beta motorky - strana 20
Počet nalezených inzerátů BETA MOTORKY: 1000 - strana 20
Prodám přívěsný vozík za auto na čtyrkolku, nebo dvě motorky , plechový, zamykání na dva zámky, rezerva,výsuvné nohy,klíny,celková hmotnost do 750kg
Cena 46000,-Kč
Dobrý den ,
nabízím krásnou motorku bez investice.Motorka ve skvělém stavu a servisovaná v BMW. Kufry nemám .
Netřeba motorku představovat ,je super a udělá svému novému majiteli určitě radost.
Důvod prodeje, není čas na dvě motorky a posílám dál.
Najeto 15tis ,serviska bmw vše 100%
Více na:
Copyright ©
Ahoj motorkáři.
Nabízím k prodeji Yamaha Tracer 900
Motorka dovezena z Rakouska, teď přihlášená v Česku,
Koupena 12.2.2022
Já osobně na ní najel 1400km
Motorka je ve stavu jako nová
Najeto 27600km
Lehké oděrky na levé straně motorky viz foto
Výkon 85kw
Snížená výška motorky 171cm a bez problémů dosáhnu na zem.
Má 3 jízdní mody A, STD, B.
Kontrola trakce, která se dá i vypnout
2x originál klíč
poslední servis na začátku sezony v servisu BMW Nechánice
(brzdová kapalina, výměna oleje a filtry, kontrola řetězové sady.
Technická je do 9.3.2026
Pokud by byl zájem mohu nabídnout helmu s intercomem a dvoudílnou kombinézu vel. XL
O ceně se dá jednat při rychlém jednání.
Kdyby byl zájem, poprosím nejdříve napsat SMS a určitě se ozvu (kvůli práci)
Hledám motorku Junák 350 m10 m07 Junak nebo nahradni dily Junak.
Nezajímá mě stav.
Může to být na renovací.
Hledám motorky k renovaci, staré techničáky a všechny díly. Může být nepojízdný nebo nekompletní. Hledám do sbírky, nejsem překupník. Nabídky zasílejte prosím na e-mail: pavel830611@ nebo wchatsapp nebo telefon.
Prodám Honda CRF450 rok 2010
Stav nové motorky,najeto 46,8h.
Go motoru ve 46h: píst,spojka,kola převodovky,ložiska,vinutí se snímači.Přidám vyndané původní díly.V motu vše origo Honda,od všeho mám doklady a pytlíky z Hondy.výfuk akrapovič,nové všechny plasty(původní přidám k motu.nová řetězová nejetá sada s rozetou 50Z přidám rozetu 48Z.Nová kola + nová nejetá pneu.puvodní kolo mám jen přední. přidám k motu,(zadní prodané).Nové chladiče (původní přidám).Nové sedlo,přední a zadní světlo, Apt.Motorku jsem komplet udělal a nemám na ní čas.po výměně všech věcí nejetá,jen párkrát našlápnutá.Jak jsem psal stav nové motorky.nutno vidět a slyšet.nemám na ni vůbec čas...moc koníčků.představa je 85tis.možná dohoda na místě.
Prodám motorku Yamaha FZ1 Fazer, rok 2006 150 PS, najeto 52xxx, mechanicky v perfektním stavu, pár šrámů už ale má, více na fotkách.
Pěkná, silná, velice rychlá motorka s perfektním podvozkem.
Olej měněn po 6000, teď je na oleji cca 1500, úplně nová zadní guma. Přední cca 30%.
Ukazatel zařazené rychlosti a držák kufru, přední a zadní protektory, podmotorový klín, nová pumpa přední brzdy.
3x klíč
Výfuk originální, aspoň vás nikdo neprudí.
Nyní bez investic, připravená na sezonu, jen sednout a jezdit, jediný výdaj bude přední guma, můžeme u motorky pořešit.
Prodávám z důvodu nevyužití, o ceně se můžeme pobavit u motorky.
18.2.2023 - pojení značek Mikilon a MiniRocket Motors přineslo své plody. Čtyřkolky a motorky této značky jsou posílány do celého světa a
Záruka 2 roky.
Motorky, jsou buď originál zabalené v krabici. Nebo sestavené a odzkoušené.
