00 PS/145.00 kW; Motor: M57 D30 (306D3)
330 d (2009.01 - 2011.12); 2993.00 ccm - 245.00 PS/180.00 kW; Motor: N57 D30 A; M57N2 306 D3
BMW 3 Compact (E46)
320 td (2001.09 - 2005.02); 1995.00 ccm - 150.00 PS/110.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
318 td (2003.03 - 2005.02); 1995.00 ccm - 115.00 PS/85.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
BMW 3 coupe (E46)
330 Cd (2003.03 - ???); 2993.00 ccm - 204.00 PS/150.00 kW; Motor: M57 D30 (306D2)
320 Cd (2003.11 - ???); 1995.00 ccm - 150.00 PS/110.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
BMW 3 coupe (E92)
330 d (2006.09 - ???); 2993.00 ccm - 231.00 PS/170.00 kW; Motor: M57 306 D3; M57 D30 TU2
330 xd (2006.09 - ???); 2993.00 ccm - 231.00 PS/170.00 kW; Motor: M57 306 D3; M57 D30 TU2
325 d (2007.03 - ???); 2993.00 ccm - 197.00 PS/145.00 kW; Motor: M57 D30 (306D3)
330 d (2009.01 - ???); 2993.00 ccm - 245.00 PS/180.00 kW; Motor: N57 D30 A; M57N2 306 D3
330 xd (2009.01 - ???); 2993.00 ccm - 245.00 PS/180.00 kW; Motor: N57 D30 A; M57N2 306 D3
325 d (2010.04 - ???); 2993.00 ccm - 204.00 PS/150.00 kW; Motor: N57 D30 A; M57N2 306 D3
BMW 3 kabriolet (E46)
320 Cd (2005.02 - ???); 1995.00 ccm - 150.00 PS/110.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
330 Cd (2005.08 - ???); 2993.00 ccm - 20
Nový originální díl Garett
Určeno pro vozy:
Audi A3 1,9 TDI ( 8L )
Rok: leden 1996 až prosinec 2003 Motor : ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Audi A3 1,9 TDI ( 8L )
Rok: ledna 1997 do června 2001 Motor: ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Audi A3 1,9 TDI ( 8L )
Rok : leden 2000 až prosinec 2003 Motor : AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Ford Galaxy 1.9 TDI
Rok výroby: 04 2000 -srpen 2006 Motor : AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Seat Alhambra 1.9 TDI
Rok výroby: od ledna 2000 Motor: AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Seat Cordoba 1.9 TDI
Rok výroby: od června 2000 Motor: AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Seat Leon 1.9 TDI
Rok : leden 1999 až leden 2004 Motor: ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Seat Leon 1.9 TDI
Rok : leden 1999 až leden 2005 Motor: ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Seat Leon 1.9 TDI
Rok : červen 2000 až leden 2005 Motor : AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Seat Toledo II 1.9 TDI
Rok : leden 1999 až leden 2003 Motor: ALH
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Seat Toledo II 1.9 TDI
Rok : leden 1999 až leden 2004 Motor : AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Škoda Octavia I 1.9 TDI
Rok: leden 1997 až leden 2007 Motor : ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Škoda Octavia I 1.9 TDI
Rok: leden 1997 až leden 2007 Motor : ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Škoda Octavia I 1.9 TDI
Rok: leden 2000 až leden 2007 Motor : ASV
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Škoda Octavia I 1.9 TDI
Rok: leden 2000 až leden 2007 Motor : AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Volkswagen Beetle 1.9 TDI
Rok : leden 1998 až červen 2004 Motor : ALH / AHF / AJM / AUY
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Rok výroby: 08 1997 až červen 2005 Motor : ALH / AHF / AJM / AUY
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Rok výroby: 08 1997 až červen 2005 Motor : ALH / AHF / AJM / AUY
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 74 kW
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Rok výroby: srpen 1997 až červenec 2001 Motor : ALH / AHF / AJM / AUY
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Rok: května 2000 do května 2005 Motor: ATD / ASV
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 74 kW
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Rok: května 2000 do května 2005 Motor: ASV
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
Rok výroby: srpen 1997 až prosinec 2003 Motor : ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
Rok: říjen 1997 -prosinec 2002 Motor : ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
Rok výroby: 11 1999 až prosinec 2003 Motor : AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Prodám digestoř šířka 70 cm kupovaná 13.12.2022.Záruka 5 let.
