beroun obchodní centrum - strana 20
Počet nalezených inzerátů BEROUN OBCHODNÍ CENTRUM: 1000 - strana 20
Hledáte zajímavou práci v oblasti pojišťovnictví? Chcete pracovat pro silnou a stabilní firmu? Připojte se ke Kooperativě! Kancelář v Bruntále rozšiřuje svůj obchodní tým o nové posily.
✅ Požadujeme:
• min. středoškolské vzdělání s maturitou
• bezúhonnost
• znalost práce na PC
• pozitivní myšlení, komunikační dovednosti, příjemné vystupování, smysl pro zodpovědnost
✅ Nabízíme:
• práci se skvělými kolegy v příjemném pracovním prostředí
• podporu úspěšného týmu i manažera
• finanční podporu na zaškolovací období až na 1 rok
• zajímavé finanční ohodnocení
• školení špičkových produktových specialistů
• zaměstnanecký poměr (HPP) nebo IČ
• flexibilní pracovní dobu
Kontakt: Jakub Kabát, tel: , e-mail: jkabat1@
Mastertec se řadu let specializuje na výrobu zařízení přenosné architektury.
Obchodní pavilony, které nabízíme, plní mnoho důležitých společenských funkcí. Například jde o pobočky bank a mobilních operátorů, autosalony, autopůjčovny a půjčovny automobilů, čerpací stanice, mycí linky, půjčovny lyžařského vybavení, sezónní obchody, tiskové salony a nákupní vozíky, samoobslužné obchody 24 hodin, směnárna kanceláře, služby GSM., veterinární ordinace, kadeřnické salony, kosmetické salony, služby a prodejny potravin, kavárny, malé bufety, pekárny a malé pekárny, zmrzlinárny, stánky s rychlým občerstvením, pokladny, čekárny MHD, čekárny na lékařské služby, lékárny, veřejné toalety, parkovací kabiny, šatny pro zaměstnance, šatny u fotbalových hřišť, vrátnice, sanitární kontejnery, kontejnery pro stavební a skladovací prostory, kuřárny pro zaměstnance, kontejnery pro kuchyňská zařízení, vážící kontejnery, individuální letní domy, velké vícemodulové letní domy.
Našimi klienty jsou zástupci různých průmyslových odvětví od výroby, gastronomie, obchodu až po služby – končící. Všichni oceňují vysokou kvalitu, interiérový design a různé vnější povrchové úpravy našich nákupních pavilonů. Na druhé straně naši bohatou nabídku neustále zdokonalujeme a rozšiřujeme, abychom vyhověli nestandardním požadavkům našich zákazníků.
V tomto průmyslu máme nejen důkladné znalosti, ale také rozsáhlé mnohaleté zkušenosti. Dobře víme, jaká pravidla se řídí dočasnou architekturou, a dokážeme zapadnout do její atmosféry lépe než kdokoli jiný. Pojďme se tedy podívat na fotografie našich pavilonů, a tak se podívejme na jejich nadprůměrnou rozmanitost.
Proč stojí za to důvěřovat této společnosti? Mastertec je největší producent modulárních struktur v Polsku a naši kvalitu zpracování potvrzují společnosti jako Toyota, Mercedes, Stihl, T-Mobile nebo Ikea.
Stojí za zmínku, že na žádost našich klientů mohou mít nákupní haly další mimoškolní vybavení. Proto jsme flexibilní, abychom se co nejlépe přizpůsobili potřebám našich klientů.
Naše pavilony mohou být vybaveny:
- elektrická a světelná instalace 230 - 400V
- Síť LAN a zásuvky
- topení
- vzduchové clony
- klimatizace
- vodovod a kanalizace
- kompletní WC se sprchou
- kuchyňka
Mezi výhody, které zákazník získá výběrem našich pavilonů, patří:
- Záruka nejnižší ceny přímo od výrobce - bez zprostředkovatelů
- Rychlé vyřízení objednávky
- Možnost přemístění pavilonů
- Přizpůsobení každého pavilonu individuálním potřebám
- Extrémně vysoká kvalita zpracování, komfort a pohodlí používání
- Doprava a montáž po celé ČR
Pronájem, komerční/obchodní prostory, 173 m2, Brno , Brno-město [ID 46524]
Ve výhradním zastoupení majitele nabízíme k pronájmu reprezentativní prostory v samotném centru Brna.
Nabízené komerční prostory o rozloze 173 m2, se nacházejí na ulici Koliště a rozkládají se v přízemí zrekonstruovaného domu.
