benzínová čtyřkolka pro děti - strana 4
Počet nalezených inzerátů BENZÍNOVÁ ČTYŘKOLKA PRO DĚTI: 1000 - strana 4
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, řiditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlena do nejmenšího detailu.
Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří utrhnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je zakrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátnové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Zásadní je ergonomie posedu, kde jezdec pohodlně sedí vzpřímeně a řidídka má před sebou aniž jsou ruce nahoru a nebo dolu. Sedlo je pak pohodlné a akorát měkké. Zadní sedlo pro spolujezdce je pak nejlepší a nejpohodlnější. Spolujezdec má na čtyřkolce svoje království, kde je prostor jen jeho. K sedlu jsou i madla pro držení spolujezdce.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezspojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezspojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
9.3.2023 - Dětská čtyřtaktní čtyřkolka Street Hummer RS se prodává také pod názvem Warrior Sport RS .O objemu 125cc je jedním z největších čtyřkolek ve své třídě. Je vhodná pro každého začínajícího jezdce.
Vhodná pro děti od 5 do 15let.
Záruka 2 roky.
Technické informace:
Vhodná pro děti od 5 do 15let
Motor: jednoválec, 4-taktní Motor 125ccm
Licence motoru: licence Honda 4-taktní Motor 125ccm
Výkon: 9PS / 7500 ot./min
Řazení: Poloautomat (vpřed/vzad) poloautomat se zpátečkou - řadí se bez spojky - zvládají hravě děti od 5 let.
Zapalování: Elektrické C.D.I.
Elektro: Přední a zadní světla
Startování: Elektrický startér
Pohon kol: Řetězem, krytí řetězu
Kola: Plechová 8 palců
Brzdy vpředu: Dvojité hydraulické brzdy
Brzdy vzadu: Kotoučová hydraulická brzda
Zavěšení přední: 2x tlumič
Zavěšení zadní: Centrální tlumič nastavitelná tuhost pérování
Palivo: Benzin Natural 95
Objem nádrže: 3 l
Spotřeba: 3.l/100km
Rám: Robustní bezpečný rám
NA SMS NEODPOVIDAM
9.3.2023 - Dětská čtyřtaktní čtyřkolka Street Hummer RS se prodává také pod názvem Warrior Sport RS .O objemu 125cc je jedním z největších čtyřkolek ve své třídě. Je vhodná pro každého začínajícího jezdce.
Vhodná pro děti od 5 do 15let.
Výhodou je malá poruchovost a lehké ovládání, Přední a zadní brzda je kapalinová!!, takže ji děti snadno ovládají. Dětské čtyřkolky jsou v posledních letech velmi oblíbenou a vyhledávanou zábavou u všech věkových kategorií.
Tento model má díky poloautomatické převodovce a zpátečce je vhodná do každého prostředí - zvládají hravě děti od 5 let. Dálkové ovládání pro možné vypnutí a spuštění motoru na dálku. Street Hummer 125 je osazen většími 8" koly. Maximální požitek z jízdy zajišťují kvalitní tlumiče.
U této čtyřkolky je možné omezit rychlost až na cca 15Km/h. Maximální rychlost se pohybuje kolem 45Km/h.
Záruka 2 roky.
3.3.2023 - Dětská čtyřtaktní čtyřkolka Toronto se prodává také pod názvem Hummer. O objemu 125cc je vhodná pro každého začínajícího jezdce.
Tento model má díky poloautomatické převodovce a zpátečce je vhodná do každého prostředí - zvládají hravě děti od 5 let. Dálkové ovládání pro možné vypnutí a spuštění motoru na dálku. Toronto 125 je osazen 7" koly. Maximální požitek z jízdy zajišťují kvalitní tlumiče.
U této čtyřkolky je možné omezit rychlost až na cca 15Km/h. Maximální rychlost se pohybuje až 60Km/h.
