benelli trk 502 traveler - strana 19
Počet nalezených inzerátů BENELLI TRK 502 TRAVELER: 778 - strana 19
Pokud hledáte elegantní retro motocykl s čistým duchem, Imperiale 400 je to pravé. Jedná se o předváděcí motocykl, najeto 636Km. 2 roky záruka.
Typ motoru: Vzduchem chlazený, čtyřdobý, jednoválec
Zdvihový objem: 374 cm³
Převodovka: 5-ti stupňová
Pneumatiky - přední: 100/90 – 19 – 57S
Pneumatiky - zadní: 130/80 – 18 – 66S
Odpružení - přední: 41 mm teleskopická vidlice
Odpružení - zadní: kyvná vidlice se dvěma tlumiči
Brzdy - přední: 300mm kotouč s plovoucím brzdičem
Brzdy - zadní: 240 mm kotouč s plovoucím brzdičem
K vidění a vyzkoušení v Nevima Group, Příkazy, č.281, 783 33
Prodám univerzální přední blatník na motocykl.
Vhodné i na přestavby typu cafe racer, scrambler.
Šířka 115 mm.
Kawasaki, Norton, Yamaha, Triumph, Ducati, BSA, AJS, Suzuki, Honda, Benelli, Moto Guzzi, Moto Morini, MV Agusta
Nejvybavenější verze Rally, zadní + boční nosič, brašna náfrž + bok, padací rámy….….
scrambler, ducati, husqvarna, royal enfield, suzuki, kawasaki, yamaha, interceptor, benelli, honda
TECHNICAL SPECIFICATIONS
CABALLERO 500 RALLY
Homologation: Euro5
Engine: Single cylinder 4 stroke, liquid cooled
Displacement: 449 cc
Max Power detected*: 40 Hp @ 7500 rpm
Max Torque detected*: 43 Nm @ 6000 rpm
Bore: 94.5 mm
Stroke: 64 mm
Distribution: Single camshaft - 4 valve
Fuel system: Electronic Fuel - throttle body ø 40mm
Starter: Electric
Gears: 6
Clutch: Multi plate wet clutch
Exhaust system: Dual exhaust by ARROW
Frame: CrMo steel central-tube frame
Swingarm: In aluminum with variable section and progressive link
Tires: 110/80 R19, 140/80 R17
Wheels: Spoked with aluminum rims
Brakes: Front floating brake disc ø320 mm – Rear brake disc ø230 mm
ABS: Continental two-channel ABS (disengageable)
Front suspension: ø43mm upside down with hydraulic regulation
Front suspension travel: 200 mm
Rear suspension: with hydraulic regulation
Rear suspension travel: 200 mm
Seat height: 860 mm
Wheelbase: 1435 mm
Length: 2080 mm
Dry weight: 150 kg
Fuel Tank: 12 l
Fuel consumption: 4,2 l/100 km
CO2 emission: 97 g/km
Jedinečný styl a skvělá zábava soustředěná v cenově dostupném a moderním stroji.
To je nové Leoncino 125, motocykl, který byl koncipován tak, aby vyhovoval potřebám generace nejmladších motorkářů a naplňoval jejich touhu po svobodě a nezávislosti.
Stroj, který rozšiřuje aktuální řadu Leoncino, jí zůstává ve všech ohledech věrný a je schopen vyzdvihnout jak její dědictví tak i její současný charakter. Leoncino 125 je určeno začínajícím motorkářům, kterým zaručuje maximálně snadnou ovladatelnost, hbitost na silnici a vzrušující jízdu plnou zážitků. To vše si mohou mladí jezdci dopřát za velmi příznivých provozních nákladů.
Bijícím srdcem Leoncina 125 je nový čtyřtaktní kapalinou chlazený jednoválec o zdvihovém objemu 125 ccm .
K přednostem motoru patří časování 4 ventilů v hlavě válce jednou vačkovou hřídelí a elektronické vstřikování paliva s difuzorem škrtící klapky o průměru 28 mm. Optimální přenos výkonu zajišťuje vícelamelová spojka v olejové lázni a s motorem optimálně sladěná 6stupňová převodovka.
Motor dosahuje hodnot výkonu 12,8 hp (9,4 kW) při 9.500 RPM a kroutícího momentu 10 Nm (1,0) kgm při 8.500 RPM. K hlavním přednostem stroje určitě patří spotřeba 2,2 litru na 100 km.
Díky vynikajícímu podvozku se Leoncino 125 pyšní maximální hbitostí a snadnou ovladatelností. Příhradový rám z ocelových trubek byl navržen tak, aby sdílel styl, charakter i design strojů řady Leoncino.