Ulice Koliště je jedna z nejvíce frekventovaných Brněných ulic, kde denně projede více, než 25 000 aut. Díky tomu, Vám nabízené prostory perfektně poslouží nejen jako zázemí Vašeho podnikání, ale také jako nejlepší pasivní reklama.
Dalším benefitem je jistě bezproblémové parkovací stání přímo před komerčním prostorem. Tato parkovací stání v modré zóně nejsou součástí nabízených prostor, avšak lze je bezproblémově využívat.
Komerční prostory jsou velice vkusně a moderně zařízeny a celému interiéru vévodí přírodní prvky v podobě dřeva a kamene. Designově jsou prostory doladěny kvadrantovými policemi, podsvíceným policovým systémem a výklenky, závěsnými lustry a odhalenou cihlovou stěnou.
Součástí nájmu je prostorná recepce v přední místnosti s kamennou deskou a policovou stěnou, zabudovaná policová skříň a veškeré nábytek, který vidíte na fotografiích inzerátu.
Komerce dále disponuje alarmem, díky kterému bude Vaše kancelář neustále v bezpečí.
Zaujaly Váš tyto komerční prostory, které mají styl a budou chloubou Vašeho podnikání?
Kontaktujte nás a my Vás nemovitostí rádi provedeme!
Cena: 19 900 Kč + provize RK
Typ domu: patrový
Budova: Cihlová
Energetický štítek: G
Stav objektu: Dobrý
Vlastnictví: Osobní
Podlaží: 1
Užitná plocha: 173
Půdní vestavba: Ne
Balkón: Ne
Lodžie: Ne
Terasa: Ne
Sklep: Ne
Garáž: Ne
Parkovací místo: Ne
Datum nastěhování: 18.12.2022
Elektřina: 230V
Sítě: internet
Doprava: silnice, MHD
Mastertec se řadu let specializuje na výrobu zařízení přenosné architektury.
Obchodní pavilony, které nabízíme, plní mnoho důležitých společenských funkcí. Například jde o pobočky bank a mobilních operátorů, autosalony, autopůjčovny a půjčovny automobilů, čerpací stanice, mycí linky, půjčovny lyžařského vybavení, sezónní obchody, tiskové salony a nákupní vozíky, samoobslužné obchody 24 hodin, směnárna kanceláře, služby GSM., veterinární ordinace, kadeřnické salony, kosmetické salony, služby a prodejny potravin, kavárny, malé bufety, pekárny a malé pekárny, zmrzlinárny, stánky s rychlým občerstvením, pokladny, čekárny MHD, čekárny na lékařské služby, lékárny, veřejné toalety, parkovací kabiny, šatny pro zaměstnance, šatny u fotbalových hřišť, vrátnice, sanitární kontejnery, kontejnery pro stavební a skladovací prostory, kuřárny pro zaměstnance, kontejnery pro kuchyňská zařízení, vážící kontejnery, individuální letní domy, velké vícemodulové letní domy.
Našimi klienty jsou zástupci různých průmyslových odvětví od výroby, gastronomie, obchodu až po služby – končící. Všichni oceňují vysokou kvalitu, interiérový design a různé vnější povrchové úpravy našich nákupních pavilonů. Na druhé straně naši bohatou nabídku neustále zdokonalujeme a rozšiřujeme, abychom vyhověli nestandardním požadavkům našich zákazníků.
V tomto průmyslu máme nejen důkladné znalosti, ale také rozsáhlé mnohaleté zkušenosti. Dobře víme, jaká pravidla se řídí dočasnou architekturou, a dokážeme zapadnout do její atmosféry lépe než kdokoli jiný. Pojďme se tedy podívat na fotografie našich pavilonů, a tak se podívejme na jejich nadprůměrnou rozmanitost.
Proč stojí za to důvěřovat této společnosti? Mastertec je největší producent modulárních struktur v Polsku a naši kvalitu zpracování potvrzují společnosti jako Toyota, Mercedes, Stihl, T-Mobile nebo Ikea.
Stojí za zmínku, že na žádost našich klientů mohou mít nákupní haly další mimoškolní vybavení. Proto jsme flexibilní, abychom se co nejlépe přizpůsobili potřebám našich klientů.
