bezkartáčový motor - strana 46
Počet nalezených inzerátů BEZKARTÁČOVÝ MOTOR: 1000 - strana 46
Prodám elektrokolo BIANCHI T-TRONIK PERFORMER 9.2 CELESTE 625 WATTŮ.
Jedná se o předváděcí kolo, najeto 3 108 km. Karbonový odpružený rám, motor Shimano EP8, vidlice Fox 38 Float 29", brzdy XT, dále viz specifikace níže. Kolo je v perfektním stavu, na rámu je pár škrábanců.
Cena 109 000 Kč.
Cena nového kola je 200 000 Kč.
Technické specifikace:
Modelový rok 2022
Kliky Shimano FC-EM600 Alu crank 165mm, 24mm axle w/custom chainguide for 30-38T
Motor Shimano EP8 motor unit w/DU-EP800 drive unit, 34T chainring, speed sensor
Řazení Shimano XT SL- M8100R 12sp
Zadní tlumič Fox Float DPS Performance
Rám T-Tronik Performer 140mm, Carbon front triangle, Alu rear triangle, 1.5" tapered HT, seatpost diam. 31,6mm, seat post clamp diam. 34.9mm, PM 180mm dropout thru axle 12x148mm, internal cable routing, sizes 38-43-48-53cm
Hlavové složení Fsa NO.77R 1.5"/ICR SB
Vidlice Fox 38 Float 29" Performance, e-MTB version, 150mm travel
Kola DT Swiss H1900 Spline 29" 30mm
Baterie Simplo TP-SMN-01-35S 630Wh
Pláště Kenda Hellkat 29x2.6
Přehazovačka Shimano XT RD-M8100-SGS Shadow Design + 12sp
Středová osa Included w/motor unit
Řetěz Shimano CN-M7100, 12sp
Kazeta Shimano CS-M7100-12, 10-51T
Brzdy Shimano BR-M8120, 4 pistons brakes
Brzdové páky Shimano BL-M8100
Brzdový kotouč Shimano SM-RT64 Front & RT-EM600 Rear, diam. 203mm
Představec Tec Cursus, 0°, 1.1/8", diam. 35mm, ext: 50mm
Řídítka Tec Cursus rise double butted AL7050, width 780mm diam.35mm, 20mm rise, 9° backsweep
Gripy T-One Rock T-GP34
Sedlovka Dropper seatpost, diam 31.6mm, internal remote cable routing w/remote, travel: 100mm-15'', 125mm-17'', 150mm-19/21''
Sedlo Fi'zi:k Alpaca Terra, S alloy rail, 249x145mm
Prodám motor 1.6TD nastrojený do VW T3, původně z passata B2, takže kód motoru je CY. Motor vytažen před dvěma lety z auta viz foto, nyní na paletě. Motor před vytažením jezdil, měnil jsem ho z důvodu vrácení do auta původního motoru 1.6D.
Tel:
Prodám veškeré náhradní díly Passat b6 1.9tdi 77kw
Motor najeto 251tis
Motor bls nové rozvody dělané ve 246tis km
Cena za kompletní motor (turbo,vstřiky,alternátor,klimakompresor,motor.elektrika)
30000kč
Převodovka 5q cena 5000
Dpf 5tis
5 dveře (vrata) TOP STAV bez koroze 5tis.
A další díly..
Více info a dostupnost Dilu po tel.
Nabízím motor BKP s obsahem 2.0Tdi a 103Kw s nájezdem 161+-+km. Motor bude vymontovany z vozu Vw Passat B6. Motor prodám kompletní nebo při zájmu odstrojím na holý sloupek. Nabízím i dopravu. vice info na tel
Predám výmenným spôsobom motor po kompletnej generálnej oprave Renault Master 2,3 dci Opel movano kód m9t ... mám každý kód a vykon
Blok očistený v ultrazvuku , zvonka zvnútra ,nanovo nalakovany
Prebrusena rovina na bloku - 0,15mm
Valce prehonovane na základný rozmer pripadne výbrus + 0,50mm
Piesty očistené v ultrazvuku pripadne nové vybrusove + 0,50mm
Nové piestne krúžky
Ojnice premerane stav nových
Nové hlavne ,ojnicne, axiálne Loziska
Nové olejové cerpadlo org. Renault
Hlava kompletny repas
Očistená v ultrazvuku, odtlakovana, prebrusena rovina - 0,13 mm,zafrezovane sedla ventilov, nové gufierka ventilov
Nové hlavové sroby a tesnenie zn. Victor reinz
Motor komplet pretesneny nové gufera
V prípade potreby nová olejová vana
Novy rozvod
skladom repasovany motor aj 2,3 dci bi turbo predny aj zadny nahon
osobný odber Slovensko - Povazska Bystrica alebo po dohode doveziem od 50e
ceny su bez-dph- faktura/zaruka-1rok
Nabízím kompletní nebo holý motor BMM z vozu: Vw Passat B6 2005-2010 148xxxkm. Jednou týdně dopravím motor do každého kraje ČR i do servisů nebo autosalónů. Holý motor bude při prodeji odstrojen. Kompletní bude mít turbo vstřiky hlavu alternátor.Motor pujde s fakturou a zarukou.