Vhodná pro děti od 5 do 15let
Motor: jednoválec, 4-taktní Motor 125ccm
Licence motoru: licence Honda 4-taktní Motor 125ccm
Výkon: 9PS / 7500 ot./min
Řazení: Poloautomat (vpřed/vzad) poloautomat se zpátečkou - řadí se bez spojky - zvládají hravě děti od 5 let.
Zapalování: Elektrické C.D.I.
Elektro: Přední a zadní světla
Startování: Elektrický startér
Pohon kol: Řetězem, krytí řetězu
Brzdy vpředu: Dvojité bubnové
Brzdy vzadu: Kotoučová hydraulická brz
Na SMS neodpovidam
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, říditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlená do nejmenšího detailu.
Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří uthnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je okrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezespojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezespojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
Standartní výbava:
Tažné zařízení s homologací
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják s vodícími rolnami
Posilovač řízení
Alu kola 12"
Sedlo spolujezdce s madly na chycení
Homologace - bílé značky Euro 5.
Možnost na splátky, odpočtu DPH a protiúčtu za Váš motocykl nebo čtyřkolku.
Doprava zdarma, plná nádrž a registrace.
Prodám bezpečnostní pás pro děti (originál BeltUpp) včetně faktury. Jde o maximalizaci bezpečnosti pro děti při jízdě autem.
Popis výrobce:
BeltUpp je komfortní a stabilizační pás pro děti v dětských autosedačkách.
Pokud dítě v autosedačce spí (cestuje) tak, že se předklání ze sedačky, bezpečnost je dramaticky snížena. BeltUpp pás pomáhá zlepšit sezení dítěte v autosedačce právě v těchto momentech, zejména během spánku.
BeltUpp pás napravuje pozici sezení v sedačce, tím zlepšuje komfort a zvyšuje bezpečnost.
Koncentrovaný rodič je správný řidič – když dítě usíná za jízdy a nekontrolovaně se předklání, odvádí pozornost rodiče v roli řidiče.
Pokud je sedačka umístěna na sedadle spolujezdce, je nebezpečné sezení dítěte upravovat za jízdy z místa řidiče.
Taková počínání mohou být velmi nebezpečná nejen pro všechny cestující, ale také pro další účastníky provozu.
BeltUpp stabilizuje sezení dítěte zejména během spánku v dětské sedačce, řidič se tak může plně a bezpečně věnovat silničnímu provozu.
Jednoduchá příprava a snadné použití pásu dělá BeltUpp skvělým pomocníkem na cesty autem.
BeltUpp svým pojetím pomáhá dítěti setrvat v optimální poloze uvnitř autosedačky a zachovává tak bezpečnostní charakteristiku sedačky například při prudkém vyhýbacím manévru, nárazu, ale i při běžném cestování.
Komfortní a stabilizační pás BeltUpp je určen pro děti, které sedí v autosedačce váhové kategorie 15 – 25 kg (ECE II kategorie). Tento typ autosedaček je zpravidla součástí rozsahu 15 – 36 kg, tedy cca od 3 – 12 let, kdy je dítě poutáno již 3 bodovým automobilovým pásem. BeltUpp je velmi dobrý prvek pro děti rodičů, kteří požadují stále vícebodový pás i pro autosedačky od 15kg, kde jsou děti poutány pouze automobilovým pásem.
Použití pásu BeltUpp pro uvedený typ autosedačky je možné za předpokladu, že vodící třmeny pásu v hlavovce jsou uzavřeného typu.
Uzavřený typ třmenu pásu má zpravidla tvar písmena uzavřeného C, případně O. Uzavřený tvar (typ) třmenu dobře vede pás okolo hlavovky a zajistí BeltUppu správnou pozici a tedy správnou bezpečnostní funkci ve spolupráci s 3-bodovým bezpečnostním pásem.
