benzínová pumpa - strana 46
Počet nalezených inzerátů BENZÍNOVÁ PUMPA: 1000 - strana 46
Prodám benzínovou koloběžku X-SCOOTERS.
Koloběžka je zánovní v záruce, najeto pouze cca 10 km.
Důvod prodeje : nevhodný dárek.
Osobní předání
Prodám plně funkční sekačku Mountfield záběr 43cm/2,2 kW s pojezdem. Startuje na první zátah. Pro větší obratnost na malé zahradě doděláno přední otočné kolečko. (původní kolečka se dají případně namontovat zpět. Jediný problém k opravě je prorezlé šasí (viz. foto)
Nový lodné motory SELVA Amberjack 9,9 E.F.I. (25 hp) Selva.
Motor varianta C - krátka noha, 4-takt, 2 valec-OHC, vstrekovanie paliva
Cena 4925 € s DPH, cena v CZ je uvedená pri kurze 25 Kč / EUR.
Motor varianta E. ST. L. - elektrický štartér s dobíjaním akumulátora, diaľkové ovládanie, dlhá noha, 4-takt 2 valec-OHC, vstrekovanie paliva
Cena 5557 € s DPH,
V CENE: benzínová nádrž 23 L s hadicou ručnou pumpou a prípojkou na motor.
Skladom v Žiline SR
Nový lodné motory SELVA Pike 5xs (9,9 hp) Selva, 4-takt 2 valec-OHC,
Motor varianta C. - krátka noha - Cena 3354 € s DPH, cena v CZ je uvedená pri kurze 25 Kč / EUR.
Motor varianta L. - dlhá noha - Cena 3419 € s DPH
Motor varianta E. ST. L. - elektrický štartér s dobíjaním akumulátora, diaľkové ovládanie, dlhá noha - Cena 4164 € s DPH,
V CENE : certifikát 5 hp, benzínová nádrž 12 L s hadicou ručnou pumpou a prípojkou na motor.
Motory skladom v Žiline SR
stav odpovídající stáří vozu r.v. 2010, spolehlivá benzínová ojetina, rychlý na dálnici, silný v terénu a v tahu...
tachometr 186 000 km
STK 2023/12
náklady na plyn oproti benzinu - úspora až 60%-při nájezdu 10000 km ročně ušetříte cca 20tis.Kč.
Motor
objem 1995 benzin/LPG
výkon 110 kW
pohon 4x4
manuální převodovka
5 rychlostních stupňů
4x airbag
ABS
stabilizace podvozku (ESP)
uzávěrka diferenciálu
tažné zařízení
posilovač řízení
man. klimatizace
tempomat
palubní počítač
nastavitelný volant
multifunkční volant
el. okna
střešní šíbr el.
střešní nosič
imobilizér
centrál dálkový
isofix
výškově nastavitelné sedadlo řidiče
polohovací sedadla
vyhřívaná sedadla
mlhovky
xenony
CD přehrávač
venkovní teploměr
vyhřívaná zrcátka
dělená zadní sedadla
zadní stěrač
tónovaná skla
závěsné zařízení na 2tuny
5 míst, není nákladní
prahy, dveře bez koroze
nová spojka, nové brzdy vč.kotoučů 2022, výměna tlakové nádrže na lpg 8/2020
zánovní celoroční pneu
platnost tlakové nádrže 4/2030
nejsem prodejcem a dovozcem aut, cena 205tis.+ naklady převodu
Prodám zachovalou, po celkové opravě benzínovou sekačku čtřtaktní STIGA. Plně funční, v dobrém stavu. tel., Cena 4000,-kč.
K prodeji 3fazova značková elektrocentrala s japonským profi motorem Honda gx390.4 roky stará sloužila jako případná záloha.Má najeto cca 1500mth je v příplatkové verzi s velkými kolečky a rukojetmi pro lepší manipulaci a počítadlem hodin.Teď je po výměně oleje a filtru s plnou nádrží benzinu a je samozřejmě plně funkční.Při osobním jednání si můžete vyzkoušet a proměřit.Nebo můžu za poplatek předem na benzin i přivést.