Palivová nádrž se vyznačuje klasickými i moderními liniemi, které spolu se symetrickými plochami dodávají motocyklu jedinečný a nezaměnitelný vzhled. Elegantní a sofistikovaný design doplňuje přední světlomet s plným LED osazením i digitální přístrojová deska, dobře čitelná za všech jakýchkoli podmínek. Stejně jako na všech strojích Leoncino se na předním blatníku hrdě vyjímá stylizovaný lev připomínající bohatou historii této modelové řady.
O optimální odpružení se stará přední Upside-Down vidlice o průměru 35 mm se zdvihem 125 mm a zadní kyvné rameno s centrálním tlumičem .
Bezpečnou jízdu zajišťuje brzdový systém s CBS vybavený předním plovoucím brzdovým kotoučem o průměru 280 mm s třípístkovým třmenem a zadním kotoučem o průměru 220 mm s dvoupístkovým plovoucím třmenem.
Na 17" paprskové ráfky z hliníkové slitiny jsou nazuty pneumatiky 110/80-R17 a 130/70-R17, které se postarají o maximální bezpečnost v silničním provozu.
rok výroby 06/2008
objem 898ccm
výkon 88kW
najeto 26000 km
výbava: manuální převodovka, alu kola, otáčkoměr, laděný výfuk, padáky, el. startér
poznámka: koupeno v A, Rakouské doklady na přihlášení,km doloženy protokoly z Rak. STK
Hledáme prodejce/dealery po cele CZ Novinka od Fantic, barva SAND/Písek, scrambler, ducati, triumph
scrambler, ducati, husqvarna, royal enfield, suzuki, kawasaki, yamaha, interceptor, benelli, honda
TECHNICAL SPECIFICATIONS
CABALLERO 500 RALLY
Homologation: Euro5
Engine: Single cylinder 4 stroke, liquid cooled
Displacement: 449 cc
Max Power detected*: 40 Hp @ 7500 rpm
Max Torque detected*: 43 Nm @ 6000 rpm
Bore: 94.5 mm
Stroke: 64 mm
Distribution: Single camshaft - 4 valve
Fuel system: Electronic Fuel - throttle body ø 40mm
Starter: Electric
Gears: 6
Clutch: Multi plate wet clutch
Exhaust system: Dual exhaust by ARROW
Frame: CrMo steel central-tube frame
Swingarm: In aluminum with variable section and progressive link
Tires: 110/80 R19, 140/80 R17
Wheels: Spoked with aluminum rims
Brakes: Front floating brake disc ø320 mm – Rear brake disc ø230 mm
ABS: Continental two-channel ABS (disengageable)
Front suspension: ø43mm upside down with hydraulic regulation
Front suspension travel: 200 mm
Rear suspension: with hydraulic regulation
Rear suspension travel: 200 mm
Seat height: 860 mm
Wheelbase: 1435 mm
Length: 2080 mm
Dry weight: 150 kg
Fuel Tank: 12 l
Fuel consumption: 4,2 l/100 km
CO2 emission: 97 g/km
Hledáme prodejce/dealery po cele CZ Novinka od Fanticu, rally verze, zvýšený podvozek, spousta doplnků
scrambler, ducati, husqvarna, royal enfield, suzuki, kawasaki, yamaha, interceptor, benelli, honda
TECHNICAL SPECIFICATIONS
CABALLERO 500 RALLY
Homologation: Euro5
Engine: Single cylinder 4 stroke, liquid cooled
Displacement: 449 cc
Max Power detected*: 40 Hp @ 7500 rpm
Max Torque detected*: 43 Nm @ 6000 rpm
Bore: 94.5 mm
Stroke: 64 mm
Distribution: Single camshaft - 4 valve
Fuel system: Electronic Fuel - throttle body ø 40mm
Starter: Electric
Gears: 6
Clutch: Multi plate wet clutch
Exhaust system: Dual exhaust by ARROW
Frame: CrMo steel central-tube frame
Swingarm: In aluminum with variable section and progressive link
Tires: 110/80 R19, 140/80 R17
Wheels: Spoked with aluminum rims
Brakes: Front floating brake disc ø320 mm – Rear brake disc ø230 mm
ABS: Continental two-channel ABS (disengageable)
Front suspension: ø43mm upside down with hydraulic regulation
Front suspension travel: 200 mm
Rear suspension: with hydraulic regulation
Rear suspension travel: 200 mm
Seat height: 860 mm
Wheelbase: 1435 mm
Length: 2080 mm
Dry weight: 150 kg
Fuel Tank: 12 l
Fuel consumption: 4,2 l/100 km
CO2 emission: 97 g/km
Barva cerna, najeto 11548km, 1. registrace 26.05.2020, STK do 26.05.2026, motor 300 ccm o výkonu 28kW/38k. Laděný výfuk SC protect, originál k motorce. Bližší informace na telefonu.