P.C.64000,- NYNÍ 59990,-
Kayo 180 Sport - skvěle ovladatelný, živý a kvalitní stroj pro juniorské závodníky! Nabídka sportovních čtyřkolek Journeyman se rozrostla o další mimořádně povededený juniorský model od značky Kayo. Tato precizně zpracovaná čtyřkolka je ideální volbou pro juniory ve věku 8-16 let a je dalším mezikrokem k postupu do světa velkých sportovních čtyřkolek.
Kapacity:
Benzinová nádrž: 5,5 litrů
Délka: 1570 mm
Šířka: 1020 mm
Výška: 1030 mm
Rozvor: 1120 mm
Hmotnost stroje: 145 kg
Světlá výška: 150 mm
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor / převody H/N/R
Náhon kol: Řetězem
Přední pneu: 10" AT20*7-10, ráfky 10*5.5AT-4/110 90
Zadní pneu: 9" AT19*10-9, ráfky 9*8.0AT-4/110 90
Brzdový systém:
Brzdy: Diskové
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední: Tlumič 310mm (nelze nastavit)
Zadní: Tlumič 280mm (stavitelný)
Motor:
Typ motoru: 4-taktní jednoválec
Výkon motoru: 9 kW/8000 ot.
Točivý moment: 7.35 kw/7500 ot.
Komprese: 10.0:1
Objem motoru: 175 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Karburátor: Standard karburátor
Zapalování: CDI - elektronické
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů
Homologace: ne
Snadno ovladatelná juniorská čtyřkolka pro věk 8-16 let.
Benzinová nádrž: 5,5 litrů
Délka: 1570 mm
Šířka: 1020 mm
Výška: 1030 mm
Rozvor: 1120 mm
Hmotnost stroje: 145 kg
Světlá výška: 150 mm
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor / převody H/N/R
Náhon kol: Řetězem
Přední pneu: 10" AT20*7-10, ráfky 10*5.5AT-4/110 90
Zadní pneu: 9" AT19*10-9, ráfky 9*8.0AT-4/110 90
Brzdový systém:
Brzdy: Diskové
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední: Tlumiče 310mm (nelze nastavit)
Zadní: Tlumič 280mm (stavitelný)
Motor:
Typ motoru: 4-taktní jednoválec
Výkon motoru: 9 kW/8000 ot.
Točivý moment: 7.35 kw/7500 ot.
Objem motoru: 175 cm3
Startování: Elektrickým startérem / ruční
Karburátor: Standard karburátor
18.2.2023 - Výborná čtyřkolka pro lehkou práci i výlety. Mikilon Hammer 200 je koncepčně jedinečná čtyřkolka.
Motor:
Motor: Loncin LX162FMK-2, čtyřtaktní jednoválec chlazený vzduchem, SOHC
Objem motoru: 176ccm
Výkon motoru: 9kW / 8000rpm
Kroutící moment: 13N.m/6000rpm
Startování: Elektrickým startérem
Pohon: 2x4
Převodovka: automatická – CVT variátor se zpátečkou F/N/R
Koncový převod: řetězem
Podvozek:
Tlumiče: přední i zadní olejové
Brzdy: přední i zadní hydraulické kotoučové
Přední pneumatiky: 21x7-10“
Zadní pneumatiky: 22x10-10“
Ostatní:
Max. rychlost: cca 60km/h (záleží na váze jezdce a terénu)
Přední světla: LED
Objem palivové nádrže: 9.7l
Rozměry a hmotnosti:
Celková délka: 1760mm
Celková šířka: 1040mm
Celková výška: 1120mm
Rozvor: 1150mm
Výška sedla: 860mm
Váha čtyřkolky bez náplní: 197kg
Legislativa a schválení
Homologace pro silniční provoz: ano, T3b (řidičské oprávnění skupiny B – automobil
Na SMS neodpovidam
16.3.2023 - Dětská čtyřkolka ATV Dragon ve verzi 2 Sport. Tento model navíc umožňuje nastavit tuhost tlumičů a má navíc převodovku pro lepší akceleraci stoje.
