bezbarvý lak na auto - strana 21
Počet nalezených inzerátů BEZBARVÝ LAK NA AUTO: 1000 - strana 21
Zdravím prodam mitsubishi colt cj0
Rok výroby 1997
Motor je 1.3 55kw
Nájezd 170 aktuální stav
Před 15000 dělaná spojka a komplet brzdy předek zadek
5000km zpět dělán olej
Aktuálně měněny svíčky kabely ke svíčkam a indukční cívka
Auto 2 roky stojí
4 roky zpět komplet vyvareni prahů zadních lemu a podlahy a dělán komplet lak do černé leskle barvy (ral 9005)
Bohužel po takové době co auto stojí se ukázala zase malá rez.
S autem sem najel pouhých 20 000km
Důvod prodeje auto stojí a není pro nej využití
Spz v depozitu
Auto je bez katalyzátoru byl ukraden aktuálně nahrazeno trubkou
Aktuálně bez rádia jak je na foto ale před prodejem dam rádio nové
V plate kufru dva nové repraky
Auto bude na prodej bez těchto 15ctkovych litych kol bude na 13ctkach plechacich
Ve volantu není airbag ale ten mám byl tam sportovní volant
Křídlo zapsané ve velkém tp
Červené tapecirunky jsou ze sportovní edice
Ridicova sedačka trosku natrhla na boku tak jak je tomu vždy
Podložky na prizvednuti kapoty
V ceně auta zahrnuto- hromada náhradních dílu
- kompletní body kit ghost (přední nárazník zadní nárazník a Prahy )
- přední po facelift nárazník
- zadní tuningovy nárazník
- laděný výfuk
- dvoje budiky jedny bez otackomeru druhé s otackomerem
- 2x hodinové pero
- packa na blinkry
- packa na sterace
- stropnice která není v aute k tomu i clonitka madla a sloupky
- originál koberecky
- originál tapecirunky
-zadní světla
- bezpečnostní pasy
- loketní operka
-zadní motorek sterace se steracem
Požadují přepis vozidla
Více fotek mužů poslat do soukromé zprávy
Prosím jen vážni zájemci
r.v.: 1993, Y60, 85kW (116PS), 4x4, M5, Diesel, 3 dv., Šedá tm. metalíza 231 200 km
DOVOZ TALIANSKO
Posilňovač riadenia, El. zrkadlá, Lakťová opierka, Manuálna klimatizácia, Rádio…
Deliaca mreža, Fólie, Strešné okno, Tónované sklá, Ťažné zariadenie...
Uzavierka diferenciálu
Auto je dovezené z Talianska, takže je absolútne bez náznaku korózie, nejazdené po snehu, soli…
Pôvodný stav ! Auto dovezené od 1.majiteľa ktorý ho mal od nova !!
Pôvodný lak, nestriekané, nevyvárane…
Karoséria je v super stave. Absolútne bez korózie (spodky dverí, lemy, podblatníky a všetky “kritické” miesta, bez korózie.
Podovozok tak isto bez korózie, v pôvodnom stave. Nestriekané žiadne “bodyčko” ani nič podobné a aj tak bez korózie.
Interier zachovalý, nezodraté sedadlá…
Auto je mimoriadne zachovalé na svoj vek a využitie. Nejazdené v teréne, nedoškriabane od konárov… Pravidelne servisované.
Originálny, pôvodný stav bez offroad úprav.
Na aute funguje všetko ako má, funkčná výsuvná anténka je raritou :-)
Namontované nové rozširovacie podložky. Inak všetko pôvodne.
Všetky potrebné doklady na prihlásenie mám k autu. Zatial neprihlásene. Super “polotovar” pre stavbu offroad auta alebo namontovanie napr. rámu, navijaku, prídavných svetiel atď a všetky úpravý sa zapíšu pri prihlásení na SK.
Auto je original 2 miestne, ale sú k nemu aj zadné sedadlá. V aute su úchyty pre montáž sedadiel, takže môže byť aj 4 miestne.
Veľmi ojedinelé auto v takom stave. Viac ich už nebude :-)
Pre viac info ma kontaktujte.
0908174344
15000€
Zdravím,
prodám Mercedes E 320 CDI AVANTGARDE W211
Rok: 2004
Najeto: 251xxx
Palivo: nafta
Převodovka: automat
Výkon: 155 kW
K autu dám letní pneu, 2x klíč. V minulém roce měněny obě baterie, alternátor, komplet brzdy, termostat, egr, nové čelní sklo, oleje a filtry samozřejmostí - celkově investice přes 80 tisíc.
Auto má vynikající audio, polokožené sedačky, samozatmavovací zrcátka, palubní počítač, tempomat, 4 zónovou klimu, elektrická sedadla i okna, abs, esp, centrální zamykání.
Původ ČR, jsem třetí majitel už čtvrtým rokem.
