bez komprese - strana 12
Počet nalezených inzerátů BEZ KOMPRESE: 1000 - strana 12
Prodám novou a nepoužitou 2MPx venkovní Turret IP kameru DS-2CD2325FWD-I od kvalitního výrobce Hikvision
Parametry :
Rozlišení - 2MPx
Vysoká citlovost na světlo
Objektiv: 2,8mm, šířka záběru 104°
IR přísvit až 30 metrů
120dB WDR
Snímková frekvence: až 25fps
Komprese: H.265+/H.265/H.264+/H.264
Napájení: 12V DC, PoE
Stupeň krytí: IP67
Slot pro SD kartu až 128Gb
Původní cena - 5 391Kč nyní 2 550Kč
Posílám zásilkovnou, poštou nebo osobní předání Praha, Kladno a okolí.
Prodávám i další IP i analogové kamery.
Prodám Kellys swag 10 , velikosti S - Ježděno přítelkyní cca 174cm a je mi dobře (Kellys má hodně posunutou tabulku)
spousty nových komponentů. Od sériového stavu jsou vyměněny úplně všechny díly.
Vidlice Rock shox Yari 160mm (nastavení odskoku, komprese a tvrdost tlakem vzduchu)
Tlumič Fox 2016 FLOAT DPS PERFORMANCE
Vypletené kola jsou na ráfcích WTB Kom i25, přední náboj Dt-swiss 350zadní Novatec D142SB Disc
teleskopická sedlovka Brand-x zdvih 125mm - po servise
Kliky sram
Brzdy SLX
Přehazovačka Deore
nové ochranné polepy na rámu a klikách.
nové sedlo
atd. více na foto
Kolo po celkovém servisu.
Vice info na tel nebo mail
Nabízím nový model venkovní 2MPix wifi kamery s nahráváním alarmů na microSD kartu.
Sleva!!
Kovový design, zabudovaný mikrofon i reproduktor
Na dálku můžete přes mobil hovořit a kamera to reprodukuje!!
Jedná se o kvalitně zpracovanou kameru v moderním designu
- provedení bílá slitina hliníku celé tělo, odolné vůči povětrnostním vlivům a s ochranou proti UV záření
- podrobný návod s obrázky v češtině
- velice jednoduché nastavení přes PC nebo mobil
- podpora Microsoft Edge pro nastavení přes IP adresu v prohlížeči
- kamera je s posledním nejnovějším firmwarem)
- kameru lze sledovat z mobilního telefonu přes aplikaci, kterou stáhnete na GoolePlay store App CamHi, nebo přes webové rozhraní (IP adresa
kamery) kde jsou velké možnosti nastavení, nebo přes PC clienta .
- možnost vložit micro SDHC kartu do 64GB, která je skryta pod krytem ze spodu kamery.
Klíčové vlastnosti:
-chip SONY 2MPix/rozlišení 1920x1080 pix
- objektiv fotoaparátu 3,6 mm
- komprese videa H.264, H265
- vestavěný mikrofon a reproduktor / podpora dvou způsobů zvuku
- Integrovaný slot pro kartu TF, podpora max. 64G karty SDHC
- Detekce pohybu a výstražné upozornění, plus oznámení do aplikace. E-mailová upozornění s fotografií, záznam detekce pohybu
- Anténa 5, 5dBi Wifi podporuje stabilní připojení wifi / dva režimy připojení (Wifi nebo kabelové)
- Podpora ONVIF / Může podporovat NVR třetích stran, Blue Iris, iSpy, Synology Nas, Qnap Nas
- P2P vzdálený přístup / Google play aplikace CamHi / CamHipro (IOS and Android Tables), PC software HiP2P Client.
- Podporuje připojení WiFi a LAN kabelem (WiFi nepodporuje 5G a funguje pouze s WiFi routerem 2,4 GHZ)
Možno nastavit EN menu, obrázky zde v nabídce jsou foceny s EN menu.