Tato čtyřkolka je celoodpružená, má dětskou pojistku pro okamžité vypnutí stroje, převodovku pro lepší akceleraci, kvalitní zakrytí řetězu a také zesílený rám. Tento model má také přední i zadní kotoučové brzdy, přední čepy v silonových pouzdrech a ovládání plynu palcem s možností omezení rychlosti.
Záruka 2 roky.Technická data:
Mitsubishi OEM,
Karburátor Dell Orto,
Objem: 49 ccm,
Jednoválec chlazený vzduchem,
Výkon: 2,5 kW (3.5 PS),
Max. točivý moment: 2.3N.M/6000r/min,
Max. rychlost: 45-55 km/h
Hmotnost: 32 kg
Objem palivové nádrže: 1,2l.
Přední a zadní kotoučové brzdy.
Výtrhová pojistka, kryt řetězu
Možnost omezení plynu na rukojeti
Doporučené max. zatížení: 90 kg
Rozměry: délka = 104 cm, výška = 67 cm, šířka = 59 cm
10.3.2023 - Dětská čtyřkolka ATV Dragon ve verzi 2 Sport. Tento model navíc umožňuje nastavit tuhost tlumičů a má navíc převodovku pro lepší akceleraci stoje.
Tato čtyřkolka je celoodpružená, má dětskou pojistku pro okamžité vypnutí stroje, převodovku pro lepší akceleraci, kvalitní zakrytí řetězu a také zesílený rám. Tento model má také přední i zadní kotoučové brzdy, přední čepy v silonových pouzdrech a ovládání plynu palcem s možností omezení rychlosti.
Na SMS neodpovidam
Mitsubishi OEM,
Karburátor Dell Orto,
Objem: 49 ccm,
Jednoválec chlazený vzduchem,
Výkon: 2,5 kW (3.5 PS),
Max. točivý moment: 2.3N.M/6000r/min,
Max. rychlost: 45-55 km/h
Hmotnost: 32 kg
Objem palivové nádrže: 1,2l.
Přední a zadní kotoučové brzdy.
Výtrhová pojistka, kryt řetězu
Možnost omezení plynu na rukojeti
Doporučené max. zatížení: 90 kg
Rozměry: délka = 104 cm, výška = 67 cm, šířka = 59 cm
NA SMS NEODPOVIDAM!!!
Dětská čtyřkolka ATV Dragon ve verzi 2 Sport. Tento model navíc umožňuje nastavit tuhost tlumičů a má navíc převodovku pro lepší akceleraci stoje.
Tato čtyřkolka je celoodpružená, má dětskou pojistku pro okamžité vypnutí stroje, převodovku pro lepší akceleraci, kvalitní zakrytí řetězu a také zesílený rám. Tento model má také přední i zadní kotoučové brzdy, přední čepy v silonových pouzdrech a ovládání plynu palcem s možností omezení rychlosti.
Záruka 2 roky.
Můžete si přijet osobně a vyzkoušet.
Osobní odběr a návštěva po telefonické dohodě.
Dětské čtyřkolky, motorky, koloběžky originál zabalené v krabici, posíláme po celé ČR kurýrní službou nebo si je můžete osobně vyzvednout v Brandýse nad Labem.
Technická data:
Mitsubishi OEM,
Karburátor Dell Orto,
Objem: 49 ccm,
Jednoválec chlazený vzduchem,
Výkon: 2,5 kW (3.5 PS),
Max. točivý moment: 2.3N.M/6000r/min,
Max. rychlost: 45-55 km/h
Hmotnost: 32 kg
Objem palivové nádrže: 1,2l.
Přední a zadní kotoučové brzdy.
Výtrhová pojistka,
Dětská čtyřkolka benzínová. Věk 3-7 let.