Zásadní problém auta je chybné startování. Občas při zastrčení klíčku naskočí chyba na displeji a auto z důvodu nízkého napětí odpojí startér. PŘES KABELY IHNED NASTARTUJE. Kvůli tomuto problému měněny obě baterie, alternátor a spousta hodin u zkoušení kabelů, bohužel občas pořád udělá. Z tohoto důvodu nízká cena.
Od předchozího majitele mám informaci, že auto bylo bourané při parkování v nízké rychlosti na přední nárazník, z tohoto důvodu nefungují parkovací senzory, nikdy mě ani auto ale tato skutečnost neomezila.
Při jízdě svítí kontrolka žhavení, ale od relé je odpojená (nedá se vypnout) - žhavení funguje jak má.
Převodovka starší, za studena se hádá, za tepla jede naprosto precizně.
Kosmetické vady ke staří, na pár místech poškrábaný lak od předchozího majitele špatným umytím - auto ale není nikde REZAVÉ.
Platná STK do února 2024.
Důvod prodeje - koupě nového vozu.
Cena 70000 Kč, dohoda na místě je samozřejmostí.
Prodávám tuto Alfu s legendárním šestiválcem Busso, protože bych si rád časem pořídil vysněnou Alfu Giulia.
Do provozu: 2001
Najeto: 186xxxkm
STK+Emise: 03/2024
Olej měněn každých cca. 7-10tis km většinou Selenia 10W-60, když nebyla dostupná tak Shell 10W-60.
Auto bylo servisováno ve specializovaných servisech Alfa Romeo, zejména u pana Václavíka ve Vstiši a v Italmotori Praha.
Alfu vlastním pět let a za tu dobu jsem na něm vyměnil téměř vše, tak aby bylo vše v pořádku. Snažil jsem se dbát veškerých doporučení a věci řešit preventivně a zbytečně nešetřit na dílech. Většinu faktur za opravy mám.
Nedávno v ní byl vyměněn motor včetně přetěsnění, rozvodů, nové vodní pumpy a expanzky. V rámci výměny byla i repasována převodovka. Po nedobrždění na semaforech předloni bylo třeba vyměnit a přelakovat kapotu, nárazník a oba blatníky, v rámci této opravy jsem nechal celý vůz rozleštit a ochránit lak. Auto je aktuálně na zimních pneu Nokian, dám k němu i sadu letní Pirelli P Zero Nero. Když jsem auto kupoval bylo sníženo tak moc, že se s ním po českých silnicích skoro nedalo jezdit. Aktuálně tam tak jsou skvělé tlumiče Bilstein B6 v kombinaci se standardními pružinami, které lze případně vyměnit za pružiny Eibach, pokud vám nevadí nižší světlá výška. Pro jistotu jsem pod motor dal ještě nerezový ochranný kryt. Střední díl výfuku byl vyměněn za nerezový Ragazzon - fantastický zvuk! Na autě jsou také téměř nové brzdy, cca. před 30tis. km vyměněná spojka Valeo, nový chladič motoru a klimatizace, přední horní i dolní ramena a stabilizátory Febi, na autě pak byla zkontrolována a seřízena geometrie. Vzduchový filtr vyměněn za bavlněný K&N a před nedávnem jsem nechal přečalounit volant a hlavici řadící páky. V rámci interiéru jsem dal radio Alpine s konektivitou Bluetooth, nové koberce, nechal jsem opískovat okna kody a dokoupil roletu do kufru.
Nechal jsem taky kompletně zrevidovat a převařit veškeré zrezlé části podvozku a karoserie. Byly vyměněny prahy a zadní lemy a veškeré části podlahy, kde to bylo potřeba, mám k tomu i fotky. Dohromady to bylo cca 70 hodin práce, od té doby pravidelně před každou zimou nechávám podvozek ochránit, koroze tak již na autě je minimálně.
Co je potřeba udělat:
-Doplnit klimatizaci
-Časem asi vyměnit horní ramena (cca. 2tisíce kč za obě - Lemforder)
Mám to auto hrozně rád, vždy jsem se o něj staral a dělalo mi radost, rozhodnutí jí prodat pro mě není jednoduché. Jízdní vlastnosti jsou skvělé, zvuk je absolutně fantastický, jedna z nejlépe znějících a vypadajících V6, Nainvestoval jsem do ní odhadem přes 200 tisíc a myslím, že to je znát. Cena je takto nastavená podle aktuální nabídky na Evropském trhu. Auto nemusím nutně prodat a když už tak za takovou cenu, abych si prodej před sebou dokázal po všech těch investicích obhájit.
Alfa je k prohlednutí a projetí v Praze. V případě rychlého a férového jednání jsem ochotný dát slevu. Rád bych aby šla do dobrých rukou.