Naše pavilony mohou být vybaveny:
- elektrická a světelná instalace 230 - 400V
- Síť LAN a zásuvky
- topení
- vzduchové clony
- klimatizace
- vodovod a kanalizace
- kompletní WC se sprchou
- kuchyňka
Mezi výhody, které zákazník získá výběrem našich pavilonů, patří:
- Záruka nejnižší ceny přímo od výrobce - bez zprostředkovatelů
- Rychlé vyřízení objednávky
- Možnost přemístění pavilonů
- Přizpůsobení každého pavilonu individuálním potřebám
- Extrémně vysoká kvalita zpracování, komfort a pohodlí používání
- Doprava a montáž po celé ČR
Nabízíme k pronájmu kancelářské prostory o celkové rozloze 56m2 v atraktivní části Havířova. Kancelář se nachází v přízemí moderní budovy s urbanistickým designem. V místnosti je klimatizace, velká okenní tabule s možností využití pro reklamu, přípojka na internet, samostatné WC a kuchyňka s vařičem v místnosti. Využití např. pro poradenskou činnost, E-shop, obchodní služby, rehabilitaci, nehtovou modeláž apod. Více informací žádejte u makléře.
Poznámka k ceně: + služby dle vyúčtování+ 300,- internet +250,- ostraha + kauce 2x nájem + provize
Číslo zakázky: 125220
Užitná plocha: 56 m2
Typ domu: patrový
Druh prostor: obchodní
Energetická náročnost budovy: nahrazeno předložením ročního vyúčtování
Garáž: Ne
Plocha kanceláří: 56 m2
Typ budovy: cihlová
Stav objektu: velmi dobrý
Počet míst k parkování: 30
K nastěhování: 01.08.2022
Ostatní vybavení: ostraha, sociální zařízení
Telekomunikace: telefon, internet
Doprava: silnice, MHD, autobus
Elektřina: 230V
Voda: rozvod studené a teplé vody
Odpad: kanalizace
Prodej, komerční/obchodní prostory, 173 m2, Koliště 278/63, Zábrdovice, 60200 Brno-střed [ID 41054]
Ve výhradním zastoupení majitele vám nabízíme ke koupi reprezentativní nebytový prostor 173 m2 v samotném centru Brna. Díky celkové rekonstrukci a strategické poloze, poskytuje nabízený objekt všestranné využití. Jedná se o příležitost pro obchodníky a podnikatele.
Ulice Koliště je součástí hlavního městského okruhu v těsné blízkosti centra. Vstupní portál do obchodního prostoru tedy nelze přehlédnout. Denně tudy projede až 25 000 vozidel. Vedou tudy i linky městské i integrované dopravy. Díky tomu, vám nabízené prostory perfektně poslouží nejen jako zázemí k podnikání, ale také jako skvělá pasivní reklama.
Dalším benefitem je jistě bezproblémové parkovací stání přímo před komerčním prostorem. Tato parkovací stání v modré zóně nejsou součástí nabízených prostor, avšak lze je bezproblémově využívat.
Komerční prostory jsou velice vkusně a moderně zařízeny a celému interiéru vévodí přírodní prvky v podobě dřeva a kamene. Designově jsou prostory doladěny kvadrantovými policemi, podsvíceným policovým systémem a výklenky, závěsnými lustry a odhalenou cihlovou stěnou.
Součástí objektu je i stylová recepce v přední místnosti s kamennou deskou a policovou stěnou. Veškerý vestavěný nábytek tvoří součást těchto obchodních prostor. Stejně tak i praktická kuchyňka.
Komerce dále disponuje alarmem, díky kterému bude Vaše kancelář neustále v bezpečí.
Jestliže vás naše nabídka zaujala, bez váhání nás kontaktujte, rádi vás provedeme a vše potřebné ukážeme.
Cena: Info v RK
Typ domu: patrový
Budova: Cihlová
Energetický štítek: G
Stav objektu: Po rekonstrukci
Vlastnictví: Osobní
Podlaží: 1
Užitná plocha: 173
Půdní vestavba: Ne
Balkón: Ne
Lodžie: Ne
Terasa: Ne
Sklep: 20m2
Garáž: Ne
Parkovací místo: Ne
Datum nastěhování: 23.05.2022
Rok rekonstrukce: 2021
Elektřina: 230V
Sítě: internet
Doprava: silnice, MHD, autobus
Ev.č. 00357
Hledáte vhodné místo ke svému podnikání? Nabízíme Vám nebytový prostor v přízemí cihlového domu na lukrativní adrese v ulici Vítězná - Liberec I, Staré Město. Celková výměra je 48m2. K dispozici jsou dvě místnosti a WC s umyvadlem. Vytápění je řešeno plynovým kotlem. Prostor má vlastní vchod přímo z ulice. Vhodný jako kancelářské nebo obchodní prostory. Měsíční nájemné činí 12 000Kč + 250Kč záloha na vodu. Elektřina a plyn budou přepsány na nájemníka. Majitel požaduje vratnou jistinu ve výši dvou měsíčních nájmů. Provize RK je ve výši měsíčního nájmu. K dispozici od začátku dubna. Vzhledem k lokalitě a umístění v přízemí se jedná o zajímavou nabídku. Více informací Vám rádi poskytneme.