Utržený startovací segment, stačí vyměnit, nebo celý nový motor cca 1600,- (
Volat
Dětská čtyřkolka FactoryTeam 90ccm 4T
Tato čtyřkolka je naší nejlepší volbou pro malé jezdce ve věku 6-10let. Je vybavena kvalitním a spolehlivým čtyřtaktním motorem, který má i elektrický startér. Rychlost čtyřkolky lze díky tomuto motoru plynule regulovat (lépe než u dvoutaktních motorů) a je tedy vhodná i pro ty nejmenší jezdce.
Záruka 2 roky.silný čtyřtaktní motor o obsahu 90ccm
elektrické startování
přední i zadní světla
zadní hydraulická brzda
plynulá možnost omezení rychlosti
do nádrže se lije pouze Natural95 a není nutné jej ředit olejem (jako u 2taktních motorů)
dálkové ovládání - možnost vypnutí a nastartování čtyřkolky na dálku
Technické specifikace:
90ccm, 4T motor
Automatická spojka (odstředivá)
Váha: 65kg
Přední brzdy: kotoučové, mechanické
Zadní brzda: kotoučková, hydraulická
Pneumatiky o velikosti 6"
Max. zatížení: 80kg
Na sms neodpovídám!!!
Dobrý den, prodám čtyřkolku osazenou benzínovým motorem 110ccm.
Čtyřkolka je nyní zcela zrenovovaná, uvedená do top stavu. Prošla kompletním nástřikem kapotáže a některých dalších dílů jako řidítek, kyvky atd a jejich opravy popř vyleštění např zadní nápravy.
Dále byly natřeny disky, zkontrolovány a dotaženy ramena, přidány kryty tlumičů v tématické podobě plechovek, nasazeny nové protaper gripy a vyčištěny, nastříkany, utěsněny všechny světla a vyměněny komplet řídící tyčky s klouby za nové.
Vše mechanické je plně funkční, všechna světla včetně dálkových, tlumených, brzových, blinkrů a kontrolek funkční.
Motor plně funkční, vyměněn olej a zkontrolován a seřízen, startuje bezproblému jak za studena tak za tepla, motor ve skvělé kondici. Brzdy také jak přední tak zadní naprosto v pořádku.
Důvod renovace byl že čtyřkolka byla nová, po měsíci od novoty odešlo zapalování a poté byla 2 roky odstavena venku až do doby kdy sem jí do ruky dostal já a vrátil ji život, tudíž motor má najeto minimum. Mohu poskytnout dokazující foto z průběhu renovace a předchozího stavu.
Nedostatky:
Drobné kosmetické nedostatky jako např mírně popraskaná koženka na sedle, na dvou místech opravovaná kapotáž a možná by se našli ještě nějaké podobné opravdu malé drobnosti podobného typu. Dále by chtěla vyměnit baterie, kterou jsem nekupoval z důvodu kdyby budoucí majitel chtěl mít jistotu že je tam nová a koupit si jí sám, popř jí mohu po domluvě dokoupit i já.
K čtyřkolce je jakýsi ovladač u kterého jsem nezjistil využití ale není k jízdě potřeba.
U čtyřkolky lze omezit rychlost/výkon a popřípadě je tam i chcípání vytrhnutím špuntu. Jedna rychlost dopředu, neutrál a jedna rychlost dozadu. Řazení bez spojky.
Důvod prodeje, měl jsem jí pro sebe poté zrenovoval a již už nemám využití.
Rozměry na vyžádání, vejde se do průměrného kufru kombíka po sklopení řidítek.
NUTNO VIDĚT
Pro více info kontaktuje tel, sms, emailem.
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiátor X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
ATV GOES CHOMUTOV
CARWORX - Martin LEON TEL ===608=959=401===
PŘEDVÁDĚCÍ A ZKUŠEBNÍ JÍZDA V NEODOLATELNÉM TERÉNU PŘÍMO V NAŠÍ ATV ARÉNĚ CARWORX PĚT METRŮ OD NAŠÍ NOVÉ PRODEJNY V CHOMUTOVĚ JE SAMOZŘEJMOSTÍ !!!