Prodám šestku s motorem v8. Auto je z roku 2004
Motor jede krásně čistě, převodovka řadí hezky, plyn LPG (Prinse) funguje výborně a auto jezdí za 12 plynu (18kc/ litr),
Lak je stratus šedá top bez škrábance (po celolaku).
Nový gumy Dunlop sportmaxx gt
nová LPG nádrž,
přetěsněné víka, nová řemenice kliky, vyměněný mot.olej s filtrem, membrány v. vík… gufera ventilů ještě měněny nebyli.
auto na snížených pružinách H&R (jsou zapsaný v TP)
podložky pod kolama 2cm H&R,
M6 Ledvinky a kola (dvourozměr)
automatická převodovka
multifunkční volant
parkovací senzory přední + zadní
palubní počítač
tempomat
kožené sedačky (elektrické s pamětí)
LED denní svícení
Aktivní řízení a dynamik
sportovní výfuk
Auto je z Německa a má najeto 253xxx km
Plyn je po revizi
Auto jsem dovezl 2022 takže technickou má platnou.
Nemám na ni čas cena dohodou,-!!!
Nabízím k prodeji velmi zábavné auto ve velmi hezkém stavu – Renault Twingo RS z r.v. 2009 a motorem 1.6. Auto má najeto km. Na autě je vše původní a bez zbytečného tuningu super auto na okruhy, okresky ale i do města.
Auto je ve velice hezkém stavu jak technicky tak i kosmeticky – motor a převodovka v naprostém pořádku, táhne jak má a bez uniku kapalin. Karoserie v krásném stavu, nezničený lak – najde se pár menších škrábanců z provozu, ale nic hrozného. Interiér ve velmi zachovalém stavu, originální sport sedačky, původní volant, červené bezpečnostní pasy.
STK: k novému majitele pojede s novou STK (takže do 3/2025)
Funkční je úplně všecko co by mělo na autě fungovat
Kola R17 – letní. Už by chtěli časem vyměnit, ale u takového auta necháváme to na novem majitele, protože každý má svoje preference co se týče sport pneu. Disky nesou nějaké známky parkování
Podvozek: původní RS v naprostém pořádku
Auto je k vidění téměř kdykoliv po telefonické domluvě.
AAA a AutoESA prosím nevolat ani nepsat.
Prodám Dodge Challenger se spolehlivým a vcelku úsporným motorem 3,6l o výkonu 227kw v edici RELLYE REDLINE.
Ideální na běžné nebo víkendové ježdění.
Auto bylo dovezeno z USA v roce 2020.
Všechny výjimky zapsané v TP.
Barva karoserie: PBX JazzBlue.
Nová STK do roku 12/2024
Rok výroby 2013.
Najetých 170 xxx KM.
Auto je posazeno na originálních r20 kolech.
5st. Automatická převodovka s originální ocelovou řadící pákou MOPAR.
Vcelku zachovalé Kožené, vyhřívané sedačky.
Velké originální dotykové rádio.
Bez klíčkový vstup a start na dálku.
Multifunkční volant.
K autu přidám originální příručku na CD.
Při 164 xxx km dělán VELKÝ SERVIS.
- Výměna motorového oleje + filtry a výměna oleje v zadním diferenciálu.
-Výměna oleje v automatické převodovce s proplachem a výměnou filtru.
-Výměna spodního ramene přední nápravy + geometrie nápravy.
-Výměna termostanu + nová chladící směs motoru.
-Výměna předních destiček a kotoučů.
-Seřízení nožní (ruční) brzdy.
-Nová autobaterie.
-Doplnění chladiva AC.
-Instalace přímého sání od firmy K§N. Originál mohu přidat k autu. Popřípadě nainstalovat originální sání s filtrem.
-Aktuálně ve 169 xxx km vyměněn olej v motoru + filtr.
-Repas elektronického čerpadla pro servořízení. (lehký unik oleje)
Jelikož jsem z oboru, vše jsem si na autě dělal sám. Takže žádné nekvalitní díly nebo opravy, plus mohu zaslat fotodokumentaci o opravách a výměnách.
* Důvod nízké ceny. V poslední době se začala občas objevovat kontrolka motoru odkazující na měnič momentu. Auto je plně pojízdné a stále s ním jezdím do práce. Nemá vliv na jízdu ale časem to bude chtít asi udělat repas měniče což je otázka cca 30tis Kč. Jedná se o obyčejnou převodovku z Mercedes Benz, takže není třeba nic složitého shánět. Všechny díly se dají bez problému sehnat a práce je to rychlá. Bohužel z časových, finančních a osobních důvodů nemám možnost teď opravu udělat proto prodávám pod cenou.
Bohužel auto si s sebou z USA přivezlo I nějaké škrábance takže lak není bezchybný, ale myslím že pro šikovného detailera by to neměl být problém. Stále jde o krásné Americké muscle car.
Auto neježděné na sněhu nebo na posolené silnici. Podvozek bez koroze.
Prodávám z osobních a rodinných důvodů.