Původní cena 10900 Kč.
Kategorie: Komínové ke zdi
Šíře: 70 cm
Barva: Nerez / sklo
Motor: T1DC × 110 W
Max. sací výkon: 575 m³/h
Tlak pro měření výkonu dle EN: 5 Pa
Hlučnost Lw (hl. ak. výkonu) – max.: 61 dB(A)
Hlučnost Lw (hl. ak. výkonu) – min.: 44 dB(A)
Max. tlak: 315 Pa
Počet rychlostí: 5+1
Ovládání: Dotykové (senzorové) TC
Osvětlení: LED
Směr odtahu: Horní odtah
Průměr odtahu: 150 mm
Tukové filtry: Kazetové sendvičové kovové
Regulace intenzity osvětlení: Ano
Doběh ventilátoru: Ano
Bezkartáčový motor: Ano
Recirkulace: Ano
Výšková variabilita: Ano
LED osvětlení: Ano
Tukové filtry lze mýt v myčce: Ano
Energetická třída: A+
Min. výška nad elektrickou deskou: 500mm
Min. výška nad plynovou deskou: 750mm
Bezkartáčový (brushless) motor CATA T1DC je konstruovaný tak, aby eliminoval v maximální míře vnitřní tření (tím, že neobsahuje uhlíkové kartáče) a tak dosahoval maximálních výkonů při nízké hlučnosti a nízké spotřebě elektrické energie. Zároveň tím, že nepoužívá uhlíkové kartáče a ty tak není potřeba pravidelně měnit, zvyšuje se životnost motoru a tím i celé digestoře.
Komínová ke zdi, 700 mm, nerez/černé sklo, dotykové (senzorové) ovládání TC, 1 motor T1DC 110 W, 5+1 rychlostí, 575 m³/h (5 Pa), max. hlučnost Lw 61 dB(A), max. tlak 315 Pa, 15 min. časovač, LED osvětlení s nastavitelnou intenzitou jasu
Zpět na výpis
Prodám Motor FORD EcoBoost 1.0 komplet repas 0km
Předchozí obrázekNásledující obrázek
6 fotografií
Cena: Dohodou
Prodám Motor EcoBoost 1.0 na FORD Oprava, Repas, Generálka motoru
Motor po kompletní generálce najeto 0KM písemná záruka 6 měsíců
Kód motoru
SFJA SFJB SFJA SFJB M1DA M2DA M1DA M2DA M1JC SFJA SFJB SFJA SFJB M1DA M2DA M1DA M2DA M1DA M2DA M1DA M2DA M1DA M2DA M1DA M2DA M1DA S2DA SFCA SFCB SFCC SFCD SFCA SFCB SFCC SFCD SFCA SFCB SFCC SFCD M1DD M1JJ M2DC
Motor na FORD B-MAX (JK)
Motor na FORD B-MAX Van
Motor na FORD C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU)
Motor na FORD C-MAX II Van
Motor na FORD ECOSPORT
Motor na FORD FIESTA VI
Motor na FORD FIESTA VI Van
Motor na FORD FOCUS III
Motor na FORD FOCUS III Cassone / coda spiovente
Motor na FORD FOCUS III Cassone / Furgonato / Promiscuo
Motor na FORD FOCUS III Tre volumi
Motor na FORD FOCUS III Turnier
Motor na FORD GRAND C-MAX
Motor na FORD GRAND C-MAX Van
Motor na FORD TOURNEO COURIER Kombi
Motor na FORD TRANSIT COURIER Furgonato
Motor na FORD TRANSIT COURIER Kombi
PARKSIDE PERFORMANCE Aku křovinořez 2 v 1 PPFSA 40-Li A1 – bez akumulátoru a nabíječky
Popis
Ntno mít 2ks akumulátoru PAP 20 nebo PAPS smart
Flexibilní kombinovaný systém se 2 účely použití: vyžínač a křovinořez