- Nové, nepoužité brzdové destičky na jeden třmen CL Brakes.
- Sleva 40% z 469,-Kč
- odpovídá EBC FA116???
- Sintrované. Každá destička obsahuje alespoň deset složek (bronz, keramiku, grafity, …). Tyto složky tvoří třecí směsi, které se zahřívají v peci o teplotě 900°C. Na rozdíl od organických destiček, kde se jednotlivé částečky spojují lepidlem, mají sintrované, tedy za vysokých teplot zpékané destičky, delší životnost, vyšší účinnost a mají nižší sklon k vadnutí.
- SC pro skútry - padesátky až 125, tedy malé skůtry, mají vlastní speciální směs.
- překontroluj rozměr destiček
- Brzdové destičky pro:
PRILIA
- AF-1 50 AE, 1986- přední
- AF-1 50 Europa / Futura, 1990- přední
- Red Rose 50, 1990- přední
- Tuareg 50, 1986- přední
- Tuareg Rally 50, 1990- přední
BENELLI
- Chrono 50, 1992-1993- přední
FANTIC
- Fast 50, přední
- Oasis 50, 1990- přední
KTM
- GO 50, 1994- přední
MALAGUTI
- Centro 50, 1993- přední
- F-12 50 Phantom (Liquid Cooled) 1994 - 1998, přední
- F-15 50 Fire Fox (Liquid Cooled) 1996 - 1999, přední
MBK
- X-Limit 50, 1998-2003-, přední
YAMAHA
DT 50 R, 1998-2003, přední
Prodám klapky membrány jazýčkový ventil
Motoforce pro Minarelli horizontal
Klapky jeté, ale vyměněny lístky (úplně nové nejeté) původní přidám, domeček pogumování OK klapky těsní. Důvod prodeje přešel jsem na VForce a tak se mi tu válí
Aprilia Area 51 SR 50
Beta Ark 50 AC
Benelli Naked 50 AC
CPI ARAGON OLIVER
Derbi Vamos 50
Generic XOR 50
Hyosung SF 50
Italjet Dragster 50 Formula 50 AC
KTM Quadra 50
Keeway FOCUS 50
Malaguti F10 F12 F15
PGO Big Max 50 AC
Sachs Eagle 50
Suzuki Katana 50
TGB Laser 50
Yamaha Aerox 100 50 Axis Jog Neos
a další s motory Minarelli nebo pro přestavbu Simson popř Jawa 50 pinoýr.
Yuki Darker 400, Yuki, kardan -převod zadního kola , cena 2000kč. Příruby , šoupátka karburátorů, šoupata jsou nová nepoužitá, cena 3400kč. Řídící jednotka CDI cena 4900kc. Čerpadlo paliva nové cena 1850kč. Inzerát plátí do smazání.
Vhodné na na Kentoya, capireli, impexta, Yuki, V.D.O., CSR 125, Keeway, Star 250, Vista, CSR 125 yUKI, Yamasaki, Daytona , Spider , Impexta, čína, pitbike, dirtbike, CPI, Benelli, capirelli, Honda, Kingway, Linhai, Kawasaki, Lifan, Orion, Derbi, Yuki, Stomp, Zongshen, Yamaha, Shineray, atd.Možná shoda s Yamaha X-moto Suzuki, Husqvarna, TM Suzuki Stomp Sachs Piaggio.
Tachometr na Yuki Spider 125,
Vhodné na čínské kopie Kentoya, V.D.O., Keeway, Star 250, Vista, CSR 125. 12C310101, Yamasaki, Daytona , Spider , Impexta, čína, pitbike, dirtbike, CPI, Benelli, capirelli, Honda, Kingway, Linhai, Lifan, Orion, Derbi, Yuki, Stomp, Zongshen, Shineray, atd.