V případě jakýchkoliv otázek mě neváhejte kontaktovat.
S těžkým srdcem prodávám náš Citroen C5 kombi 2,0 HDI 120kw, automat 2011 facelift, ABS, stabilizace ESP, asistent rozjezdu, tempomat. Má najeto ďábelských 333 tis km převážně po Hradecké dálnici pouze sám řidič. Jsem druhý majitel (koupeno 2016 s 200 tis km). Stav auta odpovídá polovičnímu nájezdu, pravidelně servisované v Citroenu u jednoto a toho samého mechanika. Auto nebylo nikdy havarované, pouze jedna drobná nehoda na zadní nárazník, kde se měnily pouze plasty a vše šlo na pojišťovnu a opravováno bylo v originál citroenu. I když o auto bylo pečlivě pečováno, tak přeci jen má 11 let, takže je nutné k tomu přihlédnout. Ježděno na zkrácené intervaly oleje po 15tis km. Servis nutný za 1 000km - pouze olej a filtry. V automatu pravidelně měněn olej po 60tis km - další výměna až za 47 tis km. Zimní pneu 5mm, letní téměř nové. Oproti jiným C5 vypadá ta moje výrazně lépe, protože ty ostatní jsou 3x stočené, moje má poctivé kilometry a servis. Automat řadí krásně. FAP filtr byl čištěn, další čištění cca za 100 tis km. Hydropodvozek má i sportovní režim, stejně jako automat, ale tohle auto je spíše o pohodlí a polykání kilometrů. STK z prosince, takže platí ještě necelé dva roky. 2 klíče, navíc gumová vana do kufru a ochranná chromová lišta u kufru na zadním nárazníku. Elektricky sklopná zrcátka, automatická klimatizace - pravidelně dezinfikována, vestavěná navigace, všechna okna v elektrice. Hydropodvozek lze přizvednout nebo naopak snížit. Auto je tiché, nikam netáhne, nic neklepe. Nové zadní destičky. Na autě jsou originál Citroen 17 kola, ale nejsou zapsané v TP, tam jsou 16, ale nikdy jsem s tím neměl na STK problém a vždy jsem prošel oficiální cestou bez problému – již jsem takto auto koupil s těmito většími koly a neřešil jsem. Drobné oděrky na karoserii z provozu a lehce se loupe lak na ALU discích v jejich středech. Pro další dotazy zavolejte nebo napište. Cena 129 tis včetně letních pneu. Při rychlém a férovém jednání na místě možná rozumná domluva o ceně. Určitě mi nepiště zprávy typu „nabízím 100 tis ihned a podobně“ vím co prodávám, nabízím férové jednání a to samé očekávám od vás. Důvodem prodeje je přidělení služebního auta pro soukromé účely a tak pro Citroen není využití.
Dobrý den, z nedostatku času a financí prodávám svůj projekt Peugeot 205 1.4 benzín 45 kw rok 1988.
Auto je určeno k částečné, nebo kompletní renovaci či jako auto na díly. Auto bylo do nedávna pojízdné, nyní má problém s elektrikou, nefunguje palivová pumpa (po přímém napojení na baterku běží). Aktuálně je auto nepojízdné přes zimu nebylo startováno. Původně jednobodový střik, předělán na karburátor (solex, který se původně dával do 205).
Plusy: Eko daň uhrazena, stav karoserie (koroze pouze v motorovém prostoru – brýle), kompletní interiér (řidičova sedačka rozpáraná), litá kola (GTI look), hůře sehnatelná motorizace 1.4
Mínusy: Aktuálně nepojízdné, lak (na kapotě, střeše a na pravých dveří – zde bylo auto ťuklé, na vrakovištích se ale dají dobře sehnat)
Design je velmi subjektivní záležitost, ale pro nás je 1965 Pontiac Bonneville úplně nejhezčí fullsize auto šedesátých let. Vše na něm je vyvážené a dokonalé. Zajímavé je srovnání s dalším modelem Catalina z téhož roku, který je ale postavený na kratším šasí a chybějících 8cm (je kratší zadní blatník) už prostě něco z té dokonalosti ubírá…Představovaný kousek byl nový prodán 24.4.1965 v Kalifornii. Většinu času projezdil na suchém západě (Kalifornie, Nevada), poslední roky před exportem do Evropy jezdil v Texasu. Auto se dochovalo v krásném původním stavu s rozsáhlou historickou dokumentací (manuály, warranty card, desítky faktur ze servisů..)
Karoserie
Karoserie je v pěkném původním stavu s jedním přelakováním v originálním odstínu Capri Gold. Lak je starý cca 20 let, stále pěkný s drobnými kosmetickými vadami. Tím, že auto pochází ze západu USA, koroze je minimální, spodek je čistý a zdravý. Chromy jsou velmi zachovalé, lišty a odznáčky kompletní. V kufru je veškeré příslušenství.