Video v běhu mám nahrané na jiném internetovém portále kde také nabízím sem mi neslo vložit
Profesionální benzínová třífázová elektrocentrála s výkonem 7,5 kVA, motor HONDA GX390 s ručním startem, zvětšená nádrž 15l, kryt motoru
Technické parametry
Napětí výstupní 400 / 230
Proud 23 A
Výkon max. 7,5 kVA
Palivo natural 95
Startovaní ruční
Motor HONDA GX 390
Výkon motoru 8,2 / 11 kW/HP
Objem 390 cm³
Objem nádrže 15 l
Výdrž při 75% zatížení 8,3 h
Hmotnost 80 kg
Rozměry 910 x 570 x 550 mm
Plně funkční invertorová elektrocentrála s příslušenstvím kabely návod
Osobní převzetí nebo můžu poslat.
Výkonný alternátor pohání mini-čtyřtaktní motor řady GXH 50 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže
Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou
Svými kompaktními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu
Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách
Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu
Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost a naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály
Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií
Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché
Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě jedné zásuvky Schuko (16A 230V), také zásuvku pro 12V, 8A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE
Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič
Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení
V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládacím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží
Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat
Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku
Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály
Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad
Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější
Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Perfektní kvalita elektrického napětí
prodám 4xdveře,prahy,zadní čelo,oba zadní blatníky,přední kapotu,plato kufru-umakart,přední blatníky,benzinová hadice do nádrže.cena:16500.-kč.jen vše společně.t:
Prodám VW Bora. Rok výroby 2002. Motor benzínová 1.6i o výkonu 77kw. Najeto 267 tis.km.
- interiér bez poškození, hezký
- karosérie v tmavě modré barvě, zachovalý stav
- mechanika v pořádku, pravidelná údržba, servis. Rozvody měněny ve 185 tis.km.
Výbava: centrální zamykání, posilovač řízení, 2xairbag, digiklimatizace, rádio, ABS,
Vůz od nového doposud užíván jediným soukromým majitelem(ročník 1960). Kupováno v ČR, Nejedná se o dovoz. Vůz je v původním stavu, bez oprav karosérie lakováním. K vozu 2ks klíčů, ekodaň se neřeší, platná STK do 2024/září.
Pro více informací volejte na , nebo na Odepíši všem, zašlu více foto. Inzerce platí do smazání, mažu ihned po prodeji. Rozumné dohodě, protiúčtu se nebráním.
Benzínová AUDI A4 Avant 1,8 TFSI Attraktion, Naj.150.000 km. Model 2011. Motor CDHA 88kW. Nové rozvody (řetěz,Variator,napínáky,oz.kola), nové vstřiky. Dovoz Německo. Bohatá výbava, Zimní a letní kola na Alu discích. . Výborně jede. Nikdy nehavarované. Provedena pouze výměna vytahaných rozvodů a vstřiků. Orig.kilometry, doloženo Cebia a Carvertical. Spolehlivé a zachovalé auto. Nutno vidět. Volejte . Bohumín
Dobrý den, prodám Renault Megane kombi v LIMITOVANÉ verzi, rok výroby 2018.
Agregátem je bezporuchová benzínová 1.3 s výkonem 140KM.
Megane servisován v autorizovaném servisu, dle přiložené fotografie.
K autu mám dvě karty.
Megane vypadá skvěle, je ve výborném technickém stavu.
Auto registrované v Polsku, pojištěno.
Více informací poskytnu telefonicky.
Prodám náhradní díly z vozu Citroen C4 VTS 1.6 THP, výkon 110kW, manuální převodovka 6 rychlosti, rok výroby 2008, nájezd 177000km, výbava viz foto. Motor funkční. Ceny na dotaz. Možnost zaslání. Možnost předání Mělník, Neratovice, Kralupy nad Vltavou, Praha.