Motor: 150cc, Jednoválec, 4-takt, značka ZongShen
Výkon motoru: 9,6 kw
Max. Rychlost: Až 95 km/h
Chlazení: Vzduchem
Řazení: Manuální 5 rychlosti
Zapalování: Elektrické C.D.I.
Startování: Našlapávací + elektrický startér
Ráfky: Přední 19", zadní 16"
Pneu přední: 70/100-19
Pneu zadní: 90/100-16
Odpružení přední: Olejové tlumiče
Odpružení zadní: Centrální odpružení (nastavitelná tuhost)
Brzdy přední: 1x kotoučová - hydraulická
Brzdy zadní: 1x kotoučová - hydraulická (nožní)
Objem nádrže: 7,2 l
Palivo: Natural 95
Hmotnost: 104kg
Maximální dlouhodobé zatížení: 110 kg
Maximální krátkodobé zatížení: 130 kg
Celková délka: 190 cm
Výška řidítek (od země): 113 cm
Na sms neodpovídám!!!
18.2.2023 - Dorado s velmi dravým potenciálem na kvalitních základech.
Ano, to jsou motorky Dorado. Osvědčený výrobce dětských motorek a pitů se rozhodl vzít vše z gruntu a vytvořit vedle své standardní značky také prémiové motorky s kvalitou blížící se známým YCF pitům a pojmenovat je Dorado. Super kvalita za přijatelnou cenu – to je to, co u těchto motorek najdete.
Motocykl Dorado DT 125cc 4t 17“/14“ má výkon 6.3kW, manuální převodovku, sportovní výfuk, přední i zadní hydraulické kotoučové brzdy (zadní-nožní), přední kolo 17 palců, zadní kolo 14 palců, přední světlo.
Motor: ZongShen 125ccm, čtyřtaktní jednoválec
Výkon: 6.3kW
Max. kroutící moment: 8.8Nm/5500r/min
Max. rychlost: 85 km/h
Chlazení: vzduchem
Řazení: manuální, 4rychlosti (řazení vše nahoru)
Brzdy: kotoučové, hydraulické
Zadní brzda je nožní, přední klasická na řidítkách
Rám: trubkový, vysokopevnostní ocel
Na SMS Neodpovidam,ZAVOLEJTE
- model motorky 1:12, Bike Husqvarna Cross 400 1970 B.Aberg, cena 80,- eur
- modely prilieb 1:8, Minichamps, cena za kus 15,- eur
- model Honda NSR 500 1:12 - Jurgen v/d Goorbergh MotoGP 2002, Minichamps, cena 50,- eur
TOVAR NA DOBIERKU POSIELAM PO UHRADENÍ ZÁLOHY VOPRED NA ÚČET
Najeto 2970 km. 1 majitel. Koupeno v CZ. Servisováno. 3x měněn olej a filtry. Nové pneu.
Na všem nenajetý ani 1 km. Filtr vzduchový vyčištěn a naimpregnován. Stav nové motorky.
Nikdy nespadla, nebouraná, nelakovaná. Nikdy nebyla na okruhu. Informace na telefonu a osobně.
Ježděno pouze na oleji Motul 7100. Chladící kapalina a brzdová originál. Vše doložitelné.
Po každé jízdě vyčištěna. Nikdy nebyla použita voda a nikdy nezmokla.
Všechny doplňky a originální díly v ceně.
Přehled doplňků a cen původních.
Padák na přední osu kola – 1007 Kč
Držák SPZ včetně LED blinkrů – 4962 Kč
Chránič paty Hliník – 2188 Kč
Radiátor chladiče – 4263 Kč
Kryt spojky – 4629 Kč
Kryt vodního čerpadla – 2747 Kč
Kryt svodu KARBON – 4309 Kč
Víčko palivové nádrže – 2749 Kč
SC výfuk – 25 766 Kč
Vzduchový filtr KN – 1525 Kč
Tank Grip Pads – 2485 Kč
Ochranný polep celé motorky transparentní – 6786 Kč
Polep reklam – 1435 Kč
Ochranná fólie displeje – 525 Kč
Nanesená keramika – 3987
Nelze uplatnit DPH.
Nějaky válec nevím z jaké motorky či mopedu je.
Předešlý majitel jej opískoval, ležel celou dobu v suchu..
Neručím za případné nějaké poškození, nekompletnost jak bylo nalezeno tak jen vyfoceno.