Interiér
Interiér je v krásném původním stavu. Palubní deska je bez jediné prasklinky, taktéž volant. Stav je vidět ve fotogalerii. Auto bylo objednáno s téměř maximální výbavou té doby, vše je v elektrice (okna, sedačka).
Technický stav
Auto jezdí velice dobře. Vůz byl vždy pravidelně servisovaný, jak je vidět i z dochovaných faktur.
Nádherný a poměrně raritní fullsize, ve velmi pěkném originálním a dokumentovaném stavu. V nabídce se moc neobjevují, v USA již téměř nejsou k sehnání a i v Evropě se objeví jen pár kusů za rok
Skladem v Hradci Králové.
Odpočet DPH není možný.
Veteránské doklady zajistím.
V nabídce mám i další US veterány různých značek: Buick, Chevrolet, Dodge, Pontiac, Plymouth, Chrysler, Oldsmobile, Mercury, Cadillac, atd..
Dobrý den, prodám Ford Mustang V6 3,7 benzín, 2015, automat. Auto je v top stavu. Má celý spodek ošetřen antikorozním nástřikem. Na auto jsem nechal nanést nejvyšší třídu keramického ošetření s vydrží na 4 roky. Auto má originální kola. Všechno je v krásném nepoškozeném stavu a má elektricky nastavitelné sedadlo a řazení pomocí pádel pod volantem! Jízdní režimy, režim tvrdosti volantu, speciální dynamické blikání u změny směru jízdy v hodnotě 20 000 a další. Mnohem hezčí barva než černá. Auto používám občasně jen při hezkém počasí.
Jen vážní zájemci. Jsem soukromý vlastník i uživatel. Cena k jednání, dá se domluvit. Auto mohu přivézt jak po Moravě, Slezsku, tak do Prahy.
Video Mustanga zde:
Prodávám auto z důvodu pořízení většího, poslední dobou bylo používáno velmi málo, jako druhé auto, ale bohužel musí jít dál. Celkově velmi dobře udržované, pravidelně servisované a garážované. Auto dostávalo veškerou péči, nebylo to pouze spotřební zboží, ale "člen" rodiny. Nekupujete žádného zajíce v pytly, ale auto, o které se člověk svědomitě staral. Každopádně je to také vidět na dodelanych věcech. Součástí vozu jsou dvě sady kol, letní Alu v novém designu (nový lak), a zimní na plechu. Servisní knížka k vozu, dva klíče (oba vystřelovací). STK do 5/24
V ČR první majitel, celkově druhý.
Na autě je spousta designových prvků a drobných kosmetických úprav, viz foto.
Zrcátka, kliky a elektrony nalakovány do zelené barvy. Stejně tak uvnitř výdechy ventilátoru mají okraj nalakován do stejné zelené barvy, rámeček rádia také. V autě je dodelana středová opěrka, taktéž do zelené barvy. (Ve výbavě originál není).
Dále je v autě volant a hlava řadící páky z Octavie 3 generace. Vypadá to lépe a obojí je nové, cca rok a půl. Ve dveřích jsou nainstalované diody, které v noci svítí logo škoda na zem, vedle auta.
V autě jsou cca rok nové originál potahy na míru v ceně přes 2 tis km. Zadní okna včetně 5. Dveří mají aplikovanou černou folii s průsvitem 5%. Auto je s tím zase o něco hezčí, posádku neobtěžuje slunce a do auta není téměř vůbec vidět. U obchodu tak můžete klidně nechat věci na zadních sedačkách. Fólie má atest, který je součást prodeje, STK tedy není problém.
2022 jaro proběhl základní servis - olej a filtr (dělal jsem pravidelně každý rok), od té doby najeto cca 4 tis km. - desinfekce a doplnění chladiva klimatizace.
Cca 2 roky zpět jsem dělal nové přední brzy a řetěz.
Výbava je na poměry Škodovky základní:
Klimatizace
Palubní pc ABS / ASR Centrál Vyhřívaná zrcátka Originál Škoda rádio (Aux, CD, Mp3) Elektricka okna A další drobnosti zahrnuty v základní výbavě...
Zkušení jízda je samozřejmostí, přepis s vaší plnou mocí vyřídím.