Váš inzerát byl po 2 měsíčním uložení na serveru smazán.:
Vw Multivan T5 128 kw Nový motor. - 12.1. - 20:39
Prodam Mulťáka z roku 2004 předělaný na T5.1.
Auto dostalo nový motor. Kompletní generalka motoru, od palivového systému až po elektro součástky. Motor má najeto po generalce 17,000 km a stále přibývají. Dochytávali se mouchy, a teď už je připraven k novému majiteli.
Sedmimístný, tažné na 2,5T, dvoudinové rádio (Čína) DVD, Navi, Usb, aux, a samostatné DVD v opěrkách.
Roletky na oknech, zadní nosič na kola (original)
2 baterie + solární panel. Spoustu věci udělané. Na autě jsou 5000 km snížené pružiny od ST, plus nová náprava udělaná vpředu.
K autu přidám zelené R20 co jsou na foto. Teď je auto na R17 zimních.
prodám motor
po ohřátí začal klepat
na motoru je : komplet elektrika ,sani ,startér ,vstřiky ,altik ,klapka ,klima kompresor ,dvouhmota ,svody s lambdama , cívky a visco spojka
chybí váha vzduchu ,koleno ,airbox ,jednotka
přidám druhou hlavu a převodovku s táhlem řazení
rychlé jednání sleva jistá , motor je na paletě
e36 e39 motor 323i 523i 323ti sedan touring compact cabrio
Prodám motor běžeckého pásu.
Jedná se o stejnosměrný motor 180V, 1,5Hp.
Motor byl zakoupen na opravu, nebyl to však vhodný model. Je pouze vyzkoušen (max. 1 hodinu).
Prodávám dál.
Motor Audi A4 A6 2.0tdi 103kw BRE
Motor plně funkční v dobrém stavu
Záruka funkčnosti
lze poslat
Cena je za holý motor bez příslušenství
K0upím funkční a kompletní motor z GSXR 1000 (K1-K9), kompletní znamená se vším k nastartování kromě spínačky a budíků a vodního chladiče. Rozumná cena, rozumný stav - nesháním nový motor, ale tlaky ve válcích musí být stejné nebo s minimální odchylkou + nepoškozená převodovka.
může být také motor z :
GSX-R 1000 , S1000RR , CBR 1000 RR , ZX10R , YZF R1 , RSV4
Passat B6 2006
Motor - 2.0 TDI 103kw
TAŽNÉ ZAŘÍZENÍ
zánovní STK
pravidelně servisováno, záruka najetých kilometrů a původu
parkovací senzory
nová baterie
ISOFIX
Multifunkční volant
infotainment VW
Elektrická sedačka
Motor bez DPF !
Automatická klimatizace
Vozidlo po velkém servisu vč. Faktur - nový olej a filtry, nové brzdy, nové rozvody. Pneu 85% Nově naplněna klimatizace.
Interiér velmi zachovalý
Odborníky NEJDOPORUČOVANĚJŠÍ motor pro passaty!
Vynikající spolehlivá a úsporná pohonná jednotka s minimálními náklady na provoz při nízké sazbě pojištění! (spotřeba při klidné jízdě 4-4,5 litrů)
Mimořádně zachovalý kousek. Motor jde pěkně tiše a klidně, tichý ihned po nastartování, žádné cvakání apod. CELKOVĚ velice pěkný vůz.
Passat B6 2006
Motor - 1.9 TDI 77kw
NOVÁ STK
pravidelně servisováno, záruka najetých kilometrů a původu
nová baterie
Vyhřívané sedačky
ISOFIX
Elektrická sedačka
Motor bez DPF !
Automatická klimatizace
Vozidlo po velkém servisu vč. Faktur - nový olej a filtry, nové brzdy, nové rozvody. Pneu 85% Nově naplněna klimatizace.
Interiér velmi zachovalý
Odborníky NEJDOPORUČOVANĚJŠÍ motor pro passaty!