GOES IRON 450i/450i MAX, odpočet DPH
cena AKCE 127.990,- CZK s DPH
Krátká verze 127 990,-
Dlouhá verze (MAX) 137 990,-
možnost splátek přes společnost ESSOX na počkání.
Přepis , pojištění , registrace , doprava až k vám před dům samozřejmostí.
Jsem lehká pracovní čtyřkolka. Větší a odolnější mašinu ve mně nenajdeš. Železem se na mně nešetřilo, a tak jsem v každým terénu naprostý držák a i v té nejdrsnější práci spolehlivý lamželezo. Ne nadarmo mi říkají Iron. Perfektní čtyřkolka na práci kolem domu, v lese. Skvělá průjezdnost terénem.
Pokud se podíváme na čtyřkolku MAX, tak má pro nás připravený MAXimální pohodlí i pro spolujezdce, kterému jsme kromě sedla přidali i nášlapy a vyvýšený stupínek, aby nekopal do řidiče. Stroj je o 19 centimetrů delší a když přidáme i madla a opěrku na zadním nosiči, na který se dá připevnit i box, tak máme nejen o bezpečnou ale i pohodlnou cestu postaráno. (na verzi MAX máme také inzerát)
Základní vybavení: Homologované tažné, silný elektrický naviják. LED světla, ocelové nosiče vepředu i vzadu.
Objem motoru 400cm3
Pohon 4x4
Barva: černá, šedá, zelená
Ke čtyřkolce lze zakoupit i výbava (vozík, box a další..)
RANGER 570 pro dvě osoby je SIDE by SIDE se skvělým výkonem a pracovními vlastnostmi. Pracovní čtyřkolka RANGER 570 je plně vybavená, abyste hravě splnili každodenní práci a zároveň si užili pohodlí, které stroj nabízí.
- Elektrický posilovač řízení
- Motor ProStar 570
- 25“ pneumatiky 489
- Nosnost 680kg
- Speciální barva Polaris Pursuit Como
- Side by Side čtyřkolka homologována pro 2 osoby
- Homologace L7e - motocykl/čtyřkolka - bílé RZ
MOTOR + POHON
- Motor: ProStar 570 - 32.8 kW
- Typ motoru: Čtyřtaktní jednoválec DOHC
- Objem motoru: 567 cm3
- Palivový systém: Elektronické vstřikování paliva (EFI)
- Převodovka: Automatická PVT
- Převodové stupně: H/L/N/R/P
- Koncový pohon: Hřídel
- Typy jízdních režimů: On-Demand True AWD/2WD/VersaTrac Turf Mode
- Elektronické ovládání plynu
- Chlazení: Kapalinou
- Zapalování: Bosch ECM
ŠASI + BRZDY + KOLA
- Přední náprava: MacPherson Strut
- Zdvih předního odpružení: 22.9 cm
- Zadní náprava: Dvojité A-rameno, IRS
- Zdvih zadního odpružení: 25.4 cm
- Pouzdra odpružení: HD
- Přední / zadní brzdy: Hydraulické kotoučové / Hydraulické kotoučové
- Přední pneumatiky: 25x8-R12
- Zadní pneumatiky: 25x11-R12
- Ráfky: 12" ocelové
ROZMĚRY + HMOTNOST
- Celkové rozměry (DxŠxV): 279 x 147 x 185 cm
- Světlá výška: 25.4 cm
- Rozvor kol: 185.4 cm
- Suchá hmotnost: 534 kg
- Hmotnost s plnou nádrží: 568 kg
- Nosnost předního / zadního nosiče nebo úložiště: 0 kg / 227kg
- Hmotnost nebrzděného přívěsu: 350 kg
- Tažné zařízení / typ2
- Počet míst: 2
- Objem palivové nádrže: 34.1 l
FUNKCE
- Posilovač řízení (EPS)
- Nastavitelný volant
- Nastavitelné sedadlo řidiče
- Přední světla: Halogen, ECE
- Displej: Single Analog Dial with 2" (5.1 cm) LCD Rider Info
DOPRAVA DLE VZÁJEMNÉ DOHODY PO CELÉ ČR SE ZAŠKOLENÍM!