Veškeré fotografie zde:
Prodám nádherně zachovalý, nebouraný Mercedes-benz typ W210 E200 kompressor 137kw ve výbavě avantgarde,s 6 st. Manuální převodovkou. Mercedes byl dovezen ze střední Itálie (Piacenza) v roce 2018(nikdy nepoznal sníh ani sůl) po 1. majiteli který si ho zakoupil v prosinci roku 1999 jako nový v salonu MB, kde jej následně po celou dobu vlastnictví pravidelně servisoval - vozidlo má tedy servisní historii což dokazuje originální servisní knížka a faktury (v roce 2010 mělo auto najeto 43000km) která je v původní složce s veškerými příručkami a originální Mercedes mapou spolu se dvěmi kusy originálních klíčů. Vzhledem k tomu kde auto jezdilo je absolutně bez koroze,nenajdete ani tečku rzi na obvyklých místech jako je zámek kufru, spodky dveří apod. - prostě nikde ani tečka.Lak je původní, a dle hodnot je lakován pouze jeden blatník . Nyní je Mercedes po servisu - nový olej, všechny filtry,přední brzdy atd. , podvozek je tuhý bez vůlí, celkově auto jezdí perfektně jak kdyby nemělo nic najeto. Nyní najeto 130 000 km dle plné servisní historie kterou poctivě vedu i NADÁLE. Olej v motoru dělán co 5-7 TIS.KM Nejvyšší výbavová verze AVANTGARDE : - kožený paket (volant, páka, sedadla atd. ) - el. okna + zrcátka El.sklopna, El. Sedadla - tempomat + limit rychlosti - orig. rádio MB na CD audio 30 aps- digitální dvouzonová automatická klimatizace - samostmívací zrcátka - avantgarde podvozek, Multifunkční volant, pal.pc - dřevěné obložení - velurové koberce(jako nové, neproslapane) a mnoho dalšího...na vozidle alu kola R18 s úplně novými letními pneu nexen ,v zimě nejezdí, takže pneu pouze letní. Auto je opravdu v nádherném stavu, volat pouze vážní zájemci,žádní spekulanti a jim podobní, děkuji !!! ZÁRUKA NA PŮVOD A NAJETÉ Kilometry. Dohoda možná s vážným zájemcem na místě, který auto skutečně uvidí na vlastní oči...
Bmw E36 316i coupe 74kw, rok výroby 30.1. 1996
Mpacket, střešní okno angel eyes. Na autě je vše plně funkční. Auto je plně pojízdné motor má krásný chod chytá na brnk, nežere olej ani vodu. Co se týče podvozku také v dobrým stavu nikde nic nemlátí. Auto jsem přivezl od svého strejdy z Německa, který byl také jediný majitel auta s nájezdem 198 xxx origo, auto jsem původně přivezl abych z toho udělal projekt a dal do krásného stavu, bohužel už stojí v garáži dýl a změnili se priority, proto prodávám tak jak je, na fotkách vypadá sice hezky, ale to každý auto. Má korozi nic hrozného není shnilý na prach, prasklé čelní sklo a místy se loupe lak jednoduše řečeno nekupujete renovovaného veterána, je to auto z roku 1996, tak na to berte ohled, na naivní nabídky nebudu reagovat, neprodávám ho z nouze ani nic podobného. Za nedlouho je to veterán, pro někoho i zajímavá investice, tak jsem to měl i v plánu, tyhle auta už moc nejsou a věřím, že někomu ještě udělá radost.
Nepište mi a nevolejte mi nesmysl, ušetříte můj i váš čas.
O autě se budu bavit pouze s vážným zájemcem. K autu jsou 2x klíče. Přidám také origo m-paket prahy a lišty dveří.
Nabízím k prodeji svůj Volkswagen Golf VII 1.8 TSI s převodovkou Tiptronic ve verzi Limited edition. Auto bylo vyrobeno v Mexiku v roce 2016, dovezl jsem si ho do ČR v roce 2018 při cca 16 000 Km. Po sléze byl přestavěn na facelift s "R" lokem doplněným o exteriérové prvky Maxton Design, dechrom vozu, lakováním hagus do černého lesku a antény do barvy vozidla, skla jsou tónovány a je k nim i atest na STK. Letní kola pocházejí od značky O.Z. Racing, typ Leggera HLT o velikosti 20" s pneumatikami Hankook. Zimní kola jsou originály z Audi RS3 o velikosti 19" s pneumatikami Pirelli. Podvozek pochází od firmy AH Exclusive ve verzi ultra deep s předními nastavitelnými odklony. Výfukový systém ve verzi catback je vyroben na míru, nerezové výfukové potrubí v kombinaci s dvěmi tlumiči s el. ovládanými klapkami a koncovkami od firmy HG Motorsport o průměru 125 mm. Auto je upraveno softwarem APR na stage 1 (245HP/301 NM) a vložkou sacího filtru VW Racing. Motorový olej byl pravidelně 1x ročně při minimálním nájezdu. Při běžném provozu se spotřeba pohybuje mezi okolo 7l/100km. K dnešnímu dni má najeto cca 35 000 km, dosvědčí záznamy z technické a samotný stav. Původně bylo pořizováno jako 2 vozidlo do rodiny, nyní je nevyužitý. Lak byl vyleštěn a celé auto ošetřeno keramikou Krytex od společnosti Vyleště.