Snadná, beznástrojová výměna nástavce
Pohodlné sečení plevele a houštiny bez námahy
3 nastavitelné stupně otáček
Inovativní bezkartáčový motor s vysokou energetickou účinností
Až o 30 % delší doba provozu v porovnání s běžnými motory
Bezkartáčová, bezúdržbová technologie motoru
Ukazatel kapacity akumulátoru
Méně únavná práce díky pohodlnému nosnému popruhu s rychle uvolňovacím zařízením
Ergonomické madlo s držadlem s měkkým povrchem a individuálně nastavitelnou výškou a sklonem
Ochranný kryt s čepelí struny
Vyžínač: cívka s dvojitou strunou s automatickým odvíjením na sečení trávníku
Křovinořez: robustní nůž z kovu se 2 zuby
Aku kombinované nářadí se 2 funkcemi
Příslušenství:
Nůž z kovu se 2 zuby
Hlava s nylonovou cívkou
Pohodlný nosný popruh
2x šestihranný klíč
Taška na příslušenství
Nářadí kompatibilní se všemi akumulátory série „PARKSIDE X 20 V Team"
Akumulátory a nabíječka nejsou součástí balení
Akumulátory a nabíječka jsou dostupné samostatně
Doporučené akumulátory: 2x 20 V /4 Ah – pro provoz jsou bezpodmínečně potřebné 2 akumulátory
Technické údaje
Hnací jednotka: bezkartáčový motor
Vyžínač:
Průměr sečení: cca 34 cm
Délka struny (cívka): cca 5 m
Síla struny: 2,4 mm
Křovinořez: průměr sečení: cca 25,5 cm
Materiál
Plast, laminát, kov
Rozměry
cca 189 x 66 x 39,5 cm
Hmotnost
cca 5,25 kg
Doprava 159 kč + dobírka 39 kč nebo převodem zdarma
Aku řetězová pila PARKSIDE PKSA 40 Li B2 , dovezená z německa z předváděcí akce
bez akumulátoru a nabíječky,
Inovativní bezkartáčový motor s vysokou energetickou účinností
Až o 30 % delší doba provozu v porovnání s běžnými motory
Dvě nastavitelné rychlosti řetězu
Lišta s vratnou růžicí v kuličkovém ložisku, Tichý řetěz s nízkými vibracemi
Obouruční ochranný spínač s okamžitým zastavením řetězu (< 0,12="">
Automatický systém mazání řetězu
Okénko hladiny oleje a uzávěr olejové nádržky
Beznástrojové napínání řetězu
Ukazatel kapacity akumulátoru na výrobku
Akumulátory a nabíječka nejsou součástí balení
Doporučené akumulátory: 2 akumulátory, každý 20 V (4 Ah) pro provoz jsou bezpodmínečně potřebné 2 akumulátory
Typ motoru: bezkartáčový
Rozběh řetězu: soft start
Rychlost řetězu 1. stupeň: 15 m/s, Rychlost řetězu 2. stupeň: 20 m/s
Délka řezu: cca 38 cm
Materiál Plast, laminát, pozinkovaný ocelový plech
Rozměry cca 80 x 21,5 x 25 cm, Hmotnost cca 3,6 kg
Prodám tyto motory:
Ford Focus 1.8TDDI 66kw motor
Prodám turbo na Ford Focus 1,8 tddi turbo 2500kč, klimakompresor 800kč, servočerpadlo servo 800kč.
Citoren Saxo motor 1.5D
Prodám motor na Peugeot 106 1,5 D . Starší typ. Cena 4000kč je za motor i čerpadlem, čerpadlo Lucas DPC R8443B971B, Převodovka 1500kč.