Vynikající spolehlivá a úsporná pohonná jednotka s minimálními náklady na provoz při nízké sazbě pojištění! (spotřeba při klidné jízdě 4-4,5 litrů)
Mimořádně zachovalý kousek. Motor jde pěkně tiše a klidně, tichý ihned po nastartování, žádné cvakání apod. CELKOVĚ velice pěkný vůz.
Motor na Kawasaki ZX-6R 1999, najeto 64tiskm.Typ ZX600FE..
Doložím video před demontáží z rámu.
Možno i elektroinstalaci a karburátory.
zx6, zx 6, zx600,zx-6, motor kawasaki, motor zx6r
Nabízím k prodeji motor 1,0 EcoBoost s kompletním příslušenstvím i konektory a převodovku. Stačí namontovat a zapojit. Součástí motoru je kompletní příslušenství: všechny snímače a ovladače, kompresor klimatizace, alternátor, katalizátor, 6st. manuální převodovka vč.hnacích hřídelů (poloos), kompletní kabeláže motoru, vysokotlaká palivová soustava (vstřikovače, palivové čerpadlo), turbodmychadlo, upevnění motoru a převodovky (silentbloky).
Motor je plně funkční a je vymontovaný z poslední generace Ford Focus 2019 - označení B3DA. Na motoru je najeto 3000km. Vozidlo, ze kterého byl motor vymontovaný nebylo havarované. Cena je včetně DPH. Možnost odpočtu DPH.
Přesné označení motoru: C10FDOX 1.0L 3YL FOX (10FDOX), KÓD B3DA VÝKON 74kw / 100PS EURO 6,2
Přesné označení převodovky: 6 stup. manuální převodovka GETRAG 6MX65
PŘESTAVBOVÁ SADA JE KOMPLETNÍ. NEPOTŘEBUJETE ŽÁDNÉ DALŠÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ.
Nová řídící jednotka umí vyčítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti, montáž je tak snazší a přehlednější. Po připojení 36V baterie je nominální výkon motoru 500 W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat.
VÝHODY SADY:
multifunkční, podsvícený LCD displej, který kromě informací o jízdě, zobrazuje aktuální spotřebu energie (W), napětí baterie (V) a další…
možnost aktivace nebo deaktivace tempomatu
L+P brzdová páka e-brake se spínačem, díky kterému můžete okamžitě vyřadit motor z provozu
variabilita přestavby (kola, koloběžky, tříkolky)
bezúdržbová, robustní a odolná konstrukce motoru
možnost přepletení do ráfku 20"-28" (ve specializovaném servisu)
na motor je možné namontovat brzdový kotouč
DÉLKY KABELŮ:
displej: 300 mm
brzdy: 400 mm
akcelerátor: 400 mm
napájecí kabel (z kontroleru): 1200 mm
kabel motoru (z kontroleru): 1200 mm
kabel motoru (z motoru): 350 mm
připojení hlavního kabelového svazku: 170 mm
hlavní kabelový svazek: 1100 mm
kabel senzoru šlapaní: 950 mm
TIP: Minimální vzdálenost pro přední osu je 100 mm a pro zadní osu 135 mm. Při instalaci sady do předního kola doporučujeme použít protiskluznou ráčnu, pro zajištění motoru proti protočení ve vidlici.
OBSAH BALENÍ:
Motor s výpletem v ráfku 26" nebo 28"
Baterie 36V 13Ah v brašně
Nabíječka 5A
LCD displej s ovládáním
Programovatelná řídící jednotka
L+P brzdová páka s odpojovačem
Otočný akcelerátor
Centrální kabelový svazek
Pedálový asistent
Tato sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce bez námahy i do většího kopce. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy
* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekový pak 28''(700C)
Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.
Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 27,3Nm/48V
Výkon: 1000W/48V*
Napětí: 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne
* Výkon motoru - Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu.
Dodáváme s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu. Set neobsahuje baterii, plášť a duši.
Specifikace:
zadní přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku
Řídící jednotka ENA Sinwave 48V/28A - nastavena na 25A max, programovatelná, umožňuje nastavit až 9 výkonových map atd. Motor je s jednotkou velmi tichý.
Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO - klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru
Montážní šířka zadního kola: 135mm s kotoučovou brzdou nebo pastorkem (šroubovací 7-kolečko Shimano TZ-21)
Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení motoru - NE (nutno objednat samostatně)
Ovladač plynu - NE, za příplatek lze vybrat páčkový nebo otočný
LCD displej dle výběru - C961, 965, 850C
Pedal Assist System - ANO s magnetickým kotoučkem
Sdružená kabeláž s vodotěsnými konektory
Sada náhradních konektorů
Maximální rychlos - až 45 Km/h
Počet otáček: max. 390 rpm
Dojezd: například 50 Km (s 48V/15,4Ah aku) s příšlapem - závisí na terénu, hmotnosti jezdce, atd.