Stručně k výbavě:
- ABS, ASR, ESP
- 6x airbag
- Světelný a dešťový senzor
- Manuální Klimatizace
- Přední vyhřívané sedadla
- Bezklíčový vstup + startování vozu
- Adaptivní tempomat vč. multikolizní brzdy
- Panoramatická prosklenná střecha
- Přední a zadní PDC
- Zadní parkovací kamera
- Discover Media s podporou Apple Car Play, Android Auto
- Černá stropnice
- Poloelektrická komfortní sedadla s dofukem bederní opěrky
- Bezdrátové nabíjení telefonu
Auto má v TP vše zapsáno včetně vyjímek kvůli dovozu z USA.
Nemám zájem o kontakt autobazarů, či následný přeprodej!
Vážným zájemcům rád poskytnu více informací. Výměna za zajímavý vůz možná.
Je možný prodej na originálním podvozku osazen H&R pružinami bez letních kol.
Mercedes Benz 230 S W111
Heckflosse
Rok výroby 1964
Benzínový 6 valcový motor.
Auto je kompletne bez hrdze, všetko funkčne, plne pojazdné.
Auto má historický preukaz FIVA.
Komplet doklady na prihlásenie aj na biele ŠPZ.Po technickej stránke v top stave.
Auto má krásny a maximálne zachovali interiér,originálne rádio, originálne radenie pod volantom. Pekné chromy lak má drobné nedostatky ale inak veľmi pekný. Momentálne je auto po výmene všetkých prevádzkový naplní a filtrov pripravený na sezónu veľmi spoľahlivé auto pôvod Nemecko
Prodám pěkné německé Porsche 968, 73 500 km potvrzených, pravidelný servis, servisní knížka. Auto je německá verze dovezená letos z Japonska. V Japonsku nemrzne ani nesněží, takže se tam nesolí, auta tedy nejsou vůbec rezavá nebo poškozená posypem. Je tam ale ostré slunce, takže je potřeba udělat renovaci palubky a volantu. Dodám kontakt na renovátora. Auto lze přihlásit jak na veteránské SPZ, tak na bílé SPZ, zde přes Dekru a tak. Porsche 968 je poměrně raritní, a řidičsky velmi schopné auto. Je to také dobrá investice - ochrana před inflací, která je už kolem 20 procent, šílený...Peníze ztrácí hodnotu.
Více fotek je zde:
Funkční klima, zachovalý interiér, pěkný původní lak. Originál příplatková kola Porsche Cup, nepoškozená. Auto má dokonce i původní vzácný zadní stretch látkový kryt kufru, nářadí Porsche, heveru a rezervy. Auto je zcela sériové, včetně dobového autorádia Porsche. K autu je kompletní palubní dokumentace a manuály. Celosvětově bylo prodáno pouze 12 776 kusů Porsche 968. V této raritní modré barvě a v modrém interiéru není v Evropě na prodej ani jeden kus, a celkově je v Evropě na prodej pouze cca 12 ks Porsche 968. Je to fakt velká rarita.
Predam krasny zachovaly volkswagen eos v ojedinelej hnedej metalize s najazdom 150 000 km, rok vyroby 2011, motor 1.4 TSI benzin 90 kw so 6 stupnovou manualnou prevodovkou.
Vybava vozidla:
ABS, ASR, Alarm, Brzdový asistent(BAS), DSC, Deaktivácia airbagov, ESP(VDC), MSR, Posilňovač riadenia, Automatická dvojzónová klimatizácia, Centrálne uzamykanie, Diaľkové ovládanie, El. predné a zadné okná, El. zrkadlá, Ostrekovače svetlometov, Rádio/CD+MP3, Vonkajší teplomer, Disky z ľahkej zliatiny, Hmlové svetlomety, Imobilizér, Navigačný systém, Palubný počítač, Panoramatická strecha, Parkovacie senzory vzadu, Vyhrievané predné sedadlá, Vyhrievané spätné zrkadlá, Ťažné zariadenie.,,,
Vozidlo ma denne svietenie, prisvetlovanie do zakrut, navigacny system original VW, hudbu mozno pustit cez SD kartu, aux, cd,..., Taktiez original odnimatelne tazne zariadenie westfaliu - lahko vozidlo mozete vyuzit aj na prevoz materialu s vozikom, pripadne bicyklov na stojane umiestnenom na taznom zariadeni - velmi prakticka vec., Eos ma letne pneumatiky obute na original vw hlinikovych diskoch R17.