Opel Zafira 2.0 cdti 60kw motor X20DTL
Prodám motor vymontovaný z Opel Zafira 2.0 TD 60kw X20 DTL . Cena za holý motor je 5000kč, zánovní turbo Garrett 90531518 4000kč. Převodovka 3000kč. Alternátor 0124415005 90561168 1000kč. Motor vhodný do Astra G, Vectra B, Zafira MK1.
Ford Escort motor 1.6 16V L1H XC14
Prodám motor vymontovaný z Escorta . L1HXC14. Cena za motor jak je na fotce je 2000kč.
Motor 1.9tdi 81kw vytažený z Audi A4(Passat B5). Podélný Motor má čerpadlo a vstřiky, cena je 7000kč.
1.9tdi 66kw motor z audi a4 a Passat B5 (2kusy) podélný motor, jeden motor má pouze vstřikovací čerpadlo a druhý jen vstřiky, cena je 4500kč kus.
1.9tdi motor z VW Transporter T4
Na motoru je čerpadlo a vstřiky, cena je 6000kč
Turbo Garrett 028145703D 454001-1 WC2056F - 2000kč
Turbo 028145 - 2500kč Vhodný do VW Passat B4 B5, Audi 80 A4, golf III 3, vento, seat Ibiza.
Citroen Xantia Evasion Peugeot 307 406 806 2.0hdi
Cena holého motoru RHS 3000kč. Cena motoru RHZ je 2500kč.
Motor 1.9TD Fiat Tipo,Tempra Ducato, cena je 2000kč
Prodám motor AZQ , BRU , BBZ , ASW, AFB , BRB , BMM , AWB, BMP, AVB, AWX, AVF, AJM , BMR, AWT, BNV ...
Prodám motor Škoda Fabia 1.2 HTP kod motoru AZQ. Motor je havaravoný na vanu. Blok a hlava OK.
BNV - kompletní nastrojený s turbem, svazkem, alternátorem, vstřikama , spojkou ...
Motor BRU. Motor BBZ. Kompletní blok motoru BSW , AJM s klikou a písty. Motor VW 2.5 TDI AFB – pěkné vačky, nebo prodám hlavy z vačkama z tohoto motoru. Motor AWX, AVF – najeto 146 000 km, kompletní motor možno i se vstřiky ..BA. Motor BRB kompletní motor možno i se setrvačníkem a vstřiky BP. Motor kompletní AVB.
Motor BMS – hlava s vačkou, písty, ojnice, olejová vanda.
Motor BMP – na díly, klepal. Motor BMM na opravu – ztrácela se voda, najeto 170 000 km. Motor BLS – jeden na díly, jeden blok, jeden na opravu...
Díly ma BLS - kompletní hlava s vačkou, vsřiky, nová klika po výbrusu ...
Spodek motoru BMR - dobrá klika i šály, vyvažovací hřídele s čerpadlem , vyvažováky, blok motoru
4 taktni motor jednovalec el start Dieselový motor naftovy motor Koop , jednovalec, univerzalni uchycení , s hardy spojkou na pripojeni. Motor je novy se starterem, vyfukem, ručním startem, spínací skrinkou, nádrží na naftu.Cena konečná.Volat 777-730-000.Lze poslat.spalovací motor ne benzinový motor jednovalec , motor benzinový spalovací , motor boční hřídel , motor vertikální motor horizontální , motor ctyrtaktni, stabilní motor ,stabilak
Prodám novou nikdy nepoužitou elektrickou tříkolku značky Volta VM4 v plné záruce ( záruční a pozáruční servis ) , mám také spoustu ND.
Motor: silný 1000 W motor ( bezkartáčový ).