Osobní převzetí je možné v obci Lučina okr: F-Místek,
Můžeme zaslat:
Zásilkovnou na výdejní místo +79kč
Balíkovnou na poštu za 65kč
PPL kurýrem na vaší adresu +129kč.
(při zakoupení 2 předmětu z mé nabídky neplatíte přepravné)
Nezasíláme dobírkou.
Zboží dobře zabalíme(balné neučtujeme) a odesíláme ihned po načtení platby.
Vystavujeme doklad o vaší platbě.
Inzerát je platný do smazání.
V případě zájmu zavolejte nebo pište přes odpovědní formulář u inzerátu.
Určitě se podívejte, co zde dále nabízíme třeba si něco ještě vyberete.
Klikněte níže na "Tady další velice zajímavé na prodej".
Najeto 3082 km. 1 majitel. Koupeno v CZ. Servisováno. 3x měněn olej a filtry. Na pneu najeto 1000km.
Na všem jinak nenajetý ani 1 km. Filtr vzduchový vyčištěn a naimpregnován. Stav nové motorky.
Nikdy nespadla, nebouraná, nelakovaná. Nikdy nebyla na okruhu. Informace na telefonu a osobně.
Ježděno pouze na oleji Shell Ultra. Chladící kapalina a brzdová originál. Vše doložitelné.
Po každé jízdě vyčištěna. Nikdy nebyla použita voda a nikdy nezmokla.
Všechny doplňky a originální díly v ceně.
Přehled doplňků a cen původních.
Chránič paty KARBON – 3748 Kč
Přední blatník KARBON– 7959 Kč
Zadní blatník KARBON– 8270 Kč
Set bočních krytů chladiče KARBON – 13 962 Kč
Kryty výfuků KARBON – 14 218 Kč
Kryt zadního sedla – 9840 Kč
Radiátor chladiče – 3234 Kč
Padák na přední osu kola – 1007 Kč
Držák SPZ včetně LED blinkrů – 5247 Kč
Víčko palivové nádrže – 2749 Kč
Tank Grip Pads – 3398 Kč
Ochranná fólie displeje – 525 Kč
Vzduchový filtr BMC – 2624 Kč
Ochranný polep celé motorky transparentní – 8456 Kč
Polep Ducati Trikolore – 9811 Kč
Nanesená keramika – 4477 Kč
Nelze uplatnit DPH.
Prodám Yamaha FZ6 rok 2004 najeto 60000 km motorka je v dobrém stavu laděný výfuk, padaci protektory, nová baterie, 3 klíče , pneu Dunlop ( DOT 1121) v ceně motorky je sada tři kufrů Givi s držáky + originál výfuk.
Více na:
Copyright ©
Prodám Yamaha YZF-R1 RN65 (model 2020 - 2023) v krásné Yamaha blue barevné kombinaci, rok výroby 2021, najeto 5950km, výkon 147kW (200koní), objem motoru 998cm3, STK platná do 3/2027. Motorka byla zakoupena jako nová u autorizovaného prodejce Yamaha Motomo Hustopeče. Pravidelný servis, první v 1000km, výměna oleje ve 3000km a teď poslední garanční servis v 5550km. Stále v tovární záruce do 3/2023. Většina najetých KM byla normální jízdou, výlety, cesty do práce apod. Původní cena nové motorky 535.000Kč + doplňky 108.000Kč, celkem za 643.000Kč. Celkový stav motorky je perfekní, nebyla nikdy havarovaná, lakovaná ani škrábnutá.
Výbava posledního modelu R1:
Šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) pro trojrozměrnou detekci polohy vozidla
Technologie Yamaha Ride Control (YRC).