MOŽNÁ VÝMĚNA S DOPLATKEM DLE VZÁJEMNÉ DOHODY MOTO/ATV.
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiator X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiator X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
Motor:
Typ motoru - 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Objem válců - 400 cm3
Výkon motoru - 24 kW
Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch
Převodovka / koncový pohon - Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Chlazení - kapalinou
Standartní výbava:
Tažné zařízení
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják
Alu kola 12"
Čtyřkolka Linhai ATV 570 PROMAX EFI EU5.
Cena - 150.000 Kč - L7e - bílé RZ
Užitková / pracovně-rekreační čtyřkolka, L7e (EURO 5), krátký rozvor, vysokovýkonné Full-LED matrixové světlomety, LED světla pro denní svícení, přední dynamické LED blinkry, kapalinou chlazený jednoválec 499.5 cm3, EFI, automatická převodovka CVTech, L/H/N/R/P, pohon 2x4 / 4x4 s uzávěrkou předního a zadního diferenciálu, přední zavěšení McPherson, zadní: nezávislá dvojitá A-ramena, 4x kotoučová brzda, tažné zařízení, přední ochranný rám, kompozitní nosiče vpředu a vzadu, el. naviják 3000 lbs s dálkovým ovládáním, ALU disky.
Motor čtyřtaktní jednoválec SOHC se vstřikováním paliva DELPHI
Objem:499.5 cm3
Vrtání x zdvih: Ø 91 x 76,8 mm
Zapalování: CDI
Chlazení: kapalinou + elektrický ventilátor
Hnací systém Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky volitelný
Převodovka:automatická - CVT variátor se zpátečkou, L/H/N/R/P
Přenos výkonu:L7e (Euro5): elektricky uzamykatelný diferenciál vpředu i vzadu
Zavěšení přední: nezávislé, McPherson
Zavěšení zadní: nezávislá dvojitá A-ramena
Pérování přední: hydraulické tlumiče, vinuté pružiny
Pérování zadní: hydraulické tlumiče, vinuté pružiny
Brzdy přední:2x hydraulická kotoučová
Brzdy zadní: 2x hydraulická kotoučová (L7e - Euro 5)
Pneumatiky přední:AT25 x 8 - 12
Pneumatiky zadní:AT25 x 10 - 12
Rozměry a hmotnosti
Celková délka: 2240 mm
Celková šířka: 1160 mm
Celková výška: 1480 mm
Výška sedadla: 940 mm
Světlá výška: 253 mm
Rozvor: 1270 mm
Provozní hmotnost: 371 kg
Nádrž: 12,5 l
Digitální multifunkční displej s funkcemi: rychloměr, otáčkoměr, počítadlo ujeté vzdálenosti, počitadlo najetých motohodin, digitální palivoměr, palubní hodiny, ukazatel teploty chladící kapaliny
Kontrolky: pohon 2WD/4WD/LOCK, neutrál, zpátečka, ukazatele směru, dálková světla
Výbava
Přiřaditelný pohon 4x4 s elektrickou uzávěrkou diferenciálů, elektrický naviják 3000lbs s dálkovým ovládáním, tažné zařízení, designová ALU kola se značkovými pneumatikami, masivní přední a zadní ochranný rám, robustní přední a zadní nosič, kryty páček a rukou, LED-Matrix světlomety, akustická signalizace blikačů
Legislativa a schválení
Homologace pro silniční provoz: ano, L7e - Euro 5 (řidičské oprávnění skupiny B - automobil)