Baterie: V.R.L.A Gelové 60V 22 AH (5 x 12 V )
Barva: červená
Max. rychlost: 25 km / hod , není nutný ŘP
Max. dojezd na jedno nabití: 50 Km
Hmotnost: 108 kg
Maximální nosnost: 150 kg
Rozměry: 175 x 71 x 122 cm
Pneumatiky: 3.0-10
Brzdy: Bubnové
Rychlosti: 3 x vpřed 1 x vzad
Odkládací prostor: ocelový zadní velký košík
Cena nového nikdy nepoužitého stroje 34.999,- Kč. Možnost zajištění přepravy. Volejte tel.
Prodám motor na MERCEDES Repas oprava generálka
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
Repasovaný motor 2.2 CDI kod OM651 651.955 651.957 651.956
Motor Mercedes Vito W 2.2 cdi 651 Repas, oprava nebo
MOTOR MERCEDES E CLASS 2.2 CDI 170 W212 651.924
MOTOR MERCEDES SPRINTER 906 2.2 CDI 651955 2009
MERCEDES CE TŘÍDA MOTORU 2.2 CDI 651.924 2009-
Repasovaný motor 2.2 CDI OM651 651.955 651.957 651.956 SPRINTER VITO MERCEDES 651955 651957 OM651 651956
MOTOR PO GENERÁLNÍ OPRAVĚ,
-7-8-4-4-4-2-O-8-5- NEBO -6-6-6-4-9-7-9-O-7-
Nové hlavní a ojniční ložiska
Repasované olejové čerpadlo
Písty očištěné v ultrazvuku nove pístní kroužky
Hlava očištěná v ultrazvuku odtlakovaná, přebroušená dosedací plocha pro hlavu válců
Ventily zafrézované
Nové značkové hlavové šrouby a těsnění
Motor komplet přetěsněný, nová všechna těsnění a gufera
Blok očištěný v ultrazvuku
Na bloku přebroušena dosedací plocha pro hlavu válců
Válce přehonované
Uložení klikového hřídele
Kliková hřídel vyleštěná nebo výbrus
Dobry den, predavam tieto motory:
naftovy, vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je elektrocentrala, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila, pohon generatora k fotovoltaike a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 16hp
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 160kg
Vrtanie: 100mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je novy, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, alebo elektricke 12V. (Uvedena cena je pre motor s elektr. startom) Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Pozrite si video:
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 70e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Prodám kompletní spojovací hřídel z vozu AUDI A6 4F Facelift AVANT S-Line r.v. 2010 najeto 138tis km
Original číslo dílu: 4F0521101F
Kód motoru: BKH BDW BDX AUK BAT BMK BNG BVJ BPP BSG ASB CDYA
Naftový motor 2.4TDI 130KW V6
Naftový motor 2.7TDI 120KW V6
Naftový motor 2.7TDI 132KW V6
Naftový motor 2.8TDI 154KW V6
Naftový motor 3.0TDI 155KW V6
Naftový motor 3.0TDI 165KW V6
Naftový motor 3.0TDI 171KW V6
Naftový motor 3.0TDI 176KW V6
Naftový motor 3.2TDI 188KW V6
Naftový motor 4.2TDI 246KW V8
Naftový motor 4.2TDI 257KW V8
Určeno pro vozy: Audi A6 r.v. 2005 - 2011
Cena je uvedena bez DPH. Možnost odpočtu DPH.
Sklad: S5VX3T16312 S5VX3T16313 S5VX3T16333 S5VX3T20396 S5VX3T20 S5VX3T21652 S5VX3T22996
Modelová řada CRUISER vychází konstrukčně z řady XE1200, ale jsou použity jiné zásadní komponenty - bezkartáčový motor a řidicí jednotka pro bezkartáčové motory. Modely Cruiser 1900 TURBO používají motory o výkonu 1600W.