Systém kontroly trakce (TCS)
Slide Control System (SCS)
Systém ovládání zdvihu (LIF)
Launch Control System (LCS)
Systém rychlého řazení (QSS) s funkcí řazení nahoru a dolů
Systém výběru režimu výkonu (PWR)
Digitální tenkovrstvý tranzistorový (TFT) displej z tekutých krystalů
Navíc dokoupené doplňky dohromady za více jak 100.000Kč
Homologovaná titanová koncovka Akrapovič S-Y10SO18-haplt (25.000Kč)
Titanová propojovací trubka Akrapovič L-Y10SO17 (22.000Kč)
Dohromady výfuková soustava ušetří 6,5kg váhy a přidá 7,4kW (10,1 koní)
Optimalizovaná palivová mapa pro výfuk Akrapovič a K&N filtr, lepší průběh výkonu a točivého momentu (15.000Kč)
K&N filtr (2.500Kč)
Lehká Lithium-iontová baterie JMT ( 3.000Kč)
Plexi štít Puig Racing kouřové (3.500Kč)
Karbonový zadní blatník, kryt řetězu, kryt na nádrži (10.000Kč)
Karbon 3D přední blatník, podsedlové boční plasty (7.000Kč)
Držák blinkrů a SPZ černý s logem R1 (3.500Kč)
Brembo Racing-Brzdové destičky Z04, nesrovnatelně lepší výkonnost brzd s touto speciálně vyvinutou směsí (fungují teplo/zima, mokro/sucho, vysoká teplotní stabilita) (7.200Kč)
Brzdová a spojková páčka PPtuning (5.000Kč)
Drobné doplňky jako kryty chladičů s logem R1, víčko oleje PPtuning, rolny, kryt zadní nádobky brzdové kapaliny, potítko na nádobku, carbon polep víčka nádrže, tankpad apod. (5.000Kč)
Veškeré originální díly přidám k motorce.
V případě zájmu volejte na tel. 188271
Najeto 7679 km. 1 majitel. Koupeno v CZ. Servisováno. 6x měněn olej a filtry. Nové pneu.
Na všem nenajetý ani 1 km. Filtr vzduchový vyčištěn a naimpregnován. Stav nové motorky.
Nikdy nespadla, nebouraná, nelakovaná. Nikdy nebyla na okruhu. Informace na telefonu a osobně.
Odladěné na 208 koní 123 Nm. Vše doložitelné. Exklusivní zvuk.
Ježděno pouze na oleji Motul 300V Factory. Chladící kapalina a brzdová od Motulu.
Po každé jízdě vyčištěna. Nikdy nebyla použita voda a nikdy nezmokla.
Všechny doplňky a originální díly v ceně.
Přehled doplňků a cen původních.
Padák na přední osu kola – 1007 Kč
Padák na zadní osu kola – 947 Kč
Držák SPZ – 3400 Kč
Kryt zadního sedla – 4490 Kč
Přepákováni – 4860 Kč
Zpětná zrcátka – 10 940 Kč
Radiátor chladiče – 1749 Kč
Ochrana brzdové páky – 2690 Kč
Racing screen smoked plexi – 2190 Kč
Víčko palivové nádrže – 2325 Kč
Rolny do zadního kola – 748 Kč
Spojlery , přítlačná křidélka– 4037 Kč
Akrapovič full systém – 34 250 Kč + práce 19 900 Kč
Dynojet + příslušenství – 12 706 Kč
Zadní blatníček – 4973 Kč
Chladící náfuky brzdových třmenů – 8490 Kč
Ochranný polep celé motorky transparentní – 9584 Kč
Tank Pad – 1499 Kč
Vzduchový filtr KN – 2635 Kč
Polep reklam – 2475 Kč
Ochranná fólie displeje – 611 Kč
Nanesená keramika – 5689 Kč
Nelze uplatnit DPH.
Upravená cenovka a po dotazech cena i příslušenství. Na prodej spolehlivý a pohodlný cestovní motocykl BMW R1200 GS v plné výbavové verzi LC.
Výbava: ABS, ASC kontrola trakce, ESA - elektronicky stavitelný podvozek normal, HARD, SOFT, funkce MODE - motorové módy RAIN, ROAD, dynamic, enduro, enduro PRO. Keyless Ride - bezklíčkový přístup, komfort paket, Touring paket, Dynamic paket, tempomat, vyhřívané rukojetě, LED světla, Quickshifter rychlořazení - nahoru i dolu, kontrola tlaku v pneumatikách, hlavní stojan ... .
Další doplňky jsou datatag - zabezpečovací systém proti krádeži, ochranné plexi rukou, rozšíření bočního stojánku ... .
K motocyklu je možné po dohodě přenechat originál navigaci BMW Navigator VI, sadů originál kufrů včetně držáků. Možný i prodej zvlášť. Oboje na motorce jen párkrát při delší cestě.