Možná shoda s Yamaha X-moto TM Suzuki Stomp Sachs Piaggio Peugeot Orion MZ Malaguti Kymco KTM Kentoya Keeway Kawasaki Jawa Hyosung Yuki 12C310101. Husqvarna Husaberg Gilera Gas Derbi ČZ Cagiva Beta Babetta Aprilia Yuki Access Motor Aerox Majesty Virago X Supermotard XT 125 R XS Special Maxster X-Max X-City DT Supermotard Star Classic Four Cygnus Ax
Kompletní karburátor na Yuki 250 Vista. Cena 1800kč. Karburátor je prodaný.
Otevřené sání -filtr s použitou přírubou která je popraskaná , je to pouze za cenu toho otevřeného filtru, cena 500kč.
, Vista 250, Yuki 250, CSR 125 , Regal Raptor, Yamasaki, Capirelli, V. D.O., Impexta, roby, Hercules
Použitelné na Kentoya, V.D.O., Keeway, Star , Yamasaki, Daytona , Spider , Impexta, čína, pitbike, dirtbike, CPI, Benelli, capirelli, Honda, Kingway, Linhai, Lifan, Orion, Kentoya, Derbi, Stomp, Zongshen, Shineray, atd.Možná shoda s Yamaha X-moto Honda, Suzuki, Vespa, Kawasaki
Nádrž v pěkném stavu, žádná koroze, neobouchana, pouze potřeba nového laku. vhodné na stavbu café racer. Platí do smazání. Vhodné po úpravě na BMW, Harley, KTM , husaberg, Yamaha , sachs, Suzuki Kawasaki Aprilia Cagiva, Canyon, Čína, benelli, Honda, Kentoya, SYM , BSA, GPZ, Regal Raptor, moto morini, ducati, lifan, xrv, xlv, Jawa, ČZ, café racer, Bober,
Prodám nový a nepoužitý variátor na skůtr. Kupoval jsem ho dle specifikace výrobce : i pro Benelli naked 50, ale nešel mi tam, tak prodávám dál...Výrobce : INPARTS Variator IP000034
Morini Suzuki Katana/Adress TGB 50 2T .
P.c. 817 kč.
Inzerát platí do smazání.
Díly Yuki Sport 125, nová příruba karburátoru 1100kč , startovací páka 500kč, karburátor samotný, bez příruby 800kč, sada těsnění 250kč, startovací relé 350kč. Vše je nové, nepoužité .
Dále použité budíky tachometr a otáčkoměr,cena za kus 900kč.
Pošta nebo Zásilkovna nebude problém.
Vhodné po úpravě na všechny čínské motocykly zn. LIFAN, ZNEN, Tine, Star, Vista 250, Yuki 250, CSR 125 , Regal Raptor, Honda Rebel, a další čínské dvouválcové motocykly Yamasaki, Capirelli, V. D.O., Impexta, roby, Hercules
Použitelné po úpravě na Kentoya, V.D.O., Keeway, Star , Yamasaki, Daytona , Spider , Impexta, čína, pitbike, dirtbike, CPI, Benelli, capirelli, Honda, Kingway, Linhai, Lifan, Orion, Kentoya, Derbi, Stomp, Zongshen, Shineray, atd.Možná shoda s Yamaha X-moto Honda, Suzuki, Vespa, Kawasaki, morini, Guzzi, TM Suzuki Stomp Sachs Piaggio, KENTOYA
Brzdiče na moto komplet s brzdovými destičkami. Cena za kus. 400kč.
, Vista 250, Yuki 250, CSR 125 , Regal Raptor, Yamasaki, Capirelli, V. D.O., Impexta, roby, Hercules
Použitelné na Kentoya, V.D.O., Keeway, Star , Yamasaki, Daytona , Spider , Impexta, čína, pitbike, dirtbike, CPI, Benelli, capirelli, Honda, Kingway, Linhai, Lifan, Orion, Kentoya, Derbi, Stomp, Zongshen, Shineray, atd.Možná shoda s Yamaha X-moto Honda, Suzuki, Vespa, Kawasaki
Prodám veškeré náhradní díly z čínského skútru Yamati Jazz 50, motor čtyřtakt 139QMB, stejný jako 139QMA. Jedná se o nové díly demontované z nejetého skůtru, rozebraného na náhradní díly. Tento skůtr se u nás prodával pod mnoha značkami jako třeba Yuki Speedy apod. Ceny jednotlivých dílů dohodu.
motor karburátor variátor řemen filtr cdi řídící jednotka zapalování relé dobíjení přerušovač blinkry světlo kabelový svazek nádrž kufr box blinkry plasty tachometr lanko řidítka tlumiče kolo kotouč brzdy náhon rám přepínač gripy zrcátka alarm na dálkové ovládání se startem stertér přední zadní kolo přepínače páčky
49qt 50qt 125qt 150 qt adly agm atu baotian benelli benzhou bottari capirelli cpi cyborg explorer flex generic gorilla honlei huatian italjet jinlun jmstar jonway keeway kentoya kingway kymco kinroad kreidler lingben linhai maxon motorro motowell qingqi rex ride sachs sym taurus vdo moto wangye xingyue xinling yamasaki yamati yiben yuki zero zhongyu zongshen znen
Nový, jen vyzkoušený. Kupováno na Scootland.