En. náročnost b.: G - Mimořádně nehospodárná
Cena: bez poplatků, + provize RK.
Nabízíme pronájem obchodních jednotku o celkové ploše 786 m2, ul. Obchodní, Praha 9 . Jednotka se skládá ze skladu (325 m2), showroomu (141 m2) a kanceláří (320 m2).
- výška stropu skladu je 7 m
- dispozice kanceláří je možné dále upravit.
- chlazení v kancelářích v 1. patře, plynové topení v celé jednotce.
- sociální zázemí je dostatečně velké – v přízemí i v 1. patře
- 10 parkovacích míst v ceně
- manipulace kamionem bez problému
- ostraha 24hod – fyzická i EZS
- společné služby každoročně vyúčtovatelné
- k dispozici – do měsíce od podpisu nájemní smlouvy
Výborná dopravní dostupnost MHD (zastávka autobusu přímo před objektem), cca 20 min. do centra, 10 min. stanice metra B Černý Most. Pro řidiče ideální přístup po rychlostní komunikaci R10 přes Běchovice, dálniční D11 Exit 8 - Jirny nebo Horní Počernice - ulice Božanovská (do 3,5 t). Makléř doporučuje prohlídku.
Nájemné: 156.073,- Kč/měsíc + DPH.
služby: 25.152,- Kč/měsíc + DPH.
Elektřina, voda: dle reálné spotřeby.
Prodám zbytkové množství velkých kancelářských obálek. Poštovní, dopisní obálky-obchodní tašky mají označení B4 BÍLÉ s křížovým dnem. Velikost 245 x 350 mm, šířka dna obálky 40 mm. barva má označení bílá poledová. Obálky nejsou samolepící. Počet 300 kusů. Cena za kus á 7 Kč. Při odběru všech doprava ZDARMA.
Nabízíme do pronájmu nebytové obchodní prostory v centru Sokolova.
Jedná se o dva samostatné prostory se sociálním zařízením a vlastními vchody, které je ale možno spojit v jeden větší obchodní prostor.
Za první prostor s výměrou 25 m2, je smluvní nájemné 10000,-kč/měsíc, za druhý prostor s výměrou 44 m2, je smluvní nájemné 15000,-kč/měsíc. V nabízených prostorech není možné provozovat gastronomické služby.
Doporučujeme prohlídku těchto prostor v centru Sokolova.
Nabízíme k pronájmu obchodní prostory, sklady, výrobní halu, ve Viganticích. Zastavěná plocha a nádvoří je 476m2, budova bez čísla popisného, nebo evidenčního, zemědělská stavba, pozemek vedený jako ostatní plocha má výměru 1150m2. Při vstupu se nachází obchodní prostory, menší sklad, recepce, kancelář, kuchyňka s WC. Velká výrobní hala, která má elektricky posuvné dveře, samostatný vchod- vrata. Měsíční nájem 25.000,-Kč + energie. Nově vyměněny okna za plastová, nová elektřina, nově vymalováno. Topení řešeno elektrickými přímotopy. Dopředu dvouměsíční kauce a rezervace ve výši jednoho nájmu. Volná po dohodě ihned. Pro bližší informace , popřípadě dohodnutí termínu prohlídky, mne kontaktujte na uvedeném telefonním čísle.
Nabízíme volné místo - obchodní referent - nákup biomasy
Náplň práce: komunikace s majiteli lesa, nákup pilařských a dřevařských odpadů, kůry, těžebních zbytků. Vyhledávání nových zákazníků. Plánování schůzek. Hledání nových obchodních příležitostí. Služební vůz.
Požadujeme:Časová flexibilita. Praxi v oboru. Vhodné i pro absolventy vysokých či středních škol lesnického zaměření.
Místo výkonu lokalita Vysočina/jižní čechy
Nabízíme: práci v příjemném kolektivu, zázemí stabilní firmy s dlouholetou tradicí. Mzda fix + provize z domluvených zakázek.