Hmotnost kola: 7,3 Kg
Hmotnost balení: 11,5 Kg
Tato verze není schválená pro provoz na pozemních komunikacích*
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pouze pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a případně ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky
Nabízím v pěkném stavu technickém i optickém... japonský... HIFI tape-deck Technics RS-B665
Nahrávání i přehrávání funguje bezvadně, přetáčení na obě strany také.
magnetofonové hlavy jsou v pořádku...
Nepoškrábaný, neotukaný, čistý...
Displej nevysvícený...
S dolby C hraje s velkou dynamikou...
tape-deck již nepoužívám, je škoda ho mít doma nevyužitý...
Nabízím předvedení přístroje a osobní poslech u mne doma s odvezením...
Nikam neposílám...ale mohu poslat po mém kolegovi zabalený za paušální poplatek asi 400kč,
jezdí trasy: Brno-Praha, Severní Čechy, Jižní Čechy, Slovensko,
mohu k němu nabídnout vhodný zesilovač, receiver, gramofon, CD přehrávač, equalizer, reproboxy
Soukromý prodej bez záruky a vrácení peněz
Během návštěvy-poslechu reproboxů, nebo hifi přístrojů, rád nabídnu kávu a čaj...
Pevná cena
Zájemci...prosím odpovědi pište do mailu,
Mobil: +420, PO-NE, 9.00-21.00
Technické údaje:
Výrobce: Technics
Model: RS-B665
Typ: single
Roky výroby: 1990-1991
Vyrobeno v: Japonsko
Barva: černý
Dálkové ovládání:
Příkon: 21W
Rozměry: 430x135x290mm
Hmotnost: 4,9 kg
Nová cena cca: 700 DM
spojení
Počet vstupů: 2
Linka dovnitř
Mic
Počet výstupů: 2
Linka OUT
Sluchátka
Technické specifikace
páskové hlavy:
Tvrdá permalloy hlava
Feritová hlava s dvojitou mezerou
Motor:
Quartz DC motor s přímým pohonem
DC motor
Wow a flutter: 0,05 % (WRMS)
Typy pásek: všechny
Frekvenční odezva:
Pásmo FE: 30 Hz ~ 16 kHz (+/- 3 dB), 20 Hz ~ 16 kHz (DIN)
CrO2: 30 Hz ~ 16 kHz (+/- 3 dB), 20 Hz ~ 17 kHz (DIN)
Kov: 30 Hz ~ 18 kHz (+/- 3 dB), 20 Hz ~ 18 kHz (DIN)
Klirrfaktor:
Poměr signálu k šumu: (úroveň signálu = plný rozsah; pásmo CrO2)
s redukcí šumu Dolby C: 74 dB (CCIR)
s redukcí šumu Dolby B: 66 dB (CCIR)
bez redukce hluku: 56 dB (váženo A)
Auto-Reverse:
Hledání názvu: ano
Dolby: Dolby B a Dolby C
MPX-filtr:
Fader:
Ovládání výšky tónu:
CD synchronizované nahrávání:
Zvláštní vybavení
Quartz řízený digitální servo motor s přímým pohonem
Lineární systém Magne-Field-Class-AA-System
obvod fázové kompenzace
Dolby B, C, HX-Pro
APRS (Advanced Precise Rec-Level System)
Podvozek TNRC
Logické řízení se 2 motory
MPX-filtr
Nastavení předpětí
Lineární elektronické počítadlo pásek
Zlepšené kvality zvuku by měly být dosaženy vysoce kvalitními kondenzátory PXS
mikrofonní vstup
Prodám diesel motor HATZ 1D80S
vzduchem chlazený čtyřtaktní jednoválcový
vznětový motor s přímým vstřikováním
výkon cca 10 kW/13 HP při 2850 otáčkách.
Motor byl krátce osazen na velké vibrační
desce náhradou za původní. Minimálně jetý.
Stav nového motoru. Video startu mailem.
Nastartuje ho powerbanka.
( Pro fatální poruchu vibrátoru a nerentabilní
opravu šla deska po demontáži motoru do šrotu. )
Typ a parametry na štítku.
/fileadmin/tx_
hatzproducts/BA_1D_CZ_07.pdf