Max.nosnost 120 kg
Doporučené max.zatížení do 110 kg
Max.rychlost 45 km/h
Max.rychlost Super ECO mode 25 km/h
Max.výkon 1900W
Max.výkon Super ECO mode cca. 800W
Dojezd na 1 nabití (plný výkon) do 18 km *
Dojezd v Super ECO modu do 28 km *
Max.otáčky motoru 4250 RPM
Baterie 4x12V 12Ah (576Wh) - olověné
Indikace stavu baterií ano - na LED panelu akcelerátoru
Doba dobíjení 6 - 8 hodin
Nabíječka ano - součástí koloběžky
Přední/zadní LED světlo ano
Zadní brzdové světlo ano
Aktivace/vypínání klíčkem ano
Přední odpružení ano - dvojité, nastavitelná tuhost pružení
Zadní odpružení ano, nastavitelná tuhost pružení
Brzdy kotoučové
Pneumatiky 11,5" s terénním vzorkem / 11" silniční, značka CST
Řídítka široká, výškově stavitelná (typ BMX)
Skládací systém ano - patent 'P-DESIGN USA'
Odnímatelné sedlo ano (lze přikoupit)
Barva černá
Hmotnost koloběžky vč.baterií cca. 45 kg
Hmotnost sady baterií cca. 17,6 kg
Rozměry (D x Š x V) 122 x 35 x 114(47) cm
Rozměry krabice (D x Š x V) 125 x 34 x 50 cm
ZÁRUKA DO 10.6.2023 NA MOTOR 2024.
Nepoužitá elektrická dětská motorka s výkonem 1600w.
Velkou výhodou je regulace jak výkonu tak i odezvy na plyn.
Indikátory stavu nabití
Lehké kotoučové brzdy
Obrácená přední vidlice
Zadní mono tlumič
Lithiová baterie 15,6 AH
Regulovatelný výkon
Nastavitelná citlivost plynu
Technická specifikace
Motor
bezkartáčový motor, max rpm: 41000, nastavitelný výkon, nastavitelná citlivost plynu
Výkon
1,6 Kw
Maximální rychlost
48km/h
Zpřevodování
přední rozeta 10 zubů, zadní rozeta 70 zubů
Výdrž baterie
28-30 km (1-2H) dle stylu jízdy
Baterie
Lithiová baterie, 48V, 15.6 Ah, ukazatel stavu nabité baterie, doba nabíjení: 6-7h
Nabíječka
AC110-240V, výstup: 54,6V 2A
Rozměry
rozvor: 920mm, světlá výška: 235mm
Sedadlo
výška 63cm
Hmotnost
váha pouze 42 Kg
Nosnost
85 Kg
Rám
dvojitý kolébkový
Kola
12″/ 10″, nerezové výplety kol, ocelové ráfky
Pneumatiky
12″ x 2,75″ přední, 10″ x 3″ zadní
Brzdy
Hydraulické brzdy, přední/ zadní kotouč 180mm
Řetěz
219H
Přední vidlice
USD
Zadní tlumič
Monoshock 265mm
Řídítka
ALLOY
Podobné pitbike, elektro motorka, dětská motorka, stomp, sur-ron, talaria, ebike, elektro bike
Nadstandardní rozměry: V: 120 cm, Š: 52 cm, D: 120 cm
Hmotnost: 12,8 kg
Motor: BLCD - bezkartáčový motor, 36V, 350W, 3 rychlostní stupně
Baterie: Samsung Li-ion, 40cells/10,05Ah, životnost 20.000 km
Nabíječka:42V/2.0A, doba dobíjení: 4 – 6 hod
Pneu: plné kola 10", speciální technologie - dutinková pneu,
Dojezd: 40 – 45 km
Nosnost: 99 kg
Maximální povolená rychlost: 25 km/h
Najeto- 500km
Prodám pračku plně funkční, cca 2 měsíce stará v záruce. Původní cena 9990 kč. Lehke oděrky viz foto na spodni casti pod dvířky a na dvířkách a skle.jinak top stav.