Prosíme o zaslání životopisu deni.papezova@ Případně nás kontaktujte telefonicky 012640
Travelking
Jsme největší český, slovenský a maďarský cestovní portál zaměřený na prodej víkendových pobytových balíčků a zážitků. Od roku 2014, kdy jsme začínali, jsme se vypracovali na špičku ve svém oboru. Dnes na Travelkingu najdeš nabídky z osmi zemí Evropy
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Aktuálně vypisujeme nabídku vhodnou i pro začátečníky, kteří chtějí svou kariéru najít či dále se rozvíjet ve světě obchodu. Náš obchod není žádný podomní prodej či prodej finančních produktů. Jednáme na úrovni s manažery hotelů - od malých po světové pětihvzdy.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Tvá náplň práce:
- Vyhledávání nových obchodních příležitostí
- Komunikace s manažery hotelů
- Tvorba a optimalizace produktů
- Udržování obchodních vztahů s existujícími obchodními partnery
- Podílení se na firemních rozvojových projektech
Co bys měl mít:
- Chuť se rozvinout v obchodní sféře
- Komunikační schopnosti
- Disciplínu, spolehlivost, organizovanost
- Reprezentativní vystupování
Co je výhodou:
- Předchozí zkušenost v obchodu
- Bydliště poblíž Brna
Co u nás získáš:
- Zázemí stabilní společnosti a vedení zkušenými kolegy
- Flexibilitu - Firemní kultura založená na otevřenosti a férovosti
- Potřebné zkušenosti pro naplnění společného očekávání
- Telefon s neomezeným tarifem
- Notebook pro práci
- Místo v kanceláři v centru Brna
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Náš příběh si můžeš přečíst na Forbes:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Pokud Tě pozice zaujala, zašli nám své CV a motivační dopis.
Požadavky
• Vhodné pro muže i ženu
• SŠ/VŠ
• ŘP B (aktivně)
• Zkušenosti z pozice obchodního zástupce - výhodou
Nabídka
• zajímavá práce na HPP s možností dobrého pracovního rozvoje
• odpovídající finanční ohodnocení + výkonnostní prémie
• mobilní telefon, notebook, stravenky a další benefity
• služební vozidlo, možnost využití i k soukromým účelům
• přátelské prostředí firmy
Pracovní náplň
• akvizice nových zákazníků v terénu
• péče o stávající zákazníky v terénu
• obchodní činnost na pobočce (technická, obchodní)
• poskytování odborného poradenství zákazníkům
• vytváření cenových nabídek
Firma TAVOBAL s.r.o. s více než 20letou zkušeností na trhu s obalovými materiály hledá obchodního zástupce pro rozšíření svého obchodního týmu.
Popis Vaší činnosti:
- prodej zboží přiděleným zákazníkům
- akvizice nových zákazníků z celé České republiky. K jejich hledání Vám poskytneme nástroje, ale nebudeme Vám diktovat kdy, koho a jak máte kontaktovat. Důležitý je pro nás výsledek.
- budování dlouhodobých obchodních vztahů, konzultace (telefonické i osobní) se zákazníky ohledně jejich potřeb a hledání možností, jak spolupráci rozšířit – cílem je zajištění komplexního řešení, ne jednoho specifického produktu
- vyhledávání nových příležitostí (rozšíření sortimentu, služeb apod.)
- trocha administrativy - vedení evidence kontaktů, příprava nabídek apod. bude na Vás
- vymýšlení způsobů, jak dále vylepšovat obchodní strategii firmy ve spolupráci s ostatními kolegy (obchodními zástupci, prodejci i marketingem),
- pravidelné vyhodnocování Vaší práce s nadřízeným pracovníkem (1x měsíčně)
Váš profil:
- zkušenosti s prací obchodního zástupce – máte skvělý tah na branku. Zkušenosti s obalovými materiály výhodou.