Podpora Windows 10 Pro
Technické parametry:
Podporované operační systémy: Windows 98, win XP, Vista, Win 2000, Win 2003, Win 7,8, Win10
Rozlišení: 2,0 Megapixely
Objektiv (mm): 3,6 mm
Připojení: WIFI
Minimální osvětlení (Lux): Barva: 0,5Lux (F1,2) , AGC ON), 0 LUX s
Speciální funkce: Vodotěsný / odolný proti povětrnostním vlivům
AIR vzdálenost (m): 4pcs LED pole, 20M
noční vidění přizpůsobené: Ano
Napájení (V): 12V
Úhel pohledu: 85 °
Technologie: INFRARED
Rozměry (D x Š x H) (mm): 190 mm x 68 mm x 205 mm
Podporované mobilní systémy: Android
Protocol
TCP,UDP,IP,HTTP,FTP,SMTP,DHCP,DNS,ARP,ICMP,POP3,NTP,RTP, and RTCP
Podpora Iphone, Android
Vzdálený přístup : DDNS, P2P, Onvif
Operační teplota : Teplota -25°~50°C
Doprava:
Zásilkovna na výdejní místo při platbě předem: 79Kč
Zásilkovna na výdejní místo při platbě na dobírku: 102Kč
PPL při platbě předem: 99Kč
PPL na dobírku : 119Kč
Možnost osobní předání Jičín, Nová Paka
Kompaktní dome IP kamera s rozlišením HDp. Kamera je vybavena digitálním WDR, 3D redukcí šumu, slotem pro microSD kartu, IR přísvitem do 30m a VF objektivem s úhlem 98° až 30°.
Základní parametry
Provedení kamery Venkovní IP dome kamera
Snímací prvek 1/3" Progressive Scan CMOS
Maximální rozlišení 1280 x 960
Max. snímková rychlost 25 sn./s při všech rozlišení
Video komprese H.264, MJPEG
Minimální osvětlení 0,01 lux; 0 lux (IR zapnuto)
Objektiv 2,8 - 12 mm
Den/noc ano, mechanický IRC filtr
IR přísvit 30 m
Kompenzace protisvětla BLC, DWDR
Redukce šumu 3D DNR
Stabilizace obrazu ne
Detekce pohybu ano
Další funkce detekce sabotáže, detekce narušení
Interní paměť slot pro micro SD/SDHC/SDXC kartu (až 64 GB)
Audio ne
Poplachový vstup / výstup 0 / 0
Komunikační rozhraní RJ-45 (10/100 Base-T)
Krytí IP66
Pracovní teplota -30 - 60 °C
Napájení 12 VDC / PoE (IEEE 802.3af)
Prodám IP kameru Dahua IMOU IP kamera RANGER 2 4MP IPC-A42P
Nová v záruce
Parametry a specifikace
WiFi 2,4 GHz
Podporované OS
Android , iOS
Jazyk aplikace
V angličtině , V češtině , V němčině , Ve slovenštině , V maďarštině
Vlastnosti
Použití
Vnitřní
Rotace
Ano
Noční vidění
Ano
Provedení
Otočná
Funkce
Digitální zoom, Detekce pohybu, Zasílání e-mail notifikací, Vestavěný mikrofon, Cloud platforma
Video
Maximální rozlišení
2560 × 1440 px
Max. dosvit nočního vidění
10 m
Zorný úhel
92 °
Typ snímače
CMOS
Komprese videa
H.264, H.265
Vstupy a výstupy
Rozhraní
MicroSD/SDHC slot, WiFi
Slot pro paměťovou kartu
MicroSD
Max. velikost SD karty
256 GB
Rozměry
Šířka
77,4 mm
Výška
106,1 mm
Hloubka
77,4 mm
HDTV satelitní přijímač TechniSat TechniBox SIR umožňuje příjem volně vysílaných i kódovaných satelitních programů v normách DVB-S a DVB-S2 včetně komprese MPEG-4/H.264.
Vestavěný licencovaný dekodér Irdeto PIsys vhodný pro příjem českých a slovenských programů nabídky SKYLINK a CSLINK.
Přijímač pracuje ve vysokém rozlišení 1920x1080i, 1820xp, x576i, x576p. OSD menu v češtině. Podpora DiSEqC 1.0 a UNICABLE.
SFI (elektronický programový průvodce) na 7 dní dopředu, OSD teletext TechniText (zobrazení přímo na obrazovce).
Podpora titulků. 2x CI slot pro vložení libovolného dekódovacího modulu. 1x SCART, HDMI výstup, 2x audio cinch výstup, 1 x video cinch výstup, 1x USB 2.0 A, digitální optický audio výstup pro připojení do vašeho AV receiveru. Komponentní výstup YpbPr. Servisní RS232 konektor.
Zobrazení obrázků JPEG, přehrávání MP3 souborů.
PVR funkce - možnost připojení přes USB externí pevný disk nebo flash disk.