Automatická parní Slim pračka s předním plněním v bílém designu
Inverter Direct Drive motor – invertorový, bezkartáčový motor s přímým napojením na buben pračky
AI DD – inteligentní systém praní, automatické vážení, detekce jemnosti vláken a vyvážení, nová generace pracích pohybů, optimální volba pracích pohybů pro efektivní a šetrné praní
Steam – parní praní, program Pro alergiky a Parní dětská péče s redukcí alergenů a vysokou účinností praní
Inteligentní diagnostika Smart Diagnosis
Přidat prádlo (Add Item) – možnost přidání prádla během praní
Auto Restart – restart programu po výpadku proudu
Ovládací panel v češtině
Prémiový buben
Nerezové lopatky bubnu
Velká dvířka z tvrzeného skla
Nulová spotřeba ve StandBy režimu
14 programů
Přídavné možnosti: Předpírka, Odložený start (3–19 hodin), Dětská pojistka, Pouze odstředění, Zvuková signalizace on/off, Smart Diagnosis
Možnosti praní: Intenzivní, Normální
Možnosti máchání: Normální, Máchání +
Spotřeba el. energie 69 kWh/100 cyklů
Spotřeba vody 45 l/cyklus
Náplň 7 kg
Maximální otáčky 1170 ot./min
Výška 85 cm
Šířka 60 cm
Hloubka 47,5 cm
Barva Bílá
Popis produktu elektrický skútr Hecht Cocis Zero černá
Elektrický skútr poháněný 1500W bezuhlíkovým motorem s homologací pro provoz na pozemních komunikacích. Maximální rychlost je omezena na 45km/h, proto jej mohou řídit již osoby od 15ti let s řidičským oprávněním skupiny AM.
Motor je napájen z kvalitního lithiového akumulátoru 60V / 20Ah. Na plně nabitý akumulátor je dojezd až 60km. Akumulátor je uložen ve skříňce pod sedlem, v podlaze pod nohami řidiče je další skříňka, kam je možné volitelně umístit druhý akumulátor.
Skútr je dvoumístný, maximální zatížení je 175kg. Vybaven je kotoučovými brzdami, kola jsou obuta do robustních bezdušových pneumatik 18*9,50.
Ideální je jak do městského provozu, tak na přejíždění kratších vzdáleností mimo město, například pro dojíždění do zaměstnání nebo školy.
Zásadní výhodou elektrického skútru je velice levný provoz s minimální údržbou. Náklady na ujetý kilometr jsou zlomkem nákladů provozu spalovacího motoru. Levněji už lze jezdit jen na kole, nebo chodit pěšky. Elektromotor je tichý, neprodukuje žádné zplodiny, má vysoký točivý moment již v nízkých otáčkách. Skútr je proto v rozjezdu svižný, což se hodí zejména v městském provozu.
Údaj o maximálním dojezdu udává orientační hodnotu, jaké je možné dosáhnout za naprosto ideálních podmínek. V praxi je pak dojezd do značné míry ovlivněn hmotností řidiče a dalšího nákladu, výškovým převýšením překonávaným při jízdě, povětrnostními podmínkami, stavem vozovky, způsobem jízdy, četností rozjezdů (například na křižovatkách), stavem pneumatik (zejména jejich nahuštění), kondicí akumulátorů a mnoha dalšími faktory. V extrémních podmínkách se tak dojezd může snížit i na méně než 50% uváděné hodnoty.
Motor - bezkartáčový 1500W
Baterie - Li-ion 60V/20Ah
Max.rychlost - 45km/h
Max.nosnost - 175kg
Doba nabíjení - 4-6hodin
Prodám pouze 1x krát použitý e-foil, čili nový, původní cena byla 12 000 USD cca 10 400 € + dovozní poplatky. Aktuálně vyčištěn, namazaný a připraven na zimní uskladnění. Dovezený z USA. Kvalitní elektronika a ovládání efoilu, 150L deska vhodná pro všechny váhové kategorie lidí a postavy. Elektrický bezkartáčový motor (brushless) s výkonem 3 kW / h. S jeho výkonem umožňujeme jezdit kdekoli v Evropě bez kapitánského preukazu.Lítium-iontová baterie má výdrž od 60 do 90 min. podle podmínek jízdy a vaší úrovně.