Není: benzínová trubka k čerpadlu, kabel k baterii plusovy pol, kryt pojistkové skříně, radio včetně displaye a rámečku,sedadla komplet, přední nárazník kompletní, tapecirunky dveří, přední světla, zpětná zrcátka, servo čerpadlo, venec volantu, přední kapota, PP nadkoli,L+P predni blatnik, panel ovladani klimatizace, predni pasy, airbag volantu, packy pod volantem, držáky zadního nárazníku,kabelový svazek k zadním parkovacím senzorum,soobwoofer,torpedo
Holzmann BBS550SMART-G kmenová pásová pila poháněná spalovacím benzínovým motorem.
Tato verze je vybavena výkonným benzínovým motorem pro provoz nezávislý na elektřině
Maximální délka řezu závisí na prodlužovacích prvcích, v základní verzi je možné řezat 3,2 m
Všechny druhy dřeva lze řezat stejným pilovým pásem
Minimální údržba a snadná manipulace
Masivní přesné lité oběžná kola
Přesné vodítka
Excentrická svorka
Ruční nastavení výšky řezu
Ruční podávání
Typ motoru: G390F
Výkon motoru: 8,2kW
Objem palivové nádrže: 6,5 l
Palivo: natural 95
Max. průměr kmene: 550 mm
Max. šířka prkna: 530 mm
Min. délka kmene: 1050 mm
Délka řezu (základní verze): 3,2 m
Oběžné kolo: 475 mm
Rozměr pásu: 3658 x 32 x 1,1mm
Rychlost pásu: 20m/s
Hmotnost: 355kg
Rozměry stroje: 4260 x 1780 x 1700 mm
CENA VČETNĚ DPH
Výstavní kus.
Možné zajistit i dopravu.
Špičková elektrocentrála HONDA s elektrickým startem v zánovním stavu moc se nepoužila. OSOBNÍ PŘEDÁNÍ A VYZKOUŠENÍ NA MÍSTĚ NEBO MŮŽU ZA POPLATEK PŘEDEM I PŘIVÉST.
KUPOVANÁ V HONDĚ VE VALAŠSKÉM MEZIŘÍČÍ
Video v běhu mám na jiném internetovém portále kde ji také nabízím sem mi nešlo vložit
VYROBENO V JAPONSKU ORIGINÁL HONDA ŽÁDNÁ NAPODOBENINA ŽÁDNÉ BAUHAUS A PODOBNÉ LEVNÉ SRAČKY!!
V NABÍDCE MÁM PLNO ELEKTROCENTRÁL VŠE ORIGINÁL!!
Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála Honda EU 30iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 200 s elektrickým startérem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu důkladně odhlučněné kapotáže.
TIŠE MAKÁ A NEPROTESTUJE
Tato bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých až středních spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompaktními rozměry se hodí jak do záchranářských vozů, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí uloženo na pružných silentblocích v pevném rámu a celé "zabaleno" do důkladně odhlučněné kapotáže. Vzhledem k hmotnosti je do rámu elektrocentrály integrován manipulační kolový podvozek s manipulačními madly po obou stranách elektrocentrály. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i méně fyzicky zdatný uživatel. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, také zásuvku pro 12V, 12A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), zásuvky pro propojovací kabel sfázování s druhou centrálou, ovládací táhlo sytiče, klíček zapalování a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu
Miniaturní stavební jeřáb, který lze přepravovat jako přívěs za osobním autem.
ideální jeřáb pro pokrývače, tesaře a další specializované řemeslníky, kteří potřebují jeřáb často přesouvat mezi zakázkami
po odpojení od auta stačí 9 minut na zapatkování a vztyčení
není potřeba zatěžovat přídavnou zátěží
Celková přepravní hmotnost 3498 kg.
dosah max. 14,8 m/350 kg
max. nosnost 1500 kg/3,6 m
výška háku vodorovně max. 14,4 m
výška háku při nakloněném rameni max. 20,2
hydraulické opěry - rychlé vyrovnání na terénu
dálkové ovládání
napájení 230 V, jistič 16A
frekvenční měniče na všech motorech
4 rychlosti zdvihu
3 rychlosti pojezdu kočky
3 rychlosti otoče
CE dokumentace
návod k obsluze v češtině
na přání vestavěná benzinová elektrocentrála Honda s dálkově ovládaným startováním