Parametry přístroje:
- Příjem programů SDTV a HDTV
- Příjem volně vysílaných digitálních a rozhlasových stanic přes satelit podle standardu MPEG-2/MPEG-4
- 2 sloty CI pro další dekódovací systémy
- Funkce digitálního videorekordéru přes USB port
- Zabudovaný dekódér Irdeto s podporou karet Skylink ICE, Skylink Irdeto a CSLink Irdeto
- Připojení přes USB 2.0
- 1 konektor Scart
- 1 výstup HDMI
- Vypínač
- Dolby Digital
- Elektrický a optický audio výstup
- 7 segmentový displej
- vícejazyčné OSD
- Teletext
- DiSEqC 1.2
- Spotřeba energie: 35W v provozu, pod 1W ve standby
- Rozměry 280 x 50 x 215 mm
- Hmotnost 1,5 kg
Technické údaje uváděné výrobcem:
Tuner a programy:
- vstupní konektor: typ F, IEC 169-24
- kmitočtový rozsah: 950 - 2150 MHz
- vstupní impedance: 75 ohm
- úroveň vstupního signálu: -25 - 65dBm
- napájení a polarizace LNB: vertikál +13V / horizontál +18V
- proudový odběr: max. 500 mA, s ochranou proti přetížení
- kmitočet 22kHz: +/- 4 kHz
- demodulace: DVBS-QPSK, DVBS2-QPSK, DVBS2-8PSK
- vstupní symbolová rychlost:
DVBS 1 - 45Ms/s., DVBS21 1 - 45MS/S, DVBS2 +- 45MS/s
- dekodér FEC:
DVBS kód.rychlost 1/2, 2/3, 3/4, 5/6, 7/8 a Auto
DVBS1 kód. rychlost 1/2, 2/3, 3/4, 3/5, 4/5, 5/6, 8/9, 9/10 (QPSK)
DVBS2 kód. rychlost 2/3, 3/4, 3/5, 5/6, 8/9, 9/10 (8PSK)
Vstupy a výstupy A/V:
- TV SCART: výstup (složený signál video, RGB, analog výstup audio)
- výstup video: 1 konektor cinch
- výstup analogového signálu audio, 2 konektory cinch
- výstup digitálního signálu audio: 1 dig. optický výstup (SPDIF)
- RS232C: sériový konektor, přenosová rychlost 115 200 b/sek
- výstup komponent video (YPbPr): 3 konektory Cinch
- konektor USB, USB 2.0
- konektor HDMI: se systémem ochrany proti kopírování
Rozměry a hmotnost:
- rozměry: 280x215x50 mm
- hmotnost: cca 1,3 kg
- pracovní teplota 0 - +45 st. C
- skladovací teplota: -10 až +70 st. C
-
Prodam motor z Hondy CM400T / CB 400N Motor je kompletni, chybi na nem pouze zapalovani, levy kryt, vacka a komprese, jinak ma vse. Vhodny na dily nebo opravu.
Prodám kompletní plně funkční motor v perfektním stavu pro Hondu CB400N a CB 400T - stejný jako ten na obrázku, pouze má navíc ke startéru nakopávačku.
Najeto: 18500Km, rok výroby 1978, převodovka 6 rychl, výkon nejvašší výkon 32kW. Motor je po kompletním servisu, dopnutý rozvodák, ventilové vůle nastaveny, dopnutý řetěz vyvažovacího hřídele, je vyměněn olejový filtr + nový olej. Motor je odzkoušen, běží krásně tiše, komprese přes 140Psi na obou válcích. Včetně startéru, alternátoru a všech čidel, stačí pouze namontovat do rámu a vyrazit.
Nabízím také kompletní servis na tyto motory, včetně veškerých náhradních dílů.
Orig. díl Honda, žádná replika.
8MPx IP venkovní AcuSense Bullet kamera Hikvision DS-2CD2683G2-IZS s varifokálním objektivem a ohniskovou vzdáleností 2,8-12mm. Kamera je vybavena snímačem CMOS 1/2.8" s vyšší citlivostí 0,005lux a maximálním rozlišením 3840 x 2160 při 25fps. Moderní video komprese - H.265/H.264/MJPEG. Kamera disponuje 120dB WDR a podporuje řadu funkcí - 3D DNR, BLC, HLC. IR přísvit dosahuje vzdálenosti až do 60m. Tento model je vybavený slotem na SD kartu až do kapacity 256Gb, dále je tato kamera vybavena Alarm a Audio vstupy, výstupy. Možnost resetování pomocí tlačítka pro snadnější uvedení kamery do továrního nastavení. Síťové připojení je zajištěno pomocí portu RJ45 až do rychlosti 100Mbps, nechybí ani podpora protokolu ONVIF a případný mobilní monitoring je umožněn přes aplikaci Hik-Connect. Ochranu zařízení zajišťuje krytí IP67 a stupeň odolnosti IK10. Napájení kamery je 12V DC/PoE. Provozní teplota -30°C až do +60°C.