Vlastnosti: 48 V / 35 Ah
Vodotěsné a ergonomické dálkové ovládání Bluetooth vytvořené ve spolupráci s naším partnerem, který se specializuje na Bluetooth komunikaci při akčních sportech.
Umožňuje jednoduše a přesně ovládat rychlost E-Foil.
Je bezpečné. Umožňuje okamžitě přerušit činnost motoru buď uvolněním spouště nebo po pádu do vody.
Jak se vyvíjejí elektrické pohonné systémy, postupně se stávají běžnější i takzvané Hydrofoil plavidla vybavená nosným křídlem, které při vyšší rychlosti vztlakem zvedne plavidlo nad vodní hladinu. Surf, na kterém se můžete prohánět až 80 minut nad vodní hladinou, a to rychlostí až do 55 km / h.
Elektrický Hydrofoil surf je poměrně jednoduché plavidlo, které je vyrobeno z uhlíkových vláken s přidanými skleněnými vlákny. Samotná deska je standardně dlouhá 1,68 metru a má šířku 0,7 metru pro začátečníky je praktičtější rozměr: 2,1 metru x 0,7 m pro snazší a jednodušší udržení rovnováhy na hladině. Je v ní integrována vyjímatelná baterie a pod ní se montuje odnímatelné křídlo z uhlíkových vláken, které měří na výšku zhruba 80 centimetrů, ke křídlu je připevněn 48-voltový elektrický motor s jmenovitým výkonem 3 kW (3000W), který v nejvyšší zátěži dosahuje výkonu až 12 kW. Chráněná pohonná vrtule se otáčí rychlostí 5000 otáček za minutu. Uživatel se na vodě postaví na desku surfu, stiskne spoušť na dálkovém ovladači ve tvaru pistole a surf začne zrychlovat. S narůstající rychlostí začne surf stoupat nad vodní hladinu, kterou doslova řeže svým křídlovým pohonem v maximální rychlosti až do 55 km / h.
Jakmile je surf nad vodní hladinou, je jen velmi malý odpor, který ho zpomaluje a tak má uživatel pocit lehké a klouzavé plavby nad vodní hladinou. Windsurf - Windsurfing foil, Hydrofoil (kiteboard / kiteboarding), jet surf, JETSURF, paddleboard, SUP Surf, nafukovací hydro surfová deska, windsurf nebo padlovacia deska.
DOHODA
VIDEO:
Novinka od Stompu, dětský elektrický pitbike.
Výhodou je regulovatelný výkon a odezva na plyn.
Přední stavitené tlumiče. Dostatek výkonu pro zkušenější nebo začátečníky.
Technická specifikace
Motor
bezkartáčový motor, max rpm: 41000, nastavitelný výkon, nastavitelná citlivost plynu
Výkon
1,6 Kw
Maximální rychlost
48km/h
Zpřevodování
přední rozeta 10 zubů, zadní rozeta 70 zubů
Výdrž baterie
28-30 km (1-2H) dle stylu jízdy
Baterie
Lithiová baterie, 48V, 15.6 Ah, ukazatel stavu nabité baterie, doba nabíjení: 6-7h
Nabíječka
AC110-240V, výstup: 54,6V 2A
Rozměry
rozvor: 920mm, světlá výška: 240mm
Sedadlo
výška 68cm
Hmotnost
váha pouze 43 Kg
Nosnost
85 Kg
Rám
dvojitý kolébkový
Kola
14″/ 12″, nerezové výplety kol, ocelové ráfky
Pneumatiky
14″ přední, 12″ zadní
Brzdy
Hydraulické brzdy, přední/ zadní kotouč 180mm
Řetěz
219H
Přední vidlice
USD
Zadní tlumič
Monoshock 265mm
Řídítka
ALLOY
STOMP E-BOX patří mezi mezi nejlepší elektrické motorky v dané cenové relaci a konkuruje i dražším modelům. Zachovává již známou Stompáckou spolehlivost a kvalitu.
Není určeno pro provoz na pozemních komunikacích.
Pitbike, epitbike, elektro moto, dětské moto