Bylo vadné CDI.
Tento díl pasuje na:
AGM - Firejet YY50QT-27 2T
ATU Explorer - Candy 50
ATU Explorer - Classic 50
ATU Explorer - Commodo 50
ATU Explorer - Hi 50
ATU Explorer - Iron 50
ATU Explorer - Jump 50
ATU Explorer - Race GT50
ATU Explorer - Race GT50 Limited
ATU Explorer - Race GT50 Sondermodell EM 2012
ATU Explorer - Speed 50
ATU Explorer - Spin GE50
ATU Explorer - Spin GE50 Blue Edition
Baotian - BT49QT-18C1 B010 (1E40QMA)
Baotian - BT49QT-18E1 Rocky (1E40QMA)
Baotian - BT49QT-18F1 Tanco (1E40QMA)
Baotian - BT49QT-20C (1E40QMA)
Baotian - BT49QT-28A (1E40QMA)
Beeline - Pista 50 2T LC
Benelli - 49X QuattronoveX 50
Benzhou - YY50QT-27 (2T)
CPI - Aragon 50
CPI - Aragon 50 GP
CPI - Bingo 50 / Tennesse 50 -2003
CPI - Formula 50 R 2008-
CPI - Freaky 50
CPI - Hussar 50 (E1) -2003
CPI - Hussar 50 (E2) 2003-
CPI - Oliver 50 (E1) -2003
CPI - Oliver 50 (E2) 2003-
CPI - Oliver 50 City 2005-
CPI - Oliver 50 Sport 2005-
CPI - Popcorn 50 (E1) -2003
CPI - Popcorn 50 (E2) 2003-
Explorer - Candy 50
Explorer - Classic 50
Explorer - Commodo 50
Explorer - Hi 50
Explorer - Iron 50
Explorer - Jump 50
Explorer - Race GT50
Explorer - Race GT50 Limited
Explorer - Race GT50 Sondermodell EM 2012
Explorer - Speed 50
Explorer - Spin GE50
Explorer - Spin GE50 Blue Edition
Forstinger - Classic 50
Forstinger - Classic Union Jack 50
Forstinger - Jump 50
Forstinger - Omen Toxic 50
Forstinger - Paradise 50 2T
Forstinger - Vendetta 50 2T
Generic - Candy 50
Generic - Classic 50
Generic - Commodo 50
Generic - Cracker 50 2T
Generic - Epico 50
Generic - Evolution 50
Generic - Hi 50
Generic - Ideo 50
Generic - Iron 50
Generic - Jump 50
Generic - Kallio 50
Generic - Onyx 50 2T
Generic - Pandora 50 2T
Generic - Race 2 GT 50 2T
Generic - Race GT 50
Generic - Roc 50
Generic - Sirion 50 2T
Generic - Speed 50
Generic - Spin 50 GE
Generic - Toxic 50
Generic - Toxic 50 Sport
Generic - Vendetta 50 2T
Generic - Vertigo 50 2T
Generic - XOR 50
Generic - XOR 50 Competition
Generic - XOR 50 Stroke
Generic - XOR2 50
Generic - XOR2 50 Anniversary
Generic - XOR2 50 Competition
Generic - XOR2 50 Stroke
Jackfox - YY50QT-27 (2T)
Keeway - ARN 50 2T 09-13
Keeway - Easy 50 2T 09-14
Keeway - F-Act 50 2T -08
Keeway - F-Act 50 2T 09-17
Keeway - Flash 50 2T
Keeway - Focus 50 2T
Keeway - Goccia 50 2T 09-15
Keeway - Hacker 50 2T 09-
Keeway - Hurricane 50 2T 05-17
Keeway - Matrix 50 2T 06-17
Keeway - Pixel 50 2T 09-
Keeway - RY6 50 2T -08
Keeway - RY6 50 2T 09-
Keeway - RY8 50 2T -08
Keeway - RY8 50 2T 09-
Keeway - RY8 50 2T Evo
Keeway - RY8 50 2T Racing
Keeway - Swan 50 2009-
Keeway - Venus 50