Auto sa da pouzivat celorocne kedze sa jedna o cabrio/coupe s pevnou strechou, nie latkovou. Strecha sa da otvorit ako siber, dalej ako panorama alebo kompletne cela sa da zlozit na cabriolet. Strecha ide krasne hladko, nevydava ziadne neziaduce vrzgajuce zvuky! Auto je v krasnom zachovalom stave, dovezene z Holandska od prveho majitela! Najazdene 150 000 km, pravidelne servisovane, teraz po dovoze menena nova rozvodova sada v hodnote 400€!! Motor 1.4 TSI 90 kw ma pekny kultivovany chod a prijatelnu spotrebu okolo 6 litrov, nakolko vozidlo je velmi dobre sprevodovane so 6 stupnovou manualnou prevodovkou. Vozidlo je 4 miestne. Auto nema jeden jediny gram korozie, nebolo nikdy jazdene v soli, ma krasny zachovaly lak. Motoricky vyborny stav - motor, prevodovka, napravy - vsetko bez investicii. Auto je v krasnej hnedej metalize - ojedinela farba. Po umyti ma vozidlo krasny lesk, treba vidiet. Volat prosim len vazny zaujem o kupu. Cena 10 200€= cca240 000 kč.
Auto ma vsetky potrebne doklady k registracii v cechach. Nachadza sa na Slovensku, v Senici, cca 20 km od ceskeho mesta Hodonin.
Na prodej VW T4 Multivan ACV 2.5 TDI 75 kW v hezke cervene barve "Tornadored". Mozno pouzivat i jako obytne auto - rozkladaci postel, stolek, lampicka, otocne sedadlo - spani bez problemu 2-3 lidi.
Auto je v rozumnem stavu, koroze povrchova a spodek, nosne body, prahy, podlaha atd pekne, OK.
6 mistne provedeni, elektricky ovladana okenka a zrcatka, stresni okno elektricky ovladane a funkcni, soupaci bocni okno, otocna sedacka spolujezdce, priprava pro druhou baterii pod sedackou ridice, priprava pro lednici pod sedacku, centralni zamykani na dalkove ovladani, dve sady klicu, klimatizaci nema, priprava v aute na nezavisle topeni, foukani ve stropnici i do zadnich prostor, druhe topeni do zadu. V zadni casti TV s prehravacem, zrcatko s kamerou, zadni tuningove lampy, mlhovky, zatmavene folie s atestem atd.
Motor jde perfektne, nekouri, emise prosly legalne, spotreba realne cca 7L/100km. STK platna 05/2024. Na aute je vypinatelny cip motoru na prepinac kabine (na cca 90 kW) a po zapnuti je velmi motoricky znat a jede pak podobne jako 111 kW diky kratsi prevodovce. Razeni, rizeni, prevodovky, spojka, brzdy, tlumice - vse OK. Auto pevne a cepy OK, nikde nic neboucha a nemlati. Interier kompletni, rozkladaci postel OK. Na aute letni zanovni pneu cca 8-10mm na ALU diskach a druhou sadu plechovych zatezovych disku (pneu KO) pridam zdarma. Tazne zarizeni na 2t.
Nedostatky: misty horsi lak, sedacky lehce zaspinene (asi pujde vycistit) a prestal jit tachometr - vymena cidla na prevodovce - zdarma ho pridam)
Za posledni rok invetice cca 60 tis - napriklad uplne nove rizeni, ramena, cepy, ulozeni predni napravy, nove brzdy, nove natazene brzdove hadice atd. Predni a bocni naslapy znackove a zapsane ve velkem TP!!! (porizovaci cena byla 27tis).
Kdo hleda vychytane, plne funkcni auto bez skyrytych vad a neplanovanych investic (snad casem myslet na vymenu rozvodu za cca 10tis km) s jasnou historii (auto v CR od roku 2009) bez rizika stocenych km, tak ho prave nasel...sednou a jezdit...
inzerat plati do smazani. Aktualni a nyni SLEVA
Prodáme našeho rodinného "miláčka" Volkswagen Transporter T4 se spolehlivým a velmi úsporným dieselovým turbomotorem 1.9 TD s ohromujícím výkonem 50 kW! Aktuálně má auto najeto cca 320.000 km a je v plné kondici. Lak žádný hit, ale není shnilé! Nová STK do 11/2024. Na voze jsou nově dělané všechny žhavící svíčky, repasované vstřikovací čerpadlo, lanko plynu, čepů řízení, střední části výfuku, nově potažený volant kůží a opravené polstrování i čalounění sedadla řidiče. Auto je obuto na zimních pneumatikách se vzorkem cca 70%. Na voze byl prováděn pravidelný servis po 10.000 km / ale spíš to vycházelo jednou ročně, než nájezdem. Ve voze je nová baterie. Auto i v hlubokých mrazech startuje na první otočení startéru. Auto vlastníme posledních 7 let a používali jsme jej hlavně coby "transportní rodinný bydlík" na závodech a jsme jeho 3 vlastníci, z čehož jeden z nich byl po dobu 12 let autorizovaný VW dealer v Praze a využívali jej jako služební auto. Od nich jsme jej kupovali my. S autem jsme najeli cca 50.000 km a máme jej za víc než spolehlivé. Pořídili jsme ale nový BUS a je čas, aby náš "Žluťásek" zase spolehlivě sloužil někomu jinému.