Prodám motor, kompletní, funkční s karburátorem a zapalováním. Nový válec a píst. Pěkná komprese, silná jiskra. Cena k jednání.
Zbrusu nový Speed Triple 1200 RS - skladem u nás na showroomu.
V případě zájmu možnost zkušební jízdy s předváděcím motocyklem. Podmínky na tel:
Zbrusu nový znamená o sedm kilogramů lehčí a fyzicky kompaktnější motor než u předchůdce, a to i přes to, že má o 110 kubíků objemu víc. Kompletně jiné jsou hodnoty vrtání i zdvihu, z původně (79 x 71,4 mm) tu máme (90×60,8 mm) a o něco vyšší je také jeho komprese na výsledných 13,2:1. Nejen, že nový motor díky změnám točí o 650 otáček víc, hlavně ale nabídne 180 koní v 10 750 otáčkách doplněných o 125 newtonmetrů nastupujících v 9000. Špičkový výkon je jen o 250 otáček výš než u předchůdce, zato pro vrchol točivého momentu jet o bezmála 2000 otáček výš.
Jízdní pozice je dominantnější, přirozenější, ale také pohodlnější, protože tu je nové sedlo s výškou 830 milimetrů. Upravená je ale také pozice stupaček, které jsou teď zastrčené víc do motorky. To zvyšuje světlou výšku v náklonech a přitom to neubírá prostor pro nohy jezdce. Ovladatelnost závisí samozřejmě i na podvozku, a protože tu máme verzi RS, na komponentech se tradičně nešetřilo. Vpředu je plně stavitelná vidlice Öhlins NIX30, vzadu tlumič Öhlins TTX36, obojí nastavené pro potřeby motorky s nižší hmotností, vyšší silou a jinou geometrií. O stupeň se totiž zmenšil úhel hlavy řízení a s tím se také prodloužila stopa na 104,7 milimetrů.
Pětipalcový barevný displej nabízí ještě jednodušší a rychlejší možnosti nastavení včetně možnosti ladit úroveň zásahu kontroly trakce během jízdy. Na výběr je z režimů Rain, Road, Sport a Track a je možnost ji úplně vypnout. Krom toho, že ji můžete ladit samostatně, je samozřejmě spojená s pěticí jízdních režimů Rain, Road, Sport, Track a tradičního nastavitelného módu Rider. S kontrolou trakce souvisí také kontrola zvedání předního kola, která by měla být naladěná na hladší zásahy, stejné je to v případě náklonového ABS Continental MIB-EVO ABS. To nabídne dva režimy Road a Track a také ty jsou spojené s jízdními režimy, navíc je ale může člověk volně přepínat. Samotný hardware brzd také patří k tomu nejlepšímu, 320mm kotouče okusují třmeny Brembo Stylema, které ovládá radiální pumpa Brembo MCS. Když se vrátíme zpět k elektronice, tak standardní přítomnost bluetooth konektivity s možností zrcadlit navigaci na displej motorky, tempomat nebo bezklíčové odemykání motorky a nádrže určitě není tak důležité jako přítomnost oboustranného rychlořazení.
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka
Vzduchový kompresor 200L, 500 l/min, 10 Bar,
Pístový kompresor je perfektní pro práci v malé dílně a domácí garáži. Pracovat s ním mohou profesionálové i kutilové.
PARAMETRY
Napájení - 230 V
Objem nádrže - 200 litrů
Rotace kompresoru - 1004 ot./min
Počet pístů - 3
Počet stupňů komprese - 1
Hladina hluku - 69 db
Teoretická kapacita - 500 l / min (30 m3 / h)
Efektivní kapacita - 350 l / min (21 m3 / h)
Maximální tlak - 8 barů
Motor - 3,0 kW (4,0 HP)
Hmotnost: 103 kg
Rozměry: 1360x460x1010 mm
CFMOTO 300NK
Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem: 292,4 ccm
Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka
Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock
Brzdy: kotouč Ø 300 mm (p), Ø kola 240 mm (z); J. Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT
Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h)
Délka: 1990 mm
Šířka: 780 mm
Výška: 1070 mm
Výška sedáku: 795 mm
Světlá výška: 150 mm
Poloměr otáčení: 4,7 m
Nádrž: 12,5 l
Hmotnost: 151 kg
CFMOTO 700CL-X sport
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
Délka: 2096 mm
Šířka: 790 mm
Výška: 1130 mm
Výška sedáku: 795 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X SPORT
Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“.
Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu.
Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a
CFMOTO 300 SR - skladem v Praze
Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem: 292,4 ccm
Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm
Komprese: 11.3: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka
Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock
Brzdy: kotouč Ø 292 mm čtyřpístkový (p), Ø 220 mm (z); J. Juan
ABS: Continental ABS system
Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT
Pneumatiky: 110/70 ZR 17, 140/60 ZR 17 (h)
Délka: 2010 mm
Šířka: 750 mm
Výška: 1080 mm
Výška sedáku: 780 mm
Světlá výška: 135 mm
Poloměr otáčení: 4,7 m
Nádrž: 12 l
Hmotnost: 165 kg
CFMOTO 300SR
CFMOTO 300SR je pokračováním precizního výrobního plánu výrobce a zároveň dalším modelem v nabídce společnosti Journeyman CZ. Žádný experiment, ale profesionálně dotažený koncept do sériové výroby. CFMOTO 300SR je model, na jehož vývoji pracovali inženýři a designéři z různých kontinentů a dnes vám můžeme představit model, který je ve své třídě užitkovostí, designem, cenou a vlastnostmi na světové úrovni. Je to zároveň stroj, který nese v sobě množství komponentů a technologií od světově uznávaných dodavatelů.
CFMOTO 300SR. Zkratka "SR" znamená Sport Racing, ale máte před, či spíše pod sebou, motocykl pro užívání na každý den. A i když tak vypadá, není to okruhový nástroj na dramatické nahánění setin sekund na okruhu.
Za jedinečným designem stojí tentokrát italské design studio Modena 40, pod vedením zkušeného španělského designéra Carles S. Martiho (mj. se podílel na designu motocyklů MV Agusta). Obě světelné LED rampy jsou jako celky projektovány s důrazem na vysoký světelný a zároveň estetický výkon a tím nabízejí zvýšenou bezpečnost v provozu přes den i v noci. Světelná technologie navazuje na zcela nový přístrojový panel typu TFT (5,5 "), který nabízí dva módy zobrazení SPORT a ECO. Jas obrazovky se automaticky přizpůsobuje intenzitě vnějšího světla a pokud jste uživatelem komunikační sady v přilbě, váš smartphone si můžete spárovat s TFT displejem, přičemž tlačítka displeje vám umožní hovor přijmout, či ukončit.
Vaším skvělým společníkem při jízdě bude skvěle výkonově naladěný motor, který vás i díky silnému točivému momentu v provozu udrží přesně tam, kde potřebujete. Kontrolované zrychlení zajišťuje vstřikování BOSCH, které má za úkol optimální spalování i maximální výkonnostní účinnost vstřikovaného paliva. Tomu je přizpůsobeno i sací potrubí a spalovací komora, což má za účinek maximum dodávaného výkonu při minimální spotřebě. Aby motor šlapal hladce, o to se stará vyvažovací hřídel jakož i technika DOHC, tedy dvojitá vačka. Výsledkem je citlivý projev výkonu ve vysokých otáčkách. Zajímavostí je i tepelně-izolační vrstva na povrchu pístu, která minimalizuje tření pístu ve válci, tím snižuje chlazení a zároveň napomáhá k úspoře paliva při nejlepší účinnosti spalování. A nakonec hlava válce je vybavena technologií
motor, převodovku+pedály, kardanovou hřídel, kardanovou trubku a kompletní přední nápravu s volantem vlevo a pákové tlumiče.
Junior, Německo 1933
Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet, motor vpředu a pohon zadních kol. Vzduchem chlazený plochý čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1484 cm³, vrtání 75 mm a zdvih 84 mm, komprese 5,4, karburátor Solex, výkon 22 kW (30 koní) při 3500 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2660 mm, hmotnost 975 kg, maximální rychlost 95 km/h.
Model Junior vyráběl Röhr v letech 1933 až 1935 podle licence Tatra. Vzorem byla Tatra 75 s motorem zmenšeným na 1.5 litru. Po krachu firmy Röhr výrobu převzala automobilka Stoewer, model Greif Junior se vyráběl v letech 1936 až 1939.