BMW Navigator VI - prodejní cena 21 490,- (v akci 19 990 ,-), na motocyklu jen párkrát, včetně originál obalu a pouzdra, zobrazuje informace o motocyklu, dá se ovládat otočným kolečkem přímo z řídítek (R1200GS/A LC 2013+ a další), předinstalované mapy Evropy s doživotní aktualizací zdarma, polarizační vrstva na displeji - lepší čitelnost na slunci ... nechám i zvlášt za 14 000,-.
(s motorkou za 13 000,-)
Originál sada BMW hliníkových kufrů včetně držáků, zámků (nastavené na stejný klíč jako je u motorky) a vnitřních tašek. Komplet nechám za 28 000,-.
(s motorkou za 25 000,-)
Další info po emailu a nebo telefonu.
Neprodával bych, ale nemám na ni čas (narození potomka) a přijde mi škoda, aby jen tak stála v garáži. Takže taková klasika.
Více na:
Prodám yamahu yz 450f, rok 2017, najeto 230mth, před 69mth servis(ojka,pist,ložiska,rozvody), zbytek pravidelný servis(olej po 5mth)
Ježděno hobby závody veteránem(potenciál motorky nevyužit)
Jsem první majitel. Důvod prodeje je koupě nové motorky.
V případě ze nezvedám telefon pište sms. Ozvu se.
Dohoda.
Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400
Na světě dnes není moc věcí, které by se udrželi ve výrobě déle než několik let. To ale rozhodně neplatí o legendárním stroji Yamaha SR500 /SR400 který je vyráběn v prakticky nezměněné podobě už více než 40let a jezdí po celém světě. Vývojový tým Yamahy v roce 1978 odvedl zkrátka brilantní práci.
Nikdy jsem si nemyslel že je to možné, ale i na tak dokonalém stroji jakým Yamaha SR500/400 bezesporu je, se mi podařilo najít výrobní chybu. V žádném případě ne na motocyklu jako takovém, ale pouze a jenom na jeho Hlavním Stojanu.
Měl jsem v dílně několik těchto starších strojů a vždy měly jedno společné – ohnutý a zdeformovaný hlavní stojan. Yamaha při vývoji této motorky vsadila na jednoduchost a nízkou hmotnost, což je u celé motorky naprosto v pořádku, ne však u hlavního stojanu.
Představte si že svoji novou Yamahu SR500/400 postavíte na sériový hlavní stojan - funguje perfektně, nicméně po tom, co na ní na hlavním stojanu dynamicky skočíte vahou průměrného jezdce a pokusíte se jí nakopnout jediným možným způsobem – nakopávačkou se stane to, že po čase takovéto zátěže, začne subtilní konstrukce hlavního stojanu pomalu povolovat.
Jako první jdou na řadu dorazy stojanu při jeho vyklopení, nevím z jakého důvodu, ale Yamaha je vyrobila z 2mm tlustého plechového výlisku, který zkrátka nemá šanci odolat delšímu namáhání a stojan se tak postupem času začne překlápět směrem dopředu, až se zadní kolo dotkne země, i když je motorka na hlavním stojanu. Dále při tom dochází ke kontaktu páky vyklápění stojanu se zemí a v neposlední řadě často i k ohybu hlavních trubek stojanu vlivem velké zátěže při nakopávání.
Nebavilo mě neustálé rovnání sériových stojanů, které nikam nevede a rozhodl sem se to vyřešit jednou pro vždy.
Nový zde nabízený stojan má rozměrové parametry shodné se sériovým stojanem, pouze s tím rozdílem, že má odstraněny veškeré nedostatky.
Hlavní nohy jsou vyrobeny z 3mm tlusté oceli (oproti 2mm u sériového), takže nedochází při zátěži k jejich ohybu. Dorazy stojanu nejsou z levného plechového výlisku, ale z plné ho ocelového hranolu, který bez problému zvládne zátěž, které je při startování vystavován. Hmotnost takto posíleného stojanu narostla o 142g což je zhruba váha lehčího mobilního telefonu, pokud ho vyjmete z obalu.
Montáž na vám zabere caa 15minut a váš stroj dovedete k dokonalosti s použitím krásného perfektně funkčního s láskou vyrobeného dílu……nebo si můžete koupit orig. stojan od výrobce za 5500Kč.