- velmi příjemné a profesionální vystupování
- dobré komunikační dovednosti, samostatnost, důslednost, pečlivost, zodpovědnost, organizační schopnosti a chuť učit se novým věcem
- prozákaznická orientace
- dravost – bez aktivního volání a vyhledávání příležitostí to nebude fungovat
- týmový duch – hledáme kolegu, který ví, že spolupráce je důležitá pro celkový úspěch firmy
- uživatelská znalost PC (MS Office, Outlook)
- znalost ekonomického systému Pohoda výhodou
- ŘP sk. B
- čistý trestní rejstřík
- minimálně střední škola s maturitou
Výhodou bude, pokud budete umět
-znalost ekonomického systému Pohoda výhodou
Co vám můžeme nabídnout
- k dispozici je stále místo v kanceláři v sídle firmy
- samostatnou práci s kvalitním a konkurenceschopným sortimentem
- podporu a zázemí stabilní a rostoucí firmy (na trhu jsme přes 20 let)
- důkladné zaškolení a podpora kolegů (nejen) při nástupu
- příjemná firemní kultura a kolegové s dlouholetými zkušenostmi s prodávaným sortimentem
- fixní mzdu + neomezené provize podle výsledků - fixní základ 30.000 Kč (nástup 20.000 Kč, po 1. měs. 25.000 Kč, po 2. měs. 30.000 Kč) + provize z prodeje již od 1. měsíce (průměrně 20.000 Kč/měs.)
- možnost osobního a profesního růstu
- práce od pondělí do pátku - flexibilní pracovní doba
- telefon, notebook
- služební automobil (po zkušební době)
- voda a káva na pracovišti, 1x týdně ovoce
- firemní akce, teambuilding (voda, chalupa, bowling, pivo – vše vždy dobrovolně)
- nástup dle domluvy
Životopisy zasílejte na email jitka.pokorna@
Český výrobce designového masivního nábytku DOMESTAV s.r.o. působící na trhu více jak 25 let hledá nového kolegu/kolegyni na prodejnu v Praze v obchodní galerii MoDo.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• práce s PC - účetní program MONEY(zaučíme), Outlook, Internet, Microsoft Office
• komunikativnost a obchodní dovednosti
• samostatnost
• spolehlivost
• zodpovědnost
• uvítáme nadšení pro design a masiv
Co vám můžeme nabídnout
• práce ve stabilní společnosti
• možnost rozvoje a vzdělávání
• vzájemná domluva při sjednávání pracovní doby
• podporujeme zpětnou vazbu a snahu řešit problémy
• dobré platové podmínky
Jsme společnost s několikaletou praxí v oblasti velkoformátového tisku včetně instalací.
V rámci dalšího rozvoje nyní hledáme do svého týmu
obchodního zástupce:
Náplň práce:
akvizice nových klientů
péče o stávající klienty
plánování, organizace a samostatné vedení obchodních schůzek
vytváření kalkulací, nabídek
pravidelný report
Požadujeme:
min. středoškolské vzdělání s maturitou
praxi na obchodní pozici v tiskárně / reklamní agentuře
ochotu učit se novým věcem
zodpovědnost, proklientský přístup, příjemné vystupování
uživatelskou znalost MS Office, znalost práce s PC
Nabízíme:
práci na HPP nebo na ŽL
fixní plat + motivující provizní systém
provize bez horní hranice
možná práce na home office
práci v mladém a přátelském kolektivu
zázemí stabilní společnosti
mobilní telefon a služební notebook
nástup dohodou
V případě, že vás nabídka zaujala, pošlete své CV na email jan.hladik@
Vážení čtenáři a zájemci o pracovní pozici,
Touto cestou hledáme kolegy do kamenné pobočky v Českých Budějovicích na pozici obchodní zástupce, energetický poradce a konzultant.
Náplní práce obchodního zástupce je poskytování komplexních služeb a pomoci klientům při výběru FVE, TEPELNÝCH ČERPADEL, změny dodavatele energií a dalších odvětví spojených s energetikou.
Výhodou práce je pevná pracovní doba s nadstandardním počtem dovolené, možnost každý měsíc rozvíjet své dovednosti, vzdělávat se v oboru a mít možnost se kariérně posouvat.
Proč pracovat s námi a u nás? Jsme jediná a ryze Česká společnost která klientům poskytujte objektivní pomoc s výběrem a řešením energetické krize napříč celým trhem. Stabilní zázemí, obor s perspektivou a jistotou zajištění dlouhodobého a stabilního pracovního místa.
Požadujeme základní znalosti v oblasti energetiky ( alespoň obecné ), dokončenou střední školu, obchodního ducha, chtít pracovat s lidmi a nebýt stereotypní.
Protože chceme aby naši zaměstnanci měli stabilní zázemí a zároveň motivační bonusy nabízíme fixní plat a motivační bonusy formou % zisku z realizovaných obchodů.
V případě Vašeho zájmu se neváhejte obrátit se svým životopisem a případně doplňujícími informacemi týkající se budoucího pracovního poměru.
Za tým FFS ENERGY se těšíme na dva budoucí kolegy nebo kolegyně z regionu Písek.